Przekręć kluczyk, zapadka się schowa i stacyjka jest twoja:)
Czy to wina stacyjki? Kostki w stacyjce? Powymieniałeś dużo elementów w tym samochodzie - zainwestuj jeszcze 70zł w oryginalną kostkę stacyjki.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
w każdym VW.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Zewrzyj pierwszy lewy dolny i drogi gorny zobacz czy zapala sie kontrolki tylko wez auto na luz w razie czego
Bywają: http://sklep.salko.pl/produkt,71715,666,... http://egaraz.com/offer,list1,8430,17750...
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
http://www.warsawtrabigarage.cba.pl/inde... 30-stałe 15-po zapłonie 50-rozrusznik
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Odłącz mechanicznie kostkę od stacyjki (jedna śrubka) i sprawa sie wyjaśni. Jeżeli nic się nie poprawi to wyjmij wtyczkę z przewodami z kostki stacyjki i jak wróci do normy to wiadomo że kostka stacyjki do wymiany.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Złamany metalowy łącznik kostki stacyjki.
Przymierzam się do zakupu nowego zamiennika kostki stacyjki Wymień wreszcie tą kostkę stacyjki a później dopiero eliminuj kolejne możliwe usterki.
Kostka stacyjki do wymiany lub przewód między kostką a stacyjką.
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Skoro z popychu odpala, to wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki stacyjki bądź słaby akumulator, obstawiam ze kostka stacyjki do wymiany.
Kostkę, czy wkładkę? Kostka, to bardzo prosta sprawa, wystarczy zdemontować plastik od dołu i wszystko zobaczysz. Naturalnie trzeba też wypiąć wtyczkę- jest nieco głębiej pod kokpitem. Co do wymiany wkładki, to szukaj filmu na Google, ja miałem zablokowaną w e 36 i mimo naoglądania się filmów, narobienia przyrządzików i tak wylądowałem w firmie kluczyk,...
Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Nic strasznego nie powinno się stać.Co do kostki to powinna mieć zatrzaski,chyba że ułamali, żeby ją włożyć inaczej niż być powinna to naprawdę trzeba się namęczyć, więc nie pozostaje nic jak życzyć miłej pracy
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Proponuję wmontować ze stacyjki "kostkę" i sprawdzić czy problem jest "mechaniczny" czy "elektryczny" jeżeli stacyjka blokuje się mechanicznie (częsta usterka w felicji, szczególnie w wersji nowszej tj. z kluczykiem który ma nafrezowany rowek "w śrdku") musisz wymienić całą stacyjkę, jeżeli nie "kontaktuje" elektrycznie wystarczy wymienić kostkę.(to...
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
trzeba wyjac licznik ,srobki sa od gory
Możliwe że kostka stacyjki jest już wyrobiona i wyłącza pompę.Spróbuj na krótko załączyć zapłon na kostce stacyjki i odpalić autko czy będzie działać,jeśli tak to kostka do wymiany.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Nic nie szukaj tylko wymień kostkę stacyjki. Typowa usterka oryginalnej kostki.
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Albo z używki albo z ori volvo.
Luty w liczniku lub kostka stacyjki
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Tak, ma wielki wpływ, tak trudno odczepić kable od zamontowanej kostki, podpiąc do tej wyjętej, przekręcić i popatrzeć czy będzie tak samo, czy coś się zmieni?
Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
Sprawdź dokładnie może masz kostkę stacyjki uszkodzoną
Wymień kostkę stacyjki, droga nie jest, robota łatwa. Albo, dalej się zastanawiaj.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_... https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_...
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Coś jeszcze nie działa? Kostka stacyjki.
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
Jak spojrzysz do tego złącza to masz tam cyferki. Jeśli nie to od strony anteny górny rząd 1-wolne 2-kontrolka code we wskaźnikach (białożółty) 3-zasilanie stałe +12V (30)(czerwonoszary) od strony anteny dolny rząd 4-masa diagnostyczna na pin 16 sterownika wtrysku (czarny) 5-(nie wiem ale jest kolor zielony) - przy opisie nie ma połączenia 6-linia code...
Należy wymienić kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Kostka stacyjki do wymiany.
Coś nie tak ze stacyjką, pewnie wyrobiona kostka. Na próbę, bez pośpiechu spróbuj przełączać kluczykiem na poszczególne pozycje stacyjki, obserwując kontrolki i reakcję rozrusznika. Pewnie potwierdzą się moje przypuszczenia i kostka stacyjki będzie do wymiany chyba, że uszkodzona będzie też część mechaniczna, to wówczas cała stacyjka.
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Kostka stacyjki.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki typowe uszkodzenie.
Jeżeli mogłeś zapalić skuter przy wyłączonej stacyjce to rozłączyłeś kostkę tam od stacyjki jest taka sprawdź połączenie do prądnicy.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
Odepnij akumulator. Odkręć stacyjkę, wymontuj tzw. kostkę. Czasem wystarczy wymienić wspomnianą kostkę, sama stacyjka rzadziej się psuje.
Problem z zasilaniem lub masą.Posprawdzac podstawowe polaczenia i wykluczyc usterke akumulatora,to ze on jest NOWY i ma ROK to wcale niejest on nowy i niemozna byc pewny ze jest dobry bo sprawa z akumulatorami jest dzis powszechnie znana z awaryjnosci. Najszybciej bedzie jak podjedziesz drugim autem i zapniesz konkretne szelki,wtedy wykluczysz usterke...
Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
Ktoś coś grzebał przed Tobą, bo nigdzie tam nie ma takich wtyczek. Mogło być coś dokładane, alarmy, instalacja LPG itp. Wszystko działa czy jest z czymś problem?
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
Kostka stacyjki najbardziej tutaj pasuje.
Z opisu usterki wynika, iż masz problem ze stacyjką tj. zarówno z wkładką (wypada kluczyk) jak i z tzw. kostką (brak działania kontrolek i włączenia zapłonu). Elementy te są wymienne, ale jeśli masz kodowany kluczyk, to sam chyba nic nie zrobisz.
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
Zmieniałeś stacyjkę całą czy kostkę? Stacyjki występują w dwóch wariantach 4 i 5 pinów. Zepsuta kostka stacyjki będzie miała przejście miernikiem ale jak w czasie jazdy wciśniesz stop lub włączysz ogrzewanie szyby upalają się grafitowe styki i ginie cała reszta. Z doświadczenia wiem też że w kostkach wycierają się te plastikowe cycki której współpracują...
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
po pierwsz eco to za samochód ,tak na 99%wina lezy w stykach na samym dole stacyjki jest taka kostka dokrecana do stacyjki w niekturych przypadkach jest mozliwosc wymiany samej tej kostki tam bardzo czesto sie wyrabia bolec noi efekt jest jak u ciebie Pozdrawiam :D
Pewnie kostka stacyjki.
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
Kostka stacyjki.
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Do sprawdzenia linia x od stacyjki po przekaźnik. Konkretnie to do wymiany kostka stacyjki.
Uszkodzona kostka stacyjki.
wygląda na kostkę stacyjki
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.
Może kostka stacyjki się psuje i mimo że kluczyka nie ma to czasem zasilanie zostaję. A te cykanie to właśnie może być główne zasilanie po stacyjce.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
kostek stacyjka skoda usterka kostek stacyjka kostek stacyjka volvo
schemat zasilacz antenowy amplituner instrukcja hamulec grzać
magazyn energii atlas copco xas97
Aparat zmierzchowy AZ-B nie załącza świateł - przyczyny Schemat podłączenia układu Sił 19587