Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Witam. Problem występuje w mojej Corsie C 1,2 Twinport z 2005 roku. Auto posiadam od roku. Zaraz po zakupie zdecydowałem sie na samodzielne uszczelnienie pokrywy zaworów (silnik delikatnie się pocił). Użyłem pasty Dirko. Ostatnio zauważyłem, że silnik znowu zaczyna się delikatnie pocić spod pokrywy zaworów. Dzisiaj zdecydowałem się ponownie wykonac...
Witajcie, Moja Corsinka ma 90 000, z czego 40 000 tysięcy zrobiłem na gazie. Mam z tą bestyjką od jakiegoś czasu problemy w rozwiązaniu których może będzie w stanie pomóc. 1. Od dłuższego czasu, z początku sporadycznie pojawił się problem, że gdy zapalam zimny silnik(np. rano) to tuż po zapaleniu, dopóki się trochę nie zagrzeje (2-4 minuty) bardzo nie...
Witam korsinka zawiodła dziś, więc tak zapalił silnik przejechałem kilka kilometrów i silnik zgasł doszedłem do spalonego bezpiecznika od pompy 20A jak zmieniłem starczyło na około kilometr zmieniłem ponownie na 30A przejechałem kawałek i silnik zaczoł przerywać następnie zgasł ale bezpiecznika nie spaliło. Podejrzewam ze padła elektryczna pompa paliwa...
Witam, Potrzebuje pomocy z Corsa C 1.2 Twinport + LPG (sekwencja BRC) Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka katalizatora po czym auto zaczęło tracić moc. Resztkami sił doczołgałem się na stację benzynową. Sytuacja potem wyglądała następująco. Auto nie odpalało, a gdy już się z trudem udało to wskakiwało ledwo na tysiąc obrotów, silnik...
Witam. Jak w opisie, samochód odpalił się na 5 sekund i zgasł. Drugi raz na 2 i znów zgasł. Teraz nie idzie go wcale odpalić chociaż rozrusznik kręci jak szalony. Potrzebował bym porady co mogę sam sprawdzić. Często zdarzało mi się, że samochód nie odpalał za pierwszym razem i migała kontrolka samochodu z kluczykiem ale za drugim razem już odpalał....
Witam mam corse c 2001r. 1.0 3 cylindry. Od jakiegoś czasu 4 czy 5 raz wywaliło błąd P0170 Wadliwe działanie korekcji dawki paliwa rząd 1. Przeważnie podczas normalnie jazdy zapala się błąd, 1 raz sam zgasł. Mam wrażenie jakby samochód był przymulony trochę. Komputer pokazuję coś takiego Sonda lambda rząd 1 - uboga mieszanka. Na czasie spiszę więcej...
Sprawdziłem wężyki i podciśnienie. Wszystko jest idealnie. Same wężyki wymieniałem z 5 lat temu. Skupiłem uwagę na filtr paliwa. Muszę wymienić oringi na króćcach bo trochę za luźno końcówki chodzą. Podobno są to oringi 9x2mm oczywiście olejoodporne. Na górze filtra jest podgrzewacz i tu może być wg mnie problem. Kostka jest przypalona ale ma 12V. Nie...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Zakładam że zatankowałeś właściwe paliwo 1.Sprawdź kompresję - jeżeli cylindry są wypłukane paliwem nie odpali. 2.Błędy - jeżeli w pojawiają się P0300, P0301......P0303 sterownik silnika może odciąć paliwo (żeby nie wypłukać cylindrów). 3. Wymień lub wysusz mokrą świecę (jeśli jest "przebita" suszenie nie pomoże) 4.Jeżeli brak kompresji - uszczelnij...
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
Wymień sterownik na orginalny jaki był.
Jeśli masz zamiar montować wtrysk to już teraz zaopatrz się w sterownik do tego wtrysku i podłącz do niego pompkę. Resztę zamontujesz później. Problem pojawia się z czujnikiem położenia wału który będzie w takiej sytuacji niezbędny. Bądź uprzejmy nie zabierać więcej głosu. Dodano po 10 Opel Corsa B z wtryskiem Bosch M 1.5.5 - pompę zasila zwykły przekaźnik....
Mamy opla corsę 1.0 12V i poważny problem. Przerywa (robi kangurki) co jakiś czas na wszystkich biegach i niezależnie od obrotów. Po odpaleniu silnika świeci się i nie gaśnie pomarańczowa lampka z piorunkiem, później w czasie jazdy gdy pojazd "zaskoczy"- jedzie płynnie to gaśnie i za chwilę znowu się zapala i w tedy odgłos pracy silnika (podobnie jak...
Witam . Opel Corsa C 1.7 2003 55kw nie zapali paliwo nie idzie wogule na wtryski a napewno dochodzi do pompy paliwa . Jest tylko jeden blad zawor wtryskowy P0251 usterka mechaniczna znalazlem podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... ale u mnie dochodzi prad do tego elektrozaworka co jest zaznaczony tutaj http://obrazki.elektroda.pl/7275492600_1...
no włsnie problem z tym ze nie ma zadnych błedów dlatego chce wyeliminowac urządzenia które by sterownik rozpoznał wiec jak nie ma błedów to pozostaje tylko modół przy cewce pomijajac paliwo bo ma zasilanie lpg a sytuacja mam miejsce przy obu zasilaniach
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Najpierw odpisze ogólnie. Świece są dość nowe, platynowe, na bank orginalne, producent.. BERU , nie ma na nich śladów oleju, brudu itp. Moduł zapłonowy... nie mam możliwości założenia na chwile czyjegoś. Zrobilem dzisiaj mały test, zamienilem miejscami świece. Nie wiem, czy to zbieg okoliczności czy po prostu samochod...
Witam. Mam następujący problem, a mianowicie mój Opel Corsa 1.7d isuzu 2000r. po dłużej jeździe na obrotach przekraczających 3 tysiące obrotów zaczyna zamulać tak jakby w ogóle nie reagował na pedał gazu. Gdy zaczyna zamulać i wcisne sprzęgło obroty odrazu spadają do 700 zostają tak na 1 sekunda i odrazu spadają do 0. Po czym żeby go odpalić musze chwile...
Ja bym ci polecił Corsę C ale 1.7 dti (to ważne, nie DTL). Jest to silnik japońskiego producenta Isuzu. Słynie z tego, że ma bardzo głupio zainstalowany sterownik pompy wtryskowej (na bloku), i pada przy około 200 000 km, ale jego naprawa polega na przelutowaniu u elektryka (koszt koło 300-400 zł) i jest jednorazowa. A silnik jest nie do zdarcia, ekonomiczny,...
A dzwoni ona przy jednostajnej jeździe. Błedów brak, ale zaskakująca jest jedna rzecz-jakkolwiek sterownik odbiera puls spalania stukowego ( na ekranie Techa widać że zlicza pulsy) to nie robi korekcji tylko i wyłacznie w 4 cylindrze. Zrobiłem test migawkowy, przeglądnąłem 250 klatek, klatka po klatce, i wszędzie było opóznienie zapłonu w cylindrach...
Dodam jeszcze że próbowałem odpalić auto z odłączoną pompą paliwa i na włączonych światłach i auto odpala. Nie mogę niestety znaleźć schematów do mojej Corsy. Auto jest z końca 1999 i wszystkie schematy jakie znalazłem różnią się trochę od tego co mam w aucie. Może ktoś dysponuje schematem który będzie pasował bo nie wiem gdzie i co bym mógł sprawdzać....
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
Masz komunikację że sterownikiem. Możesz zrobić test podzespołów. Bez oporności czujnika położenia wału pompa nie będzie jak mi się zdaje uruchomiona.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Co zostało sprawdzone; 1. Pompka paliwa - OK (podaje paliwo) 2. Cewka - OK ( jest iskra) 3. Czujnik położenia wału korbowego Czyli tak naprawdę to nic nie sprawdzone. Mam pytanie jakie napięcie powinno być na listwie wtryskowej ? U mnie jest po przekręceniu zapłonu 3V a przy rozruchu 6V. A powinno być 12V, kluczowanie masą. Jak sprawdzić sterownik...
Dzięki Kolbego, ale schematy jakieś mam. Masy posprawdzane. Chyba ten sterownik kite odwalił.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Winny był sterownik zwarcie między warstwami płytki powodowało świecenie światła stop i wysterowanie pompy wstępnej paliwa.
czy takie usterki np. pompy paliwa mogą sypać błędy ECU na nie bardzo powiązanych czujnikach, bo niby co ma wspólnego błąd czujnika położenia wału z pompą paliwa, lub co ma błąd położenia wału wspólnego za błędami wtrysku. Dlatego też mi mechanik powiedział, że to wina sterownika - masa nie powiązanych błedów. Tylko że on cały czas zawalony robotą,...
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Nie zawsze się ona załącza po włączeniu zapłonu. U mnie w Astrze na ten przykład się nie uruchamia i jest wszystko OK. Nawet dobrze było przy mrozach -25 stopni. Tą masę, której ci brakuje przekaźnik dostaje ze sterownika wtrysku.
A czasem immo nie zablokował sterownika silnika? Podłącz corsę pod kompa. Dodano po 3 Spróbuj zapalić drugim kluczem
Tak... a ten 1.6 to będzie świeżo po dotarciu... Pomarzyłeś? To teraz trochę faktów, przekładasz wszystko co pod maską, cały wydech i instalacje elektryczną, jeśli to ma jeździć. Inaczej wyjdzie kuriozum techniczna, które szybko odbije ci się czkawką. Skrzynia, ma inne przełożenie główne, wkładając silnik 1.6, spowodujesz wzrost zużycia paliwa i nie...
Ale pytanie od czego sypnął by się soft? Wcześniej auto (34.000km) przyjechało na lawecie, bo "rzuciło palenie". Skorodowały punkty połączenia masy do nadwozia. W BCM wysypała się konfiguracja (to już zrobiłem) i sterownik silnika nie uruchamia pompy paliwa.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
W końcu nie widać sterownika.....
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Jak silnik nie bedzie miał swojej normalnej temp. pracy to będzie cały czas zwiększona dawka paliwa przez sterownik ustalana.
na awari elektroniki w wyniku zacierania się pompy to ok Dokładnie o tym piszę, jazda na dziwnych paliwach, nie koniecznie świadomie lanych do baku i są problemy. Zauważyłeś, że te sterowniki robi się falowo, nie ma i nagle masz trzy, cztery do zrobienia... Co do całej reszty pełna zgoda. Dodano po 1 Zauważ jeszcze, że tu ponownie uszkodzony sterownik...
Sp[rawdzić dobrze kabelki , na 85 i 86 , szczególnie ze sterownika. Gdzieś albo przywarcie do 15 lub sterownik.
Kontrolka nie wyświetli się jak sonda stoi, tylko jak sterownik stwierdzi skład mieszanki poza zakresem. Jaki tam jest gaz? Przyczyną złej pracy na benzynie jest albo zalewanie albo przyduszenie od zbyt małej ilości paliwa. Skoro problem pojawił się od momentu założenia gazu, to problem jest po stronie instalacji LPG - źle wyregulowana albo kiepskie...
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
Sterownik nie laczy sie z komputerem
Więc skoro kompresja jest i iskra też to są dwie możliwości - albo jest za dużo paliwa albo iskra jest w złym momencie. Mozliwe ze tak jest. Czyli albo regulator cisnienia paliwa lub bardziej prawdopodobne sterownik.
Witam wszystkich serdecznie Mam Corsę B 1.4 8 V benzyna/gaz X14SZ 1995 r. Ostatnio, po wymianie pompy paliwowej i regulacji gazu silnik oszalał, odpaliłem go na benzynie i okazało się, że przestał pracować na wolnych obrotach i zaczął strasznie trząść się gdy już udało się go odpalić, a żeby było tego mało corsinka zaczęła chodzić jak stary traktor....
Motronic ale mi chodzi o podgrzewacz w filtrze paliwa
Witam. Mam problem z Oplem Corsa C 1.0. Kod silnika Z10XEP. Mianowicie nie odpala, sprawdzona pompa paliwa, wtryski, iskra, przekaźniki, kompresja - wszystko jest w porządku, tak jak powinno być. Kręci, ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka włączają się wentylatory. Błąd, jaki odczytałem z licznika, to P0115. Rozrząd też jest ustawiony poprawnie...
paliwo corsa corsa paliwo sterownik corsa
nivona wyjęcie zaparzacza android zdalny aparat samsung standby
Uszkodzona płyta główna w JBL Charge 5 - diagnoza i naprawa Hegel H300 – schemat, architektura, serwis, SoundEngine, DAC AK4399