Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Ile to sprawdzić cewkę i sprawdzić, czy jest sterowana?
A wtryskiwacz sprawdzony(cewka)??
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Wypadołoby się przyjrzeć cewce.
Druga cewka jest na reduktorze. Można sprawdzić czujnik ale dużo prościej jest podłączyć się pod kompa.
Bobina= Cewka
Spróbuj drugim kluczykiem lub przelutuj tego i sprawdź cewkę transportera w kluczyku.
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Cewki nie sprawdzisz. Najlepiej ją podmienić na inną sprawną.
Cewka jedna zespolona, wyjmij ją, wsadź w gumki 4 świece i sprawdź iskrę.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Miałem też w 1.1 podobne błędy wtryskiwaczy i uszkodzona była cewka.
Jaki błąd? Sprawdź czy jak jest ciepły masz wysterowaną cewkę i wtryskiwacz.
A jakieś błędy w sterowniku przy tym się pojawiają? I druga sprawa w jakim stanie masz przewody WN, te "paluchy" na cewce?
Kolego sprawdź zasilanie na czujniki i cewkę
Sprawdź zasilanie na cewkę oraz czujnik wałku korbowego (360-460Ohm 1.5V ≈). Wiązka pod aku. ok?
Sprawdzić podstawy: cewka, świece, kable..
Części do prawie Porsche nie są tanie ,zregenerować tego się nie da,za póżno wymieniane świece.
Wymieniać w ciemno cewke? Ktoś miał podobny przypadek? Wystarczy sprawdzić zasilanie i sygnał ze sterownika i będzie wiadomo czy to cewka.
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Nie baw się tak, cewka niskorezystancyjna.
wszystko sie udalo to jednak byla cewka jej wymiana pomogla dzieki POZDRAWIAM
zastanawia mnie jeszcze ta cewka zapłonowa? jak myślicie czy ona może być przyczyną tego falowania obrotów na zimnym silniku? dodam, że auto nie szarpie, pali na wszystkie gary nie ma z nim żadnych kłopotów poza obrotami więc czy cewka może to robić? jak ewentualnie sprawdzić cewkę w peugeocie?
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Nie kolego ,ta lampa w niczym nie pomoże . Trzeba odkręcić cewkę i sprawdzić iskrę a właściwie jej "długość" Jak nie ma na jednym garze to cewka. Jak na dwóch to już pod górkę. Albo oscyloskop na pierwotne albo probówka.
Sprawdź czy cewka zapłonowa jest sterowana.
Jeżeli na cewkę jest prawidłowe kluczowanie z modułu , to tylko cewka. Sprawdzić jeszcze wyprzedzenie zapłonu.
Czasem przyczyną może być wadliwa (przegrzana) cewka zapłonowa.
Czy to element może i tak, ten symbol oznacza cewkę przekaźnika czyli żebyś wiedział gdzie należy podać napięcie żeby zadziałały styki ot i cała filozofia.
Na schemacie czujnik jest ,no ale może i nie być. Tak czy tak do sprawdzenia cewka,świece i nie zaszkodzi ciśnienie na garach. Być może błąd cewki powoduje błąd wałka,peugeot ma swój świat.
Udało mi się programem sprawdzić. Wypada mi zapłon na cylindrze nr 3. Zamienilem świece miejscami usunąłem błąd i nadal cylinder 3. Psiakiem cewkę woda z rozpylacza nie iskrzy jak sprawdzić czy to cewka na sto procent?
Zgadza się nr.1 cewka nr.2 hallotron.Po 2002r. większość aut ma hallotrony czy to do zmiennie spolaryzowanych wieńców na łożysku czy do metalowych zębatek.Cewkę sprawdzisz na opór a halle na diodę ale to niewiele wnosi bo nawet jak ma cewka opór prawidłowy to i tak może nie dawać sygnału,tak samo halla.Najlepiej sprawdzić zamieniając na sprawny z drugiego...
Siema, mam problem z Peugeot Satelis 125 2008 r. Mam nową stacyjkę, moduł, antenę, świecę, fajkę, kabel WSN, cewkę i nadal nie ma iskry. Gdzie szukać dalej?
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Sprawdz najpierw czy cewka daje napiecie na ten cylinder. Spotkalem sie juz w peugeocie ze cewka nie daje napiecia na jeden cylinder.
A mogą to być świece lub cewka?
ale sprężarka była sprawdzona i działa. Cewka jest ok. Więc ją wykluczam
Próbuj ściągnąć serwisówkę. Powinno być tam podane jakie parametry mają cewka WN, impulastor (o ile jest typowy jak w wiekszości skuterów), cewka zasilająca.
Mój Peugeot jest wyprodukowany w czerwcu 92 roku. I tak jak patrze to czujnik położenia walu korbowego jest wyprowadzony ale nie jest do niczego podłączony, wisi sobie ba clipie przy cewce zapłonowej, poza tym u mnie jest jeszcze rozdzielacz zapłonu kopułką i palcem rozdzielacza, wiec ten czujnik to chyba dali tylko do diagnostyki kąta wyprzedzenia...
Wtryski i cewka jest kluczowana masą , ma się tam pojawiać masa!
Sprawdź cewkę zapłonową i przewody wysokiego napięcia. Ponadto sprawdź stacyjkę
Sprawdź świece, ale raczej problem w zdychającej instalacji LPG.
Opanowane przez wymiane Bsi , wymagane programowanie. Drajwer upalony przez zwarcie w cewce.
Czy naciskam ns gaz czy nie niema odzewu jak wyjme cewke i wsadze swiece to iskra jest ino taka mizerna a czy paliwo podaje to nie wiem pompka chodzi wiazki sprawdzone tylko czemu te cewki w innych chodza a tu nie chce palic a na uszkodzonych pali. Co musi miec wybrane cewki
Lub walnięta cewka dlatego złe spalanie, wszystko do sprawdzenia.
Rozwiazalem problem cewka miała zwarcie :D
Jeśli chodzi o immo to by był sterownik wysłany do osób które się tym zajmują. A jeśli chodzi o szukanie usterki to znajaomy powymieniał połowę części a ja sprawdziłem inastalację i cewkę to wszystko jest niby dobrze.. mi się wydaje, że to jedank sterownik nie daje sygnału na cewkę..
nie ma iskry cewka jest dobra (sprawdzona w drugim aucie)
witam brak iskry na trzech cylindrach cewka zespolona jako jedna listwa kostka na 6 pinów jak to sprawdzić czy cewka czy okablowanie może mnie ktoś oświeci
Alternator sam się zabije bez akumulatora (i przy okazji coś jeszcze), nie z żadnej cewki
Mogli cwaniaki ukryć w cewce zapłonowej.? Nie wiem może podmień cewkę?
Witam, mam problem z Peugeotem 407 2.0 HDI. Nie działa klimatyzacja. Po sprawdzeniu kilku rzeczy wyszło, że na cewkę elektromagnesu sprężarki dochodzi napięcie 10,8V, przez co nie chce się załączyć. Po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora elektromagnes działa. Co może być przyczyną takiego napięcia? Przewody przejrzałem i wygląda wszystko ok.
Patrząc na zdjęcie na allegro to nie przerywacz. CEWKA 070708 TRANSVAL PEUGEOT .
zobaczcie sobie tu -http://chomikuj.pl/malboro/Programy/ser... -fajnie opisane objawy i naprawa.Ps wymienić trzeba nie te oringi co myślisz ,to ciekną te przy cewce
jezeli wałek się będzie obracał to zdemontuj moduł i sprawdż czy pojawia się napięcie na wyjściu z aparatu zapłonowego w czasie rozruchu, może być uszkodzona cewka w aparacie
To niestety w Francji normalnie. Zakup na zapas kolejną cewkę bo jeszcze dwie padną.
no wlasnie nie ma tego impulsu na cewki
Jeżeli napięcie dochodzi do sprężarki to są dwie opcje albo sprężarka do wymiany albo zawór lub cewka jest uszkodzona. Jedno z dwóch. A jaka tam jest sprężarka? Ta informacja dużo powie. Można sprawdzić rezystancję zaworu lub cewki jak cewka to musi być przekaźnik, jak zawór to sterownik np. silnika steruje nim w miarę potrzeby wysterowania zaworu na...
Zacznij najpierw od cewki.
Tzn jak zdiagnozuje czy to na pewno cewka?
Witam Niestety gdyby to było takie proste Panie - LightOfWinter - połowy tych postów związanych z "Depollution system faulty" nigdy by tutaj nie zawitał. W moim przypadku pierwszą rzeczą jaką wymieniłem po sprawdzeniu kodów błędów, które wskazywały na wypadaniu zapłonu na 3 cylindrze były najpierw świece zapłonowe, a następnie cewka. Niestety nic się...
Czy masz drugi kodowany kluczyk do stacyjki, pewnie "immo" odcina zasilanie cewki.
2,0 benzyna, czy HDI? Benzyny miały problem z hydrauliką zaworów, przynajmniej te wcześniejsze modele, 136KM. Potem podobno to poprawili w silnikach o mocy 140KM. Jakim komputerem sprawdzano błędy? Dobra, widzę, że cewka, to benzyna. Wtryskiwacz jeden wymieniony, czy komplet? SAS działa prawidłowo?
Czy to padła kolejna cewka? Raczej nie. Jakie błędy są obecnie i czym są odczytywane? Do sprawdzenie czujnik temperatury i kostki połączeniowe - to tak przez internet diagnostyka :-)
Musisz podmienić cewkę z innego auta. Tak najprościej sprawdzisz cewkę. Z autopsji wiem, że te cewki są dość awaryjne.
Sprawdź gdzie jest immo i czy wysyła napięcie na cewkę... gdy masz włączony zapłon.
dokładnie chodzi o cewkę czy o komputerek ?
Jak cewka sagema to nawet nie ma co się zastanawiać(choć fakt ze po 200tys zrobiły więc nie mało). Miałem z 3 takie przypadki(z tymi silnikami) i za kazdym razem cewka ja montowałem cewki meyle w miarę dobrej cenie i solidne najtanszych nie kupuj bo same problemy.
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Wymieniono mi wtrysk w Peugeocie 206 -silnik 1.1 - poprzedni jest otwarty na maxa - silnik pracuje na 3 gary abo przeciwsobnie,nie wiem....moje pytanie - jak moge sprawdzić czy ten rzekomo uszkodzony wtrysk jest sprawny ? opór cewki kształtuje sie między 7 a 12 Ohm - jest przejscie - jak moge go zanalizować ? pod jakim napięciem i przy jakim prądzie...
Sprawdziłem to co napisał,,tzok"jest 0,2V.Nie bardzo wiem co można z nim dalej zrobić.To co mogłem sprawdzić to sprawdziłem.Dalej pomysłów brak.Jeszcze te wtryski i pompa.Może to będzie to.Z drugiej strony juz to było sprawdzane.Co prawda wtryski takim domowym sposobem a mianowicie cewki wtrysków po mierzone miernikiem,osłuchane stetoskopem,rozpylanie...
A przewody zamieniłeś przy ecu czy przy cewce?
Sprawdź to , co pisze Motronic. Tam jest OC. Maja być pewne styki na sterowaniu masą i plusie , a dodatkowo włóż diodę na cewkę przekaźnika.
Przez kondensator jest masa podawana do cewki.
Możesz zastosować np. taki co był przy dużym fiacie, maluchu czy polonezie, ten montowany przy cewce, powszechnie dostępny w sklepach
swiece/cewka
Nie napisałeś jaki kod silnika i rok auta. Dodano po 1 Wtryski, cewka, EVAP, podgrzewacz kolektora ssącego, dwie grzałki sond lambda i EGR są zasilane z tego samego bezpiecznika F10 30A. Sprawdź czy wszystko ok w zasilaniu. Dziwne że wywala tylko obwód cewki B, powinno wywalać oba odwody A i B jak nie będzie zasilania cewki na pinie nr 4. Może masz...
Również proponuję zmianę cewki
Tam gdzie są wpiete kabelki sprawdź ta czarna cewkę pod tym silikonem czy nie są odlutowane kabelki .
Tzn. miedzy 3 i 4 musisz mieć zworę - przejscie po podłączeniu napięcia na cewkę, zmienia sie na przejście miedzy 3-5. Ustaw na brzęczyk miernik i wtedy sprawdź
Podmień cewkę.
bodzio, przecież tam jest system Sagem SL96 i znana sprawa z regulacją biegu jałowego. Jest proste obejście problemu bez rycia w sterowniku i obowiązkową wymianą cewki.
To masz rozwarty, to zwykła cewka.
Miałem ten sam problem uszkodzona była cewka.
Jakby faktycznie miał taki czas to by dawno cewki popaliło, to już blisko zapętlenia na wysokich obrotach. Mógłbyś to rozwinąć? Mam citroena berlingo z silnikiem 1.6 16V i problemy z mocą obrotami itp Zanim założę temat to tu podpytam o ten czas ładowania Lexia mi wskazuje 13.75ms Teraz to już nie mogę na pusto wykręcić 5000 obr a jeśli już to zaraz...
Żadnych wyjść masz nie obciążać żarówką nik tak nie napisał. Żarówką masz sprawdzić zasilania i masy. Czy to na ecu czy na cewce.
Podstaw inną cewkę.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Kontrola się swieci od 2 dni. Przez pierwsze dni nic się nie świeciło teraz się swieci po odczytaniu błędów jedyny błąd to jest ze za bogata mieszanka paliwowa. Pan mechanik mówił ze to będzie sonda lecz po sprawdzeniu sondy i skasowaniu 100€ oznajmił ze wszystko jest w porządku i nie wie co to może być bo auto ma moc. To jest taki problem ze...
Jasne, od tego powinienem zaczac. Kod bledu P0352 czyli "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B". Czy moze mi ktos pomoc o co chodzi z ta cewka?
Kolega mnie wyszydzil ze moge jeszcze zmienić silnik i skrzynie biegów więc nie widze nic żenującego w moim wpisie.Każdy z nas ma różny poziom wiedzy i wchodzi na forum aby się czegoś dowiedzieć a nie czytać smieszki heheszki. Poza tym dziękuję za porady dam znać mechanikowi aby sprawdzić cewkę. Bogatszy o tą wiedzę dam znać jak tam poszło.
Diesel czy benzyna? Wygląda trochę jak w silniku iskrowym(benzyna) przebicie na cewkach zapłonowych.
Tranzystory na sterowanie cewek.
Uszkodzony wtrysk, uszkodzony czujnik map,uszkodzona świeca zapłonowa, uszkodzona cewka.
zobacz czy masz 15 na cewce?
Niestety to nie ten schemat mam 3 wejscia do cewki ;/
To wtryski wtedy też nie mają nic wspólnego jak na LPG nie chodził równo, wtedy cewki.
Jeśli pompe włącza i wtyskiwacze podaja to nie masz zasilania po zapłonie na cewke pewnie. jest 12v na cewce
cewka peugeot sprawdzić cewka spalona sprawdzić cewka felicja
skrzynka przekaźników lumel amperomierz regulacja pompo wtrysku
kolumny gitarowe makita hr4013c
Jak podłączyć zasilacz CISCO DPS-650AB-2 A na krótko? Maszyna stolarska nie działa po zmianie napięcia 3x400V