Tak są to głośniczki 13cm
Nie martw się o zużycie pompy. Używaliśmy takiej do bielenia chlewni, przepompowała kilka tysięcy litrów wapna podając je pod sporym ciśnieniem (znacznie ograniczony przepływ na końcu) na ręczny zraszacz ogrodowy. Jedyna awaria, to urwana śruba membrany, starczyło ją przyspawać i pompa działa do tej pory. Przy użytkowaniu jej co jakiś czas do 200l względnie...
Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
sruba 1 to dysza jałowego, 2 to napięcie membrany
Na szybko na wydatek reduktora to kręcenie główną śrubą od czułości membrany - powinno coś na teraz pomoć na 100KM/h i wyżej.
nie wiem jaki typ reduktora wiec nie moge okreslic ktora srubka jest za jaka regulacje odpowiedzialna ale z duzym prawdopodobienstwem przypuszczam ze ta boczna sruba jest odpowiedzialna za wstepne uchylenie membrany . Pod tą sruba najczesciej znajduje sie mala spreżynka która naciska na ramie dzwigni regulacyjnej. Wkrecenie srub do oporu powoduje zmkniecie...
Wystającym pokrętłem regulujesz wolne obroty natomiast tym pod imbus 4 napięcie membrany. kolego jestes tego pewien|????? bo wlasnie krece tym imbus 4 i nic sie nie reguluje, gaz tak samo leci!!! wiec zaczalem szperac w necie i okazuje sie ze to da druga sruba (wiekszy imbus jest do regulacji napiecia membrany!!!!!! na tej fotce jest to sruba nr III...
aaaaaaaaa no jak tak to załóż kompensację i trzeba wyregulować to zrobic kompensacje z jednego kawalka węża wstawic kruciec w dowolnym miejscu i jechac na analizator i w jaki sposob regulować i na co patrzec.. rozumiem ze parownik ma byc na max rozkrecony czyli sruba napiecia membrany bez zmian a srube dawki do max rozkrecac.. ?? i co z tą klapą ?...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej. Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany. Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz...
mieszacz powietrza jest na wlocie do obudowy filtra adaptacja jest istotna przy sekwecji a nie przy mieszalniku przy mieszalniku ustawia tylko PWA i tyle sruba na imbus ustala charakterystyke membrany a to drugie pokretlo ilosc gazu poza membranami istotna jest pierwsza druga mozesz wkrecic a jak bedzie gasl na zakretach to ja troche wykrec a wkrec...
Ta duża śruba (akurat nie znam dokładnie tego modelu piecyka) jest zaślepką filtra (w innych piecykach jest w niego innym położeniu, ale po wielkości poznaję, że to jest pewnie to). Odkręca się ją w celu wyjęcia filtra, by go oczyścić (okresowo trzeba czyścić filtr). Gdy w rurach tworzy się kamień lub dostanie się piasek, ten filtr zabezpiecza zespół...
Hmm, jaka może być przyczyna to nie wiem, ale nietrudno zgadnąć jaki może być skutek. Najlepiej niezwłocznie wyłącz gaz i zamiast kombinować wezwij fachmana. A może to jest śruba którą reguluje się ciśnienie gazu na dyszach? Wtedy ta nakrętka to nie kontra, tylko też regulacja. Ale tak gdybam.
No do parownika jest podlaczona jakas jak by niebieska wtyczka wiec nie wiem parownik mam lovato ze sruba u gory i na dole jedna do regulacji membrany i jedna do spustu syfu. wszelka instalacje kabelki itd mam podlaczone do roznych czujnikow itd tylko poprostu silniczek krokowy zostal zastapiony sruba do regulacji czy w takmi wypadku pod komputerem...
Membrany na grubość jak i szerokość pasują idealnie, jedynie otwór wewnętrzny troszkę większy niż w starych, żeby te śruby membran były na normalny klucz to by było prościej
Ciśnienie zadziałania zaworu bezpieczeństwa regulujesz wkręcając tą śrubę pod zawleczką. Pamiętaj, aby pozbyć się wody z komory pod membraną, bo skończy się to korozją śruby regulacyjnej i sprężyny.
Nie mam pojęcia ile lat może mieć pilarka, bo wziąłem ją od wujka, a nie ma etykiet. Wiem tyle, że jest Sthila i na pewno paręnaście lat ma. Dzięki, w takim razie zacznę od membran.
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
efekt zmniejszania predkosci obrotowej silnika przy skrecaniu moze miec dwie przyczyny: 1 ford stosuje zawór dodatkowego powietrza uruchamiany podczas dzialania wspomagania kierownicy jego nieprawidlowe dzialanie moze powodowac takie objawy 2 zadko sie zdarz ale czasmi poprostu sila odsrodkowa dzialajaca na membrane reduktora zmienia sklad miesznki...
Witam, Podejrzewam, że doszło do pęknięcia membrany. Znajduje się ona w dolnej częsci piecyka, która mocowana jest do zaworu gazu przy pomocy 2 śrub. Tam róznież masz podłączone wejście wody oraz rurke, która prowadzi do nagrzewnicy. Aby potwierdzić diagnozę zakrecasz dopływ gazu oraz wody, zdejmujesz przednią częśc obudowy a następnie odkrecasz 2 śruby...
Odpinasz przewody od stycznika,odkręcasz dwa wężyki od puszki z membraną i śruby zaznaczone na zdjęciu oraz symetrycznie z drugiej strony których na zdjęciu zaznaczyć nie mogłem. Pozdrawiam ps.dokręcałeś tę śrubkę o której pisałem w poprzednim poście? http://obrazki.elektroda.net/88_12270863...
chwilkę......... czy mozesz to wytlumaczyc bo chyba się nierozumiemy w instalacjach gazowych "NIBY" II generacji jest sruba regulacyjna i silnik krokowy. Silnik krokowy jest dla picu. Chyba nie bardzo rozumiesz dzialanie instalacji II generacji. Reduktor nie podaje stalego cisnienie tak jak jest np w kuchence gazowej i regulujac zaworem zmieniasz ilosc...
Zwiększałeś ciśnienie na reduktorze kręcą śrubą przy sprężynie membrany? To samo tzn co?
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Ze zdjęcia widać że: Plastikowa śruba - " napięcie membrany" Metalowa śruba - bypas obejście membrany głównie do wolnych obrotów. Piszesz że "Śruba regulująca na przewodzie jest odkręcona tak na 1,5 obrotu" Rozumiem że chodzi Ci o śrubę na głównym wężu doprowadzenia gazu do silnika, czyli masz instalację II generacji, przemianowaną na instalację I generacji....
Witam, Żeby wymienić membrany musisz odkręcić : Wszystkie 4 śruby z góry - zdejmujesz jarzmo i kołpak dostęp do membrany powietrznej. Następnie Dwie nakrętki po bokach z góry zdejmujesz głowicę- dostęp do zaworów . Następnie wyjmujesz pompę z ramy i odkręcasz pozostałe nakrętki po obu stronach pompy po zdjęciu głowic dostęp do obu membran tłocznych....
Odkręć minimalnie śrubę L. Membrany i uszczelki gaźnika są założone w odpowiedniej kolejności. Kompresja w jakim jest stanie.
Sprawdź membrany w gaźniku. Śruby regulacyjne ustaw na półtora obrotu L i jeden obrót H.
Miałem ten sam problem. Trzeba napiąć membranę. Do tego służy śruba z łbem na imbus schowana w otworze z boku parownika. wystarczy lekko wkręcić o kilka stopni. Najlepiej ustawić doświadczalnie.
Twoje oczekiwania są zbyt wygórowane . PIerwszy rozruch robisz na " wyczucie" reszte korygujes analizatorem, bądż podglądem na pracę sondy .Wszelkie podanie w milimetrach wykręcanie śrub , wkręcanie oraz jak przykręcić zawór na wężu , jaką pozostawić szczelinę jest idywidualne dla auta i instalacji lpg.
[quote="micrus_poznan"]wychodzi mi 135 krokow czy to normalne??[ quote] Moze byc i 160 wszystko zalezy od tego jaka masz srednice miksera i jak ustawione jest naprezenie membrany w reduktorze.Te 135 krokow masz na srednich? Jesli tak to na wolnych obr sruba radelkowana na reduktorze reguluj tak zeby krokowiec oscylowal wokol tej wartosci.A reset jaki...
jeżeli możesz prześli mi link do programowania AL 700 czy na parowniku regulować srubą regulacji składu mieszanki,czy też można śrubą czułości membrany
Reduktor powtórnie na tapetę ,coś nie halo z membraną niskiego ciśnienia. Przeżyłem ten sam motyw jak mi gościu na stacji diagnostycznej (przy przegladzie rejestracyjnym) kręcił śrubą czułości membrany tak długo że wkręcił sprężynkę poza dzwignię :-)
Wymieniałem membranę i od tamtej pory zaczęło lecieć, a flaszka nie jest zgniła, śruby też dobrze dokręcone. Może to być wina nieodpowiedniej membrany?
Nie zgodziłbym się z powyższym. Tak jest przy parownikach z układem podciśnieniowym lub elektrozaworem sterującym ciśnieniem w parowniku. W innych parownikach ważne jest ustawienie właściwego ciśnienia pracy (najczęsciej śruba na impus). Sruba do wolnych obrotów tylko daje pewną dawkę gazu poza membranami aby nam nie gasł w czasie hamowania lub zakrętu...
Poniżej tego kurka w obudowie jest membrana. Po odłączeniu gazu i zakręceniu wody możesz od góry odkręcić widoczne śruby i sprawdzić stan membrany.
Tak chodzi tylko o niskotonowe. Średnica między śrubami: 19cm Średnica membrany 15.5cm Średnica kopułki: 5cm
A czy gazownik regulował parownik napisz jaki. W parowniku masz śrubę regulacyjną membrany wykręć o pół obrotu. Jak ruszasz auto potrzebuje więcej paliwa żeby się rozpędzić niż podczas jazdy, więc z powodu złej regulacji nie dostaje odpowiedniej dawki przez co ma ubogą mieszankę i strzela.
Kolego, chyba nie włożyłeś sprężyny pod śrubę regulacyjną głównej membrany (w Lovato ta duża, z tworzywa sztucznego), przez co zaworek klapkowy jest cały czas otwarty. Wykręć tą śrubę i zobacz, czy jest sprężyna lub czy dobrze leży.
Regulacja na zaworze jest po to by ustawić temperaturę przegrzania, a nie temperaturę gazu. Inaczej śrubą w tzr podpierasz membranę zaworu i zwiększasz lub zmniejszasz nacisk na iglicę która otwiera dyszę. więc nacisk iglicy wynika = śruba regulacyjna + ciśnienie mop(parownika)+ ciśnienie w czujniku temperatury zaworu, kumasz :D Więc im większa(w stosunku...
Dokręć nieco śrubę regulacji czułości membrany na parowniku najlepiej rozgrzej motor i wtedy pokręć śrubą czasem wystarczy mniej niż 1/4 obrotu by poczuć różnicę zapamiętaj pierwotne położenie by w razie czego ustawić ją tak jak była.
Witam wszystkich posiadam reduktor Tomasetto 140hp II generacji instalacje lpg ze sterownikiem bingo s4. Chcę wstępnie wyregulować reduktor metodą bąbelkową, czytałem dużo o tym aczkolwiek niektórzy piszą że reguluje się śrubą od czułości membran, a niektórzy że bypas. Więc jak jest naprawdę, którą śrubą muszę regulować.
Dziękuję za zainteresowanie. Ale raczej chodziło mi o to że sam bym chciał to wymienić. Czy to jakieś skomplikowane jest? Zamknąć zawory, wykręcić śruby i zamienić membrany?
Taki objaw czasem mógł być spowodowany niedokładnym umieszczeniem modułu membrany z cewką lub... zbyt silnym skręceniem głośnika śrubami.
Nie jest konieczne podpinanie pod kompa,zmniejsz czułość mambrany w reduktorze,wkręć śrubę od czułośći membrany o ok 1/4 obr.
witam chcialem zapytac jaki parownik zakupic pod blosa do silnika vw golf 2 1,8 KE jetronic 90 koni , silnik wczesniej pracowal na instalacji BRC a parownik to BRC AT 90E . Zakupilem blosa i membrany nowe- po zlozeniu do kupy calosci silnik nie chce chodzic na lpg ( blosa jeszcze nie zakladalem ) parownik mimo wkreconych srub napiecia i skladu mieszanki...
Witam Ta śruba odpowiada za wstępne napięcie membrany. Od wolnych obrotów jest śruba umieszczona na obwodzie w okolicach gdzie podłączasz wąż gazowy idący do silnika. Pozdrawiam
Zrob tak zakrec bypass czyli srube mosiezna ,zDejmij waz do aktuatora , podlacz na krotko elektrozawory tak zeby gaz zaczal leciec z reduktora(oczywiscie nagrzany ) i zacznij skrecac sruba naprezenia (szara z boku reduktora- naprezenie membran)tak zeby gaz przestal syczec.Oczywscie rob to najlepiej na otwartym powietrzu .Potem lekko odkrec te srube...
Pokręć śrubą na reduktorze tak żeby odczyt sondy oscylował od bogatej do ubogiej, mieszanka wahała się w pobliżu środka skali. Żeby mieszanka ci zeszła z bogatej powinieneś też pokręcić też śrubą od napięcia membrany na reduktorze, bo jak membrane masz rozkręconą to kręcenie śrubą od tz. wolnych nic nie da ( z tym że lepiej jak śruba wolnych obrotów...
z czasem trzeba dokonać korekty czułości membrany. Wiec trzeba bedzie wzbogacić śrubą czy zubożyc srubą ?
Zmień emulację sondy na masę, bo w po pewnym czasie będziesz mieć na tyle rozjechaną mapę paliwa, że nie będziesz mógł odpalać na zupie. Jeżeli na jałowych obrotach faluje to delikatnie kręć o ćwierć obrotu-maksymalnie o 1 pełen obrót śrubę regulacji napięcia membrany(w większości reduktorów lovato jest to większa plastikowa śruba, nie wiem jak w innych...
Gucio, Problem w tym, że o PGz-4 nie można znaleźć z zasadzie nic. Nawet wpisując termet piecyk. Niewiele jest. Gdzie czytalem, ze jak nie wybucha piecyk to problem jest z membraną. WIdziałem ten zespol. jest tam kilka srub. Nie wiem czy to jest tylko sprawa odkręcenia srub i wlozenia odpowiednio wymiana usczelek-membrany z ustawieniem piecyka to koszt...
witam, koledzy jaki powinien byc zalozony reduktor do blosa podcisnieniowy, elektroniczny czy nie ma roznicy? jaki byscie polecili do samochodu o mocy 115KM - jakis konkretny model pozdrawiam Poczytaj sobie dyskusje o blosie na forum gazowym autokacik.pl, tu masz np. jeden post: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat... Z tego...
Dziękuję sandamiano za dobrą podpowiedź . opiszę po kolei : po oddaniu butli do legalizacji wymieniłem filtr fazy ciekłej - nie był za ciekawy. Następnie po zainstalowaniu butli podpiąłem komputer i po ustawieniu wyższych obrotów silnika zacząłem regulować śrubą napięcia membrany i sonda ożyła! Jeszcze mam do regeneracji parownik ponieważ po walnięciu...
Czyszczenie gaźnika, to podstawa, dalej do sprawdzenia wężyki paliwa i impulsowy. Kolejna możliwa przyczyna, to zbyt "bogate" ustawienie śruby H w gaźniku. Uszkodzone membrany. Do sprawdzenia stan pierścieni tłoka. Tyle, na razie.
Śruba napięcia membrany jest po to by się nie otwierała na maxa a "liniowo", a ze nie jest to liniowe mamy aktuator lub register lub oba. Druga śruba reguluje ilość gazu na wolnych obrotach, ale też wpływa na dawkę podczas pracy bo sumuje się gaz z wolnych z gazem z membrany. Opis nie jest fachowy ale może coś rozjaśni. Ja stawiam, że zacina ci się...
Są dwie śruby. Od wolnych rpm zakręcić i dobrac napięcie membrany taka czarna plastikowa śrubą. Dodano po 10 Przyjrzyj się deklowi to zobaczysz.
A drugi problem to brak śruby od regulacji na reduktorze, w czym to może przeszkadzać ? Zależy która śruba bo jedna jest od regulacji składu mieszanki na biegu jałowym a druga od regulacji czułości membrany. Co do regulacji to zapraszam na priv. Pozdrawiam Józef
w tej instalacja wymieniłem membrany w reduktorze i rozdzielaczu, instalacja jest szczelna, filterki tez zmienione, sa tam dwa imbusy ktore reguluja napiecie sprezyny membrany z jednej i z drugiej strony, po srodku reduktora. Jeden z nich bezposrednio dziala na zawor gazu podnoszac go, a drugi na sprezyne membrany. objaw - auto gasnie w momencie schodzenia...
Witam sznownych formuowiczów Chciałby dodać do tego tematu parę uwag o wtryskiwaczach brc (nie kehiny) Miałem hyundaia acceta przez 1.3 przez 18 lat. (r 1998) W 2004 założyłem ist. LPG BRC seqent 24 MY07 Przyznam szczerze po gwarancji zdarzało mi się "przeciągać" wymianę filtrów (bo zapomniałem :D ) A oto usterki, które mi się przydarzyły podczas użytkownia...
Odkręć gaźnik od zbiornika paliwa i zobacz w jakim stanie jest membrana. Czasami, gdy śruby są słabo dokręcone podciśnienie w gaźniku wciąga część membrany do środka. Powstaje nieszczelność i pompka nie pompuje paliwa. Zawsze jest to obok wypukłości w membranie. Można spróbować wyprostować ją w tym miejscu i dokręcić śruby. Przeczyść też filtr na końcu...
Do wyregulowania reduktor - śruba regulacyjna wstępnego napięcia membrany, ponadto do sprawdzenia szczelność układu dolotu. Żaden komputer tu nie jest potrzebny.
Śruba do regulacji czułości membrany, zaznaczona na zdjęciu. Czyli ona może być winna? Jeśli ją odkręcę do pewnego stopnia to powinno być git?
OK - to są regulacje blosa. A jak ma być ustawiony reduktor, który ma też dwie śruby regulacji (czułości membrany i biegu jałowego)? Mam BRC 90AT Eco 140kW i wyszłóby, że razem już są cztery śruby do regulacji właściwej lambdy. Pozdrawiam Ondraszek Poznań Volvo 850 2,5 20V LPG 1993 sedan
Sprawdź styk widoczny na zdjęciu. Kondensator przeciwzakłóceniowy równolegle ze stykami. Może być zwarty i wtedy będzie cały czas napięcie na cewkach. ( oczywiście po podaniu zasilania ) Przykręć membranę. W membranie powinna być śruba regulacyna której koniec dociska widoczny na zdjęciu styk. Po podaniu napięcia membrana jest przyciągana do cewki co...
Może bazowe jest za niskie i nie nadaża się otwierać jakby miał aż tyle iśc. Zawsze zostaje śruba na reduktorze czułości membrany.
czy wina moze lezec po stronie zle wyregulowanej sruby umieszczonej centralnie na reduktorze (z przeciwnakretka i umieszczona na niej cewka nr 1 na zalaczonym zdjeciu) http://obrazki.elektroda.net/91_12180548... wiem ze napewno zostala przestawiona przy wymianie membran, a w srodku laczy sie poprzez sprezyne z dzwignia (niestety ale nie wiem dokladnie...
Sprawdź czy nie masz lewej wody w układzie, czy po zakręceniu wody kran jest suchy ? Dalej czy wyjmowałeś zwężkę venturiego czy siedzi na swoim miejscu ? Dalej czy zimna woda idzie na zespół wodny a ciepła wychodzi z nagrzewnicy ? Dalej czy śruba wyboru nie podbija membrany ? Dalej czy nie pokręciłeś śrubą zaplombowaną na zespole wodnym ? itd. W razie...
luzując linkę nic nie popsujesz. Zresztą i tak coś jest popsute skoro obroty dochodzą do 2500. Obroty stoją na 2.500 na jałowych, czy w czasie jazdy nie chce przekraczać tych obrotów. Jaki masz reduktor ? bo chyba poluzowałeś śrubę od sprężyny membrany.
Po wymianie krokowego wreszcie silnik auta daje się regulować. Nie myślałem też, że tak ważną rolę będzie odgrywać śruba czułości membran w reduktorze. A jednak. LPG jest coraz bliższe ideału, ale to jeszcze nie the best. Jeszcze nieco przydługawo trzyma bogatą lambdę po zejściu z obrotów na jałowym. Czasem zdarzy się, że komputer złapie błąd od zbyt...
W żadnym wypadku nie używaj kleju. Później tego już nie rozkręcisz. No i lokalizacja Twojego przecieku jest wg mnie gdzie indziej. W tym miejscu gdzie pokazałeś strzałką woda kapie z zespołu wodnego, ale przeciek masz znacznie wyżej (spójrz na zdjęciu jakie masz osady w górnej części zespołu wodnego - te biało-żółte nacieki koło śrub - to wszystko od...
te silniki wymagaja kompensacji aby byla mozliwosc przelaczenia zasilania na pb.jest to problemem gdyz zmniejsza sie roznica podcisnienien dla reduktora.bloss samoczynnie utrzymuje wymagane podcisnienie zapewniajace poprawna prace i nie powodujne zbyt dramatycznego spadku mocy.najlepiej do tych silnikow nadawaly sie instalacje III generacji nie powodujace...
Własnej roboty? To pewnie membrana np metalowa w rurce, która będzie się wychylać lewo/prawo w zalezności od pod/nadciśnienia. Osiowo w rurce śruba w nakrętce izolowana od membrany. Skokiem śrubu regulujesz ciśnienie w jakim membrana dotknie lub się oderwie od śruby. Masz wtedy sygnał 0/1. Straszny prymityw, ale jeszcze teraz na niektórych maszynach...
Witam Nie nie jestem właścicielem Nautilusa, to zestaw dla bogaczy. Moje zestawy głośnikowe to dolna półka dla przecietnego melomana ( Altus 75, Technics i Wharfedale).Czytałem kilka recenzji na temat tych zestawów i nie każdy jest zadowolony z jakości dzwięku. Co do mocowania to wydaje mi się że stosowano też inne mocowania (załączam zdjęcie), gdzie...
chyba błędnie regulowałem gaz bo mam silnik krokowy z śrubą i na tym regulowałem, jutro spróbuje podłączyć tester i będę regulował śrubą na parowniku od czułości membrany. Tylko po co ta śruba jeżeli jest krokowy, przecież to krokowiec ustala ile ma dać gazu? I czy TPS musi być podłączony?
Z przeciwnej strony co pokrywka pod którą jest membrana jest śruba z sprężyną wykręć ją dopasuj membrane, załóż pokrywkę skręć i zakręć tą śrubke z sprężynką.
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
Generalnie gdy nie da sie wyregulowac wolnych obr to parownik ma dosc- membrany sztywne i nie trzyma skladu mieszanki na wolnych obr.Predkosc maksymalna to nie problem nawet przy zuzytym parowniku. Nie jest ona zalezna od stanu mebran, tylko od dawki gazu regulowanej sruba/ aktuatorem na wezu do miksera. Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi...
Może po prostu jest tak wyregulowany. Na pewno ci gazownicy są godni zaufania. Może warto odwiedzić innych. Auto na gazie może jeździ jak przełączy się go podczas pracy silnika lub odpala na gazie gdy jest bardzo gorący silnik. Ja swój gaz w samochodzie regulowałem sam, po regeneracji parownika, tak aby napięcie na sondzie lambda wynosiło 0,6 V do 0,8...
Cześć, pilarka ciężko odpalała w związku z czym zacząłem przegląd od gaźnika. Sprawdziłem szczelność podając 0,5 bara na przewód zasilania paliwa, okazało się że przepuszczał w bardzo niewielkim stopniu spod wieczka od membrany pompy i z kanału impulsowego oraz od środka spod śruby którą przykręcana się wieczko membrany pompującej. Oczywiście wymieniłem...
Skoro wcześniej wszystko było ok to ja bym niczego nie zmieniał w ustawieniach,wymień membrany i zrób kalibrację ,zapisz se tylko jakie masz PWA,również zapamiętaj ustawienie śruby pybas. gdy po kalibracji będziesz miał np PWA większe niż wcześniej to reguluj tą plastikową śrubą od czułości membrany poprzez wykręcanie jej po około pół obrotu ,a jak...
Witam Ogromne dzięki za odpowiedź na moje pytania. Śrubę od wzbogacania minimum mam całkiem zakręconą, a od czułości też dość mocno wkręconą (około 2 obroty od maź wkręconej). Register 2,5 obrotu wykręcony. Nie wiem czy dobrze rozumuje że jeżeli czułość membrany mniejsza ( śruba wkręcona) to spalanie powinno być mniejsze, ponieważ membrana nie pracuje...
Cześć, koledzy mają rację. Źle zamontowany lub wyregulowany parownik. A więc: w parowniku jest membrana którą reguluję się za pomocą śruby (imbus, lub zwykła na śrubokręt). Tą właśnie śrubą regulujesz naciąg membrany tak aby na zakrętach siła odśrodkowa nie wpływała na elastyczność membrany. Według mnie masz ją za mało wkręconą i membrana jest zbyt...
Kilka dni temu miałem problemy ze zbyt dużym zużyciem paliwa , ale już tak nie jest . Po tym jak wymontowałem reduktor i dokręciłem śruby obudowy oraz membrany pierwszego stopnia zużycie LPG wyraźnie spadło. Teraz przy jeździe na krótkich odcinkach (niedogrzany silnik) zużycie LPG nie przekracza 20 litrów , a nie jak poprzednio 30 . Wszystkim dziękuję...
Jeżeli masz smykałkę do mechaniki i jakie takie warunki (garaż) to możesz zrobić to sam. Nic skomplikowanego. Zwrócić tylko uwagę na kolejność demontażu, żeby w odwrotnej kolejności po wymyciu (lub wymianie membran zmontować. Po założeniu do instalacji ustawić śrubą ciśnienie gazu. Ja sobie ustawiłem na 1.6atm. To cała filozofia. Zestaw naprawczy możesz...
Sonda podpięta ale pokazuje to co widać na foto z małymi wachaniami w stronę ubogiej. U brata podczas dodawania gazu wskakuje na bogatą i po chwili jest na środku tj w punkcie neutralnym. Po pierwsze daj screena z oscyloskopu, po drugie obserwując wskazania na kompie powoli wykręć odrobinkę śrubę czułości membrany parownika do momentu, aż sonda zacznie...
tą śrubą na imbus regulujesz napięcie membrany - ilość wypływającego gazu zależnie od podciśnienia - w miarę wykręcania zwiększasz dawkę gazu. A ta "duża" to tzw. by-pass - służy do regulacji wolnych obrotów.
Właśnie zdjąłem pokrywę filtra powietrza i obok wtryskiwacza jest metalowy element przykręcany 4 śrubami , pod nim jest membrana która właśnie mi strzeliła :cry: bezyna przeciekała prosto na przepustnicę powoduje to nierówną pracę silnika, no i niestety nie wiem czy można to dokupić,
Prawdopodobnie źle zamontowałeś mambranę z cewką, lub w szczelinie pozostały opiłki żelaza utrudniające prawidłową pracę układu drgającego głośnika. Spróbuj trochę poluzować śruby i lepiej scentrować membranę z cewką - czasem pomaga.
Temat stary. Ale tak się składa że walczę aktualnie z reduktorem w mojej omedze a 2.0. Silnik 8 zaworowy. Potrzebuję go wyregulować,. Dziś reduktor rozebrałem w celu sprawdzenia stanu membran. Moje pytanie brzmi: Czy mosiężna śrubka na pewno jest obejściem, bajbasem ?????? Z tego co ja zauważyłem jest ona zaworem spustowym. Służy tylko do tego aby...
Wpływ na skład mieszanki na wolnych obrotach nie ma tylko śruba od wolnych obrotów tylko też ta od napięcia membrany (ostatnio jak ustawiałem inną instalację to śruba od wolnych obrotów można było sobie kręcić i nic nie dawało, dopiero po pokręceniu od napięcia membrany mieszanka się podniosła).
Powiedzcie która regulacja jest od Pmax a która od Pmin. Mam dwie śruby do regulacji dużej sprężyny od membrany i jedyna małą też od jakiejś sprężynki. Nie chce kręcić na pałe. I od czego jest na mała rurka idącą od odwadniacza? http://obrazki.elektroda.pl/8593793600_1...
Witam wszystkich. Żeby nie zakładać nowego tematu, dopnę się do istniejącego. Mam taki zabytek, jak w temacie i czekając na nowy, próbuję zrozumieć funkcję poszczególnych elementów zespołu wodnego. Numeracja zgodnie ze schematem umieszczonym kilka postów wyżej. Dysza 20 odpowiada za regulację ciśnienia nad membraną. Dysza (tuleja) 7, wraz z śrubą regulacyjną...
Wtam serdecznie. wymienialem membrany w parowniku bo miałem zużycie gazu 17 l /100. Cały czas tankując wchodzilo mi do zbiornika 37 l gazu, na chwile obecną zużycie spadło jak przeliczyłem do 15l ale przeżyłem szok jak zatankowałem , gazu mi weszło tylko 31l. Więc w zbiorniku miałem jeszcze 6 litrów. Co może być przyczyną nie wyciągnięcia całego gazu?...
Moritouri : no kiedys bylo OK, czyli gasl duzo szybciej niz teraz.. ale kiedys doszlo do tego ze nie zgasl i zabezpieczenia wylaczyly piecyk i od tamtej pory wlasnie jest ten problem z dlugim wygaszaniem. napisales: Należy wówczas przeczyścić zwężkę lub wyregulować przepływ wody śrubą regulacyjną. ad1: ktora to jest ta sruba ?? czy ja widac na fotce...
Jak to jest? Mam lovato elektornika i są 2 śruby: jedna z boku czarna plastikowa a druga mosiężna z góry. Która jest od wolnych a która od napięcia membrany???
Panowie, wyczyściłem wszystko pod plastikami, wokół cylindra, komorę gaźnika i wymyłem same plastiki. Kupiłem ten nowy gaźnik.. Ale moja głupota nie zna granic. Zamontowałem już ten nowy i przekręciłem obydwie śrubki na jeden obrót. Co zrobiłem źle? Otóż to, że ten gaźnik już był wyregulowany- tak mi się zdaję. Odpaliłem piłę, fajniutko, cichutko chodzi,...
Nic nie powinno wypasc .Jest tzw by pass i koniec powinien byc spiczasty .Jedynie co moglo z niego wypasc to oring(zielony kolor) ktory go uszczelnia.Srubka ogolnie ma wplyw na spalanie - w swoich reduktorach zwykle skrecam ja do oporu i odkrecam tylko o 1/2 obr - sklad mieszanki na wolnych obrotach reguluje sruba I na inbus - naprezenie membrany.III...
sruba nakretka sruba parowniku sruba pompie
wymiana samsung świetlówki whirlpool zasilacz iskra komputer
Zamiennik anteny GPS do VW Golf 5 1.9 TDI Schemat kostek ISO Renault Trafic 2 - złącza i piny