Zaizoluj to a jeszcze tak myślę czy to nie któryś mikro styk w zamku się rozsypał czy na wszystkich drzwiach zapala się lampka w środku? Dodano po 21 Sterowanie jest masą więc musisz szukać problemu na niej albo coś ociera albo jest zalane mokre a klapa bagażnika ok? Tam też jest mikro styk taka myśl jeszcze
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Z tego co piszesz, to wygląda, że zamek jest dokładany a nie oryginalny, bo niebieski i zielony to standartowe kolory przewodów wykonawczych siłowników.Oryginalnie sterowanie zamkiem w tej corolli odbywa się masą na przewodach niebiesko-czerwonym i zielono-żółtym przy module pod schowkiem. Z jakiej centralki wypinasz tą kostkę z niebieskim i zielonym...
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
RWT UK-B oznaczenia (od góry) 11 wywołanie 12 mikrofon 14 słuchawka 15 masa Z zamek~ Z zamek ~ Unifon 752/23 AP - sterownie rygla masą 6 masa CA wywołanie 5 głośnik 7 mostek z masy (na mikrofon) 8 mikrofon Dwie niezgodności systemów: 1 RWT dzwonienie brzęczyk wiec trzeba dołożyć płytkę generatora - masa (15 RWT) ( 6 DUO) + wyw. to przewód z ( 11 RWT)...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
Jakby już komplikować układ i czynić go użytecznym, to warto by dodać: - zapasowe zasilanie z akumulatorka, z kontrolą napięcia na nim i doładowywaniem - to na wypadek zaniku prądu w sieci co przy pojedyńczym zasilaniu powoduje, że nie dostaniemy się do domu. LCD może wyświetlać ostrzeżenie, że akumulator jest rozładowany a także np. zasilanie idzie...
Witam dziękuję za odpowiedź .Co działania zamka to oczywiście ma Pan racje . Zrobiłem nawet tester na żarówkach polaryzując napięcie diodami (dla sprawdzenia wtyczki ) czy dochodzi sygnał zamknij , otwórz . Zaznaczałem że nie wiem czy zamek jest sprawny . Zakładam że sterowanie masą polega , na połączeniu mikro stykiem przewodu pod napięciem z masą...
Montaż centralnego zamka Zamontowałem uniwersalny sterownik modemix w przednich lewych drzwiach. Czerwony 12v, czarny masa, żółto czarny i żółty też do masy. Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Drzwi z kluczyka się zamykają i otwierają tak też było przed montażem sterownika. Po montażu sterownika i podłączeniu...
No w takim razie czujnika deszczu nie ma w samochodzie bo podczas opadów wycieraczki nie załączają się same. .. Okej tak też zrobię a czy nie wywali mi komputer po tym jakiegoś błędu którego będę musiał po tej operacji skasować z poziomu komputera w warsztacie jak już odpalę silnik bez tego bezpiecznika ? Druga rzecz , która jeszcze mnie zastanawia...
Fiat ma sterowanie masą że Dodano po 24 Centralny zamek jest orginalny w aucie , kluczyk niestety jest bez pilota bo ten z pilotem zaginął chciałbym dołożyć uniwersalna centralkę żeby można było zamykać auto z pilota ale nie wiem gdzie wpiąć się w instalację,centralka ma możliwość sterowania plusem i minusem
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
tam nie ma być napięcia tylko sterowanie masą
Byłbym wdzięczy za podpowiedź, jakim sygnałem sterowany jest centralny zamek w Toyocie Avensis 2008 rok T25 - masą czy plusem? Jak to sprawdzić? Wiem że na jakiejś kostce w słupku obok kierowcy? Czy prawidłowo myślę, że należy wziąć zwykły próbnik samochodowy - podłączony z jednej strony do masy i jeśli po przyłożeniu próbnika do któregoś wejścia w...
Byłbym wdzięczy za podpowiedź, jakim sygnałem sterowany jest centralny zamek w Toyocie Avensis 2008 rok T25 - masą czy plusem? Jak to sprawdzić? Wiem że na jakiejś kostce w słupku obok kierowcy? Czy prawidłowo myślę, że należy wziąć zwykły próbnik samochodowy - podłączony z jednej strony do masy i jeśli po przyłożeniu próbnika do któregoś wejścia w...
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Dla przykładu raz napotkałem Seat Ibize z pneumatykiem i jako sterowanie służył swich w drzwiach spiety z zamkiem, co ciekawe zamek sterowany był dwoma plusami i wysokopradowo - sygał bezposrednio załączał silniczek w pompce.
Temat bardzo prosty nie potrzebnie zakładałem. Zamek sterowany jest masą (cienkie brązowe przewody) kabina osobno skrzynia osobno bardzo łatwe i szybkie w podpięciu. 1 odpowiednio konfigurujemy nasz sterownik uniwersalny (rodzaj sterowania) podpinamy zasilanie 2 odnajdujemy sterowanie w fabrycznym sterowniku na słupku (brązowe przewody) za pomocą żarówki...
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
z racji tego że zamek podczas jazdy sam się sterował wina jak w każdym focusie jest w siłownikach sterujących które sa w obu przednich drzwiach a dokładnie w mikrostykach które podają impulsy na zamknij bądź otwórz ( tylko nie wiadomo które drzwi podaja fałszywe impulsy, może obydwa i zamek się zablokuje że niby brak centralnego) i dalej reszte roboty...
Czyli tak na chlopski rozum, do mojego nowego sterownika doprowadzam zasilanie, mase, ktore kradne z tego modułu i kable sterujące wpinam pod ten sam ktorym plynie sygnał od zamka drzwi po jego przekroczeniu do modułu. To samo ze sterowaniem kapy bagaznika i gotowe tak? Dokładnie, sterowanie masą , nie ma oddzielnego sterowania do klapy.Nie zapomnij...
jak jest sterowany zamek tym aucie? Czysta masa i parametr 470 Ohm na niebiesko/żółty pin53 oraz czysta masa na szaro/biały pin27. Linię z parametrem i masą na "pakę" trzeba odseparować diodami.
Czy jest jakiś sposób żeby podłączyć do tego alarmu centralny zamek? Nie ma on wyjścia na sterowanie centralnym. Centralny sterowany jest masą. Może dało by się coś zmontować żeby razem grało bo nie chce kupować nowego alarmu :/
W mojej Ibizie (2001 TDI) troszkę inaczej wszystko wygląda. Otóż w białej wtyczce pierwszy kabelek na dole z lewej strony zamyka a drugi po prawej na górze otwiera. Zasilanie muszę pobrać z innego pola niż tu na fotce bo przy zamykaniu pali mi bezpiecznik 7,5A a sama centralka ma zabezpieczenie 15A więc to logiczne. Zasilanie podaję z bezpiecznika,...
Mam pytanie , czy orientuje się ktoś jakie kolory kabli są od centralnego zamka w Yarisie 3 generacji ?? (chyba najlepiej szukać w progu ??) Chodzi o podłączenie alarmu can z dodatkowymi pilotami pod fabryczny c.zamek tak aby oprocz pilota w kluczyku zamykały i otwieraly też te dodatkowe piloty. I jeszcze jedno pytanko , Yaris ten ma sterowanie plusami...
W anakondach jest sterowanie zamka centralnego masą a w twoim autku(przynajmniej w większości) jest plusem, będziesz potrzebować dwa przekaźniki do tego, kolory popielato-czarny i popielato-czerwony w wiązce z drzwi kierowcy.
Dzięki za odp. Wiem jak to zrobić fizycznie, mam biało niebieski-przewód, sterowanie masą: czysta masa zamyka, masa z parametrem 180 ohm najprawdopodobniej otwiera. Piszę "najprawdopodobniej otwiera "gdyż zamykanie auta pilotem działało po podłączeniu a zamek w drzwiach padł podczas oczekiwania na opornik 180ohm. Po awaria zamka nie działa zamykanie...
podpowiem ci że w oplu sterowanie masą .... wepniesz sie na słupku przednich lewych drzwi reszte znajdziesz pod kierownią .... miernik w rękę i do dzieła
Witam wszystkich jak podłączyć alarm do c.zamka a konkretnie sterowanie. W drzwiach od kierowcy nie ma siłownika tylko jest sterownik, pewnie muszę go wymienić i co dalej , gdzie podłączyć sterowanie może ktoś zna kolory kabli od c.zamka i czy jest sterowany masą ? 1.centralny zamek jest fabryczny 2.maverick 2,7td 94r 3. alarm kupiłem na allegro i posiada...
na forum już to było, poszukaj. Centralny zamek masz w aucie? potrzebne przewody znajdziesz za wykładzina lewego słupka - te przechodzące od drzwi, nie mam pewności ale chyba cienki biały i niebieski - to możesz sprawdzić podając minus na chwilę na któryś z nich -wtedy sterują zamkiem podłączysz pod biały i brązowy centralki którą chcesz założyć Bzdury....
A skąd wiesz że przewód padł?Być może zwarło z masą i spaliło bezp.?Sprawdź go.Bez zasilania modułu będzie ciężko bo sterowanie silnika zamka raczej idzie do niego.Rozumiem że nie ma wkładki klucza z prawej?
w drzwiach jest switch sterujący i prawdopodobnie wkładka zamka nie steruje nim,kup sobie najtańszy sterownik-ok.75zł i zrób sterowanie zamkiem na pilota,sterowanie jest masą na przewodach czarno-pomarańczowym i czarno-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi i skręcającej na poczatku progu w prawo No fajnie by było ale mam sterowanie plusem niestety....
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
Dzisiaj z ciekawości odłączyłem kostkę z lewych drzwi i brak reakcji na zamykanie, lewy zamek jest sterujący ale centralka powinna zamknąć pozostałe drzwi no chyba że jak kolega pisze musi mieć sygnał z lewych sterujących drzwi. Nic nie zostało tylko demontaż i sprawdzenie sygnałów z zamka sterującego. Sprawdzę i dam znać Dodano po 1 Przegrałem boczek...
Sterowanie jest chyba masą na włączniku, sprawdź przekaźniki w sterowniku.
jeżeli zamek fabryczny to w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,trzeba zamontować dwuprzewodowy i napędzić bezpośrednio z alarmu jeżeli ma wbudowany interfejs albo poprzez dwa przekazniki gdy alarm steruje tylko dwoma masami,jeżeli zamek jest dokładany do w 99% przypadków sterowanie masą zamknij brąz,otwórz biały do podłapania albo przy module,albo przy...
POCHRZANIŁES COŚ Z MASĄ alarmu .podepnij ją dla pewności do karoserii ,bo alarm sobie ją bierze z wył drzwiowego-jak są drzwi otwarte najpierw spróbuj podawać masę na kabelki sterujące zamkami przez próbówkę podłączoną do masy ( PRZY ZAMKN.DRZWIACH) upewnij sie że sterowanie jest pewne -masami możesz też kablami z alarmu wysterować przekażniki a one...
Witam, proszę o podpowiedź, poradę - montuję w Seat Ibiza Centralny zamek uniwersalny - sterowanie jest masą na jednym przewodzie - żółto-niebieskim. Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka. Moje pytanie jaki rezystor kupić jakich parametrów, wat ??
w takim przypadku masz sterowanie z parametrem , czyli rezystorem np 1000 ohm lub inny, i dajesz otwieranie masą a zamykanie masą przez opornik.
Myślałem,że skoro sterowanie centralnym zamkiem wyzwalane jest w moim wypadku masą tj. podanie impulsu z centralki na przewody otwierania i zamykania to tak samo będzie z rozbrojeniem alarmu.U mnie alarm uzbraja się kluczem po zamknięciu jak również nową centralką.Niestety rozbroić się już nie chce bez stacyjki w obu przypadkach :not:
No auto ma centralke 09 w VCDS i tam widać w parametrach otwarty zamknięty. Więc chyba będzie jak gemiel wrzucił(dziękuje). Pytanie co na tym schemacie oznaczają CAN H i Can L ? Po co to podłączać ? Mam zwykła centralkę noxona tam nie ma żadnych wyjść do CAN-u. W drzwiach przy kasetce tego "zółto-niebieskiego" przewodu nie znajdę ? Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/6184733400_...
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
które przewody z centralki minicar podłączyć do Punto żeby otwierały się i zamykały drzwi Wszystko zostało opisane w temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... które przewody z centralki minicar Sterowanie centralnym zamkiem (złącze P12 - "interfejs zamka patrz diagram") w centralce Minicar, podłączasz wg. schematu...
Auto posiada centralny zamek i oryginalne zamontowany sterowny poprzez kluczyk w drzwiach ? Sterownie masą biały i żółty. Instrukcje masz od centralki kupionej masz. Tam wsio jest opisane(czarny masa, czerwony +12, biały i biały z czarnym paskiem sterowanie zamkiem, żółty i żółty z czarnym paskiem do masy).
Witam, mam centralny zamek jednak tylko na kluczyk, kupiłem uniwersalny zestaw i mam w kabinie przełącznik blokady/otwierania zamka i chyba tam byłoby najwygodniej się podpiąć. Przełącznik jest 5 pinowy i działa bez stacyjki, a sterowanie jest masą czy znajdę tam wszystkie interesujące mnie przewody? Być może któryś z kolegów ma gotowca z kolorami kabli
witaj kolegoja zakładałem do sierry ale ford pewnie nowosci nie wprowadził:) te 2 kable o które pytasz to chyba sterowanie na reszte zamków a gdzie sie wpiąc najlepiej to jak sciagniesz sołone kierownicy te co osłania stacyjke to do przełacznika do kierunków ida 2 kable ich kolory powinny byc czarno-biały i czarno-zielony najlepiej sie upewnisz prubówką...
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
mam jeszcze jedno pytanie , co osznacza na schemacie PK i po co on tam jest ???? PK- przekaźnik, a reszta opisu jest w załączniku "-po przekręceniu kluczyka w stacyjce zwierają się styki przekaźnika PK, oraz poprzez R1 i D3 natychmiast ładuje się C2. i teraz czas zgaśnięcia lampki w kabinie zależy od R8 i C3 który wynosi około10s, oraz następuje powolne...
Witam mam problem z centralką alarmową. otworze drzwi z pilota, wejdę do samochodu, odpalę (ale też na nieodpalonym sie tak dzieje) centralka po ok 1 minucie przechodzi w stan czuwania (tzw że gdy otworze drzwi załączy się alarm) Podaje zdjęcie schematu i opis jak podłączyłem. możliwe że zrobiłem gdzieś błąd. brązowy - kierunkowskaz+ czerwony - zasilanie...
A jeśli nie chcesz stosować przekaźników do odcięcia mastera w drzwiach kierowcy to wepnij się w sterowanie z zamka w klapie tam jest sygnał tylko masą na jeden z dwóch przewodów (jeden otwiera a drugi zamyka)w takim przypadku podpinasz jakikolwiek odbiornik pilota mający sygnał 3 sekundowy masą. ja tak mam założone w swojej i uważam żę jest to najprostsze...
Montuj uniwersalne. Kup sobie zestaw z gotową wiązką i sterownikiem. Powodzenia. Ważny jest jeszcze alarm w aucie (jeśli takowy jest) tzn. jakie ma wyprowadzenia do zamka centralnego. Większość obecnie produkowanych ma sterowanie masą ale chyba cały czas są wyjątki. Powodzenia.
czyli w moim przypadku wychodzi na to że uwalone są silniczki w lewym lusterku lub wiązka prowadząca do nich? a wracając do elektroniki, to tą używaną udało się wyjąć ledwo z drzwi kierowcy bo były walnięte, reszty silniczka nie udało się wyjąć bo był pod blachami, także ciężko mi powiedzieć i sprawdzić czy numery z silniczka się zgadzają. Spróbuję...
Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
Witam. Auto: Citroen Xsara 2003 rok 2.0HDi "Morduję" już się z tym problemem prawie tydzień. Staram się podłączyć nieoryginalne sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Centralka z allegro, pomijam firmę. Ma wyjście impulsowe sterowane masą otwórz/zamknij. Przeczytałem już paręnaście postów i głownie, każdy skarży się na sterowanie zamkami, realizowane...
hmmm , nikt nic? Dzisiaj trochę posiedziałem przy centralnym ... stwierdziłem skoro sterowanie masą to zrobię mostek na czer./nieb i masę - i drzwi się otwierają , przy mostku z przewodem czerowno-zielonym - brak efektu . gdy odłączę zamek w drzwiach kierowcy i zmostkuję z czerwono zielonym ( zamykanie) to po kilku próbach pojawia się "chęć " sterownika...
Witam mam pytanko Touran 2005 zakładam alarm pilotowy gdzie wyłapać krańcówki drzwi czytałem aby podłączyć pod sterowanie lampki niebiesko szary ale jak ona jest sterowana masą czy plusem a i niemam opóżnienia krańcówek w alarmie niestety klient sobie załatwił alarm ja go tylko mam zamontować . Za szybką odpowiedż będę wdzięczny
A więc nowy siłownik chodzi, lecz gdy podepnę go pod centralny zamek według kolorystyki to migacze mrugają, w sterowniku słychać przekaźnik ale siłownik ani się nie ruszy. Pomiędzy białym a brązowym jest 12V i zanika w zależności od wciśnięcia guzika w pilocie (więc sterowanie masą sprawne). Na zielonym i niebieskim nie wykrywam za to żadnych napięć
Witam kolegów Mam problem z zamkiem z mondeo II a mianowicie : Pacjent mondeo 96 rok listopad szalejący centralny zamek , po odłączeniu siłownika z tyłu lewego cisza i spokój , ponowne podłączenie to samo ( nawet na podmienionym zamku z innego autka - sprawnego ) Po rozbiórce prawych drzwi widok siłownika z mondeo I Po oględzinach stwierdziłem że instalacja...
Mam centralkę założoną uniwersalną ,alarm urz 0222 tylko nie ma czujników ultradźwiękowych . I mam problem z połączeniem tego wszystkiego w całość . Zamek centralny działa ,a jak podłączyć alarm do niego ?? . Jakby trzeba to zrobię zdjęcia instrukcji i wrzucę na stronę ,to trzeba poprostu jakoś aby podłączać kable czy trzeba się wpinać w kable . Powiedźcie...
Witam . Mam problem z montażem alarmu proxima can w vw golf mk5 2004 . Chodzi o sterowanie centralnym zamkiem . W drzwiach znalazłem przewód który wysterowany masą zamyka centralny zamek lecz nie mogę ustalić przewodu otwierającego . Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o pomoc . Auto jest wyposażone w fabryczny pilot lecz on nie działa i chciałbym...
Witam, jestem posiadaczem Hyundaia Coupe III GK 2003r 2.0. Niestety nie otrzymałem do niego żadnego pilota ani nic innego poza jednym kluczykiem. I tu się teraz pojawia moje pytanie jak podłączyć owy sterownik ? Posiadam sterownik NOXON T5, obsługa samego sterownika jest banalna. Mam problem z lokalizacja miejsca do wpięcia sterownika... Ten model auta...
Tam z alarmu masz sterowanie masą a tu plus i masa Jak wystarczy Ci aby świeciło sie przy otwieraniu auta to droga prosta Masz central zamek czy tylko alarm?
Wczoraj przerabiałem ten temat. Sterowanie masą nie działa ponieważ masa musi być podawana przemiennie na 4 i 5 pin w czarnym gnieździe w fabrycznej centralce(licząc od dołu, od lewej). Do tego zmiana musi następować szybko. Podawanie masy na jeden z tych pinów nie przynosi efektu, natomiast bardzo szybkie przełączanie masy z 4 na 5 i odwrotnie, normalnie...
sprawa nieaktualna-problem rozwiązany. Chodziło o sterowanie ,asą poprzez włączniki drzwiowe a nie centralny zamek tzn o te włączniki/wyłaczniki ktore sie zwieraja gdy zamykamy lub otwieramy drzwi.
http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu Dodano po 17 http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu na dwóch poniższych przekażnikach, górnego przekażnika brak. ? Sterowanie masą czyli z kostki alarmu przewód żółto/czarny i żółty masa, biało/czarny -...
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Sory Gemiel, masz rację, jeśli sterowanie leci plusem to trzeba wlepić ten przekaźnik bo komfort podaje masę ze sterownika. rozpędziłem się bo praktycznie zawsze montowałem te centralki ze sterowaniem masą i brałem tylko komfort na zamykanie i domykanie.
cyklop ma sterowanie masą dwa wyjscia zmierz na alarmie czy wychodzi impuls i jaki to centralny zamek okazja z allegro czy co? cyklop bez atestu ale całkiem całkiem chodzi oczywiscie w zaleznosci:D brązowy i szary na central popraw jesli sie mylę
Mr-perch.. dzięki... wczoraj juz po sciagnieciu schematu elektryki wpadłem na to że podane kolory które krążą po elektrodzie nie są prawidłowe.... zamek naprawiony - okazało się że winne było sterowanie radiowe.... temat zamknięty PS. następnym poszukiwaczom kabli podaje prawidłowe kolory: - Czarno-żółty czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników...
szary,to może być krańcówka drzwiowa,powinieneś ją podpiąć pod wyłącznik drzwi i wtedy jeżeli otworzysz zamki nie otwierając drzwi po czasie centralka sama zamknie drzwi,w wielu sterownikach można ten przewód połączyć na stałe z masą i wtedy zamek reaguje tylko na polecenia pilota.
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Koledzy potrzebuję rady otóż Toyota Yaris 2002 ver. Francja, z centralnym zamkiem z kluczyka, podłączam moduł do otwierania z pilota sterowanie masą i zamyka i otwiera tylko drzwi prawe, jak wiadomo w drzwiach lewych jest siłownik master ale nawet nie drgnie. Do siłownika doprowadzone jest 6 przewodów , co robię nie tak że drzwi lewe nie działają z...
Witam Mam taki problem , może ktoś pomoże. Montowałem w VW T4 2001 rok alarm Proxima ZK. Zostało wszystko w/g dołączonego schematu podłączone i wszystko działa prócz zamykania i otwierania drzwi centralnym zamkiem. Proxima ma sterowanie masą więc zostały użyte inwertery SEO z minusa na plus ponieważ T4 ma sterowanie plusami centralnego zamka i wpiete...
Możesz rozebrać centralke i wyczyścić dokładnie druk (od strony ścieżek)poniważ jest sterowanie masą to na wyjściach jest cały czas wysoki potencjał sprzyja to powstawaniu elektrolzy po zalaniu i z tąd takie przypadkowe wariowanie zamka centr.Po wyczyszczeniu płytki lepiej ją zalakieruj zapobiegnie to powtórce "z rozrywki"
Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi, temat centralnego zamka i alarmu zamknąłem ostatecznie. Central zamek i alarm działają aczkolwiek są pewne odstępstwa wynikające od norm wynikające z podawania masy (-) drzwi. Sterowanie masą wziąłem z lampki oświetlenia wewnętrznego poprzez mikro moduł, który po sekundzie od podania się napięcia przez 1 sekundę...
jak dobrze zrozumiałem działanie próbnika żarówkowego, że ma się zaświecić przy otwieraniu czy zamykaniu to znalazłem dzisiaj 2 piny na których pojawia się na sekundę plus przy zamykaniu (z tego co pamiętam piny 6 i 7 w zielonej kostce modułu komfortu) i 1 pin na którym pojawia się również na sekundę plus przy zamykaniu (pin 8 tej samej kostki) Czy...
Moja żona posiada Renault Megane 1.9 dt z 1996r. Ostatnio zażyczyła sobie abym zamontował jej Sterownik do centralnego zamka z pilota. Auto posiadało centralny zamek który działał z kluczyka. Wyczytałem gdzieś że sterowanie odbywa się masą i właśnie w taki sposób podłączyłem centralkę. Działa bez zarzutu. Problem pojawia się gdy podpinam sygnał z kierunkowskazów....
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Moduł jest po lewej stronie kierownicy. Sterowanie masą na przewodach niebieskim i brązowym. W tych co robiłem zawsze był siłownik, sprawwdź jeszcze raz dokładnie. Jeżeli nie ma faktycznie, to zrób tak, jak napisał piotrkokot, bo to najprostsze rozwiazanie bez ingerencji w fabryczną instalację.
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
Nie potrzebnie jedziesz po kolegach, bo akurat mają rację. Zakładasz temat a nie precyzujesz o jakiego Forda chodzi, a tu akurat jest różnica. Inaczej zamek sterowany jest w Fordzie Focusie, inaczej w Sierze. Nawet Sierry z różnych roczników różnie miały, ale u ciebie to powinno być sterowanie masą na żółtym i białym. Jednak skoro piszesz, że plusem...
Czyli szukać pompki w bagażniku z prawej strony i podłączyć sterowanie MASĄ na niebieski i czarny ??!! A krańcówki?? gdzie można się podpiąć aby były drzwi i bagażnik? Oraz co (jaki kabel) odłączyć na odcięcię żeby nie odpalił bez uprzedniej autoryzacji przyciskiem z alarmu??
a ja stawiam na modół bądz jego zasilanie bo gdy jak opisałeś wciskasz cięgno to na jakimś cienkim kablu jest masa więc sterowanie działa i trzeba sprawdzić czy dochodzi ono do modułu po czym jeżeli dochodzi to na jednym z grubych przewodów powienien pokazać się plus i nie ma go bo brak zasilania modułu sprawdz po kablu bo nie napisałeś czy jest to...
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Centralnego jeszcze nie mam dopiero zamierzam zakupić i wole najpierw popytać i się poradzić. Dodano po 5 ze schematu wnioskuje że sterowanie jest masą czerwony 12v+ brązowy zamykanie i zielony otwieranie. Czy centralny w tedy będzie działał z pilota który teraz posiadam? wnioskuje też ze wystarczy mi prosta centralka bez pilota acz kolwiek z możliwością...
Witam. Wymieniłem zamek w drzwiach tylnych prawych w Skodzie Fabii I 2003r. Oryginał o numerze 3B4839015AG zastąpiłem zamiennikiem o tożsamym oznaczeniu ale bez litery "G" na końcu oznaczenia. Po tej operacji zamykając centralny zamek z kluczyka bądź ręcznie ryglem w drzwiach kierowcy wszystkie drzwi oprócz wymienionego zamka zamykają się prawidłowo....
A teraz SPOKOJNIE przemyśl! Styki NC, normalnie zwarte są połączone z masą, czyli w stanie spoczynku na wyjściach COM (brązowe u ciebie) jest masa. Styli NO, normalnie otwarte są połączone z zasilaniem. I teraz w czasie zamykania jeden przekaźnik zwiera na chwilę do NO, czyli do plusa i na jednym wyjściu pojawia się plus zasilania. W czasie otwierania...
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
Noto masz babo placek! Trafi mnie w końcu z tym centralnym. Musze zmienić sterownik bo raz zadziała a raz-już wymieniłem mikro wyłączniki, nowa bateria, poprawiłem wszystkie luty na pilocie. Wyciągnąłem nawet ten kabelek co ty chyba antenką jest. Nie tylko co to jest w tych sterownikach- jak np. Pisza ze ma jakieś sterowanie dwukanałowe? O co tu chodzi?...
Witam. Przepraszam że się wtrącam tak w trakcie rozmowy. Założyłem podobny temat jakiś czas temu ale jest w poczekalni, więc chyba go nie widzicie. Mam podobny problem, tyle że u mnie wyglądało to następująco: Od ponad trzech lat posiadam Almerę N15 w sedanie z 97 roku z alarmem Champion Mark 2. Nie wiem czy ma to znaczenie ale jakieś dwa lata temu...
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
Witam mam następujący problem - stary domofon zakładany ponad 10 lat temu produkcji Zakładów Elektronicznych Spółdzielnia Inwalidów w Nowem, a dokładniej model: SI "SIMECH" SI "POSTEP" "JANUSZ" TSK 1 powoli odmawia mi posłuszeństwa,więc postanowiłem go wymienić. Zakupiłem domofon analogowy firmy Marex model Prestige v456 uniwersalny z gniazdem na generator...
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Witam, mam pytanie odnośnie niedziałającego dociągu klapy bagażnika w Touaregu 7L. Otóż nie działa – jak klapa jest otwarta i zainicjuję zamknięcie zamka śrubokrętem, to dociąg nie działa – ale jak podepnę kable na krótko z prostownika, to silniczek w dociągu działa. We wtyczce są trzy piny, ale nie ma tam plusa w połączeniu z masą samochodu, tylko...
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
sterowanie masą centralny zamek zamek sterowany masą sterowanie plusem masą
kolumny melodika kość kość 24c02 widmo fouriera
sterownik pompy ciepła zgrzewarki kondensatorowe
Punkty masowe w Toyocie Yaris - lokalizacja i znaczenie Oleo-Mac 937 – luz na wale po wymianie łożysk i uszczelniaczy, pyknięcie góra-dół