Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
O ile dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to pilot emituje sygnał (świeci dioda) od razu po włożeniu baterii? Sprawdź mikrostyki w pilocie. Zmierz, czy nie są cały czas zwarte. Drzwi od strony pasażera zazwyczaj nie mają zabudowanego siłownika typu master i nie będą sterować otwieraniem/zamykaniem pozostałych drzwi.
Rzeczywiście już mi się pomieszało Przepraszam bardzo. to jest opis ze strony B-9: B-9 moduł czytnika RFID do wbudowania - płytka bez obudowy Samodzielny czytnik kart zbliżeniowych RFID do wbudowania w dowolne urządzenie. Na jednej płytce zintegrowany jest czytnik i kontroler. W najbardziej typowym zastosowaniu, czyli w połączeniu z elektrozaczepem,...
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
Zdemontować tapicerkę,wypiąć kostkę od siłownika i próbować ręcznie sterować zwierając dodatkowym przewodem.Jeśli będzie działać poprawnie to prawdopodobnie złe ustawienie siłownika,a jeśli nadal będzie to samo to przedzwonić miernikiem przewody w drzwiach. Pozdr. Ale nie bardzo wiem po co ręcznie sterować jak central można zamknąć i otworzyć z klucza...
to może ja się poprawie mam zainstalowany w samochodzie alarm Prestige APS 150MX i alarm działa, centralka ta posiada właśnie dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem( przewody te dają odpowiednio przy uzbrajaniu i rozbrajaniu 1 sekundowe impulsy masowe) i chciałbym się dowiedzieć gdzie podłączyć te przewody żeby jednocześnie z załączaniem alarmu...
Witam Tak 20s to bardzo dużo zamknięcie trwa powiedzmy 500ms a przez resztę czasu silnik pracyje na zwarciu i w koncu się uszkadza. Spotkałem się że w alarmach programuje się czas na wyjsciach do centralnego. Zgada się w tym przypadku sterownik powinien zawierać układ czasowy i sterować siłownikami niezależnie od czasu podawanego przez alarm. Ale przy...
Witam. Dziś sprawdzałem cały moduł fabrycznego zamka i sytuacja wygląda następująco: Magik który wcześniej zakładał poprzedni alarm trochę na modził w centralce c. zamka fotki przedstawiają to co zrobił. http://obrazki.elektroda.net/43_12699417... http://obrazki.elektroda.net/99_12699417... Wiem już czemu nie działa mpw4 w tym aucie...
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Moim zdaniem szwankuje sterowanie z mastera. Spróbuj rozpiąć sterowanie od mastera i zobaczyć jak reaguje na pilota.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
Bez sensu jest zakładać mastera bo w Twoim przypadku sterowanie centralnym i tak jest w zamku drzwi kierowcy. Więc zakładaj slave podłącz do niego sterowanie, resztę masz już w aucie.
Albo masz uszkodzony mikrowłącznik w kluczyku albo zamek albo wiązkę. Masz problemy z centralnym zamkiem a nie z immo to dwie różne rzeczy. Zacząć od kluczyka , sprawdzić czy przypadkiem sam nie załącza się mikrowłącznik pod wpływem wstrząsu, najlepiej wymienić bo to koszt kilku złotych. Zapewne w drzwiach kierowcy jest siłownik typu master który steruje...
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
na początek odłącz sterowanie z mastera i wyedy potestuj
tak wystarczy podpiąć się pod ten przycisk jest sterowany masa dwa kabelki + zasilanie centralki i po kłopocie:)
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Pojawiają się tam impulsy masy przy włączeniu i wyłączeniu alarmu. Trzeba to połączyć z przewodami sterującymi siłownika master. Dla zamków centralnych dokładanych do samochodów są to przewody biały i brązowy. W przypadku fabrycznego centralnego zamka czasami niezbędne jest zamontowanie dodatkowych przekaźników sterowanych właśnie przez te wyjścia dla...
Ze styku sterującego siłownika master podać masę na przekaźnik zasilający ACC radia, po zamknięciu siłownik odetnie masę na przekaźnik a ten wyłączy ACC na radio. Minus jest taki, że gdy będziesz chciał zablokować drzwi podczas jazdy to nie posłuchasz sobie radia.
zastosuj schemat F i wysteruj siłownik master
Witam. Jest to typowy objaw, gdy któryś zamek z siłownikiem master jest zacięty. Jeśli nie jest zacięty, to może nie przełączać przełącznik sterujący w siłowniku master, albo masz gdzieś zwarcie do masy na przewodzie sterującym z siłownika master, lub ewentualnie stale z centralki alarmowej idzie do centralki zamka sygnał otwierania, albo z przycisków...
To jest syndrom dublowania sterowań. Ja jak montuję centralny z alarmem do auta , to staram się nie zakładać Mastera ino same Slave'y. W końcu jak jest alarm to po co grzebać kluczykiem w zamku :) Odetnij sterowanie mastera(żółty i biały, lub brązowy i biały) i zobacz czy się poprawi.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
http://obrazki.elektroda.pl/5838728400_1... trzec zrobić jakie coś. I potem z mastera dwa przewody sterujące(zazwyczaj brązowy i biały) pod zamknij i otwórz. A przewód z tego siłownika (czarny) do masy. Tak mamy zrobione sterowanie z mastera.
Przyczyn może być wiele. Zlokalizuj moduł sterujący, spawdź czy jest zasilany i czy dostaje sygnał sterujący z Mastera.
Uciągnie cztery siłowniki. Dodatkowy siłownik podłączyć pod oryginalne.Alarmem trzeba się wpiąć w sterowanie.
Witam.Montaz takiego zamka to nie problem,niecale 2 godzinki i masz zamek zalozony,koszt takiego zamka to okolo 50zl,podaje ci przykladowy zamek z dwoma masterami(czyli mozesz sterowac calym zamkiem z jednych i drugich drzwi,a nie jak to przewaznie jest ze od kierowcy jest sterujacy) http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite... Pozdrawiam ps.Jezeli...
Witam, od dłuższego czasu szukam w necie wiedzy na temat centralnego zamka w Cytrynie C-15 - niestety bez skutku. Widać temat jest bardzo tajny wobec tego będę go musiał rozgryżć samodzielnie, i tu prośba o pomoc. Podłączyłem prosty sterownik z funkcją alarmu, wszystko działa jak trzeba, na białym i brązowym przewodzie pojawia się impuls masy itd. Odnalazłem...
Witam Albo padły mikrusy albo źle wyreg. zamek. Najprościej odłącz sterowanie masterem i zostaw jako slawe drzwi pasażera powinno zadziałać .Zazwyczaj nie montuje się 2 masterów bo potem są problemy Pozdrawiam
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
Witam Wszystkich. Problem następujący, zaryglowany centralny na wszystkich drzwiach i klapie, nie ma opcji otwarcia od środka. Otwiera jedynie drzwi kierowcy z kluczyka. Błąd jeden, zamka klapy, klapa nie sprawna już od dawna, reszta działała do n/w sytuacji, czy klapa może mieć wpływ na sterowanie całego zamka ? Master zawsze (przynajmniej ja się nie...
Możesz łatwo sprawdzić próbówką (żarówkową). Krokodylek zapinasz najpierw do masy i wkuwasz się w przewody sterujące zamkiem. Jeśli brak reakcji krokodylek przepinasz na + i robisz to samo. O ile dobrze pamiętam w nissanie jest sterowany zamek minusem, najłatwiej jest sie wpiac w drzwi kierowcy po sterowanie mastera.
Ogólnie slave i master to po angielsku "niewolnik" i "pan". W sprzętach technicznych oznacza to że ten drugi jest czymś głównym i może sterować pozostałymi, czyli jak zamykasz lub otwierasz zamkiem master, taką samą czynność wykonują pozostałe zamki slave.
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
Witam, czy ktoś podłączał zdalne sterowanie centralnym zamkiem w Hyunadi i10 2009r. centralny zamek jest fabryczny i sterowany tylko kluczykiem od strony kierowcy (master) , słychać przekaźnik w zamku otwieranie - zamykanie Czy tradycyjnie wpinamy się w wiązkę wchodzącą w drzwi kierowcy? już kilka lat nie praktykuję różnych montażów, a technologia się...
Niestety nie ma przycisku na konsoli. Sa przyciski na drzwiach ale z elektronika maja niewiele wspolnego - jedynie steruja drutem dochodzacym do silownika. Podlaczylem sterowanie silnikiem sterownika przez dodatkowy zewnetrzny sterownik centralnego ale z kolei nie dziala otwieranie z orginalnego pilota centralnego (z alarmu ok) i zamykanie wszystkich...
Alarm podaje tylko impuls na centralke od centralnego zamka tak więc może ten impuls nie dchodzi lub centralka od zamka nawala. Ale raczej sądze że będzie winny siłownik sterujący master.
gdzie chcesz ten master podłączyć , w które drzwi, kierowcy aby sterowały zamkiem czy z tyłu ?
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
mam w aucie centralny zamek. chce go zrobic na pilota. w sprzedarzy dostepne jest sterowanie centralnym zamkiem razem z 2 masterami. Moje pytanie brzmi: czy instalujac centralke na pilota musze zmieniac mastery w aucie na te co sa w komplecie czy to wszystko bedzie dzialalo ze starymi masterami.
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Jak są mastery to zawsze jest sterowanie z klucza.Wszystkie moduły obsługują mastery.Ja bynajmniej się nie spotkałem z innymi.
Do środkowego przycisku (...). Tylko jeden reaguje na masę na zasadzie otwórz/zamknij/otwórz/zamknij I masz rozwiązanie. Wykorzystaj sterowanie na pojedynczym przewodzie.
Podepnij pod przycisk w samochodzie na konsoli jesli jest jednoprzewodowe sterowanie to przez diody
Witam, mam problem ze sterowaniem centralnym zamkiem z kluczyka. Po zamontowaniu c.z. zostały dwa wolne przewody sterujące, wtedy normalnie mogłem zamykać wszystkie drzwi zamkiem, pod który podłączony jest master. Gdy jednak podłączyłem te kable pod centralkę alarmową sterowanie z zamka już nie działa, wszystkie drzwi otwierają się pojedynczo, tak jak...
Do Renault MASTER. Może jakiś schemat :?: Dzięki.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Wygląda, że opisane na centralce sygnały LOCK/UNLOCK, to impulsy masy do sterowania dodatkową centralką zamka. Taką podstawową, jak w każdym uniwersalnym centralnym zamku. Wtedy jest szansa, że można podłączyć nowy siłownik jako master, wykorzystując podstawową aplikację centralnego zamka i dołączając do niego wygnały sterujące z alarmu.
uniwersalne chińskie alarmy NOXON jak A100, B100 nie potrzebują osobnej centralki, mogą sterować bezpośrednio siłownikami zarówno master jak i slave. centralke potrzebujesz tylko wtedy gdy dodatkowo oprócz sterowania siłownikami z alarmu chcesz jeszcze miec sterowanie zamkiem centralnym z kluczyka.
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Czyli: w tym aucie nie ma siłowników typu master, czyli sterujących. Są tylko siłowniki wykonawcze - slave. Możesz dołożyć switcha lub cały siłownik master w drzwiach kierowcy, przeciągnąć trzy przewody i zrobić sterowanie z zamka lub dołożyć jakiś radiosterownik/alarm i zrobić sterowanie z pilota.
Jeden master, drugi slave - sterowane są impulsem.
Po co ci master jak masz juz sterowanie fabryczne w zamku(tym sterujesz reszte silownikow zam/otw.kluczem)?Slave,a zasilasz z przewodow zasilajacych pozostale silowniki w drzwiach
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam -w audi80 to raczej nie ma mastera tylko switch sterujący,bo to zamek pneumatyczny,w bagazniku na prawym boczku będzie pompka centralnego zamka,sprawdz czy ma zasilanie,czy nie jest zalana itp.
ten ma 8 pin i dwa brązowe Wtyczka wygląda na stary uniwersalny sterownik zamka. Bez pilota. Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego alarmu. Druga para, to sterowanie z wkładki zamka kierowcy - siłownik master. Możliwe też jest, że jedna para to drzwi kierowcy, druga pasażera - dwa siłowniki master. Niebieski...
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
Nie nudź, daj do elektryka i zrobi to w pół godziny z rozbieraniem drzwi, pisałem Ci, do zamka dochodzą jeszcze 3 przewody, masa i 2 sterujące (biały i niebieski)
Niestety sterowanie masa i zanikiem masy nie dziala. Jest mozliwosc sterowania jedynie otwieraniem na tym przewodzie przez podanie masy. Zamykanie przez podanie plusa tez nie dziala - powoduje to uszkodzenie silownika :( (czesci odpowiedzialnej za sygnalizacje czy drzwi otwarte czy nie). Podlaczylem sterowanie silnikiem przez dodatkowy sterownik centralnego...
W drzwiach kierowcy powinien być siłownik MASTER, przeważnie 5cio przewodowy - jeżeli masz standardowy to sterowanie zamkiem jest tylko z impulsu pilota. Zdejmij boczek drzwi i obejrz siłownik, w razie potrzeby wymień na MASTEr'a, a dwa pozostałe przewody podłącz do sterowania do centralki. Powodzenia
Skonfigurować interfejs zamka w alarmie na sterowanie siłownikami i wyj........ać centralkę zamka (żółte do masy,pomarańczowe do plusa, białe do siłowników) Albo, jak pisze Paweł-żółte do masy, białe do sterujących kabli mastera, pomarańczowe uciąć
Odpowiem inaczej - można tak podłączyć ale wtedy trzeba odłączyć przewody kontrolne od siłownika master i straci się sterowanie centralnym zamkiem z kluczyka. Podłączają ten prawidłowy obwód jest bardzo ważne, by nie zamienić przewodu który ma iść do siłownika/czujnika i tego który ma iść do pompy.
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
Ja podłączyłem centrala do alarmu, ale niestety wymagało to wymiany siłownika master w drzwiach kierowcy oraz modułu sterującego zamkiem. Inne sposoby nie mają sensu bo to podobny koszt a o wiele więcej roboty. :D
zamek master master zamek sterować master
sterować pilot roleta radmor 300mhz ładne schematy
gramofon daniel gramofon daniel
Mercedes W639 - Obracające się tylne koła przy hamowaniu Migotanie obrazu w kamerze na podczerwień - przyczyny i rozwiązania