lub elektrozawor ssania A które to jest? Bo jedyne elektrozawory jakie są w tym modelu to odpowietrzania zbiornika paliwa i wtryskiwacz.
Samochód z którym mam problem to Corsa 1.4 silnik C14NZ z instalacją gazową. Problem polega na tym, że samochód od pewnego czasu nie ma ssania na paliwie i lpg. Po odpaleniu silnik wchodzi od razu na 900 obr. Cała usterka pojawia się po zgaszeniu ciepłego silnika i jego ponownym uruchomieniu. Corsa odpala i od razu obroty spadają do min, jeżeli nie...
Witam mam problem z odpaleniem silnika w Corsie gdy jest zimny. W silniku wymieniłem następujące części : świece przewody cały aparat[palec kopułke] czujnik ssania filtr paliwa. Wystarczy popchnąć pół metra a Corsa odpali. Czekam na pomocną rade.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Jaki czujnik podciśnienia? toż to elektrozawór jest, w Astrze taki sam jest do pochłaniacza par paliwa, jest to całkowicie nie potrzebne W skodach widziałem, że wadliwy zgniatał zbiorniki paliwa. Sam kiedyś podciśnieniem zdjąłem oponę z felgi, drugiego koła się nie udało, ale opona zrobiła się "kwadratowa". Jest moc tego ssania...
Witam , po długiej przerwie Samochód wreszcie naprawiony przyczyną okazały sie dwie usterki : skorodowany wtyk od czujnika hala przy rozdzielaczu zapłonu , druga usterka to urwany wężyk przy monowtrysku ten który prowadzi do pojemnika na pary paliwa przy kole . Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc :D
A ja bym zaproponował jeszcze sprawdzenie czujnika temperatury wody i powietrza . Może przekłamują i komp daje za dużo paliwa i zalewa świece gdy jest już ciepły silnik Silnik pracuje cały czas na "ssaniu"
Nie ubywa płynu od chłodzenia ? Miałem kiedyś troche podobny problem, gdy głowica była pęknięta, po lekkim nagrzaniu najwidoczniej po rozszerzeniu metalu sklepiało się pęknięcie. Ale wówczas bardzo dymiło z rury na biało.. Drugi motyw - A czujnik temperatury ? Też doświadczyłem, że puki auto się nie nagrzało świrował mi i dawał ogromne dawki paliwa...
Mam problem z silnikiem. Gdy zapalam go gdy jest zimny, potrafi po zaskoczeniu zgasnąć. Po ponownym zapaleniu praca jest nierówna. Słychać nawet jakby "strzelał w gaźnik".Wymieniłem świece, filtr powietrza, filtr paliwa. Jak zauważyłem taka praca silnika jest, gdy pracuje na ssaniu. Samochód jest garażowany. Może ktoś się spotkał z taką awarią. Proszę...
Jak "trzyma prąd" i rano ma tyle siły by zapalić to możesz założyć. Problem jest jak Ci nie zapala na " dotyk" tylko długo kręciśz zanim zechce zapalić. Po wymianie filtra paliwa jak będzie ciężko palił nadal będzie to problem z ssaniem. Jak to jest wtrysk może czujnik temp. błędnie informuje ECU? W niektórych autach po wypięciu wtyczki z cz. temp....
Teraz konkretnie, gdyż może się to komuś sprzydać: wymieniłem termostat (przy okazji pasek i rolkę z napinaczem) i wszystko OK. Wnioskuję, iż autko musiało być wcześniej ciągle "na ssaniu", a silnik niedogrzany stąd "apetyt na paliwo". Po wymianie części wskaźnik poziomu paliwa (co dziwne dla mnie bardzo) działa prawidłowo, temperatura jest w normie...
Witam Mój samochód Corsa A'92 bardzo źle reaguje na wilgoć chłodnymi dniami. Traci obroty, szarpie, trzeba się posiłkować ssaniem przy ruszaniu, później wyłączać, żeby się nie dławiła. Parę lat temu przeczytałem wszystkie wątki w internecie o tym problemie w silnikach 12NV, także 10NV i 14NV. Niestety ludzie pisali, że wymieniali większość osprzętu...
Witam Posiadam kosiarkę z tym samym silnikiem i od dłuższego czasu borykam się z tym samym problemem autko na ssaniu ma problemy z utrzymaniem wolnych obrotów strzela w kolektor dolotowy. Wyglada mi to jakby silnik był przylewany beznyną. Oglądałem wykresy z wszystkich czujników na programie Opel scanner i wyglądają poprawnie. Zastanawiam się nad czyszczeniem...
Podczas kręcenia rozrusznikiem nie miałem podłączonego komputera zrobimy to dzisiaj. Sprawdzaliśmy pompkę podając jej napięcie z zewnętrznego źródła ( akumulator ) i działała idealnie ( opinia mechanika) . Z poziomu komputera wyłączaliśmy i włączaliśmy ją działa ok. A czy to może być coś związanego z czujnikiem ssania???? No to dobry mechanik . Na...
Nie wspomniałem o wymienionym czujniku temperatury płynu chłodzącego. Już wcześniej wymianiłem ten czujnik i nie było żadnej poprawy. Przyczyną był nowy czujnik (tani zamiennik), który działał tak samo jak stary. Po wkręceniu oryginału od boscha w końcu wszystkie parametry są właściwe. Najpewniej ten czujnik wydatnie się przyczyniał do duszenia się...
Świece sprawdziłem jeszcze raz i są ok, firma ngk. Pod komputer postaram sie podłączyć jutro samochód. wydaje mi się że oleju teraz nie bierze, gdyby palił olej to by kopcił na czarno albo niebiesko, a on tylko zakopci na siwo kiedy go odpalam na zimnym silniku. Kiedy auto już zagrzane to normalnie pali na dotyk i nic nie kopci. Może to mieć związek...
Witam, w dniu dzisiejszym opelek mnie trochę zaskoczył. Uruchomiłem silnik i gdy zakończył pracę z ssaniem, przechodząc do jałowych obrotów, pracował nierówno ("kulawo") tak jak wtedy gdy celowo odłączyłem kostkę z przepływomierza. Pracował na tyle nie równo, że po chwili sam gasł. Po zgaszeniu ponownie go uruchamiałem, i tak około 10 razy, po czym...
WITAM Mineły 3 lata od ostatniego wpisu ale podzielę się doświadczeniami związanymi z opel corsa b 1.2 8v wer. z katalizatorem 1995 R . Nie pamiętam kodu silnika. Auto paliło 12 litrów, po dodaniu gazu zamiast jechać to zwalniało, dopiero jak weszło na wyższe obroty to zaczynało przyspieszać no i nie równa praca silnika na luzie. Problemów było kilka...
Druga sonda nie ma wpływu na to co się dzieje u Ciebie. Zapali tylko lampkę silnika. A że się tak spytam, na benzynie auto działa dobrze? na automatycznym ssaniu na benzynie przez chwile pod odpaleniu auta (np. z rana) - tak, wtedy chodzi poprawnie i trzyma stabilne ok 800 obr/min na biegu jałowym. Ale tylko chwilę chodzi dobrze.. Wiec radzicie bardziej...
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
ssania paliwa corsa paliwa cisnienie paliwa corsa
moeller xcomfort zawór filtrze paliwa użycie procesor reset
festool moduł din28425 wyświetlacz
Xerox WorkCentre 6605 – komputer widzi drukarkę, ale nie widzi skanera po instalacji sterowników Demon RQ 580 – silnik mocno się grzeje na pełnym gazie mimo prawidłowej mieszanki, kolor świecy jasny kawy z mlekiem