czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
To wszystko sterowane jest chyba z modułu komfortu.Na VAg nic nie ma? Pierwsze to zamek kierowcy , to master.
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
Moim zdaniem szwankuje sterowanie z mastera. Spróbuj rozpiąć sterowanie od mastera i zobaczyć jak reaguje na pilota.
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
na początek odłącz sterowanie z mastera i wyedy potestuj
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Uciągnie cztery siłowniki. Dodatkowy siłownik podłączyć pod oryginalne.Alarmem trzeba się wpiąć w sterowanie.
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Witam Wszystkich. Problem następujący, zaryglowany centralny na wszystkich drzwiach i klapie, nie ma opcji otwarcia od środka. Otwiera jedynie drzwi kierowcy z kluczyka. Błąd jeden, zamka klapy, klapa nie sprawna już od dawna, reszta działała do n/w sytuacji, czy klapa może mieć wpływ na sterowanie całego zamka ? Master zawsze (przynajmniej ja się nie...
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Witam Albo padły mikrusy albo źle wyreg. zamek. Najprościej odłącz sterowanie masterem i zostaw jako slawe drzwi pasażera powinno zadziałać .Zazwyczaj nie montuje się 2 masterów bo potem są problemy Pozdrawiam
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
tak wystarczy podpiąć się pod ten przycisk jest sterowany masa dwa kabelki + zasilanie centralki i po kłopocie:)
A w jakim celu dokladales silownik slave do drzwi kierowcy,montowales sterowanie radiowe?
Możesz łatwo sprawdzić próbówką (żarówkową). Krokodylek zapinasz najpierw do masy i wkuwasz się w przewody sterujące zamkiem. Jeśli brak reakcji krokodylek przepinasz na + i robisz to samo. O ile dobrze pamiętam w nissanie jest sterowany zamek minusem, najłatwiej jest sie wpiac w drzwi kierowcy po sterowanie mastera.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Bez sensu jest zakładać mastera bo w Twoim przypadku sterowanie centralnym i tak jest w zamku drzwi kierowcy. Więc zakładaj slave podłącz do niego sterowanie, resztę masz już w aucie.
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
Witam, od dłuższego czasu szukam w necie wiedzy na temat centralnego zamka w Cytrynie C-15 - niestety bez skutku. Widać temat jest bardzo tajny wobec tego będę go musiał rozgryżć samodzielnie, i tu prośba o pomoc. Podłączyłem prosty sterownik z funkcją alarmu, wszystko działa jak trzeba, na białym i brązowym przewodzie pojawia się impuls masy itd. Odnalazłem...
Gdzie szukać, jak w temacie ? Nie działa mi z kluczyka, jedynie przycisk na konsoli w podsufitce, chciałem dodać dodatkowe sterowanie z pilota, ale nie wiem gdzie szukać centralki.
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Jak są mastery to zawsze jest sterowanie z klucza.Wszystkie moduły obsługują mastery.Ja bynajmniej się nie spotkałem z innymi.
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Do środkowego przycisku (...). Tylko jeden reaguje na masę na zasadzie otwórz/zamknij/otwórz/zamknij I masz rozwiązanie. Wykorzystaj sterowanie na pojedynczym przewodzie.
ten ma 8 pin i dwa brązowe Wtyczka wygląda na stary uniwersalny sterownik zamka. Bez pilota. Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego alarmu. Druga para, to sterowanie z wkładki zamka kierowcy - siłownik master. Możliwe też jest, że jedna para to drzwi kierowcy, druga pasażera - dwa siłowniki master. Niebieski...
Jeden master, drugi slave - sterowane są impulsem.
Podepnij pod przycisk w samochodzie na konsoli jesli jest jednoprzewodowe sterowanie to przez diody
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
Do Renault MASTER. Może jakiś schemat :?: Dzięki.
Sterownik centralnego zamka jest za gniazdem zapalniczki. Żeby zdemontować trzeba wyciągać tunel środkowy, bo od spodu jest przykręcony na 3 wkręty. Do sprawdzenia masy. Głowna na skrzyni, na podłużnicy, w nogach pasażera i w nogach kierowcy. Jak wyglądają przewody pomiędzy drzwiami a karoseria? Potrafią się przytrzeć i wtedy nie działa nic. W drzwiach...
Witam, Czy uniwersalne chińskie alarmy NOXON jak A100, B100, VT200 mogą bezpośrednio sterować uniwersalnymi siłownikami 2x master i 2x slave? czy potrzebuję do tego osobną centralkę do zamka centralnego (T3, T5)i dopiero tą centralkę sterować z alarmu? pozdrawiam
W większości fordów nie ma sterownika centrala, on jest sterowany masterami przednimi.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
To jest syndrom dublowania sterowań. Ja jak montuję centralny z alarmem do auta , to staram się nie zakładać Mastera ino same Slave'y. W końcu jak jest alarm to po co grzebać kluczykiem w zamku :) Odetnij sterowanie mastera(żółty i biały, lub brązowy i biały) i zobacz czy się poprawi.
A czy ten zamek centralny (silniczki ) które montowałeś nie miały w komplecie modułu centralnbego zamka?Bo zreguły alarmy mają tzw.moduł centralnego zamka, ake to poprostu są dwa przekźniki podpięte pod alarm z wszystkim wyprowadzeniami(możesz łączyć dowolnie). Ale napewno nie podłączysz żeby sterował nimi master czy np dodatkowy włącznik.
A gdzie podłącza się sterowanie na pilota? Do sterownika centralnego czy do mastera??
1.Jak w temacie, fabryczny zamek działa bez zarzutu (z kluczyka). Kupiłem centralkę sterowaną z pilota, wpiąłem się już w przekaźniki centralnego zamka, i z pilota mogę otworzyć tylko drzwi pasażerów. przypuszczam że muszę za sterować masterem z drzwi kierowcy ale jak? mam kupić i zamontować ten uniwersalny sterownik z allegro? 2.Czy ten model posiadał...
Witam, czy ktoś podłączał zdalne sterowanie centralnym zamkiem w Hyunadi i10 2009r. centralny zamek jest fabryczny i sterowany tylko kluczykiem od strony kierowcy (master) , słychać przekaźnik w zamku otwieranie - zamykanie Czy tradycyjnie wpinamy się w wiązkę wchodzącą w drzwi kierowcy? już kilka lat nie praktykuję różnych montażów, a technologia się...
Ogólnie slave i master to po angielsku "niewolnik" i "pan". W sprzętach technicznych oznacza to że ten drugi jest czymś głównym i może sterować pozostałymi, czyli jak zamykasz lub otwierasz zamkiem master, taką samą czynność wykonują pozostałe zamki slave.
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
gdzie chcesz ten master podłączyć , w które drzwi, kierowcy aby sterowały zamkiem czy z tyłu ?
Potwierdzam, że w drzwiach kierowcy nie ma siłownika. Mam sedana 2007 rok mod 2008. Ale z tym niestety się nie zgadzam: Zle,wystarczy slave bo sterowanie z drzwi kierowcy już jest.Potrzebny ci tylko siłownik do napędzenia zamka,nic nie stoi jednak na przeszkodzie,żeby wsadzić mastera,nie podłączasz tylko kabli sterowania bo nie potrzeba.Slave,a zasilasz...
Pytanie: czy w miejsce uszkodzonych masterów, mogę założyć siłowniki slave, Witaj możesz założyć,ale nie będziesz miał sterowania z kluczyka.
Niestety nie ma przycisku na konsoli. Sa przyciski na drzwiach ale z elektronika maja niewiele wspolnego - jedynie steruja drutem dochodzacym do silownika. Podlaczylem sterowanie silnikiem sterownika przez dodatkowy zewnetrzny sterownik centralnego ale z kolei nie dziala otwieranie z orginalnego pilota centralnego (z alarmu ok) i zamykanie wszystkich...
Witam. Jak podlaczyc sterowanie centralnego zamka do alarmu Rtx Tornado? Centralny dokladany 1 master w drzwiach kierowcy reszta slave. Z gory dzieki.
Czyli: w tym aucie nie ma siłowników typu master, czyli sterujących. Są tylko siłowniki wykonawcze - slave. Możesz dołożyć switcha lub cały siłownik master w drzwiach kierowcy, przeciągnąć trzy przewody i zrobić sterowanie z zamka lub dołożyć jakiś radiosterownik/alarm i zrobić sterowanie z pilota.
Oj chłopie pokombinowałeś zanadto, zerknij na schemat. A zrobiłeś co koledzy radzili? pewnie nie, bo gdybś zrobił, zamki by działały. P>S> W Twoim aucie sterowanie pompy jest z każdego mastera osobne i na zmianę plus i masa.
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Napisałeś co przeczytałeś z ulotki sterownika , każdy sterownik to ma. Natomiast Twoja "nówka " nie ma mastera w drzwiach kierowcy i od tego trzeba zacząć!
Pojawiają się tam impulsy masy przy włączeniu i wyłączeniu alarmu. Trzeba to połączyć z przewodami sterującymi siłownika master. Dla zamków centralnych dokładanych do samochodów są to przewody biały i brązowy. W przypadku fabrycznego centralnego zamka czasami niezbędne jest zamontowanie dodatkowych przekaźników sterowanych właśnie przez te wyjścia dla...
mi się wydaje że centralne zamki nie mają centralki, lecz od strony kierowcy silownik typu "master" który to steruje resztą siłowników (nie znam sie na tym, czytałem o tym w "auto świecie" lub "motorze")
Musisz sobie sprawić siłownik do drzwi przednich lewych / kierowcy / bo jak widzisz na schemacie tam go nie ma. Nie musi być "master". Resztę masz rozrysowane , sterowanie minusem!
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Podajesz na sterowanie masterów, nie na wykonawczy. Zależy czym masz sterowane, plusem czy masą.
mam w aucie centralny zamek. chce go zrobic na pilota. w sprzedarzy dostepne jest sterowanie centralnym zamkiem razem z 2 masterami. Moje pytanie brzmi: czy instalujac centralke na pilota musze zmieniac mastery w aucie na te co sa w komplecie czy to wszystko bedzie dzialalo ze starymi masterami.
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
CO Wy do tych przewodów w zamku się uczepiliście ?? Przewody są do domykania szyb a centralnym sterują siłowniki master i to z nich idzie sygnał na zamknięcie/otwarcie!
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Witam. Kupiłem własnie poloneza z Alarmem Piranha montowanym onegdaj jeszcze w latach 90 tychy w firmie avs w gdyni http://avs.mega.com.pl/ , Alarm jest produkcji włoskiej firmy Orvel http://www.orvel.it/inglese/home.htm ,niemniej nigdzie nie znalazłem śladów instrukcji , schematu na ten temat. Czy ma Pan moze jakąś wiedze na teat tego Alarmu. Alrm...
Niestety sterowanie masa i zanikiem masy nie dziala. Jest mozliwosc sterowania jedynie otwieraniem na tym przewodzie przez podanie masy. Zamykanie przez podanie plusa tez nie dziala - powoduje to uszkodzenie silownika :( (czesci odpowiedzialnej za sygnalizacje czy drzwi otwarte czy nie). Podlaczylem sterowanie silnikiem przez dodatkowy sterownik centralnego...
Witam, mam problem ze sterowaniem centralnym zamkiem z kluczyka. Po zamontowaniu c.z. zostały dwa wolne przewody sterujące, wtedy normalnie mogłem zamykać wszystkie drzwi zamkiem, pod który podłączony jest master. Gdy jednak podłączyłem te kable pod centralkę alarmową sterowanie z zamka już nie działa, wszystkie drzwi otwierają się pojedynczo, tak jak...
Wygląda, że opisane na centralce sygnały LOCK/UNLOCK, to impulsy masy do sterowania dodatkową centralką zamka. Taką podstawową, jak w każdym uniwersalnym centralnym zamku. Wtedy jest szansa, że można podłączyć nowy siłownik jako master, wykorzystując podstawową aplikację centralnego zamka i dołączając do niego wygnały sterujące z alarmu.
A jeżeli kupię specjalny modół i podepnę pod biały i brązowy kabelek mastera? Zadziała wtedy? Moduły sterowane są minusem, a ja nie wiem czy zamek sterowany jest minusem?
Z tego co widzę, to chyba sprzedawcy zabrakło modułów zamka centralnego. Wiązka i siłowniki dopasowane na siłę do sterownika. Siłownik master nie jest obsługiwany (nie działa sterowanie zamkiem za pomocą kluczyka w drzwiach). Moduły zamka centralnego posiadają wyjścia 5-co przewodowe do siłowników. Jeśli w komplecie jest chociaż jeden siłownik 5-co...
Albo masz uszkodzony mikrowłącznik w kluczyku albo zamek albo wiązkę. Masz problemy z centralnym zamkiem a nie z immo to dwie różne rzeczy. Zacząć od kluczyka , sprawdzić czy przypadkiem sam nie załącza się mikrowłącznik pod wpływem wstrząsu, najlepiej wymienić bo to koszt kilku złotych. Zapewne w drzwiach kierowcy jest siłownik typu master który steruje...
Centralka zamka na prawym łączeniu słupka A z progiem(wgłębi za prawym głośnikiem, brązowe pudełko wielkości paczki fajek) Sterownik radiowy jest elementem modułu wewnątrz skrzynki bezpieczników po lewej stronie, pod kierownicą. Zamek fabrycznie jest sterowny tylko pilotem lub przyciskiem na konsoli centralnej (brak masterów i sterowania z wkładek)
O ile dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to pilot emituje sygnał (świeci dioda) od razu po włożeniu baterii? Sprawdź mikrostyki w pilocie. Zmierz, czy nie są cały czas zwarte. Drzwi od strony pasażera zazwyczaj nie mają zabudowanego siłownika typu master i nie będą sterować otwieraniem/zamykaniem pozostałych drzwi.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Witam Mam Tico z oryginalnie zamontowanym CZ, a dziś w nocy ktoś mi zapchał zamek w drzwiach od strony kierowcy i stąd mój pomysł aby zamek był sterowany pilotem. Z czego wiem potrzebuje siłownik MASTER oraz sterownik zdalnego sterowania. Proszę o informację jak ma to połączyć ze sobą i inne przydatne wskazówki przy zakupie i montażu takiego zestawu....
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Mam autoalarm FREEWAY, taki jak to na allegro sprzedają. Auto nie posiada centralnego. Alarm ma tylko sterowanie centralnym, ale nie ma centralki do zamka. Teraz tak, posiadam siłowniki bez mastera, tylko te na 2 przewody. Czy da mi się to podłączyć do alarmu i czy będzie sterowanie. Gdzie podłączyć sterowanie z alarmu? bezpośrednio pod kable od siłowników...
to może dodatkowy siłownik sterowany z alarmu ??? - zapędziłem się, jeżeli przecież nie ma mastera to nic to nie da :( Proponuję alarm wykorzystujący oryginalnego pilota, który prawdopodobnie posiada ten pojazd.
Główny zamek ze sterowaniem reszty. Czasem są dwa mastery, czyli w drzwiach kierowcy i pasażera. Odłącz ten co wariuje w prawych drzwiach i zobacz jak będzie zachowywał się centralny.
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Posiadam Lanosa z alarmem typu SPACE COP i zamkiem centralnym. Alarm wraz zamkiem centralnym był montowany osobno (nie w fabryce). Działał 5 lat praktycznie bez zarzutu, ale od tej zimy zaczęły się problemy z zamkiem centralnym (alarm jest ok.). Na początku zacinał się sporadycznie, przy większych mrozach tylko jeden siłownik - ten sterujący (master)...
zamek master sterować master master centralny zamek
samsung mruga dioda zasilania tranzystor bc337 włącznik lampa stać
dławik przypalony zawiasy ślizgowe
Kod do radia Mercedes Becker BE1150 R1112629 - jak uzyskać? Naprawa wyświetlacza w radiu AGC-0071RF: Diagnostyka i rozwiązania