Cześć !!! Może mi ktoś z kolegów wytłumaczyć sterowanie zaworami VB1(4) VB2(5) w sterowniku LOA 22 Po łączeniu palnika po pewnym czasie otwiera paliwo na VB1 Teraz jest taka sytuacja że pompa na elektrozawór odcinający paliwo i za pompą przed dyszą zamontowany jest dodatkowy zawór odcinający Jak tym sterować tzn żeby po ruszeniu na pompie chilę odciąć...
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Dzień dobry potrzebuje pomocy Mazda5 2.0pb zmieniłem silnika polifta ze zmiennymi fazami rozrządu na przedlift z wiązkom kompem izegarami i stacyjkom kręci ale nieodpala czy ktoś jest w stanie mi pomóc bo czytam te posty i bym musiał kompa przeprogramować niewiem ale sprawdzę jeszcze iskrę czy ma pomocy Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Sterownik powinien szybko odłączyć dopływ paliwa nie czekając na obniżenie się temperatury wody .Można wykorzystać układ sterowania od nagrzewnicy zasilanej olejem opałowym.Po włączeniu urządzenia włącza się wentylator oraz moduł zapłonowy który pracuje przez cały czas podając wysokie napięcie na dwie elektrody na których występuje łuk elektryczny oraz...
Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
Plumpi , jesteś niby specjalistą o ogrzewania a wypisujesz takie bzdury. Weźmy na przykład dwa pomieszczenia w pełni opomiarowane (np. system Euroster radiowy), jak to widzisz w zestawieniu z kotłem gazowym lub piecem na paliwo stałe?. Wybacz, ale nie będę dyskutował z kimś kto nie ma w ogóle pojęcia w ogrzewnictwie i automatyce, a do tego mnie jeszcze...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
Kondensacja występuję gdy temperatura spalin jest poniżej 57C. Taka sytuacja nastąpi jeśli temperatura wody powrotnej z instalacji będzie co najmniej kilka stopni niższa. Im niższa tym kondensacja będzie bardziej intensywna. Wszystko zależy od parametrów pracy instalacji. Jeśli są 80/60/20 to kondensacja będzie występowała jedynie przy częściowych obciążeniach...
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
nie wydaje mi się, aby zwarcie na zasilaniu mogło coś dalej rozwalić Oj, mogło mogło, np sterowanie pompy paliwa.
Witam sprawdz przeplywomierz i jego kostke czy wszystko jest ok ,w przeplywomierzu jest wlacznik który steruje pompa paliwa ,jak krecisz to pompa dziala a jak silnik odpali to wtedy ten styk w przepływomierzu steryje pompą paliwa moze on nie styka ,ja tak mialem samochod odpalal i za moment gasl. pozdrawiam
Podczas rozruchu max.ciśnienie to 60bar.Po zapłonie i podczas kręcenia w parametrze wysterowania zaw. regulacji w pompie cały czas 5%. Na przelewach po 20sek kręcenia paliwo podniesie się o 5mm. Ustawienie rozrządu ok. Obroty 250obr/min. Błędów brak. Mam pytanie czy sterownik musi zobaczyć wyższe ciśnienie aby zaczął sterować zaworem czy od razu przymyka...
Do andrzej104 Największy problem mam ze sterownikiem , aby zaczynał podawać gaz po zwiększeniu obrotów a wyłączał na jałowym bo gaśnie silnik Jaki masz motor z czego (jakich elementów zkleciłeś instalację)? Kolega kidu22 podpowiedział nam żeby wtryskiwacz gazu wysterować generatorem impulsów PWM a PWM sterować czujnikiem ciśnienia doładowania. Podglądałem...
Kiedyś robiłem coś takiego, ale na kotle gazowym i na paliwo stałe. Problemów jest conajmiej kilka związanych z takim przełączaniem: 1. Należy zablokować obieg kotła na paliwo stałe w czasie pracy kotła np.gazowego (straty ciepła). 2. Jeżeli pompa obiegowa kotła gazowego jest z nim zitegrowana trzeba zastosować kolejną pompę do kotła na paliwo stałe....
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania automatycznego wyłączania pompy tłoczącej paliwo jeśli na stronie ssącej pojawi się powietrze ( koniec opróżniania zbiornika smok zaczyna ssać powietrze razem z płynem) wówczas ma zadziałać wyłączenie. Może ktoś zna gotowe urządzenie tak działające ?
Witam,problem jak w temacie,auto odpala tylko w środkowej pozycji czyli na gazie,nie mam schematu tej centralki,ale sprawdziłem że orginalny przekaźnik pompy przy włączaniu zapłonu dostaje na sekunde +12V i zaraz to napięcie zanika,czy miał ktoś już taki przypadek?
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Witam Ma ktoś może wiedzę, dlaczego nie działa mi dystrybutor? Czyli nie leci benzyna PB95, silnik pompy załącza się itp., ale po naciśnięciu pistoletu benzyna nie leci. Domyślam się, że zapowietrzyła się pompa. Wie ktoś, jak ją odpowietrzyć? Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/4186356000_... https://obrazki.elektroda.pl/2695612100_...
Witam szwankuje mi popa paliwa w peugeocie 306 silnik 1,4 93r.Objawy są takie,że raz po włączeniu stacyjki idzie a raz nie gdzieś gubi styk.Doradzcie od czego zacząć szukanie,bo nawet niewiem czy pompa jest zabezpieczona bezpiecznikiem i gdzie jest jej przekażnik.Auto jest córki od niedawna i jeszcze w nim nie grzebałem dzięki za wszelkie porady.
Witam!!! Mam problem tego rodzaju ,że po wyłączeniu zapłonu pompa podaje paliwo bez przerwy i żeby było fajnie to na paliwie nie chce się nawet odezwac , sterownik bardzo ciepły.Pompa rozłancza się po wyjęciu bezpiecznika lub przekaźnika.Za pomoc z góry wielkie dzięki.
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
temat rozwiązany, jakby ktoś szukał to sterowanie idzie prawym progiem - niebieski z białym
Ograniczasz śrubą obroty.
Witam. Podłączam się do tematu. Golf 3 2.0 8V 2E i następujące objawy: Po przejachaniu paru kilometrów (ale nie zawsze) gaśnie silnik, po odczekaniu 1-2 min. odpala. W czasie gdy zgaśnie silnik nie słychać przy włączeniu zapłonu pracy pompy. Po odczekaniu i kilku próbach pompa startuje i wtedy pali bez problemu. Odnosiłem wrażenie, że częściej się to...
witam, podpinam się pod temat, czy sterowanie pompy paliwa w baku jest przez jakiś bezpiecznik/przekaźnik? Pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi
Tak, przekaźnik zasila bezpośrednio pompę.Oczywiście przekaźnikiem steruje ECU.
Zrobione, porszak śmiga.
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
To że są te piny zajęte to standard bo 2 pin to diagnostyka, 3 to czujnik temp. a 6 pin to sterowanie pompą paliwa. Być może trzeba przeprogramować webasto, w niektórych modelach nie uruchomi siępieca dopóki nie zmieni się oprogramowania. Może ktoś jeszcze się wypowie.
Mnie bardziej interesuje to czy problem jest w nie - kontakcie przy wtyczkach czy w samym BSM-ie.
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Zdążyłeś już coś sprawdzić? W takiej sytuacji warto sprawdzić oczywiście bezpieczniki, to pyknięcie to może być sterowanie pompą paliwa, tylko czy przed pyknięciem pojawia się jakieś jakby wycie? Ogólnie musisz posprawdzać podstawy takie jak właśnie bezpieczniki, napięcia, czy akumulator jest sprawny, czy klemy dobrze kontaktują, itp, itp, itp... W...
Nie pompą tylko swiecami, grzeją non stop ???
Sprawdź czy pompa nie zdechła-podepnij ją na krótko do zasilania.Schemat możesz ściagnąć tu,z elektrody.
Witam sprawdz po przekreceniu stacyjki brazowo czerwony z A12 z kompa powinno byc sterowanie przekaznika od pompy paliwa jak nie masz to mozliwy alarm jezeli nie to d...pa zbita.Pozdrawiam
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
618 , to dalington , on jest też sterowany na bazie poziomem napięcia. Musisz sprawdzić / to żmudne/ skąd dostaje sygnał na bazę. Jeszcze jedno; iskra jest , wtryskiwacze są kluczowane - w czasie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź , czy na pinie 18 ECU , wygodniej na środkowego wyprowadzenia czujnika halla , czy jest sygnał zero-jedynkowy. Kolego iskra...
Witam. Problem rozwiązany padło sterowanie pompy paliwa
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Jeżeli chodzi o ECU to w AllData (bibliotega nie ma dostepu do OnDemand5 aktualnie tylko do AllData) jest tylko jeden schemat do 2.0 na turbinie. Żadnych odmian nie ma. Ale pytałem brata jak jest różnica miedzy subarynkami z emisją federal a CA i powiedział że jest kilka rzeczy w kalifornijskim - np. czujnik ciśnienia oparów przy pompie paliwa czy jakiś...
Tranzystory BTS 140 to mam z 10 szt ,to mogę pomóc ,co do ograniczonego działania to chodzi o to że po zapaleniu pracuje tylko 30 minut i się wyłączy . Urządzenia były dostarczone na zamówienie poczty niemieckiej z takim ograniczeniem Tranzystor tam jest BTS140A nie wiem czy to to samo ?? Z drugiej strony nie wiem który odpowiada za sterowanie pompą...
Poszukaj przekaźnika sterującego pompą paliwa, z układu K-jet.
Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
Nie masz tam czasem modułu sterującego pompą paliwa pod prawym boczkiem z tyłu na wysokości oparcia? Może on zdechł, w e90 miałem taki przypadek.
Kontynuacja diagnostyki: Pomysł mam, żeby wyciągnąć te dwie nóżki, które się przypalają, i dać je do góry, a do płytki podłączyć je przewodami, tak żeby była tam izolacja. -> Pomysł nie wypalił nóżki w miejscu przypalania się styków wyciągnięte odizolowane, problem dalej występuje. Kolejnym sprawdzeniem było odłączenie wtyczki od ecu odpowiedzialnej...
Witam! Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą z urządzenia sterujacego. I na tym przewodzie znajduje się wyłącznik bezwładnościowy. Podaj dokładny kod silnika, to podam Ci z którego pinu urządzenia sterującego sterowany jest przekaźnik pompy paliwa. Napisz też z czym masz problem, czy nie działa Ci pompa paliwa? Pozdrawiam
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
witam chciałbym obniżyć prędkość pompy paliwa w aucie. pompa ma sporo większy wydatek niż faktycznie potrzebuje podczas normalnej codziennej jazdy. nie chodzi mi o obniżenie ciśnienia tylko o to aby pompa bez sensu nie pompowała nadmiernej ilości paliwa kiedy nie jest to potrzebne używam megasquirta3 do sterowania pracą silnika od niedawna może on sterować...
Reszta jest w porządku, wystarczy że podam na krótko masę do tego przekaźnika i silnik odpala. Zresztą tak teraz jeździ ten samochód.
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
Przekaźnikiem pompy steruje komputer silnika ale jego raczej bym nie podejrzewał skoro auto jeździ. Wiec zostaje przekaźnik - instalacja - pompa.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
pompa paliwo sterować sterować silnik pompa paliwo obwód sterować pompa paliwo
zapomniane hasło telefonu samsung uruchamianie silnika pilotem odpalić wymian akumulator
medion md30445 arduino projekty
Wpływ instalacji fotowoltaicznych na sieć niskiego napięcia SEAT radio SEZ1Z3K9431893 – jak odzyskać kod PIN, sposoby odczytu z EEPROM, ASO, serwis