Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
Kostka stacyjki - po włączeniu na 50 odcina 15!!!
Aku i olej świecą nawet bez kluczyka? Możliwi winowajcy: Kostka stacyjki lub przekaźnik odpowiedzialny za "+ po stacyjce"
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
Kostka stacyjki na początek.
Na drugim końcu , za wkładką stacyjki jest kostka stacyjki - przełącznik , ją sprawdź.
Nie mam zadnego błędu czujnika kąt skrętu a wtyczkę ABS też podmieniałem i było to samo. Cim podmieniłem z vectra 04 - bez czujnika skrętu - i ciągle te same błędy. Czy możliwe jest żeby moja vectra nie zaakceptowała tego cim-u z 04? Moim zdaniem jeżeli odpalał samochód to znaczy że jest cim w pożądku. Już sam nie wiem jeszcze sprawdzę kostkę od stacyjki...
Kostka stacyjki sprawna?
ogrzewanie działa Nie ogrzewanie tylko dmuchawa. Kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki do kontroli.
Witam jeszcze jedna możliwość kostka stacyjki ,dość częste awarie.
Winna była kostka stacyjki :)
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
Kostka stacyjki raczej nie cyka. Chyba uszkodzony automat rozrusznika.
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Manetkę wziąłem od kolegi który miał cdr2005 i właśnie przełożył na NCDC z GIDem. Kostka od wyświetlacza jest ok. Obawiam się tylko, że nie wszystko jest ok z CANem. Zrobiłem tak jak w oryginalnej wiązce: 1 Can idzie od lewej do stacyjki i ze stacyjki do OBD a drugi od OBD do wyświetlacza i do radia. Ale w OBD te przewody się nie łączą więc o ile wyświetlacz...
Sprawdź czy błędu nie wywala żadnego. Sprawdź czy immobilizer czasem nie odcina ( jeśli jest kontrolka to czy gaśnie) - możliwe, że cewka immobilizera. Jeśli kapsuła od immobilizera jest w kluczyku to wziąć spróbować zapasowym. Może też odcinać inne zabezpieczenie, np. alarm. Zobacz czy sygnał sterowania na cewce się pokazuje(niestety nie znam które...
Ok rozumie przepraszam a co do tego odpalenia to kostka stacyjki byla dobra bylo popsute cewka i modul zaplonowy
Ten przedow idzie bezpisrednio z kostki stacyjki. zobacz czy za kostka stacyjki wychodzi plus na ten przewod. Jesli tak to znaczy ze przewod ma gdzis przerwe p[oszukaj ja lub ewentualnie zastap przewod nowym odcinkiem. Jesli za stacyjka rowniez sie nie pojawia to do wymiany jest kostka. Chyba,ze chcesz sobie zrobic odpalanie na przycisk :lol!: :lol!:...
Więc tak. najprawdopodobniej Popsuty jest wyłącznik start/stop na pompie wtryskowej Koszt ok 45 zł lub kostka przy stacyjce która go nie rozłańcza. Jest prawdopodobnie ze po przekręceniu stacyjki rozłańcza się altelnator ale czujnik st/stop dalej pracuje na napięciu z akumulatora gdyż stacyjka go nie rozłączyła. \dopiero przy spadku napięcia np. włączenia...
Witam serdecznie.Przykro patrzeć jak to forum powoli zamienia się w jarmark.Temat jest prosty.Jak jesteś pewny akumulatora(najprościej kablami podłączyć drugi w momencie kiedy nie kręci) to zostało tylko sprawdzenie samego rozrusznika.To nawet nie 2 minuty jak pisze kolega elektrit.Potrzeba 2 osób.Jedna włącza na rozruch a druga zwiera n.p. płaskim...
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Po przeczytaniu tych wszystkich postów myslę że wszystkie obiawy wskazują na zepsutą kostke pod stacyjką która załącza całe zasilanie w aucie. Jak wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz to czasem nie przekręca się zbyt ciężka lub zbyt lekko? A może dziwnie się przekręca bo dawniej było inaczej. Brak ładowania. brak zapłony i iskry. brak napięcia...
Witam Problem jak w temacie autko nie gaśnie po wyjęciu kluczyka. Co już sprawdziłem: - Kostka stacyjki ok ( po odłączeniu nadal jest zapłon) - Alternator odłączony - Odłączyłem całą tylną wiązkę ( problem nie ustąpił ) - Odłączone radio ( także bez zmian ) - Odłączyłem przełącznik świateł ( bez zmian ) Co zaobserwowałem: Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki...
kostka stacyjki została wymieniona. lepiej reaguje kluczyk ale dalej jak odcinało tak odcina. zawsze dzieje sie to po jezdzie samochodem czyli jak jest ciepły silnik. sprawdziłem domowym sposobem błedy na kopmuterze gdy samochód normalnie odpala nie ma nic tylko same 12,12 12, ale gdy przestaje odpalać raz wyskoczył mi bład 93 czyli czyjnik halla- wałka...
Witam wszystkich na tym forum mam takie pytanie podczas jazdy nagle zgasło mi auto opel vektra 1,6 91 rok po moich oględzinach stwierdziłem że niema iskry byłem pewien że to moduł a znajduje się w aparacie zapłonowym więc postanowiłem go zakupić przed wyjazdem do sklepu sprawdziłem jeszcze napięcie na cewce i nie było więc szukałem dalej ja na tym się...
Odciąłem starą zaśniedziałą klemę założyłem nową niby coś lepiej bo napięcie nieznacznie się podniosło do 14,41 bez świateł a ze światłami 14,32 (na naładowanym aku) myślałem że w tym przyczyna... ale po przejechaniu około 30 km po mieście z kilkoma przystankami i rozruchami silnika napięcie przy zapalonym silniku spadło do 13,3. Po wymianie klemy obadałem...
WItam was Mam niesamowity problem ( podkreslam że sam bawie się w elektronikę , chociaż samochodową trchę mniej ale to nic ) i przepraszam że napisałem taki moż esam lub podobny temt o tym problemi ale niestety nieużyskałem odpowiedzi i nikt nie ma podobnych przyczyn jak ja A więc : Gdy ją kupiłem wracając do domu odraz włożyłem radio , problem odraz...
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Podmień kostkę stacyjki.
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Podłącz miernik pod cewkę zapłonową. Włącz zapłon i patrz czy pojawia sięnapięcie. Następnie obserwuj miernik i spróbuj uruchomić mobila jeśli napięcie to zniknie to będzie wskazywało na uszkodzenie kostki stacyjki.
Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
a kostka w stacyjce
sprawdż kostkę w stacyjce
Dziękuję za podpowiedzi, problem wstępnie rozwiązany, kostka od stacyjki, pozdrawiam.
a kostkę przy stacyjce sprawdziłeś?
a ten twoj mechanior sprawdzil kostkę w stacyjce
sprawdzic bezpieczniki oznaczone jako KL15,jeżeli są ok,to prawdopodobnie kostka pod stacyjką
Tak, najczęściej ona to powoduje; częstokroć przyczynia się też do awarii rozrusznika-nie cofnie z pozycji rozruch. Kostki nie musisz kupować oryginalnej, może być podróbka np z Torpan lub Febi.
A kostkę stacyjki może wymień na początek.
To nie stacyjka popsuta tylko taka mała kostka,nie prościej wymienić?Stacyjka używana też kosztuje grosze.
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
Opel przestał palić na paliwie, wymienione zostały stacyjka i kostka. Nadal nie odpala, wcześniej palił bez problemu, do wymiany była tylko wkładka stacyjki. Paliwo do gaźnika dochodzi, nie przechodzi przez wtrysk i nie podaje paliwa. Gdzie problem? [/b]
to kostka stacyjki, zrobiłem jak radziliście i tylko dotknąłem kostki od razu zapalił, auto leci do warsztatu na wymianę dzięki za pomoc sam bym na to nie wpadł ja obstawiałem wkład stacyjki.
Na trzecim pinie w dolnym rzędzie na dużej kostce pojawia się + po stacyjce. Jak wypniesz kostkę to piny są opisane wewnątrz gniazda.
styki są takie same jak w oplach (vectra a na pewno) i wystarczy wymienić kostkę bez wyjmowania bębenka stacyjki...koszt takiej kostki to ok. 25 zł ale nie w ASO :)
Problem rozwiązało dociskanie kluczyka w stacyjce do środka w czasie włączania radia z AS. Dopiero wtedy radio zechciało spytać o kod. Być może odpowiedzialna za to była nieoryginalną kostka stacyjki.
Witam serdecznie Mam problem z odpalaniem samochodu Opel Vactra 1,6. Akumulator mam sprawny, rozrusznik po sprawdzeniu u elektryka też dobry. Samochód szczegolnie rano ma problem z przekreceniem rozrusznika.Im dłużej trzymam kluczyk w stacyjce na pozycji rozrusznika tym lepiej kreci. Zauważyłem też że problem narasta w wilgotnych warunkach np. deszcz....
A co do innego radia w tym aucie to należy zastowować przejście gniazdo/wtyczki DIN gdzie są oczywiście wszystkie głosniki, a z dolnej kostki tylko ACC, BATT, AntAut,GND i ILL. Oczywiście ACC z BATTm bywają zamienione lub radia różnie to wymagają i niekiedy należy je zamienić ze sobą. Właśnie pozostałe sygnału blokują niekiedy różne funkcje radia, np...
A nie lepiej (prościej) wymienić uszkodzoną kostkę stacyjki na nową ?
Złącze elektryczne przy stacyjce ma zabezpieczenie przed samoczynnym wpadnięciem, należy je nacisnąć i delikatnie prawo-lewo wyjmować. Dodano po 2 Tu masz instrukcję. http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-ko...
Stacyjka daje 15 wiec bedzie chyba wypalona
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Sprawdziłbym kostkę stacyjki (pogmeraj trochę kluczykiem w stacyjce i zobacz czy będzie jakaś reakcja).
Jesteś pewny, że kostki pasują do tego nowego radia? Próbowałeś mierzyć napięcia w kostce? A i czy radio nie reaguje po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
Nie.Odkręcasz 2 wkręty od strony kierownicy,są one zasłoniete zaslepką.Ściągniesz górną częśc obudowy.Dolna jest przykręcona od dołu 3 wkrętami.Nastepnie trzeba ściagnąc tą gumowa osłone stacyjki,podważyć wkrętakiem.przełacznik wchodzi na wcisk,sa takie dwa zatrzaski,naciskasz je i wysuwasz przełacznk,odpinasz kostkę (trzyma zatrzask) i gotowe.Potrzebne...
Temat uważam za zamknięty, problemem był przepalony bezpiecznik pod kostką zakręcaną koło akumulatora .
witam.problem jak w temacie,wylanczam zaplon wyciągam kluczyk a autko natal chodzi i swieci sie kontrolka od ładowania.dodam jeszcze że gasnie w momencie wcisnięcia hamulca lub włączenia wycieraczek.dzisiaj wymieniłem kostkę stacyjki ale bez zmian.
Kostkę stacyjki na szybko sprawdziłam a kable odpowiedzialne za zapłon razem spięte nie dały żadnego efektu
Mechanik który zmieniał stacyjkę odłączył kostkę od czytnika. Dla tego kod się skasował? W takim razie czym się za to zabrać? Czy konieczny jest Tech?
Wiesz możesz mieć ukręcone pióro w stacyjce i nowa kostka nawet ze złota nic nie da.
CAR-300 ma standardowe kostki ISO, tylko ma zamienione miejscami IGN i BAT, czyli 12V po i przed stacyjką, pamiętaj o tym przy podłączaniu nowego radia.
Witam wszystkich użytkowników, mam dość nietypowy problem z moja viki. Mianowicie w ostatnim czasie wymieniane były: cewka, świece, kable filtr powietrza po tych zabiegach silnik po dłuższej jeździe nie gaśnie po przekręceniu kluczyka. jak ja odpalę i zaraz zgaszę jest ok ;/ wymieniłem już kostkę przy stacyjce, proszę o porady
albo ci kostka w stacyjce rozłącza ,palą się podczas kręcenia wszystkie kontrolki gdy nie zapala?
Witam Mam problem z Vectrą B 1.8 benzyna z roku 1998, mianowicie przestała działać dmuchawa nawiewu.Rozebrałem podszybie i nie dochodzi napięcie do dmuchawy a bezpieczniki ok. Natomiast niema wogóle napięcia na przekaźnikach R7 i R64 na zaciskach 30,W czym szukać?Czyżby kostka stacyjki?Prosze o pomoc i z góry dziękuje
Oglądnij kostkę za stacyjką, pewno jest wyrobiona i nadaje się do wymiany. Ostatnio wymieniałem taka w Vectrze B bo nie dało się zapalić, bo stacyjka nie przekręcała już kostki do końca bo otwór był wyrobiony. Dodano po 1 Wyjmij tą kostkę i cofnąć możesz do końca śrubokrętem a jak nie to po prostu wypnij z niej kostkę połączeniowa.
Radzę wymienić kostkę stacyjki "check" się nie świeci brak zasilania,nie dochodzi "15"-ka za stacyjką.
Po co 2 razy to samo ? Witam. Najprawdopodobniej koledze chodziło o "kostkę" bezpośrednio przy stacyjce. Napisz coś więcej . Czy po przekręceniu kluczyka coś się dzieje ?np. gasną kontrolki ,jakieś dżwięki?
Z cewki zapłonowej (jeśli to benzyniak), a jeśli diesel, to z przekaźnika świec żarowych. Z cewki to z kostki? Może powiesz mi który to przewód?
Na początek sprawdź kostkę od stacyjki , wygląda na to że bolce sterujące stykami stacyjki się wytarły i następują przerwy. Pozdrawiam
Sprawdź czy nie brakuje mu zasilania na ster. Moze kostka pod stacyjka? Jezeli brakuje mu iskry moze to byc czujnik wału lub wałka.
http://obrazki.elektroda.pl/9863378300_1... Wedle schematu pin A4 ze starej kostki odpowiada za stacyjkę. Sprawdź miernikiem z masą czy po przekręceniu kluczyka pojawi się na nim napięcie +12V.
Witam mam ten sam problem ale w vectrze B i niech ktoś mi powie jak wygląda i gdzie sie znajduje ta kostka zaraz przy stacyjce czy gdzies z tyłu
Na dużej wtyczce do ecu są 3 piny większe od pozostałych na te piny wchodzą try przewody 2 brązowe i 1 czerwony na pierwszy rzut oka wygląda to na zasilanie ecu tam nie ma żadnego prądu czy to może te kable? Dodano po 16 Nadal brak komunikacji i brak check engin Dodano po 6 Ten czerwony kabel z ecu idzie gdzieś do środka niewiesz czy będzie szedł do...
Witam, chciałbym przedstawić swój problem mam opla vectre 1.8 16v 1997r auto jeździło bez problemu do czasu kiedy zgasło w trasie i nie chciało odpalic przez moment na jakis czas ustalo i samochód normalnie jeździł, potem wrócił problem auto odpala po czym czy na zimnym czy na zagrzanym silniku zgasnie i nie odpala tylko kreci, jak odpali to obroty...
Przekaźnikiem startera steruje ECU , cewka przekaźnika zasilana przez bezpiecznik F7, styk przez F2 pod maską. Opcji jest kilka, w kolejności prawdopodobieństwa: ECU, wiązka, przekaźnik , skrzynka, bezpiecznik (niekontakt). Dodano po 1 Najpierw diagnostyka komputerowa. Bez tego to robota po omacku - bez sensu. Może być wkładka stacyjki, immo itp. Kolego,...
Witam Bez miernika nic nie zrobisz cos masz nie tak albo z radiem albo z kostką w samochodzie ogónie sprawdz w kostce samochodu gdzie masz napiecie stałe 12v i te po przekreceniu stacyjki moze ktoś coś namotał.Tu jest strona z fainym opisem https://wytworniabasu.pl/pl/content/14-o... Pozdrawiam
Troche juz temat przeterminowany ale odpisze. Okazalo sie, ze w vectrach stosuja przynajmniej 2 rodzaje stacyjki. Jedna podtrzymuje sygnal do chwili wyciagniecia kluczyka, zas druga odlacza go juz po przekreceniu na "0". Ten sygnal jest dostepny w kostce radia. Ja trafilem na ten drugi typ i niestety klient musial pogodzic sie z tym "dyskomfortem"....
Dzieńdobry , nie jestem elektrykiem samochodowym ale trafiła do mnie Vectra z zakodowanym radiem , niestety w kostce brakuje plusa po stacyjce , klient twierdzi że wymieniał tylko akumulator i po tym przestało działćać , klimatyzacja to samo. Wszystkie bezpieczniki sprawne (pod maską , pod kierownicą z boku i z tyłu w lewym boku bagażnika ) Prosze o...
Musisz cienkim srubokrętem (wkrętakiem?) przez otwór po wkładce podnieść blokade kierownicy do góry, aż tam zaskoczy. W nowej wkładce przekręcasz lekko kluczyk, tak, żeby dało sie wcisnąć ząbek blokujący i wkładasz. dla kontroli możesz zdjąć kostkę stacyjki. Zobacz tż czynie masz na nowej wkładce dużych szwów odlewniczych.
Sprawdź w kostce obok aku czy stacyjka podaje napięcie na rozrusznik , bodajże czarny z czerwonym paskiem przewód ale lepiej będzie z podnosnika/kanału. Tam żadnej filozofii nie ma.
witam wczoraj przy rozbieraniu stacyjki rozleciała się kostka, przy rozbieraniu odpiąłem akumulator, wymontowałem zegary , odczepiłem kostkę poduszki oraz kostkę od imo . które było zamontowane na metalowej obudowie od stacyjki . po drodze niestety złamał się jedyny kluczyk pojechałem wiec i dorobiłem nowy chcąc oszczędzić wybrałem kluczyk nie rozbieralny...
Dziękuję za zaineresowanie. Wyjęcie przekaźnika oczywiście przerywa pracę pompki ale powtarzam jeszcze raz że przekaźnik sprawny. Nawet po wypięciu kostki stacyjki na przekaźniku jest takie samo napięcie jak na akumulatorze. Chciałbym jeszcze sprawdzić kostki przy ECU. Podpowie ktoś jak się do niego dostać zanim "rozpruje" pół auta?
Czy może znaczenie ma to że kostka immo jest podpięta pod kabel i wisi pod stacyjką nie jest na nią założona ? A gdzie tam,to bez znaczenia.
Witam, mam problem z samochodem. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce powinno być charakterystyczny dopływ paliwa, lecz tego nie ma tylko jest takie stuknięcie. Sprawdzałem i to stuknięcie dochodzi od tych różowych kostek co są pod maską. Co mam zrobić ?
A ja bym wymienił kostkę stacyjki. Przywalić kolejne ostrzeżenie za pisanie głupot? Kiedy zrozumiesz zasadę: "nie wiem = nie piszę" ?
Bo ponieważ: pomijając fakt uszkodzenia pilota, w Vectrach masz możliwość uruchomienia radia po włożeniu kluczyka, bez jego przekręcania, jednocześnie po włożeniu kluczyka blokowana jest centrala CZ dla uniknięcia przypadkowego zaryglowania drzwi pilotem z kluczykiem w stacyjce. Wyjmij radio, zobacz czy nie zostały przypadkiem zmostkowane niewłaściwe...
Nie masz łączyć tych kabli tylko je zamienić miejscami w kostce ISO. Ew. możesz zostawić niepodłączony 12V po stacyjce, a oba zasilania wziąć ze "stałego" 12V. Co to za radio?
Witam wszystkich !! Mam takie pytanie kupiłęm samochód vectre i mam problem z podłączeniam radyjka bo ktoś mi uciął wcześniej kostke ISO i wszystkie kabelki są rozwalone i nie wiem jak się wpiąć do nowej kostki na radio forda schemat takmtej kostki mam ale nie wem jak się podłączyć prosze podpisać mi każdy kolor kabelka do czego jest znalazłęm dwa napięcia...
Sprawdź biało-niebieski przewód w kostce radia - jego odpięcie powoduje ciągłe wyświetlanie daty w dolnej linii, po przekręceniu kluczyka w stacyjce idzie tam 12V i data powinna zniknąć.
Po zgaśnięciu próbuje przekręcić kluczyk, a tam cisza, zero reakcji, A kostkę stacyjki to kolega sprawdzał no bo to że zaświecą kontrolki w pozycji zapłon Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady,
Witam! Podczas jazdy gaśnie radio, wskazówki prędkościomierza i obrotomierza zatrzymują się w danym momencie. Po kilku chwilach wszystko wraca do normy. Dzieje się tak co kilka minut. Dzisiaj nawet "uciekły" mi kierunkowskazy. Najpierw myślałem, że to może kostka w stacyjce, ale objaw kierunkowskazów mi tu nie pasuje. Proszę o rady.
Co do grzebania przy prądach to mam małe pojecie:( ,jestem blacharzem auto miałem jakiś czas u elektryka to przez 4 miesiące nic nie zrobił (tylko powyciągał bezpieczniki)... A ja tylko grzebiąc przy aucie w weekendy po parę godzin mam jakieś postępy :) Calibra była bez immobilizera więc w vectrze go nie podłączałem czy ten zacisk 15 ze stacyjki muszę...
vectra kostka kostka vectra kostka stacyjki focus
epson sx130 kontrolka fiesta timer przekażnik
passat sygnał dźwiękowy specyfikacja techniczna
Tryb serwisowy Thomson Chassis MT51 - jak wejść? Wywołanie portiera w systemach domofonowych Proel