spróbuje podjechać do mechanika i sprawdzić vagiem wtryki jeżeli jest taka możliwość w benzynie a jakie grupy trzeba wejść ,a jak podmieniać wtrysk to i tak można przy okazji wyczuśći dolot ta sama robota
Założyłem wtrysk wyjęty z działającego silnika, ponadto podpoiłem jeden wtrysk pod tą sekcje po za silnikiem żeby sprawdzić czy w ogóle pompa daje ciśnienie no i wydaje mi się ze jest oki, rozpyla do okola dość szeroko. Fotki dorzucę wieczorem. Edit: znalazłem gościa z vagiem i tak: błąd czujnika iglicy błąd czujnika temperatury paliwa błąd sterownika...
Wykrecilem pierwszy wtrysk bo i tak wymagal wymiany podkladki termicznej . jednak w suwie roznica miedzy obydwoma punktami byla minimalna , nawet nie 0,1mm i zalezala jak mi sie ulozyla suwmiarka - żeby to na 100% rozstrzygnac trzebaby miec czujnik zegarowy z odpowiednim sztywnym mocowaniem.Zostawilem wiec jak jest tylko naciagnalem napinacz - tu z...
sprawdz kąt wtrysku vagiem... vag jak juz ktoś pisal wcale nie musi pokazać błędów. Tylko ludzie co sie całkowicie nie znaja myślą, że podepną kompa i wszystko im wyskoczy gdzie i jak:/
Przewody powrotne a wtryskach , sprawdź vagiem wtrysk sterujący ten z kabelkiem.
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
Wystarczy. Ale pasowało by vagiem kąt wtrysku sprawdzić po tym zabiegu ;)
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Podaj typ silnika.Pomoge.Pracuje w serwisie VW.Robert
Ustaw ten rozrząd na blokady pompe na czujnik i na koniec możesz skontrolować kąt wtrysku vagiem i musi grac
widziałeś kiedyś w silniku AAZ ustawienie czy sprawdzenie konta wtrysku vagiem bo ja mam ten silnik w ibizie i niema możliwości sprawdzenia bo niema komputera kont wtrysku ustawia się zegarem i wynosi on 0.90mm+/- 0.002mm
Twierdzisz że na 100% to nie kąt wtrysku to powiedz jaki masz teraz ustawiony i jak mierzony czujnikiem zegarowym, Vagiem?
Tak też myślałem że vagiem tego nie sprawdzę, są bloki od spalania stukowego i cewek ale iście do wtrysków nie znalazłem. Co do korekt, to tak wiem że one by pokazały jakby przelewał, ale u mnie korekty są wzorowe od lat (krótkie pod obciążeniem pracują w zakresie regulacji ecu, a długie blisko zeru) nie widać żadnych nienormatywnych odchyleń które...
AFN ,AVG. z reztą mało wazne . chodzi o to jak pompa jest ustawiona kont wtrysku był vagiem sprawdzany czy poprostu na blokade????
A na nastawach w grupie 4 vagiem sprawdzałeś czy reaguje na wysterowanie? Może tłoczek kąta ?
Ustawić VAG iem nie możesz,ale możesz go sprawdzić.Kąt ustawia się na pompie .
Witajcie zwracam się z takim problemem, golf 5 1.9 bkc gaśnie raz na ile z reguły dojeżdżając do świateł jak obroty spadają , kręcąc nie odpala lub za którymś razem placzek od razu ale nie wiadomo na jak długo już nie mam pomysłu co robić dalej, kiedyś jak zgasł klapa gasząca czy tam zawirowania skleiła się z obudową, klapa usunięta, egr zaślepiony,...
Tak jest,jedna na pompę druga na końcu wałka rozrządu .Kąt wtrysku można sprawdzić vagiem a zakładce tdi timing.Już nie pamiętam ale w sdi też chyba działa. http://obrazki.elektroda.net/88_12886286... http://obrazki.elektroda.net/42_12886286...
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
Sprawdź dawke na pompie i kąt wtrysku, wszytsko zrobisz vagiem. Ustaw dawkę pod 3mg i zobacz jak pali z rana.
Początek wtrysku do sprawdzenia.Vagiem lub KTS-em pięknie widać do jest graficznie pokazane dwa czerwone pola i posrodku zielone. Pozdrawiam
Witam Trochę odgrzeję temat. Problem jakiś czas nie występował jednak obecnie zapala po ok 10obrotach wału po kilku godzinach stania. Pojawiło się to kiedy temperatura na zewnątrz spadła do ok 15 st. Jeśli odepnę czujnik temp. płynu (grzeje świece) odpala od strzała. Jakiś czas temu sprawdzałem vagiem kąt pączątku wtrysku i temperatury z czujnika i...
rozpinałeś rozrząd czy to tylko regulacja vagiem?
Możesz vagiem sprawdzić kąt wtrysku.
Tak po wymianie paska rozrządu powinienes sprawdzic najlepiej vagiem kąt wtrysku w nastawach podstawowych
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Witam, podczas ustawianie kąta wtrysku, zawsze jest informacja że silnik /paliwo musi być rozgrzane. Skoro wykres w TDI graph'ie jest w funkcji temp paliwa, to jakie to ma znaczenie, jaka temp jest podczas ustawiania? Ponieważ mój ACV nie odpala tej zimy jak nowy ( nierówno pracuje po odpaleniu przez pierwsze 10s i nie pali "od strzału" ale tak jak...
Wielkie dzięki szanowny kolego z pięknego miasta jakie jest miasto Lubaczów za pomoc Vag-com311,dzisiaj wszystko poszło super, ustawiłem kąt wtrysku 48-52,po wpięciu się vagiem miałem ok,33-38kąt wtrysku,dodam że na nowym pasku przejechałem już ok,1000km.i trzeba było zmienić zapłon,jeszcze raz wielkie DZIęki! Leszek
Dobry jest tam kąt wtrysku? Też do sprawdzenia VAGiem.
witam ja też mam podobny problem ,tylko ze u mnie jak jest zimny silnik to bardzo ciężko pali, jak już odpali to właśnie taki siwy dym, gryzący się unosi z vaga też nic nie odczytuję sprawdzałem wszystko ,ostatnio wymieniałem rozrząd i podejrzewam że to może być kąt wtrysku ale potrzebuje pomocy co zrobić żeby go przestawic za pomocą vaga jakie numery...
Czy Vag-iem dam rade zmienić wartość konta wtrysku ?? Vagiem sprawdamy, przestawiamy pompą wtryskową.
Sprawdź najpierw vagiem kąt wtrysku,świece przy dodatniej temp. aż tak dużego znaczenia nie mają.
musialbys vagiem sprawdzić dynamiczny początek wtrysku
A ciśnienie w cylindrze było mierzone? a impulsy wyzwalajace cewkę były mierzone (sprawdzane)? a test VAGiem wtrysków i cewek był robiony? a sprawdzane paramertry bierzące były robione?
Może który wtrysk leje Zapłon ustawiałeś z VAGiem?
Da rade jakoś te wtryski sprawdzić vagiem czy trzeba wyjmować? Trzeba wymontować i na stół probierczy.... Jednak przy znacznie "lejących" wtryskiwaczach już byś o tym wiedział. Bo spora chmurka czarnych spalin by się za autem ciągnęła. Stawiam raczej na drobną nieszczelność układu zasilającego. Upewnisz się podłączając bańkę z olejem napędowym bezpośrednio...
Kąt zmienia się pompą a sprawdza Vagiem.
... -poczatek wtrysku ustawiany byl VAGiem od 0 do 4 - ===//=== na ucho po trochu zmieniajac go... Co znaczy "na ucho" ? Zapłon ustawiasz w nastawach podstawowych kanał 004, na późnym ma być 2° po GZP.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
możesz sprawdzić Vagiem kąt wtrysku, a najlepiej TDI graph'em tam wyżej podaliśmy Ci, że ma być między 46-51, dobrze jak tak będzie jednak w tabelach widzę, że dla ALH podają pomiędzy 12-75 na biegu jałowym, a prz pełnym obciążeniu pomiędzy 137-215
Tak kasowałem kilkakrotnie juz ten błąd i powraca cały czas po przekroczeniu 100-120 km/h, czasami jednak moge sie rozpędić wiecej i nie ma problemu. Przed momentem odpowietrzałem jeszcze raz wtryski, zrobiłem pomiar Vagiem i odzczyt jest taki sam - wacha sie między 510 a 1000 lecz po chwili się uspokaja do 510-520. Nie wiem co mam dalej robić, jak...
Erwin123" a czy takiego touranka do vaga 4.9 spokojnie mogę podpiąć ? czy musze miec cos lepszego ? "świeżego" Kolego "beny" A w jaki sposób to sprawdzić, vagiem ? Problem zaczął się po wymianie wtrysku wcześniej 1000% tak nie było.
Moje pytanie brzmi na czym polega naprawa komputera w Twoim przypadku??? Powtórze to co mi serwisant powiedział. Wykasowanie oprogramowania komputera i zaprogramowanie go od nowa -poprawnie, czyli pewnie wpisanie od nowa mapy wtrysku. Usuwanie błędów VAGiem nic nie pomaga.
jeżeli masz wyciek to będzie sie zapowietrzał i dla tego kręci długo sprawdź vagiem kąt wtrysku który też jest odpowiedzialny za poprawny rozruch a termostat ewidentnie do wymiany
A co na to diagnostyka kąputrowa-vagiem?
Warunki kontroli kąta VAGiem spełnione?
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
Idzie to jakoś dokładniej zdiagnozować vagiem? Czy te wtryski można wyjać i włyżyć inne i tyle czy trzeba regulować?Obawiam się,że trzeba regulacji ...
Jedź na komputer, trzeba zacząć od przetestowania Vagiem!!!!!!!!!!
sprawdziłeś kółko zębate na wale?wał na znak,wałek rozrządu blokujesz na listwe i pompe kołkiem.Na koniec sprawdzasz vagiem kąt wtrysku i jeżeli trzeba poprawiasz.
Stary temat ale śmiać mi sie chce nikt nie pisze o sprawdzeniu ustawienia konta wtrysku i dawki vagiem a to podstawa Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.
Vagiem sprawdź błędy i kąt wtrysku. Przypadkiem nie zaczął słabo palić po wymianie rozrządu? jeżeli tak to na pewno będzie kąt wtrysku.
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)?
Jutro podmienię ten nastawnik na używkę. Testowałem go Vagiem gdy był zdemontowany i niby się otwiera. W tygodniu rozbiorę chyba cały dolot itd. Podejrzany jest wtrysk z 1cylindra. Gdy sprawdzałem iskrę to z 2,3,4 cyl leciała spora mgiełka paliwa gdy kręciłem rozrusznikiem, a z 1cyl była trochę słabsza.
Zapłon, kąt wtrysku uda mi się sprawdzić vagiem tak? I jakie powinny być prawidłowe wartości przy zimnym silniku ? Chodzi też za mną teoria że przy wymianie koła pasowego próbowano popuścić koło rozrządu i może rozrząd się przestawił i nie spala czy coś...
Nie szukaj sobie roboty. Zostaw wtryski. Sprawdź najpierw jaki masz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku, vagiem. Rozrząd robiłeś na blokadach? Bądź pewny najpierw ustawień rozrządu i najwążniejsze pompy (skoro była zmieniana), później ewentualnie można szukać dalej. Jeśli auto dymi na siwo, tzn. że jest zbyt późny kąt i trzeba przyśpieszyć, czyli przestawić...
Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej. Raczej sprawdzisz vagiem , a nie ustawisz bo ciężko będzie poluzować śruby na odpalonym :)
zapłon ustawiony na 5 stopni. co to znaczy na 5 stopni, sprawdź porządnie Vagiem kąt wyprzedzenia wtrysku i ustaw jego wartość w przedziale 49-51 jednostek.
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Ale czy problem w kostce umożliwiłby zasilanie wtrysków gazu, połączenie z kompem VAGiem, oraz zasilanie cewki i obu halli? Czujnik zamiennik produkcji EPS 1.953.082 numer z kartonika, sam hall bez żadnych oznaczeń.
A jak moge vagiem sprawdzic ten kont wtrysku oraz czy nastawnik pompy jak jest zabrudzony to tez moze powodowac takie objawy?? Jesli tak to czy mozna go samemu wyczyscic i jak to zrobic aby nie popsuc?
Sprawdz zasilanie na przekaźniku pompy i jego sterowanie z ecu. Błędy i test elementów vagiem jest oczywisty.
wartość w bloku 000 na 2 pozycji oznacza kąt wtrysku, jak masz bład 550 to sprwadz vagiem w BS czy kąt sie nie zmienia
źle wyregulowana instalacja gazowa spowodowała rozregulowanie komputera benzynowego. przywróc ustawienia fabryczne komputera benzynowego vagiem i zgraj czasy wtrysków benzyny na gazie. bedzie ok. kme bywają kapryśne ale jak się wszystko dobrze ustawi to smigaja.
czyli wychodzi na to, że wymieniłeś kompletny nastawnik pompy wtryskowej a obstawiam, że Twój był sprawny tylko wymagał czyszczenia i pewnie chłopaki od razu skumali w czym rzecz. Identycznie też jak sądzę będzie u kolegi (at)jaco80 choć przed jego czyszczeniem sprawdziłbym odczyty Vagiem co pokazuje wtrysk sterujący i czy prawidłowo wysterowywuje przestawiaczem...
Witam czy jak zmienię dawkę paliwa na wiekszą to czy to podniesie moc silnika?Lub zmienie kat wtrysków? Co by sie dało zrobic vagiem aby było lepiej na mocy?
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Moment wtrysku w twoim aucie ustawia się przestawiając koło na pompie, a vagiem można go tylko sprawdzić
-sztanga turbiny jest źle wyregulowana -wartość erg jest zastanawiająca, odepnij od erg wężyk i go zatkaj, może drgania ustaną, pojeździj tak troche -pobaw się ustawianie dawki vagiem, zwiększenie lub zmniejszenie może pomóc -zalej plyn do płukania wtrysków dizla STP, nie zaszkodzi a może to pokaże przyczynę trzęsienia -zużyta pleciona może powodować...
podłącz vaga wybierz 01 silnik póżniej 04 nastwy podstawowe i 004 w trzecim polu (silnik chodzi)zobaczysz kat wtrysku co 10 sekund nastawnik musi przestawic kat wtrysku od 3stopni pozny do 14wczesny Dodano po 1 w razie pytan 502587470 Dodano po 2 a tak pozatym kat wtrysku sprawdza sie vagiem wersja obojetna w nastawach podstawowych 04 w bloku000 w polu...
To podpowiedz jeśli się na tym znasz, jak przestawić tą pompę. Wymieniałeś to co się pytasz.... Skoro coś namotałeś z rozrządem to teraz upewnij się, że przynajmniej ten główny pasek ustawiłeś dobrze...a pompa to pikuś, nawet na "oko/słuch" można.....nie pisząc już o znakach...a VAGiem to tylko kontrola...
Widzę że każdy zgaduje i dopisuje swoje. Na początek świece tak jak piszą do sprawdzenia. Kolejna sprawa to dawka i bardzo bardzo ważne kąt wtrysku . Wszystko można sprawdzić VAGiem i ustawić jeżeli ma się jakiekolwiek pojęcie. Do zestawu sprawdź czujniki temp silnika i paliwa.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Napewno ten czyjnik zamknięcia przepustnicy działa bo sprawdzałem Czy idzie sprawdzic vagiem czy dobrze jest ustawiony zapłon? i jaki powinien byc czas wtrysku
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
Zobacz kluczowanie wtrysków masą, tego nie masz. Zapoznaj się ze schematem i sprawdź dokładnie zasilanie i masy na komputerze. Diagnozuj to auto zwykłym VAG'iem.
czy w golf 3 wtrysk 1 punkt rok 93 mozna zwiekszyc wolne obroty VAGIEM ? jesli tak to prosze o dokladna procedure
Kolego wejdź Vagiem w silnik bok nr 1 czas wtrysku powinien zawierać sie w granicach od 3 do 7 ustaw pompę tak na 4,4 i będzie ok
potrzebuje scematu kabelka do bosch ma 17 Odczytasz go VAGiem
Witam, mam problem z Golfem, autko było sprawne w 100% wieczorem, rano zauważyłem, że ruszając i przyspieszając troszkę stwierdziłem że brak mu mocy. Po podłączeniu Vagiem wyskoczył błąd: 17656 - Początkowa regulacja wtrysku, odchyłka sterowania. Co może być tego przyczyną?
Koledzy te rozwiązania są dobre dopiero po doprowadzeniu systemu do stanu używalności... Do autora: przedewszystkim należy pozbyć się błędu, najprawdopodobnie źle ustawiony początek wtrysku, jeżeli to nie pomoże- zmienić mapy w sterowniku. Żadne zwiększanie dawki VAG'iem, tak to można sobie morale zwiększyć :D
A świece grzeją czy tylko część to raz, jaki przebieg,co z wtryskami może leją. Dodano po 2 Zapomniałem o czujnikach temperatury, a może go vagiem potraktować.
jeżeli słabo pali to może sprawdź czujnik położenia wału. może kąt wtrysku jest nieprawidłowy? sprawdz rozrząd czy przypadkiem nie przeskoczył o jeden ząbek.
Odgrzeje temat. Efekt mam podobny, przypuszczam że to klapa gasząca silnik. Czy po wymianie trzeba ją adaptować vagiem, jeżeli tak to jaka procedura.
Eeee tam się rozsypała. Wymaż wartości wyuczone i juz. Nic nie trzeba programować. VAGiem sie to da zrobić?
na poczatek zresetuj ECU ( zdjecie klemy z aku na pare minut lub VAG'iem)
to znaczy jeśli źle acrakowany to mam więcej niż 25 grup bo tak napisałeś ">25" czy mniej powiinno być a którą wersję Vaga masz? a czy mógłbyś mi przesłac na maila? jurek131(at)o2.pl ale cholera dlaczego mi tej grupy 000 nie wyświetla? a czy ktoś mi pomoże z tym kątem wtrysku? bardzo proszę panowie o jakąkowiek pomoc jak to Vagiem w której grupie itd....
Witajcie Forumowicze ma do was pytanie czy mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat moich pompo wtrysków logi były robione Vagiem 1552 i w grupie 13 są wartości: 1. 0,45mg 2. 0,70mg 3. 0,50mg 4. 040mg a grupa 23 1cyl.. 36 2cyl. 18 3cyl. 39 4cyl. 20 proszę o wypowiedź czy są już do robienia czy wszystko ok dodam ze auto chodzi dobrze. Za wszystkie odpowiedzi...
sprawdź na początek kont wtrysku. podgrzej go do 80 stopni i sprawdź czy nie jest za późny np vagiem
witam instrukcja raczej ci się nie przyda , sam i tak tego nie zrobisz , ja radzę tak jak napisał kolega podjechać na sprawdzenie vagiem sprawdzić kąt wtrysku , w drugiej kolejności nieszczelności w układzie zasilania paliwem czyli najprościej mówiąc jak masz przeźroczyste wężyki paliwowe to sprawdź czy za filtrem wraca ci się powietrze i sprawdził...
Sprawdź Vagiem czy nie występuje wypadanie zapłonów. Czy stroiłeś instalację na drodze czy w warsztacie ??? Wtryski i reduktor masz przesadzone.
Witam Spalił mi się sterownik do brc sequent 24 -widoczne przypalenia w kilku miejscach. wymieniłem go ale niestety na brc sequent 24 ale NY07 i auto na nim nie odpala nawet na benzynie pod vagiem nie widzi wtrysków. Moje pytanie brzmi czy da się przeprogramować bądź ustawić sterownik zęby normalnie odpalało i działało? Może chce kroś się zamienić na...
Nie ma LPG stad dziwi mnie taka ilosc wody. VAGiem potrafie sie posłużyć i wszystkie parametry podstawowe mam ok. Wiec jednak wtryski dobrze przeczyścić. Fakt że EGR podaje sporo syfu ale temperatur tam wielkich nie ma a etylina powinna wszystko ladnie rozpuscic... Czy zdemontowanie listwy i dawanie na zaplon (bez rozrusznika) w celu wytworzenia cisnienia...
mam audi 80 2.6 litra 95rok po odpaleniu pracuj ok 30 min potem gasnie i niema komunikacij z vagiem jakby kluczki były wyłączone ecu nie pracuje dodam ze ma gaz siroco wtrysk.Gdzie jest przekaznik głowny nr 90 moze jakis schemat jak kto ma.imo pracje niema problem
Błędów nie ma. Komputer po podłączeniu nie pokazuje wartości paliwowych tylko błędy tak twierdzi mechanik,mówi że auto za stare To się zdecyduj :!: Robiłeś jakieś pomiary VAGiem podczas jazdy :?:
Witajcie, mam ten sam problem z przechodzeniem w tryb serwisowy w moim touranie, dzieje się to przy przekroczeniu 3000 tys obrotów. W samochodzie posiadam wyłącznik ESP, i gdy je wyłączam to mogę wykręcać obroty rzędu 4,5 tys i komputer nie przełącza w tryb serwisowy. Vag'iem odczytałem z komputera błąd P0234 i P1696 . W ASO w Częstochowie stwierdzili...
Tak jak w temacie, auto kumpla, po sprawdzeniu vagiem błąd : 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation Jak zgooglowałem wyszły 4 opcje: 1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach to nie wiem. 4....
Moze wiesz jak to by wygladalo na Vagu bo w grupie 000 w 2 pozycji jest 80. Nie mam czujnika zegarowego wiec moge to zrobic tylko vagiem.
sorry za ot kiedys widziałem fajny temat zw z reg kąta wtrysku dot aat i ael i nie moge go znależć moja stojąc 2 dni pod blokiem przy - 22* nie odpaliła krecił dobrze ale nie zapalił po kilkunastu probach zdechł musiałem wyjąc akku i podładować - dod. sprawdzilem vagiem że moj kat wtrysku wynosi 22 stopnie !!! teraz jak jest -10 -13 odpala rano bez...
sprawdzić vagiem sprawdzi wtrysk vagiem sprawdzić vagiem turbo
c20ne schemat porno wirus trojan x18xe schemat
kontroler napięcia zmiennego kontroler napięcia zmiennego cyrus2
Głośne zawory w silniku K4J - przyczyny i rozwiązania Zmywarka Bosch nie grzeje mimo sprawnej grzałki