VAGiem sprawdzić błędy zrobić testy....
Wystarczy. Ale pasowało by vagiem kąt wtrysku sprawdzić po tym zabiegu ;)
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
To sprawdzić trzeba jeszcze raz, bo zdaje się masz problem z obiegiem powietrza, moze klapami, szczególnie recyrkulacji, czyli jak nagrzewnica nie oddaje ciepła, to musisz sie do niej dostać i zobaczyc w czym problem. Moze byc tak, ze podczas jazdy, gdzie jest samoczynny nawiew poprzez ruch auta, a klapa jest nastawiona na pomijanie nagrzewnicy, tak...
Sprawdż tak jak kolega napisał światło stop(czujnik stopu często pada-99%).Po drugie kontrolka świec żarowych służy jako check i może to oznaczać błędy.Prawidłowo powinna zapalić się na chwilkę przy starcie ,co informuje nas że możemy odpalić silnik.Jeżeli póżniej mruga to znaczy że sterownik silnika zapisał jakieś błędy(sam piszesz ze masz szarpania...
Dzięki domellus za zaufanie w diagnozie mimo braku fachowego mego wykształcenia. Piotrze, jeśli faktycznie dysponujesz Vagiem to bez problemu będziemy wiedzieć czy to wina przepływomierza czy też sterowania turbodoładowaniem ale trzeba wykonać logi tym vagiem, które zaraz opiszę co i jak. Po pierwsze to musisz zlogować dynamicznie po dwie grupy jednocześnie...
Witam wszystkich nie wiem czy taki temat istnieje ale go tworzę Dodano po 7 Posiadam seat Leon M1 z 2000 r 1.9 tdi 110 km mój Moduł komfortu to 1J0 959 799 AH oryginalny pilot jajko o częstotliwości 433 Mhz oznaczenie pilota 5FA 007 690 Po śledzeniu i czytaniu różnych forów wychodzi na to ze można dokodować innego pilota nie musi to być jajko. Pożyczyłem...
skaza6 jest wręcz identyczna. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione. VAGiem możesz sprawdzić wszystko :) Połącz się ze sterownikiem silnika. Musisz wejść w blok wartości mierzonych (kanał 11). Pole 2 pokazuje bazowe wartości ciśnienia turbiny (rzędu 1800 - 1850). Pole...
Napisałem "jak zobaczę o co chodzi to Ci powiem" ale zapomniałem dopisać, że jak zobaczę logi. Skoro poza błędem niedoładowania innego nie pokazuje a podciśnienia jak piszesz masz połączone prawidłowo i układ jest szczelny (mam nadzieję) to w logach wyjdzie czy masz nieszczelność w dolocie. W celu sprawdzenia szczelności układu podciśnienia wystarczy...
Test VAGiem powinien uruchomic wentylatory i będziesz wiedział
Po skanie ze wskazań 003 statycznie widać tylko tyle, że EGR w chwili podglądu wartości MAF nie jest aktywny - normalny objaw po 2 minutach pracy silnika na biegu jałowym od czasu uruchomienia silnika lub ostatniego wciśnięcia pedału gazu. Pierwszy błąd to wiadomo - trzeba wykręcić elektrozawór N109 głowiczki pompy wtryskowej i go wypłukać, przedmuchać...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Do poprzednika. Witaj w klubie Shreka. Musisz sprawdzić na komputerze VAGiem, możliwe ze masz jakąś przerwę w kablach lub zablokowany sterownik piecyka. Albo szybciej, zrób test ze zwartym czujnikiem temperatury na podszybiu, moze on jest padniety, albo wypięty. Wyjmij czujnik i włóż w te konektory wtyczki kawałek przewodu, zewrzyj je. Odpal samochód...
Sprawdzić błędy vagiem
Warto sprawdzić/wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego. Czujnik czterokońcówkowy ma w sobie w rzeczywistości dwa czujniki, jeden steruje komputerem silnika, a drugi wskazówką w liczniku. Podobny przypadek miałem w Octavii z silnikiem 2.0 AQY. Ciężko było uruchomić zimny silnik bo czujnik od silnika miał zbyt małą rezystancję. Komputer silnika...
Na dole podczas odczytu powinieneś mieć opcję graph.Wtedy przełączy ci na vag scope.Chodzi o to by czytać to na wykresie bo tak jest wygodniej i widzisz jak rzeczywiście oscyluje sonda.
uszkodzony silniczek od wskazówki :) na 95%
Po kilku sekundach czy po przekroczeniu 15km/h? Popatrz w moduł centralnej elektroniki lub moduł komfortu.
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
Tylko nie do końca wiem jak to sprawdzić tym vagiem Dodano po 8 A jak mogę wyłączyć alarm żeby w ogóle się nie zalączał?
Jak nie wiesz jak to sprawdzić to się za to nie bierz, bo jeszcze coś dodatkowo popsujesz. Vagiem go nie zrobisz potrzeba nowszej wersji.
Mam taki problem. Podlaczylem sie vagiem do auta do modulu komfort i ok podlaczyl sie. nastepnie wszedlem w adaptacja (10) i kanał 000 i tam dałem zapis zapytał czy zapisać wartość 00 dałem tak. I pojawił sie błąd ze mam nie zarejestrowana wersje . Wyłączyłem zapłon i chciałem sie połączyc jeszcze raz. jednak juz nie mogę sie połączyć z modułem KOMFORT...
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Zrob go na piechote obrabiając w hexedytorze. Hasla nie pamietam do tamtego .rar edit Zrobilem ci go na piechote i juz mi glowy nie zawracaj.
Mam trzy pytania: Da się podnieść VAGiem VCDSem obroty biegu jałowego dla tego silnika? Jak sprawdzić czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym (rozpiska pinów wtyczki i jaki sygnały tam lecą) bo w blokach pomiarowych nie widzę. Jakie powinno być cienienie na listwie wtryskowej (stałe/zmienne)?
Panie "a.gry" to forum jest właśnie po to aby pomagać więc opisuję może troszkę jaśniej niż kolega wcześniej : uruchamiasz vaga wybierasz adres 15 czyli (airbag) następnie jak się skomunikujesz z poduszką (wyświetli się numer sterownika i td...) wybierasz kanał 02 aby odcztytać błędy zapamiętane, nastepnie powracasz i w kanale 05 kasujesz te błedy....
a jak sprawdzić vagiem czy jest prawidowo wyregulowany?
Podrzuciłem część schematu, widać w skrzynce ze sterownikiem silnika pod maską na podszybiu jest bezpiecznik F7 10A który zasila wymienione przez ciebie elementy a właściwie ich obwody. Musisz odkręcić 5 śrub w tym jedna dostępna po wyjęciu zaślepki w podszybiu po ustawieniu wycieraczek w górnej krańcowej pozycji, wymień go i sprawdź czy będzie działać,...
To właściwie masz odpowiedź, jeden ze sterowników podpiętych po F29 nie usypia. Najpierw spróbuj VAGiem lub wizyta u elektryka VW. Odpinanie na ślepo kolejnych sterowników, aby sprawdzić który jest winowajcą to lepsza zabawa.
Nie wiem w sumie jak sprawdzić cewki. Zamiana miejscami nic nie da a 4 nowe trochę kosztują. W weekend posprawdzam jeszcze raz Vagiem i pewnie skusze się na tą listwę.
Sprawdzić błędy Vagiem poszukać nieszczelności przewodów podciśnień i turbodoładowania.To na początek.
Silnik zapewne o kodzie AZM Dodano po 15 jak sprawdzić jakie mam kodowanie Łącząc się vagiem z silnikiem ,po połączeniu w głównym oknie vaga w polu soft.coding. Do odczytania może być bez licencji ,do kodowania już nie.
Sterownik jest przykręcony do centralki hydraulicznej. Jeżeli się go odmontuje samochód będzie jeździł normalnie. Co masz sprawdzić NIKT ci nie powie. Mógłbyś nie zaniżać poziomu forum?
Jak masz UCH to powinno udać się połączyć z Centralnym Systemem Elektrycznym, i zobaczyć czy jest komunikacja status immo. W starszych wersjach na UCIBC chyba nie można było się podłączyć ale na UCH pamiętam że szło. A masz może teraz dostęp do tego autaka i interface KKL, żeby sprawdzić, czy połączy się u Ciebie z UCH? Nie nie mam dostępu sprawdziłem...
Przejechane ma 207kkm i przebieg przy sprowadzeniu wyciągany z serwisu VW/Audi więc tu mam pewność. A gdzie można zwiększyć długość czasu otwarcia na wtryskiwaczu. Chciałbym sam dla siebie sprawdzić czy będzie lepiej,gorzej. dziękuję Wam za wskazówki.
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik.
Witam. Posiadam samochód Audi a4 B5 99r. 1.9 TDI 110KM Od pewnego czasu świeci kontrolka AIRBAG kasowałem VAGiem sprawdziłem wszystkie wtyczki i doszedłem do wniosku że na 99% jest to przerwana taśma w kierownicy. Jak sprawdzić (przemierzyć) czy jest dobra? By nie kupować niepotrzebnie nowej??
Tak też myślałem że vagiem tego nie sprawdzę, są bloki od spalania stukowego i cewek ale iście do wtrysków nie znalazłem. Co do korekt, to tak wiem że one by pokazały jakby przelewał, ale u mnie korekty są wzorowe od lat (krótkie pod obciążeniem pracują w zakresie regulacji ecu, a długie blisko zeru) nie widać żadnych nienormatywnych odchyleń które...
Ktoś może podpowiedzieć jak vagiem sprawdzić dawkę paliwa jaką podaje pompa wtryskowa??
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Jak zawsze na początek sprawdzić błędy Vagiem
pewnie chodziło mu o pompę tandem napędzaną wałkiem rozrządu ale dla pewności lepiej sprawdzić przed diagnostyką Vagiem czy, w czasie jak występuje problem z odpaleniem, to zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka.
Ok. Dzięki za odpowiedź, tym zajmę się później na razie muszę ogarnąć ten czujnik temperatury, bo niestety mechanik Stary wyrzucił. Panowie a można vagiem sprawdzić jakoś czy zapłon jest dobrze ustawiony? Niestety nie mam lampy stroboskopowej.
Witam autko to voklswagen passat B5 19.tdi 1999r problem polega na tym ze niedzialaja szyby elektryczne zadnej niemozna otworzyc ani zamknać bezpieczniki ok prosze o porade od czego mam zaczac sprawdzanie na jakich kablach szukac napiecia czy moge to jakos sprawdzic vagiem dodam ze zamek centralny dziala prawidlowo
Witam. W Audi 80 B4 zaczęła palić mi się kontrolka od air bag. Sprawdzałem VAGiem i pojawia się błąd: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-00 - Resistance too High w jaki sposób można sprawdzić czy to konkretnie wina sensora airbag czy taśmy przy kierownicy?
Proponuje najpierw sprawdzić vagiem kodowanie. Czy radio w samochodzie jest oryginalne?
Temperaturę silnika i obroty jak chodzi na plaku Vagiem pokazuje dobrze . Resztę musiałbym sprawdzić .
Sprawdzić VAGiem w blokach pomiarowych jakie pokazuje spalanie - pamiętaj że tam jest pokazywane w l/godz
Czy VAGiem można sprawdzić symbol silnika TDI w VW?. Chodzi mi o te pierwsze trzy cyfry AFN, AVB itd...
A może by tak odzczytać Vagiem co się dzieje, prościej .
Tam powinien być zwykły id44 a nie prekodowany. Można sprawdzić VAGiem czy transponder pasuje. Kolega rox1 jest pewny że sobie z tym poradzi? Ostatnio był pewny że do octavi 1 przed FL powinien być id 48.
spróbuje podjechać do mechanika i sprawdzić vagiem wtryki jeżeli jest taka możliwość w benzynie a jakie grupy trzeba wejść ,a jak podmieniać wtrysk to i tak można przy okazji wyczuśći dolot ta sama robota
Panowie problem rozwiązany :). VAGiem można sprawdzić czy piloty działają. Sprawdziłem, działały więc je zakodowałem i poszło. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :).
wczoraj dałem do mechanika wymiana oleju w silniku ....... i żeby zerkną co poknociłem, dzwonił że nie zauważył żeby szarpała ale sprawdzi dziś na vagu, kod skrzyni FDB. jakim vagiem najlepiej sprawdzić i chciałbym ustawić jak się da żeby zmieniała biegi przy 2000obr. bo zmienia przy 2.500obr. moje auto audi a3 1.9tdi 2000r.
No to przecież piszę że autko jeździ jeżeli dodaje się gazu swobodnie to auto rozpędza się ale jak momentalnie dodam gazu to obroty wskakują ale auto nie zbiera się jak wcześniej dopiero po jakimś momencie jakby z opóźnieniem dużym ! Jak sprawdzić Vagiem Audi ? co mam zrobić sprawdzę i powiem czy są jakieś błędy ?
Witam sprawdziłem vagiem kody błędów w VW Transporter takim jak w temacie program wyświetlił następujące kody: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 070 906 016 A Component and/or Version: R5 2,5L EDC G000SG 5282 Software Coding: 0001072 Work Shop Code: WSC 02756 8 Faults Found: 18357 - Control Module 2 for Coolant Fan: Defective...
Owszem, można nią w ten sposób sprawdzić pracę zmiennej geometrii ale równie dobrze można przeprowadzić test Vagiem w 011 Basic Settings lub sprawdzić zakres skoku i ewentualne opory ręką a w tym konkretnym opisywanym przypadku możemy tylko pchnąć ciśnieniem w gruchę bo podciśnieniem już nic nie zdziałamy skoro sztanga jest wciągnięta do oporu i opiera...
Tak jest,jedna na pompę druga na końcu wałka rozrządu .Kąt wtrysku można sprawdzić vagiem a zakładce tdi timing.Już nie pamiętam ale w sdi też chyba działa. http://obrazki.elektroda.net/88_12886286... http://obrazki.elektroda.net/42_12886286...
Są różne okresy w zależności od rodzaju oleju i przebytych kilometrów. Nie można skasować tego kluczyka wcześniej dopóki nie przyjdzie czas wymiany oleju. Oczywiście że można skasować wcześniej. Nikt nie da Ci gwarancji że przy wymianie oleju została skasowana inspekcja a nie później czy wcześniej oraz czy została ona poprawnie ustawiona. To ile upłynęło...
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Trzeba sprawdzić czy nie przeładowuje, jeśli ciągle będzie pompowała około 1500 mbar to oczywiście, że będzie ją słychać - odczytaj wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania Vagiem to będziesz wiedział.
sprawdź czy sztanga łącząca gruszkę z turbo się przesuwa. narazie nie musisz demontować turbo tylko samą gruszkę i ją rozruszaj(i kierowniczki tez) ,jakbym miał sprawnego laptopa to mógł bym ci sprawdzić vagiem
A jak ma świecić STOP po odłączeniu czujnika? Ma świecić po zwarciu styków, Vagiem natomiast możemy tylko sprawdzić tą drugą parę styków (rozwierną) więc to nic nam nie wniesie. Próbnik w rękę i czy dochodzi +12 na kostkę i wiadomo czy bezpiecznik dobry.
Wg. mnie jedyny możliwy powód to nic niewarty zawór, ale chciałbym aby ktoś kto się zna powiedział czy aby czegoś jeszcze nie sprawdzić bo nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto. Silnik 1,9 tdi 110 KM VW golf 4 Z góry dzięki za odpowiedzi. Dysponujesz Vagiem lub masz do niego dostęp więc tak : wykonaj za jego pomocą logi dynamiczne grup 003, 008 i 011...
https://obrazki.elektroda.pl/4397356900_... https://obrazki.elektroda.pl/4007028800_... https://obrazki.elektroda.pl/8466742500_... [img-4] Witam Mam problem z liczkiem w samochodzie vw B5 Fl 2001 rok 1,9 Tdi usterka powstała po upałach i ulewie Kanały odpływowe na podszybiu drożne ! licznik raz działa...
Oczywiście vagiem jesteś w stanie sprawdzić dawkę paliwa.
pewnie cewka od immo słabo czyta kluczyk ), nie miga ci kontrolka od immo. Trzeba sprawdzić vagiem jakie są błędy jeśli sobie nie poradzisz zapraszam do siebie.
Podłącz tą Betę w innym aucie lub pod akumulator i zobacz czy zawoła kod. Jeżeli nie to masz wyłączony kod w radiu i przez to nie woła kodu po braku zasilania. Cały czas piszesz o komputerze a w tym aucie jest kilka sterowników. Z którym się połączyłeś i był w nim taki błąd. Pewnie w radiu więc nie ma się co dziwić bo do Gamy podłącza się licznik z...
Trzeba by sprawdzić vagiem czy moduł ma zapisane(dopasowane) jakieś piloty. Widać to w odpowiednich blokach. A co do ręcznego sposobu, spróbuj tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ktoś przesadził ze zwiększeniem dawki rozruchowej i dlatego masz chwilowe zwiększego obrotów , to jest napewno do poprawki tak nie może być. Co do przeładowania to jest to częsta przypadłość tych silników w serii , wiec jeżeli nie ma modyfikacji dawki paliwa i doładowania oprócz mapy rozruchowej to do naprawy jest układ redukcji doładowania i patrzenie...
Hmm, no auto stało już chyba u wszystkich mechaników w mieście. Pod vagiem błędów brak, oprócz zbyt bogatej mieszanki nic więcej nie pokazuje. Miarkę oleju wymieniłem ale jest dokładnie tak samo jak na starej- po dmuchnięciu w odmę całe powietrze wylatuje przez otwór pod uchwytem bagnetu. Jak znajdę czas to wepne się pompka w kolektor ssący i sprawdzę...
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
Możesz sprawdzić vagiem ciśnienie w garach. Robiłeś mu w ogóle diagnostykę nic vag nie mówi? Może Ci pompowtryski już siadają, zazwyczaj zaczyna się właśnie od ciężkiego palenia. Dziwne że przy jeździe traci moc a przy jeździe masz siwy dym z wydechu?
organoleptycznie albo vagiem
Spróbuję dziś Vagiem ale nie wiem czy obsługuje Mercedesa ale spróbuję a i jest to Benzyna a ta szyna co wspomniałeś ciśnienie to mógł byś bliżej opisać co i jak sprawdzić oraz gdzie szukać ? i oczywiście jest na pompo wtryskach benzyna ...
Czujnik jest chyba cyfrowy więc go miernikiem nie sprawdzisz.Najłatwiej podłożyć drugi, wystarczy wpiąć go w instalacje bez przykręcania do rurki i sprawdzić vagiem jaki jest błąd czy nadal przerwa zwarcie z plusem czy zbyt niskie ciśnienie.Jeżeli będzie ten drugi to można ten nowy przykręcić, pod czujnikiem jest zaworek który nie pozwoli na wydostanie...
JAk chcesz sprawdzić VCDSem czy VAGiem to bez opornika da radę - raz robisz zwarcie zamiast poduszki a raz zostawiasz odpiętą wtyczkę. Wtedy masz info o zwarciu/zbyt małej rezystancji lub o obwodzie otwartym/zbyt dużej rezystancji. Widać to po błędach jak i w blokach pomiarowych. Nie bój się robić zwarcia bo sterownik jest na to przygotowany.
Witam serdecznie posiadam VW passata AWX 2001 rok vcds wywala mi błąd 00787 czujnik w kanale zasysanego swiezego powietrza, g89 i nie działa mi klimatyzacja wentylator się załącza klimy, ale zimnego powietrza nie ma proszę o pomoc ludzi którzy się na tym znają czy może ten czujnik tak działać oraz jak można vagiem sprawdzić klimatyzację.
Mam odpiac kostke od czujnika temperatury i sprawdzić miernikiem? Dodano po 2 Jak sprawdzalem vagiem to po nagrzanym silniku w blokach pomiarowych bylo 003-71 stopnij a w 007-72.9 stopnie
Założyłem wtrysk wyjęty z działającego silnika, ponadto podpoiłem jeden wtrysk pod tą sekcje po za silnikiem żeby sprawdzić czy w ogóle pompa daje ciśnienie no i wydaje mi się ze jest oki, rozpyla do okola dość szeroko. Fotki dorzucę wieczorem. Edit: znalazłem gościa z vagiem i tak: błąd czujnika iglicy błąd czujnika temperatury paliwa błąd sterownika...
0,04 - 0,05 V - tu szukałbym przyczyny, uboga mieszanka na zimnym silniku sprawdź dolot zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy. Sprawdź świece i czujnik temp. Najlepiej go sprawdzisz vagiem można sprawdzić jakie parametry podaje w czasie pracy i podgrzewania się silnika.
Możesz vagiem sprawdzić kąt wtrysku.
Czemu bez sensu. Pod tester nie podepnę bo takiego nie posiadam i wydatek rzędu 60 złoty aby ktoś zdiagnozował go vagiem jest bez sensu. Na czujniku nie widzę żółtego pierścienia. Chyba że chodzi ci o zawleczke która dociska czujnik to jest ona kolory zielonego. (Btw w tym modelu golfa jest tlylko jeden czujnik 4 pinowy!)
Witam, silnik BKC AUDI A3 rok 2004 1,9 TDi, 105KM. Problem jest taki że przy wyciąganiu koła sygnałowego nie zaznaczyłem jak powinien być założony i teraz nie wiem jak założyć. Dodam że przy tym ustawiałem rozrząd. Rozrząd mam ustawiony jak na foto. http://obrazki.elektroda.net/4_121708203... Koło sygnałowe próbowałęm ustawić wg zdjęcia http://obrazki.elektroda.net/69_12170820...
możesz sprawdzić Vagiem kąt wtrysku, a najlepiej TDI graph'em tam wyżej podaliśmy Ci, że ma być między 46-51, dobrze jak tak będzie jednak w tabelach widzę, że dla ALH podają pomiędzy 12-75 na biegu jałowym, a prz pełnym obciążeniu pomiędzy 137-215
Grzałka sondy : sprawdzić bezpiecznik , sprawdzić oporność grzałki , jeżeli oporność poprawna to "przedzwonić " kabelki. MAP: sprawdzić napięcie odniesienia i masę (na odpiętej wtyczce , bodajże nogi 1 i 3 ma być ok 4,5V) Vagiem podejrzeć parametry, ewentualnie sprawdzić ciągłość przewodów. Jeżeli jesteś laikiem po co ci ta wiedza skoro nie będziesz...
musialbys vagiem sprawdzić dynamiczny początek wtrysku
sprawdzenie zaworka wolnych obrotów można sprawdzić vagiem wykonując test elemętów wykonawczych
sprawdzić musisz VAGiem -test elementów wykonawczych
Z tego co piszesz sprawa jest po prostu do sprawdzenia. Najlepiej gdyby ktoś kto orientuje się w temacie prześwietliłby go Vagiem. Może tylko trzeba uruchomić. Jeśli nie daje się uaktywnić vagiem trzeba sprawdzić połączenia między manetką a komputerem. Był zmieniany sterownik więc może manetka nie jest podpięta. Gdybyś miał bliżej to bym Ci to zrobił....
Basic Setting czy jakoś tak, nastawy podstawowe się zwie po polsku. Przycisk w lewym dolnym rogu. Skoro auto dobrze przyspiesza, nie łapie awaryjnych, nie ma dołków w mocy to jak może być uszkodzony zawór sterujący (podejrzewam że chodzi o N75) i do tego zapieczone kiery. Ale jak się sprawdzi VAGiem to wyjdzie. Zrobić test na kanale 11 jak pisał kolega...
Polecam zakupić orginalne jednoelektrodowe a co do czyszczenia przepustnicy to nie zaszkodzi tylko puźniej po czyszczeniu trzeba wpisać od nowa nastawy podstawowe przepustnicy VAGIEM Możesz mieśteż uszkodzony czujnik tęperatury ale to trzba sprawdzić vagiem Co do większego spalania to od tych świec.Po wymianie na 70% pomagało
W liczniku trzeba przeczytać procesor, Vag dash 5.0 robi to po obd2... Jak myślisz, czy to powinno dać radę? https://pl.aliexpress.com/item/400085303... W 98 roku to immo może być jako oddzielny moduł tak jak w polo . Trzeba się podpiąć vagiem i zobaczyć czy zgasza się adres 25 jeśli napisze że chce adres 17 to masz pin w zegarach w HC12 jeśli...
Proponuję podpiąć się vagiem i sprawdzić czujnik kąta skrętu kierownicy. Może jest problem z taśmą pod kierownicą i dla tego problem z kontrolą trakcji. A to ,że kierownica się nie blokuje to problem dotyczy blokady przy stacyjce. Trzeba zdjąć osłony i sprawdzić blokadę,
Problemem nie jest przepływomierz ponieważ wtedy jest słaby,ale również mało pali.Powodem może być uszkodzenie wtryskiwaczy,które w warunkach serwisowych nie można sprawdzić VAGiem lub VASem ponieważ sprawdzanie polega na sprawdzenia udziału poszczególnych cylindrów w procesie spalania,a nie faktycznej dawki paliwa.Proponuję oddać wtryskiwacze do sprawdzenia.Katalizator?Może...
Sądzę kolego, że do sprawdzenia będzie z pewnością kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej i/lub układ paliwowy - dot. kłopotów z uruchamianiem zimnego silnika, jeśli natomiast chodzi o kontrolkę świec żarowych to proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego jaką podaje on sterownikowi silnika wartość temperatury - albo Vagiem albo...
Ten model miał CAN? Dysponuję VAGiem więc jakbyś mi przybliżył jak to sprawdzić byłbym wdzięczny.
sprawdzić vagiem turbo sprawdzić sonda vagiem sprawdzić wtrysk vagiem
philips 42pfl pilot ciężka odpalać ciepłym silnik włącznik wentylator polonez
Silnik Crouzet 82340: Specyfikacja i Zastosowania Hulajnoga elektryczna nie włącza się mimo pełnej baterii