Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Paliwo się cofa. Sprawdź szczelność układu paliwowego.
skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki...
Proponowałbym zacząć od sprawdzenie szczelności przewodów doprowadzających paliwo, szczególnie zciski
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Sprawdź dokładnie szczelność układu. Wyjmij zbiornik i go wymyj. a najlepiej podłącz mu paliwo z bańki.
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
W jaki sposób sprawdziłeś świece żarowe?? Mam nadzieje że nie kabelkiem pod napięciem który iskrzył jak dotykałeś świecy. Świece należy wyjąć i sprawdzić czy grzeją. Mają się rozgrzewac tylko ich końcówki. Druga sprawa. szczelność układu zasilania paliwem. Jeśli do układu będzie dostawało się powietrze takie będą efekty. Czy problemy są tylko na mrozie...
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Sprawdź punkt zapłonu. Możesz nie mieć szczelności w komorze wału. Skąd wiesz że paliwo dostaje? Z tego co kojarzę sprężanie wstępne jest w komorze wału a później pod świecą. Sprawdź ciśnienie jak kolega radzi. Wykręć świecę i przyłóż palec do wylotu. Po kilku kopnięciach powinien być wilgotny od benzyny i powinieneś poczuć wydmuchiwane ciśnienie. Kobóz,...
Witam. Po odpaleniu już jest wszystko dobrze, jak z mocą, nie dymi? Zrób diagnostykę silnika, może wyjdzie jakiś błąd a najpierw to sprawdź szczelność całego układu zasilania paliwem.
Sprawdź szczelność zaworu iglicowego. Paliwo nie może się wylewać z gaźnika! Sprawdź działanie ssania. Sprawdziłem. Wszystko jest w porządku.
Sprawdź kompresję (od razu wyjdzie szczelność i rozrząd) i klin pod kołem. Albo daj zarobić fachowcowi
Sprawdź szczelność układu paliwowego. tzn: czy czasem paliwo nie jest pompowane razem z powietrzem.
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Stare paliwo też będzie tylko zalewać świece, wymień paliwo. Sprawdź szczelność zaworu iglicowego w gaźniku. Sprawdź stan membrany pompującej bo może być dziurawa.
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Wtryski są kluczowane? Paliwo właściwej jakości? A na początek sprawdzić szczelność dolotu. Może zieje dziura w kolektorze?
Na sto procent zapowietrza się. Sprawdż wężyki przelewowe oraz filtr paliwa oczywiście na szczelność oraz dostęp paliwa-przegięcie przewodów drożność filtra.Pozdrawiam.
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Tak jak panowie wyżej mówią, sprawdź cisnienie paliwa, szczelność układu paliwowego, być może zawór który odpowiada za niespuszczanie paliwa z układu jest do wymiany.
U mnie taki objaw występuje gdy jadę już na "oparach" czyli że do pompy dostaje się powietrze z paliwem. Sprawdź szczelność połączeń
Na początek proponuję: Sprawdzić system zasilania w paliwo. Szczelność i drożność przewodu paliwowego, filtru paliwa, połączeń przy filtrze i pompie. Wyczyścić zbiornik paliwa, woda, zanieczyszczenia lub niewłaściwe paliwo. Życzę powodzenia - czekamy.
Kolego wyczyść gaźnik i przedmuchaj go dobrze powietrzem sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika a także sprawdź szczelność filtra powietrza.
Tak sprawdziłem szczelność, nawet podałem mu paliwo na krótko przez filtr zero pęcherzy itp., elektrozawór też ok. już brak pomysłów :-(
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Jeśli były zmieniane na nowe przewody paliwowe sprawdź szczelność na zaciskach (opaskach)
pływak w gaźniku do sprawdzenia na szczelność
Podjedz do polecanego zakładu który dobrze ogarnia diesla. Powinni zdiagnozować przyczynę. Jak dymi na czarno to dawka za bogata a to skutkuje w najgorszym razie wypaleniem dziury w tłoku. Warto sprawdzić szczelność węży i samego intercoolera. Ubytek powietrza doładowanego powoduje przelanie silnika.MAF wtedy za dużo mierzy i ecu dolewa niepotrzebnie...
Witam! dlaczego wyciągałeś wtryski, do zdjęcia głowicy nie trzeba, głowice daj do wyrównania, sprawdź szczelność zaworów lejesz paliwo przez kanały ssące i wydechowe i patrzysz czy się nie przesącza przez zawory, przy zakładaniu kolektora ssącego uważaj na uszczelkę bo tam jest kanał wodny, osobiście przy montażu głowicy kolektory przykręcam na stole...
Sprawdź kompresję, to będziesz wiedział, ale jesli po podaniu paliwa na tłok odpala, to powinna zaciągnąć paliwo przez gaźnik. Jednak proponuję sprawdzić kompresję i szczelność silnika pod manometrem, czasem się zdarzy, że nie ma szczelności, nie zaszkodzi to a będziesz wiedział na czym stoisz.
Gadają bzdury, wypaliłeś paliwo z filtra i zgasł. Sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego, wymień filtr...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
Jeśli takie objawy są zawsze po postoju to występuje nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Sprawdź szczelność przewodów i zaworek zwrotny jeśli takowy masz. Jak z dynamiką jazdy?? spadła?? Być może poleciała pompka paliwowa.
Szczelność kolektora, ciśnienie paliwa. Tak na początek.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Może nie biegu jałowego tylko obie dysze,sprawdź jeszcze szczelność filtra powietrza. Ale według mnie gaźnik do czyszczenia na 100%.
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
Sprawdź drożność i szczelność całego układu zasilania w paliwo, począwszy od kranika w baku przez wszystkie węże rurki filtry i łączenia po drodze. Odpowietrzyłeś porządnie cały układ? Czy ręczne podpompowanie paliwa poprawia odpalanie silnika?
Na innych forach spotkałem się z takimi przypadkami -po zatankowaniu do pełna problem z odpaleniem auta. "Odpowiadali w ten sposób że wynika to z konstrukcji układu paliwowego -zazwyczaj to jest spowodowane nieszczelnością układu paliwowego. Mam wprawdzie Golfa V z 2006r, ale nigdy z czymś takim się nie spotkałem gdy auto sprawne. Natomiast gdy miałem...
paliwo się cofa, sprawdź szczelność układu paliwowego, przede wszystkim opaski i podgrzewacz na filtrze
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
No właśnie czuć paliwo, a nie powinno. Sprawdź szczelność układu paliwowego, jeśli jest gdzieś wyciek to ciśnienie na listwie jest za małe by silnik ruszył.
już pomysłu co to może być ;/ Wyobraź sobie silnik w którym jeden z cylindrów nie osiąga ciśnienia nominalnego, do tego wtrysk podlewa. Jaki będzie schemat działania ECU w takim wypadku? Wróć do początku. Pomiar ciśnienia sprężania jeśli możliwe na zimnym i ciepłym silniku. To da obraz mechanicznej kondycji silnika. Próba przelewowa, sprawdzenie zaworu...
Sam WAS nie wystarczy, ale wystarczy VCDS trochę wiedzy i chęci... Co Ci mamy pomóc nie widząc auta jak i parametrów jego pracy?? Znajdź kumatego mechanika, lub sam sprawdź układ paliwowy, smoka i pompę w baku, gniazda pompowtrysków w głowicy, jakieś zdjęcie czy coś może wyrobione, może głowica pęknięta, może gdzieś nie szczelność, paliwo się cofa,...
Sprawdź szczelność od filtra powietrza do miksera (urządzenia mieszającego paliwo z powietrzem).
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Kontrolki zachowują się normalnie (zapalają się i gasną)? Jakieś dodatkowe zabezpieczenia? Kiedy wymieniany filtr paliwa itp.? Który rok? Diagnostyka komputerowa, sprawdzenie szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenie czy rzeczywiście w momencie odpalania nie dochodzi paliwo.
Paliwo ucieka z rurek przed pompą wstępną? Sprawdź szczelność układu paliwowego przed nią. Może jest jakaś dziurka w przewodach, a może to wina starej i sparciałej uszczelki?
jutro posprawdzam szczelność i połączenia, zamontowany jest gaźnik oryginalny. ----- Sprawdziłem szczelność, cylinder leakage na poziomie 5%, nie znalazłem niczego podejrzanego na połączeniach. Mierzyłem też kompresję, 9 bar, ale mógł się doszczelnić paliwem.
Zostało jedno, sprawdzić szczelność silnika. Coś mi się wydaje że tu nie chodzi o położenie cewki, kosa spalinowa potrzebuje trochę kompresji ( jak każda maszyna z tłokiem o średnicy mniej więcej 40mm ) może ma tej kompresji za mało? A paliwo na pewno dociera z gaźnika? Ile ma mieszanka? Karencja wynosi 2 miesiące, później się nie nadaje do maszyny....
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Paliwo nie leci ponieważ jest zbyt małe podciśnienie, lub kranik jest uszkodzony. Sprawdź szczelność wężyka podciśnienia.
powodów może być kilka ; sprawdż układ pod względem szczelności ( czy paliwo nie wraca do zbiornika),spotkałem się kiedyś z mocno zabrudzonym zbiornikiem paliwa objaw był taki sam,kolejna moja propozycja sprawdzić ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia w momencie rozruchu,jak będzie za niskie to wtryski się nie otworzą.
Olej trochę ciemny jak na benzynę wskazuje na spalanie wykręcić świece jakie spalanie ,po postoju w nocy i odpalaniu rano nie puszcza dymka ? może to być kwestia paliwa wody w paliwie ,szczelność układu dolotowego
Witam mam problem z moim sharanem po wymianie turba na nowe . Pierścieni w głowicy wszystko nowe .Rozrząd nowy filtr paliwa nowy zaworek nowy źle pali z rana i kopci na niebiesko śmierdzi nie spalonym paliwem .czy ktoś miał podobny problem ? Silnik o kodzie anu. Sprawdzenie szczelności układu paliwowego pompy paliwa . Bez skutku . Jutro sprawdzam kąt...
Hej. Dzięki za odpowiedź :). Sprawdziłem sposób z zakręceniem zaworu od butli i wypaleniu tego co pozostało, nie pomogło. Filtr paliwa, kupię dzisiaj, nie jest to jakiś wielki wydatek. - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - nie bardzo rozumiem co masz na myśli :/. - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) -...
Kolego to jak sprawdzić tą nie szczelność paliwa? dokładnie opisz.
Sprawdź, poziom paliwa oraz szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Gaźnik wyczyszczony ? Filtr paliwa jest ? Iglica na którym rowku ? Skład mieszanki paliwowo-powietrznej - ile obrotów wkręcona jest śrubka ?
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
musisz odpowietrzyć kolejno filtry paliwa oraz pompę wtryskową a na koniec możesz poluzować nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach do momentu aż podczas kręcenia rozrusznikiem zacznie z nich wypływać paliwo (uwaga na oczy). Kiedy był wymieniany olej, szczelność układu paliwa, stan naładowania akumulatora. przy dieslu akumulator i...
A czy ktoś z problemami odpalania sprawdzał już obwód paliwa niskiego ciśnienia. I ewentualnie szczelność na powrocie paliwa (przelewy)?
Znalazłem, przyczyna była prozaicznie prosta jak to czasami bywa. Tym samym dziekuje koledze który sugerował sprawdzić szczelność układu. Jeden z przewodów paliwowych był nieszczelny i paliwo sie sączyło a tym samym przypuszczam łapał lewe powietrze. Po wymianie zacisku silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
witam ...zmienić mulitiaplikator rozruchu, standard wynosi 1.000 zmień na 2.500 pomoże na pewno , ale na jak długo? Jak po uruchomieniu na plaka nie łapie obrotów i gaśnie, to zmiana dawki startowej już w niczym nie pomoże. SD - komputer serwisowy. Bez tego chyba sobie nie poradzisz, bo wyciąganie pomp, sterownika, czujników na chybił trafił, doprowadzi...
Na wężykach przy filtrze paliwa są zaworki trzeba je sprawdzić po drugie szczelność układu dolotowego od baku do separatora jak jest oczywiście i od separatora do filtra paliwa. Nawet dziurka jak od szpilki może powodować takie zamieszanie. Można podłączyć nowe przewody od zbiornika do filtra i wtedy się wykluczy nieszczelność jak taka ma miejsce .
Witaj. Kiedy Ci się to dzieje? Ile masz paliwa w baku? Pompa paliwa jest przy silniku, jest wbudowana w pompe wtryskową. Należało by najpierw sprawdzić szczelność układu paliwowego? Silnik sam wchodzi na obroty gdy zaczyna mu brakować paliwa. Może być tak, że rurka którą jest zasysane paliwo z baku jest za krótka i jak masz mało paliwa w baku to przy...
Sprawdzałeś układ zasilania na szczelność??? Nabij 2 bary do zbiornika paliwa, zaślep rurkę odpowietrzającą bak i sprawdź gdzie paliwo wycieka.Tam gdzie wycieka, tam łapie powietrze.Ewentualnie pompa HPCR jest strzelona.
Witam, mam pytanie jak najprościej sprawdzić szczelność układu paliwa. pisałem wcześniej o problemie z odpaleniem forda, po dłuższym postoju odpala za pierwszym razem chwilę silnik pochodzi i gaśnie. kolejne próba odpalenia trzeba długo kręcić i pompować ręcznie pompką.
Myślę ze nie zaprzeczysz ze temperatura prujących urządzeń elektromagnetycznych jak i elementów ciernych w czasie pracy podnosi jego temperatura a co za tym idzie zmienia lepkość paliwa co powoduje zwiększenie nieszczelności. Zgadza się, jednak w tym przypadku to tylko spekulacje. Przecież pompka jest chłodzona i uszczelniana paliwem, a wzrost jej...
W takim razie przydałoby się sprawdzić ciśnienie paliwa (ok. 1 bara) i szczelność wtryskiwacza - czy po nabiciu ciśnienia trzyma je cały czas i czy z dyszy wtryskiwacza nie kapie paliwo. Można też podpiąć się pod lambdę i zobaczyć co pokazuje, gdy silnik utyka (za mało paliwa, czy zalewa).
Sprawdź czy nie zawieszaja sie zaworki w pompce oraz czy są szczelne . Zaworek powrotu widać po tym czy paliwo się nie cofa. Jeżeli jest powietrze w przewodach sprawdź szczelność ukł. paliwoewgo.
WItam filtr paliwa ,szczelność węży paliwowych
Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem. On w ogóle nie odpala. Przy próbie odpalenia na innym akumulatorze sprawdziłem i ciśnienie jest dobre: zadane ciśnienie paliwa - 372Bar zmierzone ciśnienie paliw - 380-395Bar zawór DRV - 24% A obroty przy kręceniu?
No tłok odwrotnie założony może sprawiać jakieś problemy, bo może przesłaniać kanały w cylindrze nie tak jak trzeba. Sprawdził bym drożność i szczelność kanału podciśnienia do gaźnika i szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Gdy nie będzie szczelności na tym kanale gaźnik może słabo pompować paliwo, lub nie pompować wcale gdy będzie zatkany...
Najczęstszą przyczyną wzrostu zużycia benzyny w samochodach z instalacją gazową jest nieszczelność zaworu paliwa /benzyny/. Silnik pracuje wówczas jako dwupaliwowy, zaś kierowca automatycznie dostosowuje naciśnięcie pedału gazu do warunków jazdy powodując zmniejszenie zużycia paliwa gazowego. Abu sprawdzić szczelność tego elektrozaworu należy - na włączonym...
Warto sprawdzić szczelność całego układu paliwowego. Jeśli gdzieś zasysa powietrze to juz nie ma siły na paliwo. pozdr adam
Cofa się paliwo do zbiornika po dłuższym postoju - sprawdzić układ paliwowy pod kątem szczelności - gdzieś łapie "lewe" powietrze bądź zainwestuj w zaworek kulowy zapobiegający cofaniu się paliwa - to raz a dwa - zmień filtr powietrza. Jak będzie zasyfiały to łapie wilgoć i zamarza. Nie przepuszcza prawie w ogóle powietrza i czujniki w ukł. ssącym (m.in...
Sprawdź szczelność układu zasilania, tj. połączenie przewodów z filtrem paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. Zapewne układ się zapowietrza.
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Ciśnienie utrzymuje pompa .Jak masz możliwość to podnieś auto i sprawdź szczelność układu, rozepnij filtr i zobacz czy tam dochodzi paliwo /może zatkany/.
zacząłbym od sprawdzenia szczelności połączeń linii paliwowych, być może w wyniku niestarannego montażu gdzieś się sączy paliwo
Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum. Mam problem z moim autkiem Opel Astra II 2000 rok 2.0 DTI 101 KM mianowicie autko zapowietrza się. Wymieniłem już węże przelewowe sprawdziłem połączenia między nimi, wymieniłem uszczelniacze, sprawdzona została szczelność filtra założony został zawór zwrotny na wężu przelewowym do baku, wymienione świece,...
No to teraz sprawa wygląda już trochę jaśniej, sprawdź jeszcze na wszelki wypadek szczelność układu zasilania paliwem, a potem... potem oddaj pompę do lepszego zakładu. Powiem teraz z własnego doświadczenia, też kiedyś regenerowałem pompy aż kiedyś powiedziałem dość, kupiłem nową z gwarancją, wiem powiecie drogo ale coś za coś, mam spokój z tym elementem...
Szczelność kolektora wylotowego sprawdź i ciśnienie paliwa. Tak na marginesie szczelność dolotowego też nie zaszkodzi sprawdzić.
Na przyklad czujnik obrotow, a szczelnosc przewodow z paliwem.
https://obrazki.elektroda.pl/9334923700_... instalacja lpg tech załącza się na gaz i przełącza się na paliwo wyskakuje błąd :''za niskie ciśnienie gazu przed włączeniem elektrozaworu ,sprawdź szczelność ,''sprawdziłem wszystko doszedłem do parownika ale myślę ze ma nalatane czy to może być zawalony parownik i cos zmieni zamiana na...
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
sprawdz szczelnośc prewodu moze "cofa" Ci sie paliwo?
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
sprawdzić szczelność filtr paliwo sprawdzić szczelność lodówka sprawdzić szczelność klimatyzacja
wtyczka zasilać laptop kabel zasilający grubość kabla reset płyty głównej laptop samsung
rb3200 schemat porażenie prądem
Schemat czujników paliwa Audi A6 C5 1999 - szczegóły i diagnostyka Optymalne ciśnienie w sprężarce: stałe 7 bar czy wyższy zapas?