GDZIE SĄ PRZEKAZNIKI odpowiadajace za prąd w stacje
Trafic II 2002 r, 1.9 dCi z manualną klimatyzacją. Auto po gruntownym serwisie klimatyzacji. Wymienione wszystko poza chłodniczką w kabinie. Klimatyzacja działała do momentu zimy. Nie sprawdzana. Teraz jak nacisnę przycisk AC nie załącza się sprężarka i co ciekawe, jak chcę zgasić auto kluczykiem, to wszystko zostaje w normie tj. nie gaśnie silnik,...
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
Witam Szukam możliwych przyczyn zwarcia w instalacji które powoduje że w pierwszej pozycji ACC od razu mam włączony zapłon ON ( Palą się kontrolki tak jak w pozycji drugiej). - Oczywiście rozrusznik prawidłowo staruje w trzeciej pozycji :) Samochód kupiłem z tą usterką, Wskazówką jest też to że nie było radia, dodatkowo był spalony bezpiecznik od radia....
Był tylko jeden błąd na kontrolce imo zwarcie do masy. Na reszcie czystko. Dostałem schemat zacisk 30 po przekaźniku systemowym wtyczka czarna 64 piny Q3, Q4 wtyczka czarna 32 pinG1 zacisk 15 czyli stacyjka wtyczka czarna 32 pin D1 masa wtyczka czarna 32 G3, G4, H1, H4 oraz zacisk 30 po przekaźniku systemowym wtyczka szara 48 piny M3, M4 masy się zgadzają...
Witam .. napisze tego posta moze komus to pomoze .. Otoz majac audi B3 jak juz pisalem .. mialem uszkodzona pletwe od wkladu stacyjki i plastik (to plastikowe do czego podpina sie wtyczke) w ktorym peknieta byla sprezynka ( moze nie tyle sprezynka co jej umocowanie szlag trafil ) i po prostu nie odbijal kluczyk. wklad stacyjki dostalem od szwagra ktory...
Jakie światła działają, wszystkie, czy tylko postojowe? Jeżeli tylko postojowe to prawdopodobnie samą stacyjkę szlag trafił, ew. jej przewody zasilające, bądź styki
Może być zakręcony na śmierć rozrusznik. Od uszkodzonej stacyjki.
Chyba raczej na płycie, lub gdzieś pod deską. Na początek zmostkuj odpowiednie zestyki na stacyjce kawałkiem przewodu, nic trudnego, jak sie pomylisz, to uruchomisz co najwyżej rozrusznik, więc bądż na to przygotowany. Jeśli pojawi sie napięcie w instalacji, to trafione- kostka stacyjki do wymiany. Jeśli nie, to szukaj dalej do przekażnika.
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
A jeśli by to nie pomogło to czy może być również słaby styk w kostce stacyjki? A nie wiem, kostkę stacyjki masz tam jeszcze normalną? W innym aucie musiała być jakaś sekwencja włączania zasilań. Działało tylko ze startem od zera, wkładamy kluczyk, widzą się transponder z cewką/puszką immo, przekręcamy kluczyk na zapłon - immo odblokowane, ale podłączenie...
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Zawsze można sobie kupić pancerny 30letni samochód Może trochę przesada, jednak to trochę zacofanie technologiczne. Ale sam mam dwudziestolatka i nadal podnoszę go za progi. Dwulitrowa benzyna bez gazu. Przy mojej eksploatacji taniej wychodzi niż nowoczesny wypas. Dwumas się nie popsuje bo nie ma. Turbo czy dpf podobnie. Pompa paliwa ori i wiem że...
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Przyczyną był uszkodzony przewód hebel -stacyjka. Jak na to trafiłem opisałem nieco wyżej.
1,2,3 zrobiony gdzieś mostek w instalacji, stacyjka a raczej przełącznik świateł. Dlaczego nie działają halogeny to trudno trafić - możliwe, że jest wspólne uszkodzenie tylko w przełączniku. Zacząć sprawdzanie od przełącznika. Pozdrawiam.
No i taśmę szlak trafił....
Kolego, po przekręceniu kluczyka zegar reaguje? Zapala się coś? Myślę, że możesz mieć problem z wypalonymi stykami stacyjki (gdybanie przez neta)
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść? Bingo... Trafiłeś najbardziej prawdopodobną opcję. Chyba podaruje ci kilka punktów, w nagrodę (za wiedzę/intuicję). Za to że w końcu sprowadziłeś ten wątek na ziemie :D.
Stacyjka nie chce dojść do końca, czego może być to przyczyna? Zdecydowanie nieumiejętność montażu .Trzpień ma trafić w kostkę i trzeba ją poprawnie ustawić.
Witajcie! Błagam pomóżcie! Mam dokładnie to samo w moim c3. Udało mi się wyciagnąć stacyjkę, ale nie wiem jak te kable z niej wyjąć. Podważyłem tą białą , plastikową osłonę, w której są 2 czarne bolce, ale nic nie drgnie nawet. Nie chcę połamać :/ Nigdzie na necie nie widzę jak to wyciągnać. Szlag mnie trafi zaraz. Pomóżcie proszę! Pozdrawiam!
No pewnie, że jest. Zasilanie możesz podłączyć przez przełącznik. środkowy styk do radia, skrajne styki - jeden do instalacji samochodu, drugi do dodatkowego akumulatora. Pojawi się kłopot z ładowaniem dodatkowego akumulatora. Dlatego proponuję użyć szlachetnej sztuki walki "uciekaido" i uciec od problemów wykorzystując posiadany przełącznik. Tym razem...
Wychodzi że nie trafiłeś z kostką stacyjki.
Do końca nie jestem pewien. Miałbym to w domu to bym sprawdził przejście miernikiem ... a tak na chybił trafił to tak 1-0 2-16 3-1 4-57/21/56 6-19 ale nie jestem pewien. :|
Który jest stały plus do ECU bo mam go wyjętego. Oznaczenia mam do litery M. Rok auta 2008 2.0dci. i jeszcze dokładny bezpiecznik do zasilania ECU. Niby wszystkie do ok. Dodam jeszcze że plus po stacyjce jest.
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Nie ma sie co zalamywac tylko trzeba naprawic ;-) Pisales ze kontrolka immo swieci ciagle odlacz petle immo ta przy kluczyku/stacyjce i powinna migac szybko bedziemy wtedy wiedziec ze uch jest ok .
Ma świecić, abyś łatwiej trafił do stacyjki. Ciągnie mało prądu więc nie przeszkadza. Można to odciąć (kable przy obudowie stacyjki) ale trzeba uważać aby nie odciąć pętli od IMMO.
Dwa kluczyki otrzymane oryginalnie z samochodem powinny być identyczne. Różnica w wyglądzie może świadczyć o różnych rzeczach - np. o wymienionej obudowie. Niekoniecznie musi być to kluczyk "podrobiony". Było również kilku producentów kluczyków i rzeczywiście różniły się one szczegółami wyglądu. W obecnej sytuacji pozostaje ci podłączenie auto do komputera...
Nie podajesz nawet roku produkcji więc nie wiem czy schemat trafiony.
Link do schematów ( powinna być też lokalizacja podzespołów): http://www.bmw-planet.com/diagrams/relea... za pracę automatu rozrusznika w większości przypadków odpowiada przekaźnik sprawdź czy nie ma czasem sklejonych styków, lub czy na cewce nie ma non stop napięcia (może kostkę stacyjki szlag trafił)
Który rocznik, były tam montowane dwa rodzaje liczników, na początku zwykłe w 98r potem z CANem. Może po prostu aku się rozładowało lub kostke stacyjki szlag trafił od tego kręcenia i podaje za niskie napięcie. Albo mase gdzieś zgubiłeś.
Bo jeżeli w zależności od położenia przełącznika wskazuje jakiś opór, a potem zwarcie, to wiadomo, że przełącznik jest dobry, a wskazywany opór wynika z przepływu prądu przez instalację samochodu. BZDURA!!! Miernik pokaże, że obwód sprawny, a nagle wszystko trafi flag po włączeniu. Tutaj tylko pomiar pod obciążeniem.
Kluczyk ma być włożony i lekko przekręcony(zapadka ma się wcisnąć-ta na zewnętrznej stronie cylinderka)Oczywiście w stacyjce masz wszystko ustawione żeby wkładka "trafiła" To jest tak proste że nie sposób opisać jak to zrobić. Antena-cewka też ma być ustawiona.
Kluczyk ma być włożony i lekko przekręcony (zapadka ma się wcisnąć-ta na zewnętrznej stronie cylinderka)Oczywiście w stacyjce masz wszystko ustawione żeby wkładka "trafiła" To jest tak proste że nie sposób opisać jak to zrobić. Gdzie tutaj pisze do pozycji zapłon. Ponadto demontaż jest odwrotny do montażu.
Witam Zacznijmy od podstaw: 1.Proponuję poszukać książki z serii Sam Naprawiam 2.Schemat elektryki mile widziany 3.Wymienione układy są zasilane poza stacyjką 4.Zamiast szukać po omacku (chybił trafił) proponuję przeanalizować schemat Sprawdź czy to jest od twojego auta?
W/g mnie fachowcy od awaryjnego otwierania samochodów i dorabiania kluczyków maja sprzęt co sprawdzi komputer w samochodzie , to droższa operacja niż wymiana kompletu z innego , ale piloty będą działały , czyli podobnie wyjdzie . W moim na noc nie założyłem pokrywy na bezpieczniki , trochę popadało. Samoczynnie włączyły się wycieraczki, światła drogowe,...
Podaj numery bezpieczników,na których brakuje zasilania, ale bedzię to wina kostki stacyjki (zólty, pomarańczowy po zapłonie 15), a błąd przepustnicy to drugi problem.
Witam. Udało się rozwiązać problem? Chciałbym również w do trafika (mam benzynę 2.0 f4r wolnossący) włożyć silnik z osobowej renówki (Vel Satis 2.0 f4rt) ze sterownikiem s2000rpm. I przed przekładką chciałbym wiedzieć, jakich problemów spodziewać się, jeżeli chodzi o immobiliser. W Velsatisie podobno musi być karta, stacyjka, sterownik ABM i ECU......
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
auto odpaliło od strzała i rozrusznik nie odbił pomimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki hahaha Coś tej firmie się nie szczęści.
Tez tak myslalem kupiłem drugi i co ? nie działa... dlatego ten post nie sądze bym trafił na tak samo uszkodzony sterownik jak moj.
wyczytałam że mają serwisanta w Warszawie (gwarancja). Dziś po pracy podjadę i zerknę co powie. Mam akurat podrodze. Wcześniej, immo działał ok, tj. blokował zapłon po dłuższym czasie. Po wymianie alarmu na inną centralkę zaczęły się problemy, jak ten co blokuje zamki gdy przekręcę stacyjkę! niech go trafi...
Najłatwiej jest poszukać odpowiednich kabli przy stacyjce. tez tak uważam tylko jak to zrobić? ja mam mnóstwo kabli przy stacyjce i teraz który wybrać? raczej na chybił trafił nie będę robił. jeśli chodzi o stacyjkę to się na tym nie znam za bardzo i potrzebuję łopatologicznie.
A może by tak miernik na klemy akumulatora obserwój miernik i niech ktoś włączy stacyjkę na rozruch do ilu spada napięcie , następnie ta sama czynność z tym że miernik podłączony do rozrusznika , porównaj odczyty bo jak piszesz aku i rozrusznik nowe, problem może być w tzw oczkach zakutych na głównych przewodach trafił mi się taki numer
Serwus :-) Pacjent to Nissan Primastar. Pochodne to vivaro, trafic. Problem polega na tym, że po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie. Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł. Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Tym samym nie można zamknąć auta. Dopiero po odpięciu aku wszystko gaśnie. Kostka stacyjki...
Pokazuje błąd df104 df103 Dodano po 17 Kontrolka immo po zamknięciu samochodu mruga co kilka sekund a przy kluczyku w stacyjce na on nie mruga
Udało się problem rozwiązać, bo trafił do mnie pacjent z tym samym problemem ☹️. Wymieniałem już nawet BSI i bez efektu. Przy wyłączonej stacyjce test zapalania jest ok, natomiast po przekręceniu światła palą się na stałe pomimo że w parametrach widać co innego.
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
tak to się zgadza lecz ,pytanie miałem do czego podpiąć przewód czerwoney ze stacyjki i na chybił trafił podpiołem go do lampki ładowania lecz lampka przy starcie jaki i przy włączeniu kluczyka sie nie zaświeciła i dalej sie głowie , przecierz wszystko podpiołem jak na schematach w sieci i nic
trafic stacyjka trafic schemat trafic trafic przepływomierz
autko elektryczny schemat matiz płyn zmiana ciśnienie wtrysk
testowanie powerbanku radio mińsk
Dahua, Hikvision, Vidos – lustrzany obraz i odwrócone ikony na monitorze wideodomofonu Toyota Yaris 2005 – schemat pinów kostki tylnej prawej lampy XP10/XP90