Mam problem z silnikiem w mojej Xantii - powyżej 3000 - 3500 obr/min. zaczyna tracić moc, pojawia się coś jak odcięcie - obroty skokowo spadają i rosną w okolicy 3000. Na biegu jałowym można dać gazu i jest do ok. 6000 obr/min. Co ciekawe, gdy nastąpiła utrata mocy na 3000 obr/min. wcisnąłem sprzęgło żeby zdjąć obciążenie, obroty nie wzrosły. Nie zapala...
Przede wszystkim tak jak wyżej piszą trzeba sprawdzić katalizator oraz wydech końcowy czy nie są przypchane. Dodatkowo sprawdziłbym filtr paliwa i powietrza czy nie są brudne. Oczywiście filtru paliwa nie sprawdzisz trzeba go wymienić. Może też być zanieczyszczony układ wtryskiwaczy co skutecznie będzie blokowało wtrysk odpowiedniej dawki paliwa- tu...
Trzeba adaptować ,ustawić pod drugi silnik, sterownik.
Czy to złącze ma być niepodłączone, bo nie ma do czego: Citroen Xantia 1,8i 2000r - Nie odpala. Brak zasilania sterownika silnika. Wydaje mi się,że w tym złączu powinien być główny przekaźnik.
witam !!! jeżeli świecą dwie diody razem, to jest to uszkodzenie spowodowane brakiem komunikacji sterownika z immo... ale moze też oznaczać usterkę np w sterowniku silnika...( zasilania sterownika-przekażnik główny_)
Podaj oznaczenia obu silników, oznaczenia obu sterowników. Immo masz? W drugim aucie-dawcy jest?
Tak , 1 do 5 to piny na sterowniku świec żarowycgh , a opisane jako pin 3 i 4 to piny na przekaźniku czujnika /włącznika / temp. silnika. Takie to zagmatwane w tych francuzach.
Do kolegi FIL. 30-to stykowe złącze diagnostyczne jest jedynym złączem diagnostycznym w tym pojeździe. Nieznany mi jest fakt istnienia kodów "migowych" do podglądania. Tryb awaryjny pracy sterownika silnika jest zawsze sprzęgnięty ze świecącą kontrolką awarii tego systemu. Stwierdzenie poprawności działania blokady rozruchu jest proste. Jeśli uruchamiasz...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/2902414700_1... 100 - sterownik silnika 90 - przekaźnik główny 159 - wył. bezwładnościowy 11 - cewka zapłonowa
Pojechać do kogoś kto się podłączy nie gadając głupot o wtyczce. Inaczej już możesz zacząć podmieniać pół samochodu na chybił - trafił. Przyczyn zapalenia się tej kontrolki może być wiele. Poszukaj w Google jakie parametry monitoruje Twój sterownik i wywala lampkę to zrozumiesz.
Gdzie szukać przyczyny?. Np w sterowniku wentylatorów Bitron (tylko proszę cię, nie pytaj co to jest i gdzie to się znajduje) albo np w czujniku temp. silnika.
Zbyt małe ciśnienie może powodować strzały i spadek mocy. Powinno ono wynosić 3,0 bar przy odłączonym podciśnieniu. Ale jeżeli przerywa na gazie jak i na benzynie to wina raczej leży w układzie zapłonowym. Czujnik prędkości obrotowej może powodować takie zachowanie silnika ale podejrzewam że wtedy sterownik łapał by jego błąd. Chyba że sygnał z niego...
Dzięki wielkie za sugestie. Też tak przypuszczałem że napięcie na bezpiecznik F20 jest załączane przekażnikiem. Niestety nie wiem gdzie on się znajduje, na pewno nie w pobliżu kabinowej skrzynki bezpiecznikowej. Wyjmowałem skrzynkę i sprawdzałem przekażniki w jej pobliżu. Może znajduje się w komorze silnika ?Czy klimatronic w tym samochodzie ma osobny...
W Xanti nie ma typowego BSI jak ma to w C5. Czym ten mechanik diagnozował? W citroenie immo blokuje na początku, jak zablokowane immo to nie odpali. Jest kontrolka na desce rozdzielczej. Jak po nagrzaniu gaśnie to szybciej bym obstawiał problemy w elektryce czy też z czujnikiem położenia wałka. Znam przypadek że po nagrzaniu znikał + do pompy paliwa...
Na wstępie napisałeś tylko o uszkodzeniu jednej cewki a nie o zużyciu całej szyny, dlatego napisałem o komplecie naprawczym zestawu cewek. W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak zakup nowej. Myślę, że nie warto oszczędzać, bo to tylko oszczędność pozorna. Kupisz badziewie to długo nie pojeździsz i będzie kolejny wydatek. Matrix HD344 ma za małą...
Szukam schematu elektrycznego xantii 1996 2,0 16V .Trzeci dzień buszuję po internecie, jedyne co znalazłem to schemat sterowników silnika .Jest to dla mnie pilne.Padły mi już dwa akumulatory.Doszedłem już do ustalenia,że po zamknięciu samochodu jest pobierany prąd około 1 amper a to oznacza że po dwóch dniach postoju można zapomnieć o uruchomieniu a...
Witam! Ostatnimi czasy dokonałem regeneracji reduktora poprzez wymianę membran, uszczelek itp. Silnik pracuje lepiej, chodzi ładnie na gazie nawet gdy jest zimny, ale spalanie z 9l/100km wzrosło do 12-14- a nawet 17-18l/100km. Moja instalacja to Vialle drugiej generacji. Reduktor złożony raczej poprawnie. Czy więc problem tkwi w nieprawidłowej regulacji...
Witam. Mam podobną instalacje w Citroen Xantia 1.8i matrix+diego i jak do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony. Myśle że powodem zapalanie kontrolki ECU jest niewłaściwa rezystancja obwodów wtryskiwaczy w sterowniku diego. Proponuje jeździć i nie przejmować się zbytnio.
Witam kolegów. Mam Xantię do zagazowania z silnikiem 1.8 podpowiedzcie mi czy z punktu technicznego i elektrycznego można spodziewać się jakiś problemów. Podobno sterowniki silnika pracują na pół-sekwencji? Czy tu może wystąpić jakiś kłopot z ustawieniami sterownika gazowego.
Witam jestem posiadaczem xantii 1.8 8v z 1995 roku ze sterownikiem magneti marelli mm8p i mam następujący problem samochód po uzyskaniu nawet niewielkiej temperatury gaśnie po dojeżdzaniu do krzyzówki badż puszczeniu pedału gazu.A stało sie to pewnego razu gdy nagle wskazówka prędkościomierza spadła do zera i po dojechaniu do swiateł moje auto poraz...
Witam Panowie, zwracam się do Was z takim problem jak w tytule, mianowicie od jakiegoś czasu auto nie przełącza się na gaz i jeździ tylko na benzynie (wir w baku). Wskaźnik poziomu gazu tylko miga i nic więcej. Jedyny bezpiecznik który jest na widoku przy sterowniku sprawdziłem jest w porządku. Sterownik na inny podmieniałem i bez zmian.Przed chwilą...
Witam. Szukam pomocy - mam problem z silnikiem 2.0 HDI 110KM RHZ (w Citroenie Xantia 1999r.): na wyjściu z pompy wtryskowej nie pojawia się paliwo. Paliwo wychodzi z pompy wstępnej (w baku), dochodzi do pompy wtryskowej (wychodzi z filtra paliwa), ale nie wychodzi z pompy na listwe wtryskową i na wtryski. Pierwsza oczywista myśl - zawór wysokiego ciśnienia....
Mam citroena Xantię 2 z 98 roku, 1,8 benzyna w automacie. Po odpaleniu na pozycji P i D migają dwie lampki od sport i trybu zimowego jednocześnie. Na R jedzie jednak wsteczny załącza się przy dość wysokich obrotach i potrafi szarpnąć do tyłu. Na 3 jedzie i zmienia biegi od 1 do 3. Na 2 zmienia 2 i 1. Czwarty bieg nie wchodzi, na D migają lampki i jest...
Witam. Mam tego peugeota 806 i znowusz zakładam temat z racji tego że mało jest o nim i ogólnie o eurovanie koncernu psa/fiat/lancia w sieci. W Peugeocie na rozgrzanym silniku mam około 900 obr/min co uważam teraz za obroty zbyt duże. Latem też tak było ale jakoś mnie to nie zaalarmowało. W zimie skoczyło zyżycie paliwa szczególnie w niskich temperaturach...
misiek0707 sprawdz przewody miedzy slupkiem a drzwiami wyglada na to ze nie dochodzi prad do silnika silownika. a jak zamykasz od srodka recznie lewe drzwi to dziala normalnie czy nie?
Witam. Kupiłem dogrzewacz D3WZ z Citroena Xantii 98r. Chciałbym go zamontować w innym aucie, ale przed zamontowaniem chciałbym go sprawdzić. Ze sterownika wychodzi 1 kostka z 4 przewodami: czerwonym, brązowym, niebieskim i niebiesko-białym oraz mała kostka na pompkę paliwa: 2 zielone. http://obrazki.elektroda.pl/4731484500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8952334300_1...
Kupić za 5 tysięcy i włożyć następne 5 to nie sztuka. Przelicz jeszcze raz, bo nie widać abyś miał pojęcie o motoryzacji, a zwłaszcza o koszta utrzymania. Xantia? Fajnia ale za 5000 kupisz coś po wybojach, 6x świeca to już koszt, LPG tylko sekwencja najtaniej to 2500zł, calibra to szkoda gadać rdza, silniki jedzą olej, zawodzi sterownie silnikiem, a...
Witam, silnik po wymianie głowicy (stara pęknięta w 2 miejscach). Samochód po odpaleniu raz na jakiś czas sprawia wrażenie jakby brakowało mu ropy (obroty gwałtownie spadają po czym je podnosi) dzieje się to dość cyklicznie, podczas jazdy jest to niezauważalne. Zapala się check. Sterownik Bosch EDC AS 3.1 błędy: czujnik przesunięcia iglicy - błąd zapamiętany;...
Witam! Problem zaczął się z dnia na dzień. Przyjechałem, postawiłem auto na dwie doby i już nie mogłem odpalić. Rzecz się działa (o ile to istotne) w czasie odwilży po wcześniejszych opadach deszczu. Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu, normalnie powinny grzać się świece, po chwili powinna zgasnąć kontrolka świec i po wklepaniu kodu do immo,...
silnik citroen xantia xantia citroen citroen xantia
repeater netgear konfiguracja pierścienie objawy oleju skrzyni biegów voyager
Bezpiecznik tylnej wycieraczki Opel Astra J 2011 Uszkodzenie efektu gitarowego przez odwrotną polaryzację