Podstawa to sprawdzić iskre na świecach i ciśnienie na cylindrach. Jeżeli ok to dalej można szukać
Czemu nie wrocic do starych, sprawdzonych metod? "Iskrownik" - dwie zaostrzone elektrody o regulowanej odleglosci - stosowany w starych stanowiskach badawczych ukladow zaplonowych powinien w zupelnosci wystarczyc. Sprawna czewka musi dac iskre dlugosci co najmniej 1 cm.
Taką cewkę musisz sprawdzać po jej zamontowaniu w silniku i tu się rodzą problemy. Bo fizycznie jest to utrudnione. O wiele łatwiej na stole. Trzeba również wziąć pod uwagę że takie urządzenia mogą wykazywać objawy uszkodzenia dopiero w warunkach eksploatacji. Czyli cewka przy teście jest dobra a przy normalnej pracy już nie. Najprościej można sprawdzić...
hm sprawdz w nocy czy gdzieś nie ucieka iskra . jeśli cewka jest w aparacie zapłonowym to sprawdz czy nie rozeszła sie na szfach . wtedy gubi iskre . hm wepnij pod zawór parownika zarówke jeśli masz starsza instalke . hm dziwny objaw dość bo żadko się zdarza zeby auto nie chciał i na gazi i na benie chodzić . wtedy zazwyczaj jest to wina zapłonu , nie...
jak mam sprawdzić tą iskre i paliwo na świecy gdzie to jest w aucie? czy jak wymienie świece to problem może sie rozwiązać? czy może to wina rozrusznika? Słychać że silnik kręci to rozrusznik jest dobry!! Gdy tyłu otworzysz maskę świece są po lewej stronie w silniku 2 sztuki niedaleko siebie , idzie do każdej z nich kabelek (czerwone albo niebieskie...
Witam.kopulka jest jak nowa,palec rozdzielczy równiwż.Ponawiam pytanie -jak sprawdzić moduł zapłonu który generuje iskre miernikiem"DREL"-proszę o pomoc.
Nie pozostaje nic innego jak poczekać na nowe cdi. Dzisiaj przetestowałem 4 rodzaje świec. nawet z kosiarki wykręciłem bo wiem że działa. Nawet opaliłem świecę palnikiem żeby była ciepła i nic. Świeca daje iskre ale sprawdzałem na sucho po wykręceniu z silnika i przytnięciu do cylindra. Może faktycznie prąd jest za mały i jak dojdzie paliwo to traci...
Oczyść włączniki zapalania.
Muszę sprawdzić będę szedł do garażu nie długo to sprawdzę Dodano po 41 Właśnie sprawdzam mam normalnie światła kierunki wszytko jest
Cewka jeszcze oryginalna chyba a przynajmniej nie wymieniana za mojej kadencji. Ma wybite logo GM, przebieg mam teraz 250 tys km. Po zapaleniu dawało radę przejechać 20 km bo tyle miałem do pracy i pracowała bez piskniecia cała trase. Jak zgasiłem to już nie dało się odpalic. Dziwi mnie to trochę, że nie jest tak ze nie działa przez cały czas tylko...
Tak na początek odnosząc się do ubogiego opisu może warto sprawdzić ustawienie zapłonu
Teraz przyszła kolej na regulację zapłonu.
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
Cewka zapłonowa. Identyczna jest w naszym poloniezie caro plus
Witam szanownych kolegów. Mam problem z motocyklem Honda NX 650 Dominator, otóż stwerdziłem w nim słabą iskre. Pomiar długosci iskry pokazał, że ma ona ok 7mm, natomiast jest bardzo "cienka" i mało jasna. Niedawno profilaktycznie poprawiałem luty w module zapłonowym. Dodam, że to motocykl jednocylindrowy i wiem, ze niektórzy zastepują moduł i cewkę...
jak to ustawiles zaplon ?? czym w gli ?? 8O 8O heh u jakim cudem skoro cewka 1 modułu podaje iskre na 1 i 4 cylinder a druga cewka na 2 i 3 Zakladam ze to jest GLI abimexa
nie mam iskry, do cewki także nie dochodzi więc pozostaje mi już chyba tylko moduł zaplonowy ale nie wiem jakgo sprawdzić wcześniej iskre miałem gdy kręciłem rozrusznikiem, do tego coś przerywa na pewnych obrotach lecz wolne obroty utrzymuje równo, i jeszcze świeca jest czarna ale obnirze jeszcze iglice (podejrzewam że dostaje za dużo paliwa i dodam...
Panowie pierwsze co nalezy sprawdzić iskre czy jest czy nie i wtedy nalezy dalej szukać
Jak sprawdzić iskre na świecach skoro nie kręci rozrusznik ? Dodano po 1 pompka paliwa się załącza
Sprawdź iskre
Witam cie kolego,Tutaj to może być wszystko! To sam musisz dojść co się dzieje jeśli masz na tyle wiedzy? Jeśli nie to oddaj na warsztat lub do kogoś kto ma pojęcie! A jeśli masz jakieś pojęcie to sprawdz w pierwszej kolejności czy jest iskra? Wykręć świece i dotknij ją do obudowy silnika a druga osoba niech zakręci stacyjką i zobaczysz czy daje iskre...
cewka może mieć iskre na powietrzu a w cylindrze nie, sprawdz iskre na przewodzie zapłonowym i masą nawet z odległości 0,5do1 cm taka cewka kosztuje ok 200 zł w normalnym sklepie
Cewka jest z 4 wyjsciami wtornymi 2 wyjscia na cyl 1 i 4 i 2 na cyl 3 i 2. Przypominam ze iskara bije parami. Posiada takze 3 ejscia pierwotne 1 to + i po 1 dla kazdej z cewek sterowanie minusem. Maloprawdopodobne aby szlag trafilo 2 cewki na raz i zeby mialy taka nedzna iskre najlepszym sposobem moze byc podmiana z innego forda. Ewentualnie wyciagnac...
Witam wszystkich, Problem jak w tytule bardzo słaba iskra na każdej ze świec. Zaczynając od początku, auto paliło od strzału, podawało jak wściekłe, nie było problemów, pewnego dnia odpaliłem przejechałem pare metrów żeby go tylko przestawić, zgasiłem i tyle. Tydzień później chciałem zapalić i auto nie gada 😑 paliwo/ciśnienie na listwie jest,...
a jak stwierdzić że są ok , wystarczy sprawdzić czy dają iskre ?
Witam wszystkich wczoraj po dłuższym przeglądzie silnka znalazłem usterke.Był to aparat zapłonowy raz dawał iskre a raz niedawał iskry wykręciłem go i zobaczyłem że spadł tryb z osi aparatu zapłonowego i ten się nie kręcił.Wymieniłem go na inny i teraz elegancko pali tylko jeszcze musze ustawić zapłon bo jest troche słabszy niż przed usterką .Dziękuje...
a jak wywołac samemu iskre z cewki ?
Witaj Czy masz iskre na świecach i czy do gaźnika dochodzi paliwo?
Witam wszystkich mam problem z astra f 1.6. 92 r zgasla podczas jazdy i nie można odpalić sprawdziłem iskre i brak jej z cewki do aparatu czy jest możliwość sprawdzenia cewki
To łatwo sprawdzić jak sie jedzie na biegu i gubi iskre to obrotomierz leci na 0.
Kopulka????? ---sprawdz jak pisali wyzej wykrec swiece dotknij do masy i bedziesz wiedzial czy daje iskre czy nie,to na poczátek
Sprawdzić iskre na wszystkich świecach. Pewnie cewka;-) a co do oleju, pewnie cała świeca jest upaprana a nie tylko przy elektrodzie.. Często puszcza uszczelka pod pokrywa zaworów i olej ścieka na świece.
Słyszałem coś ze to prezez cewke bo wybija iskre z rytmu . Wybicia są delikatne tak że obrotomierz nie wyłapuje delikatnych falowań.
Wtyczka szersza jest do zasilania palnika wtyczka wąska jest do przełączenia na 2 stopień .Jeśli chcesz sprawdzić czy palnik zadziała na sucho czyli wentylator, iskre i cewkę pompy i o ile jest to podłączone standardowo - co nie musi być prawdą to. Szersza wtyczka rozbierz ,ja będzie tam opis podłącz L,N i PE normalnie a na części szarej zewrzyj T1...
Sprawdz czy swieca na tym cylindrze jest sucha czy mokra.jeżeli mokra to sprawdz iskre no i czy nie brakuje ci plynu w chłodnicy.Podobny problem miałem w nexii ale okazało się ze komputer walnoł.
Witam Piszę z prośbą o pomoc z podkaszarką Grizzly. Mianowicie podkaszarka zostałą zakupiona juz 10 lat temu, po 3-4 sezonach nie chciala juz odpalić, gdzie zauwazylem że nie ma prądu, na fajce zero napięcia itp. ciezko było dostać sie do cewki, więc podkaszarka poszła w kąt a ja zakupilem cos wiekszego, Rok temu przy serwisie swojej kosy zaciekawił...
Masz na myśli iskre na świecach? Bezpiecznik sprawny. Zostaje przekaźnik lub pompa. Dodano po 44 Powiedz prosze , gdzie wpiąć miernik żeby sprawdzić pompę.
a czy moge sprawdzić iskre jeśli tam jest cewka cała i ona potrzebuje mase??? a pasy całe i żaden błąd sie nie świeci od air bag
a jak sprawdzić ta iskre na tym garze? Macie na myśli jakieś specjalne urządzenia do tego czy po prostu świeca w fajkę i przyłożyć do masy jakiejś? ( i czy w tym przypadku nie stanie się nic z komputerem? nie trzeba odłączać?)
Jestem zielony, możesz objaśnić? Mam sprawdzić to co daje iskre ale czy to czasem czyt. iskrowniki nie są pod blatem? Co z kwestią nowych kołpaków? To są palniki? Jeżeli daje nowe talerzyki to tez pasuje nowe? Wg mnie nie, ale czasem widze w zestawie to sprzedaja to już sam nie wiem.
a skoro podejrzewasz, że nie ma paliwka (wątpliwe skoro słychać pompe) to sprawdź zamiast pisać posty, wystarczy zdjąc węzyk paliwowy przy wtrysku i wrzucić na zapłon przestań głupoty pisać, wystarczy jeszcze sprawdzić iskre i pożar gotowy, są inne sposoby, np, manometr, słyszałeś kiedyś o czymś takim?
Witam. Nie pali mi na jeden cylinder vectra 2.5 v6 r.1999. Na kompie nie ma błędów. Czy moga to być cewki a jesli tak to jak można je sprawdzic aby miec 100% pewnosci??? Czy one dają parami iskre na cylindry bo sa 3 przewody sterujące a 6 wyjść???
przecież powinna przejść przez platynki do cewki WN i dam dać na iskre na świece a tego nie robi. "Trochę" dziwnie to tłumaczysz. Zrób to co pisałem z masami. Pomoże nie tylko iskrze. Dodatkowo sprawdź kabel WN, fajkę oraz ich połączenia ze sobą. Szkoda czasu na dywagacje i zgadywanie. Trzeba sprawdzić hipotezy.
Sprawdzałem iskrę na przewodzie od swiecy podłaczając inną świecę. To sprawdz iskre wkładajac swiece w kabel prosto z cewki zapłonowej przed rozdzielaczem, to pomoże wykluczyc uszkodzenie rozdzielacza zapłonu. Cewka zapłonowa to zwykły transformator sprawdż na nim luty ... nie sądzę żeby rozgrzewała sie aż tak aby zmieniała tak znacznie swoją rezystancję....
hehe moja historia sie nie skończyła . Matiz ma znowu problemy . Teraz wyszły konkretne . A wiec . Silnik chodzi chodzi nagrzewa sie i nagle bum traci iskre . Po pewnym czasie zaczyna łapać na losowo wybrane gary az po pewnym czasie odpala i chodzi normalnie . Mieliście takie przypadki z czujnikiem opto ze nie chciał paść do końca ?? Bo ten pada losowo...
No to jedziemy . Po pierwsze opis wady "gubi iskre na świecy" jest troche mało precyzyjny . Napisz cos wiecej jak to sie objawia . Rozumiem ze dotep do miernika i moze oscyloskopu masz ? Nie bede Ci pisał o ostroznosci przy obchodzeniu sie min z modułem . Kontrola kabli i styków tez pomijam . Z Twojego pierwszego postu wynika ze u tego mechanika wymieniałeś...
Masz uszkodzony trafopowielacz.(ma przebicie) Najlepiej to sprawdzić w ciemnym pomieszczeniu wtedy widać iskre , no i czuć ozonem.Pozdrawiam Dodano po 10 Najlepiej oczyść to trafo z kurzu i zobacz dokładnie czy nie ma wypalonej gdzieś małej dziurki, jeżeli tak to trafo do wymiany. Pozdrawiam.
Już sam nie wiem ostatnio mnie zdziwił bo odpalił na mrozie przy tym na początku 2 razy stracił iskre na chwilę i prawie zgasł potem chodził i chodził do puki nie nagrzal się w 100% potem nagle zgasł i znowu nie odpala już 2 dzień pewnie za jakiś czas znowu odpali pochodzi chwilę i zgadnie dlatego już nie wiem co mam robić i znajomy żeby jeszcze sprawdzić...
Sprawdziłem następujące rzeczy: 1. zawory: ssący jest na 0.05 mm, wydechowy 0.07mm, przypominam że regulowałem miesiąc temu 0.05 i 0.06 osobiście 2. 2 cewki - obie sprawne stara i tą którą nową kupiłem 3. 2 swiece NGK cr7hsa - obie sprawne, jedna z mniejszym odstępem, druga z większym. Ta poprzednia ma większy odstęp i iskrę ma fioletowo-niebieską,...
Witam! A mi to wygląda na kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli masz lampe stroboskopową to możesz sobie sprawdzić w którym miejscu masz zapłon.Też mam vivke z 99r i mialem taki przypadek jak piszeż raz obroty za wysokie a za drugim za niskie i był mułowaty. Chwile pochodził i potem od razu zgasł. Sprawdż impulsator czy dobrze dokrecony musi mieć dobrą mase...
zrobi iskre odcina iskre sprawdzić dopływ sprawdzić odpływ
wymiana grzałki elektryczny paralizator schemat odciąć zasilać układ
zmywarka whirpool mruga start makita migają diody
Philips 22DC279/62Z – cichy dźwięk FM, słaby sygnał, soft-mute, naprawa anteny Audi A6 C6 Avant – sygnał wybudzenia wzmacniacza, remote, MMI, MOST, Bose, ASS