Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Zamek jest sterowany plusem podłącz sie w okablowanie dzrzwi kierowcy przewody wychodzące ze słupka:żółty [zamykanie] a biały[otwieranie]
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
Poszukaj czegoś co nazywa się ST 1000
Czy Ty myślisz, że ludzie będą tracić punkty, żeby zobaczyć Twoje zdjęcia?, podłącz tego drutka przez rezystor 1kohm do tego samego przewodu, a jeżeli już podajesz dane auta, to pełne. Uważasz, że była tylko jedna mazda 626?
Wygląda na to że zamek szyfrowy ma na stałe "+" na wyjściu pomarańczowym. ( Potwierdza to Twoje podłączenie bo zamek masz podłączony do pomarańczowego i masy - jest ciągle zasilany) Zamek jest sterowany podaniem "-" na wyjściu fioletowym. Podłączyłbym wtedy wg takiego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/5152202900_...
kolego matimon22 almera ma siłownik w lewych drzwiach,więc nie upieraj się z tym wkładaniem bo to co prawda jest wyjście i w sumie na każde pytanie o podpięcie zamka można zastosować twoją uniwersalną poradę ale czasem warto trochę się pomęczyć i dojść do sterowania.
Przyszedł zamek/alarm. Myślałem, że podłączenia tylko sterowanie zamkiem, ale w sumie może i krancowki i kierunkowskazy bym podłączył. Ma ktoś jakiś schemat które to kable?
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
1 nie (tylko fioletowy) 2 nie 3 tak 4 nie ruszaj 5 obojętnie 6 to jest zasilanie +12V 7 do nadwozia 8 podłącz przez 2 diody 9 nie dotyczy polo 10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego
Czyli domofon steruje zamek plusem. W takim układzie podłącz to w ten sposób. https://obrazki.elektroda.pl/4345251800_...
Zastosuj przerzutnik np. na 4017 a na jego wyjściu sterownik zamka Unister skonfigurowany do sterowania jednym przewodem - "poziomem masy". Do dodatkowego kanału alarmu podłącz przekaźnik, który wysteruje 4017. Przerzutnik w takiej aplikacji, musisz wysterować dodatnim impulsem na wejście. Sterownik zamka Unister podłączony do przerzutnika będzie sterował...
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Opel Calibra 1991 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Tak z ciekawości dlaczego nie podłączać centralnego? Auto alarm, który chcesz podłączyć korzysta po CAN z informacji o stanie fabrycznych pilotów. Dlatego nie jest wymagane dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Można jednak podłączyć "zamknij" , wtedy po rozbrojeniu alarmu (odblokowaniu zamków) za pomocą pilota nie zostaną otwarte drzwi to po 30...
Jak podłączyć sterowanie centralnego zamka w vw polo 2005
Guzik dzwonkowy tak samo jak i przekaźnik elektrozamka czyli pod GND i PB. Sekundowe zwarcie tych zacisków steruje bramą.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
Omiń fabryczny przełącznik i podłącz pod biały/czerw i żółty/czerwony wykorzystując schemat positive and negative tigger.Czyli sterujesz same silniczki omijasz sterowanie z klucza mając taki sterownik.
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Sterowanie odbywa się przez podawanie impulsów masy.
Zastosuj podłączenie fig.#3 jeśli masz zamek sterowany impulsem minusa.
W Cassini sa wyjscia na sterowanie zamkami
Witam. proszę o pomoc w podłączeniu centralnego zamka w Kia Picanto r.prod 2004. Samochód jest wyposażony w centralny zamek ale sterowany z zamka. Chcę mu dołożyć sterowanie z pilota - gdzie się wpiąć?
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Zgodnie z schematem. Do sterowania ryglem stosujesz styki NC.
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Witam, Mam pytanie - jak podłączyć alarm do puntoII z fabrycznym centralnym zamkiem , czy sterowanie zamka podłączyć do sterowania siłownikiem w drzwiach kierowcy ,czy do sterownika .Gdzie należy wpiąć się do kierunkowskazów , czy każdy kierunkowskaz należy podpiąć osobno przez diodę i czy wpiąć się pod lampkę oświetlenia wnętrza jeżeli nie ma wyłączników...
Sterowanie minusem
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Ale polo ma zamek sterowany plusem.
Jakim sygnałem masz sterowany centralny zamek w swoim aucie?
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
musisz mieć linie drzwi podłączoną czyli niebieski do włączników drzwiowych wtedy jeżeli po otwarciu zamka w ciągu do 30s zostaną otwarte drzwi to nie zamknie
Czy ktoś może wie jak do alarmu Gepard podłączyć centralny zamek. W istrukcji jest napisane że może on sterować centralnym zamkiem.
Jak podłączasz inny sterownik to najlepiej odłączyć stary. Co ma odłączyć? Fabryczny centralny zamek? W jaki sposób podłączyłeś sterowanie?
to jest centralka dokładanago centralnego zamka,przy niej możesz podebrać sterowanie nim za pomocą dwóch mas.
Witam tak jak piszesz sterowanie plusem.Co to jest za Honda??
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Czerwony +12V Czarny - masa Brązowe do kierunkowskazów. Sześć przewodów od prawej strony to sterowanie zamkiem. Przykładowe podłączenia na rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/7960191500_... Pętla z czerwonego przewodu z prawej strony płytki służy do zmiany długości impulsu zamka. Zwarta to 0,5-0,8s, rozcięta 3,5-4,0s
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
jesli to orginał to po prawej stronie pod kanapą lub w tylnim nadkolu,jest pompka powietrzna do siłowników,podłączysz centralke pod jej sterowanie,
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Witam wszystkich. Mam pytanko odnośnie podłączenia sterowania centralnego zamka do Xary Picasso 2000r. Które przewody odpowiadają za zamykanie i otwieranie, gdzie je znajdę. Alarm to Exux V10 (dowolna konfiguracja Sterowania centralnym).
co mogłem spalić? Jakiś przekaźnik, czy mikrostyk, który odpowiedzialny jest za przekręcanie kluczyka w prawo Rozbierz zamek i zmierz (wymień) mikro switche. Sterowanie "masą" podłącz do jasno-niebiesko/fioletowego - otwieranie i szaro/żółtego - zamykanie w brązowym złączu na słupku po stronie kierowcy.
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
tak tylko w tym jest problem ze rolls juz ma sterowanie c. zamka, tylko chce zrobić żeby mu kierunki mignęły przy właczeniu i wyłączeniu!!!
To cienkie sterują.Zobacz z wkładki czy masz sterowanie i jak tak to wypnij tą wtyczkę i zobacz czy zniknie sterowanie.
Witam, Mazda 2 rocznik 2008. Muszę dołożyć uniwersalny sterownik centralnego zamka. Czy ktoś posiada opis do tego modelu? Tylko sterowanie, pozostałe ogarnięte. Pozdrawiam
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
piny są tak jak były i do niej wpiąłem się siłownikiem pod te dwa przewody od zamykania i otwierania. Chłopie, całkiem źle. Chyba nie masz pojęcia co robisz, do zamka centralnego, zamiast od strony sterowania, podłączyłeś się do wykonawczej.
Gdybys napisal jakiej firmy masz alarm byloby latwiej ci odpowiedziec, ale zgadzam sie z przedmowca ze wiekszosc alarmow ma juz standardowo wyjscie na sterowanie zamka
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Czyli nic z tego.... zastosuję więc zwykły siłownik elektryczny, trochę będzie to bardziej toporna konstrukcja, ale na pewno zadziała.
Czy ktoś może mnie oswiecić gdzie podłączyć sterowanie orginalnego centralnego zamka w nowym Fiacie Panda. Pozdrowienia i podziękowania Majsteros
Wracając do diód zrozumiałem to tak, że w zasilaniu zaczepu w szereg trzeba wstawić diodę tak aby zasilanie z jednej klawiatury nie cofało się poprzez elektrozaczep do drugiej klawiatury. Nie, nie po to się ją tam daje, poczytaj temacik opisujący Twoje wątpliwości --> https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Jeśli chodzi o podłączenie drugiej...
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
http://obrazki.elektroda.pl/9663409200_1... W kwestii oznaczeń przewodów i wyprowadzeń zamka - nie pomogę.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
mam pytanie, jak podłączyć sterowanie pilotem fabrycznego c. zamka vw bora 1998r. za pomoc z góry dziekuję:D
tosiek05 - ten sterownik jest sterowany impulsami masy - pisze jak wół. rastablasta1 - kup sobie strownik np. ST-1000 firmy STEMRO (nie reklamuję tylko doradzam, żeby nie było...), koszt w granicach 30 zeta a sterować nim możesz na wiele sposobów, w zależności jak go podłączysz, m.in. jest sterowanie którego potrzebujesz - podanie masy na przewód sterujacy...
witam zakupiłem sterownik z c do swojego auta Passat b4 zamek pneumatyczny i patrzac na schemat jestem zdezorientowany ,moze ktos zaznaczy prawidłowe podłaczenie padow w tym sterowniku do tego zamka w\g mnie sa 2 mozliwosci, ponizej zamieszczam schemat www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?...
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
Jeśli możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka (zamykasz i otwierasz wszystkie zamki) to znaczy, że zamek w drzwiach kierowcy (tak samo zamek w drzwiach pasażera) prawidłowo podaje sygnały zamykania i otwierania. Podłącz próbnik z jednej strony do plusa, i sprawdź co się dzieje na przewodach, do których podłączone są: biały i biało/czarny przewód...
Tu masz opis jak podłączyć centralny zamek sterowany jednoprzewodowo do alarmu w wyjściem dwuprzewodowym:
Twoja centralka ma tyle samo kabli co ta ze schematu tylko niepotrzebne wyciągnięto ze złącza :D Clarus ma sterowanie masą, żółte do czarnego, sterowanie na białych
jak podłączyc sterowanie centralnego zeby bylo z pilota
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Ja podaję masę wg schematu "sterowanie masą" podłączenia nowej centralki alarmu/zamka na te wetknięte przewody. Te przewody to wyjścia z mojego dołożonego alarmu, i to wszystko... Drugi obrazek z Twojego pierwszego posta, czyli biały i czarno/biały wtykasz Ty. Podaj masę na te dziury we wtyczce, w które wpiąłem przewody, przez próbnik (i żarówkę), lub...
podłączyć sterować zamek podłączyć sterować zamek mercedes sterować zamek aster
alternatora toyota tda2030a zasilanie ogniwa kalkulatora
Raspberry Pi wolno działa na SSD, szybciej na SD Awaria sterowania podajnika: przyczyny i diagnostyka