A jeśli bym go kupił, to czy te piny by pasowały do schematu, który jest tam dostępny na linku [link u góry regulatora napięcia]? Lewy górny - od aku, czyli czerwony przewód Lewy dolny - stator, czyli biały przewód Prawy górny - światła, czyli żółty przewód Prawy dolny - masa, czyli zielony przewód Proszę o potwierdzenie
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
To jest właśnie skutek tego, że za handel biorą się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o towarze i branży. [syntax=c]55K to moduł zapłonowy do Yamahy RX-Z/RXZ135 z 1985 roku, modelu przeznaczonego wyłącznie na rynek azjatyckiej polinezji. Natomiast zbliżone modele RX były przeznaczone na rynek Indyjski i krajach ameryki łacińskiej. Ten model nie...
Sprubuj jeszcze raz , bezpośrednio moduł podłączyć do statora omijając instalację , impulsator - przewód zielono-biały do masy a niebiesko biały do modułu nieb-bia , , stator- czarny(masa) , czerwono-czarny do czerwono czarny w module , zielony w module masa , żółty w module do cewki WN oddzielnym przewodem , masa musi być pewna .
Wszystko się zgadza takie łączenia są fabrycznie Poza tym, że nie ma połączenia z masą cewek mocy prądnicy... NIE MA połączenia z masą cewek mocy prądnicy (przewód biały i żółty to dwa końce uzwojenia a nie odczepy)
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Nie ma co tu szukać problemów z wysokim napięciem w alternatorze. Gdybyś miał spalony to w ogóle nie byłoby ładowania. Raczej wina uszkodzonego regulatora napięcia. Jeśli sprawdzałeś na innych sprawnych, to pytanie czy były to regulatory z wejściem „sense” i czy w Twoim motocyklu jest instalacja elektryczna z tym rozwiązaniem? Chodzi o dodatkowy trzeci...
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
"Regler" oznacza końcówkę regulatora na której fizycznie następuje regulacja napięcia - a dokładnie zbijanie nadwyżki energii do masy, oraz ładowanie akumulatora. Jest to biały przewód ze statora, koniec jego uzwojenia. "Sense" to pomiar napięcia oświetlenia. Typowo żółty przewód, odczep uzwojenia statora który zasila oświetlenie. Pomiar tego napięcia...
Z podłączonym modułem miałeś pewnie wyłączoną stacyjkę (zwarcie na masę na przewodach czerwony i brązowo-biały - są one połączone razem w module). Przewód brązowo-biały jest od gaszenia. Z odłączonym modułem - wygląda na uszkodzenie impulsatora, od niego jest niebieski przewód. Rezystancja impulsatora wynosi ok. 27R w oryginalnych statorach, 14R w podróbach....
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Przerobiłem złącze i chyba coś z cewkomodułem. Chyba że ma być zamieniony czerwony z białym ze statora? Nie chcę eksperymentować z zamianą przewodów bo iskra jest idealna a cewkomoduł drogi. Założyłem przekaźnik który odcina impulsy (biały przewód). Wydaje mi się że jest to bardziej bezpieczne rozwiązanie od odcinania cewki ładującej (czerwony kabel).
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Przełożyłem stator. Rezystancja przewodu żółtego i białego ok. 0,50 oma. Po odpaleniu silnika lampa z przodu ledwo się żarzy. Na wtyczce na wolnych obrotach ok. 7V, na wysokich ok. 14,5V. Zaciski akumulatora - wolne obroty 12,45V, wysokie obroty 12,45V. Regulatory podmieniałem, zamieniałem również przewód żółty z różowym przy reglerze i brak różnicy....
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
Witam. Mam problem z podłączeniem statora 6 cewek w quad Zipp kid 125. Wychodzą 2 żółte przewody i nie wiem, który gdzie podłączyć. W starym statorze był żółty i biały. Proszę o pomoc.
Rezystancja cewek w porządku. Odłącz od modułu przewód od gaszenia (typowo czarno-biały). Miałem przypadek spalenia wyłącznika zapłonu na kierownicy. Przy okazji sprawdź czy moduł ma masę, czy cewka WN jest sprawna. Jeśli masz oryginalną fajkę z ekranem, to ekran wyrzuć. Te fajki bardzo często miały przebicia. Iskrę sprawdzaj na samym przewodzie WN.
Jakie CPU? Zakładam, że jest tam zwykły zapłon AC-CDI. Modułu nie wolno podłączać pod +12 V. W pierwszej kolejności sprawdź kill-switche, odłącz przewód gaszenia od modułu (czarno-biały). Sprawdź także rezystancję cewki zasilającej CDI. Chyba, że stator trójfazowy nie posiada cewki zasilającej CDI, więc zapłon jest typu DC-CDI. Wówczas nie pasuje tam...
Witam Chciałem zapytać czy przewód żółty wychodzący ze statora który ma zasilać światła i ssanie gaźnika powinien mieć napięcie jeśli dotykamy się miernikiem za przewód zółty i masę? dodam ze jeśli mierzymy napięcie na przewodzie zółtym i białym które idą na regulator mam napięcie 20V AC przy podwyższeniu obrotów silnika prawidłowo napięcie wzrasta....
Zlokalizuj sobie regulator napięcia i przewody od statora. Przerwanie połączenia pomiędzy regulatorem a statorem, często przewodu białego skutkuje przepalaniem żarówek (i brakiem ładowania), bardzo częsta przyczyna usterki. Jeśli połączenia są prawidłowe, to pozostaje wymiana regulatora napięcia.
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
Sprawdź czy na kostce od statora na przewodach zółtym i białym w stanie odłączonym od instalacji elektrycznej pojazdu jest generowane napięcie (pozostały w kostce przewód musi być połączony z instalacją, inaczej iskry nie będzie). Jeśli będzie ok to zwróć uwagę na zwarcie w instalacji elektrycznej na przewodzie żółtym - żarówki, przełączniki, regulator...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Po tylu latach instalacja elektryczna ulega procesowi naturalnego rozkładu. Na 100% przyczyną problemu jest przerwanie białego przewodu od statora do regulatora. Stąd przepalanie żarówek i brak ładowania. Prawdopodobnie masz także zwarcie w przełączniku kierunkowskazów. Albo tracisz masę gdzieś we wiązce w pobliżu tylnej lub przedniej lampy, wówczas...
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Ludzie, nie rozśmieszajcie mnie z tymi regulatorami od Poloneza, WSK, ETZ... Koniecznie potrzebny jest zwykły regulator napięcia od skutera. Cena zaczyna się od 15 zł. Przed montażem upewnijcie się czy cewka nie ma uzwojenia "bezmasowego" (wersje do motocykli ze światłami zasilanymi z akumulatora), wówczas jeden przewód będzie trzeba połączyć z masą....
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Części z Wilmatu. Tyle że tam można kupić oryginalny zapłon Langfang Kokusan (ze usuniętymi oznaczeniami) jak i typowo chińskie podróbki. Jedyna różnica w tym statorze jest odłączenie masy uzwojenia alternatora i wyprowadzenie drugim żółtym przewodem. Przy okazji jest usunięty biały przewód masowy, czyli to czego w S51 brakuje i w pewnych sytuacjach...
Sprawdz czy masz napiecie na bialym i żółtym przewodzie wychodzącym ze statora względem masy. Biały ładowanie żółty swiatła,
Co za poziom odpowiedzi... Ciśnienie się podnosi. Od kiedy w skuterach są alternatory samochodowe? don_rikardo , nie wypowiadaj się w tematach na których się nie znasz! Sprawdź masę regulatora napięcia (zielony kabel) To jedno, aczkolwiek taka awaria rzadko się zdarza. Przede wszystkim sprawdź ciągłość przewodu białego oraz żółtego pomiędzy statorem...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Witam Kupiłem skuterek w którym silnik zapala pochodzi chwile a wolnych obrotach - nie da się go wkręcić na wyższe obroty - po chwili gaśnie. Na początek wyczyściłem gaźnik - bez poprawy. Sprawdzałem iskrę - jest ale wydaje mi się bardzo słaba - w dzień praktycznie nie widoczna - w nocy coś tam delikatnie widać. Zacząłem sprawdzać instalacje - poszukałem...
Proste jak barszcz -jeden przewód z impulsatora to małe czarne "coś" -drugi zasilanie CDI ten biały. -trzeci zasilanie instalacji pojazdu pozostałe trzy cewki, bez niego też będzie skuter odpalał, o ile jest to AC-CDI. W Pana przypadku może okazać się to bardziej skomplikowane. Proszę podać linka z lub zrobić zdjęcie jaki posiada Pan moduł zap. cewko...
Mam ten sam problem;/ Ale sprawdzajac napięcie w w kablach od statora (zasilanie, impuls, i gaszenie) na każdym kablu jest napięcie po kilka wolt, oczywiście jak wprawiam w ruch magneto wiertarką. Wydaje mi się trochę dziwne ;/ I to raczej jest prawidłowe. Wyłączanie zapłonu odbywa się przez podanie masy na moduł zapłonowy (kabel biało czerwony) przez...
Ogólnie na chwilę obecną skupiłem się na samym iskrowniku i kole magnesowym - dalsze wyjscie czyli z modółu czy cewki to już nie będzie większy problem. Gdy mam założone na wał magneto i pod spodem iskrownik, to podczas kręcenia rozrusznikiem najpierw prąd wskakuje na 2-3V a potem spada na 0,02-0,03 i jest to na przewodach zapłonowych - czerwono czarny...
nie w każdym iskrowniku simsona jest tylko jedno napięcie, zależy jaki masz ten iskrownik-prądnicę-zapłon różnie to zwią, w jednym jest całkowite 12v w innym 6v a jeszcze w innych są mieszane np zapłon 12v a ładowanie i akumulator 6v i masa jeszcze innych mieszanek , fabryka takie wypuszczała no i ok , a co jak ktoś sam jeszcze zmieniał którąś cewkę...
Zwróć uwagę na następujące punkty: 1. Łączenie przewodów statora z instalacją, po prawej stronie w pobliżu "wahacza" mocowania silnika. Powinny być zasłonięte gumą. Często zmoczenie tych złącz odcina iskrę (przebicie na zasilaniu modułu). 2. Czujnik stopki bocznej, odłącz go całkowicie. Gdzieś powinieneś mieć przy podłodze kostkę na 3 przewody. Nie...
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Witam wszystkich zacznę od początku, problem ze skuterem marki sym jet euro x 2t 50cc. Pewnego dnia zgasł podczas jazdy i zaginęła iskra na dobre wcześniej czasami znikała ale wracała mimo to skuter jeździł aż do dziś. Na początek sprawdziłem cewke wn podlaczajac ja do innego skutera i dział iskre podaje a więc przesuwałem się dalej zmierzyłem napięcia...
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Na akumulatorze napięcie dochodzi do 16V, na światłach z przodu przy wyższych obrotach tylko 10V. Niestety nie mogę przetestować sposobu z żarówkami mniejszej mocy. Regulator ma dobrą masę (0ohm). Na żarówkę rejestracji dochodzi całe 12V. Pytanie brzmi, jakie wartości powinny być na stykach regulatora? Zauważyłem również, że z czasem na przednie lampy...
Brązowo biały do masy to gaszenie
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
Witam Znajomy zakupił skutera z wymienionym silnikiem 125ccm.Problem jest w tym że ze statora wychodzi mniej przewodów niż jest w instalacji. Temat widoczny na zdjęciu. Pierwsza fotka wyprowadzenia że statora. Żółty, niebieski, czerwony, zielony, biały. Kostka z instalacji 3 żółte i dwa czerwone oraz zielony. To samo jest z regulatorem napięcia. Też...
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Witam.Mam problem z skuterem zipp quantum gt5. Kupiłem go nie dawno , parę dni jezdziłem i było wszystko ok. a tu nagle po zgaszeniu nie chciał już odpalić. Jak się okazało iskra znikła. Teraz tak, czujnika przy stopce nie ma, pominięty. cewka WN , przewód i świeca 100% dobra sprawdzona w innym skuterze tzn w simsonie i tam po podłączeniu cewki iskra...
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
No to bylem przy maszynie, a do tego udało mi się dopaść akcesoryjną prądnice. Oto co mamy u pacjenta: http://obrazki.elektroda.pl/4337822000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6421730500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8147453200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6461377300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5967641400_1...
Witam, od kilku dni mam problem ze skuterem moto - magnus carave 2009r. 4T 80ccm poj. silnik się dusi, przerywa u tzw ."fachowca" stwierdzono, że problemem jest cewka wyzwalająca (ta z fajką) wymienił ją i było dobrze, pojechałem do domu, jednak wieczorna przejażdżka zakończyła się niemiłą niespodzianką tzn. po przejechaniu 14 km silnik w pewnym momencie...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Koledzy.... koleżanki. Kilka spostrzeżeń odnośnie "dużych amerykanek". Ku przestrodze....... Wróciłem z garażu. To moja całkowicie samodzielona konstrukcja. Walczyłem kilkanaście godzin. W końcu uruchomiłem moją amerykankę. Średnica statora 50cm, średnica talerzy 45cm. 15 cewek (po 5 na fazę), drut 2mm, średnio ok 80 zwojów na cewkę.Łącznie 40 magnesów...
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany statora w skuterze 2T (Keeway Fact Evo DD 50 cm³). Zakupiłem nowy, ponieważ stary już odmówił pracy. Jednak problem mam taki, ponieważ wszystko pasuje, wtyczka jest taka sama, 3 przewody. W moim starym statorze wychodzą 3 przewody (nie licząc tych od iskrownika): czarny, biały i zielony z czerwoną kreską, są one w...
Wykonana nowa wiązka 3 kabli bezpośrednio podciągniętych do regulatora przy kierownicy z statora. Poprzednie okablowanie ze statora pozostawione. Użyte zostały przewody "G" zielony dla podpięcia do masy impulsatora. Oraz "W" biały kabel do którego podpiąłem od str kierownicy plus po stacyjce a od str silnika wpiąłem się kablem Czarno Czerwonym o ile...
Po pierwsze do Keewaya są dedykowane statory. Nie pamiętam czy jest jakaś różnica w złączach. Generalnie problem polega na tym, że układ zapłonowy nie chce współpracować z innymi modułami zapłonowymi, możliwe więc że również stator od zwykłego chińczyka nie będzie działał w Keewayu (albo silnik nie będzie odpalał, przerywał, kichał). A co do świateł...
Witam kupiłem junaka 901 2013 rok motorek ma ledwo nalot 3 tysiące od pierwszego właściciela, ale uszkodzony, nie ma iskry, myślałem że wymienię modol, czy cewkę i bd ok zmieniłem modol za 5 zakręceniem spaliło modol, ten co był w motorku zanim kupiłem nowy też był spalony, co może powodować palenie się modułu, dodam że na nowym module tez iskry nie...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
Nadal masz źle wyregulowany gaźnik. Pożycz od kogoś wyregulowanego BVFa wyjętego ze jeżdżącego silnika. Punkty lutownicze masz przetarte bo próbowałeś zmniejszyć odległość między impulsatorem a magnetem. Zaizolowanie ich nie jest konieczne. Przewody od statora: Zielony - zasilanie CDI. Biały - masa statora (masa silnika). Czerwony - impulsator. Żółty...
Ok dokładnie zmierzenia napięcia AC, które kabelki jakiego koloru one mają być ponieważ ustawiłem miernik na 200 i podpiołem pod te kabelki biały-żółty i nic mi nie pokazało może to inne przewody? Tylko jakie? Proszę o jakieś rady.
Witam Jakiś czas temu kupiłem traktorek MTD F 125 z silnikiem Briggs 12.5 hp. W traktorku byla uszkodzona stacyjka, odpalał " na krótko ", czyli robiąc zwarcie na stykach rozrusznika, gaszenia za pomocą stacyjki. Brat wymienił stacyjkę i solenoid ale nie zrobił zdjęcia podłączenia przewodów i namieszał mi w przewodach, teraz nie wiem jaki przewód pod...
Nie. Nie próbowałem. Pomierzyłem napięcia z modułu miernikiem analogowym, cyfrowym i oscyloskopem. Zero. Stwierdziłem, że wszystko wskazuje na uszkodzony moduł. Został wysłany do badania i naprawy. Dowiedziałem sie również, że wygaszanie następuje poprzez zwieranie jednego z przewodów idącego ze statora do modułu do masy, co tłumaczy to, że jeden z...
Witam Posiadam skuter, w którym został wymieniony silnik (początkowo był tam oryginalny chiński 4T, który odmówił posłuszeństwa). 2 lata temu wymieniłem silnik na ten z Piaggio Zip 2 50 (2T). Elektryka została przerobiona, wszystko działało poprawnie przez 2 lata. Niestety, po zimie skuter przestał odpalać. Przyczyną okazał się brak iskry. Do tej pory...
Sory ze nie zdjęcie tylko reczny opis ale aktualnie jestem poza domem. To jest wtyczka regulatora napięcia: (u mnie gniazdo regulatora ma kolor niebieski ) https://obrazki.elektroda.pl/2941456700_... Co do odglosow z alternatora to wszystko jest dokrecone jak należy i nic tam nie obciera. Tak jak mówiłem, ten objaw wystepuje tylko wtedy...
Witam! W w.w motocyklu nie ma iskry. Cewka zapłonowa jest sprawna, zabrałem się więc za demontaż statoru. Wychodzi z niego 9 przewodów. 3 żółte (do regulatora napięcia) zielony - masa, fioletowy i błękitny- impulsator, różowy - jakiś dziwny element zalany żywica po wewnętrznej stronie statora, granatowy i biały - cewka z blaszką pozostałych. I tu właśnie...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Motorower wyposażony jest w stator z sześcioma cewkami, są to cewki niezmasowane. Magneto ma sześć magnesów, co widać na zdjęciach. Światła są zasilane z akumulatora(zgaszony silnik, można je włączyć). http://obrazki.elektroda.pl/5944067400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3037170700_1... Ze statora idą przewody: żółty,...
Witam Wiem,że w wielu miejscach już ktoś o tym pisał ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretów. A pytanie wygląda tak. Trzymam w ręku 8 cewkowy stator od ogara 900 pojemność 50cm. Jak mogę go sprawdzić przy pomocy miernika (jeśli mogę). Ze statora wychodzi pięć kabelków. Pojedyńczy zielony i cztery do kostki : dwa żółte , czrno-czerwony i niebiesko-biały....
Hej, mam quada atv z silnikiem 125cm3 i tak jak w temacie problem z iskrą. Dotychczas wymieniłem cewkę, moduł, instalacje, stator (2 cewki). Po tym wszystkim moduł nadal nie dostaje napięcia od cewki zapłonowej, mierzyłem miernikiem przewód czarno-czerwony - 330kΩ oraz napięcie, które wynosiło 1-0V, to samo z przewodem biało-niebieskim - 130Ω...
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Witam. Moje Suzuki nie wkręca się na obroty powyżej 5000, zimna przez minute owszem ale po minucie przestaje i strzela ogniem z tłumika. Moto ma zrobione 300 kilometrów od remontu góry silnika. Moze mi ktoś powie jakie parametry ma mieć cewka ładująca cdi? Opory, napięcia? Cala reszta działa poprawnie, pali od razu, no chyba ze nie kopie jej ze dwa...
Witam Posiadam skuter 4T Qingqi QM50QT-6 skuter od roku stał w garazu dwa tygodnie temu postanowiłem go uruchomic oczywiście nic to nie dało więc z uwagi na ładna pogodę i chęci naprawy rozebrałem cały skuter na czesci pierwsze zakonserwowałem rame powymieniałem stare śruby kupilem nowy akumulator ,tłok pierscienie oleje troche farby i szpachli silnik...
stator przewód biały fioletowy przewód przewód niebiesko biały
odczyt błędu pralki electrolux regulacja turbo tranzystor bc517
bandit power unitra at9115 schemat
Brak prądu na bezpieczniku F2 - diagnostyka i rozwiązania VW Touareg 2.5 R5 BAC - Rozrząd, Wymiana, Problemy