witam :? Mam mały problem prawdopodobnie z którymś zaworem (stuka )czy jest jakiś sposób na sprawdzenie popychacza hydraulicznego który to, czy metodą prób i błędów wymieniać pojedynczo . pozdrawiam
Można dostać sam popychacz tani zamiennik wg. InterCars 53zł/szt lepszej jakości ok.150zł/szt. Po zdjęciu dźwigienek można sprawdzić drożność kanałów olejowych np. sprężonym powietrzem.
Tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... masz caly dluugi watek o tym silniku :)
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Dobrze że o auto dbasz, remont i tak się zwróci jak masz sentyment.
Ponieważ nie odpali , bo będą uchylone zawory. Nigdy nie wyciskalem popychaczy. Najwyżej kilka sekund po rozruchu silnikiem potelepie. Później samo się ułoży.
nie trzeba miski demontowac ani pompy olejeowej przekrecajac go normalniewysuniesz. Walek ma z czola 5 otworow 4 na sruby i 1 dodatkowa ta wlasnie dodatkowa ustawic na godz 2 lib tak 1:30 no i potem zgrac znaki. A wal musi byc tak ze klin bedzie na godz 9 i nie sjest to obojetne bo 1 obrot walka to 2 obroty walu korbowego.
Luz zaworowy na popychaczach hydraulicznych 0,05 jeśli jest większy to brak krzywek na wałku
Popychacze hydrauliczne. Potocznie hydroelementy. Luz sie sam reguluje
żeby sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza możesz popryskać samostartem w okolicach wtrysku po przewodach podciśnieniowych jak obroty sie nie zwiększą to nie ma przedmuchów tylko na zimnym silniku żeby się nie zapalił samostart.Klekotanie to popychacz hydrauliczny po postoju to normalne. Dodano po 7 zapłon możesz sprawdzić sam przez ustaw wał na...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Witam. Zmień olej albo wymień popychacze hydrauliczne a przestanie klekotać ci pod deklem zaworów.
Zajrzeć kamerą a śrubokrętem poruszać tłok w cylindrze na boki. Jak ktoś ma doświadczenie a luz jest duży to śrubokrętem też wyczuje luz. Jaki to kod silnika?
Można na tym jednym zaworze przejść na ręczną regulację. Sprawdzić czy konik będzie pasował od malucha lub BISA, laska i szklanka to już nie problem dopasować.
Jeżeli będziesz brał się za wymianę rozrządu to należałoby odkręcić wałki i sprawdzić stan popychaczy hydraulicznych aby później nie robić 2x tej samej roboty
Sztywne popychacze hydrauliczne,póżniej pokają dzwigienki zaworowe. Należałoby wymienić na nowe.
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Witam. Dzisiaj rano po przyjsciu do pracy przestała działać prasa. Po uruchomieniu piszczy i nie może dobić 3 barów zaznaczoną rurką na zdjeciu ciągle przelewa się olej. https://obrazki.elektroda.pl/6164420000_... https://obrazki.elektroda.pl/5820874300_... https://obrazki.elektroda.pl/8822205900_...
Luzy na zaworach. Toż to silnik, prawie jak w maluchu. On ma popychacze hydrauliczne i zaworów też nie rusza.
Witam, mam trak taśmowy "samoróbkę", chodzi mi o zastąpienie napinacza hydraulicznego czujnikiem, miernikiem, czy ewentualnie ktoś ma pomysł, czy też takie "ustrojstwo". Montaż napinacza wiąże się przerabianiem itp, ale i ceną. Powinno być coś prostego do pomiaru i ustawienia naprężenia taśmy zgodnie z parametrami. Nie mam pomysłu, ale i wiedzy na temat...
Od pewnego czasu borykam się z problemem w układzie hydrauliczno-pneumatycznym, chodzi o to że nie mogę podnieć siłowników do samej góry, zatrzymują się ok 10 cm wczeniej niż powinny. Sytuacja nie występuje notorycznie ale co jaki czas. Siłowniki są zintegrowane ze sobą gdzie początkowo mylałem że winą tego mogą być niesprawne zawory pneumatyczne...
Jak domowym sposobem sprawdzić stan i kondycję sprzęgła hydraulicznego w samochodzie osobowym.
Witam, Nie wiem jak sprawdzić czy w moim silniku są popychacze hydrauliczne czy luzy ustawia się własnoręcznie. Zdejmij pokrywę zaworów. Czy naprawa jest doraźna ? Znaczy chwilowa, jeśli jest możliwość regulacji zaworów(chyba o to pytasz) to są fabryczne normy co ile kilometrów się je reguluje. Czy przez problem popychaczy auto może pobierać olej? Nie.
Prawdopodobnie popychacze hydrauliczne albo juz wyjechane, słabe ciśnienie oleju lub brak dbałości o silnik (wymiana na dobry olej i w terminie) Ale może być źle ustawiony zapłon, sworzeń tłokowy itp.
To trzeba sprawdzić, w tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych i często, zwłaszcza przy jeździe na lpg luzy zaworowe się kasują i zaczyna "podpierać" zawory gdy silnik się rozgrzeje
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Wygląda to tak jakby jakiś popychacz hydrauliczny na 4-tym garze niedomagał dopóki się olej trochę nie rozgrzeje .
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Żadne zawory a popychacze hydrauliczne zmieniając olej wyeliminuje to na jakis czas to cykanie na mniej słyszalne później gdy olej będzie miał już przepracowane pare tys. kilometrów, to to powróci, by całkiem to wyeliminować trzeba wyjąc każdy popychacz i sprawdzić czy sie nie zatarły, z reguły jest tak że są zatarte i tylko wymiana ich daje rezultat,...
jak będziesz zdejmował klawiaturkę to uwaga na popychacze bo wylatują i lubią wpaść do silnika!!!
Nie ma hydraulicznych popychaczy.
Kompresję można sprawdzić bez manometru, a nawet bez odpalania silnika, jesli chodzi tylko o porównanie ciśnienia poszczególnych cylindrów. Wypadania zapłonów nie było ?
Musisz określić skąd dobiega stukanie czy z góry silnika czy z doły bo z filmu nie można tego wywnioskować. Diagnozę zaczyna się od sprawdzenia sprężania. Zobacz co się dzieje pod pokrywą zaworów. Czy nie ma luźnych części np. dzwigienek. Obejrzyj wałki rozrządu. Na pierwszy rzut ucha to klepie jak uszkodzony popychacz hydrauliczny ewentualnie problemy...
Pewnie zawory, popychacze hydrauliczne.
Miałem kiedyś w CC 899, podobny problem. Rano po odpaleniu z pod pokrywy zaworów słychać było stukanie narastające wraz ze zwiększaniem obrotów silnika. Okazało się że to popychacze hydrauliczne na 1 cylindrze, zlokalizowałem je przy użyciu stetoskopu :D, po wymianie problem ustał. Wtedy też natknąłem się na ten filmik. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Jak powinny się zachowywać "szklanki" (popychacze hydrauliczne)? Jak nacisnę to część ma taki wyczuwalny przeskok a część nie.
po zakupie w motorku nic nie stukało. wymieniłem przed sezonem na motul i zaczęlo lekko stukać na zimnym silniku. teraz jest na castrolu i też lekko stuka. rozmawiwłem z fachowcami i mówią że nie mam się czym przejmować, ale bardzo to denerwuje ucho i chcę sprawdzić popychacze
W tym rzecz ze mam i szkoda że nikt nie chce pomóc bo jest to problem częsty i mało kto sobie z nim radzi w silnikach cjca i cglc.problem jest taki że jak olej uzyska temperaturę 100 stopni to ciśnienie spada do 0,3-0,4 bara czujnik załącza od 0.3-0.6 panewki wymienione pompa oleju wymieniona, wał sprawdzony,popychacze hydrauliczne wymienione,podstawa...
Lotosa można śmiało lać tylko do padlin które nie mają hydraulicznych popychaczy zaworów.
Może o czymś nie wiem ? Dokładnie. Wymiana popychaczy jest czasochłonna, jeżeli chcesz wiedzieć co dokładnie trzeba zrobić/rozebrać zajrzyj do manuala od tego silnika i zrozumiesz za co ten mechanik chce pieniądze (i tak z resztą bardzo rozsądne).
Witam. Czy ktoś z forumowiczów wie jak zdiagnozować sprawność popychaczy hydraulicznych które są już zdemontowane z głowicy ? Nie wiem jak zachowywały się podczas pracy ponieważ kupiłem auto z uszkodzonym motorem . Po demontażu większość jest twarda i ma minimalny luz , są też dwa które wysuwają się i wsuwają bez żadnego oporu i sa też takie które delikatnie...
A w silniku AEA nie było już przypadkiem hydraulicznych popychaczy?
Olej 5W40 nie jest tani. Jakiej firmy wlałeś olej i gdzie go kupiłeś ?? Liqui Moly produkuje dodatek do paliwa, który ma zapobiegać hałasowi popychaczy hydraulicznych.
Witam Co do klekotania to sprawdź popychacze hydrauliczne. Prawdopodobnie maja nieszczelności i upuszczają olej. Klekocze bo są większe luzy.Jak się napełnią to przestaje klekotać. Co do rozrusznika to sprawdź na początek czy przewody są prawidłowo przymocowane do automatu. Może masz luźny konektor od wzbudzenia elektromagnesu. Często w renówkach na...
Klasyczny objaw tłukącego w zawór tłoka panowie.
Trzeba sprawdzić czy dochodzi olej na klawiaturę. Montowane w końcówce produkcji poloneza importowane walki rozrządu były marnej jakości. Wycierały się krzywki a potem uszkadzały hydrauliczny popychacz. Sprawdź czy zawory równo się chowają.
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
Luz regulowany, więc chyba zwykłe szklanki. Ssący 0,15-0,25, wydechowy 0,35-045
To stukanie w silniku? a może to po prostu hydrauliczny popychacz który potrafi wydawać takie dźwięki że nie wiadomo skąd to dochodzi. Popychacze te powinny umilknąć gdy napełni je olej.
Sprawdź czy odgłosy pochodzą z głowicy, bo występują tam hydrauliczne popychacze zaworów i może któryś się uszkodził.
Witam, Hmm,widziałem gdzieś opinie ,że powinny być twarde i trudno je ścisnąć jeśli są dobre, ale pisali też że miękkie więc w końcu nie wiem.
Odpalając go na na po-pych mógł przeskoczyć rozrząd , zawory spotkały się z tłokiem.
Wymień popychacze hydrauliczne napędu zaworów i będzie pięknie. Przerabiałem to. Wszystkie.
hydrauliczny popychacz popychacz hydrauliczny hydrauliczny popychacz zaworów
halogen skuter wymiana grzałki niski temperatura silnik skoda
dobry dwubiegunowy tester vitogas viessmann
Philips Saeco HD 8834 – schemat okablowania, złącza, kolory przewodów, typowe usterki Brak kontrolki półbiegu Volvo FH – diagnostyka, typowe usterki, modele FH12, FH4, I-Shift