Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Tylko przy zimnym silniku i gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 15 stopni lub w ciepły upalny dzień, odpala jakby bez ssania, bo za drugim razem i pracuje na bardzo małych obrotach nie gaśnie nawet lampka ładowania. Nie reaguje na wciskanie pedału przyśpieszenia. Trwa to ok 20- 30 sekund potem...
Witam wszystkich , jeśli zamieściłem post w nieodpowiedniej rubryce proszę o przeniesienie. Trafiła do mnie Skoda Fabia 1,2 htp silnik BME , trzycylindrowiec 12 zaworów. Otóż koleżanka zabrała auto z jakiegoś warsztatu , ponieważ nie mogła z mechanikami dojść do porozumienia . Ale po kolei - przyjechała...
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam, mam taki problem. Ostatnio zaobserwowałem że zapala mi się świeca żarowa w aucie. Autko to Skoda Fabia 1.9 TDI 74kw 2002r. Problem polega na tym że świeca zapala się tylko czasami a szczęśliwie mamy wiosnę i temperatura osiąga kilkanaście stopni c. Zapala się również jak uprzednio mimo kilkustopniowej...
Tak coś koło tego, dzisiaj zrobię wydruk, i napisze. Wartość na rozgrzanym silniku do 80 stopni: Czy wie ktoś jaka wartość podciśnienia ma być w tej skodzie? Po podpięciu vakuoemtra pod kolektor ssący, mam wartość ok 0.5 mbar na biegu jałowym, tylko że trzęsie troszkę wskazówką. Na obroty...
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin...
Tylko biezcie pod uwagę to e jak jest zły emulator sondy to też wyżuci takie błędy:) a więc trzeba sprawdzić na kompie jak pracuje sonda i wyedy podjąć jakie kolwiek decyzje czy wymienia cz ją czy nie. Na kolektoże ssącym jest taki czujnik zassysanego powietrza sprawdz go on si mieści styłu za przepustnicą...
Witam wszystkich Moj problem jest jak w temacie.Jesli wykasuje ten blad to pojawia sie po kilku sekundach znowu. Szukalem po internecie, ale nikt jeszcze nie przewalczyl tego problemu dlatego otwieram ten temat Znalazlem na forum ze blad 17549 to Nieszczelność na ssaniu ale jak to sprawczic...
Przestawiony rozrząd na 98,5%. Na szczęście tam gary chyba co 120 stopni bo miałem takie Polo z tym silnikiem z przewalonym rozrządem o cztery zęby i zaworów nie ruszyło, żeby było śmieszniej to sprężanie miał po 14 bar na każdym cylindrze. Błędów nie pokazał wogóle, bo akurat przeskoczył na tym drugim...
Właśnie że nie jest zamarznięty!patrzyłem na cewke od ssania co znajduje się na reduktorze i po przełączaniu nie może sobie poradzić z otworzenie,tak jak by ją coś trzymało,po paru odpaleniach i trzymaniu dłoni na tej cewce czuć jak odchodzi!czysciłem ja i dalej nie pomaga!
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie...
np:spryskiwaczem z benzyną ekstrakcyjną (podejrzewam uszczelke kolektora ssącego)
Widzę, że małe zamieszanie na forum się zrobiło :) Wynalazek tak czy inaczej działa i na pewno będzie rozwijany. Jak silnik klęknie to mam drugi w dobrym stanie to zrobię przekładkę a stary rozbiorę i ocenie co z nim para wodna zrobiła. Co do niejasności spalania Artur k wyjaśnił dokładnie o co mi chodzi. Co...
WITAM SERDECZNIE.MAM TAKI SAM PROBLEM ZE SWOJĄ SKODZINĄ.BYŁEM U ELEKTRYKA I STWIERDZIŁ,ŻE JEST WALNIENTY CZUJNIK SSANIA.I PRZEZ TO PRZEKAZUJE BŁĘDNĄ INFORMACJĘ O TEMP.I TO POWODUJE ZALEWANIE SILNIKA.MAM TAKIE PYTANKO.JAK ON WYGLĄDA,I GDZIE JEST UMIEJSCOWIONY????
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia...
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
A próbowałeś regulować zawory?? Wczoraj przerabiałem temat i pomogła regulacja zaworów. Tam jest hydrauliczna regulacja, poziom oleju w normie. Dodano po 59 :d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność. Absolutnie nie tak. W...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie...
Witam Autko jak w temacie,błędy jakie wywala to niewłaściwy sygnał (za niski) czujników polożenia przepustnicy oraz brak przeprowadzonej adaptacji. Adaptacji nie mogę wykonać bo przerywa ją w połowie, przepustnica podmieniona na 100% sprawną, czujnik w kolektorze ssącym nowy Siemens. W parametrach widzi...
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Z kablami mój błąd, luzy się reguluje. Witam. Na ten temat są 2 szkoly. Jedna mówi, że w tym silniku luzów się nie reguluje - kolejna modyfikacja oryginalnego czechosłowackiego silnika to hydrauliczna regulacja luzu zaworowego. Wstępnie reguluje się luz na 0 i dokręca 2 obroty. Resztę "załatwia"...
Pragnę poinformować ze problem rozwiązany w momencie kiedy rozrząd był rozciągnięty to niestety nastąpiła lekka kolizja , zawory ssące na drugim cylindrze dostały i były skrzywiony baaaaaardzo minimalnie i prawdopodobnie sie zacinały albo coś. Głowica przeszła remont , nowe dotarte zawory i prowadnice...
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Witam panowie. Upieracie się na nieszczelny dolot i może macie racje ale czy aby na pewno wtedy strasznie trzęsło budą tak jak autor tematu mówił? Miałem podobny problem w innym samochodzie i u mnie objawem takiego zachowania były nadmiernie zużyte panewki dzięki czemu telpało wałem na wszystkie strony....
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają....
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając...
Witam kolega ma fabie 1.4 mpi i mial podobne problemy padla lambda , i na jego pech ma 5 pinów koszt 450zl gdzie wiekszosc fabii ma 4 piny na lambdzie koszt 150/250zl. Skolei ja mialem tez podobny przypadek ale z reno sceniciem zimny palil cieply nawet gazu nie moglem dodac bo strasznie dlawil - okazalo...
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Skoda Fabia 1,2 12V gaśnie po dodaniu gazu i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy ale bez efektu. Przewody podciśnieniowe są szczelne. Po odłączeniu wtyczki z czujnika podciśnienia silnik zachowuje się normalnie, po wpięciu...
Poradzę ci coś jedz do porządnego serwisu skody niech zobaczą co i jak zapłać więcej ale miej samochód sprawny ewidentnie widać niefrasobliwość mechanika.
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią...
Witam kolegów. Instalacja w Skodzie Fabii 1,4MPI-44KW. Wszystko pracuje poprawnie, tylko silnik ciężko odpala na benzynie, doszedłem do tego, że po jeżdzie na gazie i wyłączeniu silnika puszczany jest gaz przez podcisnienie do kolektora ssącego i silnik jest zalewany i stąd ciężki rozruch. Mam pytanie:...
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem...
głośność youtube wentylacja grawitacyjna filtr wskaźnik producent wentylator stabilizator napięcia lodówka philips pionowe paski matrycy wtryski vivaro almera bezpiecznik delta temperatura przepływ sterownik pieca ustawienia salus hydrofor dobijanie powietrza astra ustawienia dekodera