1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Wg mnie to 2 wtrysk nie domaga daje za dużo paliwa na ten cylinder po zsumowaniu + i - powinno być =0 sprawdź w pierwszej kolejności sprężanie cylindrów jeśli wyjdzie ok to masz przyczynę
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Stopień sprężania w cylindrach wg producenta Volvo XC90 z silnikiem B 5254 T2 w roku 2006 wynosi 10.5:1.
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
To co się dało, czyli podmiana, zamiana. Ok. A jak wygląda stopień sprężania, na cylindrach?
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Już wiem co jest grane temat się kręci, jest w tle. Dla kolegów jak spotkacie ten silnik to dajcie sobie spokój. Jeszcze nie spotkałem się z większym śmieciem jak Jaguar w dizlu z motorem 204 DTD. Dziś przeprosiłem wszystkie porażki w BMW, MB, i grupę VAG (TSI i inne dziadostwa) Dziś zrozumiałem właściciela marki Jaguar. (TATA MOTORS INDIA)
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Dymi z komina na czarno??? Może ma nieszczelny dolot i musisz go mocniej przycisnąć. Sprawdź też sprężanie na cylindrach.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Może są jakieś przyrządy? Ja nie spotkałem, poza miernikiem ciśnienia, stosowanym do sprawdzania ciśnienia sprężania w cylindrach np. samochodów.
Witam , robiłem w swojej scani sprężanie cylindrów jak możecie ten wynik ocenić
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Czy można je sprawdzić przez sam pomiar sprężania w cylindrach? Nie, jak jeździ na gazie to sprawdzenie luzu zaworowego (szczelinomierzem) przede wszystkim.
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Sondy hallotronowe nadają się raczej do pomiarów dużych prądów, ale niezbyt szybkozmiennych (20 - 100 kHz). Nadają się np. do pomiaru prądu rozrusznika - można oszacować różnice w stopniu sprężania cylindrów. Łatwo się je podłącza i są bezpieczne dla sprzętu pomiarowego. Sondy bocznikowe (boczniki pomiarowe) mają szersze pasmo pomiarowe, zwykle są przeznaczone...
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Jak sprawdzić sprężanie bez ciśnieniomierza: na zgaszonym zimnym silniku, wziąć klucz taki żeby kręcić śrubą w kołem pasowym w wale korbowym, wrzucić na luz i kręcić w prawo patrząc od śluby (od rozrządu silnika), powinny być trzy narastające opory odpowiadające suwom sprężania w trzech cylindrach, przy dobrym sprężaniu będzie spory opór, przy nie do...
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Klin na wale?Przepływomierza nie ma w tym aucie.
Ciśnienie sprężania w cylindrach mierzone?
No skoro ci tak powiedział, i jest tego pewien, to co my tu możemy pomóc? Trzeba zdjąć głowicę, zobaczyć czy gniazdo zaworowe nie uszkodzone i wymienić sam zawór, albo wraz z gniazdem. Nie wiem jak gość rozpoznał wygięty zawór, a nie np. wypaloną przylgnię, ale zawory wyginają się w przypadku kontaktu z tłokiem.
Jeśli jesteś pewny układu zapłonowego to , może być brak sprężania w jednym cylindrze. Przyczyna np. dziura w tłoku, wszystkie pierścienie poszły się..., konik na zaworze zacięty, pękła sprężyna zaworu, no może jeszcze coś wymyślę, ale jak masz możliwość to bez rozkręcania możesz zmierzyć ciśnienie sprężania.
wlej trochę oleju przez świecie i sprawdź sprężanie na 4 cylindrze, gdy będzie to samo ściągnij pokrywe zaworów i zobacz czy krzywka jest cała
W serwisie motor-land powiedzieli chłopaki że przy tak małej pojemności próba olejowa nie ma sensu bo zmniejsza objętość komory spalania i sprężanie zawsze mocniej wzrośnie. Co według mnie nie do końca się zgadza bo 5ml (tyle wziąłem do próby) względem 125ml(cm3) to tylko 4% a i tak przecież powłazi między pierścienie. Przy takiej próbie podskoczyło...
Po pierwsze zamień wtryskiwacz z innym cylindrem, po drugie zmierz sprężanie na zimnym z rana zaczynając od 3 cylindra.
Koniec suwu sprężania w pierwszym cylindrze i palec rozdzielacza ma celować na ryse na obrzeżu aparatu. To baza, resztę wyregulować na lampę.
Sprawdź sprężanie na cylindrach
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Silniki zatrzymują się zawsze w tych samych miejscach (silnik 4-to cylindrowy w czterech położeniach), ostatecznie jest wyhamowany suwem sprężania na kolejnych cylindrach. To jest powodem, dlaczego uzębienie na wieńcu się tam wyrabia.
Na początek zakręć butlę lpg i uporządkuj pracę na pb. Jeśli masz sprężanie na tym cylindrze,świeca ,kable nowe i jest poprawna iskra podejrzanym jest wtryskiwacz.
Witam 10 bar (kg/cm2) na garach to trochę za mało...dla tego silnika Czy możesz opisać jakim przyrządem i w jaki sposób mierzyłeś ciśnienie sprężania w cylindrach.... To może dużo wyjaśnić...
Na początek sprawdź ciśnienie sprężania cylindrów.
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Co było powodem zaślepienia odmy. zapewne nadmierny pobór oleju :) Do autora: pomiar sprężania na cylindrach prawdę ci powie. Piszesz coś o sprężaniu. Ile było na poszczególnych ?
Dokladnie panie kolego "andrzej20001'' mialem juz kilka takich przypadkow dokladnie dwa...jeden to focus 1,8 tdci no i drogi okaz to peugeot 2.0 HDI-K...NIEPRAWDOPODOBNE A JEDNAK PRAWDZIWE...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Byłem dzisiaj jeszcze raz u niego żle napisałem wczoraj żle go zrozumiałem .Dzisiaj stwierdził że chwycona była z brudu przepustnica .Co do ciśnienia to tak jak wczoraj jeden cylinder ponad 5 atm .We wtorek jadę zmierzyć cisnienie sprężania u innego mechanika .
Witam, Strzelona uszczelka pod głowicą daje całkiem inne objawy puszczania cisnienia sprężania w cylindrach w ukłąd chłodzenia- wtedy poziom chłodziwa drastycznie by spadał- chłodziwo "wydnuchnięte" z ukłądu. Jakosc płnów chłodniczych niestety jest poza wszelka krytyka i gdy troszkę podgrzejesz auto po huzarskich jazdach może się zawarta w płynie woda...
Jeśli chodzi o ciśnienie sprężania w cylindrach, napisałem już wcześniej... Prawie 11 na każdym cylindrze...
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
2 cylindra po lewej stronie tam było ono dużo mniejsze ale gdy drugi raz sprawdzałem ten cylinder na sprężanie wróciło na 12barow ma ktoś jakiś pomysł Ma kilka pomysłów! 1. Źle wykonany pomiar 2, Zawieszający się zawór itd
Zmierz sprężanie cylindrów.
Sprawdź ciśnienia sprężania w cylindrach. Możliwe, że któryś cylinder nie trzyma ich i paliwo zamiast zostać spalone przelewa się do miski olejowej.
Stan pierścieni możesz sprawdzić w prosty sposób, rozgrzej silnik, ustaw tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy, zablokuj wał i podłącz do cylindra sprężone powietrze o ciśnieniu 5 atm. Jeżeli przez odmę będzie wylatywało powietrze to pierścienie lub cylinder w kiepskim stanie. Przy okazji sprawdzisz szczelność zaworów.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Zmierzyć sprężanie na cylindrach.
W okolicach GMP po suwie sprężania nastąpi wtrysk paliwa do cylindra po tym możesz go poznać. Poza tym ruskie B to nasze W ( wierch /szczyt).
Test sprężania cylindrów na początek.
Wypada pomirerzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową.
W moim maluchu powodem takiej różnicy ciśnienia była wypalony (jakby wywiercony) otwór w grzybku zaworu wydechowego (w połowie odległości miedzy trzonkiem, a przylgnią), o średnicy ok. 1.5 mm.
Cylinder za krótki, ktoś planował by zwiększyć stopień sprężania, głowica też jest pewnie płytsza o jakiś milimetr.
A jak podpinaliście komputer, to oprócz odczytu błędów, sprawdzałeś jakieś dane rzeczywiste, przepływ powietrza, temperatury, jakie jest podciśnienie itp. na zimnym i ciepłym silniku, sprężanie na cylindrach miernikiem, czy jest równe, na sondach jaka jest mieszanka uboga, bogata?
Warto sprawdzić kompresję. Miałem W124 i podobne objawy na jednym cylindrze. Przyczyną było gniazdo zaworowe z niewielką rysą (pęknięciem).Jeżeli świece grzeją i zimny nie pali na któryś cylinder to przeważnie winne jest słabe ciśnienie sprężania.
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
Robokop ma racje.... Kręcąc kołem pasowym możesz mieć trudność z obróceniem wału korbowego 2x ponieważ podczas kręcenia zachodzi cały cykl pracy. sprężania, pracy, wydechu i ssania. Podczas kręcenia możesz natrafić na opór związany ze sprężaniem mieszanki w cylindrze. Nie wiem czy dobrze kojarze ale podczas spręzania 2 zawory muszą być zamknięte dolotowy...
Sprawdź różnice ciśnień na dpf'ie. Będziesz wiedział czy zapchany. aby "dokonać" jazdy próbnej jak wygląda reszta silnika. Prościej zmierzyć sprężanie na cylindrach. Ale do tego trzeba świece wykręcić. Jak nie ma dziury w tłoku, to leje pompa wysokiego ciśnienia.
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
sądzę ze 5 i 3 wytryskiwacz ma jakiś problem a 1i6 jest na - zeby silnik nie zwiekszył swoje obroty zrób test rozruchu i sprężania cylindrów wtryski dobrze zamontowane i czy rurki ciśnieniowe nie miały dużych odgnieceń z reguły przy każdej wymianie wtrysków je się wymienia
Dzień dobry.Dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnień Sprężania Cylinder 1-24,5 Cylinder 2-24,5 Cylinder 3-19,5-20 Cylinder 4-22 Cylinder 5-26 Cylinder 6-22,0-22,5 Wczoraj z powrotem zamieniłem wtryskiwacze i wydaje mi się że na tych wtryskach zaczął dymić,jeszcze gorzej niż wcześniej.Teraz to czy zimny,czy ciepły to chmura siwa.Nie wiem już sam,czy powrócić,...
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
A pomiary sprężania w cylindrach diagnostyką?
Sprężania w cylindrach
sprężanie na cylindrach też można sprawdzić. może na jakimś cylindrze lipna kompresja
Jakie ciśnienie sprężania na cylindrach ?? Może być kompresja.
. Fachowcy rozkładają ręce Pomierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową. Otrzymasz odpowiedź!
Witam jak zakonczyla sie sprawa mam podobny przypadek?
Wał na kropke, palec rozdzielacza na cylinder 1 kopułki. Masz tylko 2 możliwości. -Jak ustawisz to najwyzej zamień tylko przewody o 180st. wszystkie jak bedzie kichał. -Mozna tez sprawdzić czy cisnienie sprężania jest wtedy kiedy palec pokazuje cylinder 1. Doreguluj potem zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej na 10-12st na wolnych.
Pomierzylem sprężanie, cylinder 1,2 - 8 bar; 3 - 3bar; 4 - 5bar. Więc to chyba problem sprężania, może rozrząd się przestawił, ponoć często przestawia się kółko pasowe na wale w tych silnikach.
Czy końcówki wtrysku są wielootworowe? Jakie jest ciśnienie otwarcia? Czy mierzyłeś stopień sprężania poszczególnych cylindrów?
Do pomiaru kompresji/sprężania w cylindrze służy manometr. Jeśli go nie masz to podjedź i pożycz od jakiegoś mechanika. Pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy .
A jakie ma ciśnienie sprężania?
Sprawdź np. czujnikiem zegarowym ciśnienie sprężania w cylindrach (kompresję). np.: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jeśli się rozbiegł pierwsze co to zmierzyłbym ciśnienie sprężania na cylindrach.
Test sprężania: Cylinder 1: 95% Cylinder 2: 100% Cylinder 3: 99% Cylinder 4: 95% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 10 stopni: Cylinder 1: 0,06% Cylinder 2: 0,25% Cylinder 3: -0,35% Cylinder 4: 0,02% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 44 stopnie: Cylinder 1: -0,18% Cylinder 2: 0,40% Cylinder 3: -0,28% Cylinder 4: 0,06% Czas wtrysku:...
Sprawdź ciśnienie sprężania w tym cylindrze.
Płyn chłodniczy nie ubywa? Jeśli nie to zły kont ustawienia wtrysku. Dwa pompa do regeneraci. Trzy pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Ostatnio ustawiłem rozrząd ale to też nie pomogło myślałem że może kat jest zapchany ale po zdjęciu wydechu okazało się że nasi już tu byli i założyli strumienice. To co najbardziej mnie zastanawia do ciśnienie sprężania na cylindrach. https://obrazki.elektroda.pl/1374051100_...
Sprawdź świece, następnie iskrę czy występuje cyklicznie na wszystkich cylindrach. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Podmień cewkę.
Te silniczki znane są z pewnych wad, a klekotanie jest częste w tych jednostkach, co nie znaczy że tak ma być. :arrow: A jak z spalaniem oleju, jak odma, były problemy w zimie.
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
sprawdź ukł. paliwowy: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, pompę,filtry, ciśnienie sprężania w cylindrze, ustawienie rozrządu, wyreguluj zawory.
Witam. Zmierzyć ciśnienie na cylindrach i podać stopień sprężania ze wszystkich cylindrów.
Ta jakoby "tuningowa" wkładka interferencyjna może jeszcze pogorszyć sytuację, redukując bardziej ciśnienie wsteczne w wydechu. Jak już napisali przedmówcy potrzebny Ci jest wydech rezonansowy dostrojony do tego konkretnego cylindra. Najlepiej podeślij jakiś link do tego cylindra lub zdjęcia, żeby było wiadomo z czym mamy do czynienia. Jeśli jest to...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
Ciśnienie sprężania w cylindrze, i jak z to Megan ? Wymieniłes same panewki ?
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
Sprawdź sprężanie w cylindrach.
Niby co namieszałem bartez844? Po wymianie wałka mam ten problem. Wszystkie inne przyczyny niskiego sprężania wyeliminowalem. Zostaje tylko to ze krzywki na tym wałku są źle zrobione. Niewiem może zamyka lub otwiera zawory nie w tym czasie co powinien. Pozatymtym to jest wałek od lanosa.Wiec pytam się o rade czy to wina wałka bo innej przyczyny nie...
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Sprawdzić stopień sprężania w cylindrach.
ciśnienie sprężać cylinder ciśnienie sprężać cylinder peugeot ciśnienie sprężać cylinder polonez
ch340 rs232 schemat nissan primera prostownik pierwotnej
instrukcja obsługi przejazd kolejowy
Pralki do unikania: Candy, Whirlpool, Indesit i inne Kondensator w prostowniku Telwin Leader 210 Start