Sprawdź iskre
Podstawa to sprawdzić iskre na świecach i ciśnienie na cylindrach. Jeżeli ok to dalej można szukać
Gdy nie odpala wykręć świece i sprawdź iskre czy jest. Do tego sprawdź czy podawane jest paliwo- świece mokre jak nie odpala. Wymień czujnik temperatury cieczy do komputera- ten z tyłu dwupinowy (chyba niebieski).
A co już sprawdziliście prócz tego że pompa cały czas pracuje po przekręceniu stacyjki? (Co nie powinno mieć miejsca ,ale skoro wiecie lepiej). No przepraszam macie jeszcze sprawdzoną iskre ,a wtryskiwacz się otwiera? Podaje paliwo? Sprawdzaliście? A co na te objawy tj. braku możliwości uruchomienia silnika "znajomy" który to przełożył? Pozdrawiam!
Sprawdziłeś czy ma iskre gdy kręcisz w momencie gdy nie chce ci odpalić silnik :?::idea::|
Sprawdź tą iskre. Pisałem że jeżeli czujnik będzie uszkodzony to iskry nie będzie. Może się nawet okazać że przewód przy czujniku uszkodzony. Czy ta dioda wcześniej mrugała jak auto odpalało??? Bo może jest to imitacja alarmu, tylko dioda mrugająca jako straszak.
Oczyść włączniki zapalania.
(at)bubel500 Albo zalewa, czyli gaznik (zbyt dużo paliwa w komorze pływakowej), albo coś z zaplonem. Sprawdź iskre na świecy po jej wykręceniu z głowicy.
Teraz przyszła kolej na regulację zapłonu.
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
Czemu nie wrocic do starych, sprawdzonych metod? "Iskrownik" - dwie zaostrzone elektrody o regulowanej odleglosci - stosowany w starych stanowiskach badawczych ukladow zaplonowych powinien w zupelnosci wystarczyc. Sprawna czewka musi dac iskre dlugosci co najmniej 1 cm.
Cewka zapłonowa. Identyczna jest w naszym poloniezie caro plus
Dokładne trzeba zacząć od pomiarów kompresji. Jeżeli kompresja dobra to trzeba sprawdzić na który cylinder nie pali. Wtedy dobry pomysł to lampa do zapłonu bo widać czy daje iskre. Jeżeli będzie to przechodzimy do sprawdzenia wtryskiwaczy a dokładnie ich opornosci. Oporność ma byś w okolicach 15 Ohm. A padały tam często😉
Jeśli znajdziesz iskre to sprawdż wydatek, ciśnienie pompy. Ostatnio miłem przypadek że pękła gumowa rurka od pomki w baku .
witam oczysc wszystkie siateczki wymontuj turbinke i oczysc ja z kamienia i brudu na niej tez jest mini filterek i powino byc ok (turbinki nie slychac tylko skaczaca iskre)to pierwsze kroki do sprawdzenia pozdrawiam
Witam. Sprawdź iskre, sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa działa. Może uszkodzony czujnik położenia wału.
jak mam sprawdzić tą iskre i paliwo na świecy gdzie to jest w aucie? czy jak wymienie świece to problem może sie rozwiązać? czy może to wina rozrusznika? Słychać że silnik kręci to rozrusznik jest dobry!! Gdy tyłu otworzysz maskę świece są po lewej stronie w silniku 2 sztuki niedaleko siebie , idzie do każdej z nich kabelek (czerwone albo niebieskie...
Panowie pierwsze co nalezy sprawdzić iskre czy jest czy nie i wtedy nalezy dalej szukać
Tak na początek odnosząc się do ubogiego opisu może warto sprawdzić ustawienie zapłonu
Sprawdź iskre ! Ma być mocna i gruba miedzy elektrodami świecy, pdłaczonej na zewnatrz. Pamietaj, że w cylindrze panuje spore ciśnienie i sprężone pary benzyny trudniej przebić. Jaki jest stan koła magnesowego i jego klina ? ? Pomiar kompresji ? Sprawdzenie gażnika.
Taką cewkę musisz sprawdzać po jej zamontowaniu w silniku i tu się rodzą problemy. Bo fizycznie jest to utrudnione. O wiele łatwiej na stole. Trzeba również wziąć pod uwagę że takie urządzenia mogą wykazywać objawy uszkodzenia dopiero w warunkach eksploatacji. Czyli cewka przy teście jest dobra a przy normalnej pracy już nie. Najprościej można sprawdzić...
Jak sprawdzić iskre na świecach skoro nie kręci rozrusznik ? Dodano po 1 pompka paliwa się załącza
Muszę sprawdzić będę szedł do garażu nie długo to sprawdzę Dodano po 41 Właśnie sprawdzam mam normalnie światła kierunki wszytko jest
Możesz np. zobaczyć elektrody zaklejone nagarem . Co do cewek, to sprawdź jaką iskre dają a nie na pałe kupuj. Nikt normalny Ci nie napisze czy kupić czy nie wiedząc tyle co napisałeś.
Czyli ci nie przepala. Sprawdź iskre na świecy czy nie ma przebicia i czy dobra jest
Polecam ci zmienić gaźnik, też miałem takie problemy jak wystrzeliwująca końcówka tłumika, strzały w tłumik, kopanie 15 min żeby zapalił :D . Gaśnięcie po paru km. Zmieniłem gaźnik od s51 enduro, ustawiłem zapłon 1.8mm przed GMP. i problem znikną simek cały czas chodził bez żadnych problemów. Jeżeli masz jakiegoś znajomego co ma simsonka to pożycz gaźnik...
Poprzez pryskanie atomizerem nie jestem w stanie wywołać usterki. Zagięty przewód wykluczam, bo wilgoć nic do tego nie mam. Czekam na lampę stroboskopową, żeby łatwiej sprawdzić iskre. Czujnik położenia wału po podłączeniu pod oscyloskop działa. Czy może być tak, że działa, ale w niewłaściwy sposób?
Po pierwsze sprawdź iskre,po drugie paliwo czy dochodzi.
Witam wszystkich mam problem z astra f 1.6. 92 r zgasla podczas jazdy i nie można odpalić sprawdziłem iskre i brak jej z cewki do aparatu czy jest możliwość sprawdzenia cewki
Witam sprawdziłem Iskre na swiecach w momencie jak silnik gasnie i nie odpala iskra jest OK gdzie szukac przyczyny co jest nie tak ??
Witam mam problem w junaku 901. Odnośnie jechałem ostatnio i zgasł (stracił iskre) i nie dał sie zapalić. Co może być przyczyną
Sprawdź iskre na samym kablu. Prawdopodobnie źle działa układ zapłonowy. Iskra słaba i zbyt wczesna. Sprawdź simmering od strony magneta.
reżystancja lampy jest bliska nieskończoność wiec tak jej nie sprawdzisz ;) jeśli natniesz nieznacznie izolacje to nic się nie stane... może jeszcze bedzie przydatne że możesz na właczonym stroboskopie, po wyjeciu z zapalniczki piezo tego co robi iskre, kabelkiem od piezo lampę dotknąc i wtedy "kliknąć" ;D tak sprawdzałem swoje lampy jak nie miałem...
Sprawdź czy masz iskre na świecach. Ewentualnie sprawdzenie cewek.
Zacznij od sprawdzenia przewodów WN czy prawidłowo podają iskre na świece ,robisz to na odpalonym silniku :idea:,jeżeli któryś cylinder po odłaczeniu przewodu WN od Swiecy nie bedzie reagował to znaczy ,że tam coś się dzieje :idea: ,może być uszkodzona świeca więc należy zrobić tzw podmiake świcy z cylindra gdzie świeca pracowała dobrze :idea:,może...
Witam mam problem z elektryką w suzuki witara nie chce odpalić została wymieniona pompa paliwa podaje paliwo do wtrysku i koniec sprawdziłem iskre auto odpala tylko na samostarcie gdzie szukac przyczyny ?????
dzisiaj sprawdziłem iskre na wykręconych świecach na zimnym silniku i jest na każdej świecy.Jedna ze świec była lekko mokra a pozostałe suche .Czy może być tak że cewka na zimnym przewodzi prąd a na zimnym szwankuje...? a czy wtryskiwacz może powodować takie podszarpywania?
Witam miałem podobny problem gdzie X16XEL strzelał, miał iskre i nie odpalał. Winą strzału z dolotu jest nieprawidlowe ustawienie rozrządu, na skutek tego przeskoku moglo przygiąc zawory. Sprawdź kompresje i bedzie wszystko wiadomo skoro iskra jest i paliwo jest. Strzela bo zawory mogą być pogięte lub w nieodpowiednim miejscu się domykają. Wystarczy...
a czy moge sprawdzić iskre jeśli tam jest cewka cała i ona potrzebuje mase??? a pasy całe i żaden błąd sie nie świeci od air bag
hm sprawdz w nocy czy gdzieś nie ucieka iskra . jeśli cewka jest w aparacie zapłonowym to sprawdz czy nie rozeszła sie na szfach . wtedy gubi iskre . hm wepnij pod zawór parownika zarówke jeśli masz starsza instalke . hm dziwny objaw dość bo żadko się zdarza zeby auto nie chciał i na gazi i na benie chodzić . wtedy zazwyczaj jest to wina zapłonu , nie...
Sprawdzić iskre na wszystkich świecach. Pewnie cewka;-) a co do oleju, pewnie cała świeca jest upaprana a nie tylko przy elektrodzie.. Często puszcza uszczelka pod pokrywa zaworów i olej ścieka na świece.
Jeżeli masz iskre i paliwo to musi gadać, może rzucić strzelić ale jakiś odzew musi być. Sprawdź jeszcze raz iskre czy nie giniem
Sprawdź iskre, jeżeli jest a silnik przy kręceniu słychać jakby chciał zapalić (bo wnioskuje z tego co piszesz) to wymień świece bo będą zużyte i problem powinien być z głowy
auto odpalało bez problemu do tej pory, sprawdziłem zasilanie czy to nie pompa paliwa okazało sie że pompuje, wysuszyłem aparat zapłonowy bo był wilgotny, sprawdziłem iskre na świecach i też jest ok, i teraz zastanawiam sie co jeszcze moge sprawdzić,
niema zaco,kiedyś miałem tosamo (przestraszyłem się że pasek przeskoczył itp.) sprawdziłem iskre i wkońcu czy dochodzi zasilanie,tyle zachodu przez głupią kostke.:D pozdrawiam.
Przecież ty tego nie naprawisz. Miotasz się. Napisałem. Powtórzę. Sprawdź iskre. Jeśli jest to wygrzej świece. Podaj plaka w dolot w trakcie rozruchu. Zagada czy nie wykrec świece. Zobacz mokre czy suche. Opisz efekty prób.
Napewno nie jest to IMMO. Immo w tych autach, odcina zapłon, tak, że silnik nawet nie zakręci pół raza... a jeśli tobie kręci, a nie chce zaskoczyć, sprawdź iskre lub spróbuj wymienić świece...
a jak stwierdzić że są ok , wystarczy sprawdzić czy dają iskre ?
Sprawdź iskre w czasie pracy. Plastikowymi szczypcami zciągnij po kolei kable WN ze świec i zobacz co się stanie. Jeżeli przy jednym nie bedzie zmian, a przy drugim silnik zgaśnie to znaczy że albo zapłon(cewka, ewentalnie kable) albo za niskie ciśnienie w cylindrze.
Sprawdz pompe paliwa mozliwe ze spalila sie jesli dlugo meczyles go na niskim poziomie. Kolega spalil w ten sposob pompe. Mial malo paliwa i jezdzil sobie na gazie wiec w sumie nie potrzebowal benzyny. Niestety pompa paliwa potrzebuje zeby miec cos do pompowania bo inaczej sie zatrze. Sprawdz czy paliwo dochodzi do cylindrow. Wykrec swiece, przyloz...
Witam !!! Mam problem ze skuterm piaggio fly 2t..Nie chce odpalic ani na rozrusznik ani na kopke..Wyczycilem gaznik, filtr powietrza, sprawdziłem iskre oraz ssanie...wszystko jest ok a skuter i tak nie chce zapalić. Sprawdzałem tez zapłon i wydaje mi sie ze jest wszystko oki..iskra jest koloru niebieskiego i jest duza wiec wydaje mi ze wszystko z tym...
Cewka jeszcze oryginalna chyba a przynajmniej nie wymieniana za mojej kadencji. Ma wybite logo GM, przebieg mam teraz 250 tys km. Po zapaleniu dawało radę przejechać 20 km bo tyle miałem do pracy i pracowała bez piskniecia cała trase. Jak zgasiłem to już nie dało się odpalic. Dziwi mnie to trochę, że nie jest tak ze nie działa przez cały czas tylko...
Sprawdź cokolwiek paliwo, iskre a nie czekasz na gotowa odpowiedz!
a skoro podejrzewasz, że nie ma paliwka (wątpliwe skoro słychać pompe) to sprawdź zamiast pisać posty, wystarczy zdjąc węzyk paliwowy przy wtrysku i wrzucić na zapłon przestań głupoty pisać, wystarczy jeszcze sprawdzić iskre i pożar gotowy, są inne sposoby, np, manometr, słyszałeś kiedyś o czymś takim?
Witam. Mam taki problem, posiadam combo z 2013r 1.4 benzyna+gaz. Poszła cewka, oczywiście wymieniłem na nową, ale auto dalej nie pali na 1 cylinder, ponieważ nie dostaje świeca iskry. Więc sprawdziłem, co jest tego powodem i okazało się, że upalił się tranzystor mosfet w sterowniku odpowiadający za iskrę na świecy. Wstawiam zdjęcie poniżej, oczywiście...
no więc tak luz zaworowy wyregulowałem...zapłon jest na 10 stopni,dzisiaj jak go chchiałem odpalić to lekko dusił ale nie odpalił,to wlałem paliwo do gaznika no i próbował odpalać ale z marnym rezulatatem ;(...nastepnie sprawdziłem iskre i to chyba w tym tkwi problem jest ona mała i prawie że biała a chyba powinna być niebieska.? Co mam wymienić; kondensator.?
Siema. Otóż problem polega na tym że moto podczas jazdy nagle zaczął się jakby dławić i nagle zgasł i już nie chciał odpalić, na pycha się odzywał ale ma tym się kończyło... Dodam, że przez jakieś 10km jechał normalnie i tak nagle się zaczęło. W domu sprawdziłem iskre i ma i to jaką.. Gaźnik Nowy ale dla pewności sprawdziłem i wszystkie dysze okej.....
nie mam iskry, do cewki także nie dochodzi więc pozostaje mi już chyba tylko moduł zaplonowy ale nie wiem jakgo sprawdzić wcześniej iskre miałem gdy kręciłem rozrusznikiem, do tego coś przerywa na pewnych obrotach lecz wolne obroty utrzymuje równo, i jeszcze świeca jest czarna ale obnirze jeszcze iglice (podejrzewam że dostaje za dużo paliwa i dodam...
A jeszcze przed sobotą i opisaniem przygody zapytam o jedno Nie wiecie co potrzeba do zrobienia iskry w simsonowskim silniku? Chodzi mi oto że zrobiłem kapitalny remont samego silnika i jak sprawdzić iskre kupić akumulator czy cewke myśle że tylko cewke bo kiedyś widziałem taki filmik że był kabelek od świecu do cylindra i do cewki i była iskra?
Otóż problem polega na tym że moto podczas jazdy nagle zaczął się jakby dławić i nagle zgasł i już nie chciał odpalić, na pycha się odzywał ale na tym się kończyło... Dodam, że przez jakieś 10km jechał normalnie i tak nagle się zaczęło. W domu sprawdziłem iskre i ma i to jaką.. Gaźnik Nowy ale dla pewności sprawdziłem i wszystkie dysze okej.. Myślałem...
a jak sprawdzić ta iskre na tym garze? Macie na myśli jakieś specjalne urządzenia do tego czy po prostu świeca w fajkę i przyłożyć do masy jakiejś? ( i czy w tym przypadku nie stanie się nic z komputerem? nie trzeba odłączać?)
Witam, podstawa przerywacza, ta nieruchoma - czyli 'kowadelko', jest caly czas na masie. Tylko 'mloteczek' - ten ruchomy element raz sie 'zwiera / raz rozwiera' od masy i wtedy przeskakuje iskra na swiecy - to musisz sprawdzic sam styk na 'mloteczku' po rozwarciu, zeby miernik nie 'brzeczal'... Bo jak przykladasz sonde do 'kowadelka' - to zawsze miernik...
Sprawdź tą iskre. Wykręć świece, wydmuchaj z nich paliwo, powtykaj w kable, połóż na metalowej częsci głowicy i poproś kogoś żeby zakręcił.
Okazało się, że 1 cewka była zepsuta. Widać było to dopiero gdy wyciągnąłem cewki po kolei z włożonymi świecami i sprawdzeniu czy daje iskre. Poprzez wyciąganie kabli czy całych cewek wszystkie wydawały się być sprawne.
witam! podczas jazdy padł mi obrotomierz ale silnik pracował dalej bez problemu gdy wjechałem do garażu i zostawiłem na noc a rano chciałem zapalić auto nie odpaliło. sprawdziłem iskre i jest paliwo dochodzi gdyż słychać pompke i po wykręceniu świec są mokre wie ktoś czego to może być przyczyna ze nie chce zapalić? prosze o pomoc
piezoelektrycznej
Iskra jest przed chwilą wychodziłem sprawdzałem iskre ale od razu wziąłem drugi kluczyk bo czytałem ze niby w kluczyku jest jakis czujnik to immo. sprawdziłem ta iskre jest elegancka i mysle sprawdze czy odpali. Siadam i cyk auto zapaliło na dotyk idealnie. KAble wczesniej sprawdzałem i odpinałem i zapinałem je na nowo wiec nie było to winą kabli nie...
Jednak pomka paliwa. Jesli tu są mechanicy i nie potrafią napisać zdania typu: sprawdź iskre, zobacz czy dochodzi paliwo to są mało pomocni, niewyrozumiali i zadumani w sobie. Więcej kultury panowie. Nie potraficie napisać coś w stylu olo73 albo leinadzs? Nie jestem mechanikiem, oni zachowali się kulturalnie i dziękuje im za to. Samochód naprawiony...
Ja mam iskre zalozona ale mam tez nowa swiece izolator ale iskra miala lepsza iskre i dlatego w tej chwili mam ja zalozona
Witam mam pilarkę sthill 017 która leżała nie używana przez kilka lat. Ostatnio ją wydobyłem wlałem świerze paliwo szarpnołem 4 razy I odpaliłem pochodziła przez pare minut po czym ją wygasiłem. Wczoraj chciałem odpalić ją ponownie I nic. Sprawdziłem iskre była bardzo mała wymieniłem świece na nową razem z filtrem paliwa I powietrza I teraz nie ma iskry...
Powiem Ci szczerze nie wiem ponieważ przyszło mi to do głowy ale najpierw odłączyłem zupełnie paliwo wysuszyłem tłoki nagrzałem świece i próbowałem odpalać na samostart i na wlewaniu bezpośrednio paliwa do kolektora i nic zero odzewu to raczej nie powinno być z tym jakiegoś związku ale fakt sprawdzę
Pompka paliwa jest w zbiorniku, pod tylnym siedzeniem. W matizach czesto sie psul czujnik optyczny w aparacie zaplonowym, sprawdz czy wogole masz iskre, to bedzie najbardziej proste. Pozdr
Masz iskre wiec widzi wal . Sprawdzales na plaka albo rozrzad ? Nie wiem czy w twoim modelu wystepuje ale czujnik uderzeniowy tez rozlaczy pompe.
Witam posiadam toyote celice 1,6l 16v 1991r wymieniłem akumulator na nowy odpaliłem pochodziła z minutke i wyłączyłem,gdzieś po dwuch godzinach chciałem odpalić a tu nic kręci rozrusznikiem i nie pali sprawdziłem iskre na świecy i niema iskry i paliwem też nie smierdzi i również nie słychać pompki paliwowej, dolałem paliwa bo już była końcówka praktycznie...
Witam wszystkich, Problem jak w tytule bardzo słaba iskra na każdej ze świec. Zaczynając od początku, auto paliło od strzału, podawało jak wściekłe, nie było problemów, pewnego dnia odpaliłem przejechałem pare metrów żeby go tylko przestawić, zgasiłem i tyle. Tydzień później chciałem zapalić i auto nie gada 😑 paliwo/ciśnienie na listwie jest,...
Pompka chodzi, iskre sprawdziłem i też jest, bezpieczniki sprawne. Dodam że czuć zapach paliwa przy próbach kręcenia rozrusznikiem, ale to już było wcześniej. Martwi mnie to że przed myciem było wszystko ok (oprócz tego zapachu)
[url=https://www.youtube.com/watch?v=pqe... Od 20 min jest o dc-cdi
a może sprawdził byś ciśnenie paliwa iskre itd? kolego troszkę własnej pracy jest wskazane:)
Czyli że nierówno pracuje i nim trzęsie. Dodano po 2 sprawdź filtr paliwa iskre
A sprawdziłeś czy tryska paliwo i podaje iskre?
Moze byc kocówka X16SZ bo były do 97 i pasowało by to bo kolega odczytywał kodami błędów. Ale sprawdził bym dokładnie iskre. (cewka)
Sprawdź droznosc przewodów. Od reduktora do nagrzewnicy. Czy zapalarka działa prawidłowo? Wyzwala iskre?
Monowtrysk? Digifant? Jaki gaz? która generacja? Jak sprawdziłeś paliwo na wtrysku? Jak sprawdziłeś iskre? Dodano po 1 Na początek sprawdź czujnik halla Polecam wrócic do naprawy aut na gaźniku, skoro nie wiemy po co czujnik hall'a w samochodzie. Każdy pisze o sprawdzeniu hall'a. A jak hall jest zepsuty, to nie bedzie ani iskry, wtryski sie nie bedą...
https://obrazki.elektroda.pl/3890561600_... rozłacz mase od cewki,(pominiesz wszystkie zabezpieczenia w tym czujnik oleju i stacyjke) wtedy sprawdz iskre. powinna wrócić. jesli nie pomoze podmienic iskrownik cewke.
zmierz indukcyjnosć zwojów tam gdzie jest największa to jest wtórne...a jak dalej nie bedziesz wiedział załatw sobie cewke od samochodu podeśle ci schemat co i gdzie podłączyć na cewce uzyskasz większą iskre..
Witam przychodzę z problemem. Honda hm 50/70 2006 po jeździe w deszczu zaczęła przerywac. Nie jest to związane z układem paliwowym bo próbowałem kilka gaźników. Motor pracuje dobrze ale po dodaniu gazu pluje, strzela, przerywa i od czasu do czasu się wkręci na obroty. Zachowuje się jakby po dodaniu gazu odcinało iskre. Zmieniłem swiece i fajke i jest...
Witam, cewka sprawdzona daje iskre, napiecie na wejsciu ma, aparat zaplonowy pospodmienilem na sprawny i nic. Nie odpala. Kable i swiece sa wporzadku A iskry po zlozeniu w kupe jak nie ma tak nie ma. Jutro oddaje do mechanika zobaczymy w czym tkwil problem.
hej panowie to jak sprawdzić iskre nie stanowi problemu przecież pisze ze jest tylko na jednym cylindrze chodzi mi np o dokładny schemat nie tyle co cewki ale szesciu przewodów które są pdłączone do owej cewki zespolonej ale wątpie że ktoś takowy posiada bo to nowe auto ,pozostaje sprawdzanie ciągłości przewodów bo auto powypadkowe a wymiana cewki to...
Proponuje rodzimą ISKRE - są napewno nie gorsze od BOSH-a lub CHAMPIONA a napewno tańsze. w katalogu (dostępnym w każdym sklepie z częściami samochodowymi) bez problemu sprzedawca dobierze odpowiednie. Pozdrawiam.
sprawdź czy na tym cylindrze masz iskre na zimnym silniku pomaga przeczyszczenie kopułki na rozdzielaczu
Takie problemy mogą wstępować przy wadliwym układzie zapłonowym.Masz za słabą iskrę.Kiedyś walczyłem z takim objawem w wózku widłowym i okazało się że cewka zapłonowa miała inne parametry niż powinna.Ale świece też mogą być przyczyną.Powodzenia
To łatwo sprawdzić jak sie jedzie na biegu i gubi iskre to obrotomierz leci na 0.
Sprawdź czy masz iskre na wszystkich świecach. Dopiero co właśnie wymieniłem przewody w takim kadecie i jak ręką odjoł.Silnik nie miał mocy bo chodził na 3 cylindry.
sprawdz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty tzn krec silnikiem i zobacz czy sterownik to widzi?w elementach wykonawczych wlacz tzn sprawdz iskre wlacz pompe paliwa i wszystko sie wyjasni.ale przypuszczam ze immo trzeba wywalic.
Więc tak, sprawdziłem świece.3 dawały iskre i 1 była spalona Może Kolega wyjaśnić w jaki sposób świeca żarowa może dawać iskrę? Bo chyba tylko podczas uszkadzania się. :-)
zakładasz na kabel wysokiego napięcia świece kontrolną odpinasz wtyczkę z halla włączasz zapłon i na środkowy pin wtyczki od halla taktujesz mase jak masz iskre to padniety hall , jak nie masz iskry a słyszysz jak pyka wtryskiwacz to padniety moduł
sprawdź tą iskre tak jak w maluchu najlepiej wtedy gdy już ci motor padnie zdejmi też pokrywe filtra i obserwuj w trakcie kręcenia rozrusznikiem czy wtryskiwacz podaje paliwo ( pstryka) jeśli podaje a iskry brak to tak jak kolega wcześniej napisał zawęzi to zakres poszukiwań ja typował bym moduł zapłonowy
ja mialem to samo jechalem sobie i momentalnie sdamochod zgasl :).. zobacz czy jest iskra na siwecy moze to byc cewka rozruchowa albo modol:) a podejrzewam ze jezeli paliwo by nie dochodzilo to by zaczal szarpac pierw zobacz iskre na swiecy
Witam szanownych kolegów. Mam problem z motocyklem Honda NX 650 Dominator, otóż stwerdziłem w nim słabą iskre. Pomiar długosci iskry pokazał, że ma ona ok 7mm, natomiast jest bardzo "cienka" i mało jasna. Niedawno profilaktycznie poprawiałem luty w module zapłonowym. Dodam, że to motocykl jednocylindrowy i wiem, ze niektórzy zastepują moduł i cewkę...
Od wczoraj nie ma zamiaru odpalic moje auto. Slyszalem ze nalezy sprawdzic iskre. Wiem ze przyczyn moze byc o wiele wiecej. Prosze o fachowa pomoc i objasnienie jak nalezy sprawdzic iskre. Z gory dziekuje wyrozumialym uzytkownikom.
odcina iskre sprawdzić dopływ sprawdzić odpływ sprawdzić wydech sprawdzić wtryskiwacz
potencjometr liniowy logarytmiczny iskrownik ustawić czerwona dioda pilot
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Śruba uziemiająca w rozdzielnicy - czy musi być przyspawana? Fiat Ducato 3.0 JTD błąd P2563 - diagnostyka i rozwiązania