Zaizoluj to a jeszcze tak myślę czy to nie któryś mikro styk w zamku się rozsypał czy na wszystkich drzwiach zapala się lampka w środku? Dodano po 21 Sterowanie jest masą więc musisz szukać problemu na niej albo coś ociera albo jest zalane mokre a klapa bagażnika ok? Tam też jest mikro styk taka myśl jeszcze
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
No w takim razie czujnika deszczu nie ma w samochodzie bo podczas opadów wycieraczki nie załączają się same. .. Okej tak też zrobię a czy nie wywali mi komputer po tym jakiegoś błędu którego będę musiał po tej operacji skasować z poziomu komputera w warsztacie jak już odpalę silnik bez tego bezpiecznika ? Druga rzecz , która jeszcze mnie zastanawia...
Fiat ma sterowanie masą że Dodano po 24 Centralny zamek jest orginalny w aucie , kluczyk niestety jest bez pilota bo ten z pilotem zaginął chciałbym dołożyć uniwersalna centralkę żeby można było zamykać auto z pilota ale nie wiem gdzie wpiąć się w instalację,centralka ma możliwość sterowania plusem i minusem
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Czy jest jakiś sposób żeby podłączyć do tego alarmu centralny zamek? Nie ma on wyjścia na sterowanie centralnym. Centralny sterowany jest masą. Może dało by się coś zmontować żeby razem grało bo nie chce kupować nowego alarmu :/
Byłbym wdzięczy za podpowiedź, jakim sygnałem sterowany jest centralny zamek w Toyocie Avensis 2008 rok T25 - masą czy plusem? Jak to sprawdzić? Wiem że na jakiejś kostce w słupku obok kierowcy? Czy prawidłowo myślę, że należy wziąć zwykły próbnik samochodowy - podłączony z jednej strony do masy i jeśli po przyłożeniu próbnika do któregoś wejścia w...
W mojej Ibizie (2001 TDI) troszkę inaczej wszystko wygląda. Otóż w białej wtyczce pierwszy kabelek na dole z lewej strony zamyka a drugi po prawej na górze otwiera. Zasilanie muszę pobrać z innego pola niż tu na fotce bo przy zamykaniu pali mi bezpiecznik 7,5A a sama centralka ma zabezpieczenie 15A więc to logiczne. Zasilanie podaję z bezpiecznika,...
Byłbym wdzięczy za podpowiedź, jakim sygnałem sterowany jest centralny zamek w Toyocie Avensis 2008 rok T25 - masą czy plusem? Jak to sprawdzić? Wiem że na jakiejś kostce w słupku obok kierowcy? Czy prawidłowo myślę, że należy wziąć zwykły próbnik samochodowy - podłączony z jednej strony do masy i jeśli po przyłożeniu próbnika do któregoś wejścia w...
z racji tego że zamek podczas jazdy sam się sterował wina jak w każdym focusie jest w siłownikach sterujących które sa w obu przednich drzwiach a dokładnie w mikrostykach które podają impulsy na zamknij bądź otwórz ( tylko nie wiadomo które drzwi podaja fałszywe impulsy, może obydwa i zamek się zablokuje że niby brak centralnego) i dalej reszte roboty...
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
podpowiem ci że w oplu sterowanie masą .... wepniesz sie na słupku przednich lewych drzwi reszte znajdziesz pod kierownią .... miernik w rękę i do dzieła
Czyli tak na chlopski rozum, do mojego nowego sterownika doprowadzam zasilanie, mase, ktore kradne z tego modułu i kable sterujące wpinam pod ten sam ktorym plynie sygnał od zamka drzwi po jego przekroczeniu do modułu. To samo ze sterowaniem kapy bagaznika i gotowe tak? Dokładnie, sterowanie masą , nie ma oddzielnego sterowania do klapy.Nie zapomnij...
Sterowanie jest chyba masą na włączniku, sprawdź przekaźniki w sterowniku.
w takim przypadku masz sterowanie z parametrem , czyli rezystorem np 1000 ohm lub inny, i dajesz otwieranie masą a zamykanie masą przez opornik.
Witam, proszę o podpowiedź, poradę - montuję w Seat Ibiza Centralny zamek uniwersalny - sterowanie jest masą na jednym przewodzie - żółto-niebieskim. Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka. Moje pytanie jaki rezystor kupić jakich parametrów, wat ??
Dzisiaj z ciekawości odłączyłem kostkę z lewych drzwi i brak reakcji na zamykanie, lewy zamek jest sterujący ale centralka powinna zamknąć pozostałe drzwi no chyba że jak kolega pisze musi mieć sygnał z lewych sterujących drzwi. Nic nie zostało tylko demontaż i sprawdzenie sygnałów z zamka sterującego. Sprawdzę i dam znać Dodano po 1 Przegrałem boczek...
No auto ma centralke 09 w VCDS i tam widać w parametrach otwarty zamknięty. Więc chyba będzie jak gemiel wrzucił(dziękuje). Pytanie co na tym schemacie oznaczają CAN H i Can L ? Po co to podłączać ? Mam zwykła centralkę noxona tam nie ma żadnych wyjść do CAN-u. W drzwiach przy kasetce tego "zółto-niebieskiego" przewodu nie znajdę ? Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/6184733400_...
W anakondach jest sterowanie zamka centralnego masą a w twoim autku(przynajmniej w większości) jest plusem, będziesz potrzebować dwa przekaźniki do tego, kolory popielato-czarny i popielato-czerwony w wiązce z drzwi kierowcy.
A skąd wiesz że przewód padł?Być może zwarło z masą i spaliło bezp.?Sprawdź go.Bez zasilania modułu będzie ciężko bo sterowanie silnika zamka raczej idzie do niego.Rozumiem że nie ma wkładki klucza z prawej?
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Witam mam problem z centralką alarmową. otworze drzwi z pilota, wejdę do samochodu, odpalę (ale też na nieodpalonym sie tak dzieje) centralka po ok 1 minucie przechodzi w stan czuwania (tzw że gdy otworze drzwi załączy się alarm) Podaje zdjęcie schematu i opis jak podłączyłem. możliwe że zrobiłem gdzieś błąd. brązowy - kierunkowskaz+ czerwony - zasilanie...
Witam . Mam problem z montażem alarmu proxima can w vw golf mk5 2004 . Chodzi o sterowanie centralnym zamkiem . W drzwiach znalazłem przewód który wysterowany masą zamyka centralny zamek lecz nie mogę ustalić przewodu otwierającego . Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o pomoc . Auto jest wyposażone w fabryczny pilot lecz on nie działa i chciałbym...
Witam, mam centralny zamek jednak tylko na kluczyk, kupiłem uniwersalny zestaw i mam w kabinie przełącznik blokady/otwierania zamka i chyba tam byłoby najwygodniej się podpiąć. Przełącznik jest 5 pinowy i działa bez stacyjki, a sterowanie jest masą czy znajdę tam wszystkie interesujące mnie przewody? Być może któryś z kolegów ma gotowca z kolorami kabli
Myślałem,że skoro sterowanie centralnym zamkiem wyzwalane jest w moim wypadku masą tj. podanie impulsu z centralki na przewody otwierania i zamykania to tak samo będzie z rozbrojeniem alarmu.U mnie alarm uzbraja się kluczem po zamknięciu jak również nową centralką.Niestety rozbroić się już nie chce bez stacyjki w obu przypadkach :not:
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
A więc nowy siłownik chodzi, lecz gdy podepnę go pod centralny zamek według kolorystyki to migacze mrugają, w sterowniku słychać przekaźnik ale siłownik ani się nie ruszy. Pomiędzy białym a brązowym jest 12V i zanika w zależności od wciśnięcia guzika w pilocie (więc sterowanie masą sprawne). Na zielonym i niebieskim nie wykrywam za to żadnych napięć
Witam mam pytanko Touran 2005 zakładam alarm pilotowy gdzie wyłapać krańcówki drzwi czytałem aby podłączyć pod sterowanie lampki niebiesko szary ale jak ona jest sterowana masą czy plusem a i niemam opóżnienia krańcówek w alarmie niestety klient sobie załatwił alarm ja go tylko mam zamontować . Za szybką odpowiedż będę wdzięczny
jeżeli zamek fabryczny to w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,trzeba zamontować dwuprzewodowy i napędzić bezpośrednio z alarmu jeżeli ma wbudowany interfejs albo poprzez dwa przekazniki gdy alarm steruje tylko dwoma masami,jeżeli zamek jest dokładany do w 99% przypadków sterowanie masą zamknij brąz,otwórz biały do podłapania albo przy module,albo przy...
Montuj uniwersalne. Kup sobie zestaw z gotową wiązką i sterownikiem. Powodzenia. Ważny jest jeszcze alarm w aucie (jeśli takowy jest) tzn. jakie ma wyprowadzenia do zamka centralnego. Większość obecnie produkowanych ma sterowanie masą ale chyba cały czas są wyjątki. Powodzenia.
hmmm , nikt nic? Dzisiaj trochę posiedziałem przy centralnym ... stwierdziłem skoro sterowanie masą to zrobię mostek na czer./nieb i masę - i drzwi się otwierają , przy mostku z przewodem czerowno-zielonym - brak efektu . gdy odłączę zamek w drzwiach kierowcy i zmostkuję z czerwono zielonym ( zamykanie) to po kilku próbach pojawia się "chęć " sterownika...
cyklop ma sterowanie masą dwa wyjscia zmierz na alarmie czy wychodzi impuls i jaki to centralny zamek okazja z allegro czy co? cyklop bez atestu ale całkiem całkiem chodzi oczywiscie w zaleznosci:D brązowy i szary na central popraw jesli sie mylę
Mam pytanko. Jaki np. ty wstawiłeś PK (symbol) lub jaki inny przyładowy można wstawić, bo na przekaźnikach się nie znam? Na przykład taki RM83-P-12V ,ważne żeby miał styki przełączane i jeszcze jedno nawiązując do sterowania z pilota: jeżeli mam centralny zamek sterowany masą nie muszę nic przerabiać, tylko wystarczy podłączyć do siłownika, tak? Tak...
http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu Dodano po 17 http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu na dwóch poniższych przekażnikach, górnego przekażnika brak. ? Sterowanie masą czyli z kostki alarmu przewód żółto/czarny i żółty masa, biało/czarny -...
Witam kolegów Mam problem z zamkiem z mondeo II a mianowicie : Pacjent mondeo 96 rok listopad szalejący centralny zamek , po odłączeniu siłownika z tyłu lewego cisza i spokój , ponowne podłączenie to samo ( nawet na podmienionym zamku z innego autka - sprawnego ) Po rozbiórce prawych drzwi widok siłownika z mondeo I Po oględzinach stwierdziłem że instalacja...
POCHRZANIŁES COŚ Z MASĄ alarmu .podepnij ją dla pewności do karoserii ,bo alarm sobie ją bierze z wył drzwiowego-jak są drzwi otwarte najpierw spróbuj podawać masę na kabelki sterujące zamkami przez próbówkę podłączoną do masy ( PRZY ZAMKN.DRZWIACH) upewnij sie że sterowanie jest pewne -masami możesz też kablami z alarmu wysterować przekażniki a one...
sprawa nieaktualna-problem rozwiązany. Chodziło o sterowanie ,asą poprzez włączniki drzwiowe a nie centralny zamek tzn o te włączniki/wyłaczniki ktore sie zwieraja gdy zamykamy lub otwieramy drzwi.
Sory Gemiel, masz rację, jeśli sterowanie leci plusem to trzeba wlepić ten przekaźnik bo komfort podaje masę ze sterownika. rozpędziłem się bo praktycznie zawsze montowałem te centralki ze sterowaniem masą i brałem tylko komfort na zamykanie i domykanie.
Mr-perch.. dzięki... wczoraj juz po sciagnieciu schematu elektryki wpadłem na to że podane kolory które krążą po elektrodzie nie są prawidłowe.... zamek naprawiony - okazało się że winne było sterowanie radiowe.... temat zamknięty PS. następnym poszukiwaczom kabli podaje prawidłowe kolory: - Czarno-żółty czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników...
A jeśli nie chcesz stosować przekaźników do odcięcia mastera w drzwiach kierowcy to wepnij się w sterowanie z zamka w klapie tam jest sygnał tylko masą na jeden z dwóch przewodów (jeden otwiera a drugi zamyka)w takim przypadku podpinasz jakikolwiek odbiornik pilota mający sygnał 3 sekundowy masą. ja tak mam założone w swojej i uważam żę jest to najprostsze...
na forum już to było, poszukaj. Centralny zamek masz w aucie? potrzebne przewody znajdziesz za wykładzina lewego słupka - te przechodzące od drzwi, nie mam pewności ale chyba cienki biały i niebieski - to możesz sprawdzić podając minus na chwilę na któryś z nich -wtedy sterują zamkiem podłączysz pod biały i brązowy centralki którą chcesz założyć Bzdury....
Wczoraj przerabiałem ten temat. Sterowanie masą nie działa ponieważ masa musi być podawana przemiennie na 4 i 5 pin w czarnym gnieździe w fabrycznej centralce(licząc od dołu, od lewej). Do tego zmiana musi następować szybko. Podawanie masy na jeden z tych pinów nie przynosi efektu, natomiast bardzo szybkie przełączanie masy z 4 na 5 i odwrotnie, normalnie...
jak dobrze zrozumiałem działanie próbnika żarówkowego, że ma się zaświecić przy otwieraniu czy zamykaniu to znalazłem dzisiaj 2 piny na których pojawia się na sekundę plus przy zamykaniu (z tego co pamiętam piny 6 i 7 w zielonej kostce modułu komfortu) i 1 pin na którym pojawia się również na sekundę plus przy zamykaniu (pin 8 tej samej kostki) Czy...
Koledzy potrzebuję rady otóż Toyota Yaris 2002 ver. Francja, z centralnym zamkiem z kluczyka, podłączam moduł do otwierania z pilota sterowanie masą i zamyka i otwiera tylko drzwi prawe, jak wiadomo w drzwiach lewych jest siłownik master ale nawet nie drgnie. Do siłownika doprowadzone jest 6 przewodów , co robię nie tak że drzwi lewe nie działają z...
Moduł jest po lewej stronie kierownicy. Sterowanie masą na przewodach niebieskim i brązowym. W tych co robiłem zawsze był siłownik, sprawwdź jeszcze raz dokładnie. Jeżeli nie ma faktycznie, to zrób tak, jak napisał piotrkokot, bo to najprostsze rozwiazanie bez ingerencji w fabryczną instalację.
Możesz rozebrać centralke i wyczyścić dokładnie druk (od strony ścieżek)poniważ jest sterowanie masą to na wyjściach jest cały czas wysoki potencjał sprzyja to powstawaniu elektrolzy po zalaniu i z tąd takie przypadkowe wariowanie zamka centr.Po wyczyszczeniu płytki lepiej ją zalakieruj zapobiegnie to powtórce "z rozrywki"
Auto posiada centralny zamek i oryginalne zamontowany sterowny poprzez kluczyk w drzwiach ? Sterownie masą biały i żółty. Instrukcje masz od centralki kupionej masz. Tam wsio jest opisane(czarny masa, czerwony +12, biały i biały z czarnym paskiem sterowanie zamkiem, żółty i żółty z czarnym paskiem do masy).
Moja żona posiada Renault Megane 1.9 dt z 1996r. Ostatnio zażyczyła sobie abym zamontował jej Sterownik do centralnego zamka z pilota. Auto posiadało centralny zamek który działał z kluczyka. Wyczytałem gdzieś że sterowanie odbywa się masą i właśnie w taki sposób podłączyłem centralkę. Działa bez zarzutu. Problem pojawia się gdy podpinam sygnał z kierunkowskazów....
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Centralnego jeszcze nie mam dopiero zamierzam zakupić i wole najpierw popytać i się poradzić. Dodano po 5 ze schematu wnioskuje że sterowanie jest masą czerwony 12v+ brązowy zamykanie i zielony otwieranie. Czy centralny w tedy będzie działał z pilota który teraz posiadam? wnioskuje też ze wystarczy mi prosta centralka bez pilota acz kolwiek z możliwością...
Witam Mam taki problem , może ktoś pomoże. Montowałem w VW T4 2001 rok alarm Proxima ZK. Zostało wszystko w/g dołączonego schematu podłączone i wszystko działa prócz zamykania i otwierania drzwi centralnym zamkiem. Proxima ma sterowanie masą więc zostały użyte inwertery SEO z minusa na plus ponieważ T4 ma sterowanie plusami centralnego zamka i wpiete...
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Czyli szukać pompki w bagażniku z prawej strony i podłączyć sterowanie MASĄ na niebieski i czarny ??!! A krańcówki?? gdzie można się podpiąć aby były drzwi i bagażnik? Oraz co (jaki kabel) odłączyć na odcięcię żeby nie odpalił bez uprzedniej autoryzacji przyciskiem z alarmu??
a ja stawiam na modół bądz jego zasilanie bo gdy jak opisałeś wciskasz cięgno to na jakimś cienkim kablu jest masa więc sterowanie działa i trzeba sprawdzić czy dochodzi ono do modułu po czym jeżeli dochodzi to na jednym z grubych przewodów powienien pokazać się plus i nie ma go bo brak zasilania modułu sprawdz po kablu bo nie napisałeś czy jest to...
Mam centralkę założoną uniwersalną ,alarm urz 0222 tylko nie ma czujników ultradźwiękowych . I mam problem z połączeniem tego wszystkiego w całość . Zamek centralny działa ,a jak podłączyć alarm do niego ?? . Jakby trzeba to zrobię zdjęcia instrukcji i wrzucę na stronę ,to trzeba poprostu jakoś aby podłączać kable czy trzeba się wpinać w kable . Powiedźcie...
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
A teraz SPOKOJNIE przemyśl! Styki NC, normalnie zwarte są połączone z masą, czyli w stanie spoczynku na wyjściach COM (brązowe u ciebie) jest masa. Styli NO, normalnie otwarte są połączone z zasilaniem. I teraz w czasie zamykania jeden przekaźnik zwiera na chwilę do NO, czyli do plusa i na jednym wyjściu pojawia się plus zasilania. W czasie otwierania...
Witam. Wymieniłem zamek w drzwiach tylnych prawych w Skodzie Fabii I 2003r. Oryginał o numerze 3B4839015AG zastąpiłem zamiennikiem o tożsamym oznaczeniu ale bez litery "G" na końcu oznaczenia. Po tej operacji zamykając centralny zamek z kluczyka bądź ręcznie ryglem w drzwiach kierowcy wszystkie drzwi oprócz wymienionego zamka zamykają się prawidłowo....
Witam. Przepraszam że się wtrącam tak w trakcie rozmowy. Założyłem podobny temat jakiś czas temu ale jest w poczekalni, więc chyba go nie widzicie. Mam podobny problem, tyle że u mnie wyglądało to następująco: Od ponad trzech lat posiadam Almerę N15 w sedanie z 97 roku z alarmem Champion Mark 2. Nie wiem czy ma to znaczenie ale jakieś dwa lata temu...
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Witam, mam pytanie odnośnie niedziałającego dociągu klapy bagażnika w Touaregu 7L. Otóż nie działa – jak klapa jest otwarta i zainicjuję zamknięcie zamka śrubokrętem, to dociąg nie działa – ale jak podepnę kable na krótko z prostownika, to silniczek w dociągu działa. We wtyczce są trzy piny, ale nie ma tam plusa w połączeniu z masą samochodu, tylko...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
sprawdz również pozostałe kable w wiązce - objaw taki jakby Ci zwierało kabel sterujący z siłownika z masą pojazdu.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Jest u góry przy bezpiecznikach, po lewej stronie kolumny kierowniczej. Poznasz po dochodzących przewodach sterujących niebiesko/białym i niebiesko/czerwonym - sterowanie masą.
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Sterowany masą - czerwono/biały oraz czerwono/niebieski. Przed podłączeniem centralki upewnij się próbówką czy odpowiednie przewody.
czemu służy ten rezystor? Jest to sterowanie c.z. z "parametrem". Rezystor, to tzw. "parametr". Zamykanie - czysta masa. Otwieranie - masa przez rezystor.
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Sterowniki które opisałeś maja wyjścia sterujące masą.Będziesz potyrzebował dodatkowo 2 przekaźników którymi wysterujesz siłownik.
steruje podanie masy
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
- Wysokoprądowe, w pełni konfigurowalne wyjścia przekaźnikowe (sterujące) 0.5s / 3.5s - Sterowanie masą, plusem lub pneumatyką z możliwością podłączenia bezpośrednio siłowników Masz wszystko, co potrzebujesz do wysterowania każdego typu centralnego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3154641200_1...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
podpinasz się pod istniejący moduł zamka,pod przewody sterujące,w standartowych zamkach uniwersalnych[nie fabrycznych] to kolory brąz zamknij i biały otwórz sterowanie masą.
Żółto/czerwony i biało/czarny Przewody znajdziesz w szarym, 24-pin złączu. Sterowanie impulsami masy
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
No ok,zobacz czy wychopdzi impuls otwierania z centralki. Jesli to zwykly zamek uniwersalny dokladany to sterowanie powinno byc masa.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Chodzi o to ,że właśnie to napięcie jest stałe i wcześniej myślałem, że trzeba jakiś czasowy przekaźnik wpiąć.. Centralny sterowany jest masa.
Wszystkie kable w drzwiach przeleciałem i plusem i minusem i dupa,dziwne bo kilka dni temu montowałem w takiej hondzie i bez problemu sterowała masa.
sterowanie masą zamek zamek sterowany masą sterowanie plusem masą
skrzyni biegów grande punto płytka modułu sterowania flash przycisk
helios tc500 wkrętak dynamometryczny
Automatyczne zablokowanie wejścia - przyczyny i rozwiązania Automatyczne blokowanie wejścia w centrali Versa - przyczyny i diagnostyka