Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Jest u góry przy bezpiecznikach, po lewej stronie kolumny kierowniczej. Poznasz po dochodzących przewodach sterujących niebiesko/białym i niebiesko/czerwonym - sterowanie masą.
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
wewnątrz drzwi kierowcy na module pin 10 i pin 20 masą
steruje podanie masy
Twoja centralka ma tyle samo kabli co ta ze schematu tylko niepotrzebne wyciągnięto ze złącza :D Clarus ma sterowanie masą, żółte do czarnego, sterowanie na białych
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
Sterowanie masą, przecież widać że przełączniki podają sygnał z masy. Sterowanie z pilota do przewodów czarno-czerwony, czarno-biały.
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.
Sterowanie odbywa się przez podawanie impulsów masy.
Chodzi o to ,że właśnie to napięcie jest stałe i wcześniej myślałem, że trzeba jakiś czasowy przekaźnik wpiąć.. Centralny sterowany jest masa.
Żółto/czerwony i biało/czarny Przewody znajdziesz w szarym, 24-pin złączu. Sterowanie impulsami masy
W SIENIE MASZ STEROWANIE DWOMA MASAMI
No ok,zobacz czy wychopdzi impuls otwierania z centralki. Jesli to zwykly zamek uniwersalny dokladany to sterowanie powinno byc masa.
Daj w szereg do cewki normalnego przekaźnika tranzystor PNP, który będzie wysterowany właśnie poprzez masę na bazie. Tu masz przykładowy schemat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
Witam,wToyocie Yaris,jeśli jest fabryczny centralny to sterowanie 2x masa.
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
podpinasz się pod istniejący moduł zamka,pod przewody sterujące,w standartowych zamkach uniwersalnych[nie fabrycznych] to kolory brąz zamknij i biały otwórz sterowanie masą.
Witam dzieki za pomoc ale mam jeszcze takie pytanie czym jest sterowany centralny zamek masą czy plusem i gdzie najlepiej się wpiąć i jak to znaleźć bo troche tego nie ogarniam.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Wszystkie kable w drzwiach przeleciałem i plusem i minusem i dupa,dziwne bo kilka dni temu montowałem w takiej hondzie i bez problemu sterowała masa.
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Czyli kolego kable biały i biało czarny są odpowiedzialne za sterowanie masą centralnego zamka i jak je podepnę będzie wszystko chodzić tak ?
o ile dobrze pamietam to ten model scorpiona ma sterowanie masami na centralny zamek wiec musisz je odnalezc i zmienic polaryzacje chociazby dwoma przekaznikami. A nawet jak nie ma owych sterowan to dokup uniwersalny sterownik do centralnego zamka i wysteruj go masa na czujniki dodatkowe
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Witam wszystkich jak podłączyć alarm do c.zamka a konkretnie sterowanie. W drzwiach od kierowcy nie ma siłownika tylko jest sterownik, pewnie muszę go wymienić i co dalej , gdzie podłączyć sterowanie może ktoś zna kolory kabli od c.zamka i czy jest sterowany masą ? 1.centralny zamek jest fabryczny 2.maverick 2,7td 94r 3. alarm kupiłem na allegro i posiada...
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Wymiana silniczków szyby pomogła, zamki chodzą. Dziękuję serdecznie za pomoc, a zamki w Octavii są sterowane masą.
tak jest chyba tak , ze prąd jest chyba cały czas a sterujesz masą
Potrzebuje instrukcje obslugi do tego alarmy. Czy moze ktos posiada?
Honda Jazz 2001 - 2004 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/zielony Otwieranie - biało/granatowy Przewody znajdziesz w szarym 14-pinowym złączu sterownika zamka po stronie kierowcy. Honda Jazz 2004 - 2008 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/czarny Otwieranie - żółty Przewody znajdziesz w zielonym...
Sterowanie z pilota wpinasz w wiązkę drzwi kierowcy (lock/unlock) w lewym przednim słupku. Sterowanie masą. Znajdziesz kontrolką.
Ok czyli będę szukał wiązki która idzie od drzwi bądź boczek do zrzucenia i wtedy tam szukać. W hondzie centralny jest sterowany masa?
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
Biały i brązowy słuzą do sterowania zamka centralnego z przewodów- masą co wykonuje przełącznik w jednym z siłowników ( 5-cio przewodowy), gdy zamykasz auto z klucza/rygla a nie z pilota.
Sterowany masą - czerwono/biały oraz czerwono/niebieski. Przed podłączeniem centralki upewnij się próbówką czy odpowiednie przewody.
Zamykanie: niebiesko/żółty Otwieranie: zielony 6-pinowe złącze wiązki drzwi kierowcy Sterowanie: impulsy masy
czemu służy ten rezystor? Jest to sterowanie c.z. z "parametrem". Rezystor, to tzw. "parametr". Zamykanie - czysta masa. Otwieranie - masa przez rezystor.
no to kontrolka w łapke i działaj aż ustalisz jak jest sterowany, pewnie masą
Jak dobrze rozumiem, wpiąłeś się w wyjścia lock out i unlock out fabrycznej centralki ? A powinieneś podłączyć się do wejść lock i unlock, piny 3 i 5 a czy tam jest sterowanie + czy masą to sobie sprawdź
To jest wyjście 'ekonomiczne'.Ale bardzo dobre jak ktoś nie potrzebuje sterowania z klucza.
Z tego co wiem bo niemontowalem jeszcze w nich alarmu sterowanie centralnym jest dwoma masami
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Sterowanie masz w orginale na jednym przewodzie, masa i masa+parametr 1K
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
jesli wychodza z centrali alarmowej to z regoly jest to sterowanie centralnego zamka i pojawia sie masa przy zamk-otworz a w oplach sterowanie centralnego jest realizowane podaniem masy na zamk-otworz a ktory rok tego opla
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
to jest centralka dokładanago centralnego zamka,przy niej możesz podebrać sterowanie nim za pomocą dwóch mas.
Tak. Każdy uniwersalny centralny sterowany masą, a te masz z alarmu.
Ze stronki hadron-u ster. Maxicar powiniem Ci pasować. Pozdr.
Wejścia do masy a wyjścia do centralki centralnego w samochodzie.Jest tam sterowanie masa.
Tak sterowanie impulsami masy
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
Od 2000 roku , sterowane masą. W drzwiach kierowcy; niebieski z białym paskiem : otwórz - zwarcie do masy , zamknij - zwarcie do masy przez 200 omów.
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Sprawdź w boczku kierowcy przewody różowo-żółty i różowo-zielony. Sterowanie pełną wysokoprądową masą.
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Ja natomiast do sterowania "masą po uzbrojeniu" stosowałem proximę lub st-1000
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
nie przeglądałem twoich schematów ale: uniwersalny zamek jest na90% sterowany dwoma masami a fordowski plusami!!!
Np. w modelach od 2002, wszystko znajdziesz po stronie pasażera. Migacze: Błękitno/zielony (16, 18) Błękitno/żółty (9, 13) Błękitno/brązowy (5,8) Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Witam mam problem z centralką alarmową. otworze drzwi z pilota, wejdę do samochodu, odpalę (ale też na nieodpalonym sie tak dzieje) centralka po ok 1 minucie przechodzi w stan czuwania (tzw że gdy otworze drzwi załączy się alarm) Podaje zdjęcie schematu i opis jak podłączyłem. możliwe że zrobiłem gdzieś błąd. brązowy - kierunkowskaz+ czerwony - zasilanie...
Tak, ale nie w przypadku centralki Cyklop C2 Potrzebujesz najzwyklejszy sterownik zamka, sterowany dwoma przewodami z impulsami masy.
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Więc źle podłączyłeś tą centralkę. -12 oznacza sterowanie masą.
CAN H i Can L służą do podłączenia alarmu CAN. Tego nie potrzebujesz. W drzwiach przy kasetce tego "zółto-niebieskiego" przewodu nie znajdę ? a wcześniej napisałeś: Na wyjsciu z centralki Noxona pojawia się "-" jednak po podpięciu go po ten "niebiesko/żółty"(pin7 w kostce wchodzącej do kasety zamka) żadnej reakcji z strona auta. W takim razie jest,...
- Wysokoprądowe, w pełni konfigurowalne wyjścia przekaźnikowe (sterujące) 0.5s / 3.5s - Sterowanie masą, plusem lub pneumatyką z możliwością podłączenia bezpośrednio siłowników Masz wszystko, co potrzebujesz do wysterowania każdego typu centralnego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3154641200_1...
Wlaśnie przed chwilką zawęziłem poszukiwania, jeśli odłącze od centralki alarmowej przewód zamykania (centrala silicon prelude), to światełko pięknie wygasa. Z tego co mi wiadomo moja centrala steruje centralny zamek-masą ale po drodze powinien być jakiś moduł, który z kolei steruje siłownikami. Moje pytanie czy w tej centrali da sie skrócić czas trwania...
Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Jak podajesz masę (przez probówkę) na te przewody to zamek zamyka się i otwiera?
sterowanie masą zamek zamek sterowany masą sterowanie plusem masą
wykorzystać wyświetlacz radia wyciek passat minidisc instrukcja
termostat czajnika termostat czajnika
Wymagania pamięciowe AutoMapa: Polska i Europa Zamiennik diody S638 - 1N5406, MUR360, UF5408