Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
ford ma jeden stały plus a podajesz na dwa pozostałe naprzemian minusy
system znajomego wysteruje zamki na pewno , ale mogą za sekunde odbić i jeszcze dalej te błędne impulsy które mogą zamknąć lub otworzyć auto niespodziewanie
Najprościej zrobić to na przekaźnikach, coś takiego jak na rysunku tylko że x2
niebiesko-biały pin 15 czerwono-biały pin 19 czerwono-żółty pin 11 niebiesko-żółty pin 17
Autoalarm "Skorpion" steruje sterownik centralnego minusami wiec do prawidłowej pracy potrzebny jest moduł - pod tym linkiem znajdziesz potrzebny Ci zestaw http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item...
Sterowanie minusem
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
zrobiłem sterowanie centralnym zamkiem do alarmu który podaje plus do zasilania dodatkowych czujników wykorzystując na wstępie przekaźnik który podaje naprzemiennie minus do czasowych mas JPG. Problem polega na tym że w chwili załączenia alarmu ten przekaźnik musi stale pracować co wiąże się z jego nagrzewaniem i gdyby uległ uszkodzeniu przekaźnik lub...
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Era9999 nie powiem ci czy tak jest. Co do Felicji to jest sterowany minusem ale które przewody niestety musisz sam miernikiem poszukać przy przepuście od drzwi kierowcy. POZDRAWIAM
sterowanie minusami niestety ktore kable nie powiem nie mam schematu, probowke w reke i sprawdzaj:)
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Sterowanie minusem
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Sterowanie minusem, jak model'99. Tak na marginesie, co ma can do sposobu sterowania zamkiem?
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
centralny sterowany jest masą (minusem) dobra rada: zawsze sprawdzaj , nawet to , co wiesz na 100% - nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek miłego boju z fiatem
sterowanie minusem.
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
Temat jest do zrobienia .Robisz sterowanie z przewodow niebieskiego i zielonego .Wstawiasz diody tak zeby puszczaly plusa . Na rozwarcie przewodu fabrycznego centralnego jeden przekaznik , natomiast drugi przekaznik do zmiany polaryzacji z plusa na minusa .
Model W-168 ma sterowanie dwoma minusami.
Załączam opiskę
Przy słupku od str kierowcy na dole tam gdzie wchodzą kable do drzwi sterowanie minusem.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Nie,nie!! Sterowanie odbywa się minusem.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
sterownik jest za schowkiem pasazera sterowanie minusami
w pompce jest cała elektronika ,pompki siadają bardzo często a o ile się nie mylę to w golfie jest sterowanie centralnego minusem ale nie jestem pewny.
Ja mam do swojego jednego pilota. Czy w ten sposób można zaprogramować do swojego samochodu pilota z innego auta-żeby mieć dwa. Jeżeli tak się nie da to alarm który i tak będę zakładać jakie ma mieć sterowanie centralnym zamikiem: plusem czy minusem?
A co Z TX320ST od p. Andrzeja Tymińskiego (Tymex) też mają opcje pilot scyzoryk, za dopłatą. Apropo centralnego sprawdź czy z drzwi pasażera zamyka centralny i drzwi kierowcy, jeśli tak to wystarczy sterowanie minusami do centralnego.
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Śmiem twierdzić że Corsa z tego rocznika to już miała fabrycznie pilota. Jeżeli masz alarm a nie masz pilota, jeżeli to jest alarm do którego był pilot to usuń ten alarm bo prędzej czy później zacznie to szwankować. Skąd wiesz że centralny sterowany jest minusem?
Nie znam konkretnie tego modelu alarmu ale jest prosty sposób na sprawdzenie tego. Podczas wyłączenia lub załączenia alarmu na jednym z dwóch wyjść powinien pojawić się minus (otwieranie - minus przez kilka sekund na jednym wyjściu, zamykanie - minus przez kilka sekund na drugim wyjściu). Większość sterowników centralnych zamków jest sterowane minusem....
w starej centralce zostały mi dwa kable W starej, na głównej wtyczce, czerwony to B+, a zielony idzie na krańcówki drzwi. 2 boczne przewody j/w. Tyle tylko, że w CRV sterowanie zamkiem odbywa się jedynie minusem, a sam sterownik centralnego jest w drzwiach kierowcy.
Laguna I na pewno ma sterowanie centralnego minusami a kierunki możesz podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych.
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Tak sterowanie minusem.
z tego co wiem to w Fiatach zawsze było sterowanie zamka centralnego "minusem". Jeśli znajdziesz kable sterujące zamka cent. to przez próbówkę powinieneś wysterować zamek niezależnie od tego czy jest sterowany "+" czy "-" tylko trzeba odpowiednio podłączyć żabkę próbówki (do "+" lub "-").
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
Posłuchaj dobrej rady podepnij się pod te przewody z centralką zdalnego sterowania i będzie wszystko grało, nie musisz nic dokładać bo jest w sienie zamek sterowany minusem.
Witam :D Posiadam alarm Seo Concerto i chce dokupić do niego sterownik centralnego zamka, może ktoś mi podsunie jakiś sprawdzony model? ( sporo tego na rynku) Wyjście z alarmu to sterowanie centralnym "minusem". Dziekuje za wszystkie podpowiedzi :D
Chodzi o zmianę sygnału sterowania centralnym z minusa na plus. Ciekawe po co w hondzie zamieniać minusa na plus? Przekaźniki należy skonfigurować pod pracę z siłownikiem, bo taki jest dołożony w drzwiach kierowcy. To cała filozofia. http://obrazki.elektroda.net/35_11996076...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-jak sterowany jest centralny zamek w tym autku?.,,PLUSEM" , ,,MINUSEM" czy trzeba instalowac dodatkowy silownik w drzwiach kierowcy??.. Pzdr. Mariusz
witam mam problem z podłączeniem centralnego do alarmu alarm ma sterowanie centralnym minusami a mój central w renault jest sterowany plusem może mi ktoś poradzić jak ię za to zabrać z góry dziękuje:)
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
padla koncowka sterojaca zamykaniem zamka centralnego sterowanie ,minusem , w autoalarmie to tranzystor C3246 czym mozna taki zastapic , jakis inny odpowiednik bo takiego nie moge znalezc
żółty i zielony silnik pomarańczowy i chyba biały sterowanie minusem czarny -,czerwony +
będe zakładał alarm do tego samochodu ,gdzie znajduje sie orginalny sterownik zamka centralnego (żebym nierozbierał pół samochodu) i jak jest sterowany dwu czy jednoobwodowo plusem czy minusem?
że pod wyłącznik najprościej to wiem, ale wydawało mi się że plusem, jak podłączę poinformuję, zastanawiałem się tylko czy będę potrzebował przekaźniki, jeżeli minusem to nie ....Dzięki
witam posiada ktos wiedze jak odbywa sie sterowanie centralnym w 306 plus minus i gdzie szukac przewodów z gory wielkie dzieki pozdro RAV
bo tam jest sterowanie plusem i minusem
natnij izolację na białym i żółtym podłącz jakiś przewód do jednego z nich i dotknij tym przewodem masy samochodu jak centralny zadziała to sterowanie jest minusem
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Ok rozumiem. Ale czy jest to konieczne. Jakie minusy ma moje podłączenie względem "sterowanie minusem"
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
a ktorego jak sterowanie minusem tam chyba jest?
Sześć przewody znajdziesz w wiązce do dzwi kierowcy czarno-czerwony, czarno-zielony (cienkie) sterowanie minusem pozdrawia łącz
W mazdach jest sterowanie minusem .
Witam. Jakie jest sterowanie + czy - i do jakich przewodów się podłączyć. Z góry dziękuję za informację.
o ile dobrze pamietam to zielone z paskami sterowanie jak napisal kolego dwoma minusami
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
No to jak otwórz/zamknij jest przez masę to przecież masz na schemacie sterowanie minusem. W czym kłopot?
Musisz sobie sprawić siłownik do drzwi przednich lewych / kierowcy / bo jak widzisz na schemacie tam go nie ma. Nie musi być "master". Resztę masz rozrysowane , sterowanie minusem!
brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz...
Czy centralny jest sterowany + czy na minusie Grupa fiata minusem.
Do sterowania są wykorzystywane następujące piny oraz przewody w zamku od drzwi kierowcy: 7 - niebieski/czerwony 6 - biały/czarny 8 - brązowy/czarny/żółty. Sterowanie minusem. Który kolor odpowiada za daną funkcje należy sprawdzić samemu, dlatego podałem również numery pinów, gdyż czasem kolorystyka może być inna.
Zastosuj podłączenie fig.#3 jeśli masz zamek sterowany impulsem minusa.
golf4 rok 2004 czy do sterowania zamkiem centralnym w tym modelu mozna zamontowac zwykly sterownik z pilotem sterowany minusem lub plusem ?
Sterowanie centralnym zamkiem: sterowanie minusem zamykanie - przewód szaro-czarny PIN12 otwieranie - przewód niebiesko-czerwony PIN13 Przewody w 26PIN zielonym złączu w sterowniku centralnego zamka
Sterowanie zamkami - w wiązce do dzwi kierowcy: czarno-czerwony, czarno-zielony (cienkie) sterowanie minusem
jeśli nie będę montował syreny. Masa podłączona do syrenki, nie ma w tym systemie nic wspólnego z masą zasilania centralki. gdzie podłączyć minus zasilania, Pn 1 (czarny kabel) w złączu G3
Podłączenia wykonać do przewodów zółto/czerwony,(otwieranie) biało/czerwony(zamykanie)znjadujących się w białym 6-polowym złączu konektorowym centrali zamka centralnego w okolicy wnęki na radio. Musisz użyc dodatkowo dwóch przekażników,zeby przejść z sterowania centralki alarmu, z minusa na +12V
niepamietam kolorow ale znajdziesz przewody na przednim slupku sterowanie dwoma minusami
chodzi ci o to zeby minusy zamienic z plusami tak? wiec przekaznik jego cewke wpinasz pomiedzy Plus a wyscie alarmu do centralnego a styki przekaznika pomiedzy wejscie centralnego i plus . masz wtedy zamienione sygnaly z minusa na plusa
no tak, ale teraz ktos mi sugeruje na forum forda, ze sterowanie centralnego jest minusem. Nie jest tak, ze nie zrozumialem, tylko sie upewniam ze nic nie popsuje. Musze to zrobic sam bo juz Wam pisalem co mi powiedzial tzw. specjalista z warsztatu. Pozdrawiam
Witam . Czy mógłby ktoś mi pomóc jak podłączyć alarm (czy jest sterowany plusem czy minusem )do centralnego zamka + krańcówkę.Prosił bym o dokładny opis jak to zrobić.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
Witam Jesli sterowanie zamka jest plusami to trzeba zastosować 2 przekazniki bo większość alarmów steruje minusem zamki.
Może zamiast naprawiać, to lepiej zamontować nowy sterownik centralnego zamka cena takiego urządzenia z jednym pilotem to 45 zł (sterowanie odbywa się dwoma minusami).
Możesz to sterowanie w swojej cenralce które jest sterowane plusem zamienić używając przekażników. I wtedy po kłopocie-bedziesz miał sterowanie minusem;)
Niestety nie ma przycisku na konsoli. Sa przyciski na drzwiach ale z elektronika maja niewiele wspolnego - jedynie steruja drutem dochodzacym do silownika. Podlaczylem sterowanie silnikiem sterownika przez dodatkowy zewnetrzny sterownik centralnego ale z kolei nie dziala otwieranie z orginalnego pilota centralnego (z alarmu ok) i zamykanie wszystkich...
OKI..najpierw sprawdz przez bezpiecznik czy sterowanie jest plusem czy minusem...wiem ze to jedyny ford ktory robilem ze w rozpisce pisalo sterowanie plusami a bylo minusami
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Witam mam pytanie czy wie ktoś może jakie jest sterowanie centralnym zamkiem plus czy minus w mitsubishi carisma 96 r ? Proszę o pomoc z góry dziękuje Dodano po 5 Zamykam temat Dodano po 1 Zamykam temat
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
witam pomóżcie nowemu i w dodatku kompletnemu laikowi w dziedzinie elektryki ;) Posiadam w samochodzie alarm firmy Silicon - sam alarm bez sterowania centralnym zamkiem. Samemu założyłem sobie właśnie sterowanie centralnym zamkiem i teraz nie wiem jak obydwie centralki ze sobą zgrać, żeby w momencie zamykania drzwi jednocześnie uruchamiał się alarm....
dzięki za schemat !!! centralka podpięta i wszystko działa (sterowanie minusem) jak podpowiadał kolega!!! pozdrawiam
U mnie w Audi zamek jest sterowany dwoma minusami.
A podjąc impulsy plus i minus na "krótko" pompka działa?
sterowanie minusem sterowanie minusem podlaczyc sterowanie aktywnym minusem
kostka stacyjki lanos trzeszczące potencjometry wymiana anteny teleskopowej
windows vista 17mb140 panasonic
Pionowe paski na ekranie - przyczyny i rozwiązania Renault Picasso 1.6 VTi - Prawidłowe wolne obroty