To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Zastosuj o podobnej oporności, jeśli nie zadziała, zamień miejscami kable od impulsatora. Wielokrotnie sprawdzone...
No dobrze. Teraz możesz go sprawdzić czy coś działa. Miernik na AC i kręć nim. Coś będzie wiadomo. Chociaż ten link to też nie dobry pomysł. Lepiej wstawić fote lub screen.
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
[url=http://forum.roverki.eu/viewforum.p... Znajdziesz ładnie opisaną twoją usterkę w różnych wariantach.
Podnieś zewnętrzne nóżki potencjometru do góry A później za pomocą przewodów je skrosuj naprzekątną. Wtedy potencjometr będzie działać prawidłowo, sprawdzone.
Witam. Mam problem z loncinem 125 z silnikiem z rozrusznikiem nie ma iskry wymieniłem już cewkę wysokiego napięcia, moduł, pomierzylem cewkę zasilająca i impulsator wszystko jest w normie z czym może być problem
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
jest to błąd komunikacji impulsatora z tachografem dwa tematy są do sprawdzenie 1. uszkodzony impulsator 2. uszkodzona wiązka łącząca tachograf z impulsatorem Dodano po 37 najczęściej uszkadza się wiązka gdzieś na ramie jest przetarty przewód lub zaśniedziałe styki
Witam. Jeśli impulsator wykrywa kierunek obrotów, to może raegować w następujący sposób: np. kręcąc w prawo -> impulsy są na prawym wyprowadzeniu przy jednoczesnym stanie wysokim wyprowadzenia lewego. Kręcąc w lewo sytuacja jest odwrotna: lewe -> impulsy ;prawe -> stan wysoki. Sprawdź to. Jeśli impulsy są na obu wyjściach ( przesunięte w fazie), to...
Hydrostat wygląda tak: https://allegro.pl/oferta/hydrostat-pral... Od niego do dołu prowadzi gumowy wężyk który podpięty jest do komory impulsatora. Sprawdź drożność tego wężyka ( sprawdź czy nie jest dziurawy) oraz czy czysta jest komora impulsatora. PS. Jak zdejmiesz blat pralki to hydrostat będzie widoczny.
Witam , rzuć okiem na wtyczkę impulsatora na skrzyni biegów albo masz tam luz albo musisz wyciągnąć impulsator i sprawdzić czy nie jest uszkodzony . http://obrazki.elektroda.pl/8691169100_1...
Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Impulsator.
Sprawdzałem też diodą świecącą jak podpowiadał ,, elektrit ,, i przy kręceniu napedem impulsatora dioda naprzemian gasła i świciła . Puściłem cały napęd wkretarką i dioda błyskała jakby impulsami .Czy mogę więc przyjąć że impulsator jestsprawny ?
Wykręciłeś ten panel, sprawdziłeś impulsator?
Witam. miernikiem na oporność To się nie sprawdza w praktyce, sprawdź pod obciążeniem np żarówką H4 (najlepiej 2 włóknami).
Powtarzam. Jeśli jakis inteligent założył skrzynie biegów od samochodu po liftingu bedzie pokazywać błąd komunikacji szyny can o przebiegu pojazdu. czyli błąd e200 z zegarów. Bo w skrzyni po lifcie nie ma komponentów uruchamiających impulsator prędkościomierza. Tak wiec że by nie robic niepotrzebnych kosztów (a po skanownaiu dowiem sie zapewne że do...
czyli nic tylko kupic impulsator.jeszcze sprawdzic najakims innym panelu.
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Naprawić układ>sprawdzić ciągłość wiązki tacho>impulsator oraz czy nie ma przebicia do masy. Rozpruć wiązkę na ?bananie/ i pooglądać czy nie ma przetarć.
Czujnik powinien być z tyłu - od strony ściany grodziowej. Jest na wyjściu prawej polosi że skrzyni. Da się do niego dojść od góry. Wtyczka 3 pinowa. Zanim go wymienisz to lepiej sprawdzić czy czasem przewody Joe są tam połamane. Można go sprawdzić za pomocą diody LED i rezystora. Tam we wtyczce powinna być masa, +12V i sygnał do licznika. Ten przewód...
Sprawdź przejście na stykach w czasie obracania to będziesz wiedział co się dzieje.
Jak zwal tak zwal ja bym jeszcze sprawdzil czy ten impulsator dziala jak nalezy to znaczy czy sa stany 5v 0v na wyjsciach ,biorac przypadki z beta philipsa padaja procki i kondonki tlumiace w filtrach po co rozkladac odrazu impulsator jeszcze cos z niego wypadnie i bedzie klopot!
Czy moduł jest zespolony z cewką WN? Chyba jeszcze nie czytałeś linków. Poczytaj będzie łatwiej znaleźć rozwiązanie. Może z jakichś Twoich "szpejów". Impulsator można dokupić solo. Ew. przeróbka koła magnesowego jest opisana w drugim linku. Ile wyprowadzeń ma cewka? Sprawdziłeś omomierzem wszystkie?
Witam kolegę. Tez walczę z uruchomieniem quada 150cc sąsiadowi tylko u mnie jest taki problem mianowicie wykręcam świecę kręce rozrusznikiem iskra pojawi się 10 razy znika na 10 razy i dalej jest i tak w kółko nie wiem czy to wina modułu czy impulsatora cewka prad daje kable ok może ktos pomoże potrzebujacym, :)
Sprawdź wtyczkę przy czujniku skrzyni biegów od impulsatora licznika .
Spróbuj sprawdzić impulsator. U mnie to było przyczyną braku iskry... wystarczy 0.1mm za daleko lub za blisko i iskry nie będzie...
Bezpiecznik zasilania tachografu jest przy akumulatorach, jego sprawdź w 1 rzucie, lub fizyczną obecność napięcia na tym przewodzie. To w przypadku, gdy tachograf nie żyje w ogóle. Jeżeli żyje a tylko brak prędkości, to skrzyni w trakcie jazdy nie przełaczysz na dolną. Więc trzeba dokładnie sprawdzić obwody impulsatora prędkości. Innych rzeczy na drodze,...
Może w nowszych jest hallotron - musi mieć dodatkowy wzmacniacz. U mnie w nieco starszym takim siłowniku jest zwykły kontaktron - sprawdź - może ( jak takowy jest) jest uszkodzony/ sklejony
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Domyślam się, że jest to problem "techniki motoryzacyjnej". Zwykły enkoder "generuje (co pojedynczy "skok") dwa impulsy o jednakowej długości przesunięte w fazie, a o "spadku" lub "wzroście" regulowanej wielkości fizycznej decyduje kolejność impulsów generowana przez enkoder. Domyślam się, że w przypadku Vectry enkoder musi mieć inną konstrukcję. Przypuszczam,...
Trzeba sprawdzić wyjście napięcia z magneta na zasilanie modułu. Jeśli AC jest około 35-70 V i wyjście napięcia z impulsatora około 0.2 V, to moduł do sprawdzenia lub wymiany.
Witam Ej można jakoś sprawdzić impulsator czy jest sprawny??
Sprawdź jeszcze co się dzieje podłączając impulsator odwrotnie - bo przy odwrotnej polaryzacji ECU może identyfikować obroty silnika w przeciwnym kierunku i układu zapłonowego/wtryskowego nie uruchomić. Czasami są dostępne zamienniki impulsatorów. Gdybyś znalazł kogoś ze spalonym statorem który by mógł sprzedać sam impulsator...
prawdopodobnie jest uszkodzony układ impulsatora przy silniku napędu talerza , jest tam fototranzystor i dioda świecąca (albo żarówka i fotoopornik -nie pamiętam dokładnie) . Można łatwo go sprawdzić kręcąc powoli talerzykiem z otworami i mierząc napięcie na fototranzystorze -powinno skakać w rytm przesłaniania diody świecącej.Jeśli układ impulsatora...
ustaw punkty na zero to z łaski zerknę, jak masz silnik c16nz to masz na lince czujnik drogi VDO który daje 10imp/1m drogi, potrzebuje tej informacji komp do sterowania wtryskiem
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
impulsator to niebieski, czerwony to zasilanie cewki reszta przewodów z magneta nie ma nic do zapłonu Z opisu twojego wynika że zasilanie masz impulsator dobry tylko moduł nie steruje cewką
Sprawdź czujnik i odległość od impulsatora na piaście tylnej z prawej strony. Przy okazji luz na łożyskach. :)
Dokładnie.Demontujesz zaślepkę,montujesz czujnik prędkości zwany tez impulsatorem,podpinasz do niego odpowiednia wtyczke i ma działać.
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
mam ten sam problem. Gdzie znajduje się impulsator?
witam u mnie padl predkosciomierz, znaczy nie liczy kilimetrow i nie pokazuje predkosci ,zegary prawdopodobnie dobre, jak wykrecic czujnik przy skrzyni biegow???? chcialem go wymienic bo chyba to jest przyczyna, prosze o pomoc pozdrawiam
Poszedł bym w PLC - jak będziesz miał inny pomysł na sterowanie to po prostu poprawisz program. Wybrał bym taki który ma dwa sprzętowe HSC. Zamiast impulsatorów Enkodery inkrementalne - konfiguracja licznika w trybie kwadraturowym (używanie dwóch kanałów enkodera) da Ci kontrolę kierunku i odporność na ewentualne luzy a w liczniku będzie siedziała gotowa...
Wymień impulsator w skrzyni
Witam. Sprawdzić trzeba panel a mianowicie prześwietlić guziki i impulsator. Od tego bym zaczął.
Przede wszystkim szukaj czujnika na dwa piny i wtedy możesz sprawdzić zasilanie i nawet zewrzeć jak się zaświeci to wymień czujnik Na dwa piny, bo coś mi się wydaje ze dobrałeś sie do impulsatora i zaraz licznik posadzisz :)
OK. Sprawdź poprawność napięcia zasilacza niestabilizowanego na C1 w U5, powinno być ok. 9V -> napięcie to podawane jest na układ impulsatora jako zasilanie (zobacz też styki oprawki bezpiecznika F4). Napięcie to jest zasilającym układ silnika oraz samego impulsatora. Ten zasilacz również podaje napięcie na emiter tranzystora VT1 bloku U7. Cały ten...
https://obrazki.elektroda.pl/8007363000_...
witam wymieniłem cewkę zapłonowa i nadal nie ma iskry co jeszcze można sprawdzić
Kolego jak sam zauważyłeś brak tzw. masy w skuterze to ważna sprawa. Sprawdź, ale dokładnie połączenie masy ( - ) od akumulatora na ramę skutera i oczyść styki do czystego metalu. Dodaj jeszcze przewód "masowy" z ramy do silnika np. pod jedną z nakrętek w głowicy, oczywiście o odpowiednim przekroju, aby podczas pracy rozrusznika nie uległ stopieniu....
Witam, Padł mi prędkościomierz jazdy. Pierwsza rzeczą było sprawdzenie impulsatora w skrzyni biegów. Napięcie na kostce( 3 piny) do impulsatora było następujące: "+" - 12V, 6V środkowy przewód. Czy te napięcia są prawidłowe?.Wyjąłem impulsator i podłączyłem go do wiertarki, kręciłem w jedną i w drugą stronę. Licznik ani drgnął. Czy to znaczy że impulsator...
Ok jednak działa.Temat uważam za zamknięty.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
a ja bym sprawdził samą gałkę .tam jest wynalazek nie na impulsatorze mechanicznym tylko na opto .uważać przy rozbieraniu.
Ford mondeo nie działa prędkościomierz . Ford 1999r instalacja sprawdzona , impulsator wymieniony. Z góry dziekuje za pomoc
Wartość Fo można bezpośrednio przypisać do okienka ruchu w parametrze 140 poprzez rejestr R. Parametru 141 przy prostym sterowaniu można nie używać.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Nie chodzi o to, czy filtr pełny. Może być, ale jeśli paliwo jest zasysane do góry, to nie dotrze do gaźników. Masz tam cztery cylindry, więc byłby to dziwny zbieg okoliczności, jakby wysiadły wszystkie cewki. Jeśli jesteś pewny elektryki, to szukaj niepewnego połączenia, które się nagrzewa, sprawdź, co się dzieje na impulsatorze, moduł... Tam masz...
http://obrazki.elektroda.pl/1116391500_1... Podstawowym założeniem projektu było opracowanie kopii przerywacza do żarówkowej reklamy zewnętrznej, a także utrwalenie zasad budowy zasilaczy beztransformatorowych i stopni sterujących triakami. Od wielu lat znajomy posiada reklamę swojej działalności, a sterowały nią dwa moduły przerywaczy...
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Widziałeś te dwa obrazki? http://obrazki.elektroda.pl/8349409800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5060870600_1... Jest to po prostu przykręcone w miejscu gdzie wskazuje czerwona strzałka. W Seicento 1.1 były chyba stosowane dwa rodzaje skrzyni biegów. Jedna tzw. z "mokrymi kielichami" i druga z "suchymi kielichami" (chodzi...
Witam panowie pomóżcie problem mam z mz etz 150 nie wiem jak sprawdzić impulsator czy jest sprawny . Wie ktoś może ?? Będę wdzięczny za pomoc . Pozdrawiam I ewentualnie jak można go naprawić , zregenerować lub ile taka naprawa mogła by kosztować.
Sprawdziłem napięcie w żółtej kostce jest 12.8 v na zasilaniu, masa i sygnałowy pokazują 9.8v po podłączeniu do plusa. Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić impulsator?
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
Czujnik wałka rozrządu podmieniony, rozrząd sprawdzony na blokadach i sprawdzony impulsator (to kółko z ząbkami). Wszystko jest OK. Po wykasowaniu błąd wraca jak obroty spadną poniżej około 1000 obrotów. Jakieś pomysły?
Po wyłączeniu przyciskiem zasilany jest (powinien być) tylko mały transformatorek od ST-BY. Dobrze by było, jak byś sprawdził - Philips uwielbiał wręcz w swoich produktach wprowadzać zmiany nie uwzględniane w serwisówce; Albo inaczej - serwisówka zawierała schematy pierwotnej koncepcji, która z czasem ewoluowała - często było dwie - trzy różne wersje...
Dziękuję za odpowiedź. Ciekawe, czy w pojeździe wyposażonym w impulsator na skrzyni moduł abs generuje przebieg na tym pinie. Może to kwestia kodowania lub modelu modułu. Sprawdzę to w wolnej chwili nad autem.
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Sprawdzałem teraz napięcie na kablu który idzie do cewkiWN. Wynosi 1.2 na ustawieniu 200 ACV. Zmierzyłeś "pogodę"... Pomiar w tym miejscu to zupełna bzdura, ale miernik można uszkodzić. Może jeszcze doradzisz jak sprawdzić tym miernikiem cewkę WN? Zmierz rezystancje: Miedzy masą cewki (czy ją też podłączyłeś?) a: 1. Jej wejściem z wyjścia modułu. zakresz...
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
Witam, jak kolega Elektryk napisał, potrzebny Ci encoder/enkoder/impulsator mechaniczny, wygląda toto jak potencjometr, przy kupnie zwróć uwagę na ilość impulsów / obrót. Są wersje z przyciskiem. Kosztuje jakieś 20zl, bywa na Allegro, sprawdź http://sklep.avt.com.pl > szukaj >impulsator Przykład z użyciem: Dwukierunkowy regulator obrotów silników DC...
http://obrazki.elektroda.pl/5401221600_1... Do zaprojektowania i skonstruowania enkodera, jak to zazwyczaj bywa, zachęciła mnie dostępność starych napędów FDD i HDD. Do tego typu zastosowań doskonale nadają się silniki krokowe wycofanych już zupełnie stacji 5 ¼” oraz silniki napędzające talarze w dyskach twardych HDD. Podstawową...
Ok, dobrze by było jakbyś napisał po sprawdzeniu o wynikach. Zainteresował mnie Twój problem więc teraz będę czekal na wieści aż problem nie będzie rozwiązany. Jeżeli okaże się że impulsator jest ok to, sprawdź czy sygnał dochodzi do modułu (może po prostu przewales gdzieś kabel) Albo po prostu czytaj serwisowe tam jest wszystko krok po kroku.
Ok juz wiem jaką wersję masz 1. Odepnij + amulatora 2.Wyjmij tą mniejszą wtyczkę ze sterownika 3. przekręć stacyjkę na on 4, Zmierz i podaj oporność pomiędzy przewodem + z odpiętego aku i przewodem szarym małej wtyczki
Sprawdź impulsator oraz cewkę wzbudzającą moduł zapłonowy
Pierw miernik do ręki i sprawdź czy faktycznie oryginalny jest uszkodzony, jeśli tak to szukaj na oryginale oznaczeń. Ważna jest rozdzielczość impulsatora jak i kierunek działania.
Najdziwniejsze jest to że licznik działa a tu nagle przestaje działać. A po jakimś czasie znowu zaczyna. To wcale nie jest dziwne - to normalne objawy przy uszkodzonym impulsatorze/czujniku ale lepiej go sprawdzić przed wymianą.
Sprawdź przewody idące od impulsatora do korytka - wygląda na to że są złamane. Może lepiej je od razu wymienić na nowe. Możesz podnieść auto włączyć bieg i ruszać tymi przewodami, druga osoba obserwuje licznik i mówi kiedy przestaje działać, wtedy znajdziesz gdzie są połamane. Nie ma sensu ich łączyć w tym miejscu, trzeba wyciąć dłuższy kawałek i wstawić...
Podobny problem miałem niedawno w wieży UNIVERSUM. Impulsator praktycznie w cale nie reagował na ściszanie ani wzgłaśnianie. Wymontowałem go, rozebrałem, wyczyściłem i zamontowałem z powrotem. Po tym zabiegu efekt był identyczny jak ten którego opisujesz. Można było ściszyć lecz z głośnością były problemy. Jak delikatnie kręciłem w prawo to udawało...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
To się może przydać http://www.imnipe.pwr.wroc.pl/files/prv/... A tutaj gotowy projekt http://www.circuitstoday.com/sample-and-...
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Zapłon typu MAGNET to nie to samo co MAGNETO! Jedna literka "o" a słowo opisuje coś innego... Pierwsze jest ideą, pomysłem metodą a drugie po prostu rzeczą. Poczytaj sobie o zapłonach nazywanych "magnet". Dla ułatwienia napiszę, że jest to układ zapłonowy bez impulsatora. Cewka ładująca jest równocześnie cewką wyzwalającą. W 4T zapłon magnet generuje...
Wielobrotowy??? Czyli impulsator, enkoder... Do tego jest stosowny układ by to działało. Tu wymień potencjometr lub zapodaj dobry środek czyszczący, kontakt PR z pewnej firmy(termopasty-sprawdzony).
Witam mam problem z arctic catem 400 A mianowicie brak iskry Cewka sprawdzona impulsator sprawdzony zauważyłem że gdy wpinam moduł i odpinam to pojawia się iskra Co może być przyczyną braku iskry czy to moduł?
Standardowy problem, padajacy impulsator przy skrzyni. Kiedys naprawialem, z tego co pamietam woda go niszczy. Ale nowe tanie i latwo dostepne to poco sie meczyc ;)
a żeby sprawdzić ten impulsator czy jest dobry to co trzeba zrobić ? i on chyba się znajduje w skrzyni biegów tak
nie można tego impulsatora sprawdzić ?
To tak jak napisałem. Kable szary ,żółty ,czarny
Tak kolego mozesz to śmiało odkrecać. Tylko uwazaj bo to jest wciskane na spreżynie gwint jest normalny
sprawdziłem impulsator miernikiem i nie daje impulsów
1 - Außentemperatur Fühler (MASA)* 2 - frei 3 - Klemme 31- MASA 4 - MFA Reset 5 - Klemme 31- MASA* 6 - MFA Memory - Umschalter 1 > 2* 7 - Geschwindigkeits - Ausgangssignal für Gala / GSR 8 - Öldruckschalter 1,4 (1,8) bar 9 - Öldruckschalter 0,3 bar 10 - Klemme 1 11 - Klemme 30 - STAŁY PLUS 12 - Klemme 58B - Beleuchtung 13 - Klemme 15 - PLUS PO ZAPŁONIE...
Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
Ze strony jednego z forumowiczów: http://mirley.firlej.org/enkoder_obrotow...
Ten kod można zapisać na co najmniej n sposobów, podam tylko najlepszy (wg mnie): ISR(INT0_vect) { unsigned char pintemp = PIND & (_BV(7)|_BV(2)); if (pintemp == 0 || pintemp == (_BV(7)|_BV(2))&... PORTC++; else PORTC--; }
sprawdzić impulsator peugeot sprawdzić impulsator honda sprawdzić impulsator iveco
gniazdo roland wyciągnąć świetlówki sprinter zabezpieczenia
zamarza odpływ zmywarka electrolux wyświetlacz
Pralka nie grzeje wody - przyczyny i diagnostyka Czy płyta indukcyjna ma wewnętrzny bezpiecznik?