Źle mnie zrozumiałeś , nie interesuje mnie pin 23 na wtyczce czy na gnieździe sterownika , lecz pin kluczowania masą cewkę na GNIEŹDZIE przekaźnika , czy tam nie ma z innego przewodu masy! Nie podejrzewam ,że zmieniłeś sterownik na uwalony.
Witam. Przedstawiam zastosowanie silnika krokowego w roli serwa zaworu Danfoss typu ra-n tj. z głowicą na zatrzask. Ponieważ zawór grzejnikowy miałem umieszczony w takim felernym miejscu,że głowica podlegała podgrzewaniu przez grzejnik, co skutkowało słabym ogrzewaniem. Powstał pomysł, aby coś z tym zrobić. Jest wiele sposobów najprostszy to zakup głowicy...
Steruje tym sterownik silnika, na podstawie impulsów z czujnika prędkości obrotowej. 1 impuls co 1/2 obrotu wału, 1 Hz = 30 obr/min.
Nie kombinować tylko wyjąć sterownik IAW16 zanieść do majstra zajmującego się elektroniką samochodową niech wywali immo . Będziesz miał spokój w 250PLN-ach się powinieneś zmieścić.
Kluczowym elementem jest ten podwójny przekaźnik, musi być i musi być prawidłowo podłączony, on zasila wszystkie elementy wykonawcze jak i sam sterownik (IAW-8F w ogóle nie ma bezpośrednio podłączonego "+ po stacyjce"). Pompa musi dawać ciśnienie 3 bar i jest sterowna przez ECU.
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Kompletnie nie zrozumiałe o co pytasz? Poczytaj instrukcję i podłącz według schematu Siłowniki można sprawdzić podając na przemian na przewody od siłowników „+ i –„
Panowie, a nie wiecie czasem jaki sterownik zrobić do 2 tyrystorów T142-80? Czy nie przeszkadza, że jeden jest na 800V, a drugi na 1000? Macie może jakieś informacje o nich? Np, prąd załączenia, którego nie mogę znaleźć, a nie wiem, jaki sterownik przez to? Czy układ z pierwszej strony nadawałby się do sterowania tymi tyrystorami? Można sterować obydwa...
U mnie w cinquecento też nie świeciła się marchewka, ale sterownik cały czas widział - 30 i zapalić toto był niezły problem...
Jeżeli nie masz zwarć w przewodach zasilających wtryskiwacz lub w samym wtryskiwaczy to na pewno uszkodzony sterownik silnika.
mam sterownik imb a nie ma pętli przy stacyjce więc czy jest immo??
Witam wszystkich czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie znajduje się sterownik (komputer) w cinquecento rocznik 2002 1.1 ?? Bardzo prosze o szybka odpowiedz
sterownik ??? gdzie go szukać??? bo sterownik to nie komputer
Jak ma szczęście to sterownik jeszcze obstał.P
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Witam. Mam takie zapytanie. Mam zamiar wymienić sterownik Lecho. Czy po takiej wymianie jest konieczne jego programowanie. Dodam że mam drugi taki sam wszystko się zgadza według numerów na obudowie. Na zdjęciach jest mój stary sterownik. Mój sterownik w astra f 1.4 8v a Drugi z Cinquecento
Nie chciał bym usłyszeć od gazownika, że straciłem gwarancję przez to że sam ingenerowałem w sterownik instalacji. Ale skoro to tak nie działa, no to czas zakupić kabelek :D A z ciekawostek powiem, że wczoraj zresetowałem mapę benzyny i przejechałem się 50 km, w różnych warunkach. Po powrocie wyłączyłem adaptację, i dzisiaj o dziwo bez błędu w sterowniku...
Skoro jest aparat i moduł zapłonowy, to silnik jest na gaźniku, więc nie ma sterownika silnika (wtrysku), jest tylko sterownik zapłonu (Digiplex 2), jak otworzysz maskę to jest na lewym (czyli po Twojej prawej) nadkolu.
Czujnik na termostacie podaje informację do ecu o temperaturze cieczy, na tej podstawie sterownik wydłuża czas wtrysku przy zimnym silniku
Witam Podłączyłem w Fiacie Cinquecento sterownik zamka centralnego z pilotami (scyzoryki). Wszystko działa, poza wyjściami na kierunkowskazy. Mianowicie, wpinałem się w kable kierunkowskazów z tyłu skrzynki bezpieczników, ale jedyne co udało mi się osiągnąć, to miganie kontrolki kierunków, awaryjnych, i po wpięciu się w jeszcze inny kabel od przekaźnika...
To pewnie spadł, lub przerwał się jeden z przewodów podcisnieniowych idących do pokrywy gaxnika, lub podciśnieniowy sterownik zapłonu szwankuje. Sprawdź te przewody najpierw
Witam wszystkich mój problem rozwiazałem kupiłem cały sterownik oczywiscie uzywany i skonczyły sie kłopoty. POZDRAWIAM
Okazało się że padł sterownik . Wymiana załatwiła sprawę. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Z którego sportinga masz te zegary? MPI czy SPI? SPI, czyli CF2 miał taki sam układ zapłonowy (i sterownik silnika) jak CC900. Skąd podłączyłeś sygnał do obrotomierza?
Ja bym kupił sterownik zamka jak masz centralny skoro jest kłopot z instrukcją.
Witam serdecznie. Do cinquecento 900 został włożony silnik 1.2 82KM z fiata bravo. wiązka z kabiny do przedziału silnika z cinquecento 1.1 sporting. wiązka osprzętu silnika pozostała orginalna. Sterownik silnika Bosch motronic. zasilania 15 30 są podpięte. po przekręceniu kluczyka napięcie na pompie pojawia się na kilka sekund (objaw normalny). słychać...
:arrow: Romdasz- nie wiedziałem że sterownik tego Aisana ma funkcję samodiagnozy.Nanplex owszem tak,ale to zapłon. Kolejny mit.
przełożyłem kable wn i zasilające z kompa,bez efektu to samo .Więc jednak sterownik poszedł tak że sam sie nie bede za to zabierał oddam do mechanika
Widocznie sterownik tak odcina zapłon że tak to wychodzi na obrotomierzu bo nie ma układu opóźniającego w obrotomierzu.
Już pisze-wysylasz sterownik, robię co trzeba i płacisz za to dwie stówy plus koszt przesyłki. Ty musisz tylko odłaczyć puchę immo aby sterownik się nie zsynchronizował na nowo. Pasuje?
podmieniłem sterownik i nadal się nie włącza silniczek .Czy może ktoś miał podobny problem . Z góry dziękuje za pomoc
Z tym że sterownik już podmieniałem i nic ale było to przed oringiem więc jutro muszę na spokojnie jeszcze raz wszystko przeanalizować. Dzięki.
Najtaniej kupisz sam sterownik z pilotami, możesz kupić również alarm, teraz już chyba każdy steruje zc. Pamiętaj, że jakość jest powiązana z cena.
Oczywiście, że była ale do niczego nie potrzebna... A u ciebie, żeby sterownik zgłosił uszkodzenie sondy to trzeba się nieźle postarać. To prymitywny sterownik, sonda bez grzania więc tym się nie sugeruj, że błędu nie ma masz. Zacznij od czujnika temperatury.
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
fiat cinquecento 700 /900 o ile dobrze pamietam jest wyposazony w sonde lambda oraz taka nieduza jednostke sterujaca , przy nagrzaniu sie sondy wysyla ona impulsy do sterownika , jesli natomiast jest uszkodzona sonda to sterownik nie majac danych o skladzie mieszanki moze ja nieodpowiednio dawkowac . sada dziala dopiero po nagrzaniu ja przez spaliny...
Witam, zamontowałem do cinquecento instalację lpg,mam jednak pytanie bo nie jestem pewien z jakich wężów podłączyć wlot i wylot wody oraz gdzie podłaczyć zasilanie i impuls z cewki mam sterownik stag2-g?,poniżej załaczam fotki,proszę napiszcie do których z tych węży się podłaczyć i czy do tych dwóch kabelków przy cewce podłączamy do jednego z nich zasilajacy(czerwony)...
Jeżeli coś pyka w alarmie to dobrze sa oznaki że może coś z niego będzie. Ale uważam lepiej kupić nowy sterownik i wpiąć go w miejsce starego. Jak znajde swoje instrukcje do foxa to prześle pozdrawiam
Temperatura powietrza powinna być raczej wyższa przy silniku ponad 90 stopni. Lambda spada poniżej 1 ? Bo na obu zrzutach masz ponad 1. Trochę niskie ładowanie akumulatora jak na SPI. Niższe przy podwyższonych obrotach niż na jałowych Obroty jałowe nasz na początku tabelki a sterownik dąży do obrotów biegu jałowego czyli 848 na minutę. Czyli masz odpowiednie...
A jak wyglada gaznik , tzn czy ma luzy na osiach przepustnic? Byc moze go zalewa na dziendobry i musisz kilka razy zakrecic zeby cos zaczelo sie dziac... Jest to przypadlosc ktora zdarza sie w tych modelach. Poza tym jest jeszcze sterownik elektroniczny (po stronie kierowcy tuz kolo nadkola) sterujacy zaplonem. Jemu tez bym sie przypatrzyl. Pozdrawiam
Jeśli w aucie jest alarm i centralny camek, to pewnie ten alarm otwierał drzwi z pilota ( gdy był sprawny). Można próbować naprawić stary alarm lub kupić nowy (najtańszy-nieco ponad 100 zł)lub kupić sterownik radiowy bez alarmu lub z funkcją prostego alarmu (około 70 zł).
witam wszystkich, posiadam FIAT Cinquecento 900 z jednopunktowym wtryskiem paliwa, zaparkowaem auto calkiem normalnie w grudniu przed duzymi sniegami (na dworze), gdy snieg zniknal juz go nie odpalilem, 1. zapala sie kontrolka od wtryskow, 2. pompa paliwa nie ciagnie paliwa, 3. nie ma iskry pompe sprawdzilem i dziala, kupilem drugi sterownik do ukladu...
Mam cc900 i zrobilem niedawno ele szybki. chcialem zrobic z dwoma sterownikami od strony kierowcy ale to nie mialo sensu w cc poniewaz standardowe miejsca pod sterowniki sa tak rozmieszczone ze kierowca ma bezproblemowy dostep do obu i nie trzeba nawet ruchu tulowiem by zasterowac szybke pasazera a do tego nie trzeba rzezbic w autku. Dodano po 9 poza...
No to tak, nie próbowałem odpalać go na włączonym alarmie co zrobię jutro, syrena nie jest na kluczyk, jedyne co mogę zlokalizować to syrena i odbiornik ir. Potem kable wchodzą od odbiornika pod wygłuszenie i nie ma widu ani słychu o alarmie... Jutro poświęcę to popołudnie i zdejmę wygłuszenie. Nie mam doświadczenia żadnego z alarmami jedynie z elektryką...
zakladasz sterownik do innego auta i bedzesz wiedzial czy jest sprawny , np seicento . lub punto 1, 55km . tylko wczesniej odlacz centralke code oile taka jest . a co do wgrania nowego programu to serwis Fiat odpada . oficjalnie nie ma takiej mozliwosci
Ten sterownik nie mierzy temperatury sondy ani nie steruje jej grzałką - jest włączona na stałe! Nie znasz tego sterownika - daj spokój. Żeby zaświecił CHECK z powodu sondy naprawdę trzeba się postarać. "Książkowe" podłączenie instalacji LPG II generacji w tym aucie obejmuje emulację sondy na masę (czyli symulowanie jej awarii) i... odcięcie kontrolki...
Witam, posiadam Opla Astrę G. Wentylator chłodnicy jeśli się włączy (temperatura załączenia wynosi około 92'C) pracuje tylko do momentu kiedy silnik jest włączony, jeśli wentylator się włączy a ja zgaszę silnik to przestaje chłodzić. Zdaję sobie sprawę, że auto zostało tak zrobione, ale chciałbym mieć w samochodzie zamontowany taki układ, który pozwoli...
zgadza się, jest to bardzo prawdopodobne, sprawdziłem to, był zciągnięty wąż od filtra powietrza do gaźnika, następnie próbowałem odpalić i nadal nic, wiec ja stawiałbym na układ elektroniczny ale jest dosyć drogi wiec nie chce wyrzucac pieniedzy w błoto, jesli ktoś wie co to może byc, to prosze o pomoc :) Dzięki z góry :) Dodano po 6 mając na mysli...
Sterownik powinien widzieć obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem, tyle, że wtedy mogą być błędy komunikacji spowodowane zakłóceniami EM i spadkami napięcia. Błędy dotyczące przekaźników (Relay) i zasilania (ECU Supply) nie mają związku z odłączeniem czujnika położenia wału i nie powinny się pojawiać. Skoro wtrysk podaje paliwo, iskra na świecy...
półoś cinquecento cinquecento cinquecento chłodzić cinquecento immobilizer
wymiana grzałki odbiór satelita miernik kathrein
polskie radio dwójka wentylator openbk
Piec gazowy nie działa po odłączeniu zasilania - przyczyny i rozwiązania Ustawienie podajnika papieru w drukarkach Konica Minolta