Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Stacyjka się nie zacina, czy kluczyk odbija?
Stacyjka wymieniona, wentylator wymieniony dalej nie działa. Może ktoś ma schemat.
A stacyjka ci nie uszkodziła się przypadkiem?
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
Tak jest. Stacyjka do wymiany.
Czy zastosowanie przekaznika zabezpieczy stacyjke? Nowa stacyjka jeszcze podaje zasilanie na obwód wiatraka . Oprócz stacyjki co jeszcze siada?
Witam kupiłem nie dawno citroena Xsara Picasso 2002r. silnik 2.0Hdi problem pojawił się niespodziewanie na parkingu pod marketem gdy zgasiłem silnik nie mogłem wyciągnąć kluczyka został na pozycji pierwszej z włączonym zapłonem normalnie się zaciął po kilku próbach wyciągnięcia go wkoncu się udało wszystko zgasło więc poszliśmy na zakupy.Wracajac wsiedliśmy...
Dlatego pytałem o to napięcie na bezpieczniku. :) w tych autach ta stacyjka to standard
Stacyjka trzy przewody do wyboru
Stacyjka immo kluczyk elektronika 80zł. Zaraz będą wpisy w stylu "kupił takie auto a na kluczyk go nie stać" Ale do końca o kasę nie chodzi. Chodzi o wiedzę ! No chyba że użytkownicy forum to naganiacze kasy dla zakładów usługowych. Ale do rzeczy! Nasuwają mi się pytania. Na jakiej zasadzie działa immo ? czy łączy się z komputerem samochodu podając...
Witam jak w temacie XP gaśnie przy skręcie w prawo ale tylko przy większym przeciążeniu. Jeśli jadę łuk delikatnie jedzie. Lewe skręty bez problemu mogę na placu jezdzic jak wariat. W prawo większy przechył i od razu gaśnie. Wyciągam kluczyk wkładam odpalam jedzie. Jakie sugestie ? Stacyjka ? czy może czujnik uderzeniowy.
nie włącza mi się wentylator nawiewu albo czasami zaskakuje na forum cytrynki jest post jak zamontować przekaźnik aby stacyjka była odciążona jest tam mowa o 6 przewodach a u mnie jest 5 więc może ktoś wie jak to zrobić na kostce 5 przewodowej.
No to woltomierz i mierzysz spadki napięcia minus aku a silnik , plus aku a stacyjka i dalej.
A awaryjnie z gazu próbowałeś stacyjka od gazu ok? bezpieczniki od gazu ok?
ok auto pali kupilem uzywane ecu(oryginalne ecu upalilem) + bsm + bsi + stacyjka kluczyk i pierscien do immo zamontowalem i pali tylko nie dziala mi klima i centralny zamek z pilota i pytanie brzmi czy jak zostawie stare bsi to da sie jakos immo przeprogromaowac na stary kluczyk czy jak?
Sprawdź bezpiecznik F40, czy jest na nim napięcie przy załączonej stacyjce.
Stacyjka nie ma z tym nic wspólnego. Sprawdź gdzie ginie sygnał prędkości.
Nie trzeba wymieniac stacyjki, wykorzystujesz "żyjący" obwód do sterowania cewki przekaźnika. Swoją drogą ten silnik na maxymalnym cugu ciągnie okolo 33A, kiedyś mierzyłem, nie dziwne że stacyjka odchodzi do krainy stopionych plasików.
problem rozwiazany stacyjka byla ok problem siedzial w kostkach pod kierownica i w kostce dochodzacej do bezpiecznikow po podgieciu zlaczek zaczelo chulac.spadek napiecia nie zalanczal dmuchawy.nie wiem jak moglem to przegapic :crazyeyes: dzieki wielkie za pomoc
Zauważyłem nowe objawy i muszę się nimi podzielić. Jeden to taki że czasem po odpaleniu auta nawiew ustawiony na 3 ciężko rusza tak jakby nie mógł się rozpędzić gdy mu wrzucę wyższe obroty rusza normalnie i potem już działa normalnie na każdej prędkości (moim zdaniem mało związane z rozładowywaniem akumulatora). Drugi objaw jest związany z kostką stacyjki....
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
Witam. Mam jeszcze jedną sprawę. Wentylator nawiewu wewnętrznego(mam climatronic) chodzi jak chce. Raz działa a raz nie. Nawet gdy jest włączony to raz dmucha a raz nie. Ogrzewanie działa, tylko nie zawsze dmuchawa chodzi. Czytałem że może być przyczyną stacyjka ale mi się wydaje że może to być jakiś moduł sterowania itp... Jak to sprawdzić w prosty...
Witam, Mam problem z samochodem który najlepiej streścić w kilku punktach: 1. Włączona stacyjka (włączone światła (mijania i/lub pozycyjne): światło stopu pali się cały czas. Nawet jak rozłączę czujkę od hamulca (zrówno od ręcznego jak i nożnego). 2. Włączona stacyjka (wyłączone światła) - jest ok - nic się nie pali:) 3. Wyłączona stacyjka (i tu się...
Witam. Od kilku tygodni jestem posiadaczem Xsary Picasso z 2001r. No i mam problem. Bez najmniejszych kłopotów auto przetrwało wysokie mrozy - odpalał przy -15°C bez zarzutów. Kiedy przyszła odwilż pojawił się problem z prędkościomierzem elektronicznym - wskazywał to, co chciał bez względu czy auto jechało, czy nie. Po dwóch dniach siadł akumulator,...
W tym aucie, jak w większości Cytrynek potrafi wariować sterowanie wentylacją, klimatyzacją (po prostu sprawdź czy grzeje, chłodzi i klima działa), stacyjka potrafi się zacinać, blokować kluczyk, chodzić z przeskokami, manetka od kierunków przy kierunku w lewo z reguły lubi się przycinać bądź nie załączać kierunkowskazu, czytnik immobilizera na stacyjce...
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
Ten filmik oglądałeś? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
poszła kostka stacyjki
Częstą przyczyną niedziałającego nawiewu w pierwszych Xsarze Picasso jest ... stacyjka... po prostu nie daje napięcia na górny rząd bezpieczników w szczególności 40A
Zaczął bym od kostki stacyjki.
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
Witam, potrzebuję informacji, schematu lub czegokolwiek na temat źródła zasilania stacyjki w samochodzie Xsara Picasso 2004 2.0 HDI
Jak długo ekran świeci po wyciągnięciu klucza ze stacyjki?
Zablokowało mi kluczyk w stacyjce. Citroen Xara Picasso 1.6 2002 r. Gdy go uwolniłem silnik dalej pracował, więc postanowiłem że rozłączę akumulator. Silnik zgasł, ale nie zgasły kontrolki. Pojawił się komunikat FAUL ELECTRONIC IMMOBILAISER. Czy ktoś może podpowiedzieć co się dzieje. Dodam, że silnik nie pracuje, nawet rozrusznik nie kręci.
Tym się nie przejmuj, w instrukcjach obsługi pokutują czasem rożne nieaktualne informacje, zwłaszcza jeśli się wiążą z bezpieczeństwem. Bezpiecznik 22 na BSI zasilany jest ze stacyjki, pozycja "+akcesoria" (czarne dwustykowe złącze na BSI styk nr 1).
Ma być 12V masz uszkodzoną kostkę stacyjki.
Przekaźnik stacyjki Czy w Xsarze Picasso z 2004, czyli po lifcie, jest konieczny montaż przekaźnika zabezpieczającego stacyjkę Niektórzy piszą że wada ta została usunięta w poliftowych. Jednak trudno doszukać się w pełni wiarygodnych danych Jeżeli jednak jest to może ma ktoś opis działań
Możliwe że uszkodziłeś cewke immo, albo wypadł czip z kluczyka. Mozliwe tez uszkodzenie samej stacyjki.
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
No tak, a jak zdiagnozować ile jest, skoro do komputera nie ma dostępu przez OBD. Poza tym przy zbyt małym ciśnieniu pokazywałby pewnie błąd. A po odpaleniu na krótko, wyświetla błąd ABS i ESP. Dodano po 56 Komp. zmieniony, bsm zmieniony, bez zmian. Jest sens zmiany stacyjki?
hmm.sprawdz wszystkie krancówki w drzwiach.i zmierz oporność powinna być 20ma.przyczyn moze byc dużo .moze być to nawet stacyjka.moze radio .najlepiej to wyjmuj bezpieczniki np;oswietlenia wewnatrz a nastepny dzien zmierz akumulator. Nie masz nic do napisania, to nic nie pisz! Jedna wielka bełkotliwa bzdura! 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów...
Dziękuję za wskazówki. Udało się znaleźć gniazda bezpieczników dające napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Punto: F12 C4 Picasso: F4
Kostka stacyjki była do wymiany.
Świateł dziennych nie mam. Dodam, że przy odpiętym zespole przełączników COM jak i przy odpiętej stacyjce światła i tak się zapalają.
Problem może leżeć w uszkodzonej stacyjce - w Xsarze Picasso miałem podobny przypadek - nawiew działał tylko na maksymalnym biegu. Po wymianie stacyjki (część elektryczna) problem został zlikwidowany.
dodam tylko że na kostce od radia czarny trafia do tego zótego w samochodowej kostce. czerwony do tego rózowego, a zółty do fioletowego w samochodzie. Tak wypada jak sie kostke podłaczy
xsara picasso stacyjka stacyjka xsara picasso kostek stacyjka xsara picasso
charakterystyka ładowania kwasowego blokada drzwiczek pralce uszkodzona grzałka kuchenki
mikrokomputer cobra1 zasilacz antenowy
Jak wgrać nowe firmware do Telefunken 55? Zmywarka Miele - migające kontrolki i zatrzymanie