Może ktoś zamienił kable w stacyjce....
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
Przerwa w obwodzie zasilania elektromagnesu , zaśniedziałe styki na złączach , uszkodzona stacyjka, uszkodzony kabel.
Te same symptomy. U mnie wystarczyło wyjąć stacyjkę i dokręcić z tyłu 2 Śruby mocujące blokadę kierownicy i wyjście kabli do stacyjki. Jak ręką odjął...
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
dzięki za odpowiedź. a na ilu pinach sterownik powinien mieć zasilanie? ma jeden stały i jeden po stacyjce. kabel sterujący przekaźnikiem jest ok.
Viper, tniesz kabel żółty z pomarańczowym paskiem, lutujesz bezpiecznik 20A, drugi kablek do drugiej nóżki bezpiecznika i do 15 stacyjki ( gruby biały kabel).
Najłatwiej jest poszukać odpowiednich kabli przy stacyjce.
Nie będe cie tu uświadamiał, to nie szkółka niedzielna. Jednak drogą dedukcji, z moją pomocą dojdziesz zapewne że każdy kabel ma dwa końce, skoro za stacyjką jest to...
Stacyjka w pozycji gdzie świecą wszystkie kontrolki. Z akumulatora podaj kablem plusa na rozrusznik tam gdzie dochodzi ten cienki kabel, jeżeli samochód zapali kostka stacyjki do wymiany.
Odłącz kabel od naczepy
Witam, jak w temacie, kamera zainstalowana, przednia, tylna, są jeszcze dwie boczne (w trakcie instalacji). Są trzy kable, kabelek 12V podpięty w skrzynce bezpieczników /23-gniazdo przyczepy/, kabelek uziemienia do "kasty" pojazdu, i teraz pytanie: pozostaje kabelek ACC, czy można go podczepić pod przycisk Start/Stop? Tam właśnie chcę pozyskać prąd...
jak i czym jest sterowany regulator napięcia alternatora laguny Masz dwie śruby M5, jedna L do lampki kontrolnej ładowania (ten kabel, który jest w samochodzie), druga śruba to zacisk +, wzbudzenie alternatora, musisz na niego podać + po stacyjce, podciągnij kawałek kabla ze skrzynki bezpieczników
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Być może przetarcie kabla rozrusznika jeden idzie od stacyjki a drugi z ECU.
Uszkodzony kabel zasilania naczepy.
mam taki problem po podłączeniu klemy mam cały czas zasilanie na kablach: żółty gruby - pomarańczowy (stacyjka) chyba dojście z akumulatora 2 czerwone - czerwony (stacyjka) co za tym idzie wszystkie kontrolki się świecą i jak samochód odpalony nie idzie zgasić. Kostka w stacyjce wymieniona, to samo jest po odpięciu wtyczki stacyjki. Kable wstępnie sprawdzone....
To na których pniach powinno być zasilane stałe? A na których po stacyjce? Miernikiem patrzeć czy żarówka z kablem?elektryka do dla mnie czarna magia!!!
Poszukuję schematu okablowania radia w Renault Kangoo pierwszej generacji po lifcie. Nie mam zasilania na kablu ze stacyjki. Radio sprawdzone i jest sprawne. W gąszczu przewodów nie mogę zlokalizować, który przekaźnik podaje napięcie...?
najczesciej przyczyna takiego zachowanai jest przekaznik zalaczajacy zaplon najduje sie on przy scianie grodziowej pod maska lub moze to tez byc kostka w stacyjce mogl rowniez spasc kabel z elektromagnesu rozrusznika
Kable wszystko ok . To pozostaje "elektryk". Chyba ze wiesz co to petla immo itd, nie grzebałes przy stacyjce?
Schemat jest z książki sam naprawiam renault . Pod spodem są bardzo grube kable , pewnie ponad 2,5 przekrój raczej zdrowe . Zakładam błąd od stacyjki ( kostka) lub coś z kablami od gazu bo to widać ( jakiś słaby fachowiec ) Dodano po 47 Silnik to bęzyna 1,6 16 V z 1999 roku ale to teoria bo mogło być coś zmieniane auto to awaryjny zakup jak widać niezbyt...
Cześć, mam problem z Renault Masterem III 2.3, rok 2012. Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą, ale nie reaguje rozrusznik, przekaźniki cykają, są OK. Sprawdzone: - Stacyjka OK, prąd wychodzi. - Prąd dociera do przekaźnika pod deską rozdzielczą po przekręceniu stacyjki na rozruch. - Prąd dochodzi do modułu BCM-N3 nr...
Strzał w 10 z tym kablem. Nie tyle kabel ma zwarcie tylko "ktoś" zrobił sobie mostek we wtyczce. Brakuje jednego plusa na naczepe.
Ad1: klimatronik czy manual? Ad2:sprawdzałeś czy po wciśnięciu stopu dochodzi napięcie do lampy?może kable w przelotce. Ad3:coś się dzieje z kostką stacyjki bądz samą stacyjką
Wiem tylko do żarówki idzie tylko jeden kabel Więc szukaj tego drugiego, bo musi być tak jak napisał Zaz13. Jesli tam jest rzeczywiście tylko jeden przewód, to może tablica jest tak skonstruowana, że zasilanie kontrolek jest przez wspólną szynę w tablicy, ale to tylko domysły, bo nie znam tego ciągnika. To już musisz sam sprawdzić. Do żarówki ma dochodzić...
Poszukuje schematu instalcji elektrycznej do Renault Premium oraz Magnum nie znam dokaldnie roku produkcji pojazdow ale glownie chodzi mi o oznaczenie kabli "Plusa Stałego jak i Plusa Stacyjce" ktore nie bede zaklocaly pracy innych urzadzen.Bede wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam
Tak chcę zrobić zabezpieczenie. Mam lpg dlatego pompa odpada. Nie chcę też odcinać elektrozaworu od lpg. Wyczytałem na elektrodzie, że można zrobić odcięcie komputera. Chodzi o to żeby komputer nie dostawał sygnału, że stacyjka została przekręcona. Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Po wyłączeniu silnika włączają się kontrolki temperatury i paliwa i wycieraczki a było tak że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracował został dołożone dodatkowy kabel masowy po dwóch tygodniach od nowa to samo co to może być :( :(
Popatrz kable przy stacyjce. albo odłącz radio i sprawdź czy coś pomogło. proponuje również kleme odłączyć od aku na noc
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
Witam, poproszę o informację który z czterech przewodów wiązki stacyjki to wyjście na automat rozrusznika (czerwony?żółty?niebieski? szary?) Z żadnego nie mam przejścia na kabel sterujący przy automacie rozrusznika, czy po drodze występuje jakiś przekażnik? Dziękuję i pozdrawiam.
silnik K4M, jak zlokalizować kable w tym modelu aby założyć imobiliser...wiem że najprościej na stacyjce, ale to też najłatwiejsze do ominięcia
altimetric .... to dostrajanie wzgledem wysokosci... olej to. masz prad na grubym czerwonym kablu przy przekazniku? Jak masz to jeszcze potrzebny sygnał ze stacyjki i ma grzaćać. Jan nie to na śmietnik.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Witam dziękuję za pomoc miałeś racje to stacyjka a raczej kabel od stacyjki a najgorsze w tym jest to ze ten (baran) wcześniejszy właściciel pominął kostkę od stacyjki i połączył ją na krótko. Dlatego będę i tak musiał jechać do elektryka żeby wymienić teraz nie tylko stacyjkę ale i kabel główny z powodu braku kostki i fatalnego dostępu w celu założenia...
Jeśli usterka pozostaje w historii usterek nie wykasuje się nawet jak będzie 100 razy odpalony samochód.ostatnio miałem podobna usterkę w SC 1 lift tylko że po za świecąca kontrolka immo jeszcze wywalilo prostokąt pomarańczowy oznaczający usterkę elektroniczna.okazala się pętla koło stacyjki a dokładnie jeden kabel był w jakiś dziwny sposób urwany.
Witaj. Zależy od auta, ale powinno być żółty z żółtym a czerwony z czerwonym . Sprawdź skąd brane jest napięcie po stacyjce z jakiego kabla. Jeżeli tu problem poszukaj innego i wtedy zobacz.
Witam Posiadam Lagune 1 1.6 16v i chcialbym zeby gniazdo zapalniczki bylo bezposrednio podlaczone pod akumulator nie pod zaplon. Chcialbym miec prad w gniezdzie zapalniczki po rozlaczeniu stacyjki . Ma ktos jakis patent jak mozna to szybko zrobic i ewentualnie ktoredy sie przebic kablami pod akumulator .
dzieki nie patrzylem napiecia ze stacyjki tylko sprawdzalem tak jak napisales prad z akumulatora tzn kabel ktory dochodzi od akumulatora ale poslucham jutro i spradze styki.
W misce jest bagnet a czujnik wkręcony jest do bloku ale pod pewnym kątem. Do czujnika temperatury dochodzi jeden kabel. Sprawdzić możesz w prosty sposób załącz stacyjka i wyciąg kabel z każdego czujnika w bloku po kolei i sprawdzaj kiedy zgaśnie kontrolka z oleju jeśli zgaśnie to czujnik temperatury jest tym następnym z jednym kablem.
Mam renault Twingo mam kompletną instalacje radiową ale już jest jedna przejściówka Renault ->ISO. Z radia wychodzą tylko 3 kable zasilające (+12 Ciągle, +12 PO stacyjce i Masa) oprócz tego kable na głośniki. Stwierdziłem że od radia do akumulatora jest z 1m to można pociągnąć kable od nowa, bo i tak będę musiał ciągnąc kabel do zmieniarki w bagażniku...
Nie będzie bo jest samowzbudny. Widzisz podany rocznik? Bo ja nie. W starej meganie był alternator rodziny A13N i miał dwa kable do regulatora, jeden do kontrolki drugi, żólty plus za stacyjką. Alternator tam był 6-cio diodowy.
Tak chyba masz racje ,sprawdze kostke w stacyjce,wolał bym znalezc przyczyne i ja usunac niz gdzies kabel ciagnac,w poniedzialek rozbiore wszystko co trzeba i bede sprawdzal,tak ze bede wdzieczny za jakiekolwiek pomysły.Pozdawiam
Akumulator swoją drogą, ale prąd swoją. Niestety nie doszedłem "CO" bierze, ale doszedłem na którym kablu, bez niego większość rzeczy działa, a przynajmniej te co potrzebne by otworzyć auto. Dostanie sterowanie po stacyjce i chyba tyle w temacie.
https://obrazki.elektroda.pl/2327908300_... Dzień dobry. Na zdjęciu widać kontrolki, które się palą po przekręceniu kluczyka. Dziś rano przekręciłem kluczyk; usłyszałem pompę przez 2 sekundy. Drugi raz się nie odezwała. Który kabel odpowiada za zasilanie sterownika, a które są masowe? Tak, w komorze silnika są 2 przekaźniki. Jak ma...
Podejrzewam że masz trzy wtyki; biały(wtyk A), żółty(B) i brązowy(D). Wyjmij tachograf, i spróbuj podłączyć tak: A3 do B1, A6 do B2, B3 do D chyba 6(we wtyku D będzie raczej tylko 1 kabel). Wskazania mogą troche odbiegać od rzeczywistości, musiałbyś zaprogramować stałą w liczniku. Starość nie radość, mogę się mylić co do wyprowadzeń w gnieździe A, w...
Okej, dzięki. Przelądając internet i próbując to skonfrontować z sytuacją obecną dochodzę do wniosku, że mogę mieć zamienione kable od podtrzymania pamięci i zasilania przez stacyjkę. Jutro je przemienię ze sobą i zobaczę, jaki będzie efekt.
Stacyjka od opon jest daleko , czasami prąd lubi uciekać w opony! Zadaj sobie troche trudu i sprawdź , co dzieje sie z na;pieciem po stacyjce , czy dochodzi do skrzynki bezp. , czy jest na którymś czerwonym kablu na skrzynce , są przekaźniki ? Jak nie wiesz jak to zrobić poproś kogoś kumatego!
Rozgrzeje dobrze samochod i nagle podczas zmiany biegu obojetnie jakiego traci obroty i robi tak nawet w trakcie jazdy , pierdzi z wydechu i nie reaguje na gaz , trzeba przekrecic kluczyk w stacyjce raz i problem znika na chwile i tak w kolo macieju , zmienialem cewke , kable , swiece , sonde i nic .. pomocy ?
Czyli silnik Renault. Jeżeli napięcie nie dochodzi do cewki to trzeba szukać w kierunku cewka-bezpieczniki-stacyjka. W celach testowych podać zastępcze napięcie kablem zabezpieczonym bezpiecznikiem z akumulatora.
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
Z uszkodzonym immo nie zapali nawet " na po-pych " . Podejrzewam kostkę stacyjki , zdejm osłonę kierownicy, włącz zapłon i podaj zasilanie na kabel idący do rozrusznika . Chodzi o to że przekręcając na rozruch przy uszkodzonej kostce odcina zasilanie na sterownik silnika .
To dioda immobilizera, komputer silnika nie zawsze odczytuje poprawnie kluczyk. Problem może być w antenie przy stacyjce lub kablach. Czeka cię wizyta w warsztacie. Upewnij się, że w pobliżu nie innych kluczyków z immobilizerem, czasami komputer odczytuje dwa różne kluczyki na raz i nie daje zgody na uruchomienie.
Witam. zamontowałem w renault thalia zgodnie z instrukcja światła do jazdy dziennej. Minus świateł do akumulatora, plus świateł do kabla po stacyjce a biały świateł do plusa pozycyjnych. wszystko działa do czasu jak sie naciśnie hamulec. światła do jazdy dziennej gasną a po puszczeniu hamulca zapalają. pytanie co może być przyczyną?
Sprawdziłem jeszcze jedną rzecz czy jest napięcie na wtyczce do krokowca i okazało się że jest ale tylko na jednym pinie a na drugim jego niema ten kabel idzie aż do ecu , wygląda na to że nie mam pełnego sterowania silniczkiem , silniczek dostaje impuls po przekręceniu stacyjki w pozycję on , żeby się zamkną a nie dostaje impulsu na otwarcie . Jutro...
A ten czujnik z magla na który pin? Masz może jakaś rozpiskę z tym co gdzie się znajduje ? Jedno już wiem ze z zegarów ciągnę ten przewód od obrotów , z magla czujnik ale na który pin ? Jakiś kabel ze stacyjki tez podaje na ten sterownik ? I powiedz mi czy taki zestaw jak ze zdjęcia plus magiel wystarczy do montażu ?
szersza wsówka to zacisk kontrolki węższa to zacisk plusa za stacyjką kabel niebieski idzie na końcówkę jednej z faz zółty na srube wyjściową (plus) Usterka w tym alternatorze wygląda na uszkodzony prostownik,lub zwarcie wiązki
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
To ja wiem :) Te kable są podłączone przez oryginalny adapter 1. 2 Renault to nie marka to stan umysłu :) Gdzie w normalnym samochodzie po przekręceniu kluczyka wyłącza się radio to w Renault wyłączenie radia wyzwala otwarci drzwi kierowcy. Gdzie w fiacie czy vw podświetlenie pokręteł odpala włącznik świateł tu one się same zapalają niezależnie (chyba...
tak sprawdzałem rozrusznik jest ok, ale czemu światła mijania mi się nie świecą po przekręceniu manetki włącza się dioda sygnalizująca właczenie instalacji gazowej , dziwne nie ja zgłupiałem , ale dzięki za informacje Dodano po 4 dostałem informację ,że kabel zasilający może być uszkodzony lub kostka przy stacyjce wypalona to prawda ,ktoś miał takie...
W 2 stykowej wtyczce żółty kabel to +za stacyjką i on powoduje wzbudzenie, drugi do kontrolki ładowania, na deklu alternatora opisane jako + i L lub A i L, w życiu tam nie było masy. W Renault 5 i clio z silnikami 1l był dodatkowy kabel masy (czarny, przykręcany na kabeloczko) bo alternator był mocowany na tulejkach gumowych
Padła mi stacyjka w moim renault super5 (dieslu), jak bym mógł go tymczasowo odpalić, dochodzą do stacyjki cztery kabelki : czerwony,pomarańczowy i dwa żółte. Dziękuję za schemat.
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Witam, miałem podobny problem,lecz w moim przypadku nie dało się włożyć klucza do końca,a co za tym idzie brak możliwości zdjęcia blokady.(renault Master 2.2 dci 2002) Próba ściągnięcia jakiegoś mechanika na miejsce awarii to dla mnie wielkie rozczarowanie ponieważ oni wszyscy mają tyle pracy.Przepraszam,jeden nawet chciał przyjechać ale gdy się dowiedział...
Pod maską nie ma bezpieczników dmuchawy, a na start sprawdź zasilanie na przełącznik, żółte kable- wypalało złącze na ucebiku. Temat oklepywany z 200 razy, sam nawet dawałem fotki gdzie co sprawdzić, no po co ja to robię? Faktycznie temat znalazł się na forum [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Myślę że problem leży właśnie...
mam jeszcze jedno pytanko:) , chodzi mi o zasilanie odnosnie blaupunkt dx-r52, jedno ma byc z aku a drugie ze stacyjki... wiec tak: z aku mam porzadne grube zasilanie a te ze stacyjki to wiadomo idzie cienkimi przewodzikami... czy nie bede mial spadku czy te zasilanie ze stacyjki to tylko po to zeby impuls dac ew zasilanie samej navi a reszta bedzie...
Witam, poszukuję schematu, jak podłączyć alternator SEV Marchal A14/30 71220802. Alternator jest z regulatorem mechanicznym firmy DUCELLIER. Z tego, co udało mi się ustalić po zdjęciach z internetu, to wychodzą z niego zaciski B, B, D-, D-, DF; niestety na moim nie ma żadnych oznaczeń na obudowie. Mam podłączony tylko do niego kabel plusowy z akumulatora...
Panowie dzisiaj wolniejszy dzień miałem i zabrałem się za moje immo. Każdy mówi, że się nie da tego obejść itp. fakt może mój sposób nie usunął immo tylko go oszukuje i trzeba kod wpisać tylko i wyłącznie przy stracie zasilania (słabe aku itp) Zrobiłem tak: Od stacyjki przeciąłem kabel na którym mamy +12V w pozycji 1-szej stacyjki, Podłączyłem do niego:...
Słuchaj, na skrzyni jest czujnik(tam gdzie pisałem) Możesz go wykręcić i sprawdzić czy działa. Nie wiem teraz czy dwa przewody do niego są czy jeden. Zabezpiecza przed odpaleniem na biegu. A na sprzęgle(pedale) jest też czujnik? Jak odpalałeś wcześniej? Sprzęgło, luz i kluczyk? Odpalany był na wciśniętym sprzęgle bo tak to nie odpalał i na luzie (biegi...
Oba idą do ECU. Rezystancja ok. Sprawdzę jeszcze raz. Wiem że jeden idzie na pin 39 w ecu. Drugi ma ciągłość jak sprawdzam w bezpieczniku po prawej stronie koło akumulatora. Ciekawostką jest to że ze skrzynki bezpieczników a konkretnie z tego koło aku,jest ciągłość z tym kablem z czujnika(lub się gdzieś styka bo miernik piszczy jako ten sam kabel)i...
Gaśnie tylko podświetlenie zegara... Okazało się że kabel się przerwał i teraz radio już mi działa.Ale problem stacyjki i zegara nadal pozostał.Znalazłem bezpiecznik od zegara i zmieniłem na nowy,nic to nie zmieniło.Dziwi mnie to że podświetlanie działa jak nie ma świateł wiec to chyba nie bezpiecznik... Popatrze jeszcze po kablach.
witam. dawno nie logowałem się na elektrodę i zapomniałem danych więc napiszę z konta mojego kolegi Darka :) otóż; kupiłem śjakiś fejs na alledrogo do reni po lifcie 99' kombi ( wersja bogata nawet z podgrzewaniem przedniej szyby i foteli) jakieś 4 miesiące temu za około 40 pln.Czytałem wszystko co było związane z podłączaniem do tego renault (logany...
Witam nie wiem gdzie mam szukać pomocy może wy mi pomożecie megan 1.4 8v nie odpala brak iskry i komputer nie widzi w momencie kręcenia prędkości silnika czujnik wału wymieniony bez zmian po przekreceniu kluczyka pompka paliwa pracuje około 3 sek i poda sygnał na cewke a jak kręcę rozrusznikiem brak zasilania cewki brak iskry kable od cewki do komputera...
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Ale jazdeczka. I jeszcze jakieś fioletowe kableki... Mistrzu, masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.net/94_12381833... S28 to włącznik zuruck, F36 to bepziecznik na ucebiku, E20 i 21 to lampy. Trasa kable jest prosta jak drut w transformatorze-piszę z pamięci-ze złącza na ucebiku idzie do komory silnikowej ( wtyczki w skrzyce po lewej na...
Witam, mam do szanownych użytkowników ogromną prośbę, otóż mam w domu kompletną instalację webasto thermo top e z roku 2003, która była zamontowana w renault clio II benzyna, zestaw bez zegara, a z pilotem on/off, i teraz zasadnicze pytanie... chciałbym to ogrzewanie zamontować w obecnym samochodzie renault megane 3 z 2014r. silnik benzyna, wszystkie...
Sam sterownik świec (czy jak ty to nazywasz przekaźnik) działa ci prawidłowo, co najwyżej problem w sterowniku silnika lub kablach. W pierwszym moim poście masz link do mojego tematu, jest tam załącznik z opsiem tych przewodów. Sterownik świec ma 4 cienkie przewody: Pin 1. Przewód różowy +12V połączony z wtyczką pompy wtryskowej pin 2. Na tym przewodzie...
Witam Od razu zaznaczam że czytałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi. Zepsuła mi się stacyjka w Renault Clio 2 1999 rok 1,2 . Zapłon można włączyć, jednak rozrusznik nie kręci. Prubowałem ją wyciągnąć aby przy kupnie innej używanej porównać, jednak utknąłem. Od spodu są dwa bolczyki które niby się chowają, jednak wkładu stacyjki nie mogę wyciągnąć....
Dzień dobry, Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc w znalezieniu źródła problemu. Pacjent: Renault Kangoo 2 z 2008 roku. Kupiłem nowe radio 2 din z Chin. Przy podłączaniu doszło do zwarcia. Wiązka (przejściówka z ISO na nowe radio) okazała się niesprawna. Przepaliła mi bezpieczniki. Przy każdej następnej próbie przepalało mi bezpiecznik odpowiedzialny...
https://de.slideshare.net/slideshow/claa... - Pełna wersja płatna https://www.manualslib.com/products/Claa... Kluczowe informacje z instrukcji (dla rozrusznika). Z instrukcji operatorskich (C.I.S./CEBIS) dla Axion 820: Uruchamianie silnika: Upewnij się, że skrzynia...
Renault Twingo z 2004 roku z półautomatem ma dziwny objaw. Często nie zapala po przekręceniu kluczyka.Kontrolki świecą ale rozrusznik się nie uruchamia.Jak odpalę go kablem pomijając stacyjkę tzn łącząc śrubę od automatu rozrusznika do akumulatora zapala od razu lecz nie działa wtedy skrzynia biegów.Żaden bieg nie chce wskoczyć. Ale jak odpali się go...
Mały update. Może się komuś przyda informacja. Podłączyłem akumulator do wiązki na silniku, oraz żółty gruby kabel z kostki (plus po stacyjce) oraz cienki czerwony (stały plus - zasilanie komputera), czyli tak jak na schemacie i komputer włączył przekaźnik pompy (ten w puszcze z komputerem) na dwie sekundy i go wyłączył. Czyli jest dobrze.
A co to za spece skonstruowali to tajemnicze pudełeczko którego zastosowanie jest ściśle tajne, ze nawet nie zastosowali kolorystyki kabli aby dało się odróżnić plus od minusa. Jeżeli jeden koniec jest podpięty już do minusa to drugi należy podpiąć gdzie? Bardzo trudno się domyślić zwłaszcza że jest owinięty wokół plusowego przewodu. Gdybyś zdradził...
Problem już rozwiązany stacyjka nie miała nic wspólnego po jej wymianie nadal żadnej poprawy. Rozwiązaniem problemu było puszczenie nowego kabla od masy do wentylatora i 2 kabla od + akumulatora do termowłącznika, i teraz już wszystko działa. Dziękuje za próbę pomocy.
Panowie to jak to ogarnac na chlopski rozum??? Plus ze stacyjki dac na czujnik, zaś z czujnika 2 przewód gdzie wpiąc ?? w wiązke z automatu? Znalazłem już w wiązce od komputera automatu przewód który zapala światła wsteczne po podaniu masy na niego załączaja się światła. Pisaliście o r34 który tam trzeba wpiac? Dodano po 15 Długa wtyczka od komputera...
Nie zdzierżyłem i dzisiaj wsadziłem tam łapy na pięc minut. Jednak jest jakas korelacja z alternatorem bo te 25A to bierze przy włączonych światłach, po zgaszeniu swiateł prąd do rozrusznika spada do 13A. Zdjecie w czasie pracy rozrusznika, kabla załączjącego automat nie powoduje żadnych zmian czyli stacyjka nie zamyka w żaden sposób obwodu, czyli...
Tyle to wiem ale dlaczego?Najczesciej tak sie dzieje po podlaczeniu radia,ktos zwiera zasilanie po stacyjce ze stalym 12V ale kostki od radia sa ok ,mysle ze ktos grzebal w kablach i zle cos polaczyl .Myslalem ze to jakas standardowa usterka tak jak szalejace kierunkowskazy ale to nie to. Dzieki za zainteresowanie! Szukam dalej.
Co to jest błąd P0790 ? Taki numer błędu odczytuje mi z tej usterki elektrycznej (spirala) po podłączeniu do kabla (amatorski interfejs). P0790 - Przełącznik praca - normalna/osiągi - usterka Dziś dodatkowo pojawił się błąd: P0120 - Przepustnica/czujnik położenia pedału/przełącznik A - usterka Dotyczy to braku mocy w pedale. Nie reaguje na wciśniecie....
według mnie niełączy jakiś styk we wtyczce bądź kabel mooże mieć przerwe miałem podobną sytuację w renault po załączeniu zapłonu w stacyjce lampka pare razy migła i puźniej w trakcie jazdy albo postoju się gasiła i zaświecała.Okazało się że trzeba wymienić zbiornik płynu hamulcowego w kturym są umieszczone dwa wyłączniki jeden od pompy drugi od lampki...
rozbierz plastik na przekaźniku i ręcznie naciśnij przekaźnik 2 osoba niech zakręci i zobacz czy odpali jak tak to wina komputera lub kabla idącego z kompa na przekaźnik Witam. Zrobiłem tak jak piszesz. Jest zasilanie na cewkę ale pompka paliwa buczy cały czas nawet przy wyłączonej stacyjce. Iskry nadal nie ma. Jak dam masę na przekaźnik pompka buczy...
Witam, Automat rozr. nie dostaje napięcia.Z stacyjki napięcie wychodzi ale nie dochodzi do automatu.Gdzieś po drodze jest przerwa ,tylko nie mam pojęcia gdzie bo do automatu dochodzi kabel innego koloru,niż ten który wychodzi za kostką stacyjki.Wie ktoś gdzie jest łączenie tych kabli i w którym miejscu samochodu bo niestety nie dysponuję schematem instalacji....
Witam, dzisiaj dorabiałem kostke ISO w megane'ce (przywiozłem z samymi kablami z niemiec). Podłączyłem od razu radio (SONY CDX-GT310 -> http://www.allegro.pl/item178583173_sony... ) no i ogólnie wszystko OK, ale radio gubi ustawienia po każdym pzekręceniu stacyjki do poziomu 0, oczywiscie zmostkowałem kable...
Sprawdziłem i z kostki spod stacyjki wychodzą ogólnie 4 przewody, 2 żółte, na których pojawi się zasilanie po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję. Później, po przekręceniu kluczyka na drugą pozycję, pojawi się napięcie na drugim żółtym przewodzie. Następnie te kable idą w lewą stronę do grubej wiązki kabli za bezpiecznikami i nie mogę namierzyć,...
Witam wszystkich Posiadam Renault megane 1.9 dti 72kw na pompie bosha. Mam bardzo przykrą sytuacje jestem na wakacjach 300 km od domu a auto się popsuło mianowicie nie mogę ruszyć autem. Na początku było wszystko dobrze trasa bez problemów 3 dnia auto nie chciało zapalić wiec pokręciłem kilka razy i ruszyło wszystko było w porządku myślałem ze pochylenie...
Wyciągnałem ją, odłączyłem kable i wsadziłem sondy we wtyki przewodów od strony stacyjki oczywiście. Bez jakiegokolwiek zasilania. Sprawdzałem z kolegą czy kostka działa, czy dobrze załącza. Jaka kontrolka? Co z tą masą? Sprawdzać miernikiem pomiędzy + aku a karoserią/silnikiem? Jeśli byłoby coś nie tak, gdzie szukać problemu z tym związanego?
Problem dotyczy Renault Modus 2008 1,5 dci. Chciałem podładować akumulator w innym samochodzie (1,4 benz, 44 Ah, 360A). Po podłączeniu kabli i próbie włączenia silnika (niepotrzebnie go wcześniej zgasiłem), Renault już nie odpalił. W tej chwili jest tak, że po włożeniu kluczyka do stacyjki pojawia się sygnał dźwiękowy (6 krótkich bipów) oraz szybko...
stacyjka renault stacyjka renault stacyjka stacyjka renault
goldpin złącze elektroda orion motocykl elektryczny
Zamiennik układu LN3C63 w przetwornicach flyback Beretta Firte - samoczynne odpalanie piecyka