Witam, odświeżam temat ponieważ problem powrócił. Od ostatniego posta auto trafiło do jeszcze jednego warsztatu z bardzo dobrymi opiniami. Było tam 3 razy i chłopaki sprawdzali coraz to inne rzeczy (nie wiem jakie) - nie pomogło. Po ostatnim odbiorze auta powiedzieli, że jak dalej się nie poprawi to została im ostatnia próba sprawdzenia jakiegoś czujnika...
Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
Tylko przy zimnym silniku i gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 15 stopni lub w ciepły upalny dzień, odpala jakby bez ssania, bo za drugim razem i pracuje na bardzo małych obrotach nie gaśnie nawet lampka ładowania. Nie reaguje na wciskanie pedału przyśpieszenia. Trwa to ok 20- 30 sekund potem załapuje ssanie i obroty są ok 1200. Potem wszystko...
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Kupilam skode fabie 1 z 2002 roku 1.4 silnik.szyba prawych drzwi przednich nie otwierają.po rozebraniu okazalo sie ze nie ma silniczka.w lewych drzwi silnik numer SK 240DDLSNFM. Drugi numer to 6Q1959801.Skad wiadomo jaki kupic silniczek do prawych drzwi? Czy numery z lewych drzwi sa takie jak na prawych zeby dzialalo?prosze o pomoc prostym jezykiem.(jestem...
Mam Fabię II 1,4 63kW z 2007 roku. Czy posiada ona pasek czy łańcuszek rozrządu? Interesuje mnie również po jakim przebiegu się go wymienia?
Witam, Mam takie dwa małe problemy. 1. Zbyt małe obroty w momencie postoju np. czekając na światło zielone. Wskazówka od obrotomierza faluje. Wspomnę, że właśnie wymieniłem świece na Boschowskie i dodatkowo na komputerze wyszedł czujnik lambda więc jego też wymieniłem. 2. Wspomaganie - został wymieniony czujnik skrętu i pompa wspomagania. Jakieś 2 tyg....
Witam, Posiadam skodę fabię 2001 benzyna 1.4 mpi Byłam u mechanika, kilkukrotnie prosiłam o zdiagnozowanie problemu i usunięcie go. Wydałam u niego już 3000 w tym większość za robotę. Niestety nadal słyszę dźwięk stukotu jakby pustych szklanek obijających się o siebie przy powiększaniu obrotów. Słychać nawet gdy jest bieg na luzie, a ja dodam gazu....
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
Witam Kolegów, ostatnio zachciało mi się dołożyć ekstra do mojej Skody fabii - elektryczne szyby tył (przednie fabrycznie są), udało się zdobyć kompletne tylne mechanizmy więc zakładam, patrzę we wtyczce instalacji podnośników nowe kabelki tzn. zasilanie i can, ok ale problem zaczął się z przodu, po rozebraniu drzwi okazało się że silniczki przednie...
Szukam informacji na temat skody fabii I generacji z silnikiem 2.0 8V. Interesują mnie lata produkcji tego modelu, dokładnego wyposażenia, ilości wyprodukowanych sztuk, itd.. Przeszukałem internet, ale na większości stron nie ma nawet wymienionego tego silnika, nie wspominając o szczegółach.
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Skoda Fabia 2005 r. Jak w temacie nie działa prawa szyba, mam tylko dwie szyby elektryczne. Jak zdejmę klemę z akumulatora i założę ją z powrotem to działa tylko z prawego włącznika i za jakiś czas przestaje działać. Z grubsza wszystkie wiązki w drzwiach posprawdzałem i ponaprawiałem.
Skoda Fabia 1,4 mpi. Witam, nie działają elektryczne szyby. Lewa jak i prawa. Ciekawostką jest, że gdy odepne akumulator na 10 minut i podepnę z powrotem wszystko jest ok przez 5 min, po czym sytuacja się powtarza. Czy to wina sterownika szyb? Gdzie on się znajduje?
Witam, zatrzasnąłem sobie klucz od samochodu na tylnej kanapie - kluczyk położyłem na kanapie i w tym czasie poprawiałem pasy od fotelika dziecięcego. W miedzy czasie zaryglował się zamek w drzwiach (zapomniałem o tym). Wyszedłem z auta i zatrzasnąłem drzwi. Nie mam zapasowego klucza. Auto posiada immobiliser. Jaka metoda w tym momencie będzie najmniej...
Witam wszystkich Niedawno kupiłem auto i na początku miało problem ze wspomaganiem a mianowicie w prawo było wspomaganie a podczas kręcenia w lewo na początku idzie ciężko a potem leko z takim jak by przeskokiem ale już 3 raz zdażyło mi się że auto wariowało to znaczy na początku przygasa podświetlenie zegarów potem włancza się kontrolka absu potem...
Witam, Zauwazylem dzis nastepujacy problem. Przychodze do samochodu a tam tylnie prawe drzwi sa niezaryglowane. Pierwsza moja mysla bylo ze niedomknalem drzwi jak wychodzilem do domu ale sprawdzilem i drzwi byly dobrze domkniete. Otworzylem i zamknalem samochod kilka razy(mam centralny zamek w kluczyku, centralny jest fabryczny) i co ktorys raz tylnie...
Witam Mam problem z Fabią. Najpierw nie było zasilania na prawej szybie, ale okazało się że ktoś uciął przewód w puszce bezpieczników.Naprawiłem, bezpiecznika nie pali. VAG wywalił błąd złego kodowania modułu komfortu. Obecne kodowanie jest 00067. Po otwarciu drzwi na włączonym zapłonie auto miga awaryjnymi. Przełącznik prawej szyby nie ma podświetlenia....
Witam Mam w kupnie samochód Skodę Fabię I z 2002. Na pierwszy rzut oka jest w bardzo dobrym stanie, ma przejechane 136 tys. km. Samochód ma być docelowo przeznaczony dla taty, czy warto kupić Skodę Fabię, pomijając kwestię ceny. Generalnie chodzi mi o to, czy jest to technicznie dobry samochód - czy warto iść w Skodę.
Autko jak w temacie podstawowa wersja 44kW. Brak wszystkich udogodnień oprócz zapalniczki, którą dziś dorobiłem. Chciałem się dowiedzieć czy da się dołożyć wspomaganie kierownicy, jakie to są koszty z robocizną i jakich to wymaga przeróbek.
Witam, kupiłem Fabię 1 i było wszystko wporzadku. Po paru dniach szyba kierowcy po otworzeniu i zamknięciu jej otwiera się ponownie do połowy. Nie zależnie czy przcisnę tryb żeby się zamknęła sama czy sam zamykam ją po trochę. Nie widzialem wcześniej podobnych postów. Co to może być i jak to naprawić? Pozdrawiam
Witam, posiadam Skodę Fabie 1.4 Mpi z instalacja gazową. Od pewnego czasu podczas dodawania gazu oraz zdejmowania nogi z gazu samochód delikatnie szarpie, dzieje się tak na wszystkich biegach. Ostatnio czyściłem przepustnice (sam), ponieważ skoda regularnie gasła na wolnych obrotach, ale po wyczyszczeniu wszystko działa jak należy. Dokonałem też wymiany...
Witam serdecznie, mam problem w Skodzie Fabii z 2003 roku 1.2 HTP, mianowicie nie świecą światła mijania i drogowe, postojowe świecą, blind działa, proszę o pomoc. Kontrolki na desce nie świecą, jedynie podczas blindowania się świeci.
Witam. W mojej fabii prawdopodobnie uszkodzeniu uległa część przedstawiona na fotografii. Proszę o pomoc w fachowym nazewnictwie owej części, gdyż przestała działać szyba przednia po stronie kierowcy, która jest nią sterowana a nie mogę jej znaleźć w żadnym sklepie Internetowym.
ew. zabity kat To bardziej na nieszczelny zawór wskazuje, ew. przestawiony rozrząd. Do tego błąd ubogiej mieszanki - cudów nie ma, gdzieś ssie.
np:spryskiwaczem z benzyną ekstrakcyjną (podejrzewam uszczelke kolektora ssącego)
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Nie do końca. Podpięcie pod tester i sprawdzenie wszystkich kluczowych parametrow dla poprawnej pracy silnika.
A no, było, widziałem ten post, jeszcze kolektor ssący znaleźć i będę w domu. 😁
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność.
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Czy zima czy lato mi pali tak samo.Lato klima zimą "ssanie". Różnica jest gdy tankujesz stacja po stacji bo gdy na tej samej kilka razy wynik ten sam.
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
To że brakuje bezpiecznika, nie oznacza że gaz nie dostaje się razem z paliwem do cylindra albo jest gdzieś na tym cylindrze nieszczelność, lub jeśli ma, to urwana klapa kolektora ssącego, lecz z tego co wiem w tym silniku nie występuje.
Hm......... z mojej strony mógł bym zaproponować obróbke głowicy, kolektora ssącego i wydechowego oraz chiptuning. Czyli do normalnej jazdy wystarczająco :)
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
Poradzę ci coś jedz do porządnego serwisu skody niech zobaczą co i jak zapłać więcej ale miej samochód sprawny ewidentnie widać niefrasobliwość mechanika.
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
Pragnę poinformować ze problem rozwiązany w momencie kiedy rozrząd był rozciągnięty to niestety nastąpiła lekka kolizja , zawory ssące na drugim cylindrze dostały i były skrzywiony baaaaaardzo minimalnie i prawdopodobnie sie zacinały albo coś. Głowica przeszła remont , nowe dotarte zawory i prowadnice i już pięknie chodzi :)
a ja uwarzam ze problem lezy w przekazniku od blokady gdyz po uzbrojeniu alarmu przekaznik(zle podlaczony niestety bardzo czesto)zostaje zalaczony i ssie z instalacji prad rzedu 200mA caly czas(zalezne od zastosowanego PK)walczylem nie raz z tym paskudztwem ACZKOLWIEG przyznaje racje innym sugestiom pozdrowienia>>>>>
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
Moja propozycja to zaworek przy kolektorze ssącym sterowany cięgnem przepustnicy i zawór bezpieczeństwa (ciśnieniowy) żeby rurki nie rozerwalo połączony z prostym skraplaczem i powrotem do zbiornika. Silnik powinien reagować szybciej na dopływ pary a przy wolnych obrotach będzie pracować bez pary. Można też zastosować elektrozawory i prosty układzik...
proszę uprzejmie, na koniec uwaga : lepsza jest dysza nieco większa ( czyli w kierunku diagnostyki programu "za duża") i nższe ciśnienie gazu niż nawiercenie za małej dyszy i podkręcenie ciśnienia gazu bo wtedy wtryskiwacze pracują w gorszych warunkach. Pionowy montaż jak na rysunku też sprzyja długowieczności bo i syf ma jak spływać i tarcie mniejsze....
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Do Motronic - przepraszam ale nie :-))))))) Wrzuciłem temat do elektryki z powodu tego niby czujnika wymienianego.I zapomniałem dodać że ponoć cała deska kontrolek się w warsztacie paliła- teraz po podpięciu przepustnicy nic się nie pojawia , kontrolki gasną , błąd przepustnicy nie wraca. Obejrzałem dokładnie głowicę i tłoki , ssące na pierwszym cylindrze...
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Przestawiony rozrząd na 98,5%. Na szczęście tam gary chyba co 120 stopni bo miałem takie Polo z tym silnikiem z przewalonym rozrządem o cztery zęby i zaworów nie ruszyło, żeby było śmieszniej to sprężanie miał po 14 bar na każdym cylindrze. Błędów nie pokazał wogóle, bo akurat przeskoczył na tym drugim wałku (nie pamiętam czy ssący czy wydech) niż czujnik...
Witam Autko jak w temacie,błędy jakie wywala to niewłaściwy sygnał (za niski) czujników polożenia przepustnicy oraz brak przeprowadzonej adaptacji. Adaptacji nie mogę wykonać bo przerywa ją w połowie, przepustnica podmieniona na 100% sprawną, czujnik w kolektorze ssącym nowy Siemens. W parametrach widzi że pedał gazu pracuje bo widzi jego położenie,...
Z kablami mój błąd, luzy się reguluje. Witam. Na ten temat są 2 szkoly. Jedna mówi, że w tym silniku luzów się nie reguluje - kolejna modyfikacja oryginalnego czechosłowackiego silnika to hydrauliczna regulacja luzu zaworowego. Wstępnie reguluje się luz na 0 i dokręca 2 obroty. Resztę "załatwia" automatyczna regulacja. Druga mówi o ustawieniu luzu...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
Tylko biezcie pod uwagę to e jak jest zły emulator sondy to też wyżuci takie błędy:) a więc trzeba sprawdzić na kompie jak pracuje sonda i wyedy podjąć jakie kolwiek decyzje czy wymienia cz ją czy nie. Na kolektoże ssącym jest taki czujnik zassysanego powietrza sprawdz go on si mieści styłu za przepustnicą najlepiej było by go podmienić na inny sprawny...
Tak coś koło tego, dzisiaj zrobię wydruk, i napisze. Wartość na rozgrzanym silniku do 80 stopni: http://obrazki.elektroda.net/67_12724365... Czy wie ktoś jaka wartość podciśnienia ma być w tej skodzie? Po podpięciu vakuoemtra pod kolektor ssący, mam wartość ok 0.5 mbar na biegu jałowym, tylko że trzęsie troszkę wskazówką. Na obroty wchodzi bez problemu....
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
ssanie skoda skoda ssanie skoda favorit ssanie
samsung odtwarzane formaty moeller xcomfort sharp ustawień fabrycznych
studio technik wzmacniacz audio
Spadek baterii w KuKirin G2 Pro przy przyspieszaniu Peugeot V-Clic 50 4T 2008 – brak iskry przy podłączonym przewodzie gaszenia, CDI, kill-switch, diagnoza