Nie muszą być takie same, ta zasada obowiązuje przy połączeniu szeregowym i pracy ciągłej a nie "pomocniczej". To w końcu na jakie sterowanie się zdecydowałeś, automat od świateł dziennych ?
Przez zwykły przekaźnik napięcie z świateł drogowych załącza przekażnik napięcie na styki przekażnika +12V i do led odwróć z schematów podłączanie świateł dziennych znajdziesz tu lub na znanym portalu aukcyjnym
Jak sie uprzesz podłącz plus zamiast do aku to pod +15. Właśnie po kluczyku ma oznaczenie 15 pisałem wcześniej Zobacz sobie wyłącznik czasowy ewz-10 z poloneza i z nim po kombinuj jak się tak upierasz na to doświetlanie abo poszukaj gdzieś plusa który pojawia się po włączeniu webasto i podłącz go pod ten kabel co idzie od modułu dziennych do świateł...
światła dzienne załączane są z przycisków na liczniku -może przestawiając zegarek lub wyświetlanie temperatur niechcący wyłączyłeś
Ze schematu wychodzi, że, sterowanie jest plusem, prawie jak zawsze więc podłączałeś plusa do minusa, i jeśli podłączysz prawidłowo to też będziesz sterował tylnymi światłami możesz podłączyć z modułu tylko jeden przewód czarny/szary pod tylko jedną żarówkę od halogenu a sterować będziesz mógł wszystkimi na raz
Często styki oprawki z gównianego nierdzewnego czegośtam. Dodatkowo sterowanie pwm powoduje dosłownie iskrzenie na miejscu nie kontaktu lub na cynowej kulce ew. często powstawanie takiego twardego nalotu który nie przewodzi prądu. Jak kolega wyżej księgowość rządzi.
Tłumaczenie niezbyt, tłumacz Google. Główne dane Wartość parametru Tytuł Laguna III DT1U Platynowa szarość VIN VF1DTDU0646178461 Model Laguna III Typ modelu DT1U Data produkcji 11 2011 Numer fabryczny pojazdu S020347 Poziom wyposażenia AS2 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EMOTIO Kod farby OV369 Tapicerka siedzeń...
Panowie dość tych herezji! Przeczytajcie ze zrozumieniem moje posty w tym temacie a zrozumiecie,że Agila B ma sterowanie urządzeniami "masą" czyli minusem który jest podawany na te urządzenia przez styki sterownika tych urządzeń. Plus 12 V jest podawany z linii 30 czyli bezpośrednio z plusa akumulatora przez odpowiedni bezpiecznik danego urządzenia....
Witam. Skrzynka przekaźnikowa wewnątrz auta. Bezpieczniki: A - siedzenia elektryczne B - nie używany C - szyby elektryczne D - nie używany E - szyby tył F - alarm G - alarm, sygnał dźwiękowy Przekaźniki: R1 - światła przeciwmgielne R2 - tylna klapa, zwolnienie zamka R3 - Immobilizer R4 - nie używany R5 - nie używany R6 - telefon R7 - przekaźnik testowy...
Nr nadwoziaWAUZZZ8P9BA087930 modelAudi A3 Sportback 1,6 TDI A3 Data produkcji20.11.2010 Rok modelowy2011 typ handlowy8PAAE4 Kod silnikaCAYC Kod przekładniLUB numer napedu osiowego5S WyposazenieMB kolor dachuC8 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruC8 / Y3J Wersja specjalnaE0Abez wykonania na akcję Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Jeśli LEDy się zaświecają mimo że świeci postojówka - to Twój tok rozumowania jest błędny i żadna separacja optyczna niczego nie zmieni. BCM może odciąć zasilanie z postojówki ale nie może w cudowny sposób zaświecić LEDów. Możesz podjąć próbę przełączenia przewodu sterującego świateł dziennych z postojówek na zasilanie świateł dziennych (czyli zasilanie...
Panowie pomóżcie Mój ducato nie ma D+ zbudowałem kampera i mam z dawcy płytę kampera gdzie po zapaleniu silnika musi być sygnał d+ w negatywie. Próbowałem z tym modułem od świateł dziennych albo coś nie tak robię albo coś nie działa czy możecie mi pomóc. https://obrazki.elektroda.pl/3128114100_...
Prosty temat... Pin 3 +12V Pin 1 (lub 2) +12V przez rezystor (należy dobrać wartość) z pinu 3 Pin 2 (lub 1) masa Pin 4 (lub 5) obwód świateł dziennych Z pinu 4 (lUb 5) +12V na pin 1(lub 2) - patrz wyżej
Witam, Próbuję zrobić układ z opóźnieniem do uruchamiania dziennych świateł. Ze względu na to, że moja wiedza jest skromna w tej tematyce mam pytanie do poniższego układu: http://obrazki.elektroda.pl/6959424200_1... Co zastosować jako sterowanie tyrystor czy tranzystor ( i jakiej mocy - specyfika - nie wiem jaki kupić) - w schemacie...
A nie masz przypadkiem stałego plusa na lampach a sterowanie masą?
Sterowanie wziąłem z czujnika ciśnienia oleju. Zauważ jedno - cewka przekaźnika ma pewna rezystancję, zatem wprowadzasz 12 VDC tam, gdzie nie powinno go być przy wyłączonym silniku. Można inaczej - włączyć taki przekaźnik, ale poprzez diodę Zenera np. 12,6 V. Po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu procesu ładowania akumulatora, napięcie wzrasta do 14...
W nowszych autach podanie (+) od postojowych sterowanych po CAN-ie nie daje spodziewanych zmian stanów potrzebnych dla sterowania automatyki świateł dziennych LED . Dzieje się tak w wielu modelach samochodów. Włącz do układu dodatkowy przekaźnik i za jego pomocą steruj światłami dziennymi LED. Cewka przekaźnika równolegle z żarówką postojowych a styki...
witam wszystkich mam pytanie czy ktos z was ma moze jakis pomysl na zrobienie ukladu ktory podazal by za sloncem ( chodzi mi o ustawianie zwierciadla w taki sposob aby zawsze odbijalo slonce)..
najlepiej żebyś wziął zasilanie z zacisku 15 skrzynki bezpieczników. I daj bezpiecznik po drodze. w tym podpięciu istnieje ryzyko ze w razie jak lampki zrobią zwarcie to zabierze sterowanie elektrozaworami i zasilanie czujnika wałka rozrządu.
Z tym przekaźnikiem K1 to po co właściwie masz sterowanie z mikrokontrolera ? Podtrzymanie po wyłączeniu zasilania świateł ?
A podłączyć się przekaźnikiem NC pod czujnik ciśnienia oleju? Brałem pod uwagę takie rozwiązanie (wyszukać czujnik, który włącza się po odpaleniu silnika i wyłącza po jego zgaśnięciu) - pytanie, czy wspomniany czujnik ciśnienia oleju właśnie tak działa a nie włącza się już od razu po przekręceniu stacyjki w pozycji ON (przed zakończeniem kręcenia rozrusznikiem)....
Żeby światła drl nocą nie oślepiały innych użytkowników drogi Chyba nie rozumiesz. Jak komuś walisz w oczy światłami DROGOWYMI (długimi) to jest mu wszystko jedno czy twoje DRL przygasają czy nie. Terminologia. Rozumiesz? Światła DROGOWE to nie są te, co są "używane do jazdy po drodze" (jak mi to ktoś kiedyś napisał) tylko to są te światła które włączamy...
Witam, w załączeniu schemat układu do wpięcia na jedną stronę (oczywiście tyczy się tylko przekaźnika i diody ;)). Do montażu między kostkę reflektora długich, a żarówkę H1. W każdej chwili wypinamy i instalacja wraca do stanu pierwotnego. Sterowanie przekaźnikiem albo (+) długich albo (+) pozycyjnych. Instalowałem moduł z homologacją, posiadający w...
A w jakim celu ta w szereg dioda? Zasilanie ledów idzie po jednym przewodzie a zmiana trybów odbywa się przez sterowanie napięciem. Dioda separuje lampy w trybie świateł dziennych kiedy każda lampa dostaje 12V.
Kolego, ten automat to masz jaki? Jakiś uniwersalny, możesz go jakoś opisać? Witam kolego! na razie jeszcze nie kupowałem bo nie wiem jak to podłączyć. robiłem już coś takiego w golfie3, miałem automat uniwersalny z wyjściami 2xpostój, 1światła mijania i sterowanie podłączyłem do kontrolki ładowania i działa (podpiołem się wtedy prosto pod włącznik...
Widzę że jednak prawdziwi fachowcy w tej dziedzinie się nie ujawnili , a porady które otrzymałem nie są wogóle trafne , wczoraj podłaczył mi fachowiec od fordów z łodzi .Cała filozofia to wpiecie w wiązkę od lampy tych trzech przewodów , dla potomnych to 1- masa/ 2-mijania/3- sterowanie .lampa ma wbudowany układ świateł dziennych (mocne świecenie) i...
Dzięk za dobre słowa. Schemat jest prosty, bo takie było założenie. Z drugiej strony korzystałem z gotowego rysunku i nie wszystko jest tam jak należy. Mam zamiar narysować poprawne schematy dla halogenów i św. dziennych ale nie wystarcza czasu. Na 85 idzie napięcie po włączeniu świateł, więc aby przekaźnik zadziałał na 86 musi iść masa. Idzie ona na...
Witam, Moduł od bezstopniowej regulacji dmuchawy można wykorzystać do innych celów np. do zrobienia modułu świateł dziennych 30% lub sterowania silnikiem. Interesuje mnie z jakiego auta najprościej jest wykorzystać taki moduł i jak dorobić proste zewnętrzne sterowanie nim.
Trochę nie rozumiem. Czy sugerujesz, że światłą są wadliwe, czy niepoprawna instalacja. I dalej czy masz w samochodzie włączoną funkcję świateł dziennych, czy jakaś inna opcja? I tak skoro masz włączoną funkcję świateł dziennych to w jakim celu zakładasz światła dodatkowe? A jeśli chcesz mieć dodatkowe to obowiązkowo wyłącz tą funkcję. I wreszcie pytam...
Witam Szukam osoby chętnej do wykonania (względnie prostego) układu sterowania światłami w samochodzie - wynagrodzenie od 30 zł w górę - do ustalenia. Poniżej zamieszczam jego opis i sposób działania. Chętnych do podjęcia się tego typu zadania zapraszam na PW. Włącznik świateł samochodowych z czujnikiem zmierzchu Zasadniczo układ ma sterować praca świateł...
Trudno mi się wyznać z zamieszczonego zdjęcia. U mnie do świateł dziennych dołączony opis jak to należy podłączyć - jaki kolor z masą, jaki kolor z "+" zasilania i jaki kolor z "+" świateł pozycyjnych lub mijania. W megance łączenie było tak jak napisałem, ale w corolli już nie, bo tu sterowanie światłami realizowane jest przez podanie "-", czyli masy.
Ledy podłączasz jak zawsze czyli zapłon,masa i pozycja i w momencie gdy czujnik zmierzchu włączy światła to automatycznie ledy zgasną. Ale światła mijania razem z pozycjami zapalają się od razu po zapaleniu silnika, więc zgodnie z tym co piszesz ledy świeciłyby się tylko od momentu zapłonu do momentu uruchomienia silnika, czyli lipa. Właśnie problem...
Witam. Mam światła dzienne 12v. Chciałbym je podłączyć w manie. Chciałbym zrobić tak: minus z ledów i przekaźnika 24voltowego do karoserii, plus z ledów do przekaźnika 12v, zasilanie przekaźnika z zapłonu 24v, i sterowanie światłami (plus z pozycyjnych) 24 v do przekaźnika. Czy to zadziała? Czy mogę do przekaźnika 24v doprowadzić przewód który zasili...
Też myślę że to nie powinien być problem z przejściem do silnika z kabiny. No a pozatym na acc masz nawiewy, zapalniczka, radio, wycieraczki, spryskiwacze. Ale z wycieraczek to raczej nie da rady po tam + dopiero idzie jak włączysz wycieraczki. Chyba że przekaźniki od wycieraczek są w komorze silnika więc tam może i być + po acc ale raczej tylko będzie...
Twoja sprawa, ja Ci tylko mówię, że jest to nielegalne i nie popieram takich modyfikacji. Miałem auto z takimi światłami i nigdy nie zdecydowałem się na tę modyfikację. Zimne światło LEDów wcale nie jest przyjemne dla oczu (ale w dziennych to nie ma akurat znaczenia). PWM jest po to aby wydłużyć żywotność żarówek. Auto ma "inteligentne" sterowanie alternatora...
chce założyć do świateł bi-xenonów posiadających dodatkową zarówkę H7, moduł dający PWM na żarówkę H7. Problem polega na tym, że w reflektorze, żarówka H7 jest spięta z bi-xenonem, który w momencie włączenia żarówki H7 przełącza się na tryb świateł długich(jest wbudowany elektromagnes który przestawia przesłonę). Zastanawiam się jak zareaguje elektromagnes...
TAK, tak powinno być. Masa jest stale. Sprawdź punkty masowe przykręcone za lampami, za filtrem powietrza i obok akumulatora, to takie kostki z wieloma przewodami przykręcone do nadwozia, lub miernikiem zobacz czy masz dobre masy na oprawkach żarówek. Zmostkuj wejście 12V pin49 z wyjściem 49a w przerywaczu kierunkowskazów (31 to masa), sprawdzisz napięcie...
Ty piszesz o tranzystorze załącza, wyłącza. Sam tranzystor to element analogowy, trzeba odpowiedniego sterowania albo pomocniczych elementów aby mu nadać zerojedynkową charakterystykę pracy. Podłączony jest moduł świateł dziennych. Daje on napięcie ok. 3V na przednie światła. Nie wiem co to jest ten moduł świateł dziennych ale zakładam że jak jest to...
Panowie możecie stosować + z kontrolki ładowania do sterowania przekaźnika praktycznie to przerabiałem i nie ma to wpływu na ładowanie oczywiście w samochodach gdzie D+ jest bezpośrednio podłączony do kontrolki Ładowania. To samo dotyczy kontrolki oleju i dodam że AC Białystok produkuje urządzenie APS 02 do świateł dziennych na 24V z 5 s zwłoką a po...
Naklejki niestety nie z znalazłem w bagażniku. Mam znajomka z dostępem do programu do znajdywania części (stąd też wiem co powinno być zamontowane a co jest) Poniżej to co mi wyciągnął po moim VINie. modelAudi A3 qu. 2.0 TDI A3 Data produkcji04.10.2006 Rok modelowy2007 typ handlowy8P1BZ9 Kod silnikaBMN Kod przekładniJLY numer napedu osiowego6S WyposazenieMB...
Witam. Dzisiaj rano podczas podróży zajechałem na CPN. Po zapaleniu auta wyskoczył mi błąd "lo brake fluid" wiec myslalem że mało płynu hamulcowego to kupiłem i dolałem. Niestety błąd nie zniknął. W dodatku nie działa mi nawiew powietrza, reguluję moc dmuchawy i na wyświetlaczu pokazuje że się zwiększa lub zmniejsza ale w ogóle nie dmucha powietrze....
Co myslicie o tym module, widziałem w realu i fajnie działa http://obrazki.elektroda.pl/2357706400_1... http://obrazki.elektroda.pl/8183177100_1... Drugie pytanko łatwo sie go montuje pod maska, tylko mam problem ja w Audi A2 mam akumulator w bagażniku, skad najłatwiej pod maską wziąc plus żeby były jak najmniejsze starty ( chodzi...
e-mega, dla przypomnienia, bo widzę, że nie przeczytałeś mojego wcześniejszego posta: -To jest uniwersalny PWM, ale jego podstawowym zadaniem będzie praca w roli ściemniacza do świateł drogowych używanych w formie dziennych -Instalacja w samochodzie jest zaprojektowana tak, że na żarówki podaje się 12V (a przynajmniej u mnie tak jest), co powoduje,...
Witam Faktycznie były zaśniedziałe styki. Ciekawostką jest, że w tym modelu światła dzienne zapalają się dopiero po wyłączeniu hamulca postojowego - ręcznego. kiedy dźwignia hamulca jest podniesiona światła dzienne się nie zapalają. Bardzo dzięuję za pomoc
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Problem rozwiązany, winny był moduł sterujący światłami dziennymi.
Przekaźnik sterowany z żarówki świateł pozycyjnych, podający napięcie z + po stacyjce, na przewód odpowiedzialny za wyłączanie świateł dziennych.
Właśnie te schematy wskazują na to, że ten BSi nie ma możliwości sterowania Przeanalizowałem je jeszcze raz i ciągle wydaje mi się, że BSI nie steruje światłami dziennymi. To chyba w późniejszych modelach występuje. A tak przy okazji w jaki sposób mógłbym sprawdzić, podłączyć się do tego BSI?
I o taką mi odpowiedź chodziło. ELM się nie łączył nie dla tego że mam za mają wiedzę bo robili to w serwisie forda. Też znalazłem informację o bezpieczniku nr 135 który steruje światłami dziennymi. Poszukam i sprawdzę czy działa. Jeśli nie pojadę do innego serwisu wyłączyć to z kompa. Uściślając serwis napewno nie diagnozował go ELM.
Gotowe moduły sterujące do DRL bez problemu rozpoznają uruchomienie silnika i włączają światła. Zamontuj DRL Philipsa - są bezawaryjne.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
świateł dziennych kodowanie świateł dziennych automat świateł dziennych
zasilanie zmieniarki blaupunkt lm317 lm350 panel sterowania pralka samsung
opentherm termet anoda tytanowa
YX8018 – schematy, aplikacje, parametry, lampki solarne, boost, LED, Ni-MH, QX5252F Sony STR-11L vs STR-414L – różnice, moc, funkcje, parametry, tuner, wejścia