przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Stacyjka definitywnie do wymiany..
Problem polega na tym że kierownica zostala zablokowana i nic nie da się jej z zrobić żeby jakimś cudem dało się ruszyć. W Vectrach C wymienia się wszystko razem. Moje pytanie to czy numer wybity musi zgadzać się w całości? Czy wystarczy zgodność na końcu numeru w tym przypadku XR?? Pytanie dotyczy też wkodowania nowego kluczyka bo po wymianie kierownica...
Na stacyjce razem zanteną.
Jest tam styk oznaczony jako P albo 15a.Ale nie warto kombinować przy stacyjce-prościej wziąc ten prąd z zasilania radia.
Masz właściwie podpięte radio, tzn przez stacyjkę.
Speóbuj nawiercić w taki sposób aby dało się przekręcić śrubokrętem czy podobnym narzędziem.
Jak bym nie był pewien że to rozrusznik to bym sciągnoł plastiki kolumny kierownicy i zrobił dostęp do stacyjki. W chwili niepalenia zwieram śrubokrętem co trzeba w stacyjce i już wiem czy to stacyjka czy nie.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
Aku i olej świecą nawet bez kluczyka? Możliwi winowajcy: Kostka stacyjki lub przekaźnik odpowiedzialny za "+ po stacyjce"
włącz stacyjkę i naciśnij pilota :) :)
a może stacyjka?
no ale pastylka immo siedzi na dole kluczyka, taka mala czarna. po zmianie powroci do normalnej pracy :)
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Wystarczy wymienic stacyjke z kluczykiem Nie pisz głupot....bo nie wystarczy, trzeba coś jeszcze zrobić...
A nie ma pod maską dużego bezpiecznika na przewodzie zasilającym który idzie do stacyjki?
pin F jest zasilany bezposrednio z stacyjki, może to ona psoci
stacyjka.
Panel i przełączniki wyżej nie mają nic wspólnego poza zasilaniem,więc trzeba poszukać gdzie ono ginie.Sprawdź na odpowiednich bezpiecznikach czy na nich jest zasilanie.Możliwe że stacyjka nie podaje jednego (+)
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
to kostka stacyjki, zrobiłem jak radziliście i tylko dotknąłem kostki od razu zapalił, auto leci do warsztatu na wymianę dzięki za pomoc sam bym na to nie wpadł ja obstawiałem wkład stacyjki.
zgadzam sie z kjolega, bo ewentulany zlodziej napewno najpierw zajrzal by co jest obok stacyjki...
Źle podejrzewasz. Napięcie do stacyjki dochodzi?
Witam !!! Mam małe pytanko: gdzie podlaczyc przedów od alarmu przeznaczony do stacyjki (VECTRA A ):) wielkie dzieki za pomoc !!!
W tym samochodzie ma po przekręceniu stacyjki.
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
KOlego znalazłes już + 15 , czyli po stacyjce?
Zdejmij obudowe kiery. Popatrz na stacyjkę w poblizu wału kierownicy jest taki otworek srednicy ok 3 mm tak troche od góry. wsadz tam dryt miedzainy 2,5 kwadrat wepchnij go jakies 5-7 mm najlepiej szczypcami, stacyjka sama ci wyskoczy do reki.
pompa paliwa do odcięcia w progu,kolor niebiesko-czerwony,albo plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
U siebie miałem to samo ale niestety musiałem rozebrać plastiki na kolumnie i naciąć rowek na śrubie która mocuje stacyjkę do kolumny (śruba ma po prostu zrywalny łeb).
Zmierzone: piny 68, 23, 45 - wynik 0,4V pin 38 - wynik 12,7V piny 1, 24, 46 - wynik masa jest pokazuje 12,7V Pomiar robiony na odpiętym ECU i włączonej stacyjce.
Radzę wymienić kostkę stacyjki "check" się nie świeci brak zasilania,nie dochodzi "15"-ka za stacyjką.
ok. rozumiem a jeszcze takie pytania czy idzie wyciągnąć kod immo z petli przy stacyjce?
Jak sobie nie poradzisz to daj znać .
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
W vectra B możesz wyświetlić kody błędów
czerw plus -wiadomo a rozrusznik to chyba czerw z czarnym,podanie 12 z czerw. na którykolwiek nic nie spali natomiast przez żarówke też może nie być dobrze(jesli stacyjka zasila bezpośrednio automat) ,lepiej bez.Przekreć klucz w poz zapłon(zmierz -plusy bedą na czarnych i czerwonym ,podaj nastepnie plus na ten który został.
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
Podmień (jeśli masz możliwość) na inny akumulator
Podmień kostkę stacyjki.
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
Wszystkie bezpieczniki przeszukane w dwie osoby Pod maską też?
czek ciągle miga jedną częstotliwoścą ? To na bank immo fabryczne. Jaka blaszka ? Może transponder byl ale sie zbyl i dla tego problem. Masz petle immo przy stacyjce ?
Standard po odmontowaniu akumulatora w V-C, miałem ten sam problem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Podpowiem-nie szukaj wady w samochodzie, wada w radiu jezeli to jest radio 2005
Dodam jeszcze ,że iskra jest ładna niebieska, a podczas sprawdzania ciśnienia czuć było paliwo, czyli tak jakby paliwo podawał, pompę też słychać po przekręceniu stacyjki.
Podłącz miernik pod cewkę zapłonową. Włącz zapłon i patrz czy pojawia sięnapięcie. Następnie obserwuj miernik i spróbuj uruchomić mobila jeśli napięcie to zniknie to będzie wskazywało na uszkodzenie kostki stacyjki.
a kostka w stacyjce
Kostka stacyjki.
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Wyłączasz zapłon ale czy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki?
Jak niby miałaby działac potem cały czas?.Jakbyś mógł to rozwinąć to proszę. Działa wtedy gdy jest ładowanie, aż do zgaszenia samochodu.. Nie pamiętam dokładnie ale chyba od 13,5 V. Zasilanie tego układu to plus po stacyjce.
przeczytaj co napisałem wyżej to jest 2 obwodowy wył. jak go wykrecisz to beda z niego wychodzic 2 kable jeden jest do swiatła a 2 do brzeczyka i do tego wlasnie przekaznika co podtrzymuje dzialanie szyb bez kluczyka w stacyjce
sprawdż kostkę w stacyjce
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
Przekaźnik jest sterowany przez stacyjkę, a styki przekaźnika i bezpiecznik są połaczone odpowiednio ze świecami i akumulatorem ;-), by wielki prąd szedł po przekaźnikowych stykach z akumulatora, a nie z drobnych styków stacyjki ;-)
Niech ci będzie z plaka może spróbować ale ja i tak myślę że to wina stacyjki
Według mnie jakieś kable się odczepiły od stacyjki.
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
zaryzykowałbym i postawił na stacyjkę "15"
Plus po stacyjce.Błędu na pewno nie będzie.Czarny gruby przewód od stacyjki.
ok 15-20 minut pczekaj to wyświetli 7---- i wtedy wbij kod.tylko nie wyłączaj stacyjki ani radia.
zaglądnij do rozrusznika - może cienki kabelek się odłączył (odpadł) sprawdź wkładkę stacyjki
Zasilanie na puszkę immo (ta z pętlą przy stacyjce) jest?
Witam, usterka jak w tytule, nie działa włącznik dmuchawy, czasem jak na jakimś dołku podskoczy to załapie na tydzień, dwa albo pare godzin, nie wiem gdzie szukać przyczyny, cały wiatrak z silnikiem wymontowałem i w domu działa wszystko jak należy po podpięciu do 4-pinowej kostki zasilania, w aucie nie działa nic, tak jakby nie dochodził prąd ze stacyjki,...
Jak by była zła masa na rozruszniku to by nie kręcił. Ma do wymiany kostke pod stacyjką.
A kostkę stacyjki może wymień na początek.
kolego nie odpalisz ponieważ posiada immobilizer musiał bys przełożyć z stacyjka
przykleiłem na metalowej obudowie do której wkłada się wkładkę stacyjki jakieś inne pomysły ??
a ten twoj mechanior sprawdzil kostkę w stacyjce
po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ogrzewanie działa na wszystkich stopniach Po WYJĘCIU kluczyka ze stacyjki?
sprawdzic bezpieczniki oznaczone jako KL15,jeżeli są ok,to prawdopodobnie kostka pod stacyjką
Kostka stacyjki na początek.
Na drugim końcu , za wkładką stacyjki jest kostka stacyjki - przełącznik , ją sprawdź.
a ten PROGRAM masz po wlaczeniu radia czy tak o sobie po wlaczeniu kluczyka w stacyjce
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Pomiar był robiony przy otwartym aucie(nie zamykam auta na noc ) pomiar robiony bez kluczyka w stacyjce.
Transponder i kluczyk oraz ECU było od jednego dawcy Do kompletu immo dołóż jeszcze puszkę z pętlą wokół stacyjki z dawcy silnika, z tym kompletem dopiero zapali
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
Zasilane "na stywno",tzn nie znosi się napięcie na złączu ACC z chwilą wyłaczenia kluczyka w stacyjce
Dziękuję za podpowiedzi, problem wstępnie rozwiązany, kostka od stacyjki, pozdrawiam.
wydaje mi się że dlatego się świeciła kontrolka bo przez to że zwarłeś piny na przekaźniku i teraz masz cały czas napięcie za stacyjką
Podaj zasilanie na cewke prosto z aku i zobaczysz czy odpali. Koledzy napisali juz ze masz problem ze stacyjka.
a kostkę przy stacyjce sprawdziłeś?
Jesteś pewny, że kostki pasują do tego nowego radia? Próbowałeś mierzyć napięcia w kostce? A i czy radio nie reaguje po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
Przyczyną jest brak benzyny, ropy, gazu, wiatru, słońca, wody. Możesz wybrać co chcesz zatankować. Chłopaki, wyciągać szklane kule, mamy klienta. Czytałeś co napisałeś? Może jakieś konkrety? Czy jest silnik, paliwo? Czy cokolwiek było sprawdzone, świece, cewki, kable, wtryski, czujnik ciśnienia paliwa, stacyjka?
Sugestie raptem z programu Usterka ale żarty na bok ,czy zostały w stacyjce.
A nie lepiej (prościej) wymienić uszkodzoną kostkę stacyjki na nową ?
kostka stacyjki vectra wymiana stacyjki vectra kluczyk stacyjki vectra
orange błąd konfiguracji wtrysk matiz schemat saturn
Gdzie znaleźć schematy radiowe i telewizyjne online? Ekspres Krups EA 89** - Czujnik NTC i temperatura kawy