podepne się pod temat, audi 80 '89 1,8 PM jest możliwość diagnozy? bo ani migowe ani vag jak narazie nie przynosi rezultatów co ciekawe w gnieździe brak pinu linii k a do drugiego gniazda brak zasilania
Uszkodzony sterownik "Digifant" najprawdopodobniej. I zmień mechaników w B4 ma normalną diagnozę z podglądem parametrów.
Sterownik Digifant od 93 - 96 roku , sterowanie zaworem wolnych obrotów masą z pinu 30 ECU , a drugi pin 12V po kluczyku. Simos po 96 , przepustnica zmotoryzowana.
Witam, czy ktoś montował ten układ do Audi 80 z silnikiem ABK na sterowniku Digifant?
1. Wydaje mi się, że pierwsze roczniki vw T4 nie miały. 2. Z 5 cylindrowych były chyba tylko w T5, 4 cylindrowe to np. Corrado, Golf, Passat 3. Nie mam pomysłu, nawet nie pamiętam jak to wyglądało. Generalnie dużo przewodów nie ma, więc na upartego samemu wiązkę można na nowo położyć.
Schematu szukaj od Golfa III 2.0 GTI - 16V kod silnika ABF. To będzie dokładnie to co masz Ty! Dodano po 29 I sterownik to Digifant!
prosze napisać jezeli ktoś wie jaki jest numer przekażnika napięcia sterownika w audi b4 2.0 benzyna kod abk. i gdzie on sie znajduje.Buja napięciem sterownika (digifant). musze go wymienić.
A gdzie w PASSACIE z 1989 roku silnik PB, 1,8 benzyna, sterownik DIGIFANT II znajduje się złącze diagnostyczne. Prosze o podpowiedź
od Polo g40 sterownik Digifant DF1
Dioda. Ona się przepala dlatego, że zamyka się przez nią prądy jak jest uwalona masa silnika. To najczęstsza przyczyna awarii tych sterowników, zawsze powstaje wtedy kiedy mechanik przy wymianie skrzyni lub elektryk przy zamontowywaniu rozrusznika nie podłoży plecionki pod jedną ze śrub. Czasami plecionka też ugnije. Po naprawie sterownika nalezyy nieco...
jaki motor???????? Dodano po 22 numer sterownika z imo czy bez??
On próbuje wsadzić sterownik Digifant w miejsce Digijeta, bądź wsadza Digijet II
A co ma numer nadwozia do sterownika Digifant z VAF-em (2E) w tym przypadku ?
Kod silnika AAC, sterownik Digifant MP4.1 bo tam innych 2-litrowych nie było. Iskra jest czy nie, bo nie napisałeś tego jasno?
Witam, odgrzebałem temat bo mam ten sam problem. Poszukuję tyrystora TE2443 lub jakiegoś zamiennika. Dokładnie do sterownika Digifant do VW GOlf. Pozdrawiam
witam, czy ma ktoś wiedzę na temat różnic pomiędzy sterownikami BOSCH DIGIFANT DF1 nr 0 261 200 330 (oem 030 906 022 c) a sterownikiem 0 261 200 574 (oem 030 906 022B). jedyne co znalazłem to różnice eprom 27c256 , eprom 27c64 . ocb?
Temat Zakończony. Zapłon ustawiony, co prawda po dwóch dniach męczarni. Rada dla użytkowinków samochodów ze sterownikiem Digifant "NIE RUSZCZ APARATU ZAPŁONOWEGO" bo ustawienie jego to istny koszmar.
Jeżeli jest sterownik Digifant , to nad kasetą bezpiecvzników jest dodatkowy przekaznik opóznionej pracy pompy paliwa , sterowany czujnikiem cisnienia paliwa 1,2 bara.
Moduł ma zasilanie ? Kabelek ze sterownika do modułu cały?
Tam jest ten nieszczęsny digifant, z tego też względu jestem w stanie obstawić uszkodzenie sterownika
Sterownik Digifant , sonda zawieszona; zasilanie grzałki (plus) po przekaźniku , masa ze sterownika pin 20; sygnał sondy; pin nr. 17 sterownika , a masa pin 42! Kolorów nie znam , identyfikacja za pomocą omomierza . Te pomiary ,które wykonałeś nie pasują do niczego - źle podłączone.
Poprzekładałeś wszystkie czujniki? 3A to ke-motronik a ABK to już Digifant i jeśli nie przełożyłeś to sterownik może dostawać złe dane.
Przy tak starym aucie może być wszystko na początek pomiar kompresji silnika czarny dym sugeruje duże spalanie oleju silnika. No gdzie, spalany olej to niebieski dym. Patrząc po roczniku to silnik 2E z Digifantem chyba tylko w chodzi w grę - więc albo uszkodzony sterownik Digifant, albo dziurawy regulator ciśnienia, albo diabli wiedzą co jeszcze -...
Witam Jak uściślisz temat, to Ci podeślę. Dla tych samochodów np. ten sam silnik i rocznik, a montowali trzy różne sterowniki Digifant, Jetronic, Motronic. Zmiany w ciągu roku - inaczej od 01/87 do 08/89, a 08/89 do 10/91r. - itd...
Miałem kiedyś Toledo z silnikiem 2E 2.0 115km. złacze diagnostyczne jest w postaci dwóch kostek pod mieszkiem dzwigni zmiany biegów, ale można było sie połaczyć tylko z ABSem. Sterownik Digifant ma samodiagnozę na diodzie LED podłaczonych bezpośrednio pod komputer pod jednym przewodem Pozdrawiam Sławek 8)
Sterownik to VW Digifant 3, niestety numerów samego sterownika nie mam bo większość jest starta
rafal19951601 , nie ma tam żadnego "zaworu zimnego rozruchu". To co usiłujesz tak nazywać, to wtryskiwacz rozruchowy, pracujący tylko i wyłącznie w obecnosci sygnału rozrusznika. Nie ma nic , do pracy silnika na biegu jałowym. W dodatku nie spotykany w tych silnikach od mniej więcej 1993 roku - zmodyfikowano wtedy sterownik Digifant, jego funkcje przejęły...
Nie Vin, tylko oznaczenie silnika. ew. jaki sterownik - simos, digifant czy jeszcze co innego?
Witam! Poszukuje wsadu do sterownika Siemens Digifant 023 906 022 H. Może ktoś ma przez przypadek. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Daj do sprawdzenia rozrząd.
Witam, trafiłem w sieci na artykuły o "Vanagon syndrom" czyli zaburzeniach w pracy przepływomierza klapkowego sterowników Digifant. Problem na tyle częsty i poważny że doczekał się nawet serwisowego rozwiązania o numerze 025 906 302A http://obrazki.elektroda.pl/1281766000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1063500400_1...
Sprawdziłem przekaźnik jest dobry. Sonda niestety nie wymieniana od nowości 195tys.km( trzy przewody Bosch 0 258 003 181/182) podaje 0V. Zastanawiam się czy to załatwi sprawę przerywania. Czy to jest jednak pompa paliwa. Pierwsze jednak wymienię sondę- orginał strasznie drogi, poszukam coś w zamian. Czy ten samochód można zdiagnozować- ma dwa złacza...
Zobacz w tej rozpisce, ale imo nie są zamienne, był digijet, a podstawiasz digifanta z regulacją lambda
IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne Czyli jak nie brzęczy, to nie ma zasilania sterownika. Bądź mądry człowieku i dojdź co tu ktoś namodził bez prucia wiązki. Sterownik Bosch 0 261 203 349 . Czy zamiennie podejdzie Siemens 037906022GD ? Do czego zmierzam - nowsze sterowniki Digifant ponoć miały możliwość diagnostyki po...
Witam. Chce zmienić program sterownika Digifant 1 silnik PG (1,8 + sprężark mech.) Jest to sterownik z 92` roku, posiadam program fabryczny i tuningowy (wsady), programator również, i teraz moje pytanie: czy przeprogramowanie softu moze spowodowac uszkodzenie epromu jesli ów soft okaże się nieprawidlowy, czy da sie zczytac oryginał i jak to wogóle wszystko...
Czyli sterowanie silnika to też swap? Bo 9A oryginalnie ma KE-Motronic, a ten sterownik to Digifant od PG(1.8 G60).
okazało się że był uszkodzony sterownik
ale jaki bedzie na 100% prawidłowy ?? ktos moze wie ?? aha sterownik jest siemens
nikt nie ma tego wsadu chodzi o ibizę z 1995roku.jest to sterownik firmy siemens typ wtrysku digifant.
patrz na schemat i na zlaczu sterownika
ad CLIT byłeś na świecie jak to auto wyprodukowali ? O ile się pomyliłem w latach produkcji ? Kto szanownemu koledze rangę "specjalisty" dał ? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Nie ma tam żadnego mapsensora w sterowniku - to digifant, z przepływomierzem...
A co tam masz, Digifant?
Witam, czy mógłby mi ktoś sprawdzić czy ten wsad jest przerobiony, czy to oryginał? Wsad pochodzi z silnika PG z VW Passat B3 1.8. Teoretycznie miał być na 160KM. Wsad odczytałem z kości 27C256 programatorem SeProg. Sterownik to Digifant DF1 0261200346 037906022 DP Z góry dziękuję i pozdrawiam.
dzięki elktrit za odpowiedź , czyli nie pozostaje nic innego jak włożyć 2E zapiąć sterownik digifanta (tylko wyjścia na pinach są chyba inne) i tyle , bo kupić ADY to nie lada gratka
Nie widzisz że to kompletnie co innego? 9A to oryginalnie KE-Motronic, G60 to jakiś Digifant. Sterownik to KE-Jetronic od sinika PL, i penie nawet taki tam masz, a nie 9A.
Witam wszystkich.Silnik to 2.0l typ 2e 8 zaworowy, wielopunktowy wtrysk, sterownik digifant pierwszej generacji. Temat przerywającej pracy silnika było wiele i skorzystałem bardzo. Lewego powietrza nie bierze, wysokie ok, przepływomierz na 80%ok, został mi ten czujnik jak w temacie i sonda lambda. Silnik jak jest zimny to działa super jak temp. wzrasta...
Pewnie nic nie sprawdził i nic nie pomierzył, a dodatkowo trwa w błędzie co do sposobu dzialania tegoż. Zasilany "plusem" z tego samego obwodu (bezpiecznika) co elektrozawór EVAP i IACV. Sterowany z pinu "6" sterownika Digifant, pod warunkiem że pinie 32 tegoż pojawia się sygnał pracy rozrusznika. Pracuje tylko i wyłącznie razem z rozrusznikiem. Paweł,...
Knock sensor nie ma nic do odpalania, czy działa, zobaczysz dopiero powyżej 2500 obrotów obserwując lampą stroboskopową jakiś element koła zamachowego. Skoro twierdzisz, że sterownik jest dobry, przyglądnij się przepływomierzowi, może klapa pomiarowa zacięła się w pozycji otwartej
Trzymaj, Digifant silnik ABF.
ja w swoim sterowniku mam w orginale pamięć 27C256 (digifant 3.2) i zastąpiłem ją 28C256 oczywiście przez drucianą przejściówke :)
No i co ty człowieku piszesz? To jest samochód z 1992 roku, silnik 2.0 Litr, oznaczenie 2E. Sterownik silnika Digifant. Tam nie ma adaptacji przepustnicy VAG-iem, bo ona nie posiada nastawnika. Poszukaj takiego samochodu na parkingu i zajrzyj pod maskę. No a jesli byłby nastawnik w tej przepustnicy to po co montowany jest regulator wolnych obrotów -...
"0 261 200 294" to digifant 2 ale sterownik silnika a nie przepływka. Zresztą zobacz sobie sam http://www.atpelectronics.co.uk/Catalogu...
Skoro już o to pytasz nie wnikałem w to jeszcze, bo mam inne rzeczy na głowie. Jest dwa A/D w jednym module i prawdopodobnie pozostałe dwa A/D w drugim module [url=http://aleksandriya.kir.olx.ua/obya... one. Komputer nie jest pierwszej młodości, bo (nie pamiętam dokładnie)...
Mam Passata '92 , silnik 2E , Digifant , no i gaz LANDI sterownik VOILA
podaj dokladny model sterownika i rok.
Sterownik silnika jest niediagnozowalny, to stary digifant 38 stykowy!
Witam.. Mam pytanie do szanownych kolegów .. VW tool zawołał o login którego niemam bo sprowadziłem sobie autko z niemiec ..VW Passat b4 94 pażdziernik 2.0e sterownik digifant Skad wziąść ten login i co może się stać po wpisaniu kilkakrotnie złego? Przy zapasowym kluczyku mam jakieś blaszki z numerami ale nijak to niepasuje do loginu który potrzebuje.....
Po montażu silnika masa dobrze przykręcona do skrzyni? Jak nie to na 99% masz już uwalony sterownik.
Czyli masz Digifant (Digijet), kupiony sterownik powinien działać prawidłowo Zacznij od sprawdzenia rozrządu
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do sterownika silnika audi 80 b4 abk dokładnie mi chodzi jaki jest pin zasilający sterownik i pin do Lini diagnostycznej sterownik to SIEMENS 5WP4 118 DF-1 DIGIFANT z góry DZIĘKUJE PANOWIE :D
Witam. Posiadam Passata z digifantem, chce włożyć sterownik silnika z PB 112Km, który miał złącze diagnostyczne.Pytanie teraz z jakiego pinu sterownika z PB trzeba poprowadzić kabel do diagnozy . Bardzo będę wdzięczny o odpowiedz
W mono motronicu był regulator ciśnienia paliwa sterowany podciśnieniem w kolektorze, więc jakaś tam namiastka korekty dawki po obciążeniu była (no i była sonda). Auta na tym wtrysku dużo paliły i były strasznie mułowate. Digifant miał przepływomierz klapowy.
Jeśli masz skrzynkę bezpiecznikową pod maską to tam może być złącze OBD1, ale może być też w osłonie nad nogami kierowcy, lub schowane gdzieś, bo mało kto wiedział w tamtych czasach do czego te wtyczki służą (najczęściej czarna zasilająca + i - i biała K i L) Vagiem można odczytać błędy ale dane bieżące nie koniecznie KE-Jetronic Digifant A tak w ogóle...
Pierwsza ścieżka na pcb pod złączem. Zdaje się, że przy próbie odpalania wtryski cały czas leją - ale nie weryfikowałem tego szczególnie. Niestety ktoś uczynił rękodzieło i poleciało... Zrobiłem nowe połączenie ale teraz to już po ptokach jeśłi chodzi o ten sterownik.
Podaj ilo pinowy sterownik
Jest to ten moduł co ma 2 wtyczki(ale jedna wykorzystana),plastikowa obudowa,z czerwonym deklem,napis ECS na nim,no i rurka do podciśnieniowego wyprzedzacza zapłonu(umiejscowionego wewnątrz modułu) Posiłkując sie schematem podpiecia tego modułu w Fordzie mozna go zadaptować do tego nissana,ja go wsadzałem do sereny.Problemem moze być to że jest on do...
passat 1990r. silnik 2E digifant DF1 sterownik 1992r. nr 037 906 022 FL bosch nr 0261 203 158 przepływomierz nr 037 906 301 bosch nr 0280 202 106 może ktoś ma dostęp do numerów katalogowych:cry:
Witam. Nie dziw się że są w cenie, to typowa usterka w tych sterownikach. Trzeba brać jakie są bo to bardzo chodliwy towar. Pozdrawiam.
Dość popularny DIGIFANT II. Passaty B3/4, Golfy - z dwulitrowymi silnikami. Sterownik dostępny w cenie złomu jak mi się wydaje.
Witam mam seata toledo 2.0E z 96r. padł mi komp ECU SIMENSA DIGIFANT 45pin 037 906 024AP niestety ten sterownik jest bardzo kosztowny nawet używany więc chcę zmienić na DIGIFANT 38pin 037 906 022FL BOSCHA ten drugi też występował przy takich silnikach. mam schematy obu mam prośbę aby ktoś mi napisał które piny gdzie przepiąć. Z góry dziękuje za pomoc....
Siema, spisuje sobie wszystkie piny do licznika MFA aby go uruchomić w B3 2.0 2e 1992 rok, wszystko już znalazłem poza przewodem sygnałowym o spalaniu (licznik to pełen elektronik, wcześniej siedział też w B3 2.0 2e i działało wszystko, wiem to od poprzedniego właściciela), wiem że pin 26 licznika to spalanie ale gdzie się wpiąć do sterownika, wiązka...
Witam Miałem takie same objawy w moim T4 2.0 z 91r., mechanik stwierdził, że mam uszkodzony czujnik ciśnienia w sterowniku silnika http://t4-wiki.de/wiki/Geber_G71_(Saugro... Podobno to jest wada T4 z silnikiem aac 2.0. Mechanik powiedział jeszcze, że samochód gaśnie bądź pracuje nierówno bo dostaje zróżnicowaną dawkę paliwa przeważnie...
witam Miałem też ostatnio problemik z digifantem,zimny lut w kompie na diodzie,schematów nie posiadam ale można go przecież rozebrać i usterka sama sie objawi,ten digifant mial czujnik map w sobie,vw t4 90r.
T4 2,5 to na Digifancie, te sterowniki były trwałe, miały swoje bolączki, ale nie w tym obrębie. Może być tak, że go po prostu wręcz zalewa, dlatego pytałem czy po zgasnieciu odpala od razu czy z trudem.
Albo pompa nie dostaje zasilania, albo wtryskiwacze. Tam jest sterowanie fullgrup, więc wszystkie dostają zasilanie +12V z tego samego przewodu, sterowanie masą przez sterownik z drugiego. Pompką steruje Digifant poprzez przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jest tylko jeden. Pompka powinna uruchamiać się na chwilę, po przełączeniu kluczyka w pozycję...
schemat będzie banalnie prosty jak zwykle będzie wszystko zależało od logiki programu zależnie od samochodu będzie kwestia podpięcia sie do lambdy bo w niektórych przypadkach (np. KE-Jetronic,DIGIFANT) można władować się do sterownika i z niego wyciągnąć gotowy sygnał dla nas. można by to zrobić na '51 bo nic szybszego nie trzeba.
a to ten starszy model to w takim razie pin 18 (tu domyślam się wszystko gra) a co z pinem 25 sygnałna cewkę? jeżeli jest sygnał z CKP do ECU i są wszystkie zasilania i masy a nie ma sygnału z ECU na cewkę to raczej sterownik padnięty
Witam. Mam problem z Passatem b4, silnik ABF 2.0 16V GAZ. Problem taki sam na gazie i benzynie. Jak jest zimny pali na strzała, pochodzi z 15 minut i gaśnie. Na postoju i w czasie jazdy tak samo. Zazwyczaj jak MFA pokazuje ok. 70 C temp. oleju. Ciepły potrafi odpalić i zaraz zgasnąć. Musi ostygnąć. Czasami zdarza się że ciepłego przegazuję porządnie...
sterownik 38 pinowy bez samodiagnostyki bez złącza diagnostycznego Digifant 037 906 022 ED nie ma nawet kontrolki awaryjnej pracy - to pewne Dzwonią dzwonią, tylko nie wiadomo w któym kościele. Sprzedaj b3 kup b5 i już masz lampkę na którą lubisz zerkać a ona miło miga w twoim kierunku.
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Chciałbym odcinać zapłon z paliwem właśnie po to żeby nie lało się z wtrysków na czas odcięcia zapłonu. Błędne założenie. Nie potrzeba odcinać zapłonu, wystarczy same wtryski. Tak to działało w kontroli trakcji np w poczciwym Digifancie (sterownik wtrysku stosowany np w grupie VW z 15 lat temu).
sprawdz czy na sondzie tyle samo jest,byc moze slaba masa przeklamuje wskazania sterownika gazu,bo jak domyslam sie sprawdzales przez program?
Mialem zamiar przerzucić silnik tego seata(Digifant) do pasata silnik jest na sterowniku siemens 5WP4304 VW 037 906 024 BE mam jednak problem jak zrobic by chodził bez imobilajzera czy da sie to zrobic w prosty sposób? czy odrazu zrezygnowac z takiej przeróbki? prosze o pomoc.
Tam jest digifant i nie ma jakiejkolwiek możliwości odczytu usterek ze sterownika silnika. Jak znalazłeś złącze diagnostyczne to nie jest ono napewno połączone ze sterownikiem silnika to jest tylko do diagnozy abs, airbag.
W zeszłym roku krótko po ostatnim powyższym poście, montując u siebie klimatyzację manualną doszedłem do tego: Pin Digifant--------------------------Pin/pr... --pin 12-----------------87A sterownik-przekaźnik klimatyzacji --pin 32----------------czarno/żółty za włącznikiem A/C konsoli Jest małe ale - wszystko niby działa, tylko brak podbijania obrotów...
czujnik ciśnienia paliwa-co to? jak nie pali jest iskra?podaj kod silnika.ale myśle że masz tam digifanta,sprawdż przewody do sterownika samą wtyke,czy woda nie narobiła bigosu w bezpiecznikach,odpowietrzenie skrzyni korbowej.
witam czym zczytac flash ze sterownika w vw lt, czy vag commander da rade? EDC 15, digifant, czy inne?
Rozumiem ,że wymieniłeś silnik RP na PF. Z tego co wiem to silnik RP to system jednopunktowy MONO-MOTRONIC ,a PF to system wielopunktowy DIGIFANT więc wymiana silnika tylko z całą wiązką no i sterownikiem oczywiście.pozdr.
Możesz napisać program i tylko zmienić czujnik. Daj znać gdy to zrobisz, to chetnie zatrudnie cię do innych sterowników.
mam program bingo-s w którego opcjach jest schemat połonczeń tego sterownika , i wynika z niego że to urządzenie ma wbudowany emulator ,czy można pogłączyć wtryskiwacze takie które mają sterowanie z jednego przewodu wszystkie cztery vw passat 2.0 system digifant:?::?:
Witam, coś czuję, że mogłaby być to pompa paliwa...była wymieniana i nie jest nowa... ale może ktoś ma jakiś sposób, żeby sprawdzić taką pompę, lub może zdiagnozować auto? Słyszałem o kodach migowych , ale niebardzo wim jak je wywołać... Była mowa o 20-stym pinie sterownika silnika, ale nie wiem, co z nim... Pozdrawiam
silnik 2E czy gaźnik 2E ?? jeśli silnik 2E to aparat zapłonowy z czujnikiem położenia jest na wałku pośrednim - (w dieslu w tym miejscu jest vacupompa) i może tu coś się dzieje - może jakieś luzy lub temu podobne - sprawdziłeś położenie wału względem wałka rozrządu mówisz że jest ok, a wałek pośredni? jak to masz na 100% ok to poszukaj aparatu ze sprawnym...
Wiec jak zlokalizować ten tranzystor Po ścieżce prowadzącej ze stosownego pinu. (skąd pewność że to on) Sprawdź, a potem dyskutuj. i gdzie znajdę schemat do tego egzemplarza. Samego sterownika nigdzie, co najwyżej kilka zdjęć wnętrza. Schemat elektryczny systemu Digifant bez problemu dostępny w sieci.
To jest digifant ?, jeśli tak, to masz schemat (w polo nie ma tylko iacv) http://obrazki.elektroda.net/13_12730476...
pierwsze słysze że PF lub PB ma diagnoze. DIGIFANT II ,a taki jest w tych silnikach nie ma czegoś takiego. Jeżeli jest inaczej to prosiłbym o numery sterownika ,bo to by było ciekawe :)
W którym sterowniku jest taka zależność? W Mono -Motronicu , w Motroniku MP9.0 , Mag.Mirelli 1AV czy w Digifancie?
Ale przelotkę na RS-232 mam :P BTW: a gdyby tak komputer ze sprzętowym RS'em mieć? Oprogramowanie będzie działało? dett - maila Ci na PW podsyłam, dzięki! Zostaję praktycznie przy moim pierwszym zestawie: Tomasetto, Valtek. Pomyślę jeszcze nad tym sterownikiem, bo różnica w cenie pomiędzy Stagiem i Diego nie jest duża. Czy każdy z tych sterowników poprawnie...
na sterowniku znalazłem takie symbole 037 906 024 AG Siemens 5wp4 151 DF-1 DIGIFANT mógłbyś rozwinąć co to jest te TPS? Dodam możne jeszcze ze komputer wykazał ze jednostka sterująca jest od 1.7 Nie mam pewności co do tego jaki silnik był wcześniej w tym tym samochodzie ale podobno tez 2.0 Tylko skąd wtedy to 1.7??
Z całym szacunkiem, ale jeśli to rzeczywiście to wina ECU (jeśli wszystko sprawdzone) to wykorzystałbym impuls z pinu 14 i sprawdził czy wszystko jest dobrze lub choćby podać "lewy" minus na przekaźnik pompy, ale nie chciałoby mi sie nawet otwierać tego sterownika tylko od razu wymiana na inny, zbyt tanie aby to naprawiać, a klient i tak nie doceni
Z góry zaznaczę - bez lutowania się nie obędzie. W starych sterownikach można było cokolwiek zrobić jedynie odczytując pamięć zewnętrznym programatorem, a nawet w niektórych 1.8 w Golfach 4 takie były. Problem może być nawet ze znalezieniem oryginalnego wsadu, jeśli nie jest to Digifant(bo te bywały modyfikowane), a z tego co pamiętam te były jedynie...
digifant iskra schemat digifant digifant iskry
pomiar prądu upływu zakodowany kanał bloków pomiarowych
bosch smv40d40eu zmywarka bosch czujnik
Zrywanie paska klinowego przy uruchamianiu silnika: przyczyny i diagnostyka Jak wyłączyć światło w baterii Ez Rider?