ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Zobacz na ten schemat [url=https://obrazki.elektroda.pl/850819... Sterownik zamka raz podaje masę a raz plus na pompę przy zamykaniu i otwieraniu, sprawdź czego brakuje
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
Załóż sterowanie centralnym dodatkowe z pilotem dedykowanym (będzie nowy i wyglądał fabrycznie...) kompresor to tylko sterowanie lewo prawo z "czasem" tak na skróty.....albo szukanie na giełdzie.....oryginalnego....
Sterownik z pompą centralnego zamka.
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
Możesz dać jakąkolwiek , ale odetnij zamykanie z kluczyka , będzie tylko z pilota który zakupisz wraz ze sterownikiem centralnego.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Witam . Więc na samym początku masz problem z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji i położeniem silniczka krokowego klapki nawiewu.Następnie z poduszkami " airbag " kierowcy i pasażera ; za wysoka rezystancja.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ; zwarcie do plusa. Brak komunikacji między sterownikiem a pompą paliwa. Brak sygnału z układu " centralnego...
Bodajże niebiesko/zielony sterowany plusem i minusem naprzeminnie tylko w stronę pompy powietrza.
jak niema pompy to jest zalozony uniwersalny szukaj sterownika pod deska
Wielkie dzięki za pomoc. To było to, czyli wymiana wtyczki i gniazda w pompie centralnego zamka (ponieważ były wypalone przewody i styki) oraz przelutowanie miejsc przy przekaźniku na płytce sterownika pompy centralnego. Teraz działa super. Sterowanie pilotem alarmu to przyjemność. Nie trzeba nerwowo kontrolować czy drzwi są zamknięte:) Jeszcze raz...
Często stosuje w instalacjach grzewczych elektrozawory 3-przewodowe (COMM. /OPEN/CLOSE)z wyłacznikami krańcowymi w środku i w tym przypadku Twój sterownik z wyjściem na triakach na nic sie nie zda... Najlepsze do tego celu sa przekaźniki z wyprowadzonymi bezpotencjałowymi zaciskami NC, NO,C. Śmiało można zastosować popularne tanie przekaźniki (stosowane...
Więc zrobiłem jak kolega wyżej kazał i jest to samo. Pompa chodzi chwilkę. Po podłączeniu pompy na krótko raz styk z lewej raz styk z prawej + pompa ładnie przerzuca, więc pompa sprawna. Sterownik centralnego zamka wysyła plus na moduł ale on nie daje impulsu tych 3,5 sekund dlatego nie zamyka/otwiera. Jak można znaleźć ten moduł oryginalny centralnego...
Ja również posiadam sterownik do pompy z funkcją nadmuchu. Można go wykorzystać. Odnośnie siłownika zamka centralnego - będzie działać super, ale co w przypadku braku prądu? Nie zamknie klapki.
w '98 jest tak samo{pompa-zamek pneumatyczny},dopiero od '00-nowy model były zamki elektryczne.
Piloty tak sprawne ale parę miesięcy temu coś się porobiło dzieciaki bawiły się pilotami i padło. Pompa w bagażniku napewno sprawna bo z kluczyka działa . Tym bardziej jak masz fabryczny centralny zamek kable już odnalezione to zakładaj nowy sterownik.
Kupiłem niedawno audi b3 i niedziałał central spalony układ. Poszukuje kogos kto ma morzliwośc sprawdzic jaki jest układ scalony w sterowniku pompy centralnego zamka spalił sie w taki sposub że niewidac symbolu układu, reszta jest sprawna niebede wymieniał całej pompy poniewarz sporo kosztuje.W pompie jest jeden układ na18 nuzkach Z góry dziekuje za...
Kupiłem niedawno audi b3 i niedziałał central spalony układ. Poszukuje kogos kto ma morzliwośc sprawdzic jaki jest układ scalony w sterowniku pompy centralnego zamka spalił sie w taki sposub że niewidac symbolu układu, reszta jest sprawna niebede wymieniał całej pompy poniewarz sporo kosztuje.W pompie jest jeden układ na18 nuzkach Z góry dziekuje za...
A do programowania pilotów łączysz się ze sterownikiem pompy ?? Powinieneś połączyć się z modułem komfortu i tam programować piloty.
sterowanie dwoma plusami. znajdziesz je kontrolką w lewym progu lub przy pompie.
Mała uwaga - na czas podłączania sterownika z alarmu do centralnego zamka odłącz akumulator lub przynajmniej pompę centralnego zamka.
Połącz przez przekaźniki które zamienią ci ujemne sterowanie na dodatnie lub zrób inwentery na tranzystorach. Cała elektronika jest w pompie.
W bagażniku, po prawej stronie jest pompa centralnego zamka
W bagażniku, w ktrórymś narożu jest ZV pompa.
Tak sobie czytam i czytam - i nikt o Citroenach nie pisze? Przecież to ponoć taaaaaakie awaryjne i "tam panie gaz jest w tych butlach, jak pier...nie to zabije"... Żeby nie było OT - Renault Kangoo D55 1,9 Diesel wolnossący, bardzo wolno ssący paliwo - 54KM. Nie idzie tym jechać. Padające sterowniki centralnego zamka - koszt 700 PLN. Wpadający do środka...
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
samo pytanie jest dziecinne,bo jak można pomóc w naprawie czegokolwiek, mając takie dane jak podałeś,przeczytaj to co napisałeś i zastanów się co można z tego wywnioskować?,a pompę czy sterownik zamka centralnego wiadomo,że nie kupisz w spożywczym za rogiem,tylko na giełdzie,szrocie albo w serwisie specjalistycznym,to chyba logiczne.
Co mogli przeciąć w takim starym, benzynowym mietku? Albo pompę paliwa, albo piętnastkę na sterowniku, albo główny po stacyjce.
Witam posiadam VW Polo z 2000 roku 62N po lifcie 1,4. Posiadam centralny zamek na kluczyk. Kupiłem sobie teraz sterownik i chcę go podłączyć. dołączam zdjęcia kabli pompy. Czy ktoś wie gdzie podłączyć funkcje "otwórz" i "zamknij" ze sterownika. Prawdopodobnie w biało zielony. Czy może ktoś podpowiedzieć? Dziękuję.
Wszystko zamontowane i działa... :) Troszkę problemów z pompą centralnego było ale już jest OK :D Jak by coś to służę pomocą... :)
Witam. Mam problem. Nie moge sobie poradzić z taką sprawą: Kupiłem sterownik centralnego zamka Maxicar 686. Mój samochód to audi a3 8l 99r ma centralny zamek ale nie na pilota tylko z kluczyka(po przekręceniu w drzwiach...). Chciałem zamontować sobie ten sterownik ale: 1. Nie wiem czym sterowany jest ten centralny zamek- Masą,plusem,pompą pneumatyczną...
Witam Samochód po odbiorze od blacharza i lakiernika nie reaguje centralny zamek, miernikiem sprawdziłem ze pompa nie ma zasilania, bezpieczniki po kolumną kierownicy sprawdzone są dobre przewód od pompy do deski rozdzielczej sprawdzony jest cały, czy ktoś mi może powiedzieć skąd centralny bierze zasilanie ewentualnie rozpiskę od czego sa trzy przewody...
Skoro nie świeci H1 to nie ma zasilania na pompę i pomiar napięcia robiłeś z podłączoną żarówką ? Szukaj jakiegoś odcięcia pompy paliwa jak pisał kolega (at)grala1 masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie, chyba że ten sterownik centralnego zamka ma taką funkcję bądź zastosowano nie tylko sam centralny zamek ale centralkę alarmową z centralnym zamkiem.
Sprawdziłem jeszcze pompę paliwa na krótko i działa przekaźnik, jeśli jest to ten od pompy to działa (pod kierownicą pierwszy od prawej) po włączeniu zapłonu załącza i po chwili puszcza. Czyli musi go blokować alarm. Co z tym zrobić gdzie ewentualnie szukać sterownika żeby alarm rozłączyć??
Sprawdz wszystkie bezpieczniki od centralnego zamka,może tu tkwi problem.Od września 93r centralny był połączony z komputerem pokładowym i sterownikiem silnika,takie odcięcie zapłonu.
A do którego kabla w tym przełączniku? Pozatym kierunkowskazy są 2 a sterownik ma jedno wyjście... Jeśli sterownik masz z przodu pod deską rozdzielczą, rozbierz obudowę kolumny kierowniczej, włącz awarujne i szukaj żarówką które kable są od kierunków (niestety nie pamiętam kolorów). Wyjście ze sterownika poprzez diody (5A) podłącz do tych kabli i już)....
Witam serdecznie, przeszukałem kilka tematów, ale nie znalazłem odpowiedzi. Zamówiłem taki zestaw do zdalnego otwierania auta: https://motokey.pl/pl/p/STEROWNIK-ZAMKA-... W polo jest zamek pneumatyczny. Poproszę o pomoc, jak w ogóle zabrać się za montaż takiego zestawu, bo jestem zielony w tym temacie. Sterownik montujemy gdzieś...
Witam serdecznie, Mam Mercedesa A-klasa w168 (1.7CDI). Chciałbym podłączyć do niego sterownik centralnego zamka z pilota. Jestem tam fabryczny c.z. ale otwierany tylko z kluczyka (pneumatyczna pompa). Zakupiłem już centralke (sterownik). Proszę o jakąś pomoc, sugestie, gdzie się wpiąć, jakich kabli szukać (kolory), gdzie wpiąć się pod kierunkowskazy...
Panowie mam problem z centralnym zamkiem w audi a6 z 1994 roku , przestał nagle działać mi centralny, w drzwiach prąd jest natomiast nie dochodzi do pompy pneumatycznej , może ktoś wie gdzie się znajduje sterownik od centralnego ? Czy może to coś innego jest popsute?
niestety niema alarmu - jest centralny zamek z pilota ale to wszystko ani centralki ani syreny - czy może byc zablokowany sterownik przez uderzenie i blokowac coś związanego z pompą paliwa lub wtryskami ?
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
Zacznij od tego i sprawdź długość impulsów podawanych przez radiowy sterownik centralnego zamka (pompy). Stałe czasowe mogą zmieniać się w funkcji temperatury. Jeżeli jesteś biegły w elektryce (elektronice) możesz obejść elektronikę pompy ( w B3 jest prosta) i sterować bezpośrednio przekaźniki silnika pompy. Nawet uszkodzona elektronika pompy (w takim...
1 foto - sterownik centralnego zamka 2 foto-sterownik immobilisera A tak przy okazji, to co z tymi prądami na przekażniku do pompy, są czy niema?
Sądząc po schemacie to sterownik STP z kanałem dodatkowym. Kierunki w VW Golf III to przewody czarny z białym paskiem oraz czarny z zielonym paskiem w wiązce przy lewym progu. Sterowanie pompą zamka centralnego przez podania na przemian +12V i masy na jednym przewodzie wychodzącym z drzwi kierowcy w stronę pompy w bagazniku.Musi wczesniej skonfigurowac...
To już rozwiązałem.Zamontowałęm 2 diody prostownicze i teraz działa,ale pojawił się nowy problem;kiedy zamykam zamek pilotem,nie mogę później otworzyć kluczykiem a kiedy zamykam kluczykiem nie otworze pilotem.Mam sterownik VEYRON 59 MAXXX z 6 kablami do centralnego zamka.
Jesli znalazłeś centralke to nie jrest to fabryczny alarm tylko dokładany, sprawdź czy z centralki wychodzą sygnały do sterowania zamka. Pompa (w której jest sterownik) z prawej strony bagażnika. Może ktoś podpiął tylko prawe kierunki? albo problem jest w podłączeniu lub w centralce alarmu.
Pojawil sie kolejny problem, chyba zrobilem male zwarcie i moja pompa zdechla, gdzie mam szukac beziecznika?
podpinasz się przy wyjściu z drzwi kierowcy,przewody szary zamyka,zielony otwiera,sterowanie plusem,wydłużenie sygnału na zamknik dociaga szyby elektryczne,zamek jest pneumatyczny,pompa jest w prawym boczku bagażnika i od razu sprawdż czy nie jest zalana bo to bolączka trójek. Dodano po 7 a tak na przyszłość to ten samochód jest chyba najczęściej wałkowanym...
Przekrecajac zamek w polozenie zamknij otworz przysluchaj sie czy z bagaznika dochodzi dzwiek pracujacej pompy. Jesli tak to usterka pneumatyki czyli nieszczelny uklad. Jesli nie. Wina elektryki. Sterownik pompy brak zasilania lub sterowania z drzwi kierowcy.
Tak tez myslalem. Mam a4/98 i mam te opcje co wymieniłeś. W jaki sposob moduł wspolpracuje z lusterkami? Chodzi o automatyczna składanie po zamknięciu? VAG-iem loguje sie na moduł35 (centralny) natomiast moduł45 (komfort) nie działa. Wychodzi jednak na to ze mam centralny. Gdzies przeczytałem ze centralny wspolpracuje z zamkami pneumatycznymi i cały...
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
Witam Mam problem z Audi A4 B5 lift 1.9 tdi z roku 2000,mianowicie centralny nie otwiera ani nie zamyka klapy bagażnika.Drzwi wszytkie zamyka i otwiera,Na dodatek strasznie długo chodzi pompa centralnego przy zamykaniu czy otwieraniu.Przewody między klapą a karoserią sprawdzone,rozebrałem też sterownik centralnego zamka i poprawiłem luty ale bez efektu.Tak...
Tak też myślałem. Wielkie dzięki za pomoc. Napisz mi jeszcze proszę czemu ten vag nie chce się łączyć z niektorymi modułami, takimi jak np. zamek centralny czy pompa wtryskowa albo ogolnie elektryka silnika.
Nie wiem ile tam jest. Ale powiem tak: +12V wychodzi z sterownika centralnego zamka (sygnał otwierania/zamykania), a pompa w samochodzie (2 kable otwieranie i zamykanie) reaguje na -12V i wystarczy, że przyłożę nawet samą masę do jednego kabla i reaguje (w jednym robi się wtedy -12V, a w drugim 0V i potem na odwrót - zależy od stanu zamka).
Witam wszystkich , czy ktoś posiada schemat podciśnienia do modelu E210 (1996r.) , chodzi o regulację świateł przednich sterownikiem przy kierownicy, Nie wiem czy podciśnienie jest z pompy jak do centralnego zamka czy z silnika, i jak są roznieszczone przewody. Pozdrawiam.
Witam, Mam w samochodzie taki problem... Jakiś czas temu zdechł mi central. Myślałem że to wina klamek i zamka w drzwiach. Zostało to wymienione, łopatki też. Sam zamek działa już dobrze. Drzwi się otwierają i zamykają. Centralny jednak nadal nie działa. Na kluczyk nie reaguje zupełnie. Ale to pomińmy póki co. Może źle łopatka weszła, to się poprawi....
Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej...
Na lewym przednim słupku masz 3 przewodową wiązkę z drzwi, a tam przewód niebieski. Musisz podłączyć sterownik, który na czas zamykania zamka rozcina ten przewód i w stronę pompy podaje na 3s -. Na czas otwierania również odcina niebieski przewód i na 3s podaje +.
pompa odpala, rozumiem że mam podłaczyć pompę żeby dawała paliwo i wtedy odpalić auto? :) czy wraz z transponderem potrzebna jest cała stacyjka aby działało immo oraz sterownik zamka centralnego (w co wątpię ale prosze o info)?
naleziono 1 błąd: 01314 - Sterownik silnika 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny ----------------------------------------... Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\6N0-909-901-19.clb Oznaczenie elementu: 6N0 909 901 Komponent: Gateway K<->CAN 0001 Kodowanie: 00006 Kod serwisu: WSC 06402 VCID: 70AC006C32EBCE0B33-5160...
Przeglądałem dziś schematy u siebie(autodata)i w escortach były dwa rozwiązania-ze sterownikiem i bez.Ze sterownikiem był ten model co miał sygnalizację alarmową fabryczną.Sterownik w\g "rozmieszczenie podzespołów elektrycznych tom2" jest w okolicach stóp kierowcy,tam gdzie wyłacznik pompy. U mnie w scierze jest sterownik,jak się skitrał zamki dostały...
Po co ci pompa?Sterowanie łapie się na przewodach z drzwi.Szary zamykanie,zielony otwieranie pierwsza kostka na słupku na złączu wychodzącym z drzwi.Sterowanie plusem.Pozdrawiam.
Dzięki kolego ULLISSES, za poradę, jednak już zdiagnozowałem usterkę. Przyczyną jest uszkodzenie pompy centralnego zamka. Znajduje się ona w sterowniku w bagażniku po prawej stronie. Sterownik jest OK, uszkodzona jest pompka - rozleciał się wirnik w pompce, stąd nie było ciśnienia na siłownikach podczas otwierania czy zamykania. Z otwarciem wlewu paliwa...
sterownik czego ? mi chodzi o odpalenie samochodu nawet jak pokładowy będzie miał błąd immo ,bo wszystkie funkcje auta działają kilka razy miałem sytuacje ze immo było ok ale alarm sie załączył i trąbił sobie a normalnie moglem go dopalić ,teraz ma odcięta syrenę ale po odłączeniu kostki od wzmacniacza centralnego zamka auto nie zapali bo wyskakuje...
jezeli nie ma zadnych srubek to obudowa jest na zatrzaskach,trzeba delikatnie podwazyc cienkim szerokim srubokretem i sie otworzy,a pamiec po wymianie baterii nie powinna sie skasowac- poniewaz jest to zwykły sterownik- przejsciowka na wiazke kabli do pompy z tego co opisujesz. pozdrawiam!
Witam. Schematy podłączenia obu w rękę i przerabiaj bo na pewno nie pasują wtyczki a tak to już nie będziesz musiała namierzać plusów itp. A co do czarnych kabli to pewnie odcięcie a czy pompy paliwa no nie wiadomo zależy gdzie się ktoś wpiął i co odłącza alarm. Na pewno będziesz musiała to co odcina połączyć skoro zmieniasz alarm na sam sterownik centralnego...
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
Błąd zasilania 26 wyskakuje gdy - moduł ews leży, - próbujemy odpalić a na wyświetlaczu BC świeci CODE -uszkodzony zamek kierowcy albo moduł centralnego,sterownik widzi zamknięte drzwi kierowcy gdy próbujemy odpalić.
Sterownik zamka centralnego. W niemczech bardzo często z tyłu je montują. Widziałem już też montowany z tyłu sterownik cobry w audi, na takiej zasadzie, że wypinasz wtyk z pompy, wpinasz do modułu, a wtyk z modułu wpinasz do pompy.
witam szukając w szukajce nie znalazłem potrzebnych mi informacji dlatego pisze wczoraj zakładałem pilot z sterownikiem do zamka centralnego w audi a4 zajęło mi to 4 godzinki byłem zadowolony że w końcu skończy sie sprawdzanie czy drzwi są w końcu domkniete czy nie, ale niestety w czasie gdy zabezpieczałem kable doszło do połączenia dwóch kabli sterójących...
Dokładnie tak, pierwszy czerwono-zielony, drugi brązowy, trzeci czerwono-niebieski Dodano po 17 Dodam jeszcze, ze o ile 1 i 3 wiem, ze odpowiada za otwieranie, zamykanie na przemian przy zamkniętych, otwartych ryglach jest prąd stały na jednym, bądź drugim przewodzie, to nie wiem za co odpowiada przewód brązowy. I nie wiem na jakiej zasadzie i do którego...
Sterownik centralnego zamka ma 3 przekazniki. Do każdego wchodzi +12V z aku i wychodzi na pompę zamka centralnego. +12V na jednym oznacza żądanie otwarcia, na drugim zamknięcia. Trzeci do kierunkowskazów (nie ważny w tym przypadku). Powinno to działać tak - podajemy +12 V na czas załączenia albo 0V. Niestety wyjścia przekaźników są ze sobą połączone...
witam mam taki problem centralny jest fabryczny chodzil normalnie, po czym zaczal raz chodzic a raz nie, natomiast teraz to juz wogole nie dziala. czytalem ze problemem moga byc styki w silowniku w drzwiach kierowcy i teraz : - czy trzeba rozbierac silownik zeby to naprawic, czy jest z tym duzo klopotu? - czy nie lepiej zalozyc sterownik i odciac sterowanie...
Witam sprawa dotyczy mercedesa w210 2.2 D rok 97 zamek na podczerwień kluczyk scyzoryk(jedna sztuka w bardzo kiepskim stanie prawie zwłoki lecz jeszcze działa) Proszę o pomoc w podłączeniu radiowego sterownika zamka centralnego (zamster plus) problem polega na tym że nie potrafię zlokalizować sterowania plusem lub minusem na kości podłączeniowej pompy...
No to co ? Schemat w dłoń i do dzieła, nic skomplikowanego tam nie ma. Do tej pory posprawdzałem wszystkie przejścia i nic nie znalazłem przerwanego, nie dopuszczam sytuacji że coś może być źle podłączone bo przecież do wczoraj wszystko było ok, dziś wieczorem jadę po kumpla z moim komputerem sprawdzić u niego w samochodzie.:| I jeszcze mi się właśnie...
Czyli wymiana komputera w tym przypadku nic nie pomoże? Trzeba po prostu przeprogramować pompę?? I drugie pytanie, gdzie znajduje się komputer w astrze? Zawsze myślałem, że w nadkolu pasażera a tam znajduje się sterownik centralnego zamka. Więc gdzie jest komputer?
Pisałeś że masz "alarm sterowany z kluczyka" wiec zrozumiałem że masz sterowany bezprzewodowo. Ty masz tylko alarm sterowany z centralnego zamka, kluczyk nie pełni w tym żadnej funkcji bo byle śrubokrętem można aktywować/zdekatyzować DWA. "Mix" miałem na myśli ktoś dołożył pilota bezprzewodowego do oryginalnego sterownika zamka z DWA. Wtedy odcięcie...
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: http://toya.net.pl/~adrianek/u.pdf ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Jedyne co Ci mogę pomóc to powiedzieć, że N to styk przełączany, NC - normalnie zwarty, NO - normalnie otwarty, czyli w stanie spoczynku N jest zwarty z NC a w momencie podania impulsu, N jest zwierany z NO. Ponadto przekaźników nie należy podłączać równolegle do wkładki siłownika Master (typowo 3 przewody - 12V (ew. masa) przełączane między jednym...
problem rozwiązany. Podłączyłem się w pompie do przekaźnika sterującego otwieraniem. A zamykanie to zielono czarny przewód idący do sterownika szyb i wycieraczek pod maską.Podanie masy zamyka a przytrzymanie tej masy zamyka okna.
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Pierwszą pozycję ciężko wycenić bo prawdopodobnie części używane wchodzą w rachubę. najlepiej podjechać na szrot i skompletować :będzie potrzebna inna przekładnia kierownicza, przewody układu Pompa wspomagania uchwyt pompy pasek pk zbiorniczek i nowy płyn zamontowanie tego wszystkiego to już warsztat musi wycenić ale około 400pln z geometria należy...
Sterowanie i waku pompa od centrala to jedno. Znajduje się z tyłu w bagażniku. Taka sama jak w Volkswagenach i Audikach. Jest tam masa podłączona na stałe i zasilanie tęż. Nie zrób tam zwarcia.
Witam Dotyczy: Proxima ZN rok produkcji 2006 - antenka koloru żółtego. Stan alarmu obecny: alarm nie reaguje na pilota, nie pali się kontrolka autoalarmu, na pilocie kontrolka miga przy naciśnięciu przycisku, centralny zamek działa z kluczyka i po wciśnięciu od środka. Objawy: najpierw przestało działać załączanie alarmu, i szyberdachu, potem centralny...
Witam. Czy mógłby ktoś powiedzieć mi jak wygląda układ sterowania elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem w VW Polo 6N1 (97r,1.0L). Chodzi mi o to czy silniki szyb są sterowane bezpośrednio z przełączników czy może jest jakiś sterownik. Zamek jest pneumatyczny i wiem już że sterownik jest wbudowany w pompkę. Ale interesowało by mnie jeszcze jak podłączone...
Witam, koleżanka ma założony sterownik centralnego zamka w golfie III noxon od jakiegoś czasu nie zamyka jej samochodu pilotem, lecz gdy zamknie kluczykiem to pilotem może otworzyć. Prośba moja, na co mam zwrócić uwagę przy sterowniku który jest rzekomo podłączony w bagażniku tuz przy pompie. Montował to jakiś starszy pan rok temu, trudniący się alarmami...
Witam serdecznie kolegów z forum Mam do was prośbę o poradę bo przyznaję się ale jak narazie to chyba jestem za słaby do tego. A więc kupiłem do mojej cordi sterownik centralnego zamka . model : STEROWNIK ZAMKA CENTRALNEGO STEELI MEN SM 188 F Moje auto posiada orginalny centralny zamek pneumatyczny który działa bez zażutu. Zabrałem się do montażu wedle...
Witam auto jak w tytule problem z zamkiem centralnym wygląda tak po wyjęciu kluczyka ze stacyjki drzwi same się zamykają żeby je otworzyć muszę z pilota zamknąć drzwi i otworzyć. Do zamka jest zamontowany sterownik na pilota, ale po jego odłączeniu zamek zachowuje się tak samo. I jeszcze po wyjęciu kluczyka kiedy drzwi się zamkną i włączam z pilota...
Możesz też dokupic odpowiedni sterownik np. St11a centralnego (do pompy - mercedesa) przy zakupie alarmu. W niektórych nawet 3,5 sekundy nie wystarcza - montowałem ostatnio w 124 i musiałem podłączyć stały impuls masowy po załączeniu alarmu - inaczej jak puszczał sygnał to otwierało.
Ja obszedłem to inaczej wpiołem się pod pompę cen.zam. ale tam był pneumatyczny i wszystko chodziło musiałem tylko dołożyć sterownik ST-11M(wydłuża czas impulsu do 4s)bo bez niego nie chodziło
Cześć Podłączyłem sobie niedawno sterownik centralnego zamka pod kable w drzwiach. Wszystko działa jak trzeba , ale .... Podpowiedzcie mi proszę gdzie mam się podpiąć żeby podczas zamykania i otwierania drzwi kierunki dawały by mi znać o tym czy zamykam czy otwieram. W starym Passacie nie miałem problemu bo wpiąłem się po prostu pod pompę pneumatyczna...
Jeśli masz przewody jeden "zamknij" drugi "otwórz" (dojdziesz które to po starej centralce) to weź mała żarówkę 12v i jeśli nie wiesz czy sterowanie jest plusem czy minusem to jeden koniec żarówki do masy drugi po kolei do tych przewodów od pompki jak nic się nie będzie działo to jeden koniec żarówki do plusa a drugi do przewodów od pompki. W końcu...
Nie jest to "cud techniki estetycznej" ale sytuacja nie jest beznadziejna. U mnie wyglądało to podobnie. Musiałem wymienić kocioł bo stary ciekł, więc jako że nie potrafię spawać acetylenem to powycinałem starą instalację, nagwintowałem to co wychodziło ze ścian (oczywiście w miejscach które pozwoliły na łatwe gwintowanie), powkręcałem przejściówki...
Witam Scenic kręci ale nie odpala. Brak iskry, pompa paliwa nie chodzi. Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd 055 "Obwód linii kodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy". Po przekreceniu kluczyka kontrolka immo gaśnie, zamek centralny chodzi. Po podpięciu sterownika z immo off auto zachowuje się tak samo. Czujnik uderzeniowy wciśnięty. Bezpieczniki...
Dzięki kolego za podpowiedz autko stało 5 tygodni po czym odpaliło bez problemu. Przejechałem 5 metrów zgasiłem. Chciałem odpalić za 5 minut i już się nie udało. kręcił aż padł akumulator. Też tak myślałem na początku ale na obydwu kluczykach jest to samo. Odłączyłem akumulator na 2 dni i nic to nie pomogło. Poza tym czy pompa paliwa by się załączyła...
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
pompa zamek centralne pompa centralne zamek sterownik zamek centralne toyota
schemat sprężarka klimatyzacja kupić tranzystory 2sc2166 nawigacja citroenie
sklep internetowy identyfikacja elementu
Jak usunąć monety z pralki - porady i kroki Połączenie pompy spryskiwaczy do szyb w samochodzie