Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
Proszę bardzo.Pamiętaj najpierw mierz, potem podłączaj. Jeśli auto ma pilota, to najlepiej założyć alarm bezpilotowy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Polecam. Ja według tego robiłem.
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
wpinałem się bezpośrednio w przekaźniki od centralnego w komputerze
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Niebiesko biały przez rezystor 180 Ohm
Zielony pin 13, pomarańczowo-czarny pin 3, pomarańczowo niebieski pin 2, czerwono-zielony pin 12 - czarny 40 pinowy konektor i biało-czarny pin 39, pomarańczowo biały pin 38 - obydwa w niebieskim 40 pinowym złączu.
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
musisz wymienic modul komfortu,na taki z e sterowaniem radiowym a potem mozna zakodowac kluczykiz apomoca kombinacji nacisniec lub prosciej i pewniej z apomoca vaga
Nadal nie znalazłem tylko domykania szyb Podaj masę na ten sam kabel przez kilka sekund
Były dwie wersje tych alarmów: z pilotami radiowymi i na podczerwień. Jak pilot ma „oczko” to jest podczerwień.
Zamek sterowany masą, przewód niebieski z przycisku konsoli zamyka, a przewód szary-pin 27 w 40-to pinowym białym złączu przy BSI otwiera. Drzwi: piny 27, 5, 34, 33 też w białym konektorze przy BSI. Bagażnik: pin 16-ty w szarym 40-to pinowym konektorze przy BSI. Drzwi i bagażnik podają masę, potrzebne diodowanie po dwie diody na krańcówkę. Kierunki...
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Poszło na PW
Podaj proszę rocznik auta, to poszukam. Osobiście jeżdżę C5, ale kolega miał kiedyś Berlingo i kojarzę, że tam miał właśnie centralkę blisko podłogi. Przeczytaj proszę te wątek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
W wiązce wychodzącej z drzwi niestety nie ma kabla odpowiedzialnego za sterowanie centralnym zamkiem. W drzwiach znajduje się komputer sterujący i z niego wychodzi wiązka idąca do zamka, w tej wiązce powinien być kabelek zielono-biały 0,5mm² i to właśnie do niego podłączamy sterowanie c.z. z alarmu. Podanie masy zamyka zamki, a podanie masy przez...
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Podłącz tak https://obrazki.elektroda.pl/5350287500_... https://obrazki.elektroda.pl/5905176100_... są wersje bez siłownika w drzwiach kierowcy wtedy trzeba go dołożyć
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
W fabrycznym centralnym może nie być siłownika w zamku drzwi kierowcy tylko sterowanie z wkładki,jak nie ma to trzeba dołożyć siłownik i wysterować go z centralki radiowej
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
Ale co? Po odpięciu sterowania centralnym alarm nadal szaleje? Odłącz CAŁKOWICIE sterowanie centralnym zamkiem i sprawdź, co się będzie działo.
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
Na pw wysłałem schemat ale "tolko po russkij"
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
sterowanie na jednym przewodzie do złapania przelotce między kabiną a drzwiami cienki żółto-niebieski,zamknięcie-masa,otwarcie masa z parametrem 180ohm,pompa paliwa niebiesko-żółty,wydłużając czas na zamknięcie do 25-30s masz domykanie szyb-komfort Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45...
FORD MONDEO Sterowanie centralnym zamkiem biało/czarny - żółto/fioletowy /+12 V Kierunkowskazy pomarańczowo/żółty - pomarańczowo/niebieski Wyłącznik drzwiowy biało/zielony - biało/niebieski Wyłącznik klapy tylnej czarno/pomarańczowy Odcięcie fioletowo/pomarańczowy Rozrusznik ........................................... + 12 V po...
Wg mojej starej rozpiski w Legend CS9218, sterowanie zamkiem centralnym było na poniższych kolorach: Zielon-biały - załączanie Zielono-czarny - wyłączanie Pozdrawiam
Może pomoże.
Za sterowanie zamkiem centralnym odpowiada wtyczka 6-pinowa. W załączniku instrukcja do alarmu. Sprawdź w jaki sposób podłączone są przewody tej wtyczki. W instrukcji są cztery podstawowe schematy połączeń do sterowania zamków. Na schematach masz również pokazane styki przekaźników, do których podłączona jest wtyczka 6 pin.
gdzie szukać? Sprawdź czy czarny przewód syrenki i czarny przewód centrali alarmowej mają dobre połączenie z masą samochodu. Ja bym taki "niepewny" system alarmowy zdemontował całkowicie i po kolei podłączył przewody jeszcze raz (zaczynając od +i- zasilania, +po stacyjce, kierunkowskazy, syrenka a na końcu wejścia wyzwalające czujników i sterowanie...
Witam czy mogę prosić o schemat wyprowadzeń sterownika KIEKERT. Mam Astrę bez centralnego i bez instalacji pod niego a chciałbym go zamontować. Pozdrawiam
do sygnału zamykania zamka centralnego. Dodano w instrukcji że chodzi o sygnał plus 12 V Szukaj nie sterowania centralnym zamkiem (w tym aucie masą), tylko sygnał wykonawczy do mikrosilnika siłownika umieszczonego w zamku. Do mikrosilnika są podłączone dwa przewody na których spoczynkowo jest podana masa. Podczas zamykania/otwierania, naprzemiennie...
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Montaż tego systemu alarmowego LQ090 w Berlingo 2013r nie będzie dla Ciebie łatwy. Jak w Twojej wersji samochodu działa centralny zamek ? Jest jedno - strefowy czy wymaga podwójnego "kliknięcia" aby otworzyć całe auto ? Każdą żarówkę kierunkowskazów musisz odseparować diodami, Podobnie z drzwiami - wszystkie osobno trzeba separować diodami. Sterowanie...
Szukam informacji o zamku centralnym.tzn.schematu elektrycznego, zasady sterowania, krancowki i takie tam.ogolnie wszystko.Chodzi mi o uniwersalne zestawy silownikow , nie jakichs konkretnych marek.
sterowanie zamkiem centralnym zdalne sterowanie centralnym zamkiem sterowanie zamkiem centralnym przewodu
access point edimax konfiguracja wymiana stacyjki kluczykiem renault electrolux piekarnik sensor
wyłącza magnetofon sekundach charakterystyka diody
Litera P w skuterze elektrycznym NIU, Horwin, Segway – tryb parkowania i P-settings Kruger&Matz KM0812 - Pobieranie oprogramowania flash