Można tak, prąd paska (urządzenia (typ) odłączanego jest nie podany): https://obrazki.elektroda.pl/2921214600_...
Zewnetrzny tranzystor i sterujesz masą. Przekaźnik podpięty do plus 12V na stałe.
Potrzebuję zmienić sterowanie na plus, które będzie sterowało tranzystorem w drugim urządzeniu. Jeśli jest to tranzystor bipolarny, to wymień go na PNP. Będziesz wówczas mógł sterować go "minusem" i nie będzie potrzeba żadnych zmian. Najlepiej przedstaw schemat lub przynajmniej szkic poglądowy co tam masz i jak to ma działać, bo póki co, wróżymy z...
Zastosuj tranzystor n-p-n ,przekaźnik w kolektorze emiter na masę. Sterowanie tranzystora w bazie plusem.
Cewkami przekaźników sterujesz minusami z tego rozbudowanego ustrojstwa , plus masz na stale. Na styki przekaźników dajesz plus ..... i to cała filozofia. Z mocą przekaźników nie przesadzaj , to tylko mały prąd sterowania!
Drogowe to przekaźnik a jego sterowanie nie musi być plusem tylko masą Sprawdź sposób sterowania na przekaźniku
Skoro nadal nic o tej szybkości i sterowaniu to starczy nawet http://obrazki.elektroda.pl/1742123500_1... Tranzystor może być http://www.aphelektra.com/go/_search/ful...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
takie "coś" robi się na jednym przekaźniku,sygnałem który masz sterujesz przekaźnik,a styki przekaźnika podłączasz do "+" i na wyjściu masz już sterowanie plusem...chyba o to chodziło? a to czy sygnał jest wystawiany przy sygna czy jego braku ustalasz za pomocą styków przekaźnika NC-NO
Sterowanie jest plusem, przekaźniki typu MOSFET, płytka to Kincony A16. Chciałbym, włączając np. kanał 1, silnik kręcił się do przodu, kanał 2 do tyłu, tylko że to robi zwarcie, bo idzie plus na masę.
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Do tego potrzebujesz 4 takie przełączniki ewentualnie 2 przełączniki plus dwa przekaźniki.
Musisz zastosować przekaźnik na 12 V, najzwyklejszy jaki jest. Sygnałem ze świateł cofania sterujesz cewkę przekaźnika a plus do zasilania kamerki/czujników parkowania bierzesz np z gniazda zapalniczki umieszczonej w bagażniku.
Brązowy - masa, Szaro czarny - plus po stacyjce, Czerwono biały - masa po przełączeniu na gaz, plus po stacyjce przy pracy na benzynie, nie wiem czy w stagu jest jakiś kabel na którym przemiennie występuje plus i masa, jak nie to podłącz przez przekaźnik, sterowany plusem z elektrozaworów.
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Załóż przekaźnik który będziesz sterował masą, a przekaźnik podłącz tak aby sterował plusem, czyli http://obrazki.elektroda.pl/2611995800_1... 86 + po bezpieczniku, 85 masa z alarmu, 30 plus po bezpieczniku, a na 87 pinie będziesz miał sterowanie plusem.
A może coś na Arduino? plus przekaźniki najtaniej i najlepiej wyjdzie.
Brzęczyk między plus a żarówkę, przekaźnik sterowany masą z krańcówki od ręcznego.Tak ja to widzę.
Plus na katodę.
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
Sprawdź czy do bezpiecznika dochodzi napięcie. Napięcie na te bezpieczniki puszcza ten przekaźnik który jest w tej skrzynce. Jeśli nie ma napięcia na bezpiecznikach to sprawdź czy do przekaźnika dochodzi stały plus akumulatora, sterowanie i ew jeśli tutaj wszystko jest połączenie bezpieczniki - przekaźnik.
Wystarczy jeden bezpiecznik. A sterowanie możesz zrobić nie masą, a plusem po stacyjce.
Rozwiązanie. Przełącznik zastosować "chwilowy" z położeniem środkowym - są takie. Ręka kolegi zrobi impuls. Jako pamięć położenia zastosować przekaźnik bistabilny dwucewkowy. Zestykami przekaźnika zasilać ledy i zwrotnice. Jedna cewka przełącza w "lewo" a druga w "prawo". Można te sterować jedną cewką, zmeniając plus -minus. Przekaźnik ma 2 zestyki...
Jeśli to silnik prądu stałego, to zrobiłbym to tak: - do pierwszego C jeden biegun silnika, do drugiego C drugi biegun silnika - oba NC do minusa lub masy - oba NO do plusa. Włączysz pierwszy przekaźnik to podasz plus na pierwszy biegun silnika. Włączysz drugi przekaźnik to podasz plus na drugi biegun silnika. Masy/minus pochodzi z nie załączonego przekaźnika
To jeśli styczniki się nie za często załączają i wyłączają to mogą zostać sterowane przez regulator plus mały stycznik/przekaźnik jak pisali wyżej, ale jak często klapią to tylko przez SSR sterowanie.
Poprostu podajesz plus na stale na jedne koncowki cewki prekaznika a do dugich podpinasz przewody z alarmu i juz masz sterowanie przekaznikami taraz na wspolny podajesz rowniez plus ktory poda ci napiecie na koncowce NO czyli normalnie rozwartej
Tam chyba nie ma BSM, to Toyota Aygo ze znaczkiem Peugeota, Sterowanie oświetleniem pewnie będzie jak to japońcu, trochę plusem, trochę masą
Żadnego przekaźnika! Rygiel zasilany jest plusem, tylko sterowanie masą.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Na próbę, zasil kamerę (nie z lampy cofania), lecz bezpośrednio z plusa akumulatora. Jak pomoże, to zastosuj przekaźnik sterowany z plusa lampy cofania.
(at)loozak12 Czy masz sterownik Vaillanta podłączony do kotła ? Jeśli masz sterownik to po co kombinować z przekaźnikiem ?
Masa na stałe na wszystkie układy, plus przełączany za [pomocą kilkupozycyjnego przełącznika, ten sam plus steruje przekaźnikami odpowiedzialnymi za wejścia - tu jeden dwuobwodowy wystarczy, drugi taki sam za kompensację, wyjścia możesz przełączać tym samym przełącznikiem co zasilanie, tylko drugim obwodem. Przu pięciu opampach to tylko 10 przekaźników....
Na moje oko to idzie gdzieś przez "zielone"zwarte sterowanie przekaźnika i stały plus. Prąd do podtrzymania przekaźnika jest o wiele mniejszy niż do załączenia dlatego po zdjęciu klemy już nie załącza powtórnie. Może zielenina gdzieś w złączu, może na przytartej wiązce, trudno powiedzieć. Najpierw zlokalizować przekaźnik który trzyma.
Możesz zrobić jak na rys.
Witam. Przy pomocy standardowego przekaźnika samochodowego na 12V. Na sterowanie cewki przekaźnika podajesz ten minus a na styki robocze plus. Wpisz do szukaj przekaźniki i wszystko będzie ładnie opisane.
Coś kolego mieszasz. Przekaźnik ten zasila 2 pompy paliwowe jak i wtryskiwacze. Sterowany jest z ECU - czyli na cewkę przekaźnika idzie plus po stacyjce a z drugiej strony dostaję masę z ECU. Jest on sterowany masą z ECU - pin 3 z ECU. Więc brak plusa ze stacyjki lub brak masy z ECU. ECU poda masę prze jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu. Później wysteruje...
Może pomyślisz nad takim rozwiązaniem? Plus z akumulatora przez przekaźnik na plus ( + ) czujnika cofania a przekaźnik byłby sterowany ze światła wstecznego - w momencie wbicia wstecznego i zapalenia się światła wstecznego przekaźnik podawałby zasilanie na czujnik. Masa ( - ) czujnika na masę światłą wstecznego ewentualnie na karoserię. Poniżej rysunek...
Nie ten schemat jest zły ponieważ: 1.Po co Ci na przełączniku ten plus po zapłonie? On nic nie zmienia bo teraz z przełącznika sterujesz masą. 2. Styk 85 w przekaźniku to "-" sterowania cewką 3. Styk 86 w przekaźniku to "+" sterowania cewką 4. Styk 30 to stały plus 5. Styk 87 i 87a to "odejście" z przekaźnika. Lepiej to zrobić zgodnie ze sztuką. Najpierw...
Jeżeli łączysz do wyjść niskoprądowych to jedna nóżka cewki przekaźnik na stałe do plusa (+12V) a druga do wyjścia OUT3 i/lub OUT4 którym sterujesz masą (0V)
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
Da się takie coś w miarę łatwo zrobić na mikrokontrolerze Atmega 8, plus wyświetlacz, plus sterowanie przekaźnikami, plus odczyt stanu przycisków.
Com dajesz plus to na nc masz wyjscie na sterowanie przekaźnika . A immo odcina to wyjscie i przekaźnik . Po chłopsku immo steruje cewką przekaźnika zewnetrznego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Kodów nie odczytasz drutem. Zasilanie przekaźnika z bezpiecznika nr 6 przez wyłącznik bezwładnościowy sterowanie z pinu 48 przewodem biało zielonym Stały plus na przekaźnik z bezpiecznika nr 5; 30A
wystarczy każdy przekaźnik zasilić przez tranzystor który będzie sterowany plusem lub minusem
Sterowanie przekaźnikiem na 24v, sterowanie plusem, dwa przyciski start i stop Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, wymiar - 10x20mm. + 2 rezystory 160mW. Tylko tyle. Robi to, może być sterowany +24V.
Steruj plusem i minusem przekaźnika jednocześnie. Zastosuj dwa tranzystory.
pod 30 podlącz plus z akumulatora 85 masa 86 przełącznik podczas przełączania ma dawać plus czyli sterowanie przekażnika 87 do urządzenia
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Niestety nie wiem jak kwestia opilkow w filtrze. Co ciekawe na zapłonie jest 9v a przez chwilę po przekreceniu kluczyka 12v i spada do 9v. Też mnie to dziwilo więc po schemacie doszedłem do przekaźnika głównego który steruje tym ustrojstwem i zgłupialem czy on steruje masa czy plusem. Po schemacie widać że niby masa?!!? Aaa chyba już rozumiem. Jak nie...
Proponuję "odwrócić" przełącznik i sterować obydwa przekaźniki plusem - będzie bez kłopotów.
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
znalazłem opis: * Modele 92/94 sterowany plusem (zastosować przekaźniki) przewody znajdujące sie w żółtym 26-o polowym złączu konektorowym na pozycjach 7 (zamykanie) i nr 16 (otwieranie) pod tylnym siedzeniem * nodele 95 sterowany plusem (zastosować przekaźniki). przewody czerwono/niebieski (otwieranie) pozycja nr 16 i niebiesko/brązowy (zamykanie)...
https://obrazki.elektroda.pl/4603407400_... i jeszcze jedno pytanko - co steruje tym przekaźnikiem ? Sterownik silnika masą , plusy są stałe.
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Faktycznie może ( i będzie bez diod, tylko - nie wyłączy sterowania przekaźnika bo sterować może tylko radio, a odetnie na końcu ruchu odpowiedni plus od silnika) - krańcówka otwarcia odcinałaby plus od NC przekaźnika B ( zamknięcia) i na odwrót, krańcówka zamknięcia odcinająca plus do przekaźnika A.
Jaki opór posiada cewka tego przekaźnika? Zwyczajnie przekaźnik włączony w kolektor i do plusa zasilania. Emiter na minusie, baza przez rezystor kilka kiloomów do wyjścia bramki TTL.
Tak, jest przekaźnik J59, chyba piąty pod sterownikiem sieci pokładowej, który jest sterowany plusem przez sterownik sieci pokładowej. Z tego samego przekaźnika masz zasilanie na bezpiecznik SC40, SC42 i SC49.
Przez włącznik,albo przez dowolny przekaźnik. Powtarzam dowolny. Sterowanie oczywiście jest plusem. Tylko powrót minusem.
Na przekaźniku ma być dwa plusy : stały(główny) i po stacyjce (85), sam przekaźnik sterowany masą z ECU po przewodzie biało-żółtym. Sprawdź też przewód z przekaźnika na świece który idzie przez bezpiecznik 80A w skrzynce w komorze silnika z prawej strony przy podszybiu.
Z ecu wyjście na przekaźnik, potem co ciekawe z wyjścia przekaźnika plus wraca na ECU, pewnie w celu sprawdzenia czy przekaźnik zadziałał. Daj maila podrzucę schemat
Panowie. W przypadku gdy moja centralka ma sterowanie plusem - do przekaźnika podaje stała masę, a sterujacy plus z centralki zarówno na pin NO oraz do cewki przekaźnika? Będzie tak dzialac? Jaki kolor kabla do słownika klapy macie w swoich samochodach, z tego co wiem to po 2009 coś w instalacji się pozmieniało (w moim przypadku punto evo 2010) Pozdrawiam
Podajesz typ przekaźnika sterowania kierunkiem który ma cewkę 12VDC, a piszesz o 24V więc jak jest naprawdę? Jeśli wszystkie przekaźniki mają cewki zasilane tym samym napięciem to nie ma problemu, wystarczą dwie diody prostownicze. Trzeba tylko ustalić czy sterowanie jest plusem czy minusem.
Cewka przekaźnika sterowana masą z ecm, plus na cewce pojawia się po zapłonie. Jeśli układ napełniony/pod ciśnieniem to trzeba sprawdzić czy ecm widzi ciśnienie w układzie. Jak zrobisz zworkę na przekaźniku to sprzęgło klika?
Zazwyczaj tak, ale czasami instalator montuje dodatkowy przekaźnik sterowany masą lub "plusem" w jakimś odległym od centralki punkcie.
Zatem może triak zwarty jest no chyba, że na przekaźniku sterowanie grzałki.
Co to za "halogeny"? Jako robocze? Z jakimi jeszcze mają się świecić? Natomiast wyjścia/nóżki przekaźnika to tak: 30 - fakt, zasilanie styku roboczego; 87 - wyjście na lampy; 86 - sterowanie (plus); 85 - minus sterowania, ale nie zawsze na masę - zależy od zaplanowanego sposobu pracy lamp; 87a to styk otrzymujący napięcie gdy nie podajemy żadnego napięcia...
Masz światła awaryjne? one i sygnał wiszą na bezpieczniku nr.20 , w dolnym rzędzie , piąty od lewej. Sygnał sterowany plusem bez przekaźnika.
Sterowanie z tylnego mg daj na przekaźnik, z przekaznika zasil przód. Przekaźnik sam zasil z plusa stalego przez bezpiecznik 15A
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Pewnie chcesz zamontować kamerę cofania ? w przekaźniku masz oznaczenia 85 ,86 i tam podłączasz jeden kabel do masy pojazdu a drugi dolutujesz do przewodu plusowego od żarówki cofania do zacisku 30 dajesz plus akumulatora a do zacisku 87 sterowane urządzenie i na nim będzie plus 12 V po włączeniu wstecznego masę sterowanego urządzenia (np. Kamera cofania)...
Moim zdaniem różnice sterowania plusem i minusem są niewielkie. Przy sterowaniu minusem czasem prościej jest zrobić sprawdzanie ciągłości obwodu elektrozaczepu, kontrolę działania styków przekaźnika. Sterowanie plusem jest dla mnie bardziej "naturalne" i łatwiejsze w diagnostyce.
Mistrzu, tam masz sterowanie plusem, a ty zrobiłeś przekaźniki na sterowanie siłownikiem.
Szary służy do sterowania modułem z alarmu, który nie posiada impulsów na zam. central. tylko masę po uzbrojeniu. Fioletowy to to samo co szary, tylko, że sterowanie plusem. Zielona pętla służy do wydłużenia czasu działania przekaźników z 1 sek. do 3 sek. po rozcięciu. Opcja ta działa tylko przy sterowaniu z szarego i fioletowego. Dla sterowania z brązowego...
https://obrazki.elektroda.pl/9442592600_... To komplikuje schemat. Na początek użyję tego schematu z MOSFET-ami, które posiadam z wylutu, np. IRF9530, i zobaczę w praktyce, jak to funkcjonuje. Nie chcę modyfikować oryginalnej instalacji, dlatego takie sterowanie jest. Aktualnie jest przekaźnik zwykły zamiast modułu w ten sposób, że...
Ciekawe to, bo na przykład przekaźniki dodawane do systemu alarmowego typu satel integra sterowane są masą. Nie mówię czy to dobrze czy źle, ale jednak przyjęli taki standard i zapewne mieli ku temu jakieś pobudki.... W systemie alarmowym w takim przypadku zwarcie wzbudzi ci alarm i pozwoli na usunięcie usterki. Gdyby było sterowanie plusem, to w przypadku...
W sumie SSR dobry pomysł ponieważ zero dźwięku załączania a niestety styczniki ciche nie są, plus kolejny taki że możesz nim sterować bezpośrednio z centralki bez przekaźnika pomiędzy. Np ten https://www.piekarz.pl/37059-przekaznik-...
Oj, to banał jest - potencjometr 10k od strony masy, opornik 15k od strony plusa.
Witam Panowie Dlaczego na przycisk do otwierania rygla czy też zwory elektromagnetycznej dajemy -, czyli sterujemy minusem a nie plusem? Układ elektroniczny, którego wejście jest aktywowane zwarciem do masy jest częściej stosowany, ponieważ łatwiej zapewnić stabilny stan "wejścia wiszącego w powietrzu". Na takim wejściu jest napięcie bliskie napięciu...
Ok dzięki serdecznie za pomoc. Mam tranzystory BC337, wystarczą one do sterowania cewki bodaj 125mA? Czy jednak wziąć coś solidniejszego , nawet gotowca Darlingtona, bo jak dobrze patrzę taki układ właśnie zaprponowałeś do sterowanie plusem przekaźnika? Dodano po 4 Jest pewien problem z tym układem dwóch tranzystorów NPN, no chyba że coś nie tak zrobiłem....
Jakim tranzystorem zastąpić oryginalny w takim module przekaźnika na 5v sterowanego plusem?
Ok to dziękuje, już jak będe wiedział który to przekaźnik to będe wiedzial gdzie są styki główne robocze, gdzie sterowanie i będzie można rozkminić , czy zepsuty jest przekaźnik, czy dochodzi plus na styki robocze, czy sterowanie przekaźnika działa. Wiadomo schematu moze nie być ale przynajmniej rozpiska przekaźników powinna być. Do starych aut np....
A to dobre pytanie. 65 i 86 to sterowanie przekaźnika. Zazwyczaj plus pojawia się po stacyjce, więc podanie plusa na ten pin bezpośrednio nic nie uszkodzi. Jednak jeśli podasz plus na pin sterowany minusem przez ECU przy włączonym zapłonie lub np. otwartych drzwiach( które czasem też uruchamiają pompę paliwa} najprawdopodobniej uszkodzisz sterownik...
Witam prosze o poradę.w suzuki brak przekaźników,światła mijania i drogowe sterowane są masą,zakupilem reflektory led i potrzebuje przerobić na sterowanie plusem. Jaki przekaźnik i jak podłączyć do której nogi,tak aby podana masa z przełączników przy kierownicy dawala plus na lampy.Chialbym aby działały zarówno świata mijania i drogowe.Proszę o wszelkie...
Czy przekaźnik i buzzer powinien być sterowany za pomocą tranzystora PNP. Jeszcze nie spotkałem takiego sterownia przekaźnikiem jak na Twoim schemacie. Teoretycznie będzie to działać ale praktyka pokazuje że lepszym rozwiązaniem jest sterowanie za pomocą tranzystora NPN podłączonym do masy (emiter) a przekaźnik do plusa zasilania. Ale oczywiście to...
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Bingo ! To jest dobry pomysl, teraz dziala b. ladnie. A czy moge cewke 2go elektrozaworu wlaczyc wtedy pomiedzy mase a tranzystor? Obydwa mialyby wspolna mase, co tez jest malym plusem.
Witam Szukam takich sterowników do przekaźnikow które będę mógł sterować poprzez dwa przewody. Sterowanie plus zasilanie.
Prawy, przedni słupek, schowana w jego wnętrzu. Co do przerobienia sterownika to wystarczy przekonfigurować przekaźniki wykonawcze za płycie sterownika radiowego (na nogi NO przekaźników podać masę bo obecnie jest stały plus)
Np odcięcie pompy. Czasem ktoś przecinał sterowanie przekaźnika. Poszukaj jak koledzy mówią sterowanie na przekaźnik oraz plus na przekaźnik.
Będzie ok, jak najbardziej jeden przycisk może zwierać do masy oba wejścia Jeśli ten przekaźnik jest sterowany stanem niskim, to prawdopodobnie wejście jest podciągnięte do plusa przez rezystor pullup. Gdyby pojawiały się jakieś dziwne zakłócenia, możesz zawsze dodatkowo podciągnąć to wejście osobnym rezystorem.
Tak najmniej inwazyjnie, nie znając instalacji samochodu, to przez przekaźnik NO/NC. http://obrazki.elektroda.pl/7500567600_1... Teraz, niezasilany i niewłączony przekaźnik zasilałby odstraszacz nóżkami 30 (+) i 87a (odstraszacz). Jak zasilisz cewkę przekaźnika 85 i 86 to rozłączysz zasilanie odstraszacza - włączony przekaźnik przełączy...
Ja u siebie mam sterowniki dopuszkowe Zigbee, działa bardzo dobrze sterowanie przyciskami albo aplikacją, ale w Zigbee jest wiele możliwości, można dodać pilota. Koszt nie jest duży, trzeba kupić centralkę Zigbee plus przekaźniki, najlepiej na chińskim portalu.
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
Jeśli kolega bardzo chce zachować niezależność sterowania oświetleniem od Satela, to można jeszcze wymienić przekaźniki bistabilne na hotelowe PBM-02. One posiadają dodatkowe wejścia załącz i wyłącz. Do INT-PP potrzebne są dodatkowe przekaźniki 12V=/230~ bo niestety w PBM-02 te dodatkowe wejścia są sterowane tylko fazą. Niestety przy takim rozwiązaniu...
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
to zależy czy orginalna instalacja w samochodzie załącza przekaźnik podając na nogę 85 lub 86 +12v czy też +12v jest cały czas a komp podaje masę, to musisz sprawdzić. jeśli +12v jest cały czas na nodze 85 lub 86 po włączeniu kluczyka, to sterowanie jest masą (jeśli 12v jest na nodze 85 to masę podajesz na 86, jeśli 12v jest na 86 to masę na 85) jeśli...
W oznaczonym punkcie ma być przejście. To nie jest potencjał masy - to 8V m.in. do sterowania przekaźnikami. Podpięte do plusa kondensatora C4. Odnośnie przelotek - w tej płytce zastosowana jest technologia STH, do takich przelotek niczego nie przylutujesz. Generalnie są podatne na uszkodzenie.
Nie zauważyłem dokładnie tej dodatkowej cewki. Czyli po to ma te dwie cewki przeciwsobnie aby nie przełączać kierunku zasilania. Wystarczy normalnie podłączyć 1 i10 do plusa, a 5 i 6 sterować minusem, tylko zlikwidować drganie styków przełącznika ręcznego - tak jak proponuje kolega, z tym że ja bym spróbował kondensator pomiędzy (+) i (-) na przekaźniku,...
Witam Podepne sie po temat mam podobny problem z tym że u mnie wogóle sie spręzarka nie załącza, jak zere na przekażniku to startuje, na uzwojenie prtzekaznika idą dwa plusy, co steruje tym przekaźnikiem pomóżcie
Przekaźnik jest sterowany plusem Mój quad nie musi mieć luzu żeby odpalić I jak naciskam hamulec to i tak nie odpala
sterowanie przekaźnika plusem wyłączanie przekaźnika plusem przekaźnik sterowanie plusem
łączyć kabel ziemia gwarancja tabliczka znamionowy amplituner instrukcja
tomtom przywracanie sharan alarm schemat
Rozmiar łożyska do krajzegi - jak dobrać? Montaż czujników cofania w Renault Megane II Cabriolet