Gdzie to napięcie na przekaźnik przychodzi ; na cewkę przekaźnika czy na styki robocze? To co opisałem to jest jego sterowanie - na cewkę przekaźnika.
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
Tak, masa plus idzie z włącznika i dochodzi, a BBM powinien podać masę. Cewka na krótko działa.
Czy masz jakieś artykuły dotyczące sterowania takim silnikiem?
Tam jest sterownik silnika , sterownik zapłonem i moduł zapłonu. Na pin 5 modułu zapłonu winno być kluczowanie ze sterownika zapłonu , sprawdz. Z pinu 1 jest sterowana cewka zapłonu minusem. Powiedz jak sprawdziłeś cewkę i moduł.?
witam, mam problem jak w tytule. Volvo v70 silnik 2,5. Samochód nie ma sterowania na cewkę zapłonową. Po sprawdzeniu cewki pomyślałem że oczywiście czujnik położenia wału, sprawdziłem i według mnie jest OK. Oporność 290Ω. Czujnik jest dwu przewodowy. Teraz kilka pytań na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Dlaczego jak dotknę śrubokrętem (czy też...
Za czasówkę odpowiedzialny jest przekaźnik K7 steruje nim LCM. Styk PC1_14 steruje masą cewki przekaźnika. Przeczytaj z deski usterki w LCM i w V ECU (sterownik pojazdu). Sprawdź cewkę przekaźnika. Rzadko ale zdarza się że cewka jest sprawna a przekaźnik i tak się nie uruchamia. Po prostu podmień ten przekaźnik.
Witam Zna ktoś / ma schemat sterowania rozrusznika VOLVO FM 2014r? Rozrusznik był wymieniany rok temu na oryg Mistubishi, w starym spaliła się cewka załączająca na rozruszniku - cena mało mniejsza od nowego rozrusznika ;-) - dlatego klient się zdecydował na wymianę całego. Od jakiegoś czasu raz na kilka odpaleń w trakcie kręcenia jest efekt jakby rozrusznik...
oj panowie zgadujecie osuszacz powietrz jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie "odwilgotnienie" powietrza ktore po sprezaniu w kompresorze wytraca wode ktora gromadzi sie w zbiornikach powietrznych i powoduje korozje calego ukladu pneumatycznego oraz w zimie zamarza wewnatrz filtra osuszacza jest granulat absorbenta ktory po jakims czasie nie przyjmuje...
Witam wszystkich! Panowie ciężarowcy, w chińczyku do osuszacza dochodzi impuls na cewkę zbijającą już przy 8 atm. Błąd "za wysoka wartość PPID 312", a w szczegółach to MID 144, PPID 312, FMI 0. Po wyciągnięciu p-ka od sterowania powietrzem nic się nie zmienia. Bardzo proszę o jakieś wskazówki, gdzie w kabinie są czujniki ciśnienia.
Problem rozwiązany:) Diabeł tkwił w płytce sterującej. Sprawa była tego typu: Mój mechanik przy użyciu odpowiedniego urządzenia stwierdził że "przerwa" jest właśnie w płytce sterującej. Po wyjęciu jej okazało się, że przekaźnik (prawdopodobnie odpowiadający za to światło) jest spuchnięty. Zadzwoniliśmy po fachowca od elektroniki, który to wziął płytkę...
Wygląda jakby były błędy... 1 - cewka zasilająca CDI 4 i 5 - impulsatory (patrz dalsza część) Tyrystor TR1, diody zenera D4, D5 i rezystor R4 to ogranicznik napięcia. Przy zbyt wysokim napięciu na kondensatorze CDI (C1) powoduje zwieranie cewki zasilającej do masy. Układ CDI jest niezbyt typowy, ponieważ tyrystory są włączone w szereg pomiędzy kondensatorem...
Kumpel sprowadził sobie z niemiec Volvo 460 '96r., silnik 1.7 benzyna na jednopunktowym wtrysku, pełne wyposażenie. Problem tkwi w fabrycznym immobilizerze. W niemczech problemów z odpaleniem nie było - po przekręceniu kluczyka dioda fabryczna dioda gasła i samochód zapalał bez problemu. Samochód przyjechał do polski na lawecie gdyż był po zderzeniu...
Jeśli tak wygląda wykres z wykręconą świecą i dobrze umasowioną to problem jest w rozdzielaczu albo w cewce choć może to być pochodna że nie pracował na 1 cylindrze. Sprawdź jeszcze z wykręconymi wszystkimi świecami jak wygląda sygnał na poszczególnych cylindrach, na wyjściu z cewki oraz na sterowaniu cewki dobrze by było na nowych świecach (te świece...
Witam, dopadło mnie to czego od dawna się obawiałem. Skrzynia w trybie awaryjnym i śmiga tylko na trójce. W tryb przechodzi zwykle chwile po ruszeniu. W sterowniku błąd: 000C - Cewka przesuwna 2, Usterka hydrauliczna - Staly I teraz moje pytanie - czy mogę wymienić jeden elektrozawór, czy muszę cały komplet ? Z tego co wiem są dostępne w aso na sztuki....
Wepnij się do cewek przekaźników w środku oryginalnego sterownika centralnego. Jako sygnał sterujący użyj masy.
No w takim razie może uszkodzony ten przekażnik- jego cewka, sprawdziłeś, czy dochodzi tam sygnał sterujący?
Jak steruje wtryskami to ma napięcie 12V na cewkach. Sterownik już otwarty , dreiverami , chyba , steruje taki układzik jak np.2003-8, chyba , że to hybryda? Spotkałem taki przypadek w sterowniku od Volvo .
Tak dokładnie tylko co tzn + czy - na które styki w zaworze jest cztery albo jak to zmierzyć, żeby nie uszkodzić cewek metodą prób i błędów.
Jest to system EZ 117K Ignition system, B230FT ALbo EZ 118. a Hall podaje impulsy do ecu ale ecu nie steruje modułem zapłonowym, moduł stymulowany ręcznie steruje cewką która daje iskre. I co teraz? Tych volvo jest jak na lekarstwo.
Witam, problem przedstawia sie następująco: Ni z tego ni z owego przestał pracować silnik w aucie z tematu. Brak iskry, sterowania wtryskami, Komputer nie podaje błędów. Co zostało sprawdzone: ECM - ten od wtrysków i pompy - 100% sprawny ICM - od zapłonu - j.w. Czujnik wału - sprawny Czujnik Halla na wałku rozrządu - sprawny cewka i jej sterownik -...
Witam pisze nowy post ponieważ nie znalazłem nic co by mi pomogło. Volvo 940 2.3 96kw w automacie rok produkcji 1992 Problem mam taki. Auto raz odpala a raz nie jak już odpali to na wolnych obrotach działa bez problemu powyżej 2000 tys obrotów auto gaśnie.Już się nie odpala, Brak iskry. Podstawiałem cewkę, jednostkę sterująca zapłonem. Nic nie pomogło....
Kolego sprawdź połączenia masowe w okolicach komputera i cewek. Z tego co wiem to komputer steruje cewkami podając masy na nie. Więc tu może być problem. Jeżeli się pomyliłem to przepraszam.
Witam nie wiem jaka jest pompa w volvo , czy ma sam nastawnik indukcyjny czy jest jeszcze elektronika w pompie jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ którym da się sterować dawkę paliwa, (taki sterownik napięcia cewki nastawnika) pozdrawiam
Witam.Mam pytanie na podstawie którego czujnika ecu silnika zasterowuje cewkę od sterowania grzałką w kolektorze ssącym.Problem polega na tym że nie mam masy z ECU silnika na zasterowaniu cewki.Podejrzewam jakiś czujnik na wejściu do ECU(pewnie temperatury płynu)ale to tylko domysły.liczę na podpowiedz.Z góry dziękuję.
Mam takie VOLVO i też włączył mi się podgrzewacz w czasie pracy silnika. Spowodowane było to tym, że przewód zasilający przekaźnik (elektromagnes przy podgrzewaczu), złączył się z zaciskiem sterującym . Po założeniu sprawnego podgrzewacza, kontrolka zgaśnie.P.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Volvo 480 1990 r 1.7 turbo (bedzyna). Obrotomierz raz chodzi raz nie chodzi. Podejrzewam że jest sterowany cewką zapłonową. przy cewce jest jakis mały modół dochodzą kable czarny w ekranie (sygnał) szary(plus) brązowy (masa) ekran ze sygnału jest podłączony do ostatniego pinu. Gdzie mam szukać kabla który jest podłaczony do obrotomierza??może jest to...
cewka volvo volvo cewka sterować volvo
wymiana kostka stacyjki ogrzewać mazda zamiana pamieci
kolektor ssący volvo unitra m9115
Czy zmywarki Amica mają system AquaStop? Jak podłączyć kamerę pogłosową do Peavey XR 600B?