Poszukaj czegoś co nazywa się ST 1000
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Ze stronki hadron-u ster. Maxicar powiniem Ci pasować. Pozdr.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
Potrzebuje instrukcje obslugi do tego alarmy. Czy moze ktos posiada?
Zamek sterowany masą, przewód niebieski z przycisku konsoli zamyka, a przewód szary-pin 27 w 40-to pinowym białym złączu przy BSI otwiera. Drzwi: piny 27, 5, 34, 33 też w białym konektorze przy BSI. Bagażnik: pin 16-ty w szarym 40-to pinowym konektorze przy BSI. Drzwi i bagażnik podają masę, potrzebne diodowanie po dwie diody na krańcówkę. Kierunki...
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Jak podajesz masę (przez probówkę) na te przewody to zamek zamyka się i otwiera?
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Np. w modelach od 2002, wszystko znajdziesz po stronie pasażera. Migacze: Błękitno/zielony (16, 18) Błękitno/żółty (9, 13) Błękitno/brązowy (5,8) Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Dzięki za odpowiedz , faktycznie czarny i zielony , pozycje w kosci tylko inne , czarny pozycja 2 , zielony pozycja 3 :). Po podlączeniu wszystko działa :). Temat zamykam.
Każdy uniwersalny, pilotowy sterownik zamka. Sterowanie impulsami masy. - Otwieranie - fioletowo/biały. - Zamykanie fioletowo/czerwony. Wiązka drzwi po stronie kierowcy.
Zamek sterowany masą. Brązowo-czarny i niebiesko-czarny.
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Chce podłączyś do primery z 95r uniwersalny sterownik do zamka. Może ktoś z kolegów juz robił i podpowie jakich kolorów przewodów szukać i jak jest zamek sterowany - masą czy może plusem.
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Serdeczne dzięki za pomoc,pozostałe połączenia rozgryzłem sam. Podaję opis może komuś się przyda. CZERWONY - zasilanie +12v BIAŁY - +12v kierunek NIEBIESKI - wyzwolenie alarmu masą(czujniki drzwiowe) FIOLETOWY - wyzwolenie alarmu masą(czujniki dodatkowe) ŻÓŁTY - +12v syrena ZIELONY - masa załączana po uzbrojeniu alarmu(czujniki dod.) BIAŁY - +12v kierunek...
podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
Pozycja ??? którą opcję wybrać ? Negative trigger - sterowanie impulsami "masy". apropos zamka to musisz wiedzieć czym sterujesz + czy - To jest Golf 4, więc wiadomo czym sterujesz ! (-)
Szukam przekaźnika do zmiany polaryzacji na kablach z urządzenia sterujacęgo zamkiem centralnym. Zamek steruje masą, w Fordzie jest sterowanie plusem. Czy może mi ktoś pomóc? Z góry dziękuję!
Szukam przekaźnika do zmiany polaryzacji na kablach z urządzenia sterujacęgo zamkiem centralnym. Zamek steruje masą, w Fordzie jest sterowanie plusem. Czy może mi ktoś pomóc? Z góry dziękuję!
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Przełącznika przy ręcznym nie mam. To że zamek jest sterowany masą wiem. Co masz na myśli z tą kontrolką bo nie bardzo rozumiem.
Twoja centralka ma tyle samo kabli co ta ze schematu tylko niepotrzebne wyciągnięto ze złącza :D Clarus ma sterowanie masą, żółte do czarnego, sterowanie na białych
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Steczow czy ty czytasz posty przeciesz kolega nawet opisal kolory kabli wychodzace ze sterownika pozatym tresor jest do sterowania dwoma masami i jest w kompletach uniwersalnego zamka tak jak pisalem poprzednio musi to byc sterownik sterowany jedna masa przesle ci na priv adres i typ tego sterowanika
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
wewnątrz drzwi kierowcy na module pin 10 i pin 20 masą
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
A sprawdziłeś bezpiecznik na przewodzie od zamykania?? Wydaje mi się że są tam na przewodach zamykanie/otwieranie bezpieczniki 10A. Jeżeli bezpieczniki są OK to problem musi leżeć w centralce. Sprawdź czy z centralki wychodzi masa w czasie zamykania i otwierania jeżeli masz oczywiście zamek sterowany masą.
O ile pamięć mnie nie myli to w pandzie nie ma modułu komfortu zamek sterowany jest masami i do lewych przednich drzwi trzeba zamontować silniczek w zamku.
A np pod przycisk zamykania we wnętrzu wozu. Albo pod przewody zamka (kasety), sterowanie masą.
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
Witam Przewód żółty i żółtoczarny do masy, pomarańczowy i pomarańczowo czarny ucinasz (nie będą wykorzystane) natomiast na białym i biało czarnym masz sterowanie do centralnego zamka (sterowanie masą). Nie wiem co to za bryka do której to montujesz ale pewnie potrzebne przewody znajdziesz w lewym słupku tuż obok nóg kierowcy. Pozdrawiam i przyjemnej...
to jest centralka dokładanago centralnego zamka,przy niej możesz podebrać sterowanie nim za pomocą dwóch mas.
A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Zamek sterowany masą, przewody pomarańczowy nr 629 i brązowy nr 628 pod deską rozdzielczą po stronie pasażera przy szarym module - mogą być też dwa pomarańczowe zamiast brązowego. Kierunki na zielonych przewodach w wiązce kolumny, numery 233 i 234, albo przy wyłączniku awaryjnych, mogą być też fioletowego koloru.
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
Witam Dobrze myślisz ,zamek jest sterowany masą do zasilacza.
Kierunki zielono-żółty i zielono-niebieski w złączach pod kierownicą, drzwi biało-czarny w szarym konektorze pod kolumną kierownicy, bagażnik pomarańczowo-zielony w progu, zamek sterowany masą na czarno-białym i pomarańczowo-brązowym na module wewnątrz drzwi lub w wiązce wychodzącej z drzwi do kabiny.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Podaj dokładny model i rocznik Laguny. Wygląda na to że zasilanie niby dochodzi do klapy bagażnika a z tego co kojarzę to zamek jest sterowany masą bezpośrednio z przycisku.
Po co ci schemat? Zdjąć tapicerkę drzwi kierowcy i probówka ustalić 2 przewody sterujace zamkiem(wiazka z zamka drzwi,sterowanie masą)
Sterowanie odbywa się przez podawanie impulsów masy.
Mam centralkę BX20 + podłączony do stałego plusa (gruby przewód przy bezpiecznikach) - 100% kierunki przez diody, bo jest tylko 1 przewód na kierunki masa dodatkowo na przekaźniki i na sterowanie oryginalnego zamka (sterowanie masą). Połączenia lutowane Przypadkowe otwieranie i zamykanie się centralnego bez jakiejkolwiek wyraźnej przyczyny. Zakupiony...
co mogłem spalić? Jakiś przekaźnik, czy mikrostyk, który odpowiedzialny jest za przekręcanie kluczyka w prawo Rozbierz zamek i zmierz (wymień) mikro switche. Sterowanie "masą" podłącz do jasno-niebiesko/fioletowego - otwieranie i szaro/żółtego - zamykanie w brązowym złączu na słupku po stronie kierowcy.
kiedyś chyba robiłem takiego transita i jeśli sie nie myle to drzwi pasażera a dokładnie krańcówka tam działa na rozwieranie czyli zabieranie masy przy otwarciu i tak samo kierowcy, ale u kierowcy była jeszcze normalna tylko do sygnału otwartych drzwi taka jak w oplu astrze . a zamek sterowany masami. najprościej zdjąć tapicere i symulować zamknięcie...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Tak, ale nie w przypadku centralki Cyklop C2 Potrzebujesz najzwyklejszy sterownik zamka, sterowany dwoma przewodami z impulsami masy.
W Audi A3 np. 98r. w przypadku uszkodzonej wkładki zamka można podać sygnał ręcznie. W tym celu odkręcamy 3 wkręty mocujące dźwignię otwierania maski i odchylamy plastikową pokrywę słupka drzwi kierowcy. W brązowej kostce dwa górne przewody to sterowanie zamka masą. Wystarczy nacisnąć przycisk na pilocie i podać masę na jeden z przewodów (np. przez...
Takie przewody pamiętam,biały z czarnym (otwórz) sterownie masą biały z czerwonym (zamknij) sterowanie masą. Żeby zaryglował sterownik musi podać drugi impuls masy na ( zamknij). Sterownik nad bezpiecznikami.
Honda Jazz 2001 - 2004 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/zielony Otwieranie - biało/granatowy Przewody znajdziesz w szarym 14-pinowym złączu sterownika zamka po stronie kierowcy. Honda Jazz 2004 - 2008 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/czarny Otwieranie - żółty Przewody znajdziesz w zielonym...
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
Wygląda na to że zamek szyfrowy ma na stałe "+" na wyjściu pomarańczowym. ( Potwierdza to Twoje podłączenie bo zamek masz podłączony do pomarańczowego i masy - jest ciągle zasilany) Zamek jest sterowany podaniem "-" na wyjściu fioletowym. Podłączyłbym wtedy wg takiego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/5152202900_...
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
Sterowanie zamka masą (przewody centralki łączysz według pierwszego schematu z instrukcji): - podłączyć do żółto-jasnoniebieskiego przewodu (zamykanie - w twojej centralce to biały) i fioletowego (żółto-zielonego) przewodu (otwieranie - w twojej centralce to biało/czarny) znajdującego się w wiązce przewodów wewnątrz drzwi kierowcy. Jeśli ma działać...
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Pierwsza czarna kostka ( z lewej) niebiesko czarny i niebiesko biały to kierunki a centralny zamek sterowany jest masą i rezystorem 1k na jednym przewodzie ( fioletowo czerwony) w tej samej kostce
Sterowanie z pilota wpinasz w wiązkę drzwi kierowcy (lock/unlock) w lewym przednim słupku. Sterowanie masą. Znajdziesz kontrolką.
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Witam, mam centralny zamek, sterowany masa. Wszystko dziala super do momentu podpiecia go pod alarm, wtedy przestaja dzialac mastery, tzn z pilota wszystkie drzwi sie zamykaja, ale z kluczyka juz nie. W alarmie wyjsca (czarny i bialy) z centralnego podpialem pod mase samochodu, natomiast zielony i niebieski do modulu z centralnego zamka. co moze byc...
Wymiana silniczków szyby pomogła, zamki chodzą. Dziękuję serdecznie za pomoc, a zamki w Octavii są sterowane masą.
Witam Dzięki za odpowiedź. Pytanie brzmi czy tak jest w tej centralce czy to odpowiedź ogólna dotycząca większości centralek. Sterownik centralnego zamka jest sterowany masą więc musiałbym tylko zrobić na przekaźniczkach dopasowanie aktywnego sygnału. Pozdrawiam Artur
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
W audi a4 są 2 rodzaje sterowania zamka centralnego 1 - na jednym przewodzie +/i (zółty/niebieski) 2 - 2 masy (szary i brązowo/Biały) Więc kup sobie alarm lub sterownik zamka który jest sterowany masami
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Jeżeli fabryczny zamek sterowany jest masą (tak piszesz - mam nadzieję, że sprawdziłeś), to na przewody sterujące podawaj PRAWDZIWĄ masę. Tak mają - niestety - Fordy. Czyli koniecznie musisz zastosować dwa przekaźniki.
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Jak dobrze rozumiem, wpiąłeś się w wyjścia lock out i unlock out fabrycznej centralki ? A powinieneś podłączyć się do wejść lock i unlock, piny 3 i 5 a czy tam jest sterowanie + czy masą to sobie sprawdź
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
mam jeszcze jedno pytanie , co osznacza na schemacie PK i po co on tam jest ???? PK- przekaźnik, a reszta opisu jest w załączniku "-po przekręceniu kluczyka w stacyjce zwierają się styki przekaźnika PK, oraz poprzez R1 i D3 natychmiast ładuje się C2. i teraz czas zgaśnięcia lampki w kabinie zależy od R8 i C3 który wynosi około10s, oraz następuje powolne...
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Kolego tomekseat1 to nie jest sterownik zamka tylko centralka alarmu MINI FOX wersja SENIOR z czujnikiem ultradzwiękowym FOX M1. Ta centralka nie może sterować bezpośrednio siłownikami. Konieczne jest do siłowników dołożenie uniwersalnej centralki zamka sterowanej masami i wtedy dopiero można za pomocą alarmu sterować zamkiem. Jeżeli nie masz pilotów...
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
włącznik sterowany masą sterowanie masą zamek sterowanie masą centralny zamek
router cisco ustawienia fabryczne bosch zmywarka hałas impedancja falowa
falownik powmr fotowoltaika balkonowa
Jak zresetować Midea V-ECOK280-SLX-A V8? Błędne odczyty czujników w dwukanałowym regulatorze temperatury