Problem jak w temacie, drukarka wskazuje teoretycznie zacięcie papieru którego... nie ma. Po uruchomieniu karetka jeździ, stacja serwisowa pracuje, karetka parkuje prawidłowo w stacji serwisowej, zapala się zasilanie i za jakieś dwie sekundy zasilanie i wznów zaczynają migać. Stacja serwisowa sprawdzona, tryby ok, nic nie jest ułamane, sprzęgło z lewej...
Ten błąd zgłasza jedyny mechaniczny czujnik położenia krzywek (wszystkie pozostałe są optyczne). Możliwe przyczyny: - 90% i więcej gdy zaśniedzieją styki (wtedy na ogół pomagają resety, czasem konieczne jest rozebranie i czyszczenie) - kilka % gdy uszkodzi się płyta główna (przerwany obwód) - kilka % gdy nie zazębia się mechanizm wałka, na którym jest...
Pytanie do mądrych kolegów, może coś jescze podpowiecie ;) Parę mięsięcy temu naprawiłem zębatkę drutem stalowym i do dziś działa OK. Trzy tygodnie temu dostałem do naprawy następna 3820 - i dziłała, ale do dzisiaj. Sprawdziłem naprawianą wcześniej zębatkę i jest w porządku. A objawy są takie : po włączenie wciąga i wypluwa kartkę po czym stacja serwisowa...
Punktów biedaku nie masz na pobranie. Mniejsza sprężyna pownna być nad plastikiem, który z kolei jest nad pierwszą zębatką patrząc od tyłu drukarki.
Jasne, wchodzisz na http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra67... pobierasz plik, rozpakowujesz go, następnie otwierasz i spoglądasz na obrazki wraz z instrukcją.
Wygląda więc na to, że defekt jest na płycie głównej drukarki - nie podaje prądu do silniczka.
Często jest tak zafajdany, że ciężko pracuje. Sprawdź czy silnik w stacji kręci.
Wydaje mi się, że nie ma znaczenia. Po uruchomieniu drukarki samo się powinno ustawić we właściwej pozycji.
hej witam! Mam takacała stacje z urzdzenia office jet d135, jak byścoś potrzbowal to sie odezwij na priv lub gg 311947
Unosisz trochę i ciągniesz do boku drukarki plastik przez który była przykręcona ta śrubka.. jednocześnie najpierw wkładasz między plastik a metal płaski wkrętak na środku plastiku z przodu drukarki (mniej więcej w jego połowie wkładasz go na ok 1 cm)i próbujesz odchylić na zewnątrz.. to samo z tyłu drukarki.. uwaga na przyciski pulpitu..
Cześć. Trzeba zdjąć skaner i obudowę (boczne i górną), po drodze wypinając prawie wszystko z płyty głównej. Dopiero wtedy mamy pełny dostęp do stacji, którą należy wyjąć, ewentualnie wyprać wkłady chłonne, odpiąć wężyki od pompy i sprawdzić dokładnie drożność. To jest warunkiem prawidłowego działania stacji i utrzymywania głowicy w prawidłowym stanie....
Podaje listę drukarek które posiadają identyczną podstawę stacji serwisowej: Color Copier 160/170/260/270 DeskJet 710/712/720/722c/810/812/815/830/832/ 840/841/842/843/880/882/895 OfficeJet R40/R45/R60/R65/R80/T45/T65 PSC 500 (w nazwach nie podawałem koncówek C, Cxi i podobnych które nie mają wiekszego znaczenia) Pozdrawiam
Brudny, albo źle włożony enkoder, ten paseczek z kreseczkami który jest za wózkiem.
Miałem tak w innym modelu i winna była pompa (stacja serwisowa).
Popieram kolegę stacja serwisowa do mycia i odblokowania.
To jest takie "uziemienie" silnika przy stacji serwisowej. Oplata go w połowie i zaczepia o blachę nad nim. Nie musisz tego montować.
Sam stripencoder jest już czysty, a transoptor, który go "prześwietla"? Poza tym może być taka sytuacja że na początku (po stronie stacji serwisowej) jest niedoczyszczony/wytarty i karetka głupieje co do pozycji i uderza w ściankę chassis. Natomiast zgrzyt w stacji serwisowej w serii DJ 6xx był najczęściej spowodowany wyłamaniem zębów w elemencie odpowiadającym...
Witam. Kod serwisowy-5162. Pozdrawiam.
Witajcie Zeby zlikwidowac wlasnie te trzaski podczas pracy karetki na stacji serwisowej, nalezy wyczyscic stacje serwisowa. Uzywa sie do tego tylko torx 10 i plaskiego do wyjecia z zatrzasku po prawej stronie z metalowego korpusu drukarki. Zakladam, iz wiesz jak zdjac wszystkie elementy poprzedzajace wyjecie stacji serwisowej; jesli nie to pisz ppserwis(at)wp.pl...
ServiceStation "zapaskudzona" tak mocno, że brudzi czujnik opto na karetce, a maszyna wyrzuca komunikaty o braku papieru na znanym portalu dostępny zestaw do T770 czy warto docinać i modelować?
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
witam, nie napisałeś czy karetka zatrzymuje się na wychylonych popychaczach kartek wydrukowanych,jeśli tak to napisz - pomyślimy co wtedy. Jeśli nie jest to ich wina to sprawdz stację serwisową czy nie jest zalana zaschniętym tuszem bo może nie ma siły jej ruszyć oraz czy się nie wyłamał trzpień na który nałożony jest ten mały tryb w stacji serwisowej.
błąd pozycji. sprawdź karetkę , enkoder, stacje serwisową oraz podajnik.
Nie wiem czy dobrze kojarzę to jest drukarka A3 z wkładami 88 to ja taki przypadek miałem i bawiłem się cały dzień ale doszedłem co nie tak. Okazało się że stacja serwisowa się w tych modelach sama nie ustawia ona napędzana jest silnikiem i przed złożeniem jej trzeba odpowiednio ustawić zespół czyszczący ale już nie pamiętam jak chyba ma być cofnięta...
Błąd pozycji stacji serwisowej, być może coś ci wpadło do środka i zablokowało ją.
Czyli jak wyżej - czeka cię wymiana stacji serwisowej. Napisz jeszcze tylko czy ELECTRONICS MODULE TEST wypada pomyślnie.
Jest to błąd czujnika pod stacją serwisową wykrywającego obroty stacji czyszczącej. Czujnik mógł się zalać tuszem i nie działa bądź się uszkodził. Raz zdarzyło mi się, że po prostu się odpiął przez co nie wykrywał nic. Niestety dojście do niego jest strasznie trudne, pomoże Ci serwisówka.
Cześć, Posiadam. Odezwij się PW
Epson l3160 czyste kartki mimo wymiany głowicy i stacji serwisowej. Miał może ktoś taki przypadek, co może być przyczyną ?
coś ze stacją serwisową , coś nie podłączone może zablokowane lub wentylator nie podłączony
Witam, zdejmowałeś obudowę i patrzyłeś jak pracują mechanizmy bez niej? W starszej generacji drukarek na tusze rozdzielone, błąd 5100 pojawia się też, gdy karetka nie mogła docisnąć przełącznika napędu (położenie maksymalnie w prawo nad stacją serwisową). Przełącznik napędu to taka "skrzynia biegów". Jeśli jest wciskany przez karetkę, to napędza sam...
Zgadza się. Coś jest na rzeczy. Sprawdź czy ręcznie da się głowicę przesunąć do końca. Oczywiście na wyłączonej drukarce. Może być uszkodzona stacja serwisowa albo jest jakiś problem z naciągiem paska zębatego. Widać, że drukarka już trochę brudna. Do sprawdzenia również enkoder kołowy z lewej strony. Ale do tego musisz zdjąć obudowę. Zresztą w tamtym...
Zaczalbym od konserwacji calego mechanizmu z naciskiem na stacje serwisowa. Zycze powodzenia - komora stacji to dolna czesc obudowy - milego mycia :) Bylbym zapomnial - sprawdz czy nie urwal Ci sie pasek przesuwajacy glowice.
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
Witam. Według instrukcji serwisowej "Zestaw konserwacyjny 2" to stacja serwisowa (CQ890-67045). Instrukcja zaleca po wymianie stacji serwisowej jej reset z Reset Menu, pozycja PMK2. Po ponownym uruchomieniu drukarka skalibruje się względem wymienionej stacji serwisowej. Pozdrawiam
witam O ile sie nie myle może byc to sprawa złego umieszczenia sprężynek pod obudową kół zębatych znajdujących sie w stacji serwisowej. Przejżyj to jeszcze raz. Pozdrawiam
Przy pomocy udrażniacza. Możesz go "wlać" w stacje serwisową i dosunąć karetkę, zostawić na kilka godzin minimum i spróbować. możesz wtedy w karetkę włożyć ręcznik papierowy i odwrócić drukarkę do góry nogami.
Wyczyść enkoder wałka papieru (przezroczysta tarcza z czarnymi kreseczkami) i czujnik papieru. Otwórz tylną pokrywę i pokręć wałkiem, przesuwa się czyścik w stacji serwisowej czy nie :?:
Takie miganie diod i błąd oznaczony kodem 5100 oznacza w tych drukarkach "błąd karetki", czyli jakiś problem z jej ruchem - najczęściej jest to związane z zabrudzoną zaschniętym tuszem stacją serwisową, która blokuje karetkę. Czy po włączeniu karetka przesuwa się, a po otwarciu klapy wysuwa na środek? Dodano po 4 OK, obejrzałem już filmik - wygląda...
Gąbeczka musi być na miejscu - inaczej tusz wycieka. Kartridż jeszcze nie padł - gdyby był uszkodzony, to drukarka sygnalizowałaby to błędem U052/5200/B200 (tak właściwie to E05/P08/P10). Powód braku wydruku jest chyba taki, że zalało stację serwisową i teraz jest nieszczelna/zamulona.
Jest to całkowicie normalne i nie ma się czym przejmować, dokładnie to samo można zobaczyć w modelu Hp PSC 1510, który jest bardzo podobny do C3180. Stacja serwisowa czyszcząc głowice odchlapuje te resztki tuszu niefartownie właśnie na obudowę drukarki.
Proszę podjechać do stacji serwisowej BRC . "benzyna/gaz(BRC), " Jeżeli gdzieś jest książeczka z BRC to na ostatniej stronie jest wykaz autoryzowanych serwisów BRC i tam niech serwisant/"gazownik" przejrzy instalację gazową i połączenia z komputerem/sterownikiem gazu .
Nie napisales czy stacja serwisowa jezdzi-bo jesli nie to zębatka.Ja za pierwszym razem tez nie wiedzialem jaka zebatka i gdzie dokladnie szukac.Zdejmij obudowe,z odudowy zdejmij panel z przyciskami tak zebys mogl sterowac drukarka,zamiast zamykajacej sie klapy drukarki mozna zastosowac zwykly papierek dzieki ktoremu drukarce bedzie sie wydawalo ze...
Miałem ten sam błąd, myślałem że to coś w stacji serwisowej, bo na to wszystko wskazywało, skaner normalnie się testował, dopiero jak wjeżdżała karetka w stacje to z 3 razem kiedy próbowała się czyścić to wyskakiwał błąd, okazało się na końcu że wystarczyło wyczyścić enkodery ten po prawo i nad karetką i wszystko wróciło do normy :) :D :idea:
Chyba masz coś nie tak z tuszami-zacznij od podstaw: -przeczyść styki w karetce i w kardridzach(spirytusem) -przeczyść przezroczysty pasek z kreskami za karetką -sprawdz czy stacja serwisowa gdzie parkują kardridże nie jest zawalona zaschniętym tuszem Pozdrawiam
W drukarkach Epson zdarza się też tak, że z powodu częściowego zatkania starym tuszem wężyk pompki odczepia się od spodu stacji serwisowej - świeży tusz z pojemników nie jest wtedy zasysany do głowicy i drukarka nie ma czym drukować.
W stacji serwisowej nie grzeb - łatwo popsuć, usterka jest przy wylocie na pampers. Pampers PGBK jest nad kasetką na papier. Od spodu podzespołu drukującego jest wylot tuszu PGBK ze stacji serwisowej. Wylot to taka szeroka, przezroczysta rurka (~1 cm średnicy, 5 cm długości i ścięta ukośnie). Ta rurka jest pewnie zapchana i tu jest źródło problemu....
Proszę bardzo: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zdjąć encoder karetki, zluzować głowicę ze ze stacji serwisowej (zwykle pomaga pokręcenie encoderem kołowym), przesunąć w prawo patrząc od tyłu, zluzować pasek zębaty i podnieść do góry w odpowiednim miejscu z prawej strony. Zdejmujesz plastikową osłonę z głowicy, luzujesz taśmę i wyjmujesz z elektroniki. Zdejmujesz klipsa dociskającego wężyki.
Powiem ci ze ja stosuje to co mi wpadnie w rece... akurat mam żółty ale firmy nie znam.. Jesli zacznie ci juz powoli udrazniac gowice to zostaw ja tak na około 45 minut by płyn miał czas na udrożnienie bo w kanaliku płyn bedzie robił swoje.. pozniej jeszcze raz i zobacz jak udrożniło głowice. Czasami robi sie myk ( by nie wyciągac całej głowicy ) kładziesz...
stacja serwisowa deskjet stacja serwisowa canon stacja serwisowa
elektryczny paralizator schemat palnik kotła wpisać częstotliwość
Formatowanie i wgrywanie systemu na Huawei AGS2-W09 przez fastboot Jak rozkręcić SBS i dozownik SUP021Y - instrukcja