Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
No w takim razie czujnika deszczu nie ma w samochodzie bo podczas opadów wycieraczki nie załączają się same. .. Okej tak też zrobię a czy nie wywali mi komputer po tym jakiegoś błędu którego będę musiał po tej operacji skasować z poziomu komputera w warsztacie jak już odpalę silnik bez tego bezpiecznika ? Druga rzecz , która jeszcze mnie zastanawia...
Dziękuję za porady. Zamontowałem moduł. Wszystko działa tylko nie udało mi się odnaleźć dokładnie tego przewodu o którym napisał Kolega czyli tego z plusem tylko podczas zamykania centralnego zamka. Znalazłem przewód który podaje krótko 12 V zarówno podczas zamykania jak i otwierania. Prawdopodobnie jest to przewód do diody sygnalizacyjnej albo kierunkowskazów...
Widzę że kolega radzik1402 jest świeży więc: step by step 1.Odszukaj przewód o oznaczeniu 6291(drzwi kierowcy) 2.Teraz cały myk polega na odpowiednim wpięciu w/w przewodu 6291 w sterowanie modułu (który zakupiłeś do sterowania centralnym zamkiem z pilota) 3.Pamiętaj iż przerwanie (przecięcie) na 2 sekundy przewodu 6291 powoduje otworzenie Auta, natomiast...
Jakim sygnałem jest sterowany centalny zamek (+ czy -) ewentualnie prosiłbym o podanie mi kolorów przewodów?. Mam jeszcze jedną prośbę może ktoś pamięta kolor przewodu zasilającego pompę paliwową.
Witam, Próbuję (jak na razie) bez sukcesu zlokalizować przewód odpowiedzialny za sterowanie zamkiem centralnym w Mazdzie 6 GG 2007 poliftowej. Wg zebranych informacji powinien to być przewód idący z zamka do c.z. Po prawej stronie za schowkiem pasażera, powinien on być koloru niebieskiego. Otwieranie masa, zamykanie masa przez 1KOhm. Znalazłem co najwyżej...
Czy mam racje czy głupoty pisze? Niestety muszę potwierdzić - tak. sterowanie masą dwoma przewodami do zamykania i otwierania Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy...
Witam, W moim Peugeocie mam jeden kluczyć i w dodatku zwykły , auto muszę otwierać z klucza . Samochód posiada centralny zamek , chciałbym dołożyć sterowanie z pilota. Na forum znalazłem taką informacje: Podłączenie sterowania zamkiem pod "sekwencyjny" przycisk otwórz/zamknij zawsze będzie się mylić , jeżeli zapomnisz zamknąć drzwi. Inny sposób podłączenia...
Witam serdecznie. Siostra przyprowadziła z Holandii Audi A4 z 1998r silnim 1.6. Jest w nim założony alarm Serpi Star Gr420. Problem tkwi w tym, ze gdy otwieram z pilota zamek uzbraja się alarm.Kiedy zamykam alarm się dezaktywuje. Po schemacie tego alarmu doszedłem, że podłączono sterowanie centralnego na dwa minusy, tzn daje minus na zamykanie i na...
Jak podłaczyc sterowanie centralnym z pilota. Mam Alarm - ma wyjscie do sterowania centralnym 2x masa. Znalazlem przewody od centralnego. jeden z nich został przeciety i podałem na niego mase-otwiera zamek a na inny podaje mase i zamyka. Ale po przecieciu tego przewodu nie działa sterowanie zamkiem z kluczyka. Jak pawidłowo podłaczyc sterowanie 2x masa...
Witam . Mam problem z montażem alarmu proxima can w vw golf mk5 2004 . Chodzi o sterowanie centralnym zamkiem . W drzwiach znalazłem przewód który wysterowany masą zamyka centralny zamek lecz nie mogę ustalić przewodu otwierającego . Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o pomoc . Auto jest wyposażone w fabryczny pilot lecz on nie działa i chciałbym...
Białe złącze przy BSI, pin 32, numer przewodu 3020. Sterowanie plusem, trzeba użyć inwertera.
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Po przecięciu przewodu odpowiedzialnego za zamykanie przy samym sterowniku fabrycznego centralnego zamka, wszystko ruszyło - masa zamyka, tylko nie działa już zamykanie z kluczyka od kierowcy oczywiście.
Witam. Taką instrukcję montażu posiadam. Ostatnio Mobitel zaczął sam z siebie po załączeniu, zamknięciu centralnego zamka i uzbrojeniu alarmu w losowych odstępach czasu (kilkanaście sekund do kilkunastu godzin) podawać sygnał do otwarcia drzwi. Efekt: samoczynne otwarcie drzwi. Centralka zdemontowana, wymieniona na inną. Prawdopodobnie: Autoalarm montowany...
Odpowiem inaczej - można tak podłączyć ale wtedy trzeba odłączyć przewody kontrolne od siłownika master i straci się sterowanie centralnym zamkiem z kluczyka. Podłączają ten prawidłowy obwód jest bardzo ważne, by nie zamienić przewodu który ma iść do siłownika/czujnika i tego który ma iść do pompy.
Robiłem niedawno Agilę i tam było sterowanie zamka na jednym przewodzie tzn. podanie masy na ten przewód raz zamykało c.z., następne podanie masy otwierało. Sorry, ale koloru przewodu nie pamiętam. Jak masz kontrolkę, to napewno go znajdziesz. Pozdrawiam.
Witam! Obecny samochód posiada tylko zwykły centralny zamek działający na klucz w drzwiach i przycisk ryglowania/otwierania na desce rozdzielczej. Już miałem kupować centralkę z pilotami gdy stałem się posiadaczem niekompletnego alarmu Ampio Mini - wiązka, dwa piloty, centralka. Brakuje przycisku antynapadu i przewodu z diodą sygnalizacyjnego. Podpiąłem...
raczej to nowszy model, tak jak piszesz nie ma białego przewodu wychodza brązowe... przy wyłączniku zał/wył wychodzi brąowy i brązowy z czerwoną kreską
Witam na forum. Zmontowałem układzik z pierwszego postu i na zasilaczu działa jak należy, natomiast po wmontowaniu do samochodu przy zamykaniu drzwi centralnym światełko gaśnie po czym znowu sie zapala na jakieś 30sek. Zamontowałem diody na kabelkach od sterowania zamkiem centralnym i dalej to samo. Co można jeszcze zrobić, żeby układzik działał poprawnie....
Witam. Auto: Citroen Xsara 2003 rok 2.0HDi "Morduję" już się z tym problemem prawie tydzień. Staram się podłączyć nieoryginalne sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Centralka z allegro, pomijam firmę. Ma wyjście impulsowe sterowane masą otwórz/zamknij. Przeczytałem już paręnaście postów i głownie, każdy skarży się na sterowanie zamkami, realizowane...
Jeśli jest taki sam układ jak w AUDI to sterowanie zamkiem jest na jednym przewodzie (masa - zamknięcie, +12V - otwarcie, lub odwrotnie bo nie pamiętam). Ja w AUDI wpiołem się w przewód sterujący (srodkowy przewód w złączu od siłownika pnełmatycznego) od drzwi kierowcy szeregowo dwoma stycznikami w taki sposób żę wyzwolemie pierszego powoduje połączenie...
tak jak mowilem, w srodku sa zwykle przekazniki, trzeba wziasc miernik i sprawdzic co z czym sie zwiera, a co rozlacza gdy sie naciska przyciski pilota... to na przyszlosc.. troche wlasnej inwencji. skoro masz sterowanie +12V zrob tak: do sterowania c. zamkiem masz 6 przewodow: zielony i niebieski podlacz przez bezpiecznik do +12. czarny i bialy zaizoluj...
nie mówiłem,że ten kabel wychodzi z drzwi,napisałem: "generalnie sterowanie lampki masą jest w passacie na przewodzie brązowo-białym w kostkach za osłoną boczku kierowcy" Dodano po 1 a to,że nie wychodzi z drzwi wiadomo od dawna,tak jak nie wychodzi z drzwi sterowanie zamkiem centralnym i trzeba je łapać w ich wnętrzu,może zle mnie zrozumiałeś,a fotki...
Witam ,prosże o pomoc w podpięciu alarmu Silicon Ultimate Cd .Zamek centralny elektryczny .Podpiąłem już sterowanie zamkiem centralnym i zamyka mi i otwiera z pilota ,jak podpiąć resztę ? funkcję komfort ,wyzwalanie alarmu z drzwi oraz blokadę pompy ,przeczytałem już kilka informacji na temat tych instalacji ale np: przy podpinaniu sterowania zamkiem...
Witam ! Dziękuję za informację i chyba trafnie nazwałeś Peugeota dziwnym autem a to dlatego m.in. że reflektory przednie niestety nie mają oprawek i żarówek halogenowych (tylko zagłuszone wyprofilowanie bez możliwości założenia oprawki i żarówki) natomiast na dźwigni włącznika świateł głównych jest drugi pierścień, który załącza (na jeden raz) światła...
Zielony z czarnym i niebieski z białym z tyłu skrzynki z bezpiecznikami
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Niebiesko biały przez rezystor 180 Ohm
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
na przewodach sterujących Odłącz je i zobacz co masz na tych przewodach do których się podpiąłeś.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Sterowanie podłącz do przewodu brązowo/szarego - pin 20 w niebieskim 36'pinowym złączu z tyłu modułu sterującego lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. https://obrazki.elektroda.pl/5361237300_...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Era9999 nie powiem ci czy tak jest. Co do Felicji to jest sterowany minusem ale które przewody niestety musisz sam miernikiem poszukać przy przepuście od drzwi kierowcy. POZDRAWIAM
Witam.nie jestem pewien ale w którymś z mitshubishi chyba carisma było tak żę sterowanie było na jednym przewodzie : zwarcie do masy zamknij przerwa przewodu otwórz, ale może być i dwoma masami.
Zamek jest sterowany plusem podłącz sie w okablowanie dzrzwi kierowcy przewody wychodzące ze słupka:żółty [zamykanie] a biały[otwieranie]
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
sterowanie zamkiem centralnym sterowanie centralnym zamkiem zdalne sterowanie centralnym zamkiem
laptop bateria actina instrukcje falownika pralka automatyczny schemat
rekuperacja mieszkanie rekuperacja mieszkanie
Telefon stacjonarny – słyszę rozmówcę, ale mnie nie słychać: mikrofon, kabel, MUTE, VoIP Praktyki automatyka robotyka dla ucznia technikum 16 lat – firmy ABB, KUKA, Siemens, FANUC