Były dwie wersje tych alarmów: z pilotami radiowymi i na podczerwień. Jak pilot ma „oczko” to jest podczerwień.
Podaj proszę rocznik auta, to poszukam. Osobiście jeżdżę C5, ale kolega miał kiedyś Berlingo i kojarzę, że tam miał właśnie centralkę blisko podłogi. Przeczytaj proszę te wątek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Poszło na PW
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Proszę bardzo.Pamiętaj najpierw mierz, potem podłączaj. Jeśli auto ma pilota, to najlepiej założyć alarm bezpilotowy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Polecam. Ja według tego robiłem.
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
wpinałem się bezpośrednio w przekaźniki od centralnego w komputerze
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Niebiesko biały przez rezystor 180 Ohm
Zielony pin 13, pomarańczowo-czarny pin 3, pomarańczowo niebieski pin 2, czerwono-zielony pin 12 - czarny 40 pinowy konektor i biało-czarny pin 39, pomarańczowo biały pin 38 - obydwa w niebieskim 40 pinowym złączu.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
Nadal nie znalazłem tylko domykania szyb Podaj masę na ten sam kabel przez kilka sekund
musisz wymienic modul komfortu,na taki z e sterowaniem radiowym a potem mozna zakodowac kluczykiz apomoca kombinacji nacisniec lub prosciej i pewniej z apomoca vaga
Zamek sterowany masą, przewód niebieski z przycisku konsoli zamyka, a przewód szary-pin 27 w 40-to pinowym białym złączu przy BSI otwiera. Drzwi: piny 27, 5, 34, 33 też w białym konektorze przy BSI. Bagażnik: pin 16-ty w szarym 40-to pinowym konektorze przy BSI. Drzwi i bagażnik podają masę, potrzebne diodowanie po dwie diody na krańcówkę. Kierunki...
Podłącz tak https://obrazki.elektroda.pl/5350287500_... https://obrazki.elektroda.pl/5905176100_... są wersje bez siłownika w drzwiach kierowcy wtedy trzeba go dołożyć
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
W fabrycznym centralnym może nie być siłownika w zamku drzwi kierowcy tylko sterowanie z wkładki,jak nie ma to trzeba dołożyć siłownik i wysterować go z centralki radiowej
Wg mojej starej rozpiski w Legend CS9218, sterowanie zamkiem centralnym było na poniższych kolorach: Zielon-biały - załączanie Zielono-czarny - wyłączanie Pozdrawiam
Za sterowanie zamkiem centralnym odpowiada wtyczka 6-pinowa. W załączniku instrukcja do alarmu. Sprawdź w jaki sposób podłączone są przewody tej wtyczki. W instrukcji są cztery podstawowe schematy połączeń do sterowania zamków. Na schematach masz również pokazane styki przekaźników, do których podłączona jest wtyczka 6 pin.
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
sterowanie zamkiem centralnym wraz z domykaniem w drzwiach kierowcy,drzwi na lampce-modul komfortu,bagaznik tez,odciecie albo w skrzynce bezp nr 28 lub na przekazniku nr 109,sterowanie zamkiem masami bez opornika,generalnie nie jest to trudny samochod
Ale co? Po odpięciu sterowania centralnym alarm nadal szaleje? Odłącz CAŁKOWICIE sterowanie centralnym zamkiem i sprawdź, co się będzie działo.
A może być taka opcja że ta centralka osobna zaburza pracę komfortu? Bo jeśli wszystko gra to wydaje mi się że ktoś to wstawił bo nie mógł zgrać pilota z modułem. No chyba że uwalony jest komfort
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
vw caddy 2006 rok silnik 1.9 diesel
kierunki to niebieski i niebieski z czarnym w konektorze oznaczonym H przy bezpiecznikach,powinny też być w wiązce progowej. Dodano po 3 a biały i niebieski to sterowanie zamkiem centralnym dwoma masami do zlokalizowania w wiązce drzwiowej.
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Witam Mam problem przy zakupie dostałem taki klucz bez pilota. https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/4/4307... Zamek centralny jest z klucza a chciałbym aby był z pilota i teraz nie wiem gdzie znaleźć numer klucza aby dokupić taki jak jest potrzebny. I nie wiem od czego zacząć i gdzie szukać tego nr. i czy w ogóle się da go znaleźć.
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Czy jest ktos w stanie mi powiedziec jak zakodowac oryginalny klucz w Scenic'u. Tyle wiem ze nie potrzeba pakowac interfejsu tylko mozna to zrobic za pomoca kodów błyskowych., ale jak to za cholere nie wiem. Za wyjaśnienie z góry wielkie dzieki. Jeżeli chodzi o zaprogramowanie klucza do immo to tylko serwis,a jeżeli chodzi o sterowanie zamkiem centralnym...
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Montaż tego systemu alarmowego LQ090 w Berlingo 2013r nie będzie dla Ciebie łatwy. Jak w Twojej wersji samochodu działa centralny zamek ? Jest jedno - strefowy czy wymaga podwójnego "kliknięcia" aby otworzyć całe auto ? Każdą żarówkę kierunkowskazów musisz odseparować diodami, Podobnie z drzwiami - wszystkie osobno trzeba separować diodami. Sterowanie...
sterowanie centralnym zamkiem zdalne sterowanie centralnym zamkiem sterowanie zamkiem centralnym przewodu
pilot valeo pralka automatyczny schemat blaupunkt programowanie
wyłącza magnetofon sekundach charakterystyka diody
Śmigło w pochłaniaczu odłączyło się - co zrobić? Schemat bezpieczników Suzuki Grand Vitara - lokalizacja i wartości