Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Witam, Owszem spełni założenie, w zależności od potrzeb to i zawór 3/2 przełączy ssawki, nie będzie zrzutu w otoczenie, ale przy podciśnieniu to może nie być wymagane.. należny sprawdzić jak się zachowa układ.. proszę sprawdzić z drugim działającym elektrozaworem... wtedy tylko będzie zawsze wysterowane któreś z ssawek, przy 5/2 oczywiście jest stan...
Sprawdź elektrozawór czy przepuszcza podciśnienie lubi się zatkać w środku .
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
możesz tak sprawdzić.
Między oczami zrób. A tak na serio diagnostyka z pomiarem/dczytem wartośći rzeczywistych. po 1
Usterka układu krytycznego nr. 2. Do sprawdzenia elektrozawór EGR, podciśnienie vacumpompki, siłownik EGR. Jak tam jest ok, to do demontowania kolektor ssący i trochę sobie pobrudzisz paluszki. A nie możesz zrobić testu EGR?
Czujnik map zmieniałem na inny. A ciśnienie doładowania za małe cały czas. :/ Sam już nie wiem :( Nie jest za małe dla PCM, skoro przestawia kierownice turbiny, ograniczając spręż. Czy sprawdzałeś elektrozawór podciśnienia turbiny? czy ktoś tam nie grzebał z przewodami podciśnienia i np nie pomylił elektrozaworu EGR i turbiny i pozamieniał wężyki?...
na liczniku 230000 ale czy prawdziwy to nie wiem
Wartość zmienia sie gdy ręczną pompką wytworze podciśnienie. Omijam wówczas elektrozawór. Elektrozawór przełożony z innego auta 100% sprawny, podciśnienie do elektrozaworu jest, napięcie zasilające sprawdzone.
jest to transit z 94r. na pompie lucas epik. No i właśnie chodzi o to że nie wiem który to przekaźnik na początek. niema sterowania na podciśnieniach. Pali się czek. Autko przechodzi w tryb awaryjny. Sprawdzałem czy dostaje sygnał na elektrozawór i jest brak. nie pracują żadne podciśnienia. Jak byś mógł coś podrzucić był bym Wdzięczny. Pozdrawiam
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Jest to zespół elektrozaworów sterowanych podciśnieniem i właśnie to upuszczenie podciśnienia powoduje dźwięk. Nie przejmował bym się tym.
sugestie? sprawdź czy pomiędzy masą a pinami EGR jest przejście jak jest to ma zwarcie i do wymiany ( a co na to ECU? )no chyba że ten typ tak ma EGR steruje komp silnika w pewnym zakresie obciążeń i obrotów i nie jest on pod ciągłym napięciem bo po co by było to sterowanie
Spawdź czy jest to ten sam przewód,oraz czy dochodzi zasilanie do tego czujnika.
Najprawdopodobniej mają taką samą charakterystykę. Załóż i sprawdź - najlepiej testerem, ciśnienie, albo mała przejażdżka :D
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
A jak sprawdzić ten elektrozawór ?
Witam nawalił mi elektrozawór w mieciu silnik m117 4.5l d-jet. Wiecie gdzie nabyć sprawna używkę, albo czy można może zastąpić go innym http://obrazki.elektroda.pl/9370015500_1...
Witajcie. Wiem że temat sprzed dwóch lat ale teraz widzę że nie wpisałem rozwiązania. Problemem okazał się elektrozawór podciśnienia turbiny. Po zmianie na używkę moc wróciła a szarpanie ustało. Dzięki za sugestie i pozdrawiam :D
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Miałem ten sam problem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony elektrozawór podciśnienia vac. Koszt oryginalnego to około 150 zł. Do wymiany wystarczy najechać na wysoki krawężnik 😁. Powodzenia 🙂💪👍
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Nie, jak odlaczę kostkę od elektrozaworu to podcisnienie wraca do normy. Dodano po 39 Nie, jak odlaczę kostkę od elektrozaworu to podcisnienie wraca do normy.
Paweł_35, turbinę to Ty zostaw w spokoju bo to ostatnia rzecz co może się zepsuć przy takich objawach. Sprawdź przede wszystkim SWIRL a potem sterowanie turbiną (podciśnienie/elektrozawór).
Witam Jest jakiś postep w walce z busem? U siebie mam podobnie, bład niskiego ciśnienia doładowania, ogólny brak ciśnienia doładowania, wymieniłem elektrozawór, czojnik pdciśnienia, przepustnicę, sprawdziłem szczelność dolotu oraz podciśnienie przed elektrozaworem, została mi jeszcze turbina do wyjęcia. Z informacji z sieci wynika, że może urwać sie...
Po kolei: RHY ma SID801, ma elektrozawór w który ma RCO w zakresie 10 - 95%. Sprawdzone na wskaźniku podciśnienia - na wyjściu z elektrozaworu - podciśnienie przy RCO 10% w okolicach 0 bar, 95% w okolicach -0,9 bar. Pracuje płynnie. Peugeot Planet nie daje błędów typu "Pcode", natomiast daje opis problemu. U mnie: "Stały błąd. Recyrkulacja spalin. Wydatek...
Ssawki i generator podciśnienia, elektrozawór. Producenci Festo, Bosch-Rexroth itp. Poszukaj u przedstawicieli albo na Allegro.
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Ten elektrozawor podciśnienia jak daje się+ i minus do wtyczki powinien tykać ?
Jak masz starą wersję sterowaną podciśnieniem to po odpięciu wężyka musisz zaślepić jego koniec, w przeciwnym razie jak elektrozawór Ci go wysteruje to siądzie podciśnienie na wszystkich siłownikach. Jak już grzebiesz przy tym EGR to sobie rozbierz i wyczyść kolektor dolotowy, to bardziej pomoże niż blokowanie EGRu... jeśli nie jest elektryczny to nie...
A sprawdzałeś manometrem próżniowym jakie ten kompresor wytwarza podciśnienie ?musisz też wziąść po uwagę jaki opór będzie stawiał wężyk łączący kompresor z końcówką , grubego nie dasz bo nie poręczny . Proponuje, za nim kupisz jakąś końcówkę , sprawdzić z wężykiem jakim chcesz dać jak będzie odsysał , i nie zapomnij dać jakiś filterek żeby cyna nie...
Witam, czy ktoś może spotkał się ż problemem że nie działa starowanie zmienną geometrią turbiny w Kia CEED, chodzi o brak wysterowania przez komputer zaworu podciśnienia VGT . Kable (biały/niebieski) sprawdzone mają przejście od wtyczki przy elektrozaworze do komputera na Pin Out Mechanicznie wszystko sprawne, gruszka, turbina nowe, pompa podciśnienia...
Dziękuję za wnikliwą odpowiedź. I tak nie mam wyjścia. Jesteście moją jedną z ostatnich desek ratunku, może brzytwą. Nadal mimo uszczypliwych komentarzy będę uparcie drążył temat i czekał na odpowiedź na mój post dotyczący opisu pinów ECU związanych z elektrozaworem podciśnienia sterowania turbosprężarki. Mam swoje lata i znam wielu mądrali. Za dużo...
Przy przyspieszaniu parametr różnica żądanego do rzeczywistego 0,6 bara. Faktycznie. Jak rozumiem nawet w początkowej fazie (to dosłownie trochę ponad sekunda) nie powinno być takiej różnicy? Obrazowałoby to fakt braku właściwego doładowania od dołu. Mam nadzieję, że uda się niebawem ustalić przyczynę/przyczyny. Od pompy vacum musi być cienki przewód...
Nazywa się elektrozawor Podciśnienia turbiny. W katalogu on jest oznaczony symbolem n75 Pytanie? Po co on tam jest? Nie wiem. Co do szczelności, to jestem tego pewny jak do tego, że jest teraz ciemno. Wszystko sprawdzałem po 5 razy, wraz z dolotem, układem itd. Nikt z nas wróżka nie jest, a ja nie mam dobrego kompa i vakuometra, a nawet miernika, jeszcze...
Pompkę kupiłem na Allegro za 50 PLN z podstawą, obejmami złączem elektrycznym i wężem i czujnikiem temp. i myślałem ze zamontuje w odpowiednie miejsce w aucie i po kłopocie a tu musze teraz kombinować gdzie ją dać bo jak napisałem w tym miejscu gdzie w nowszych modelach jest pompa ja mam jakieś elektrozawory podciśnienia. Pompa była w dobrym stanie...
Sprawdź czy grucha nie jest dziurawa, szczelność na wężykach podciśnienia, podmień elektrozawór sterowania turbiny, zobacz jakie jest podciśnienie przed nim i za nim na wolnych obrotach gdy grucha ciągnie na maksa. Kiedyś podobny przypadek zakończyły się wymiana wtryskiwaczy, wyglądało to tak jakby przy niższych obrotach nie rozpylały poprawnie przez...
Dzięki za zainteresowanie tematem, problem rozwiązany. Problemem okazał się po pierwsze moduł wentylatorów ponieważ dodatkowa pompa wody chodziła bez wyłączenia po zgaszeniu auta.Po drugie co najważniejsze byłą pomylona wtyczka do termowłącznika klimatyzacji, zamiast docelowej wtyczki była wpięta z elektrozaworu podciśnień...
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
witam, u mnie awarie powodował elektrozawór podciśnienia ,gdy samochód się rozgrzał czasami sie zacinał w pozycji otwartej ,przy zablokowanym elektrozaworze podciścnienia przepustnica odcinała dopływ powietrza do silnika (tak mi to tłumaczył mechanik)i silnik nieodpalał,jak silnik przestygł elektrozawór się odblokowywał i wszystko wracało do normy
Można wakuometrem, wpiąć się równolegle trójnikiem przed elektrozaworami i skontrolować podciśnienie zasilające oraz za każdym z zaworów i sprawdzić sterowanie siłowników klap i turbosprężarki. Oznaczenia są inne dla odróżnienia, ale zasada działania i parametry te same, że sprawują się zamiennie bez problemu, sprawdzone.
Elektrozawory podciśnienia sprawdzone. Na odpalonym silniku napięcie 0,56 V. A powinno wynosić 12 V !!! Zawory sprawdzone działają prawidłowo i układ szczelny.
Posiadam OPLA VECTRĘ B z silnikiem X20DTH ( przebieg 240 000 km, rok produkcji 1999 ). Zimą padły mi elektrozawory podciśnienia doładowania - mam założone nowe. Od tego czasu zauważyłem, że podczas gwałtownego przyśpieszania ( I i II bieg w zakresie obrotów 2000 - 2600 )słyszalny jest bardzo wyraźny gwizd dobiegający z turbiny. Przy zamkniętych szybach...
Witam! Element 5.0 to siłownik jednostronnego działania przesuwający głowicę ssącą - jest uruchamiany elektrozaworem PV5.1. Podciśnienie dla ssania wytwarzane jest w pompie inżektorowej 6.4 , którą uruchamia zawór PV6.1 a sam proces ssania jest załączany na czas pracy podsysu zaworem PV7.1. Zasilanie ciśnieniem p1. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
To znaczy że z ciśnieniem w turbinie jest wszystko ok To znaczy, że z elektrozaworem podciśnieniowym i samym podciśnieniem jest ok
To elektrozawór podciśnienia sterujący ,,,chyba,, zaworem egr . Nie ma nic wspólnego z licznikiem. Możesz dokleić rurkę byle po tej operacji była drożna.
A wie ktoś dlaczego jest za duże podciśnienie ?. Czy winą jest elektrozawór sterujący, czy może sterownik go źle wysterowuje?
Jak złapie błąd to już nie próbuje go otwierać bo po co? I stąd brak podciśnienia. No chyba że na zasilaniu elektrozaworu podciśnienia już nie ma. P401 to właśnie ECU wykrył że ilość świeżego powietrza nie spadła z 500mg/suw do wymaganych 250mg/suw (mniej świeżego powietrza = więcej spalin przez EGR). Powód może być prozaiczny zatkany nagarem kanał...
Tak sie składa , że w silniku diesel'a na biegu jałowym EGR powinien być otwarty . Skoro więc masz za wysoki przepływ powietrza to prawdopodobnie EGR nie działa czyli jest cały czas zamknięty . Sprawdź membranę EGR , szczelność przewodów podciśnienia oraz elektrozawór EGR. Pozdrawiam.
Przepływomierz był wymieniany i nic to nie daje. Jak mechanik sprawdzam napięcie na kostce zasilającej elektrozawór podciśnienia to caly czas jest na nim 8V
o przepływka pokazuje normę. To znaczy ile? sprawdzone wszystko Nic nie sprawdzone tak naprawdę. Membrana siłownika EGR cała? Podciśnienie wytwarzane prez pompkę vaku jaką ma wartość? Elektrozawór szczelny?
Wepnij vakuometr z trójnikiem przy wyjściu vakupompy (jak nie masz to albo jedź do mechanika albo go sobie kup, drogi nie jest). Jak elektrozawór podciśnienia puści (jest nieaktywny) to siłownikiem można swobodnie ruszać, to jest normalny objaw. Jak wchodzi w tryb awaryjny to siłowniki "puszczają", m. in. otwierając zawór obejścia turbiny. Możliwe,...
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Możesz też spróbować zaślepić wyjście podciśnienia od elektrozaworu sterującego siłownikiem SWIRL, żeby dziurawy siłownik (jeżeli jest dziurawy) nie powodował ubytków podciśnienia Siłownik nie musi być dziurawy. Samo odpięcie dźwigni SWIRL od nieuszkodzonego siłownika powoduje defekty zbyt wysokiego ciśnienia doładowania.
Wykręciłem świece sprawdziłem cewki co prawda jest jedna zasniedziała ale bardzo dobrze podaje iskrę. Zrobiłem mu samoadaptacje i w miarę wszytko wróciło do normy. Zniknął CHECK ENGINE i zaczął nabierać mocy. co prawda nadal go jeszcze szarpie ale znalazłem uszkodzony elektrozawór podciśnienia. Zobaczę co się stanie jak zamontuje ten elektrozawór. Co...
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Jeżeli Nieszczelność, to czujnik ciśnienia doładowania może wyrzucać błąd, jeżeli przytkany to też. W obu przypadkach możliwość zamulenia i trybu awaryjnego. Bardzo podobne objawy dawał mi elektrozawór podciśnienia
Czyli wyszło to co przewidywałem - błąd zaworu EGR, błąd ten jednak jest błędem wtórnym, bo sam zawór nie ma żadnych czujników, które pozwoliłyby ECU zweryfikować jego działanie. Czyli dalej obstawiam problemy z podciśnieniem: - uszkodzona pompa podciśnienia, - zamienione lub nieszczelne przewody podciśnieniowe, - nieszczelność w którymś z elektrozaworów...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
A jak ta przepustnica dławiąca działa i czym jest sterowana? Nie jestem pewny czy mój silnik ją posiada, bo ja mam tylko jeden elektrozawór podciśnienia, tylko do EGR.
...i nie są to "trzy zawory EGR" lecz trzy elektrozawory (zawory solenoidowe) sterujące podciśnieniem, z których tylko jeden steruje zaworem EGR. Do autora - j/w plus sprawdź świece żarowe. P.S. Widziałem jak ktoś na Allegro sprzedawał tenże elektrozawór podciśnienia jako zawór EGR ;) :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam w tym silniku jeśli elektrozawór sterujący turbiną jest uszkodzony i nie steruje to turbina jest cały czas wysterowana na maksimum (przeładowuje) jeśli dochodzi do elektrozaworu podciśnienie i przewód idący do turbiny jest szczelny to nie zostaje nic innego niż wymiana elektrozaworu. Pozdrawiam
Został wymieniony : Czujnik podciśnienia wraz ze zbiornikiem i dwoma nowymi przewodami oraz elektrozawór podciśnienia, dodatkowo filter paliwa i została odpowietrzona listwa wtryskowa i dalej był problem z odpalaniem ale już jakoś odpalał, więc przełożyłem ponownie czujnik wałka rozrządu, nowy wyciągnąłem i założyłem stary. Auto teraz odpala a komputer...
NA WSZYSTKICH CYLINDRACH JEST ISKRA I ŚWIECE SĄ NOWE CIŚNIENIE JEST OK. Dodano po 1 MOŻĘ TO BYĆ JAKIŚ ZAWÓR LUB ELEKTROZAWÓR PODCIŚNIENIA????
Witam.Od jakiegoś czasu pojawiają mi się dwa błędy tj P 2564 i P 2562. Wymieniłem elektrozawór podciśnienia oraz wszystkie Wężyki podciśnieniowe. Blad nadal się pojawią i pp jakimś czasie znika,by znowu się pojawić.W czasie zimy nie pojawiał się.Problem jest od jesieni teraz na wiosnę znów problem wrocil. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o jakieś...
W moim fordzie 2,0 tdci z 2002r.są dwa elektrozawory podciśnienia umocowane na jednej płytce,sterujące egrem i turbo.Mam pytanie,czy powinna być do nich doprowadzona masa?Czy Ktoś ma może schemat elektryczny ich działania?
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Mam ten sam problem w moim Citroenie 2.0 HDi 16 136KM FAP 2005. Wczoraj po półrocznych bojach chyba udało się zlokalizować problem. Na innym forum znalazłem posta że ten problem związany jest z tzw przepustnicą kolektora. Jest to plastikowy element montowany na wejściu do kolektora ssącego. Posiada on dwie przepustnice. Jedna jest otwarta na intercooler...
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
Błędy miałeś odczytane diagnoskopem, oprócz błędów da się nim czytać parametry bieżące. Tylko jeden z elementów których zdjęcia podałeś jest czujnikiem, to drugie to elektrozawór podciśnienia (choć na aukcjach widywałem go pod różnymi dziwacznymi nazwami). Pomiary napięć miałeś robić bez rozłączania czujnika!
tak rozrusznik też wymieniałem. ułamana jest rurka od elektrozaworu podciśnienie i idzie do pompy do mechanizmu od ssania... że niby ssania w tej chwili nie ma ale to chyba nie ma znaczenia bo jechałem do szczecina 300km mam wracając zgasiłem silnik na CPN i nie chciał zapalić... pochwili nowe zaworki zwrotne na wężu od paliwa, myślałem,że paliwoschodzi
To jest elektrozawór. Działa na podciśnienie. Sprawdzasz wakuometrem jakie jest podciśnienie przed nim I za nim
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
Witam czy jest różnica między zaworami elektromagnetycznymi jeśli numer oem. się zgadza ? Muszę wymienić elektrozawor podciśnienia turba i znajduję ich dużo po numerze oem lecz drugi numer znajdujący się pod nim różni się. Numer oem 6g9q-9e882-ca url=https://obrazki.elektroda.pl/5959882... https://obrazki.elektroda.pl/5959882400_...
Dźwigienka z siłownika klap też potrafi spaść, do tego elektrozawory podciśnienia i sama vacupompa. O zamiennikach przepływomierzy to szkoda w ogóle pisać, można je co najwyżej na choinkę powiesić - tylko oryginał BOSCHa dobrany w/g katalogu. Zamienniki albo w ogóle nie działają, albo nie ma mocy, albo wchodzi w tryb awaryjny przy większym obciążeniu...
Nie szukałbym problemu w turbinie bo przy tym logu powinien isc ale widać że jest przeładowanie i sterownik nie daje rady tego ogarnąć, tak jakby elektrozawór sterujący turbina dawał zbyt duże podciśnienie na gruszkę lub geometria się przycina i nie pozwala ograniczyć doładowania. Sprawdź przepływomierz.
Sprawa prosta do spr. bo tam siedzi elektrozawór przy filtrze powietrza ,który to podczas regeneracji (nie tylko) otwiera dopływ gorącej cieczy do wymiennika w obudowie filtra. W ten sposób podgrzewa powietrze dolotowe. Odepnij złącze (chyba niebieskie jak się nie mylę) i sprawdź elektrozawór. Jeśli będzie ok. to okablowanie. Pozdrawiam. Podciśnienie...
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
Witam, Mój problem polega na tym, że nie działa przepustnica znajdująca się przed EGR, na desce świeci się kontrolka check engine. Membrana w gruszce od przepustnicy oraz wężyki są ok. Problem leży prawdopodobnie po stronie elektrozaworu podciśnienia. Sprawdziłem napięcie w kostce tego zaworu, wynosi ono 10,79V-10,95V czyli jest za niskie. Gdy podłączę...
Odczytaj błędy , sprawdź szczelność membran egr i siłownika w kolektorze oraz wężyków zasilających elektrozawory w podciśnienie.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Brak podciśnienia z vacu pompy będzie powodował problemy z układem hamulcowym jak również problemy z mocą , przy słabym podciśnieniu siłownik regulujący wydajnoscią turbosprężarki nie uzyskuje odpowiedniego skoku i stąd brak odpowiedniego ciśnienia doładowanie i brak mocy . Sprawdź układ podciśnienia od vacu pompy do serwa jak również obwody podciśnienia...
Pierwsze co do sprawdzenia (a naj lepiej do wymiany) to filtr paliwa. Później można sprawdzić odpowietrzenie zbiornika paliwa (czy nie robi sie w baku podciśnienie). Bzdury. Problemem był elektrozawór odcinający paliwo znajdujący się przy pompie. Doraźnie pomogło wykręcenie z pompy (brak możliwości zgaszenia samochodu w cywilizowany sposób), wymiana...
Możesz wyjaśnić w jaki sposób przerobiłem sterowanie elektryczne turbiny na podciśnieniowe? To nie będzie działać. Żadne regulacje nic tutaj nie dadzą. By to działało poprawnie go trzeba by założyć sterownik silnika który był do turbiny stosowanej podciśnieniem. Elektrozawór sterujący podciśnieniem dla gruszki turbiny jest regulowany sygnałem PWM, jego...
A podłączyłeś Vakumetr wprost pod ujęcie cienkich węzyków? Bo jak największy lamer zmieniasz części a nie pomyślisz czy trzeba. Tam się najczęściej uwalało gumiane kolanko na elektrozaworze regulacji ciśnienia doładowującego i całe podciśnienie szło w diabły. Po drugie traciły szczelność elektrozaworki, najczęsciej elektrozawór klap zawirowania.
co to za kostka? Turbina jest sterowana elektrozaworem i podciśnieniem, czy to chodzi o ten elektrozawor? Jeżeli tak to tylko nowy bo starego nie da się tak pokleić.
Hej dzięki bardzo że zainteresowałeś się moim problemem. Po odpaleniu samochodu mam prawię 0,8 bar po około 40s elektrozawór odcina podciśnienie i mam 0 . Niestety nie mam vcds-a mam autela maxicom mk906bt . Gdy prubuję wykonać komendę dostosowania turbo prosi o nową wartość kanału i nie wiem skąd wziąć nową wartość i czy to wogule pomoże. Pozdrawiam
Podłącz manometr pomiędzy elektrozawór a gruszkę turbo i w drogę sprawdź czy będzie podciśnienie spadać jeśli tak to gruszka za mocno w robotę idzie czasem przy vw po regeneracji musieliśmy we własnym zakresie regulować turbinę bo było przeładowanie i wydłużenie sztangi pomagało. Dla czego się tak działo nie mam pojęcie. Jeśli ustami będziesz w stanie...
Witam zainteresowanych . Poszukuję schemat instalacji elektrycznej do Citroena C4 1,6 HDI 2007 90 Km. a właściwie schemat wiązki która idzie od komputera do elektrozaworu sterującego podciśnieniem turbiny. Prawdopodobnie uszkodzony jeden z przewodów . BARDZO PROSZĘ O POMOC.
Nie wiem jak tutaj ale zazwyczaj jest tam zawór podciśnienia który to podaje podciśnienie na zawór (podobny do EGR) który podaje powietrze pompowane z pompy do kolektora wydechowego by szybciej nagrzać katalizator. Tutaj powinny być takie dwa. Może elektrozawór się nie otwiera, może wężyk od podciśnienia jest dziurawy. Musisz sprawdzić czy ten zawór...
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Właśnie to jest dziwne, że brak jest innych objawów zużycia skrzyni, biegi zmienia płynnie poza 2 na 3 chociaż mimo wysprzęglania tutaj też nie szarpie. Olej przed wymianą nie charakteryzował się zapachem spalonych tarczek brak wycieków ze skrzyni itp. Miałem nadzieję, że ktoś będzie widział dokładnie jaką funkcję pełnią elektrozawory podciśnienia bo...
błąd P0243 dodatni Dodano po 4 podciśnienia ok, elektrozawór od podciśnienia po pomiarach wygląda na dobry, napięcie na elektrozawór dochodzi, zawór podciśnieniowy też wygląda na dobry, może coś z głównym sterownikiem ?
No i nie jest to MAF, pompa podciśnienia,przewody podciśnienia,elektrozawory,EGR,turbo.
elektrozawór podciśnienie elektrozawór podciśnienie turbina dziać elektrozawór podciśnienie
gniazdo roland ściemniacz oświetlenie schemat wyjscie optyczne technics
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
Jak rozmrozić lodówkę Whirlpool ARC57542 I X? T.Amp TA 2400 MK-X: Dane techniczne i realna moc