A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Aha ok dziekuje za rade,ja myślałem ze ma swiecic na ssaniu. Pozdrawiam
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Przewód impulsowy jest uszkodzony lub zatkany
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Widzę że pomogło , takie strzelanie to ,moga byc bąbelki gazu w oleju pokaż jak masz zrobione ssanie paliwa ze zbiornika . Pozdro
Może woda dostała się do gaźnika. Albo czyszczenie albo dolej denaturatu do paliwa i może przepali.
Po rozpięciu kostki jest cały czas na ssaniu. Światła będą się świecić dopiero po odpaleniu silnika. Stop, klakson i kierunkowskazy są zasilane z akumulatora a oświetlenie z prądnicy.
Kolego jeśli nie dysponujesz schematem, to musisz intuicyjnie dochodzić do celu tj. porównywać wtyczki tzw. "męskie i żeńskie" oraz po kolorach kabli. Zwróć uwagę na wtyczki reflektora oraz podłączenie włącznika świateł na kierownicy oraz wyłącznika odcinającego zapłon przy bocznej stopce. Ponadto masz jeszcze wtyczki od włącznika sygnału i od uruchomienia...
Pisałem ,że Silnik stracił pewnie kompresję Kompresja jest dobra. Przebicia na świecy nie ma, sam kapturek też wygląda w porządku Rozkręciłem silnik i okazało się, że pierścionki się zapiekły Jednak dobra nie była.Trzeba było od razu rozebrać może uniknąłbyś wydatku na gaźnik chyba coś skopałem przy skręcaniu, bo dalej paliwo słąbo ssie. Sprawdź dokładnie...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Niepotrzebnie kręciłeś tymi śrubkami. Wygląda ze silnik dostaje zbyt dużo paliwa. Ssanie masz wyłączone? Sprawdzałeś iskrę, to ze świeca jest nowa o niczym nie świadczy. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika (ciągnąc za sznurek) wkręć ją i spróbuj zapalić, bez włączonego ssania.
Witam. Zasilanie - przewód prądowy najlepiej podłączyć do cewki WN do końcówki na której pojawia się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Pozostałe przewody do odpowiednich elektrozaworów załączających lub odcinających dopływ paliwa , bądź ,,ssania'' Najważniejsze,żebyś znalazł przewód prądowy. W tym celu musisz popatrzeć na płytkę przełacznika.
wymienione świece,kable,kopułka,palec,czujnik temperatury ok wyminiona sonda podstawka pod filtrem powietrza odłaczyłem akumulator na pare godzin i po podłaczeniu dalej to samo brak ssania jak sie nagrzeje to chodzi jako tako ale nierówno z tym że nie gaśnie,po dodaniu gazu dusi sie i pluje z wydechu
Odpalił zimny bez ssania. Problem jest z gaźnikiem. Więcej paliwa a mniej powietrza (na ssaniu) powoduje, że łatwiej dochodzi do zapłonu, ale nie jest to optymalny skład mieszanki - występuje min. za duże zużycie paliwa, moc co prawda rośnie, ale rośnie także emisja CO. Więc jeśli motocykl dymi na czarno to znak że mieszanka jest za bogata, także strzały...
na ssaniu podwyższoną dawkę paliwa To normalne że na ssaniu jest podwyższona dawka paliwa.
Wygląda że ma problemy z zaciągnięciem paliwa. 1. Używasz dźwigni ssania? 2. Wymieniłeś filierek na końcu przewodu w zbiorniku paliwa. 3. Jak gaźnik nowy to może dodać pompkę ręczną do niego. (taki przezroczysty bąbel do wstępnego napełnienia gaźnika). PS . Typowe odpalenie na zimnym to ssanie na ON. Kilka szarpnięć aż się odezwie. Potem zdjęcie ssania...
Miałem podobny problem ze zbyt dużym spalaniem benzyny i znalazłem skorodowany przewód paliwowy pod podłogą z którego sączyło się paliwo. W tym aucie ponadto przytrafia się usterka zablokowanego automatycznego ssania.
A podstawy sprawdzone? Ciśnienie sprężania, rozrząd, podciśnienie ssania, ciśnienie paliwa? Czy tylko błędy odczytane i niby diagnoza zrobiona?
Sprawdź wężyk paliwa w zbiorniku.
Witam, prawdopodobnie jest to złe ciśnienie paliwa może być tak że gdzies przetarł sie przewód paliwowy i jest słabe ciśnienie ssania paliwa z zbiornika i paliwo ucieka z układu ( jak pan spróbuje jakos odpalic auto potrzymac chwile na luzie i zgasic i znów odpalć) prawdopodobnie jest to słabe ciśnienie paliwa.
ECU dobiera po prostu inną dawkę paliwa dla zimnego i ciepłego silnika. W potocznym języku ssanie.
Witam. Dzięki za szybką odpowiedz. Tylko podobno rurka ssąca w Fordach jest seryjnie montowana i bak jest przystosowany do tego typu ogrzewania czyżby była za krótka? Tylko jak by była za krótka to by już w ogóle nie ssała paliwa nawet za drugim rozruchem urządzenia. Może pompka jest za nisko zamontowana? Tzn jest zamontowana praktycznie pod zbiornikiem...
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
Jeśli "zapłon" jest wyłączony, to tzw. "ssanie" pozostaje w pozycji "włączone" i wówczas podczas rozruchu silnik dostaje większą dawkę paliwa. Po pewnym czasie element grzejny ssania powoduje jego wyłączenie. Występują też inne rodzaje "ssania" np. sterowane ręczne (lub cięgłem) i bimetalowy, ale o rodzaju ssania w Twoim pojeździe dowiesz się z instrukcji...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Ją zalewa, chodzi jak na ssaniu. Coś mi się wydaje, że jest odwrotnie, po wyłączeniu ssania, brakuje paliwa. Świeca, pewnie sucha.
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Prawie. Między innymi z tego względu że "ssanie" to nie tylko zwiększenie obrotów silnika, ale także wzbogacenie mieszanki ponad stechiometryczną dla prawidłowej pracy silnika do czasu osiągnięcia temperatury pozwalającej na prawidłowe odparowanie i zapłon paliwa. Reasumując - zimny silnik bez ssania nawet po dodaniu gazu, pomimo że nie zgaśnie, będzie...
Zostaw łącze, poduszki i całą resztę w spokoju, to skutek a nie przyczyna. Przepustnica do sprawdzenia, podciśnienie ssania, ciśnienie paliwa.
Jaki tam masz gaźnik ZAMA ?
Po montażu i regulacji silnik pracował kilka lat również zimą bez awarii . W tym roku zimą zaczął mało ssać paliwa z gaźnika więc wymieniłem łożyska, tłok, uszczelnienia korbowodu i cylinder. Teraz silnik pracuje lepiej jak nowy bo poprawiłem niedoróbki producenta. Olej to mixol s 1 do 25. Po remoncie leję olej do pił motorowych w tej samej proporcji...
Witam! mialem taka lalunie chodzila jak na dame przystalo bez zarzutu. pewnie to wiesz ale ssanie wlancza sie po wl stacyjki naciskajac pedal gazu do dechy na chwile. jesli to nie dziala to masz po prostu przepalona spirale (podgrzewacz) od ssania to takie ustrojstwo pod filtrem paliwa przykrecone do gaznika dochodzi do niego zasilanie i 2 weze z plynem...
Czy sprawdzałeś poziom paliwa w gażniku?
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
dusza główna odpowiada za stosunek powietrza do paliwa jesli jest przytkana to ilosc paliwa jest za mala w stosunku do zasysanego powietrza i ty ten stosunek regulujesz ssaniem
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
Wskazałeś na zanieczyszczenie układu paliwowego, przed pompą paliwa na samym wlocie do pompy często stosuje się dodatkowy filtr w postaci sitka, sprawdź i wyczyść. Z Twojego opisu braku mocy wynika że dostaje mało paliwa, przewody gumowe łączące zbiornik z pompą jeśli są przytkane potrafią nawet czasem robić się płaskie z powodu podciśnienia ssania...
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
nierówna praca silnika to oznaka ze powietrze ci ciągnie . masz nieszczelność na wężach wtrysków jak i ci pompa zasysa dużo piany,na moje to oznaka nierównej pracy,po prze gazowaniu wzrasta szybkość ssania paliwa i chodzi lepiej,taka jest moja opinia. najlepiej zacząć od naprawy układu paliwowego i wymiany dziurawych węzy po naprawie dalszych ewentualnych...
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
Aisan podobno jest gażnikiem "idealnym"-podobno tak słyszałem,japończycy wiedzą co robią:) A teraz na poważnie ten gażnik wymaga częstych przeglądów ,szczególnie wężyki które sie przecierają,spadająitp.poza tym trzeba sprawdzić czy po wyciągnięciu ssania górna przepustnica zamyka (mysle że wiesz o tym że po wyciągnieciu ssania trzeba wcisnąć pedał gazy...
Witam, mam taki problem z podkaszarką. Chodzi tylko na włączonym ssaniu, jak naciskam pompkę paliwa nie wchodzi do niej paliwo tak jak powinno, strasznie mało i bąbelki lecą. Wymieniłem membranę w gaźniku wraz z uszczelką, wymieniłem również filtr paliwa i przeczyściłem wężyki paliwowe. I moje pytanie jest otóż takie, czy może być to spowodowane tym,...
Włączam przycisk na start przy manetce gazu, później wajcha na pozycję ssania, pompuję pompką paliwa kilka razy i za sznurek rozruchowy aż załapie. Nie liczę za którym razem zapali, ale trzeba się namęczyć, żeby zapaliła.
Zapytam z ciekawości; wyciągasz ssanie gdy uruchamiasz rozgrzaną piłę po wypaleniu paliwa? Ssanie ułatwia "zaciągnięcie" paliwa do gaźnika.
Jak to w gaźnikach bez pompki, membranami. No jak czyścisz gaźnik to też w nim nie ma paliwa. Piła zimna dajesz ssanie i odpalasz. Jak braknie paliwa a piła.jest ciepła to tak samo tylko bez ssania. Szarpiesz aż odpali.
Brak filtra paliwa. No to do czyszczenia wszystko na drodze pompka paliwa - powrót paliwa czyli wszystkie wtryski i tak dalej. Ja osobiście z doświadczenia wiem, że powinny być dwa filtry paliwa. Jeden to sitko montowane na ssaniu pompy paliwa(w baku paliwowym) a drugi powinien być w okolicach silnika od strony pasażera.
Cinguecento 900 z gaznikiem witam podczac zapalania zimnego silnika na ssaniu mam wyciek paliwa na tloczkowym zaworze pneumatycznym tym obok pompki przyspieszenia jaki moze byc powob tego wycieku prosze o pomoc
Wygląda na problemy z automatycznym ssaniem, pompą paliwa czy jakimś czujnikiem. Opisz dokładniej auto(gaźniki czy wtryski) i inne sprawy, bo nikt nie doradzi ci jak nie wie nic o aucie.
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
Witam, nie działa Ci ssanie. Pierwe posprawdzaj czujniki temperatury płynu i powietrza, one dają sygnał do sterownika a ten uruchamia ssanie czyli silniczek krokowy i dodatkową dawkę paliwa. Jak czujniki są w normie to krokowiec. Powodzenia
Weź od dowolnego Chińczyka, w każdym jednym jest to samo kranik paliwa cięgno ssania, włącznik, bezpiecznik, miarka do oleju.
Gaźnik jest dobry sprawdzałem na nowym za 200zł i też nie paliła. Dziwi mnie to, że jak zaleję tłok paliwem to pali ale tylko na ssaniu. Skoro ssanie wcisnę od razu gaśnie. Może jak na ssaniu ciągnie paliwo lepiej to pali ale nie dodam gazu bo blokada blokuje na gaźniku. Dodam, że w czasie koszenia musiałem trzymać na obrotach bo przygasała mając założony...
Wiem, że to ssanie, gdy się je odsuwa, Raczej nie ssanie, a pompka paliwa do pierwszego uruchomienia. W przypadku ssania, najpewniej napisane byłoby "choke", a nie "prime". Myślę, że obraca się toto przypadkiem, ale niech ktoś jeszcze Ci podpowie, bo mogę się mylić.
Uszczelni ssanie pompki paliwa
Silnik dwusuwowy z racji swojej konstrukcji ma tę cechę że skrzynia korbowa bierze udział w cyklach pracy silnika, zwłaszcza ssania (i dodatkowo smarowanie olejem z paliwa). Jak się pojawiają nieszczelności na niej to dzieja sie takie właśnie cyrki że silnik dostaje lewe powietrze. Tu jest temat o podobnym traktorku jednoosiowym MF70 z silnikiem dwusuwowym,...
Witam wszystkich. Posiadam zagęszczarkę Kaltmann K-ZG90 Pro EU5 z silnikiem Loncin NRS.212H. Sprzęt praktycznie nowy, był teraz pożyczony i po powrocie okazało się, że silnik w żaden sposób nie reaguje na dźwignię gazu, tylko na dźwignię zaworu paliwa oraz ssania. Wkręca się na obroty, ale brak reakcji na przepustnicę i szukam info albo zdjęcia gaźnika...
A wiesz, jak ustawić linki od gazu i od ssania?
Ssanie to zwiększona dawka paliwa. Na jałowym obroty są wówczas wyższe. Takie cuda to były w Polonezie na gaźniku. Szukasz sobie na siłę problemu
jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
Troszkę to naciągana teoria, bo samochód w tej pozycji nie odpala w ogóle - można kręcić nawet godzinę (jak akumulator wytrzyma), a i tak samochód nie odpala. Naprawiam samochody dość często, ale z takim problemem nie spotkałem się. Zauważyłem natomiast że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany...
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Jeśli nie dopala to jest za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Tą przepustnice ssania niepotrzebnie rozwiercałeś. Ssania używa się tylko na zimnym silniku. Ja mam rower z silnikiem sachs, wiem że innym ale u mnie był ten sam problem a gaźnikiem, z tym że u mnie pękła membrana, część droga, a że zajmuje się naprawą sprzętu ogrodowego, miałem gaźnik...
Jeżeli byłaby uszkodzona pompka paliwa to by były problemy już na ssaniu. Jak z lekko wyciągniętym ssaniem silnik wchodzi na obroty to prawdopodobnie jest za niski jest poziom paliwa. Dodaj do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy, wyczyści wszystkie pozostałości po zaschniętym oleju dodawanym do paliwa.
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Odkręciłem podczas przeglądu i czyszczenia i nic niepokojącego nie zauważyłem. Poza tym w jaki sposób zatarty tłok (przypuszczam, że pisząc o rysach masz na myśli rysy na tloku lub pierścieniu) może spowodować nadmierne ssanie paliwa?
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Może to być wina filterka paliwa w zbiorniku. Pozdrawiam.
A nie wygląda to wam koledzy na zbyt niskie ciśnienie paliwa ? Gdy silnik jest na ssaniu to wymaga więcej paliwa i wtedy właśnie jest problem. Zanim wydasz te 1000zł na przepływomierz polecam zmierzyć ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Witam mam problem z odpaleniem silnika w Corsie gdy jest zimny. W silniku wymieniłem następujące części : świece przewody cały aparat[palec kopułke] czujnik ssania filtr paliwa. Wystarczy popchnąć pół metra a Corsa odpali. Czekam na pomocną rade.
Z filtra powietrza nie ma mowy nie powinno cieknąć paliwo, jeżeli już to na ssaniu paliwo może wydostawać się przez tłumnik, nie spalone paliwo. :D
Bardzo potrzebuję pomocy - Skuter Torq Foremax 50 Euro 5 Mam taki problem. Jak odpalałem skuter, to zawsze po przekręceniu kluczyka zapalało się na chwilę kontrolka na desce i było słychać dźwięk pompy paliwa albo jakiegoś ssania w okolicach baku, po paru sekundach to gaśło i można było palić maszynę. Tak było, gdy wszystko było ok. Skuter niestety...
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Jeśli świeca nie jest czarna po takim koszeniu to zdecydowanie wyciek paliwa. Jeśli jest czarna, sprawdź cięgno przepustnicy ssania. Zdecydowanie za dużo paliwa znika, na ten kawałek to powinno wystarczyć ze 100ml, bo chyba nie "młócisz" metrowej trawy?
polecam zaglądniecie do kilku czujników najlepiej czujnik ssania lub czujnik dawkowania paliwa Możesz kolego napisać coś więcej o tych "czujnikach" tj. ssania i dawkowania paliwa ..... Dodano po 10 Macie jakiś pomysł, co to może być? Dodam jeszcze, że na ciepłym silniku problem nie występuje. Jak już odpali i pojeżdżę trochę to później odpala za pierwszym...
Istotnie masz racje brak paliwa w baku powoduje za ssanie śmieci które tam się nazbierały przez tyle lat ,teraz te smieci mogą zatykać :idea: ,sądze ze należy przeczyścić cały układ od zbiornika po wtryski ,i wymiana filtra paliwa i poprawne jego zamontowanie :idea:
Nie za mało paliwa tylko za dużo paliwa. Zalewa go i gaśnie. Normalne na ssaniu. Opuść iglice o jeden rowek, przereguluj gaźnik, zmniejszając dawkę paliwa.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Zaworki z rozpędu napisałem , oczywiście jest jeden . Ssanie zwiększa ilość paliwa ale mam wrażenie że powietrze też bo przy mojej TS dziwnie głośno zasysało powietrze na ssaniu .
Czasami pomaga, ale po chwili nawet na ssaniu muli i gaśnie a czasami nawet po włączeniu ssania nic nie pomaga i od razu gaśnie. Dziś wyczyściłem bak oraz kranik paliwa. Zapaliłem chwile pochodził na ssaniu i znów to samo. Ale mam mało paliwa może teraz to przez to, chociaż wcześniej wypalał mi wszystko do zera dopiero jak całkiem brakło to się tak...
Wymień czujnik,bo chodzi na ssaniu,ale przecież przed chwilą pisałeś,że niema iskry.
A - wlew oleju? , B - swieca, C - ???, D - filtr powietrza, E - wlew paliwa, F - jakis zawór, po nacisnięciu leci benzyna , G - ???, H - ssanie paliwa. C - ???, - tłumik G - ???, - komora pływakowa gaźnika
Ściągnąć rurkę poziomą pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Wstrzyknąć ze 3cm sześcienne do gaźnika. Dać pełny gaz (bez ssania!) i kręcić rozrusznikiem, jeśli na chwilę zaskoczy, to zapłon jest ok i trzeba szukać przyczyny w zasilaniu paliwem.
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
Może zanieczyszczony wtrysk ( póki idzie na ssaniu to ma dosyć paliwa....) Pozdr.J.
Jeśli kręciłeś srubami od regulacji obrotów to być może gaznik trzeba ustalić. Może coś że ssaniem trzeba kombinować.
najbardziej mi na tą pompę wskazuje, bo jak jest silnik zimny to wada nie występuje dopóki ssanie się nie wyłączy to jeździ dobrze, czyli wtryski też by raczej odpadały po wyłączeniu ssania paliwo podaje pompa, czyli to ona może zawodzić i nie podawać paliwa pod odpowiednim ciśnieniem
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
mi się wydaję ,że to coś z dopływem paliwa do silnika (słabo ssie lub nie może więcej bo zapchane wszystko,pompa też może być winna) galernik79 słuszna uwaga :) (nie znam się na samochodach ,ale jak w motorze mi takie coś robiło to było ssanie paliwa małe czy słaby dopływ )
ssania paliwa corsa siła ssania punto ssania
programator zmywarka elektrolux iskrownik ustawić guzik power
Wartość rezystora R6 w ładowarce Hitachi UC18XG Junkers WRP11 B23 - Gwałtowne Gaśnięcie Podczas Pracy