Mam głupie przeczucie ,że może pierścień się przytarł Może być też zawór ssący/wydech.
Nie w pewnych okolicznościach zapala się kontrolka EPC tylko pali sie ciągle, aż w oczy razi, czasami nie chce zapalić. Jedyne wyjście to podgrzać świece, kluczyk z powrotem w lewo i zapalać bez podgrzewania świec. Wygląda na to że masz jeszcze układ zapowietrzony. Jeśli dobrze poszło paliwo z poluzowanych przewodów wtrysków i nie chce zapalić "kluczykiem...
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
No właśnie sprawdziłem dziś po południu ,połączone są z hamulcem górskim ,jak nim zasteruję to pojawia się tam powietrze i co dalej ?uchylają się ssące czy wydechowe zawory ? tak to działa ?
Proponowałbym pomiar ciśnienia w cylindrach. Być może zawór ssący jest nieszczelny , a cykanie to uciekająca kompresja.
Ze schematu wynika, że po włączeniu zapłonu zasila przekaźnik i elementy 16, 17. 16 - to zawór (możliwe, że paliwowy - odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu) 17 - to jakiś podgrzewacz paliwa. Oba elementy muszą się znajdować w układzie paliwowym. 16 może to być zawór A1040700046
Wymien zawór ERG nowy 1200 uzywany 600 i po kłopocie. znajduje się on na kolektorze ssącym
Odcięcie w tym mercedesie jest przy 3,5 tyś. Po podpięciu pod kompa jest jeden błąd 2511 EGR monitoring manufaction, w odczytach aktualnych EGR stoi w miejscu, jak odepnę EGR to auto zaczyna jechać dzisiaj sprawdzałem ale wtedy wydaje dziwne dźwięki jak by zawory zagrały albo wtryski
Zle ujołem w czym jest problem, chodzi mi o regulacje zaworów, czyli o śrube przeciwkontrójącom pod pokrywą zaworów. Brakuje juz regulacji, na zaworach ssących na cylindrach 1,2,3. wydechowe śą wporządku...
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Jeżeli układ ssący jest szczelny (nie pobiera "lewego" powietrza) to opis tego błędu brzmi: zawór przełącznika powietrza przyrządu wsysającego Y83.
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
yyyyyyy znowu zonka mam ......... miałem 2.2 CDI coupe teraz mam 2.7 sedan i ani w jednym ani w drugim nie miałem czegoś takiego jak przetwornik połączony z kolektorem ssącym który ciśnieniem daje jakikolwiek impuls ... może masz na myśli zawór EGR który jest sterowany podciśnieniem???
Tzn że wtryskiwacz cały czas wtryskuje paliwo nawet w suwie wydechu ? Uprzedzę Twoje pytanie - tak, tak to działa. Wtrysk pyli przed zawór ssący, dlatego może robić to cały czas. Jak ktoś rozbierał rozdzielacz paliwa to na 90% nadaje się na złom.
Witam mam problem z mercedesem c klasa w204 2009 rok.Na liczniku świeci się żółta kontrolka (silnik).Gdy podepnę auto com i skasuję błędy to jest dobrze, ale po dwóch odpaleniach powracają błędy i zapala się kontrolka.Oto błędy jakie mi pokazuje auto com: 109700-Silnik/AC , elektryczny wentylator ssący. zwarcie obwodu do masy, nieciągły. 145E00-zawór...
Trzeba było całkowicie usunąć klapy , i zaślepić otwory osi klap ,( jest wiele poradników dotyczących tematu ). To na nich zawsze się zbiera znaczna ilość nagaru powodując zacieranie się tych przepustnic , poza tym odłączone klapy od silnika krokowego mogą wpadać w rezonans poprzez luzy w osadzeniu osi w kolektorze ( częsta zmiana ciśnień ,a tym samym...
Kolego nie pisz bzdetów jak nie znasz 1,4 hdi, już o tym pisałem. Miałem przygodę z EGR w Mercedesie om642 i akurat w tym silniku uszkodzony zawór recyrkulacji spalin uniemożliwiał rozruch auta, po prostu zaduszał silnik spalinami. Wystarczyło go odkręcić z kolektora ssącego, i można było awaryjnie zjechać z trasy. Ale masz rację, nie znam 1.4 HDi,...
Witam walcze ostatnio z takim upartym mercedesem 124 2.2 benzyna + gaz Na gazie obroty idealne ładnie z chodzi i stabilizuje bez wachnięć. Na benzynie lekko podszarpuje i ma problem z utzrymaniem ich po dodaniu i puszczeniu gazu( potrafi zgasnąć) gdyby nie gaz od razu postawił bym na przepustnice( na linkę ale regulacja wolnych obrotów poprzez silnik...
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
Jak w temacie sprinter 316 2.1 cdi 2011r po wymianie nowego kolektora dolotowego nie chce zapalić ,podpięty pod komputer bosch w trakcie kręcenia obroty są na poziomie 250, synchro rozrządu pokazuje ok. Cisnienie wolno ale narasta i oscyluje na poziomie od 24000 do 30000 .Na plaka odpala i tylko na nim pracuje. Zawór na pompie i na rampie podmieniony...
Witam , mam podobny problem w MB 203 2.7 CDI tyle że u mnie auto jak jest zimne to chodzi jak burza gdy jednak rozgrzeje się zaczyna tracić moc, po zatrzymaniu i zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto chwilkę chodzi normalnie a potem ledwie jedzie i zmienia biegi przy ok 2000 obrotów, tak jakby turbina wcale nie załączała się. Podłączenie kompa zakańcza...
Witam serdecznie autko jak w temacie problem polega na tym że nie chce palić diagnostyka pokazała czujnik położenia wału ale ani jego zmiana ani sprawdzenie przewodów nie przyniosły skutku system jest zasilany paliwem przez pompy jedno sekcyjne podobnie jak w mercedesie nie ciekną zawór zwrotny wymieniony i paliwo jest utrzymywane w układzie dodam jeszcze...
Chodzi oto. Ze benzyna podawana jest do zbiorniczka który umieszczony jest na kolektorze wydechowym , i natychmiast zamienia sie w parę przegrzaną. Nawet ciężki olej, też zamienia się w tę parę. A para przegrzana ma to do siebie, że nie skrapla się tak szybko. Gdy zostanie zmieszana w kolektorze ssacym.Z powietrzem. Zrozum nawet najlepsze wtryskiwacze...
Chciałbym zmienić silnik z 1.5 benzyna na 1.7 lub 2.0 benz. i szukam informacji, czy jest to możliwe i jeśli silnik da się zamienić co jest potrzebne, czy osprzęt jest taki sam, bo z tego co wiem blok jest taki sam we wszystkich wersjach, różnica pojemności jest w skoku tłoka ale nie wiem, czy głowica też jest taka sama i czy komputer może zostać z...
zawora ssać mercedes ssać ssać mercedes
czujnik temperatury focus akumulatorek pilota konwersja float string
zasilacz 2650w korek paliwa kosiarki
Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych WS432 Moment dokręcania pokrywy zaworów John Deere 4045TL