Musisz pokombinować z przerywaczem i kondensatorem. Styki powinny się rozwierać w odpowiednim miejscu (położenie biegunów koła magnesowego względem rdzenia cewki zapłonowej). Kondensator, jeśli chcesz mieć porządny to kup w elektronicznym MKP 0.22µF/630V, te co można kupić w sklepach motoryzacyjnych są często niskiej jakości. Cewka zapłonowa jest...
Schemat instalacji
Więc zrobiłeś zwarcie, więc w pierwszej kolejności będzie spalony przerywacz zapłonu, a w dalszej kolejności będzie spalona cewka zapłonowa (pod kołem magnesowym) i stopione przewody od statora.
To słabo kombinujecie, bo zapłon w Simsonie pracuje bez akumulatora, a moduł zapłonowy potrzebuje przewodów czerwonego i niebieskiego ze statora.
To jest SR50 C czy SR 50/1? Bo mi pewne rzeczy nie pasują. To jest wersja eksportowa czy normalna wschodnioniemiecka? Po wymianie statora na nowy, niestety Ciebie rozczaruję. Nowe cewki zasilające są wykonane niezgodnie z oryginałem i są przyczyną palenia modułów zapłonowych, a ja widzę u Ciebie jeszcze oryginał DDR. Obecnie widziałem że są dostępne...
Doskonale rozumiem.... Nie spotkałem się z zapłonem iskrownikowym o rozdzielonych cewkach.... co to takiego.... oświeć mnie ...... Na statorze pod kołem magnesowym są trzy cewki wytwarzające prąd zmienny : jedna zasila cewkę WN, druga ładuje akumulator , trzecia zasila żarówkę 25W reflektora przedniego..... jest przerywacz zapłonu i kondesator.........
Narysuj schemat Twoich połączeń z wyraźnym zaznaczeniem do której cewki i jak podłaczonej (lub nie) do masy. Nie wiadomo co chcesz osiągnąć, bo piszesz: żółty kabel ze statora czyli ładowanie i światła, Ze statora (prądnicy) Simsona w oryginale nie wychodzi żółty kabel.
Nic dziwnego, że takim beztroskim zmienianiem cewek palisz czułe elektroniczne elementy układu zapłonowego. Nie ważne jaką cewkę WN podłączy do CDI Simsona. 6 V (takie były w pierwszych wersjach zapłonu elektronicznego) 12V, "uniwersalna" czy supersoniczna nie ważne. Jak nie ma sztywnego zwarcia (a czasem i z nim) nic złego się nie dzieje!!! Cewka...
Cewki powinny masować ze statorem.Schemat https://obrazki.elektroda.pl/4112393400_...
Regulator na moim zdjęciu nie nadaje się. Właściwie pełni on funkcję ogranicznika napięcia podawanego na żarówki, nie posiada on regulatora ładowania - jak widzisz z końca uzwojenia prąd ładowania płynie tylko przez diodę. Generalnie w Aprili RS 50 lub RX 50 jest podobnie, różnica polega na tym że stator ma cewkę "masową" bez odczepu. Regulator napięcia...
Sprawdź czy nie masz pod statorem nigdzie zwarcia cewka-karter.
A może cewka ładowania - ta co zasila też stop jest nie dokręcona do podstawy statora :?: - ja tak miałem
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Kondensator (sprawny) powinien być dobrze przytwierdzony do "masy" pojazdu. Zwykle mocowany jest on opaską metalową obok przerywacza i "dociśnięty" śrubką co ma wpływ na jakość iskry. Jeśli wyprowadziłeś podłączenie kondensatora na zewnątrz silnika, to ukryj go w jakimś pojemniku, odpornym na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne.
Tak jak wspomniałem sprawdź przerwy, ewentualnie zmniejsz/zwiększ. Kondensator zamontowałeś tak jak w oryginale na statorze czy np od malucha?
Jeśli chcesz mieć mocne światła, do tego zasilane z akumulatora, to czeka cię albo przeróbka stojana, albo jego wymiana. W sieci jest sporo schematów i opisów, jak uzyskać z oryginalnego stojana więcej mocy. Z reguły montuje się dwie najmocniejsze cewki "świetlne", po czym odpowiednio łączy. Albo wymiana kompletnego statora na mocniejszy.
(at)Staszek49 , chcesz aby stator poleciał na złom? Podchodzi pod szkodliwą poradę. Nie znasz się, to nie pisz. Przez niewłaściwy montaż poleciało już sporo statorów Ducati Energia montowanych do Simsona. Zgadza się że magneto ma ok. 3 mm grubości. Luz 1 mm to trochę mało, a zmniejszanie go to ryzyko przetarcia impulsatora i zniszczenie statora. Nie...
nie mam możliwości podmienienia impulsatora, podejrzewam tą czujnik impulsów na statorze (przerywacz) co wy na to?
Na sreberko? Serio. Teraz szczelinomierze są na tyle tanie, że nie ma sensu się paćkać w sreberka. Bierzesz wtedy odpowiedni listek i już. Nie pamiętam ile simson miał mieć szczeliny? 0,05mm? Coś koło tego chyba. I tak ustawia sobie kolega stator tak aby platynki były mocno rozwarte, ustawia GPM, cofa o te 1,8mm (nie pamiętam wartości), i pokręca statorem...
Jeszcze dodam ze iskra jest dosyc slaba i ucieka na boki Usterka świecy. Kondensator w układzie jest tak naprawdę po to żeby nie iskrzyło na platynkach. Nie tak do końca. Kup sobie próbnik iskry lub chociaż taką fajkę, która błyska w rytm zapłonu. Zobaczysz, czy to faktycznie jest wina układu zapłonowego. Cewka w statorze sprawna? Sprawdzona?
Stator z cewkami jest od komara albo simsona, brakuje przerywacza
To jest skuter z systemem zapłonu pod Euro 2, w Malaguti stosowano chyba dwa lub trzy rodzaje takich układów zapłonowych z dodatkowym sterownikiem. Musiałbym sprawdzić serwisówki czy mam schemat do tej wersji zapłonu. Widzę że ktoś próbował odblokować moduł — nacięcie na obudowie. Nie wiadomo czy jest sprawny. Z dostępnością części może być kłopot,...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Kombinujesz jak koń pod górę. Napisz co chcesz osiągnąć, bo póki co to robisz wszystko, żeby układ zapłonowy nie działał. Chcesz mieć zapłon z przerywaczem (bez modułu) czy z modułem CDI? Zdajesz sobie sprawę, że w obu tych rozwiązaniach były inne statory i inne koła magnesowe?
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
Witam, mam problem z ładowaniem w Simson sr50, przerobiony na elektronik, mianowicie plus akumulatora zetknął się z masą i od tego czasu nie ma ładowania, podejrzewam mostek prostowniczy "elbe", i cewkę ładująca z statora, może ktoś miał kiedyś taki problem?
Na zdjęciu widać, że masz zamontowany chiński stator elektronik, chyba że ktoś wymieniał przewody na statorze używając chińskiej podróby o innych kolorach przewodów, przeznaczonych do elektronika. Natomiast w pojeździe była standardowa instalacja 6V z zapłonem na przerywacz. Oba przedstawione wyżej schematy nie dotyczą tego modelu.
A jak nie wkładasz bezpiecznika od ładowania?? :) W Simsonie były różne układy ładowania, jaki masz u siebie?? Cewka pod magnetem od ładowania - ta z dwoma wyprowadzeniami ma jeden koniec uzwojenia połączony z masą - statora? Masz układ ładowania oparty na mostku prostowniczym i Elbie?
Te informacje dotyczą zapłonu tuningowego typu innenrotor. Dane dla statora fabrycznie stosowanego: http://www.motelek.net/andere/pvl_stern1...
Podaj więcej informacji o statorze i cewko-module. Lub dokładne zdjęcia.
Wychodzą tylko 3 przewody z magneta? To stanowczo za mało. Ktoś musiał tam coś grubo kombinować. Nie możesz mieć ładowania, jak z silnika nie wychodzą przewody od cewek ładujących :P . Ktoś tu chyba pół instalacji wykastrował. Być może wstawili stator od wersji która nie miała kierunkowskazów i akumulatora, a potem ktoś "na pałę" dołożył akumulator...
Czerwone impulsatory były stosowane fabrycznie w latach '90, natomiast przejście na impulsatory o mniejszej rezystancji nastąpiło w 1989 roku. Pomiar omomierzem dużo nie pomoże, najlepiej będzie sprawdzić co się dzieje ze zapłonem pod stroboskopem. Mała uwaga. W ciągniczku znajduje się dodatkowy moduł ograniczający obroty, składa się z dwóch kondensatorów...
Kolega ma rację, nie zwróciłem szczególnej uwagi na stator. Silnik ewidentnie pochodzi z TZR50, tak samo stator przeznaczony na zapłon typu DC-CDI. W Aprilii AF1 50 stosowano starszy silnik Minarelli RV3/RV4. Niestety nie ma możliwości podłączenia tego modułu zapłonowego z tym statorem ze względu na różnicę zapłonu AC-CDI i DC-CDI. Jedyne sensowne rozwiązanie...
Generalnie w 50cm niemcy zrobili kreski(magneto karter)są to kreski niejako fabryczne(mówią ze jezeli są w 1lini tłok ma do GMP 1,8mm nalezy rozróznic kreske fabryczna na karterze,zazwyczaj użytkownicy robią swoje i jest ich sporo)kiedy kreski sa w 1 lini(karter--magneto)wówczas platyny powinny zaczynac(nawet byc minimalnie juz otwarte)otwierać co daje...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Simsonem. Zimny ładnie zapali,przejadę kilka kilometrów, dzieje się coś dziwnego a mianowicie ginie iskra lub jest bardzo,bardzo słaba. Simson zaczyna przerywać w czasie jazdy za chwilę gaśnie. Gdy próbuję go odpalić strzela w tłumik. Gdy już uda się go odpalić dam gaz do oporu strzela w tłumik,nie da się jechać....
Witam. W moim silniczku KO D8 prawdopodobnie kondensator od zapłonu jest na wyczerpaniu. Gdzie mógłbym taki dostać w Polsce? Kondensator prawdopodobnie możesz zamontować taki jaki jest np. w Polskim Komarze lub od Polskiego Fiata 126p, przynajmniej do Simsona można zamontować kondensator od Fiata 126p, tylko musisz zrobić wyjście kabli kondensatora...
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
Uszkodzenie impulsatora. Podstawa statora do wymiany. Koszt ok. 100 zł, ale trzeba zwrócić uwagę na prawidłowe wykonanie części, zwłaszcza średnicy 110 mm która w podróbkach jest dużo mniejsza i nie pozwala wycentrować statora w karterach (o ile gniazdo zapłonu w karterach nie jest wybite). Wymiana jeszcze ma sens jeżeli masz zapłon oryginał DDR, ale...
Na mierniku prąd stały. H4 u mnie świeci pięknie w porównaniu do oryginalnej banki 35w 12v hs1 mojego kumpla na platynach + co oznacza że ma odwrócony "pinout" ? edit: nawet jeśli nie będzie to działać tak jak powinno na elektroniku, chciałbym mimo to ogarnąć podłączenie regulatora, poza tym regulator powinien i tak czy siak na 14,4V odcinać i tylko...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
http://obrazki.elektroda.pl/6258415600_1... Porównaj oryginalny stator z (chińskim) statorem od Romet Zetka, indeks Wilmatu AI22504. Ewentualnie szukaj statora z innych chińskich silników skopiowanych z CB-125 (rozrząd OHC), chyba Zippy takie miały. Oryginał widzę na niemieckim ebayu w stanie kompletnego szrotu w szokującej cenie 80...
Witam,mam problem z simsonem bo raz iskra jest a raz jej nie ma. Cewka butelkowa sprawdzona,swieca,moduł wymieniony kabel z fajką tez. Problem mam w tym ,ze raz jest a raz jej nie ma (zanika). Jaka może być tego przyczyna ? Ps: sciągałem magneto ,stator ,czysciłem czujnik i te reszte cewek . Moje Pytanie brzmi czy moze raz byc iskra a raz nie przez...
Wyjaśniam: -nawet jeżeli zapłon byłby przestawiony to iskrę by dawał (ew. w złym momencie), a w tym przypadku iskra "znika" całkowicie, nie wiem czy to ma związek z ciśnieniem w cylindrze czy co, bo dzieje się tak dopiero po wkręceniu czegokolwiek w głowice -klin jest cały (ściągałem magneto) -kondensator, przerywacz i cewka zapłonowa (ta przykręcona...
xbandy ( tprzemo ), piszę tutaj bo akurat gg nie działa a na forum nie można pisać. Czy przy podłączeniu Twojego iskrownika z drugim Simsonem połączyłeś masy między Twoim a drugim Simsonem? Bo jeśli nie, to prąd nie mógł przepływać. Jeszcze mnie zaciekawił problem opisany na drugim forum, że jak zamienisz przewody z iskrownika to pojawi się raz iskra....
Części z Wilmatu. Tyle że tam można kupić oryginalny zapłon Langfang Kokusan (ze usuniętymi oznaczeniami) jak i typowo chińskie podróbki. Jedyna różnica w tym statorze jest odłączenie masy uzwojenia alternatora i wyprowadzenie drugim żółtym przewodem. Przy okazji jest usunięty biały przewód masowy, czyli to czego w S51 brakuje i w pewnych sytuacjach...
Na pierwszym zdjęciu jest prostownik do ładowania akumulatora. Na drugim jest płytka bezpieczników. Jeżeli w Simsonie był zamontowany ten prostownik to na 100% była instalacja 6V. Dodano po 6 Piszesz że wymontowałeś moduł zapłonowy. Czy możesz zamieścić zdjęcie tego modułu. Bo zdjęcia statoru które zamieściłeś są od zapłonu zwykłego więc skąd się wziął...
To dwa silniki są takie same? Jak to jeden ma magneto z simsona, a drugi z aprili? Wrzuć tutaj zdjęcia. Musisz po prostu skompletować kompletny układ zapłonowy do danego silnika, czyli stator, koło magnesowe, czujnik indukcyjny, cewka zapłonowa. Do tego trochę przewodów i można połączyć tak, by silnik odpalił.
Trzeba próżniowo nasączyć lakierem. Ciekawe jak to sobie wyobrażasz? Czyżbyś miał takie ssanie w sobie? :D Z tym lakierem to mam złe doświadczenia. W Simsonach wersja przed VAPE stosowane były prądnice z cewką bardzo solidnie zalaną żywicą/lakierem. Wytrzymywały ok 2-3 k km. Po przewinięciu ( nie przeze mnie - taki szalony to nie jestem:D) nie zalewałem...
Zapewne chodzi tobie o model S 51. Z tego co wiem to silniki są takie same.Różnica jest w ilości biegów. Przerwa na maksymalnie rozwartych stykach przerywacza to 0.3mm . Początek rozwarcia styków przerywacza to 3.0 mm przed górnym martwym punktem ( ZZ).Jeżeli w trakcie jazdy stwierdzisz że coś nie tak to delikatnie na ,,oko" przyspiesz zapłon , tzn....
I jeszcze ten zapłon cały sterownik jest mniejszy o ok 1,5 mm od orginalnego i jak popu szczę te dwie śruby od mocowana iskrownika to on opada Podstawa zapłonu to bezużyteczna podróba, która ma średnicę 108-109 mm, gdzie powinna mieć średnicę równą 110 mm. Pewnie także cały zapłon to chińska podróba. Druga sprawa to gniazdo podstawki w karterach które...
Zrobiłem tak jak napisałeś. Motor gaśnie OK. Co do czytania Twojego postu to przeleciałem go szybko i po 4 godzinie nad ranem po pracy;) Myślę że nie powinno nic się wydarzyć z cewką bo w platynkowym statorze cewka jest zwierana na ostro do masy a tu tylko jednopołówkowo. Teraz mam jeszcze pytanie odnośnie kąta zapłonu. W 50ccm wynosi on 1,8mm przed...
Chłopie jaki świeżak??? Forum jest po to żeby rozwiązywać problemy i pomagać innym a ty dzielisz ludzi na lepszych i gorszych??!!. Ja na innych forach jeżeli umiem pomóc to pomagam a jeżeli nie to nie piszę zbędnych komentarzy. Szukałem bardzo długo na forum tematu takiego jak mój i nie znalazłem a jak były podobne to przez takich jak ty oczywiście...
Nie wiemy jak starannie została zmontowana instalacja elektryczna oraz w jaki sposób (schemat). Instalacja 6V w S51 to jest koszmar. Na obudowie prostownika dławikowego znajduje się potencjał + akumulatora, bardzo łatwo o zwarcie z konektorami przewodami wyprowadzonymi za stacyjką (któryś przewód z cewki statora). Dioda w prostowniku też może się spalić...
Witam. Mój dzisiejszy post wiąże się z następującym problemem który ciągnie się ponad 2 miesiące. Otóż któregoś grudniowego słonecznego dnia wybrałem się z siostrą na mini kulig ciągałem jej sanki simerkiem. Simerek spisyswał się nienagannie zrywny silny nawet nic nie czuł że ciągnie sanki po śniegu i nagle gwałtownie zgasł (bez duszenia się). pierwsze...
Witam. Posiadam motorower Romet Chart 210 Elektronik. Nie dawno z dnia na dzień moto stawało się coraz słabsze, w końcu tak osłabło, że ledwo na 2 biegu (posiada 3) da się jechać po prostej drodze. Wyeliminowałem zużycie mechaniczne cylindra i reszty wraz ze złą regulacją gaźnika, jego stanem itp. To jest ok. Przyszła więc kolej na zapłon - ustawiony...
Witam. Dostałem od znajomego S50 do naprawy. Silnik po remoncie, uszczelniony, ciśnienie sprężania około 7 barów. Nowy stator, magneto, cewka butelkowa. Zapłon oraz cewka ładowania i świetlna są 6V. Wszystko jest dobrze podłączone. Gdy mierze napięcie na uzwojeniu pierwotnym cewki butelkowej wynosi ono 2,7V w szczycie a powinno wynosić chyba 6V?? Słyszałem,...
Odległość do impulsatora, mierząc głębokościomierzem suwmiarki przez otwór w kole magnesowym, powinna wynosić ok. 5-6 mm. Odległość można skorygować jedynie zmieniając grubość podstawki statora. Warto pamiętać że w wałach korbowych z wypełniaczami magneto wystaje dalej. Zapłon sprawdzisz pod stroboskopem, kręcąc wałem korbowym przy pomocy wiertarki...
nie w każdym iskrowniku simsona jest tylko jedno napięcie, zależy jaki masz ten iskrownik-prądnicę-zapłon różnie to zwią, w jednym jest całkowite 12v w innym 6v a jeszcze w innych są mieszane np zapłon 12v a ładowanie i akumulator 6v i masa jeszcze innych mieszanek , fabryka takie wypuszczała no i ok , a co jak ktoś sam jeszcze zmieniał którąś cewkę...
Witam posiadam simson s50 b2 i mam problem bawie sie już kilka ładnych dni i nic, brak iskry jest ale taka maluśenka jak dotkne świecy to kopie ale lekko. Na kablu Wn jest troche wieksza iskra, wymieniłem kabel wn i swiece i fajke dalej to samo, stator razem z czujnikiem, klina i jeszcze wymieniłem łożysko igiełkowe bo sie rozsypało moża to być wina...
Witam. Mam taki problem z moim Simsonem, że pewnego razu rano odpalam a tu coś tak jakby by był zalany. Ale w końcu dało się przejechać i po powrocie chciałem znowu odpalić simka. Iskra wtedy była ale bardzo słaba. Kupiłem więc nowy moduł. Patrzę czy jest iskra - jest. To zakręcam świecę i kopię. Za pierwszym razem trochę chwycił i natychmiast zgasł....
Nie jestem pewien (nie miałem do czynienia z silnikami Derbi), ale zapłon od silnika Minarelli AM6 nie będzie idealnie pasować, a w szczególności koło magnesowe. Kupiłem do Simsona chiński zapłon Langfang Kokusan CFW50-LK10A - na allegro był dostępny jako "tani zamiennik" do AM6 (komplet magneto + stator) w cenie 230 zł. Różnica tkwi w węższym rowku...
Z impulsatora wychodzą cztery zaciski, dwa od frontu, czyli od strony magneta, dwa od strony karteru. Są zmostkowane, więc można przyjąć, że są dwa - masa i sygnał. Masę i sygnał można zamienić miejscami, więcej możliwości brak. Na rysunku pokazałem, jak to wygląda. Może być uszkodzony, nie wykluczam. https://obrazki.elektroda.pl/5534918500_...
Więc tak, co by się nie działo jeśli motorower nie jest jakoś bardzo przechylony paliwo tak z samo z siebie nie może wylewać się z przelewu. Jeśli dalej dzieje się tak po zmianie zaworka znaczy, że nie wyregulowałeś poprawnie poziomu paliwa w komorze pływaka lub pływak jest dziurawy. Ustaw te platynki na 0,4mm szczelinomierzem. Jeśli jest to 50ccm platynki...
Rezystancja cewki nawijanej cieniutkim drutem jest tylko bardzo orientacyjną informacją o jest sprawności, a w zasadzie niesprawności jak mocno odbiega od normy. Dużo bardziej miarodajna jest indukcyjność, ale mierzona po wyjęciu statora z pola magnetycznego wirnika. Jednak nawet ona nic nie powie gdy uszkodzenie występuje pod wpływem temperatury i/lub...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Zapłon electronic: tendencje do ocierania kołem magnesowym o cewki spowodowane konstrukcją cewek i biciem koła magnesowego, nierównomierne rozłożenie cewek na statorze skutkujące zwiększonymi wibracjami i charakterystycznym "wyciem" zapłonu, zbyt mała średnica centralnego otworu w podstawce w stosunku do średnicy czopa wału korbowego. To wszystko skutkuje...
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
Sprzedaż Simsona, jako sposób pozbycia się usterki, to niezły pomysł ;) ale za dużo pracy w niego włożyłem. Silnik oryginalnie miał 50cm3. Zrobiłem remont kapitalny: wymieniłem wszystkie łożyska (SKF), cylinder (Almot), tłok (MZA), wał do S70 z wypełniaczami (MZA), głowica do 70cc (części kupowane u p. Kniazia). Otwór w karterach na tuleję został powiększony...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
Hej Mam pytanie - jakich części potrzebuję aby przerobić w swoim simsonie zapłon na elektroniczny + instalację na 12V. Na allegro znalazłem coś takiego : [url=http://moto.allegro.pl/item64447042... Czy potrzebuję coś jeszcze ?? teraz mam 6V instalację i zapłon iskrowy. Wiem ,że muszę zmienić przerywacz...
Już wszystko jasne. Masz rozwiązanie podobne jak w skuterach Suzuki Adres - zapłon "bezimpulsatorowy" który wytwarza dwie iskry na obrót wału. Niegdyś miałem do naprawy mofę Puch, stator był taki: http://www.motelek.net/andere/iskra/12v5... a przyczyną braku iskry uszkodzona cewka zasilająca (nie można było dostać). Musisz się zaopatrzyć w...
Wyrzuć tą "elektronikę" daleko za siebie, ale do odpowiedniego pojemnika na odpady! Zrób taki układ jak Simsona. Domyśłam sie ze masz elektronika? Dorób (jak go nie ma ) kabel masy od silnika (np. wkręt pokrywy sprzęgła) do punktu masy na ramie. Sprawdź przy okazji wszystkie masy. Prawdopodobnie zbyt duży poziom paliwa w gaźniku lub ssanie nieszczelne/brak...
Witam.Mam problem z skuterem zipp quantum gt5. Kupiłem go nie dawno , parę dni jezdziłem i było wszystko ok. a tu nagle po zgaszeniu nie chciał już odpalić. Jak się okazało iskra znikła. Teraz tak, czujnika przy stopce nie ma, pominięty. cewka WN , przewód i świeca 100% dobra sprawdzona w innym skuterze tzn w simsonie i tam po podłączeniu cewki iskra...
Masz może wyjęty stator ze starego silnika ? I chcesz zrobić zdjęcia jak podłączyć te 3 złote kable bo dostałem stator bez kostki Dodano po 51 Ps. Jeżeli podłączysz zielony z zielonym i biało niebieski z niebieskim to silnik ci odpali Czy o cos takiego Koledze chodziło? Zielony z silnila i zielony z instalacji mam.. ale niebieski? Wychodzi tylko z...
simson stator stator kawasaki stator honda
wyciek prądu zasilanie manipulatorów integra sterowanie dekodera
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Force – ustawianie krańcówek w napędzie bramy dwuskrzydłowej, regulacja siłowników, modele FORCE-CTL-4.2 Jak naprawić przepaloną grzałkę w suszarce?