Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
tak jest nie tylko w tym autku , większość samochodów tak ma że jak wyłączysz zapłon i wyjmiesz kluczyk to odrazu lub po ustalonym czasie zostaje odłączone zasilanie od podnośników szyb. Jeśli nie masz alarmu i centralki połączonej z szybami to najlepiej podepnij podnośniki na "sztywno" do zasilania . Oczywiście pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu...
Obudowa kierownicy jest zdjęta ale nie można wyjąć metalowej części stacyjki.
Tutaj masz co i jak. Pozdrawiam.
Po co chcesz wymieniać stacyjkę? Pewnie wystarczy wymiana kostki stacyjki.
Było, poszukać.P
Wyrobiona jest stacyjka i się zacina. Można to naprawić ale w sumie dużo roboty i na krótko. Jedyne sensowne wyjście to wymiana stacyjki na nową.
Mam jeszcze jedno małe pytanko : Cy trzeba demontować kostkę z lewej strony stacyjki ? Dobra już wiem !!!
Radio podłączone było żółty do żółtego, czerwony do czerwonego. Na czerwonym, tak naprawdę na pomarańczowym :?: jest stałe zasilanie z akumulatora. To pamięć radia. Na żółtym ACC z kostki stacyjki, z pinu KA. https://www.google.com/search?q=kostka+s...
Matiz. Zapala i w miarę normalnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy dodajesz powoli gazu to ładnie wchodzi na obroty, ale gdy dasz gaz w podłogę to bulgocze i gaśnie. Druga przypadłość - po przekręceniu kluczyka na OFF dalej silnik pracuje. Ta usterka występuje sporadycznie, dopiero wyjęcie kluczyka ze stacyjki to matiz gaśnie. Jutro go będę robił i chciałbym...
Przecież przy wymianie ściągałeś czarny pierścień z przewodem z stacyjki.P
Opcji nie ma specjalnie. Miernik w łapę i sprawdzaj który styk zwiera się z którym w określonej pozycji i tyle. Wg mnie to będzie tak (ale sprawdź miernikiem). Stacyjka w pozycji Lock i Off powinna zwierać styki 3 i 4 (jeśli tak jest to tam lutujesz przewody biało-czarny i zielony, obojętnie który do którego styku). A w pozycji ON powinno zwierać styki...
Witam czy kostka stacyjki , może od temperatury nie odpalić mojego Matiza. Nie chce mi się w to wierzyć. czy w matizie w środku w kabinie jest jakiś czujnik który może powodować że gdy jest gorąco nie mogę go odpalić Nie ma czegoś takiego. Dodam że kostka od stacyjki po wyjęciu kluczyka nie odbija Kostka stacyjki nie ma nic wspólnego z odbijaniem,...
Jak w temacie brak iskry w Matizie. Podstawiałem dobrą cewkę i aparat zapłonowy i nic z tego. kostka stacyjki też sprawdzona.
brak iskry w matizie kupiłem aparat zapłonowy nowa cewka brak imo juz jest odłączone i nadal brak iskry a jeszcze została wymieniona kostka stacyjki i nic
(at)g107rWitam a co do Twoich tematów co wrzuciłeś to widziałem, że tam ludzie chcieli bardziej albo przypominać o WŁ albo o WYŁ a ja zakupiłem takie ustrojstwo aby powiadamiało mnie o 1 i o 2 OK. Jedynie co podobnego na chybcika znalazłem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Spróbuj F1 w kabinie, czerwony, i czarny do tego od...
Witam ponownie, byłem dziś na ASO i nic niw wykryli, a najlepsze jest to że wracając do domu znowu była klapa. Oni twierdzą że to najprawdopodobniej wina Immobilaisera Czy to faktycznie to?? Co może być tego przyczyna że coś w nim nie styka . Czy trzeba rozbierać stacyjkę?? :not:
Przy próbie zwarcia pinów 30 i 87 w gnieżdzie przekażnika przy włączonym zapłonie zero reakcji .Czyli muszę szukać w innym miejscu usterki.Wskazuje na to że brak napięcia na lini stacyjka >>>przekażnik.
Narysuję to dokładniej: http://obrazki.elektroda.net/55_12471615... Plus oczywiście trzeba wyprowadzić najlepiej bezpośrednio z akumulatora a nie tak jak narysowałem "po stacyjce".
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
Witam, mam od niedawna problem z w/w autkiem. Stało się to tak gdy zapomniałem na boosterze zmienić prądu ładowania i Matiz dostał 24v ! Upaliła się na pewno zwarciówka w sterowniku silnika (założyłem drugi sprawny), został jeszcze jeden problem, mianowicie wywala mi pierwszy bezpiecznik z lewej strony od góry po przekręceniu stacyjki. I teraz pytanie...
Zastosuj "test spryskiwacza". Popryskaj spryskiwaczem do szyb po przewodach ,zobaczysz czy będzie różnica. Ewentualnie kostka stacyjki do sprawdzenia.
#7 Najwyraźniej chodzi o to radio. Brak opisu gniazd ISO, więc bez pomiarów trudno określić na którym pinie B+, a na którym ACC. Nie wiemy też w jakim aucie to radio jest montowane. W niektórych markach samochodów źródło napięcia ACC (ze stacyjki) jest mało wydolne prądowo (max 250mA).
Dwa słowa wprowadzenia - o czym już kilkakrotnie pisałem. W202 to dwa zupełnie różne auta: przedliftowy, z klasyczną stacyjką i mało rozbudowanym CAN-em, i poliftowy, z kluczykiem "rybką" którego instalacja elektryczna oparta jest całkowicie na technologii CAN. Te dwa auta są całkowicie nieporównywalne pod względem elektrycznym. Poliftowy 202 to w zasadzie...
Jak alarm nie ma tej funkcji to zamontuj sterownik ST-1000 lub inny sterowany 1 przewodem, uzależnij go od stacyjki i powinno działać
Antenkę okrągłą w okół stacyjki możesz dać od innego matiza, ze starego kluczyka idzie spokojnie ładnie wyjąć pestkę i musisz ją albo umieścić w nowym kluczyku lub na stałe ładnie przymocować do antenki. W razie co pisz na PW, pomogę.
Jak wygląda sprawa kostki elektrycznej ( przełącznika ) w stacyjce czy załącza poprawnie?
Zlokalizuj 2zasilania,ciagle i po stacyjce.To ciagle podlacz do kabla oznaczonego w radiu jalo B+ a to po stacyjce do kabla oznaczonego jakoACC.Najczesciej ten pierwszy jest czerwony a drugi zolty
Ja robię takie rzeczy namiejscu u klienta z dojazdem. Najpierw biorę stacyjkę (lub zamek) do warsztatu, zwykle tego samego dnia przyjeżdżam z kluczykami i koduję je do immo.
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Witam na tym przewodzie ma się pojawić + 12V w momencie przekręcenia kluczyka w momencie zapalania.
Pęcherzyki znajdowały się w samym przewodzie paliwowym - za filtrem - wystarczyło odpiąć przewód i przekręcić stacyjkę. Mało tego też po tankowaniu:-) a było sucho w baku ... Wejdź do autka i na początek posłuchaj czy pompa pompuje paliwo, bzyczenie jest słyszalne :-). Wtedy będziemy wiedzieć więcej...
Widzę ze układ rośnie, czas wiec może go odchudzić ? Zastosowałbym mikrokontroler z zapisem aktualnego stanu do eeprom, po włączeniu sprawdzałby ostatni stan (z eeprom) urządzenia i w taki ustawiałby przekaźniki. Układ nie wymaga stałego zasilania ani podawania napięcia ze stacyjki. Wystarczy najprostszy 8-mio nóżkowiec z eeprom i , jak sądzę, niewielka...
Ma świecić, abyś łatwiej trafił do stacyjki. Ciągnie mało prądu więc nie przeszkadza. Można to odciąć (kable przy obudowie stacyjki) ale trzeba uważać aby nie odciąć pętli od IMMO.
Po nitce do kłębka! Najlepiej mieć schemat i sprawdzać po kolei gdzie zanika napięcie.
Do wymiany stacyjka, rzęzi rozrusznik. Stacyjka podaje na niego cały czas napięcie.
To wina stacyjki. Ale mało prawdopodobne, gdyż inne urządzenia też by nie działały.
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
To ciekawy przypadek, bo przez prawie 6 lat miałem B5.fl i nie kojarzę, żeby na zostawionym kierunku włączały się postojówki. Nie dziwię się i szanuję za szczerą wypowiedź. Corsa, Astra mało kto wie jak włączyć "żyrandol" (oczywiście przy zamkniętych drzwiach). Fiat Brava jak włączyć postojowe gdy kluczyk wyjęty ze stacyjki, też mało kto wie (piszę...
a mam jeszcze jedno pytanie chodzi o dcięcie ,blokadę itp mam 1,9tdi AWX130 km do sterownika silnkia na podszybiu wchodzi cieniutki czarny kabelek i jest na nim+12V po przekręceniu kluczyka ,można go ciąć?/ jak odłącze go to silnik gaśnie ,ale zapala sie kontrolka ESP ,i oczywiście przy następnym uruchomieniu jest ok kurde ale w tym passacie elektroniki:)...
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Mam ATU plusa który przerabiałem na starszy model włącznie z wnętrzem miałem ten sam silnik co ty fabrycznie i jeśli odpiąłeś wtyczkę z kostki i zwarłeś auto na "krótko" i zagadało to oznacza że szlag trafił kostkę stacyjki . od 7 lat gdy od kiedy siedzę w Poldkach to nie spotkałem się z samym uszkodzeniem stacyjki "Plusowej" co najwyżej padających...
Zrób kolego zdjęcie bezpieczników może coś wydumamy, przypomniało mi się, że to może być także kostka stacyjki ale za mało informacji, inne kontrolki oprócz świec świecą
Już je podoginałem, żadnej poprawy. Cewkę przy stacyjce tez sprawdzałem, ma jakieś 25 omów.
Napędza to pole magnetyczne wywołane prądem płynącym przez skrzyżowane 2 cewki.Różnica prądów ustawia wskaźnik w określonym położeniu. Po wyłączeniu napięcia(stacyjki)tarcie nie pozwala zmienić położenia wskazówki np. pod wpływem grawitacji.Rezystancja potencjometru czujnika poziomu paliwa wynosi ok 500Ω.
A czy działa teraz cokolwiek w aucie? Np. światła, klakson? I co to za stacyjka pod maską? Może odłącza zasilanie.
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Naprawiono przez wymianę kompletu : sprawny komputer z dedykowanym do niego immo i inna cewka z przyklejonym do niej kluczykiem . Bez wymiany stacyjki czyli opalanie za pomocą starego kluczyka .
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Witam serdecznie. Problem z matizem (urwała się obręcz od immobilisera) i pytanko czy wymiana stacyjka z pierścieniem kluczyk immobiliser wystarczy , czy trzeba jeszcze wymienić komputer ? Sorki za nazewnictwo 😆
Matiz lubi wypalić kostkę stacyjki myślę że masz styki wypalone .Robiłem przypadek że rozrusznik kręcił a znowu w tym momencie odcinała stacyjka zapłon. Dodano po 2 Oczywiście chodzi mi o tą część gdzie przekręca się kluczyk tamte styki.
jak z dodaniem pilota? Potrzebny dedykowany programator lub PIN do centralki. wprowadź kod serwisowy według wcześniej opisanej procedury po wejściu w stan serwis w ciągu 3 sekund załącz szybko 2.5 razy stacyjkę samochodu (załącz-wyłącz, załącz-wyłącz, załącz) stacyjka samochodu pozostanie w stanie załącz. czekaj około 3 sekundy aż syrena wygeneruje...
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
brak iskry Matiz aparat sprawdzony,cewka,kostka stacyjki! Iskra pojawia się w momencie kiedy przestaje kręcić rozrusznikiem? Aparat i cewke podkładałem do drugiego matiza i tamten pali na dotyk na tych cześciach
Chyba mowa tu jest o skuterze SYM Mio 50, który chińskim nie jest, a koreańskim wynalazkiem z ich własnym silnikiem. Oryginalnie moduł zapłonowy w tym skuterze ma blokadę obrotów i ogranicza prędkość maksymalną (nie pamiętam ile, ale chyba do 50 km/h). Można by spróbować założyć moduł od zwykłego chińskiego GY-6, tylko konieczne będzie sprawdzenie...
czy może być zwarcie w stacyjce, które pobiera tak mało prądu Teoretycznie tak. Musiała by być zwęglona izolacja pomiędzy/obok/w pobliżu styków przez które płynie bardzo duży prąd. Bez otwierania stacyjki się nie dowiesz, ale jak miałeś ją wypiętą, to mogłeś pomierzyć rezystancje między różnymi stykami na zakresie np. 200k. Trochę dziwną metodę przyjąłeś....
Po co płacić komuś za odczytanie błedów komputerem skoro można je odczytać samemu. Wystarczy zewrzeć pin A i C w gnieździe gdzie podłacza się komputer przekręcić kluczyk w stacyjce i kontrolka CHECK zacznie mrygać pokazujać kody. Już kidyś umieszczałem na elektrodzie tabelke błędów tak więc powinno byći można sobie ją pobrać Pozdrawiam
W pobliżu stacyjki radze nie grzebać , bo to mało profesjonalnie. Mozna Przeciąc np. plusa po stacyjce przy module wtrysku, jest on schowany w prawym przednim słupku. Ten sposób jest skuteczny na benzynie i gazie.
Witam Spróbuj włączyć elektromagnes przez podanie prądu bezpośrednio z grubego kabla [ z akumulatora + ] na ten cienki przy elektromagnesie , pomijając stacyjkę . A piszę to ponieważ przydarzyło mi się że przycisk rozrusznika zbyt mało podawał prąd [ zgorzelina na stykach ] i rozrusznik nie działał , a przy sprawdzaniu kontrolką wszystko niby było OK...
witajcie mozecie mi podpowiedziec co jest grane z Kenwoodem MASK PANEL - po wylaczeniu stacyjki panel sie odwraca(zamyka) po czym (3-4sek.) z powrotem sie otwiera. nie chce pozostac w pozycji mask! moze mial ktos podobny przypadek.
Witam wszystkich Temat był wielokrotnie przerabiany ale niestety nie znalazłem podobnego przypadku, jeśli przeoczyłem gdzieś rozwiązanie to z góry przepraszam :) Przytrafiło mi się zwarcie w instalacji podnośników szyb, poleciał bezpiecznik, wymieniłem ... i z pozoru wszystko działa. Z pozoru ponieważ po tym krótkim spięciu podnośniki szyb działają...
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
Musisz sprawdzić masę na silniku i na karoserii w pierwszej kolejności.Możliwe jest też że ginie gdzieś plus lub minus na komputer...ewentualnie stacyjka ale mało prawdopodobne BMW nie jest skomplikowanym samochodem naprawdę trzeba go polubić hehehehe sam mam 325 :D
Za mało.
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Włączyć koniecznie przy przekręconej stacyjce i czekać cierpliwie aż kreski zaczną migać , czas zależy ile było prób wprowadzenia kodu 30 minut może być mało Potem wprowadzić kod klawiszami 1,2,3 i jak jest prawidłowy zatwierdzić klawiszem 4
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Witam! Problem polega na tym że radio może grać dopiero wtedy gdy włożę i przekręcę kluczyk w stacyjce .. mało tego gdy np wchodzę do samochodu i przekręcam kluczyk radio samo się odpala (co podobno jest niezdrowe dla radia) no i co najciekawsze każde przekręcenie kluczyka powoduje wyłączenie i włączenie się radia na nowo co mnie bardzo wkurza bo np...
Witam mam taki problem. Czesto mi sie zdarza zapomniec wylaczyc radia w samochodzie, a rano nie moge zapalic. Chcialbym podlaczyc radio tak aby po wylaczeniu stacyjki rowniez radio sie wylaczalo. Moj samochod to daewoo matiz, a radio sony. prosze o jakies info jak to zrobic
No tak, mogłem się spodziewać: 124.034 czyli motor 400 lub 420 Faktycznie tam nie ma linki. Nie widziałem, bo nie nie miałem okazji wyciągać, bo się nie psuły a poza tym było ich mało. Zasilanie idzie na tą czterobolcową wtyczkę z trzema bolcami: 4 - masa 2- "15" czyli po stacyjce 3 - sygnał prędkości
Jeszcze nie słyszałem, zeby radio wyłączało się stacyjką, To mało słyszałeś jeszcze. Tak jest w większości aut. Stacyjki mają dodatkową pozycję tzw. X (jedna pozycja przed zapłonem) i to ona uruchamia radio i ewentualnie inne tego typu rzeczy.
Samochód postanowił przestać działać. Zapytaj go czym to było spowodowane, może Cię już nie kocha, może mało dbasz o niego. Masz bardzo prostą usterkę. Skoro nie ma tak dużo zasilań to masz upalony któryś z głównych bezpieczników, brak masy, stacyjka, zgnił jakiś "plus". Ogólnie to co pisali moi poprzednicy.
Niestety bez szans. Radia azjatyckiej produkcji są o tyle paskudne, że mało które ma logikę zapłonu, umożliwiającą uruchomienie radia bez kluczyka w stacyjce. Niby można je podpiąć pod stały plus, ale wtedy nie będzie się wyłączać ze stacyjką. Można pokombinować z jakimś przekaźnikiem czasowym, ale czy to będzie łatwa robota - no nie wiem...
Nie ma LPG dodam jeszcze że jak otworze drzwi poczekam z 10-15 min auto się przewietrzyło odpalił , może kostka od stacyjki bo nie odbija .. Aparat to wydatek a jak nie pomoże ..
A stacyjka włączona? Jak go nie ma to daj czerwony i żółty z radia do żółtego z auta. Wtedy będzie bez kluczyka grać.
Jest to na 100% rezystor, mało tego widać dwa pady na taki sam element ale przewlekany. Zapewne na ten pin przychodzi jakiś plus np po stacyjce. Sprawdź oporność każdego z nich. Specjalnie połączyli dwa szeregowo by wzrosła ich moc i poprawiło się odprowadzenie ciepła. Resztę jak wartość tego opornika/ów można wyliczyć rozrysowując kawałek schematu.
Przewody masz podłączone prawidłowo? Czerwony do stałego +12V oraz żółty do +12V "po stacyjce" ?
Witam, co prawda nie jest to Audi, tylko Daewoo Matiz, ale mam taki problem z odpalaniem na benzynie. Gdy włożę kluczyk do stacyjki i kręcę od razu, to auto odpala, ale jeżeli poczekam, aż pompka się wyłączy, to kręci i nie odpala. Pompka nie puszcza, zawór zwrotny nie puszcza, nie mam pojęcia, co się mogło wydarzyć. Wcześniej tego problemu nie było.
No to podłącz to do plusa ze stacyjki. Tam 12V jest przerywane po wyjęciu kluczyka.
Napięcie na pompie paliwowej pojawia się na chwilę w momencie kiedy przekręcasz kluczyk w stacyjce po tym czasie jeżeli silnik się nie uruchomi pompa już nie dostaje napięcia.
Z doświadczenia na róznych markach samochodu mogę dodać coś od siebie. Tak jak już koledzy mówili przyczyn może byc wiele. Podam takie co mogą wpływać na zakłocenia: - zasniedziałe bezpieczniki - przebicie na przewodach WN - zły kontakt miedzy swieca a kablem WN - przebicie na cewce zaplonowej - dobrze by było przeczyścić klemy i do klemy dokrecone...
Na jakiej zasadzie działa wskaźnik poziomu paliwa? To jest rozwiązanie mechaniczne? Bo po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wskazówka nie opada. Mało tego - akumulator wyjąłem na noc i bez akumulatora też wskazówka nie opada.
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Hej, przepraszam za mało szczegółów. Więc kluczyk w stacyjce przestał reagować i odpalać nawet jak się kręciło kilka razy, została wymieniona taka część: BIAREN Ignition Switch For Ford Transit Mk6 Mk7 Mk8 Transit Custom Focus C-Max Fiesta Fusion Mondeo S-Max Galaxy Transit Connect 1677531 AA6T11572AA 1363940 98AB11572BG, Ignition Starter Switch, lecz...
Generalnie chodzi o to aby układ był możliwie jak najmniejszy i mało kosztowny. Co chodzi o zmianę przełącznika to nie ma takiej możliwości bo jest to stacyjka samochodu. Najmniejszy (i pewnie najtańszy) będzie układ z mikrokontrolerem. Natomiast schemat układu z przerzutnikami i pojedynczym S3, który powinien spełniać założone funkcje może być np....
Czy można założyć "nową" stacyjkę z allegro i przełożyć wkład stacyjki oryginalnej ? Czy samochód uruchomi się ? Niestety stacyjka jest tak zrobiona że bardzo mało prawdopodobne jest cokolwiek z niej przełożenie... Jak dzwoniłem do ASO i pytałem o kostkę stacyjki to powiedzieli mi że jest razem z CIM, możliwe to ?
To za mało nadal masz trupa. Po drugie ładowania nie mierzy się na jałowych obrotach tylko minimum 2000obr.min. Dodano po 2 Po drugie zacisk Ex to jest pomiar napięcia coś ala sense masz tam podpiąć napięcie za stacyjką , najpewniej ze stacyjki. Inaczej alternator może dziwnie się zachowywać.
Witam. Wyciągnąłem syrenę alarmową z Matiza i chciałbym podłączyć ją by po podaniu napięcia zaczęła wyć. Wiem tylko że jest firmy FOX. Jakie kolory podłączyć do zasilania? Ile prądu potrzebuje taka syrena? Oryginalna naklejka z parametrami się wytarła. W załączniku zdjęcia. EDIT Pod zaślepką jest stacyjka na kluczyk, w razie czego mam go,
Teraz jeździ codziennie. Radio nie działa Dodano po 1 No i ostatnio zapomniałem wyciągnąć wtyczkę i na drugi dzień trup Dodano po 4 Ale mam jeszcze poloneza no i radio da się słuchać bez stacyjki, jeździ w zimę raczej mało no i zawsze pali od strzała. A radio mam to samo co tam kiedyś było w sienie
Witam panowie ociz napisał [Chodziło mi o to że na filmiku przekręcasz kluczyk od razu w pozycję "rozruch", ale to nie ma nic wspólnego z usterką] a przepraszam jak ma uruchomić silnik ma przekręcić na raz zrobić salto i dopiero rozruch to benzyna wkłada kluczyk i pali nawet gdyby to był diesel to i tak rozrusznik powinien zakręcić . Na filmiku nie...
Kluczyk dorobisz bez problemu, ewentualne info na pw. Jeśli chodzi o problemy z prądem może to być kostka stacyjki, choć to moim zdaniem mało prawdopodobne przy opisanych objawach. Jeśli chodzi o niewłączającą się blokadę - to skutek wd40
Witajcie trafic 2.0 II. Małem problem z lekko przyjaraną stacyjką kostka wymieniona wszystko działa oprócz rozrusznika .Jest akustycznie słyszalna praca jakiegos przekaźnika a nie jest to bendiks gdy robie start czyli nie stacyjka. Masa silnika prowizorycznie na kablach rozruchowych i też nic. Bezpieczniki na klemie akku ok. Czy mogę się spodziewać...
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Napięcie na rozruszniku jest? Na przewodzie rozruchu w momencie przekręcenia stacyjki w pozycję rozruch też? Sprawdziłeś cokolwiek zanim napisałeś posta? Bo to, że są przewody to trochę mało. Może Stacyjka Jest rozwalona ?
cewka wokół stacyjki jest uszkodzona,czy dokupie ten element,lub czy jest prosty sposób na ominięcie tej cewki
Jest tylko mały problem. Mój układ musi pobierać bardzo mało prądu po wyłączeniu stacyjki. Ale to dobry kierunek :D . Jak mierzyć pobór prądu z akumulatora?
Znaczy się ustawiłem na mierniku prąd stały. Końcówka czerwona do plusa czarna do minus i miernik pokazuje 12V. Jak mu przygazuje to nieznacznie wzrośnie do 12,3. 12,5 Ale to jest mało Zmierzyłem na stacyjce od alternator kabel ten czerwony pokazuje 24V. I jak to jest bo ja sam nie wiem to jest alternator 24 czy 12V?😣
matiz stacyjka stacyjka daewoo matiz matiz kostek stacyjka
przepalony element modułu zmywarki trzeszczenie kolumny tonsil tech2 naprawa
panasonic aquarea panasonic aquarea
Skoda 1.5 TSI EVO EA211 vs 1.0 TSI EA211 – który silnik TSI jest najbardziej żywotny i oszczędny? Skoda Rapid – który silnik wybrać? Opinie o 1.4 TDI EA288, 1.2 TSI, 1.6 TDI