To jest passat z 1990roku
Miałem podobny problem zamkiem drzwi pasażera w megance, że z pilota się otwierał, ale nie zawsze zamykał, a później przestał się zamykać. Winny temu był siłownik, a konkretnie słaby styk między wtyczką siłownika, a jego silnikiem. Siłownik oczywiście wymieniałem, ale sekcja zwłok starego siłownika ujawniła przyczynę i po jej usunięciu miałem siłownik...
Rozbierz tapicerkę i sprawdź połączenia i siłownik.
generalnie to moduł komfortu w kufrze zdejmij osłonę, odepnij wtyczkę i sprawdź czy do siłownika dochodzi zasilanie
Nie oznacza to jeszcze uszkodzenia zamka. Może być problem w instalacji. Jeżeli siłownik nie ciągnie do końca to też może pokazać takie błędy. Rozebrać zamek, zobaczyć płytki PCB bo lubią pękać i pękają też luty. Sprawdzić microstyki w zamku czy nie są uszkodzone - trzeba rozebrać siłownik.
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Sprawdź kable do siłownika zamka bagażnika. Mogą być zagniecione lub połamane. Kombi czy sedan?
Zacząłbym od zdjęcia tapicerki. Do sprawdzenia switch przy wkładce zamka w klamce, przełącznik wewnątrz siłownika i przewody w przelotce drzwiowej.
Tak to osobny sterownik , między modułem komfortu a sterownikiem przy silniku szyb masz komunikacje po CAN , a z niego + i - na siłownik zamka , Passat od 98 r.
Wymontować zamek, przelutować płytke ze switch,ami w siłowniku zamka
Witam I tak czy tak trzeba zwalić tapicerkę , bo wtyczka / kostka połączeniowa / jest od wewnątrz i nie wyjmie klamki . Trzeba będzie sprawdzić na złączce czy steruje CZ jeśli nie to sprawdzić wiązkę , jeśli tak to mikrus w zamku . Jest jeszcze inna możliwość sterowania , ale trzeba przeregulować siłownik . Pozdrawiam
Jeżeli dochodzi napięcie do siłownika a on nie działa, to raczej jest on do wymiany. Być może da się oczyścić komutator silniczka w siłowniku i może jeszcze pochodzi, chyba że się szczotki skończyły. Jeżeli nie da się tak łatwo zdjąć mechanizmu, to sprawdź może czy da się otworzyć sam siłownik. To znaczy się, rozpołowić go na tych zatrzaskach w tej...
Sprawdź wiązkę - połącz się też z owym modułem.
To kup sprawną używaną. Ale najpierw sprawdź szczelność instalacji, bo wykończysz drugą, trzecią, ...
A jest tam widoczna dźwignia siłownika ?
Samochód nie młody, pompka też. Zacząłbym od sprawdzenia lutów na płytce pompki, w następnej kolejności stan siłowników w drzwiach kierowcy, pasażera i tylnej klapie.
Jutro na pewno sprawdzę, dziękuję jeszcze raz. teraz czeka mnie chwila grzebania bo już otwieranie z kluczyka mnie dobija, zwłaszcza że zamek z kluczyka po stronie kierowcy nie zamyka, muszę od pasażera (coś się w zamku uszkodziło, siłowniki działają bez zarzutu)
Musisz rozkręcić drzwi, wyjąć zamek i sprawdzić luty na płytce drukowanej w samym zamku. Takie przypadki są bardzo częste np: w passacie B5.
w tym roczniku nie ma chyba typowego modułu komfortu pod nogami kierowcy,jest chyba w drzwiach. Dodano po 1 to jest ta pierwsza wersja b5 z zielonymi licznikami i było to chyba inaczej rozwiązane. Ja miałem B5 '97 z zielonym podświetleniem licznika i panelu klimatronica z elektryką szyb i z modułem komfortu pod nogami kierowcy. A tak w temacie to sprawdź...
Kolego a co sprawdziłeś do tej pory , czego brakuje , plusa , masy ? Sprawdzałeś siłownik w drzwiach , często puszczają luty , mikro styki w zamkach sprawne.
Zacznij od sprawdzenia siłownika http://obrazki.elektroda.pl/3838104500_1...
Zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji. Może jest sterowanie dwuimpulsowe, a może, pomoże podanie bezpośrednio na silniczek prądu przez przekażnik przełączający (oczywiście rozłączający silniczek od modułu). Zdażają się zimne luty we wtyczce siłownika , są też w siłowniku drzwi przednich cztery mikrostyki i miernikiem trzeba sprawdzić czy wszystkie działają-...
Więc sprawdź coś . Może się nie domykają siłownik wraca może uszkodzenie na siłowniku , przewodach . Jaki to zamek dorabiany fabryczny ? Napisz coś od czegoś musisz zacząć , od samego pisania nie naprawimy .
Wypnij wtyczkę z siłownika i podłącz do niej np. żarówkę 10W lub 21W lub jakąś...i pobaw się pilotem i obserwuj.... Możesz też zatrzasnąć zamek i ręką spróbować ruszyć cięgno siłownika....czy się przesuwa...i sprawdzić czy zamyka i otwiera
Witam mam VW Passata B4, problem tkwi w centralnym zamku, otóż gdy przekręcam kluczyk nic się nie dzieje, wyczytałem że do tych siłowników są pompki powietrza jak rozpoznać czy ja ową pompkę mam, a jeżeli tak gzdie ona się znajduje.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Witam! Wiem, że temat stary, ale może komuś przyda się moja podpowiedź. Miałem zablokowane tylne prawe drzwi. Do siłownika dochodziło napięcie, ale nie ruszał. Domyśliłem się, że to może być wina szczotek. Podgrzałem więc suszarką cały siłownik. Zamek otworzył się normalnie z pilota. Wymontowałem i rozebrałem zamek (szczegółowy opis pomocny przy demontarzu...
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
Pewnie takie samo rozwiązanie jak w Gofie IV kombi. Wg mnie na wstępie do sprawdzenia mikrowyłącznik w klapie bagażnika (przycisk otwierania) oraz sprawdzenie wiązki przewodów w przelotce (pomiędzy klapą a nadwoziem), które łamią się tym miejscu. Jeśli dysponujesz urządzeniem, to możesz odczytać błędy.
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
Myślę że problem jest z mikrowyłącznikiem w zamku tych drzwi.
(..) Ciągle słychać jakby w drzwiach coś próbowało samo działać. Po odpaleniu nie da się jej zamknąć ani nie da się zamknąc drzwi z pilota (...) Podobną sytuację miałem w swoim oplu. Przyczyną była uszkodzona sprężyna siłownika centralnego zamka.
Witam.Pewnego dnia przestały się domykać szyby z kluczyka , zamek przestał się podwójnie ryglować ,i nie dioda kontrolka w drzwiach ,a najgorsze nie działa sygnalizacja włączonych świateł (wiadomo to bardzo potrzebne ) To co sprawdziłem: bezpieczniki ok. ,woda lub zaśniedziałe styki wszystko ok. ,generalnie nie znalazłem żadnych przyczyn typu uszkodzeń...
Witam Garść danych na początek: VW Passat rocznik 1994, centralny zamek oryginalny czyli pneumatyczny, alarm nie jest oryginalny VW, ale założony w ASO. Problem tkwi w działaniu centralnego zamka. Jeśli zamykam drzwi od strony kierowcy lub z pilota alarmu to zamek zamyka sie, ale po chwili otwiera. Natomiast jeśli zamykam od strony pasażera mogę być...
W drzwiach masz stałe 12V więc po co dodatkowy akumulator? No właśnie o to chodzi że w dzwiach tylnych lewych niema 12v tylko jest słabszy prąd a w prawych tylnych nie ma wogóle prądu a akumlator dodatkowy podłączyłem tylko poto aby sprawdzić czy silniczki od otwierania szyb są sprawne i siłowniki zamka centralnego. I teraz wiem że są na 100% sprawne....
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza Ten centralny powietrzny jest w starych pasatach,a w tym musisz odkręcić fotel kierowcy i podnieść dywan do góry tam masz moduł komfortu i w tym pasacie są siłowniki w zamkach.
ok a powiedzcie mi idzie sprawdzić jakoś czy do siłowniki działają po podaniu napięcia-chodzi mi o to żeby podłączyć zamiast modułu napięcie do danego siłownika i sprawdzić czy działa? Wtedy bym mógł szukać ź jednego miejsca niż rozbierać połowę auta Dodano po 1 Czy mógłbym odłączyć moduł komfortu i po kolei sprawdzić dając napięcie na siłownik?wiem...
Nie ma znaczenia czy ze scyzorykami czy nie kup uniwersalny sterownik centralnego zamka nie cały zamek z siłownikami.
Witam! Szukam pomocy i nie wiem co jest. Passat b5 pali mi bezpiecznik nr 14 zaraz gdy go wkładam. Wiem, że zasila: centralny zamek, szyby elektr. mam tylko przód i regulacja lusterek, oświetlenie wew, oświetlenie w dolnej części drzwi. W chwili wkładania bezpiecznika nowego słychać jakby siłownik lub silnik - nie mogę zlokalizować tego dźwięku. Max...
Sprawdź dokładnie cała wiązkę od komfortu, szczególnie ten odcinek co leży na podłodze , pociągnij przewodami w miejscach złączek tych fabrycznych także od masy. To co opisał kolega wcześniej sprawdzi popraw te połączenia naprawiane, zwłaszcza te od czerwonych kabli są złączone moim zdaniem za cienkim przewodem. I oczywiście bezpieczniki. Na krotko...
w tym Passacie można podłączyć pod kompa VAG-a i sprawdzić oraz wykasować kody błędów (centralny i elektryczne szyby też) serwis VW lub lepszy elektryk z VAG-iem. Polecam później sprawdzić wiązki przewodów i następnie przełączniki w drzwiach tylnych. Czasami pomaga rozebranie silniczka od szyby i wyczyszczenie komutatora na wirniku i szczotek, czasami...
To że jest napisane że nie trzeba wstawiać układów z przekaźników oznaczaże możesz podpinać go bezpośrednio do siłowników gdybyś zakładał sobie central elektrycznJako że masz pneumatyczny to i tak musisz zastosować dodatkowy układ przekaźników.Z alarmu centralny jest sterowany dwoma przewodami na których pojawia się masa.Twój central może być sterowany...
rozbierz tapicerke i lej WD 40 po zamku i silowniku powinno poprawic sytuacje
podejrzenie siłownika słuszne dla pewności że to siłownik możesz podmienić stronami siłowniki.
Witam Ćwiczyłem nie dawno podobną sytuację . Oczywiście silniczek do wymiany . Moje spostrzeżenia / mój przypadek/ zaśniedziały stycznik przy wyłączniku w pompce / nie wiem jak to się fachowo nazywa / poza tym nieszczelność nie na przewodach tylko na mieszkach siłowników paradoksalnie w jednym kierunku wykazują szczelność , do tego przytarty przewód...
Witam mam taki problem że centralny zamek nie zamyka mi drzwi prawych przód i tył to znaczy że siłowniki zamykają i się otwierają dodam że podczas mrozów wszystko działa ok a jak temperatura wzrośnie to prawa strona nie działa komfort sprawdziłem jest suchy prosił bym o pomoc.
Witam wiem że takich tematów jest dużo, ale większość to tylko opis problemu a nie rozwiązanie. Otóż po zamontowaniu centralki zdalnego sterowania zamkiem centralnym w passacie okazuje się że nie zamyka ani nie otwiera on drzwi od kierowcy reszta zamków działa poprawnie.w związku z tym moje pytania: 1)myślę że przyczyną może być uszkodzony siłownik,...
moduł komfortu tutaj raczej nic nie ma do gadania jak to w b5 i b5 fl bywa co do centralnego to masz problem z zimnymi lutami lub mikrowłącznikami w zamkach drzwi, trzeba zdjąć boczki, wyjąć szybe i wyjąć całe poszycie razem z zamkiem przelutować 6 nóżek na płytce drukowanej przez to to i pewnie nie działa ci oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach...
Do sprawdzenia, czy masą , czy plusem moim zdaniem najlepiej użyć miernika :x-mas: Jedna końcówka do masy, drugą podpinasz pod kable od siłownika i kręcąc kluczykiem w zamku robisz pomiar sygnału. Można nie mierzyć, ale jeżeli będzie sterowanie masą, a centralka plusem, to po podłączeniu będzie czuć. Ostatnio robiłem B5 z 1997r i sterowanie było +12v...
Witam! Jestem posiadaczem Passata B3 + autoalarm Frodo-bis29. Centralny zamek nie jest pneumatyczny. Problemy : Brak możliwości zamknięcia z centr. zamka. drzwi kierowcy. Słychać jak siłownik próbuje zamknąć, ale mu się nie udaje. Brak możliwości otworzenia wszystkich drzwi i klapy z pilota. Siłowniki milczą, słychać tylko (przekaźnik?) w centralce....
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem klapy bagażnika, ani z pilota ani przyciskiem na drzwiach nie można odbezpieczyć. Kluczem idzie bez problemu, a pilotem ani rusz. Sprawdzałem siłownik(silniczek) od zamka, który jest w tylnej klapie, po podłączeniu napięcia normalnie chodzi. Micro styki w zamku i klamce są też sprawne, nic nie jest zalane ani...
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
witam któryś z siłowników zamka centralnego może być zawilgocony (oczywiście wewnątrz ) miałem parę takich przypadków i lampka szalała ,jeszcze jedno sprawdź czy instalator alarmu odseparował czujnik bagażnika od czujnika wnętrza pojazdu (podejrzewam że podłączył się pod lampkę podsufitową )jeśli to jest kombi ta często z spryskiwacza tylnej szyby leci...
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
Witam Auto jak w temacie passat z niebieskimi zegarami i dwoma szybami elektrycznymi przód, nie działają drzwi przednie lewe i prawe. Wiem że postów tego typu jest full ale podpowiedzi na mój przypadek w nich nie znalazłem. Drzwi przednie martwe jak zakluczę lewymi albo prawymi to tyły się zamkną i otworzą ale siłowniki w przodach martwe, ani nie drgną,...
OK.Wezmę się za to, tylko proszę o pomoc jak sciagnać i szybe i dostać się do tego siłownika ??
Witam, walczę z autem kolegi. Centralny zamek zamyka tylko drzwi kierowcy i klapę bagażnika. Drzwi pasażera, tylne lewe i prawe oraz klapka wlewu nie reagują. Przy otwieraniu i zamykani kluczykiem w zamku kierowcy jest tak samo jak pilotem. Od strony pasażera zamykają i otwierają się też tylko drzwi kierowcy i klapa bagażnika. Siłownik w drzwiach pasażera...
Proszę o pomoc, bo sam już rady nie daję i nerwy mi puszczają. Pewnego dnia tylne prawe drzwi zamknęły się i nie chcą się otworzyć. Nie byłoby to wielkim felerem, ale syn przyciął pas tak niefortunnie, że element zapinający został między drzwiami a błotnikiem. Ale do rzeczy. Auto ma centralny zamek. Siłowniki słychać wszystkie, prócz tego od tych drzwi....
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Witam serdecznie. W Passacie b3 mam założony centralny zamek+alarm marki Silicon Prelude. Wszystko działa pięknie, poza jednym wyjątkiem. Mianowicie podczas otwierania drzwi siłowniczek dosłownie "wariuje" tzn. grzybki podnoszą się i opadają, nie wiem jak to nazwać, podskakują, drgają... Nie powoduje to jednak zamykania i otwierania samochodu. Po zatrzaśnięciu...
witam panowie pomocy!!!!! mam problem z centralnym zamkiem vw passat 1999 tdi tylne drzwi z prawej strony , wymieniłem już cały zamek z siłownikiem, silniczek podnoszenia szyby i nic!!!! nie reaguje na nic, sprawdzałem na vag i w ogóle go nie widzi czy ma ktoś jakiś pomysł
Gdy sprawdzałem to w drzwiach od kierowcy słyszałem chyba siłownik ale rozbiore boczek i sprzawdze
Sprawdź, czy na czerwonym z niebieskim paskiem w przelotce jest 12V, jak jest to pozostaje "brute force" Opuść szybę, wybij kołek (na dole jest czarna zaślepka), ściągnij blachę z podnośnikiem. Na zamku jest czarne pudełko, to jest siłownik z zapadką deadlock, pozostaje go rozwalić Ok, ale czy ściągnę blachę bez luzowania zamka i klamki ?? W przelotce...
Witam, tak jak w temacie, moduł komfortu wariuje tzn. po odłączeniu i podłączeniu z powrotem aku bardzo długo tykają na nim przekaźniki załączy się oświetlenie, wyłączy itd i dalej loteria, albo zacznie działać albo nie - różnie, jeżeli nie zadziała to jeszcze raz odpinka aku itd. aż do skutku... dodam, że nie działają z tyłu żadne drzwi oraz klapa...
Witam Ostatnimi czasy przestało działać centralne zamykanie tylnej klapy bagażnika. Siłownik nie reaguje po wciśnięciu na pilocie guzika zamknięcia auta. Sytuacja: - po wciśnięciu przycisku zamknięcia auta wszystkie drzwi się zamykają prócz bagażnika - bezpieczniki sprawdzone - mikrostyk zatrzasku bagażnika wymieniony na nowy oryginalny (odpowiada również...
Powinieneś mieć kod 3358, a czarno szary i czarno niebieski masz znaleźć wewnątrz drzwi w wiązce idącej od siłownika
Stary temat, ale zapytam, bo nie znalazłem odpowiedzi: Passat B5 2000 rok. Zamek centralny prawe przednie drzwi (pasażera) - nie reagują na domontowany zestaw centralnego zamka. Wszystkie inne drzwi działają. Dodam, że został wymieniony cały zamek na nowy, bo poprzedni nie dawał znaku życia (nie było nic słychać). Nowy zamek po przyłożeniu ucha słychać...
Już wszystko działa zaprogramowałem moduł a z otwieraniem bagażnika okazało się że stycznik się popsuł i siłownik zamka dziękuje wszystkim temat do zamknięcia.
PASSAT B5 1.9 TDI, 110 km, 1998 r, sedan. Witam, w dniu wczorajszym zabrałem się za wymianę mechanizmu szyby od strony kierowcy. Problem jest taki, że okazało się, że silnik który był, jest uszkodzony i tylko słychać cykanie, ale to najmniejszy problem ponieważ przestał działać zamek centralny lampka podsufitki nie świeci gdy otwieram drzwi kierowcy...
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Moduł komfortu nie jest pod fotelem, tylko pod nogami kierowcy, ale zacznij od wyjęcia zamka, rozebrania siłownika i poprawienia zimnych lutów na płytce
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
Zgadzam się z norbert.s.. Tak robiłem u siebie i wszystko działa. Mususz tylko zadbać o jak namniejsze 'opory'. Chodzi o ty, by nic nie przeszkadzało w swobodnym przesuwaniu się cięgiełek, bo wówczas siłownik może nie domykać lub nie otwierać do końca zamka. Pzdr Grzegorz
W B5 jest zamek elektryczny to po pierwsze, zdażają się w siłowniku zimne luty jak ktoś tam grzebał to po drugie, a po trzecie jak nie możesz otworzyć drzwi to lakiernik żle złożył - klamka z zamkiem jest połączona linką stalową i ma być 1mm luzu.Lakiernicy jak składają to lekko naciągają linkę i po zamknięciu drzwi nie da się ich otworzyć. Wystarczy...
Najszybszym i najprostszym chyba sposobem to byłoby podłączenie innej pompki z działającego centralnego i wtedy byś od razu wiedział czy szukać przyczyny w pompce czy w reszcie instalacji. Albo podłącz Twoją pompki do innego samochodu. Co do sprawdzenia samej pompki to chyba trzeba by podłączyć zasilanie bezpośrednio do niej i musiałbyś sprawdzić jakimś...
Przydało by się chociaż napisać jaki to samochód... czy siłowniki oryginalne, czy dokładane itp. Prawdopodobnie odwrócona polaryzacja siłownika (zamień miejscami przewody).
pomogło ale chyba wruci(styki w siłowniku od kierowcy)jak maszcz to wystarczy wyjąć wtyczke w/w siłownika, oczywiście kluczyk pszestanie działać .
Rozumiem, że zamek jest dokładany, więc sterowanie w 99% dwoma masami { kiedyś spotkałem się z zamkiem uniwersalnym audiovoxa sterowanym dwoma plusami}, master ma wewnątrz wbudowany swich który przy zamykaniu podaje masę na jeden, a przy otwieraniu na drugi przewód, dlatego dla jego prawidłowej pracy ważna jest dokładna regulacja skoku. Dodano po 1...
Witam, Od dłuższego czasu meczę się z zablokowanym bagażnikiem VW Passat B5FL 2004r. Wygląda to tak: Komputer cały czas pokazuje, otwarta tylna klapa, drzwi kierowcy i bodajże pasażera. Po odczytaniu błędów pojawiają się informacje o nieznanej kondycji 2 przełączników w tylnej klapie. Po zapoznaniu się z tematem wziąłem się do roboty i : Siłownik klapy...
chyba chodzi ci o oblokowywanie zamka,a nie o otwieranie klapy?
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Nieszczelność w układzie pneumatycznym. Szukać "na słuch" w cichym pomieszczeniu. Prawdopodobnie pęknięta membrana w którymś z siłowników. Ale miejsce musisz znaleźć sam.
Witam Mam krótki pytanie cze jest różnica między zamkami w passacie przed liftem i po licie. Czy zamki są zamienne. Widziałem że kaseta z siłownikiem po lifcie jest zielona bynajmniej w tylnych zamkach w wersji z kierunkami w lusterkach. Chdozi mi o tył: - rodzaj wtyki czy jest taka sama - mocowanie w drzwiach czy jest identyczne.
Jeżeli po zalaniu szlag nie trafił siłowników to sterownik na pewno się da podmienić. Ale nie liczył bym na to że siłowniki po kąpieli są sprawne.
Zobacz czy szczelny jest siłownik pneumatyczny,jeżeli nie dociąga.
Były chyba dwa rodzaje zamków przynajmniej w passatach tak było, z centralnym i bez.... Musisz mieć ten nadający się do centralnego.
Tutaj masz co nieco: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Podejrzewam, iż masz uszkodzony siłownik centralnego zamka, bądź z pilota otwierasz tylko drzwi kierowcy (było takie coś przynajmniej w B5).
Przewody w drzwiach i bagażniku są ok... Musze sprawdzic siłowniki
Mikrostyki wewnątrz siłownika również? Woda nie podtrawiła gdzieś ścieżki w siłowniku? Odhacz, co sprawdziłeś z tej listy, pędzie prościej coś wróżyć 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221): Implausible Signal Possible Symptoms Door Locks not working...
Witam!! mam pytanie odnosnie otwierania tylniej klapy z pilota. Mam Vw Passata sedan z 1991 roku i zastanawiam sie nad zmontowaniem takeigo zestawu tylko mam pare pytan. Wiem ze potrzebny bedzie silownik ktory otworzy zamek ale czym ,,odepchnać ,, klape zeby otworzyła sie?? czekam na jakies informacje
Podnieś wykładzinę pod nogami kierowcy i szukaj zgniłych wiązek. Potwierdzam, to co kolega pisze. Też miałem identyczny problem z klapką wlewu, do tego doszedł nie działający siłownik zamka prawych przednich drzwi od pasażera... . U mnie wygnita wiązka na łączeniu była.
witam miałem podobny problem w vw golfie i okazało się że poprostu przewód podciśnienia spadł przy siłowniku i przez to pompka cały czas chodziła
Kup sobie sterownik radiowy i poczytaj nasze forum, z podłączenia sterowania do centralnego zamka w golfie,passacie itp. napisano tu już niemal doktorat.
Moim zdaniem uszkodziły się w zamku krańcówki. Krańcówka odpowiedzialna za informacje o zamknięciu zamków jest uszkodzona i sterownik odbija siłownik.
85 i 86 podaj fioletowo-żółty i niebiesko-żółty z siłownika drzwi (wewnątrz drzwi)
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Jest ,jest niebieski i czarny ,ale ja robie tak kupuje siłownik master ,wyjmuje mikrostyk zakładam do zamka i jest ok (wyciera się styk)
Z kluczyka zamyka drzwi kierowcy? Po drugim zamknięciu też otwiera? Zamek raczej do wymiany. Przy odrobinie zmysłu technocznego można próbować naprawić. Jak silniczek siłownika zamknij otwórz działa ok, to często pomaga przelutowanie płytki z mikrostykami, opisy w sieci.
sprawdzić siłownik zamka mercedes sprawdzić siłownik zamka vectra siłownik passat
drugi pilot samochodu whirlpool kontrolka wkleić magnesy
Migająca pomarańczowa dioda w Lenovo - przyczyny i rozwiązania Samochód nie reaguje na kluczyk, akumulator OK