W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
dokładnie sprawdź kable już parę przerobiłem takich, a gdzie to ci nie powiem bo zawsze robiłem przestrzał :)
Mało informacji. Jakie jest wspomaganie? czy jeszcze coś nie działa? Podłączyć się pod kompa i sprawdzić błędy.
Ściągnij wałki i sprawdź krzywki, zamień od razu popychacze miejscami. Tam lubiły wycierać się wałki ale wtedy zazwyczaj falują obroty. Czy na samej PB jeździłeś, czy lapie wtedy jakieś błędy?
Proszę o poradę. Pojechać do mechanika,sprawdzić mikroswithe w zamku i silniczki ,albo chociaż podłączyć tester i sprawdzić błędy.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Podjedź na diagnostykę i sprawdź błędy.
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
Pojedz na komputer i odczytaj błędy
Podłączyć np. vaga wykasować błędy, odpalić przejechać ok. kilometra aż sam zgaśnie i znów podłączyć vaga i sprawdzić błędy.
Masz to czym podłączyć ?Sprawdź może jakieś błędy są .
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Sprawdzenie wiązki to godzina roboty ale ja obstawiam sterownik pompy a tego sam nie sprawdzisz.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Zobacz po zamknięciu kluczem lub pilotem,który otworzysz od środka.Ten co się da jest uszkodzony.Ewentualnie błędy sprawdź.
Sprawdź błędy, sprawdź korekty. Może to nie wina paliwa tylko silnika?
Dzięki kolego ladamaniac za podpowiedź. Jednak wiązkę na podłużnicy rozizolowalem i sprawdziłem, jest w stanie idealnym.Lisci tam nie ma bo reguraal ie je usuwam. Muszę sprawdzić jeszcze kość sterownikasilnika
Mam nadzieję że to co rozebrałeś to BCM prawda? Sprawdziłeś już jego błędy czy dalej błądzisz?
Witam, Dzisiaj będąc na rybach, znajomy handlarz samochodowy sprawdził błędy w mojej Fabii (podobno sprawdza tym urządzeniem różne auta, w tym drogie i ekskluzywne). Odczytane przez niego błędy wskazywały jednak na uszkodzenie pedału gazu potencjometra. Zamówiłem już używaną część i może we wtorek/środę ją wymienię. Oby to był "strzał w dziesiątkę".
A to już zależy co będzie się w błędach.
Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia
Sprawdź czy czerwony przewód od bezpiecznika F4 (40A) nie idzie do przekaźnika świec żarowych. Na schemacie tak przynajmniej jest. Co do kontrolki ABS/ASR sprawdź czy są jakieś błędy.
Tylko że tam się odbijają, sam bordnez nie ma tu nic do rzeczy, jak robiłem pół roku temu hatchback to właśnie walczyłem czemu tylny sprysk nie działał, zmiana biegunów odbywała się w manetce. Wiec w sedanie powinno być podobnie z tym że bez zmiany biegunów. Ale mogę być w błędzie.
kazał mi wymienić listwę zasilającą wtryski ale nic to nie dało To znaczy co konkretnie zostało wymienione. byłem u Diesel specjalista sprawdził i że niby wtryski są dobre Dostałeś wydruki ze sprawdzenia pompek. Wyślij je, możesz na moje pw.
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Jak mam sprawdzić te błędy?? gdzie znajdę te moduły??
Ok. Przekaźniki zostawić w spokoju? Jak można znaleźć przerwaną masę ? Multimetr coś mi da ? Czy muszę sprawdzić po kolei kable i szukać uszkodzeń instalacji?
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
I warto sprawdzić błędy. Nie ma co szukać po omacku.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Witam. Odłącz zasilanie wspomaganie i zrób jazdę próbną czy wtedy tez będzie różnica w sile skrętu, tak stwierdzisz czy to nie wina wspomagania czy samej maglownicy . Jeżeli nie ma różnicy . Sprawdź błędy w wspomaganiu i parametry czy czujnik kąta skrętu liczy w obie strony.
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
Starą zmierzyłeś przed wymianą? Nowa to oryginał czy zamiennik?
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Jak dajesz błędy to pisz z jakiego modułu one są. Skąd jest ten ostatni błąd? Jak nie potrafisz przetłumaczyć to użyj Google translatora. https://translate.google.com/translate?s... Sonda jest sprawna, gdyby pokazywał bogatą mieszankę bo jest uszkodzona...
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
Witam, tu macie dokładne znaczenie tego błędu :)
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Nie znam się za bardzo na tym, jeśli trzeba to wiadomo, że zrobi się co trzeba. Pytanie od czego zacząć? Po prostu wymienić czy można coś zrobić żeby ją jeszcze sprawdzić?
Tester w dłoń i do dzieła. Pokaż błędy i na początek sprawdź ładowanie.
Zrób pełny autoscan wszystkich modułów, zapisz sobie go gdzieś, następnie wykasuj wszystkie błędy i sprawdź które powrócą.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Ja bym sprawdził przeciwciśnienie spalin, często te błędy towarzyszą zatkanemu katalizatorowi.
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
musisz np: vag-iem sprawdzić błędy i wskazania tego czujnika w blokach pomiarowych. Czujnik znajduje się za lewą kratką w przednim zderzaku, obok klaksonu.
Cześć, Lutowałem wiązkę w drzwiach od strony kierowcy w swojej Skodzie, ponieważ spora część była już przerwana. Po całym zabiegu wszystko działało, jednak po chwili rozładował się akumulator (miał prawo, ponieważ był słabo naładowany). Po naładowaniu akumulatora przestał działać zamek centralny i OBD-II wykrył poniższe błędy. Skoda Fabia Mk 2 1,6 TDI...
Pod kompa trzeba podłączyć i sprawdzić dokładne błędy i odczyt z czujnika położenia pedału gazu.
Błędy odczytuj gdy tylko zauważysz usterkę nie wyłączając silnika (mogą znikać) Sprawdzić zamrożone ramki w błędach. Sprawdzić poprawne ładowanie i stan instalacji do wspomagania . Kontrola silnika wspomagania.
A błędy jakie są?
Aha, na wstępie mam dodatkowo pytanie, jeśli jutro wszystko posprawdzam i okaże się prawidłowo, mam od razu wyciągać pompę? Jak ją wyciągnę to jakoś wizualnie można ocenić jej prawidłowe działanie? Albo w jaki sposób to sprawdzić. Dodam że pompa nie była mokra ani nic w tym stylu od dołu bo tak mniej więcej na nią patrzyłem.
Przy założeniu że wszystko inne jest sprawne i wciśniesz sprawną pompę lampka powinna zgasnąć ale sadze że i tak warto sprawdzić i wykasować błędy po awarii pompy. Pozdrawiam
No tak ale w czym mi to pomoże jak załozylem swieżo zrobiona głowice sprawdzoną? Co zaudwazyłem to jak odkręce korek oleju to silnik lepiej chodzi nie wchodzą błędy.
G250 to czujnik w maglu.
Znalazłeś rozwiązanie problemu? Jeżeli nie to proponuję sprawdzić przewody idące od wtyku do wiązki, w Twoim silniku są cztery i najprawdopodobniej któryś jest naderwany. Żeby dobrze zobaczyć odsuń peszel z 10cm, aż do miejsca gdzie łączy się z innymi przewodami. Być może montujący gaz nie wykazał się starannością lub się bardzo spieszył.
1. Podpiąłem laptopa na kablu żeby sprawdzić błędy, wyszło coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5770668200_... Nie świecił się check, to tylko po ostatnich kilku szarpnięciach. Póki co błędy nie powróciły, więc pewnie pojawiają się dopiero po dławieniu. 2. Dzisiaj z rana po przymrozku auto miało focha - kilka razy silnik odpalał...
Sprawdź czy masz na cewce "porządną masę i porządny plus" ...nie miernikiem tylko jakąś np. żarówką 21W...
Brak napięcia na czujniku G65 klimatyzacji, lub uszkodzony czujnik -nie wymieniaj go pochopnie -nie stosuj zamienników, czasami warto kupić używany. Sprawdź bezpiecznik 5A -od tego zacznij.
Pełny opis na stronie programu VAG-COM. Do przeprowadzenia potrzebujesz z ECU wyciagnąć PIN.
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
najgorsze, ze tam są dwie sondy. 1 przed a druga za katalizatorem. Pojeżdżę troch to zobaczę czy będzie wywalało jakiś błąd...
Najpierw podłączyć pod tester diagnostyczny i sprawdzić błędy zamiast wysuwać setki teorii. Bez diagnostyki komputerowej nie wiadomo, gdzie ręce włożyć.
Witam, adaptacja przepustnicy wykonana ? Jakieś błędy na komputerze? Może sprawdzić map sensor?
Cześć. Moglibyście rozwinąć posty o treści "rozrząd" i "instalacja"? Samochód ma mały przebieg. Rozrząd chyba nie miał kiedy się zrypać. A wiecie może co mogło spowodować taki wyciek? Co do upuszczenia oleju(+benzyna) to zastanawiam się czy pozostawienie tego przypadkowego płynu nie wpłynie źle na silnik. Przyznam się, że po ostatnim przeglądzie(jeszcze...
Tak się dzieje na starym. Wyjąłem go, założyłem maxidota, sprawdziłem czy sprawny, założyłem ponownie stary, zwykły licznik i pojawiły się te błędy i brak komunikacji.
jutro jade sprawdzić na kompie czy są błędy , ja myślę że to związane jest immo
Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam identyczne błędy. Bezpieczniki sprawdzone, założona nawet druga(używana) pompa i dalej to samo. Będę wdzięczny za wszystkie porady i wskazówki,
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Pojawiły się takie błędy.
Witam! Wczoraj Skoda 1.2 benz. 3 cyl. 2002r. chodziła bez problemu. Dziś wsiadam i nic nie gada. Kontrolki się palą, paliwo dostaje, iskra jest, rozrusznik kręci. Błędy jak w opisie według VAGa obwód przekaźnika silnika J271 otwarty. Pytanie: czy ktoś wie gdzie jest ten przekaźnik? Jak sprawdzić jeso obwód? Reg. pkt 10.1,10.9 i 11. Przeniosłem z: Samochody...
mam podobny problem sprawdziłeś ładowanie bo może być reg. napięcia i masy jakieś błędy????? przeczytaj mój opis może jest podobnie????
Bordnetz=CECM z kolei BCM jakby nowszy. To bez różnicy w twoim przypadku.VCDS w OBD i odczytaj błędy.
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
Podłączyć komputer i sprawdzić błędy w module komfortu. Po nich dowiesz się z którym zamkiem jest problem.
Trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności i komputerem wartości nie tylko kody błędów koniecznie masy powietrza
Wszystko wywróciło się do góry nogami ponieważ jest tam Przekładnia KOYO, czujnik kąta skrętu również występuje, ale jeszcze inny, okrągły i jest chyba tylko jeden rodzaj tych maglownic, które będą pasowały 6Q1423055L, przepraszam za wprowadzenie w błąd
Powinieneś podłączyć jakis tester i ewentualnie odczytać błędy i parametry. Możliwe ze czujnik uszkodzony. Ewentualne sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem. Podstawowo to diagnostyka komputerowa na początek.
Wspomaganie komunikuję się z licznikiem po info o prędkości.Nie ma to podstawowego znaczenia.Jakieś kody błędów?
Pojechałem do innego mechanika, podłączył ręczny tester i pokazało następujący błąd: "00285 - czujnik koła ABS prawy przód - G45" to wyświetliło na ekranie LCD testera. Czyli potwierdziło to co mówił poprzedni mechanik co sprawdzał VAGiem. Z tą różnicą, że ten powiedział, żeby nie ruszać łożysk, ale sprawdzić kabel do czujnika, bo może być przerwany...
Witaj, podłącz auto pod skaner i sprawdź błędy, prawdopodobnie jest coś z termikiem we wnętrzu auta.
Jeszcze sprawdź przewody pod obciążeniem - omomierzem już się kiedyś "sparzyłem" = okazywał przejście 0,0 a żarówka 21W nie zaświeciła... Ot profilaktycznie, dla pewności... Możesz jeszcze sprawdzić, co ster. rozłącza jak auto zgaśnie, czyli czego silnikowi brakuje, aby działał... To też podpowie wiele.
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
W grupie 2 na 3 pozycji jest warunek wyłączenia sprężarki, ma być 0. W sterowniku silnika nie ma błędów ?
Podaj dokładny nr. i opis błędu.
Witam, a są jakieś błędy?
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze. Ewentualnie na wtyczce zasilania pompy czy są oba plusy.
Sprawdz przepływke. A jak to zrobić w przypadku tak sporadycznego błędu ?
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
A jaki kod błędu?
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Błędy to nie wszystko, trzeba podejrzyć wartości rzeczywiste i ustalić czego brakuje. Sprawdzić czy jest zezwolenie na start ciśnienie na szynie, jest kilka rzeczy które trzeba sprawdzić.
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Bardzo dziękuję za wyczerpującą informację, tylko potwierdź mi że to co napisałeś jest w 100% ok, jeżeli tak jak pisałem, kabelka z powodzeniem używałem przez ok 2 tyg. do dwóch fabii 2019 i 2022 (co prawda nic wielkiego nie robiłem, ale sprawdziłem i wykasowałem wszystkie błędy), żadne dziwne komunikaty się nie pojawiały, że brak współpracy, że czegoś...
Że co nie ? Ze błąd się nie pojawi ? Pewnie masz pompę Koyo, poczytaj sobie: http://www.naprawakoyo.pl/przyczyny_awar...
sprawdzić błędy vectra sprawdzić błędy electrolux sprawdzić błędy corsa
czujka bramy nawigacja widzieć satelit instrukcja serwisowa pralka electrolux
Uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF - objawy i skutki Sterowanie silnikiem trójfazowym: obroty lewo-prawo