zabrudzona przepustnica wyczysc i wprowac nastawy
Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
Nie do końca. Podpięcie pod tester i sprawdzenie wszystkich kluczowych parametrow dla poprawnej pracy silnika.
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
ew. zabity kat To bardziej na nieszczelny zawór wskazuje, ew. przestawiony rozrząd. Do tego błąd ubogiej mieszanki - cudów nie ma, gdzieś ssie.
np:spryskiwaczem z benzyną ekstrakcyjną (podejrzewam uszczelke kolektora ssącego)
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Witam, odświeżam temat ponieważ problem powrócił. Od ostatniego posta auto trafiło do jeszcze jednego warsztatu z bardzo dobrymi opiniami. Było tam 3 razy i chłopaki sprawdzali coraz to inne rzeczy (nie wiem jakie) - nie pomogło. Po ostatnim odbiorze auta powiedzieli, że jak dalej się nie poprawi to została im ostatnia próba sprawdzenia jakiegoś czujnika...
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
Tylko przy zimnym silniku i gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 15 stopni lub w ciepły upalny dzień, odpala jakby bez ssania, bo za drugim razem i pracuje na bardzo małych obrotach nie gaśnie nawet lampka ładowania. Nie reaguje na wciskanie pedału przyśpieszenia. Trwa to ok 20- 30 sekund potem załapuje ssanie i obroty są ok 1200. Potem wszystko...
Właśnie że nie jest zamarznięty!patrzyłem na cewke od ssania co znajduje się na reduktorze i po przełączaniu nie może sobie poradzić z otworzenie,tak jak by ją coś trzymało,po paru odpaleniach i trzymaniu dłoni na tej cewce czuć jak odchodzi!czysciłem ja i dalej nie pomaga!
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
A no, było, widziałem ten post, jeszcze kolektor ssący znaleźć i będę w domu. 😁
Witam, mam taki problem. Ostatnio zaobserwowałem że zapala mi się świeca żarowa w aucie. Autko to Skoda Fabia 1.9 TDI 74kw 2002r. Problem polega na tym że świeca zapala się tylko czasami a szczęśliwie mamy wiosnę i temperatura osiąga kilkanaście stopni c. Zapala się również jak uprzednio mimo kilkustopniowej aury rozgrzeję ją ( poczekam aż zgaśnie,...
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Świeca jest po to by zapalić !!! paliwo w komorze wirowej, na nagrzaną do czerwoności świecę leci (rozyla się) paliwo, następuje samozapłon i spalanie niepełne, ciśnienie wyrzuca resztę niespalonego paliwa do cylindra i tam następuje całkowite dopalanie dawki. Bezwladność cieplna świecy powoduje, że kilka-kilkanaście kolejnych suwów przebiega w podobny...
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność.
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Cześć, Proszę o pomoc w poszukaniu przyczyny możliwego błędu bo już nie wiem co mam robić. Napiszę to chronologicznie datami - będzie prościej. 22 maja zapaliła się kontrolka od wspomagania i to jest początek problemów, auto straciło wspomaganie, po ponownym odpaleniu auta błąd zniknął 23 maja zapaliła się kontrolka EPC, ASR, Check engine. Auto na biegu...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Hm......... z mojej strony mógł bym zaproponować obróbke głowicy, kolektora ssącego i wydechowego oraz chiptuning. Czyli do normalnej jazdy wystarczająco :)
Czy zima czy lato mi pali tak samo.Lato klima zimą "ssanie". Różnica jest gdy tankujesz stacja po stacji bo gdy na tej samej kilka razy wynik ten sam.
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
Poradzę ci coś jedz do porządnego serwisu skody niech zobaczą co i jak zapłać więcej ale miej samochód sprawny ewidentnie widać niefrasobliwość mechanika.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
a ja uwarzam ze problem lezy w przekazniku od blokady gdyz po uzbrojeniu alarmu przekaznik(zle podlaczony niestety bardzo czesto)zostaje zalaczony i ssie z instalacji prad rzedu 200mA caly czas(zalezne od zastosowanego PK)walczylem nie raz z tym paskudztwem ACZKOLWIEG przyznaje racje innym sugestiom pozdrowienia>>>>>
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Pragnę poinformować ze problem rozwiązany w momencie kiedy rozrząd był rozciągnięty to niestety nastąpiła lekka kolizja , zawory ssące na drugim cylindrze dostały i były skrzywiony baaaaaardzo minimalnie i prawdopodobnie sie zacinały albo coś. Głowica przeszła remont , nowe dotarte zawory i prowadnice i już pięknie chodzi :)
proszę uprzejmie, na koniec uwaga : lepsza jest dysza nieco większa ( czyli w kierunku diagnostyki programu "za duża") i nższe ciśnienie gazu niż nawiercenie za małej dyszy i podkręcenie ciśnienia gazu bo wtedy wtryskiwacze pracują w gorszych warunkach. Pionowy montaż jak na rysunku też sprzyja długowieczności bo i syf ma jak spływać i tarcie mniejsze....
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
ssanie skoda skoda ssanie skoda favorit ssanie
dioda zenera mostek kondensatory sprzężenia zwrotnego atheros ar5b125
najlepszy router światłowodowy wzmacniacz gitarowy
Fiat Punto II 1.2 8V – zapach spalonej gumy po wymianie paska rozrządu Krups FDB145000P – komunikat „napełnić pojemnik”, czyszczenie pływaka i czujnika wody