Moduł chwilami "nie widzi" pompy. Wtedy pojawia się f07. Musisz sprawdzić wszystkie złącza od pompy jak i samą pompę - możliwe, że przerywa w niej termik silnika. Sprawdź na module triak pompy i jego sterowanie.
4.7Ω U1-?między którym ? Piaty przewód może być termikiem silnika, to należy sprawdzić. Te 4,7Ω może być rezystancją termika.
Jak sprawdzić, czy termik (wyłącznik termiczny) nie jest spalony? Użyj multimetru do pomiaru rezystancji i testu ciągłości obwodu. Sprawny termik powinien mieć niską rezystancję.
czy muszę jednak posilić się o wyszukanie jakiegoś zabezpieczenia i wstawienie w miejsce starego?? Nie musisz, ale daj porządnej jakości BTB lub BTA, oraz zadbaj o dobrej jakości połączenia na linii tacho.
Pisałem-to są dwa uzwojenia połączone z jednej strony,masz trzy kable z silnika.Miedzy każdym z nich musisz mieć pomiar na omomierzu. Jeśli pomiar jest tylko między dwoma kablami ,przerwa na uzwojeniach stojana silnika[być może termik]
Co to są za elementy te czarne przy szczotkach? Dlawiki przeciwzakloceniowe. Dostalem się do silnika i sprawdziłem miernikiem termik, jest sprawny bo ma ciągłość Silnik sprawdziles? Co może się zepsuć jeszcze w takim mikserze Sporo rzeczy, Np. Triak, mikrokontroler czy jego zasilanie. Kondensator C1 utracił pojemność. Mam wyliczać dalej ?
Stary stycznik nie miał przypadkiem cewki na 400V ? Był przekaźnik Relpola R4 230 VAC. Jutro podam dokładny model. Zdjęcie podstawki wrzuciłem wyżej. Obecnie mam stycznik Eti CEM12 cewka 230 i termik Eti RE270. Silnik ma 4.0 kW i 8.6 A termik ustawiłem na 9 A.
Miga 7 razy - informuje iż mamy 7 dzień tygodnia ;) Patrząc na sprawę na poważnie: - 7 błyśnięć; brak obrotów silnika - Uszkodzony silnik, uszkodzony programator, zablokowany silnik. Zanim zaczniesz się zagłębiać w jakieś termiki, sprawdź dokładnie silnik, przedmuchaj go dokładnie sprężonym powietrzem z resztek pyłu węglowego, sprawdź silnik na upływność,...
Witam jaka to suszarka i jak wygląda jej konstrukcja .Czy silnik jest w jakiś sposób chłodzony powietrzem tłoczonym przez wentylator. kiedyś w termowetylatorze manta i młynku do kawy hoffen widywałem chyba na jakieś na 130stopni
Witam. A sam silnik już sprawdziłeś? Termik masz w silniku.
słychać że urządzenie pracuje głośno, pobór prądu wyniósł max 19,8A To wskazuje na to że urządzenie przeciąża sprzęgło , czyli ta mieszałka albo ma mechaniczne opory mieszadła (łożyska) lub zmienili konsystencję mieszanki (ilość jej lub źiarnistość )i sprzęgło wraz z silnikiem próbują z tym walczyć .A co na to termik i temperatura silnika.
A sprawdziłeś termik na silniku? Znajduje się w części na której osadzone są szczotko trzymacze (prowadnice z mosiądzu).
E 22 - błąd czujnika NTC, przerwa w obwodzie lub zwiększona rezystancja E 21 - błąd silnika, do sprawdzenia tacho, obwody silnika, termik na silniku
zacznijcie od sprawdzenia termiki silnika ...
Na stronie producenta kompresora jest email i formularz kontaktowy. Może warto napisać i poprosić o instrukcję? Bez tego to rozmowa o jakimś mitycznym MS-185 o którym jedyne co można znaleźć w internecie to wygląd i funkcje. Nie wiadomo nawet co ten błąd oznacza, bo może jest powodowany czymś innym niż wyłączenie termik. Sam silnik nie może się przecież...
... że trzeba ją wymontować, sprawdzić - naprawić lub wymienić, a przedtem, należy również sprawdzić silnik. Być może termik się zawiesił i nie podaje napięcia na silnik. Miernik w dłoń i do działa.
Witam . Zabezpieczenie nadprądowe silnika wystarczy C6A ,termik silnika (wyłącznik silnikowy )wystarczy w zakresie 2.5-4A.
niestety bez efektu - po 15min pracy termik znowu wyłącza silnik A może ruszyć temat od drugiej strony i sprawdzić sam wyłącznik termiczny - mógł on sam się uszkodzić i działa zbyt wcześnie.
Witam kolegów! Wygląda na to, że jest to termik w niektórych silnikach jest tak wyprowadzony. Możesz podać więcej danych z tabliczki może spróbuje się upewnić, ale zdaje się, że to jest termik.
Tachoprądniczka przerywa, uszkodzone okablowanie silnika, przekaźniki na module, termik silnika itd.
U mnie też electrolux nie chcial wystartować i przyczyna była w hydrostacie analogowym,po podmianie chodzi do dziś bez problemów. Hydrostatu miernikiem nie sprawdzisz ani "na sluch" ! Ten E51, wskazuje na problem z silnikiem ale nie zapomnij o sprawdzeniu grzałki na upływność do masy, dotyczy to również silnika, który ma wbudowany termik. Czy ten E51...
Zielone to termik silnika mają przejście?? Masz prąd na CONDORZE ustawiony na max czemu?? Dp wężyka powinieneś mieć z tyłu pokrętło przez niego podawana jest chemia.
Sprawdź. To prawie nic nie kosztuje (kilkanaście złotych). W tych napędach zabezpieczeniem jest termik i wyraźnie nie pasuje mu to, że silnik się grzeje. To na pewno nie termik uważnie czytając twój post: Po jakimś czasie przestał podnosić roletę chyba że pomagam ręcznie. W dół pracuje w miarę OK. Termik przy około 140 stopniach odłącza silnik całkowicie,...
Wyjmij filtry (wlotowy i wylotowy) i sprawdź bez filtrów. Jeśli będzie nadal się wyłączał to termik silnika do wymiany. Ewentualnie przytarty silnik powoduje wzrost temperatury i w efekcie termik go wyłącza. Jeśli bez filtrów będzie ok to filtry do wymiany. Podaj PNC tego odkurzacza.
Co rozumieć nalezy że przy obciążeniu. Termik silnika wyłącza napęd ? Jak silnik pobiera taki prąd to co tu dewagować , trzeba go wyjąć i sprawdzić co jest przyczyną.
Sprawdź, czy nie nie wyrzucił termik, za stycznikiem silnika. Trochę już pozapominałem od czasu zabaw z tym, ale coś takiego ma tam być.
to jest chyba jakaś opcja dodatkowa po prostu To nie jest opcja dodatkowa tylko właśnie miejsce na termik dmuchawy. Jeśli jest w silniku (widzę 4 przewody w kostce, trzeba by sprawdzić) to należy podłączyć. W przeciwnym wypadku warto dołożyć takie zabezpieczenie (na obudowie silnika) lub w ostateczności zewrzeć te przewody.
Alkilak był sprawdzony jak pisałem wyżej, mam nadzieję, źe to ten sam bo z tym to teraz rozmaicie bywa. W odpowiedzi #67 z 17 Lip 2012 20:48 jest link, ale nie wszystkie są dobre do silnika. Trzeba wybrać bimetaliczny aby po ostygnięciu maszyny ponownie załączył, a tam są też jednorazówki więc zwróć na to uwagę. W odpowiedzi #66 z 17 Lip 2012 19:16...
Czy dobrze podejrzewam? To jest kondensator przeciwzakłóceniowy nie ma wpływu na pracę silnika.Kolego diagnostyka prosta Jeśli silnik nie działa z pominięciem termika, do sprawdzenia szczotki lub przerwa w obwodzie silnika.Skoro masz multimetr to powinno to zająć mniej niż 5 minut...
U mnie pojawił się problem .Przestawiłem termik M611 na niższą wartość aby sprawdzić czy wybije .Owszem po kilku minutach pracy kompresora wybił .Ustawiłem jak było poprzednio i długo było ok .Nagle stało się coś i po nabiciu do 6 atm wyrzuca termik .Podkręciłem go i wyrzuca przy 8 atm .Silnik zawsze był zimny a teraz robi się wyrażnie ciepły .Dodatkowy...
Czy jest tam wyłącznik odśrodkowy ? Wtedy 2 przewody - uzwojenie pracy, 2 przewody -uzwojenie rozruchowe i 2 przewody wyłącznik odśrodkowy.
Na zasilaniu 3-fazowym bierze prąd 3.4A, a termik ustawia się na 1.1 prądu znamionowego,czyli 3.4x1.1=3.74~`3.8A
Chyba nie przełącza trójąt/gwiazda. No to chyba nie wiem, co doradzić.. :) Wydawało mi się że 26A odpowiada silnikowi 15kW pracującemu w D, co dawałoby na rozruchu prądy ponad 50A i wtedy można by zrozumieć, czemu ktoś założył termik 60A. Powinieneś dokładnie sprawdzić cały obwód, z czego się składa i jakie są inne zabezpieczenia. Masz cęgi to zmierz...
Czarny powinien być podłączony do fazy zacisk 6. Bezpośrednio lub przez zabezpieczenia silnika w nim np termik.
Jaki masz problem rozkręcić tylną pokrywę silnika i sprawdzić. Dodano po 25 Lecz taki małej mocy silnik zazwyczaj nie ma wyłącznika odśrodkowego .Może to być termik silnika.
Termik w silniku, uszkodzony silnik. Raczej nic nie zrobisz.
To nie jest dobry sposób na oszczędności. Można zrobić dobrze albo tanio. Jak się uprzesz, to zrobisz. Kosztem ograniczenia mocy większego silnika (termik ustawiasz dla mniejszego silnika). Sterowanie modyfikujesz tak, by nie dało się załączyć dwóch silników jednocześnie.
A fazy sprawdzone na kostce zaciskowej silnika , czy tylko na bezpiecznikach? Jeśli na bezpiecznikach to szukaj po kolei -stycznik,termik.
To jest nagrzewnica wodna. Silnik Ziehl-Abegg z dość skomplikowanym uzwojeniem. Tzw. Dahlandera. Podwójny trójkąt - podwójna gwiazda - trójkąt. Trzybiegowy. Dodatkowo jest zastosowany termik silnika. Trzeba szukać schematów połączeń po symbolu silnika FA035-GDS.4A.1. Niestety Ziehl-Abegg strasznie trudno "się doi"... Może lepiej wysłać maila/zadzwonić...
Witam. 1) Po wyłączeniu napięcia dokonaj pomiaru rezystancji pomiędzy poszczególnymi fazami (masz mieć 3 wartości rezystancji). Pomiaru dokonaj na zakresie Ω (om). Podaj wyniki. 2) Do sprawdzenia instalacja pod kątem ewentualnej przerwy w zasilaniu poszczególnych faz. Podaj ilu-przewodową masz instalację. Czy na obwodzie do silnika jest RCD? Czy...
o kurka wodna, ciekawe ile prądu pobiera po włączeniu. Nie dziwota, że wyzwala Ci bezpiecznik. Podłącz na krótko: gniazdo-termik-silnik, możliwe, że brakuje fazy, a bez miernika nic nie sprawdzisz.
Według schematu 5,6,7 stojan silnika. 8, 9 termik zabezpieczający silnik . 3,4 wirnik (szczotki) . 1,2 cewka tachometryczna. Jeśli chcesz mieć regulację na tym silniku trzeba zastosować układ na triaku do wysterowania obrotów.
Sprawdziłem silnik był ok. Okazało się że termik ma jedno złącze uszkodzone.
Witam. Sprawdź silnik poza pralką czy działa, może padł termik w silniku, lub elektronika sterowania silnikiem.
Tylko nie mam pojęcia jaki koszt włącznika z dobranym ( wbudowanym ) zabezpieczeniem do mojego silnika Jak przeliczałem to ~ 6 A a na niektórych aukcjach widzę dla silników 2,2kw nawet po 10 A :/ Tylko nie mam pojęcia jaki koszt włącznika z dobranym ( wbudowanym ) zabezpieczeniem do mojego silnika Jak przeliczałem to ~ 6 A a na niektórych aukcjach...
Może wyższa pojemność kondensatora nagrzewa uzwojenie silnika i wyłącza wewnętrzny termik silnika, o ile w nim jest?
Tak, wyrzuca termik silnika.
Wyświetlacz centrali ktoś zabrał? Tam byłoby podane rozwiązanie zagadki.. Na zdjęciach widać, że nie świeci dioda H6: Sygnalizacja stanu obwodu stopu – pali się przy zamkniętym obwodzie stopu. Trzeba po kolei sprawdzić - czujniki drzwi, luźnej linki, pękniętej sprężyny, przycisk awaryjnego zatrzymania, termik silnika, mikroswitch wysprzęglania siłownika...
Do tego silnika powinieneś zastosować wyłącznik silnikowy jako główne zabezpieczenie. Zabezpiecza przed przeciążeniem i zwarciem. Popytaj w hurtowniach elektrycznych. Podaj dane z tabliczki znamionowej na pewno ci doradzą właściwy. Ten silnik można podłączyć trójkąt ale tylko dla napięcia międzyfazowego 230V. W sieci znamionowej napięcie międzyfazowe...
Mam podobny problem jak wyżej po ok 20 min, pracy wyłacza się aerator. Jest w nim zabezpieczenie termiczne. Co sprawdzić i czy ewentualnie mogę pominąć ten termik.
Jak ciężko się uruchamiał to może termik przy silniku zadziałał, poszukaj przy silniku czarnego wciskanego guzika. Olej kolega zmieniał?
Cześć.Przed czy za przełącznikiem termik powinien zadziałać,sprawdź czy miałeś odpowiedni termik.
witam czy ktoś sobie już poradził z tym alarmem i poda przyczynę. sprawdzałem juz wszystkie termiki są sprawne.co jeszcze sprawdzić. Wszystkie switche są sprawne? Silnik także sprawdzić, oraz ciągłość przewodów, jakość styku wtyczek, itp. Jak wszystko będzie dobrze, to prawdopodobnie elektronika.
Więc tak mam problem nie wiem co to jest troche wyglada jak bezpiecznik czy coś w tym stylu. Ale jaki jest ten problem? Silnik nie działa? No to sprawdź, czy jest przejście przez ten termik, jak kolega wyżej napisał.
Witam. Pacjent jak w tytule - młynek przestał działać, reszta funkcjonuje prawidłowo. Szybkie sprawdzenie wykazało uszkodzony termik silnika młynka. Został wymieniony na nowy, niestety w międzyczasie przez nieuwagę doszło do zwarcia przewodu zasilającego młynka z którymś z pozostałych elementów. Głębszy wnik w elektronikę ukazał spalony element (widoczny...
Tylko nie wiadomo, czy rodzimy czy chiński. Maszyna budowlana w II klasie izolacji :?: Kabel zasilający jest chyba nieoryginalny bez żyły PE. Oznaczenia wyłącznika zanikonapieciowego są wyraźne i czytelne. Zdjęcie tabliczki połączeniowej silnika poproszę, oraz gdzie jest kondensator? Przy silniku? Najprawdopodobniej czerwony i czarny przewody to zasilanie,...
Do takich kabli powinny być bezpieczniki 35A - jeśli nie polecą przy włączaniu silnika, to kabel wystarczy. Sprawdź jaką moc pobiera silnik bez obciążenia: jeśli napięcie jest na tyle za duże, że od niego silnik mógłby się spalić w czasie krótszym, niż kilkadziesiąt sekund, to spalą się bezpieczniki - więc zdążysz sprawdzić, jak szybko kręci się licznik,...
Kuriozalny problem, termik jak do silnika 15kW. A może to termik gwiazdy? I silnik pracuje na gwieździe z jakiejś usterki. Dużo by dał pomiar prądu silnika. I sprawdzenie czy faktycznie działa układ rozruchowy. Po 3 pochwal się jaka jest geneza problemu bo to w takim stanie działać nie mogło.
Sprawdź czy na silniku nie masz przycisku resetu termika. Spotkałem się z takim w innym kompresorze. Sam silnik, jeżeli nie ma przebicia do obudowy lub przerwy w uzwojeniach, możesz na krótko zasilić pomijając presostat. Jeżeli ruszy będziesz miał pewność że to presostat jest uszkodzony. Tylko nie użytkuj go w taki sposób, bo zrobisz bombkę ;).
Podłączyłem tak jak Pan podpowiedział i silnik się uruchamia. Dziękuje za podpowiedz. A jak mogę sprawdzić czy ten termik się uszkodził podczas zwarcia??
To 12 V przychodzi z akumulatora przez silnik wiatraka. Gdy temperatura jest za wysoka to termik włącza wentylator. Sprawdzić można ogrzewając go do ponad 90 stopni - wtedy się włączy.
Witam proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z silnikiem. Silnik wyzwala wyłącznik różnicowoprądowy. Podłączyłem go w gwiazdę a następnie do włącznika zgodnie ze schematem poniżej. W silniku mam dwa czarne przewody zakończone kostka zaciskową, jeden koniec podłączyłem do N (niebieski przewód neutralny) a drugi do jednej z faz na zacisku silnika. Przy...
Witam, 1) czy rzeczywiście przełącza się w gwiazdę na stycznikach, czy kolega sugeruje się dźwiękiem pracy silnika? Kompresory śrubowe są przewidziane do pracy ciągłej. Funkcjonuje w terminologii coś takiego jak dociążanie i odciążanie kompresora. Kompresory śrubowe nie powinny się zatrzymywać (programuje się maksymalną ilość postojów w godzinie, u...
Witam proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z silnikiem. Silnik wyzwala wyłącznik różnicowoprądowy. Podłączyłem go w gwiazdę a następnie do włącznika zgodnie ze schematem poniżej. W silniku mam dwa czarne przewody zakończone kostka zaciskową, jeden koniec podłączyłem do N (niebieski przewód neutralny) a drugi do jednej z faz na zacisku silnika. Przy...
Słuchaj sprawdź dobrze grzałkę , to może być winowajca.
Na kostce do tych rezystorów drutowych idzie przewód żółto-niebieski ma być na nim 12V po przekręceniu kluczyka, jak włączysz jakiś bieg nawiewu i zewrzesz żółto-niebieski z którymś z 4 pozostałych (odpowiedzialnym za dany bieg). powinien się włączyć silnik. Jak silnik zadziała to masz spalony termik w tym (module rezystorowym), a jak nie zadziała to...
U mnie termik jest na silniku, w tej samej plastikowej puszce gdzie są połączone przewody. Czy sprawdzenie termika omomierzem da jakąś odpowiedź?
Termik dobiera się do prądu znamionowego silnika oraz do "ciężkości" rozruchu (to trzeba sprawdzić na charakterystyce termika) i tu funkcjonuje np. pojecie charakterystyki T1, T2 (ta do cięższego rozruchu). Reasumując termik o prądzie 13-18A powinien być odpowiedni. Pozdrawiam wszystkich jjanek
Sprawdź obroty silnika pompy (ma termik). Jak obroty są ok. to programator do wymiany.
po pierwsze, czy agregat pracuje? Potem zostaje termik zabezpieczający silnik i termostat chłodziarki.
To nie chodzi o puszkę, tylko o termik. Jak silnik chodzi na takim zabezpieczeniu, to założenie większego termika nie jest wskazane, bo tu chodzi o to, by w przypadku przeciążenia zabezpieczenie zadziałało, tym samym chroniąc silnik przed przegrzaniem, czy spaleniem.
Silnik podłączasz jak do sieci bez usuwania kondensatora. Mało tego. Można do tego celu wykorzystać prawie każdy (z odpowiednią mocą) falownik jednofazowy (zasilany z 1 fazy) na 230V. Można próbować i tak. Zależy od falownika, silnika oraz rodzaju aplikacji silnika. U nas pracuje 10 wentylatorów z silnikami 1f zasilanymi falownikami LG (LS) 3f. Falowniki...
to blender się spalił. Więc mam pytanie czy mogę go jeszcze naprawić jeśli tak to co muszę w nim wymienić. Sprawdziłeś cokolwiek ?. Może mikrowyłącznik nie łączy , regulator padł ,termik na silniku itp.
Świętnie ... a gdy bym wiedział wszystko nie zadawał bym pytań ...Dam zlecenie elektrykowi na pomiary IPZ i niech sprawdzi jaki jest prąd pobierania z sieci ..jak będę miał te dane zamieszczę w temacie i nie będzie trzeba dzwonić do wróżek...
Dodam, że sprawdziłem termik i z wyjętym termikiem silnik tak samo się wyłącza. Pracuje tylko na najniższych obrotach. Delikatnie iskrzy. Co można i w jaki sposób jeszcze sprawdzić ? Czy to moze byc moduł sterujący, regulator mocy albo włącznik ?
Z racji że ą dwa styczniki ,zapewne wiertarka posiada obroty prawe lewe lub szybsze wolne jeżeli silnik jest dwu-obrotowy (sześć lub siedem przewodów do silnika łącznie z PE).Po naciśnięciu przycisku START sprawdź który stycznik się załączy .Na jakie napięcie są styczniki ? z uwagi na znajdujący się transformator.Może służyć do wykonania sterowania...
czarny-L brązowy-z-niebieskim czerwony-N szare-termik
Ja myślę że to po prostu przypadek że spaliła się cewka. Cienki przewód który wchodzi do silnika to jest wewnetrzny termik w silniku. Dlaczego jest podłączony do cewki to sprawa prosta. Przy nadmiernym wzroście temperatury silnika rezystancja termika wzrasta co powoduje rozłączenie cewki, wtedy wyłącza się silnik. A ten termik przyklejony do cewki to...
Olej wiec nie tylko chłodzi ale jest tez izolatorem ale jak jest gęsty i przedostanie się do środka silnika może powodować opór dla obracającego się wirnika w szczelinie ze stojanem co skutkuje wzrostem obciążenia. Sprawdź termik. Nastawy. I będzie ok. Może pracować bez tego zabezpieczenia zwłaszcza jak pracuje tak kurtki czas. Dodano po 2 Widzę ze...
miedzy czarnym a resztą nic. Czyli padnięty silnik. Może mieć uszkodzony taki "termik" w uzwojeniu - bo one często padają (jeśli ten silnik ma takie cudo).
Termik w silniku.
To wyłącznik chłodniczy, poszukaj tabliczki znamionowej. Jeden styk pewnie NO , drugi NC. Sprawdzić np. multimetrem. Raczej nie wysteruje bezpośrednio silnika, nawet jednofazowego, potrzebny jeszcze stycznik i termik. Jaki silnik w kompresorze?
Prawdopodobnie wyrzuca wysokie ciśnienie czynnika chłodniczego. Sprawdź filtry i czystość wymienników - takie z lamelkami. Może tez byc problem z wydajnością wentylatora. Sprawdź pojemność kondensatora silnika - o ile jest. Najgorsze może być wywalanie termika sprężarki. Jeżeli wymienniki są czyste oraz nie ma ubytku czynnika to sprężarka do wymiany.
a miedzy 2 a 3 co to może być, bezpiecznik? To jest zabezpieczenie silnika przed wzrostem prądu, który może się zwiększyć wtedy gdy zabraknie jednej fazy, termik powinien odłączyć silnik. Dlaczego tak się dzieje ? Termin uszkodzony lub źle nastawiony, Twój silnik pobiera 5A, termin chyba jest ustawiony na 6A. Pierwszy krok to stycznik, tam szukaj uszkodzenia....
Może być termik na silniku który nie pozwala na dalsze działanie pralki z powodu przeładowania lub za częstego prania raz po razie. Sprawdziłbym też długość szczotek silnika.
4. podkrecasz termik na wiekszy prąd ? i spalisz silnik
Prawdopodobnie silnik agregatu "wysiadł". Próbuje startować,za duży prąd rozruchu, wyłącza "termik" (zabezpieczenie). Termik stygnie po kilku minutach ,znowu próba uruchomienia "termik" wyrzuca itd. Koszt wymiany agregatu to 300-500 zł. Ale może warto kogoś poprosić,żeby sprawdził to na miejscu,zanim podejmiesz decyzję, o naprawie/ kupnie nowej.
Może jeden z tych przewodów jest uszkodzony, sprawdź je. Zrób również pomiary o których pisałem w poście nr. 8. Inaczej do niczego nie dojdziemy. Na jaki prąd jest ustawiony ten termik który się wyłącza?
A więc tak, expres reaguje na brak zaparzacza lub brak pojemnika na fusy. Generalnie główna grzałka musiała dać nieźle do pieca bo były dwa termiki wybite. Grzałki sprawdzone, termiki sprawdzone, silnik również itp a na wyświetlaczu cały czas napis "test samoczynny" czy coś takiego
Do sprawdzenia: - wyłączniki luźnej linki, kontaktron w drzwiach, zasuwa nocna (jeśli cokolwiek z nich jest zainstalowane) - przycisk stop na obudowie - termik w silniku, mikrowyłącznik łańcucha - może łańcuch jest naciągnięty?
Tak jestem pewny, zdjęcia ukazują silnik zaraz po rozebraniu, nie ma tam nawet miejsca na kondensator. A w ogóle to co to za typ silnika - bez komutataora i magnesów, na AC? Silnik przy buczeniu robi się gorący i wywala termik.
Termik przy Sprawdziłem szczotki .
Termik T3 można sprawdzić w sposób następujący: 1. Omomierzem zprawdzasz przejście między przewodami lub zaciskami kostki do termika. 2 zwierasz końcówki uzwojenia i sprawdzasz induktorem o napięcieu 250 V rezystancję izolacji pomiędzy termikiem a uzwojeniem. Jak będzie dobrze to znaczy, że nic się nie stało. Termika nie da rady wymienić bez ingeręcji...
Tanie szczotki potrafią skutecznie ubić silnik grupy BSH. Nie warto oszczędzać w przypadku tych silników. Mam taki termik z odzysku z uszkodzonego silnika, ale nie oferuję sprzedaży. Niech leży sobie w razie W. Ty musisz po prostu wydłubać taki bezpiecznik z silnika z wyrzuconej pralki itp.
do czego sa te 2 piny po prawej To termik silnika (8 9). Kostka silnika: 1 2 3 4 5 6 7 X 8 9 Podłączasz 230V do 7 i 6, a kondensator 25µF do 5 i 6, i są "szybkie" (wirowanie). Te 7 można podłączyć szeregowo przez termik 8 9. Podłączasz 230 do 7 i 3, a 25µF do 3 i 4 i masz wolne obr. Albo 230 do 7 i 4, a 25µF tak samo, to masz też...
A jakie to jest zabezpieczenie oraz gdzie jest zainstalowane (w układzie)? termik
Rysunek dotyczy nie "termika", lecz wyłącznika silnikowego i jest jak najbardziej poprawny. Wyłącznik silnikowy trójfazowy łączymy z "przeplotem" między fazami dla zabezpieczenia silnika jednofazowego. Wynika to między innymi z konstrukcji zabezpieczenia dla jego prawidłowego zadziałania.
nie mam mozliwosci "pokrecenia" samym silnikiem, a szkoda. na czym polega to "sprawdzenie zarowka" ?
Zamontowałeś termik na silniku, ale nie wykorzystałeś jego styku w sterowaniu - niczego nie zabezpieczy. Mógłby to być wprawdzie M250 rozłączający 3 fazy, ale inaczej się go rysuje i gdzie indziej - albo zamiast bezpieczników topikowych, albo tuż po nich przed stycznikiem. Przycisk START będziesz trzymał cały czas - brak podtrzymania, ;)
Czy nie masz przypadkiem wyłączonego termika silnika. Gdzie masz termik podłączony, na zasilaniu przed wyłącznikiem? Jeżeli masz wszystko prawidłowo podłączone, to silnik nie może zdziałać w pozycji 0.
_jta_ napisał: Problemem jest to, że silnik przy włączaniu pobiera dużo większy prąd, niż potem w trakcie pracy. A za duży bezpiecznik nic nie zabezpieczy. Kolego, tutaj bezpieczniki służą do zabezpieczania instalacji, a nie silników. Mateuszekmario napisał: Witam, chciałbym podłączyć silnik 7.5kW 1440 obr. i dać zabezpieczenia czyli termik, czujnik...
sprawdzić termik termik sprawdzić termik silnika
magnesowanie wirnika launch sprinter linux puppy
17mb110 ves315 podlaczenie czujnika
Midland GXT 1000 – czy możliwe jest przestrojenie z 462 MHz (GMRS/FRS) na 446 MHz (PMR446)? Land Rover Discovery Sport – ekran multimediów nie włącza się, brak obrazu, InControl, Pivi Pro