Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
https://obrazki.elektroda.pl/4021087900_...
Ja sterownik w stanie jak na zdjęciu otrzymałem od zaprzyjaźnionego mechanika samochodowego. Nie wiem jak on to wyciągnął.
Ostatnio miałem pacjenta w postaci pompy elektrohydraulicznej pochodzącej ze skody. Objawy to spalony bezpiecznik 40A a po założeniu nowego pompa załączała się na chwilę i wyłączała (wspomaganie działało przez chwilę po uruchomieniu silnika). https://obrazki.elektroda.pl/3320695200_... Po rozebraniu pompy, okazało się że uległ uszkodzeniu...
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Volvo s40 2006r sterownik silnika pompa wspomagania elektryczna pop przednim zderzakiem.
Problem rozwiązany. Sterownik pompy wspomagania znajduje się w pompie. Jeżeli po odpaleniu pompa pracuje, widać to w wartościach rzeczywistych po obrotach pompy. To oznacza, że pompa działa, niezależnie od tego, czy czujnik kąta skrętu jest podpięty, czy nie. Natomiast jeżeli jest błąd czujnika i pompa nie pracuje, to znaczy, że sterownik w pompie...
Problem rozwiązany. Po oględzinach okazało się, że przerwany był kabel sygnałowy do sterownika pompy wspomagania. Zlutowałem uszkodzony kabel sygnałowy CANa. Dlatego był problem z usypianiem modułu komfortu i pobierał prąd. Błąd po naprawie w kanale silnika zniknął. Teraz można również połączyć się z sterownikiem w pompie wspomagania(kanał 44 wspom....
w moim przypadku zwarcia w sieci can zrobil sterownik pompy wspomagania
Witam. Jeszcze nic nie robiłem z tą usterką, jeżdżę tak już 1.5 roku. Jestem umówiony dopiero w styczniu z elektrykiem, będzie sprawdzał połączenie pomiędzy pompą a sterownikiem. Pozdrawiam.
No to sterownik pompy kaput. Ciekawe czy pływa w płynie do wspomagania?
Pompa podłączona jednak brak komunikacji. Podmienialem inną pompę ale też brak reakcji, oscyloskop pokazuje jakiś sygnał na canach ale komputerem nie mam połączenia ze sterownikiem pompy.
Po skasowaniu błędu - sygnał wypadku - w sterowniku 44 pompa wspomagania powróciła do życia. Wspomaganie działa :) kontrolka w liczniku juz nie świeci.
Uszkodzenia: - pompa wspomagania do regeneracji (przy końcu pompa miała za duże obciążenie i już nie było wspomagania) - sterownik pompy wspomagania do regeneracji (podobno te sterowniki tak mają, 7-10 lat i trzeba je regenerować)
możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ? Niemożliwe A jednak możliwe . W tej fabianie po wystrzeleniu jaśków w sterowniku pompy wspomagania zapisuje się błąd 01656 - Crash signal co skutkuje wyłączeniem pompy . To jest opisane w serwisówce a i sam osobiście to przerabiałem na takiej swojej fabii
Wspomaganie działa- wymieniłem pompę(koyo).Kod Vag 00566 to błąd sterownika pompy wspomagania.
Witam czy temat ogarnięty? Jeśli pompa przestata działać to może być wina prądów tzn bezpiecznik przekaźnik i wyprogramowalo się ze sterownika silnika - wspomaganie elektryczne. Zanim wymienisz pompę Sprawdź w sterowniki czy jest wspomaganie elektryczne. Dlaczego kolega dopisuje się do starego tematu i to zaniżając poziom forum? Na razie tylko zwracam...
Nie mogę się z połączyć ze sterownikiem wspomagania - bezpieczniki dobre airbag odpowiada , immo też itp.. Sterownik wspomagania gdzie się znajduje ? w pompie ? , zdemontować ją ? Dodano po 3 W którym miejscu jest sterownik pompy wspomagania ??? - gdzie go szukać , tak i tak demontuję deskę bo wymieniam poduszkę pasażera i szybę .
Witam. Napiszcie proszę gdzie znajdę w samochodzie sterownik pompy wspomagania. Opel Astra G / 98 POZDRAWIAM-NOWY
Witam. W sterowniku pompy wspomagania 0 błędów. W parametrach brak informacji o uruchomieniu silnika pojazdu,gdy jest uruchomiony. Ze schematów jakie posiadam wynika,że to sterownik silnika wysyła tą informację do sterownika pompy. Może ktoś wie jaki sygnał powinien pojawić się na przewodzie pomiędzy sterownikiem silnika a pompą gdy silnik pojazdu pracuje?
Skoro wspomaganie zadziałało z kodowaniem x01xxx to czujnik kąta skrętu jest częścią układu ABS/ESP a nie osobnym komponentem, zatem wykoduj go z gateway, na liście sterowników odznacz "ptaszka"
Awaria sterownika pompy wspomagania powodująca zwarcie i zakłócenia na magistrali CAN, to dosyć popularna usterka w tym samochodzie. Czy chodzi o ten moduł co jest pod kierownicą i wygląda jak ten na obrazku? https://obrazki.elektroda.pl/3707363000_...
Fotka czujnika po pierwsze , po drugie są dwa rodzaje pomp wspomagania KOYO i TRW. Po trzecie jakie błędy w sterowniku pompy pytam po raz kolejny. Po czwarte popraw błędy we wszystkich swoich postach
Masz schematy EHPS do sprawdzenia. A18 to wspomaganie , drugi schemat to wyjście sygnału ze sterownika silnika z16xep (pin zaznaczony na czerwono) - reszta chyba oczywista...
to są hallotrony, mierzą prędkość obrotową wirnika pompy. Trzy po to, aby sterownik był stanie stwierdzić, czy wirnik kręci się w dobrą stronę.
Nie, to nie wina gniazda OBD a raczej wina Delphi że się nie łączy z silnikiem. Tutaj komunikacja z silnikiem jest poprzez linię K a z resztą modułów za pomocą Can przez moduł centralnej elektryki tzw Bordnetz. Can używa 2 przewodów, tutaj jest jakieś zwarcie jednego z przewodów np. do masy lub któryś moduł sieje w komunikacji. CAN komfort to będą sterowniki...
Elektropompa? Sterownik razem zespolony z pompą wspomagania. Usterka polega na rozszczelnieniu się pompy i zalanie olejem sterownika.
Udało się rozwiązać problem?
Tak sądziłem, że ona będzie tylko załączana w razie potrzeby. Jak spojrzeć na jedną, wystawioną na allegro, to tam jest tylko zasilanie: http://photos04.allegro.pl/photos/orygin... A dlaczego Astra G to inna bajka ? Tam jest jakiś dodatkowy sterownik ?
Przecież tam nie ma żadnego sterownika, jest tylko zwykla pompa zasilana przez przekaźnik. Mówisz o Clio 2 faza druga lub trzecia, tak?
okazało się ze sterownik w pompie wspomagania jest trafnięty. Czy moge pompe podłączyć na krótko w taki sposób do przekaznika ktory bedzie załanczany z kontrolki ładowania ,wie ktos na jakiej zasadzie działa ten sterownik ??? czy mozna taki dorobić ??? dodano 20.12.07 Podłączylem pompe bezposrednio przez przekaznik(odłączyłem od sterownika) i jak narazie...
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Wcześniej już pisałem na ten temat, pojechałem na komp., gość powiedział, że "walnięty" sterownik na pompie wspomagania. Kupiłem używkę, wszystko poprzekładałem, odpaliłem i chodziło. Nastepnego dnia rano do pracy, a tu "lipa". Objawy jak przy starej pompie, raz wspomaganie się włączy, raz nie... Napiecie spr. 14.3 V. Przez to nie przszedłem badań,...
Tak, jest, np pompa z samochodu Renault Kangoo, Peugeot 106, Citroen Saxo. Zwykły silnik komutatorowy bez żadnej elektroniki napędzający pompę hydrauliczną.
Podłącz VAGa i zobacz co teraz pokazuje. Może padł sterownik, może bezpieczniki na akumulatorze są zaśniedziałe, może zgniła wiązka idąca do pompy.
Wiązka odizolowana , skrętka wygląda na całą. Przy sterowniku wspomagania nie miałbym potencjału na canie około 2,5v gdyby była przerwana.
Zrób diagnozę.Najczęściej sterownik.
Trochę to zagmatwane: Piny 1 i 6 do sterownika na kolumnie adekwatnie 6 i 5. Pin 4 do ABSu, nie wiem gdzie. Pin 3 do obd pin 12. Pin 5 i 9 do BSM pod maską do pinów 21 i 7. Dziwi mnie że nie ma Can-u ani masy na sterownik ale to schemat z TD.
Pompa wymieniona wspomaganie jest jak trzeba. Sekcja zwłok starej pompy wykazała upalone dwa tranzystory. Sterownik przyda się jeszcze i ten uszkodzony moze w wolnej chwili postawię go na nogi.
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
Macie na myśli sterownik ten w pompie wspomagania. Bo innego sterownika tam nie ma. Pompa dostaje + i masę i po Kanie formacje co i jak ma robić. Udało mi się rozkleić od spodu tą pompę i na płycie nic nie widzę by było uwalone. Ale zachowanie silnika pompy wskazywało by na walnięty któryś tranzystor sterujący obrotami pompy a jest tam ich kilka. Dziś...
Brak komunikacji masz więc przeswietl can do wspomagania. Albo chociaż rezystancje zmierz przy samym sterowniku pompy
Z czasem przestanie dzialac, mysle ze albo sterownik albo sama pompa siada.
Piasta zgnita. Żaden czujnik, sterownik itd. Pierścień abs na łożysku uszkodzony. Czyszczenie nic nie da...
Wskazują na to problemy w czasie deszczu i przy dużym obciążeniu (postój) Ja myślę że należało by sprawdzić ładowanie podczas występowania usterki. Duże obciążenie -> mniejsze napięcie w instalacji -> pompa wspomagania zostaje wyłączona. Najlepiej to odczytać zapisane błędy w sterownikach.
Can na pompie wspomagania ma 60Ω a na sterowniku silnika i ABS-u120Ω.
Pompa ma te same numry co stara ? Z jakiego powodu ja wymieniles ? Sterownik ma bledy ? Jakie ?
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Jakie sygnały przychodą tymi przewodami , bo i tak będzie budowany sterownik do interpretacji połorzenia skrętu tylnej osi to mogę coś na pompe ze sterownika wyslac ?
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
rozumiem, tak naprawdę z pierwszą pompą połączenia nie było bo może faktycznie była zepsuta. teraz gdy wymieniłem na nową to to połączenie może jest już mozliwe? tylko że skoro jest sprawna to po co mam kasować usterkę w sterowniku wspomagania (sterownik jest zintegrowany z pompa- dobrze rozumiem? )
Panowie, ale bzdury piszecie. 1. W tym wozie nie ma sygnału GALA do radia, jak np w VW, a mimo to radio zmienia głośność w funkcji prędkości (nie wszystkie modele). To idzie po CAN/VAN 2. Do zegarów prędkość też idzie po CAN / VAN 3. Dodatkowo jest analogowy (czyli prostokatny) sygnał prędkości i idzie ze sterownika ABS do sterownika elektrohydraulicznej...
czy brak komunikacji z pompa oznacza zawsze uszkodzenie elektrycznego sterownika pompy? czy nie koniecznie?
Renault Master 2.3 2020 r. wspomaganie kierownicy działa z "sekundowym" opóźnieniem, podczas kręcenia kierownicą czuć opór przez chwilę później idzie normalnie , dopóki nie przestanę lub nie zacznę kręcić w drugą stronę. Gdzie może być problem ? Gdzie szukać? Auto ma start/stop , w sterowniku brak błędów. W aucie jest elektryczna pompa wspomagania.
Dzięki kolego;D Właśnie szukałem i nic nie znalazłem... A muszę to mieć bo chyba sterownik jest uszkodzony
mechanik powiedział że nie ma łączności z pompą Co z błędami pozostałych sterowników ? Podjedź na solidną diagnozę .
Witam, mam pytanie. Padła mi pompa do wspomagania a głównie sterownik a najgorzej nie mam jak sprawdzić numeru pompy bo jest zdarta naklejka, a jest dosyć sporo niby takich samych rodzaji i jaka może pasować do SEAT Ibiza?
Jeśli idą 3 kable to nie powinno być problemu. Pytam ponieważ wyczytałem: http://www.mercedes-benz.org.pl/ "Każda pompa wspomagania jest odpowiednio programowana do numeru nadwozia i modelu samochodu. Pozwala to na samoistna poprawna adaptacje pompy przez sterownik komputera samochodu. Dokładnie tak samo przebiega adaptacja nowej pompy wspomagania."...
A czy po wymianie pompy ABS/ESP trzeba ją dopisać do sterownika silnika ?? bo ja miałem coś takiego już przy wymianie pompy wspomagania :D
Na wspomaganie mam tylko to - na własne ryzyko :) Miałeś wstawić scan z wspomagania, nastawy i resztę kalibracji dla wspomagania przeprowadziłeś ?
Witam, czy byłaby mozliwość założenia elektrycznej pompy wspomagania z Astry G do Astry F? Czy potrzeny jest do tego jakiś dodatkowy sterownik czy coś w tym rodzaju?
Witam problem z mazda 5. Święci się kierownica na żółto i kontrola trakcji. Najpierw brak wspomagania- wymieniona pompa wspomagania wraz ze sterownikiem później próba zrobienia adaptacji co nie dało żadnego efektu. Podmieniony czujnik kąta skrętu - też błąd się powtarza C1277 . Podmieniony sterownik ABS również taka sama sytuacja, wiązka od samego czujnika...
Skoro iskierka jest to jest też pobór prądu czyli albo pompa się zatarła albo może być w niej sterownik który robi zwarcie
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka kierownicy. Tam nie ma żadnej kontrolki wspomagania. Zasilanie na pompę jest po uruchomieniu silnika? Diagnoza jakaś była? Sterownika też nie ma, przekaźnik pompy uruchamia ster. silnika po jego uruchomieniu.
J500 to sterownik pompy. czujnik skrętu to G250...
Nie ma takiej możliwości, sterownik pompy aktywuje ją (pompę) po CANie.
Podmieniany był moduł bsm bez zmian , podmieniana byla cała pompa od wspomagania i na chwile pomogło.poyem znów wrócił błąd po podmianie pompy ABS wróciła tylko komunikacja ze sterownikiem od tejże pompy i odpowiadając na pytanie , tak problem z łączeniem ze sterownikami
Sprawdziłem zasilanie na pompie jest te główne czyli dwa grube kable (+ ; -) a na sterowniku pompy jest tylko (+) po zapłonie a masy ani jednej . Sterownik jest na pompie .
Tak tylko się łączy z Klimatyzacją, Centralny Zespół Elektroniczny,CAN Gateway,Moduł komfortu,Asyst.parkowania. Zwarcie poszło koło bezpieczników akumulator kluczem musiałem dotknąć chyba klemy + czy jakoś tak był huk iskra. https://obrazki.elektroda.pl/3892299800_... Zdjęcie koło tych bezpieczników blaszkowych to było . To mam szukać...
mały update, już wszystko działa, spalił się: sterownik silnika, bsi, elektronika pompy abs i elektronika wspomagania kierownicy.
Trzeba będzie chyba wysłać tą pompę na regenerację i mieć nadzieję,że to ona wszystkiemu winna :) Jest pare firm które sie reklamują w sieci. Koszty to około 450-500 zł. Trafiłem też na jedną z firm która taką usługę wycenia na 860 zł :( Znalazłem także opis kodów błędów i w spisie tym 01309 opisany jest jako : 01309 Sterownik wspomagania kierownicy...
Witam Szanownych Kolegów! Posiadam u siebie do zrobienia fabie, zajmuje się blacharką . Pojawił sie dość nagle problem ze wspomaganiem. Świeci się ikonka od wspomagania. Wspomaganie o dziwo działa, interfejsy pokazują błąd komunikacji ze sterownikiem. Stawiam na 100% na wiązkę. Może ktoś z szanownych Kolegów podpowie gdzie najczęściej wiązka umiera...
Witam Poradziłem sobie już z problemem otóż są dwa rodzaje czujników w maglownicy TRW jeden to z wtyczką - 6Q0 423 445 i jest to czujnik hall a drugi to z kablem - 6Q1 423 291 jest to czujnik pojemnościowy. Pompa wspomagania wraz ze sterownikiem który współpracuje np. z czujnikiem pojemnościowym nie odczyta czujnika hall i odwrotnie tak więc przy wymianie...
Prawdopodobnie (najczęściej) woda wewnątrz obudowy pompy w okolicy płytki ze sterownikiem. Czasami po rozebraniu daje się to uratować, ale najczęściej wymiana całej pompy.
krok 1 naładowac bateria ,akumulator lub załzyc inny 100 procent sprawny. 2 wykasowac pamiec usterek w wspomaganiu ukladu kierownicy . 3uruchomic silnik i sprawdzic czy wspomaganie dziala. jesli nie dziala i glosi blad . 1 zmierzyc napiecie na przewodzie 30 do pompy wspomagania na wtyczce ,nie miernikiem tylko mocna prubowka musi swiecic tak jak na...
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Zastąpiłem sterownik wspomagania przekaźnikiem 60a/12v więc mam zapas wszystko działa jak należy więc zamykam temat dziękuje za odpowiedzi.
Przy zegarach nie świeci żadna kontrolka od błedu ukl. hamulcowego. Gdyby wspomaganie zakłócało komunikację na canie to miałbyś na desce i w gatewayu błędy wszystkich sterowników na danej linii od wspomagania i pompy absu począwszy. Podepnij coś innego, rozpatrywanie tysiąca możliwości gdy nie wiesz czy jest błąd wyłączenia wspomagania przy wypadku...
Witam szanowne grono elektroniczno-motoryzacyjne,naprawiam w fabii pompę wspomagania firmy KOYO no i standardowo wlazła do niej woda.Spowodowało to strawienie dwóch rezystorów oznaczonych R1 oraz R2 do takiego stopnia,że nie można odczytać napisów oraz zmierzyć wartości rezystancji.Jeśli którykolwiek z was ma płytkę sterownika z takiej pompy i mógłby...
wiązkę sprawdziłem sucha prąd jest na wtyczce zasilającej do pompy wtyki osuszone sprawdzone, dlaczego komputer się nie łączy ze wspomaganiem widocznie to będzie pompa bo chyba tam jest sterownik odpowiedzialny za połączenie ze wspomaganiem, spróbuje odłączyć jutro wtyczkę od czujnika skrętu ktoś tak robił czytałem na forum i pompa działała na niskich...
fabia ma elektryczną pompę wspomagania i nadszedł ich czas. pompa jest pod lewym przednim błotnikiem wygląda jak duży plastikowo-aluminiowy pojemnik
(at)elyaneck1 układ zamykałeś czy dalej otwarty? Grzałką się wspomagasz? Nie jesteś reklamowym botem? ;)
Zacznij od sprawdzenia zasilania pompy. Na grubych przewodach stałe 12 V oraz jeden przewód tam jest na którym powinno być 12V po odpaleniu i 2 przewody Can i jeszcze po prawej chyba wtyczka do czujnika skrętu. Jeżeli zasilanie jest to pompa do wymiany.
Jaka thalia, dci, masz na myśli pompę elektrohydrauliczną? Więcej szczegółów.
Do pompy, elektrohydraulicznego wspomagania Skody Fabii, zalecany jest płyn PENTOSIN CHF 11S, lub PENTOSIN CHF 202. Może również być użyty inny płyn spełniający normę: VW TL 52519-B, G004000M2 / G 004 000 M2. Kolor płynu: zielony. Nie wolno mieszać płynów zielonego i czerwonego, bo może to doprowadzić do uszkodzenia pompy. Po wymianie pompy trzeba ją...
Jeżeli innego producenta to wymiana z czujnikiem skrętu i też działa odrazu. Kontroler ,sterownik masz wewnętrz zespołu pompy.
Witam. Renault Master 2017r. pompa elektrohydrauliczna. Wspomaganie co jakiś czas się przycinało, na desce komunikat o awarii. Po wyłączeniu zapłonu wracało do "normy". Wtyczki czyściutkie, masy wyczyszczone, problem nie ustępuje. Błąd na cdif 3 to konfiguracja sterownika - C1608. Błąd wykasowany i powraca. Były momenty, że nie można było połączyć się...
Witam dalej temat wspomagania od Ibizy 2009 pompa trw latem nie miałem problemów ale gdy zaczęły się przymrozki dalej świeci się żółta kontrolka wspomagania.Postanowiłem przed zimą wymienić olej i tu zonk!!!!! Po zdemontowaniu pompy i wylaniu starego oleju ,p[o zamontowaniu nie działa wspomaganie (zero wspomagania)demontaż pompy i z wtyczek wylała się...
Napięcie takie samo jak podałeś jest i u mnie. Stanęło na kupnie pompy używki z s max-a 2008r .Pompa założona i śmiga wspomaganie wróciło. Tak jak mówił poprzednik sterownik pompy nawalił. Nawet troszkę wycie ucichło już tak nie wyje , wymieniłem płyn na zielony febi syntetik, zbiorniczek przemyłem to znaczy te sitko w nim .
Dzień dobry, Mój problem wygląda następująco: W samochodzie Skoda Fabia mk1 2004 , w tym samym momencie wysiadło wspomaganie (pompa KOYO) i ładowanie. Alternator został naprawiony (regulator napięcia). Jeśli chodzi o wspomaganie to została wymieniona pompa na regenerowaną oraz założony nowy czujnik skrętu. Pompa wspomagania kręci się. Błędy zostały...
miałem dokładnie to samo, co ty. w związku z jaśniejszym świeceniem świateł przy wyższych obrotach myślałem, że pada regulator napięcia i od tego zaczyna wariować wspomaganie. pan elektro-mechaniko-czarodziej stwierdził że do wymiany pompa wspomagania, sterownik i czujnik skrętu, razem jakieś 3,5k zł. Pojechałem więc do ASO - za 450 zl wymienili czujnik...
Która to Fabia? Daj skan z błędami i ich opisami. Wygląda jakby był problem z CAN GATEWAY bo to dzięki temu sterownikowi jest możliwa komunikacja pomiędzy sterownikami. Tyle że gdyby on siadł lub pompa wspomagania to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Tak samo w przypadku uszkodzenia przewód idących do pompy nie powinno być z nią...
Przewody uszkodzone, czujnik kąta skrętu, przepalone bezpieczniki, moduł jakiś jest uszkodzony poprzez tą kolizję. Nie wiadomo, jakie błędy samochód wyrzuca - coś sterowniki za błędy pokazały?
Pompę wymieniałem ponieważ cały czas wyrzucało błąd: DF185/ 5131 Brake servo solenoid valve circuit/ internal feed DF185 - Obwód/wewnętrzne zasilanie elektrozaworu wspomagania hamulców Udało mi się znaleźć drugą kompletną pompę ABS ze sterownikiem o jednakowych numerach. Po zamontowaniu drugiej pompy dalej błąd twardo zostaje. Oczywiście istnieje prawdopodobieństwo...
Dlaczego myślisz że to nie sterowniki? Jeśli chcesz to mogę podesłać schemat. Jest wiele punktów odpowiedzialnych za włączenie pompy
W Oplu Astra II stosowane jest elektro-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. Spotkałem się z dwoma typami sterowania silnika napędzającego pompę olejowa wspomagania. W jednym sterownik posiada przekaźnik załączający silnik - najczęściej to on ulega uszkodzeniu (wypalenie styków), a sam silnik ma 4 wyprowadzenia . W drugim rozwiązaniu sterownik...
Witam Mam problem z autkiem jak w tytule. Podczas próby odpalenia na słabym akumulatorze uszkodzeniu uległo BSI ( normalnie poszedł z niego dym ) Zostało podłożone drugie o identycznych numerach ale brak jest komunikacji po lini can Tj. Tester nie widzi sterownika silnika, pompy ABS oraz elektrycznego wspomagania. Jeśli odepnę kostkę z abs-u - wtedy...
Silnik pompy podłączony na krótko kręci? Komunikacja ze sterownikiem jest? W takich pompach szczotek nie ma Są mistrzuniu, zupełnie podobne jak w rozruszniku.
Problem jest taki że nie moge połączyć się do sterownika pompy. Bezpieczniki są całe. Kable zasilające raczej też bo jak odpiąłem wspomagania te grube to nie było żadnego wspomagania. W tej chwili caly czas jest z tym że słabsze
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
astra sterownik pompy wspomagania sterownik wspomagania hałas pompy wspomagania
głośniki przenośne ładowanie sygnał kamera bezprzewodowa maksymalny obrót silnik
sprawdzenie wentylatora klimatyzacji shemat instalacja
Suszarka nie uruchamia się, szybkie miganie diody Długość drutu anteny do radia Tesla Talisman 305U