A przekaźnik pod maską jeden się grzał To normalne. Nie ma co wymieniać podzespołów które działają. Żarówki też są gorące jak świecą. Pokaż jaki masz sterownik silnika.
Sprawdź szczelność ukł. ssącego od przepony spiętrzającej aż do głowicy. W KE-jet. to podstawa. Ustaw przeponę i sprawdź zaworek sterujący ciśnieniem dolnoprzeponowym (ten ciemnoszary) oraz prąd jakim jest serowany ze sterownika (silnik gorący). Jeśli auto jest zagazowane to przdałoby się sprawdzić wtryskiwacze i rozdzielacz (wydatek paliwa). Pozdr....
To jest sterownik silnika. Jest ciepły czy gorący? Gdyby był uszkodzony to dysk byłby zupełnie martwy.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Wymiana regulatora nie pomogła. Co steruje alternatorem? tzn jaki sterownik, silnika czy sterownik pokładowy bordnetz?
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... >> https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... poszukaj o swoim modelu, może być ciut inaczej. Też miałem ALDL :?: masakra z diagnostyką, bo oprócz wymigania błędów, tylko fabryczne skanery działały. ELMy niet, bo to starszy system, nie OBD2, więc 90% mechaników działało...
Przecież to jaki maksymalnie prąd możesz wysterować tym układem zależy przede wszystkim od mocy maksymalnej jaką może się na nim wydzielić. A wiąże się to ze sposobem sterowania, prędkością przełączania itp. itd, Ale tego koledze chyba mówić nie trzeba. W sterowniku silnika krokowego z AVT układ dał rade prawie wysterować silnik i prądzie fazy prawie...
Witam. Kupiłem dokładnie taki sterownik. Zamontowałem i szlifierka się kręci, ale nie ma mocy, tranzystory gorące po 20s. Zmieniłem podłączenie czujników halla, przesunąłem o jeden. Ha silnika podłączyłem do Hb sterownika, Hb do Hc, Hc do Ha. Teraz jest dużo lepiej. Tranzystory grzeją się o wiele mniej, silnik mocniejszy. Niestety nie mam pasującej...
Witam Wymień niebieski czujnik temp. wody, prawdopodobnie stanął na takiej rezystancji, że sterownik "uważa", że silnik jest gorący - samodiagnostyka tego nie wykryje bo rezystancja czujnika mieści się w dopuszczlnych granicach. Czujnik jest w plastikowym króćcu, z którego wychodzi wąż na chłodnicę. Pozdrawiam
Prawdopodobnie sterownik silnika, przelutuj gorącym powietrzem.
Wentylator działa na dwóch biegach? Jest nawet naklejka z ostrzeżeniem, że wentylator chłodnicy może się włączyć w każdej chwili, gdy silnik jest gorący.
W zasadzie masz rację. Czasem tylko przy większym prądzie pobieranym ze stabilizatora trzeba precyzyjnie ustalić napięcie wejściowe aby właśnie zredukować straty na LM. Za duża różnica pomiędzy Uwe a Uwy powoduje wydzielanie się ciepła na LM ale znów za mała może nieść ryzyko iż przy jakimś spadku Uwe praca stabilizatora zostanie zakłócona. Ostatnio...
Po podłączeniu zasilacza ten czarny cip jest gorący dość mocno. - to sterownik silnika - jeśli się grzeje, to znaczy, że zasilanie dostaje, ale może być uszkodzony. To on odpowiada za uruchomienie silnika. odzysk danych z uszkodzonych dysków to duże koszty. - straszne...w przypadku uszkodzenia PCB takiego starego Seagata to może być nawet stówa albo...
Zacząłbym od tego: ftp://www.zimmers.net/pub/cbm/schematics... . Na początek sprawdził napięcia zasilania i sygnały dochodzące do sterownika napędu silników. Sprawdź palcem czy nie są gorące?
Kolego możesz to zrobić na mosfet. bezpośrednio sterowany ze scalaka. każde uzwojenie na jedną nogę. jak ustawisz czas nasycenia uzwojenia na 10ms to nie bedzie się grzało.oczywiście jak silnik bedzie miał trzymać moment na osi to grzało się bedzie. trzebaby zastosować jakąś przekładnię która będzie trzymała układ w jednym położeniu a na silnik ustawić...
witam podobny problem miałem z silnikiem EFI 1,6litra z forda eskorta . Przyczyną "chechłania" jest zbyt duża dawka paliwa na gorącym silniku. może to być pomiar tp. silnika , czujnik tp. powietrza dopływowego do silnika .Sterownik wysyła zbyt długi impuls na wtryski nie widząc iż silnik jest gorący pozdrawiam
4,5 ms to jeszcze nie tragedia.Widziałem rekordzistę że było 17ms,ale fakt,stawiał zasłonę dymną. Możliwe przyczyny to -pomiar robiony na zimnym silniku lub usterka czujnika temp. silnika -w czasie pomiaru włączył się jakiś odbiornik elektryczny (np wentylator) lub klimatyzacja -map sensor lub połączenie (elektryka/pneumatyka) -sonda -rozjechana adaptacja...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
To jest system DMCI i w gorące dni często spotykałem się z uszkodzeniami płyty sterownika.
Witam, mam to samo u siebie tzn nie grzeje mi lewa strona. Objaw taki że albo wieje zimne powietrze albo całkiem gorące, tak jakby silnik nie zawsze reagował na sterownik. Prawdopodobnie padł mi LEWY SILNIK MIESZANIA POWIETRZA. Czy da się go wymienić bez problemów bez ściągania całej deski? Niby w instrukcji jest opis że można go wymienić ale niektórzy...
Witam serdecznie. Otrzymałem dysk jak w temacie do odzysku danych,po podłączeniu do kompa słychać jak talerze rozpędzają się,ale głowica rytmicznie stuka,oczywiście nie wykrywany w bios,zamówiłem identyczną PCB na ebayu,podmieniłem firmware,i NIC żadnej zmiany,dodatkowo bardzo szybko sterownik silnika 0A56511 robi się gorący,czy można zrobić coś jeszcze,aby...
Testuję już na NEMA 17 + L298N, tylko silnik ma 2.8V i 1.7A. I nie wiem czy coś podłączam źle ale raz, że sterownik silnika grzeje się pierońsko (to jest ten na czerwonej płytce z radiatorem na L298N) a dwa, silnik grzeje się nawet jak nie pracuje (nie tak bardzo jak radiator na sterowniku ale jest dość ciepły). Radiator także grzeje się niezależnie...
Podmieniałem, wynik taki sam - gorący sterownik silników. Wiem o tym, że ten układ się trochę grzeje (w końcu to nie pierwszy odtwarzacz który naprawiam), ale tak gorący, aż parzy w palec nie jest akceptowalne. Przejdźmy zatem do rozwiązania problemu, z którym uporałem się już jakieś dwa tygodnie temu. Otóż, jak się okazało wystarczyło ustawić prowadnice...
Możesz ewentualnie spróbować zresetować adaptacje sterownika do wartości fabrycznych, ale to wymaga testera.
witam mam problem z motus scooty 10 hulajnoga po nocnym ładowaniu przejechała kawałek i silnik się zablokował zaczął się grzać wiec szybko rozebrałem obudowę dolna i odłączyłem baterie (sterownik tez był gorący) po ostygnięciu podłączyłem wszystko ponownie hulajnoga się włącza ale po przyciśnięciu manetki gazu silnik się blokuje, jak pchnę go na siłę...
Witam Niedawno kupiłem drukarkę 3D Anet A8, do samodzielnego montażu. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że silnik osi Y bardzo szybko i bardzo mocno się grzeje. Pozostałe silniki po ok.20 min. pracy są jedynie ciepłe (letnie), natomiast ten od Y jest gorący (nie da się go dotknąć). Podłączyłem ten silnik do innego sterownika (od innej drukarki, własnej...
Witaj błędy świadczą o zbyt ubogiej mieszance,sprawdż na kompie czy sterownik widzi dobrą temperaturę.
Cześć, W aucie całkowicie nie działa ogrzewanie. Po nagrzaniu silnika jazdą miejską węże grube, wychodzące z chłodnicy są gorące na tyle, że mogę je dotykać i nie są twarde. Obydwa węże cienkie idące do nagrzewnicy też są gorące. Płynu jest nalane do MAX. Dodam jeszcze, że jest uszkodzony serwo mechanizm, pierwszy od strony wentylatora nawiewu, obstawiam,...
Zaraz rano zabieram się do badania czujnika temperatury. Faktycznie nie wpadłem na to, że gorący silnik nie potrzebuje rozruchu płomieniem. Dzięki!!!
R5 ogranicza prąd przy załączeniu - większy silnik to większy prąd - stąd znaczny wzrost mocy strat.
Jedyne co mnie martwi to bardzo gorący silniki, nie da się go dotknąć gołą ręką. A jak wygląda pomiar prądu? Jakiego sterownika używasz?
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
Witam serdecznie, mam problem ze sterownikiem 350W 36V BLDC, użytkuję go na silniku 350W 36V przekładniowym. Problem w tym, że po przejechaniu 3 km na 3-5 stopniu wspomagania sterownika nie da się dotknąć, jest tak gorący. W czym może leżeć problem? Bateria sprawna była podmieniana u kolegi i wszystko jest w porządku. Przy okazji zapytam na prośbę kolegi,...
Silnik BLDC _wymaga_ informacji o tym gdzie znajduje się wał do sterowania. Kiedyś dla jaj zrobiłem test jak jest ze sterowaniem w otwartej pętli i silnik i mostek były prawie momentalnie gorące, moment był zerowy, tzn. silnik się kręcił ale wystarczyło prawie podmuchać żeby się zatrzymał. Dlatego sprzężenie zwrotne musi być albo na hallach jak w CD...
Zajrzyj do sterownika silnika na podszybiu i kostki obok akumulatora trzeba wyjąć akumulator.
Problem braku ładowania zaczynasz naprawiać od kodowania? Dlaczego i w jakim celu? Bardzo pomoże Ci zwykły miernik, nawet taki najtańszy z marketu. Zacznij pomiary przy alternatorze, później z prawej strony komory silnika masz miejsce do odpalania z kabli. Zmierz przed i za, lub dotknij palcem. Gorące złącze to brak kontaktu. Szukaj.
Zamontowałem już koło, rower na nowym silniku ma lepsze przyśpieszenie, zwiększyła się również prędkość z 25 km/h, do ponad 30 km/h, to zmiana na plus, ale czy jazda na pełnej mocy nie spowoduje uszkodzenia sterownika ? Sprawdzałem ręką temperaturę obudowy kontrolera, był dosyć ciepły, ale nie gorący
To musi być z nowego auta.Dokumentacja Boscha z 2003r. nie ma w swoim zbiorze podanego numeru.Trzymasz gorące rzeczy.
wszystko zimne i tylko na zapłon wezme wlacza sie wiatrak Klimatyzacja jest? Wypadało by podłączyć jakiś tester i sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Druga sprawa to porządnie odpowietrzyć układ chłodzenia(odpowietrznikami)
spotkałem się 124 w tedy gdy silnik ma za wysoka temperaturę. Ma to uchronić przed przegrzaniem silnika. :D:D:D Niezla teoria.... Sterownik ogrzewania w tym samochodzie nie otrzymuje zadnego sygnalu o temperaturze silnika.
nie musisz wykręcać świe skoro jak piszesz kolega już je sprawdzał i ponoć wszystkie grzeją, wystarczy ze zmierzysz czy pojaawia się na nich napięcie po przekręceniu kluczyka, choćby przez sekundę, istnieje bowiem taka możliwość że uszkodzony czujnik temperatury podaje że silnik jest gorący a sterownik mając takie dane od czujnika grzeje krótko bo po...
https://obrazki.elektroda.pl/3523404400_... https://obrazki.elektroda.pl/5489485000_... https://obrazki.elektroda.pl/8765693100_... https://obrazki.elektroda.pl/5457290900_... Po naładowaniu 51V. Po 40 minutach zabawy w terenie i ciągania przyczepki 49V. Silnik ciepły, nie gorący....
Tak jak mówi creativ pierwsze 5V a później zasilanie na sterowniki bądz jednocześnie obydwa napiecia. A co do tych 40V musisz z tym uważać ... gyż 40 V to jest max do podłączenia do sterowników dokładnie 43 chyba ale i tak nie podłączaj tak wysokiego napiecia gdyż to napiecie ustalasz dopiero wtedy jakie masz silniki krokowe jezeli na silnikach masz...
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
Sterownik świec żarowych na gorącym silniku? Sprawdziłbym czujnik temperatury dla sterownika silnika.
Witam, w moim oplu 1,7 isuzu występuje identyczny problem, po wizycie w serwisie ASO, komputer nie wykazał błędu. Na początku problem pojawiał się rzadko ale zawsze jak silnik był gorący. objawy pojawiły się po wymianie filtrów paliwa, oleju itp. może układ paliwowy jest zapowietrzony? Na początku podejrzewałem sterownik pompy ale podobno jak pada to...
jak ci będzie falował podkręć trochę śrubę od czułości w parowniku lub wkręć tą od niskich obrotów.Wydaje mi sie że masz zbyt bogatą mieszankę na gorącym silniku i sterownik ma problem z wyregulowaniem prędkości obrotowej.
Nie mogłeś użyć MOSFETów :?: Komplikacja jakoś nie wzrośnie. Tutaj tracisz trochę napięcia na tranzystorze i do tego przez rezystor 100 Om i tranzystor transoptora będzie płynął coś duży prąd, nawet za duży. Ten rezystor mógłby być kilka razy większy, nawet z 10 razy. Między emiter a bazę TIP122 możesz dać rezystor o zbliżonej wartości. Sprawdzałeś,...
Witam. Przy odrobinie szczęścia i wprawy można przelutować kość sterownika silnika opisanego jako SMOOTH, trzeba mieć tylko lutownicę na gorące powietrze i trzecią rękę (drugą osobę) do podgrzewania "power-pada" tego układu z drugiej strony płytki PCB. Osobiście naprawiłem podobny dysk właśnie w ten sposób. Pozdrawiam T.
Witam ponownie. Nie otwiera mi się schemat z tej pralki - ściągnąłem go, a nie umiem otworzyć - w jakim programie jest zapisany? Wykonałem próbę w piwnicy, zgodnie z poradą - pompka i elektrozawór pracują, silnik nie. Dmuchałem bezpośrednio w hydrostat (przełącza) , wykonywałem też pomiar przejścia - prawidłowy. Opory 2*6,2 kΩ na płytce sterownika...
Na początek zacząłbym pewnie od sprawdzenia temperatury cieczy chłodzącej jaką dostaje komp silnika. Nie wiem dokładnie jaki jest u Ciebie czujnik temperatury cieczy (czasem padajA). Przypuszczam że masz 4 pinowy czujnik. W przypadku takiego czujnika może wystąpić taki przypadek że inna temperaturę cieczy widzi komp silnika a inna jest na zegarach Jak...
Przeszukałem forum i internet przez wiele dni , niestety nic na ten temat nie znalazłem . Wyrzuca mi błąd : P2331 Zwarcie obwodu sygnału sondy lambda z obwodem grzałki . Po skasowaniu pojawia się znowu ale wyłącznie gdy silnik ma temperaturę powyżej 90 Stopni . Ogólnie silnik spala duże ilości oleju .Trochę kopci ale też tylko gdy jest max gorący 90-105...
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Kurde naprawialeml już ten sterownik wysyłałem go do nice do Pruszkowa zapłaciłem 500zl pochodził pół roku i spalił transformator teraz kupiłem transformator brama otworzyła się 5 razy i znowu się chyba spalił jak podaje prąd to raczej robi się gorący
1. Lepkość oleju zmienia się z temperaturą (gorący jest rzadszy - ma mniejszą lepkość). 2. Koła też się rozgrzewają bo rozgrzewa je olej -możliwe że wtedy przestają być szczelne ( można by spróbować jaki luz ma KZFR na zimnym i na gorącym silniku). 3. Przydał by się pomiar prądu idącego na zawory KZFR (napięcie mówi że sterownik chce a prąd powie czy...
Espace IV silnik 2.0t benzyna 2003 rok, nie działa klimatyzacja tzn nie chłodzi. Ilość czynnika ok 1000 gram. Ciśnienie mierzone Clip - 7-10 bar w zależności od temperatury otoczenia ( chłodne dni i upał). Sprzęgło sprężarki załącza się bez problemu, wentylator skraplacza od razu wolny bieg, ciśnienie dochodzi do max 10 bar, chłodzenia brak. Wymienione...
Dzisiaj się zabrałem znowu za temat. Założyłem klemę, odpaliłem, przejechałem kilometr do pracy, nie zdejmowałem klemy i stał tak ze dwie - trzy godziny jedząc te 0.54 ampera (domniemam, tak mierzyłem wcześniej i zawsze tyle brał). Zajrzałem więc do owego podejrzanego przekaźnika znajdującego się w obudowie ze sterownikiem silnika przy wycieraczkach...
http://obrazki.elektroda.pl/3954933000_1... Zawsze chciałem mieć swoją stację lutowniczą, ale takie, które mi się podobały kosztowały (dla mnie przynajmniej) fortunę. Pobawiłem się troszeczkę i wyszło mi coś takiego. Kosztowało mnie to prawie pół roku roboty (oczywiście tylko popołudniami). W pracy mam Xytronic LF 9000, ale jej cena...
Dziękuję Ci serdecznie za odpowiedź jednak u mnie sytuacja jest dziwna i wygląda następująco, i stycznik jest już wymieniony. 1. Z podłączonym stycznikiem po włączeniu zasilania - gdy koło znajduje się w skrajnym położeniu silnik próbuje dalej kręcić się w jednym kierunku aż robi się gorący i ciągle pracuje. Ten stan trwa w nieskończoność, błędu nie...
podłączenie było do gniazda diagnostycznego, po wymianie sterownika autko dalej nie paliło.Przyjechał gość z kompem do immo i stwierdził rozprogramowanie immobilajzera, po ponownym zaprogramowaniu samochód nie pali, po wymianie sterownika auto pracuje, ale na dwóch cylindrach. diagnoza taka:w wyniku uderzenia uszkodzeniu uległ moduł/samochód miał kłopoty...
to jest po prostu sterownik świec żarowych. To on wraz z czujnikiem temperatury silnika decyduje o długości czasu grzania świec - zimny silnik - dłuższe grzanie, silnik gorący - prawie brak grzania. Trzeba wziąć poprawkę, że kontrolka świec żarowych gaśnie dużo wcześniej, niż same świece.
był jeszcze Y16XE. To dopiero niewypał na francowatej hybrydzie. Jak nie palił gorący to z gaśnicy śniegowej po sterowniku i odpalał. Albo zapalić na zimnym i postukać w żeberka obudowy sterownika, jak zgasł albo silnik zmienił rytm pracy to już wiadome, że tam. Co do przekaźników to też racja, fioletowy (od pompy) dostawał rozwarcia cewki.
Zastanawiam się czy prąd podawany przez sterownik - 21A - nie jest zbyt duży. Bezpiecznik jest 20A, silnik podobno pobiera 13A. Może to jest problem ? Proponuję przypomnieć sobie fizykę -> Elektryczność -> obliczanie mocy. OK, rozumiem. W swojej nieostrożności przelałem na klawiaturę jakiś tam tok myślenia, który był błędny. Odbiornik pobierze taki...
W aucie kilka miesięcy wcześniej zrobiona została przekładka z automatycznej skrzyni biegów na manualną. Od tamtej pory wyskakiwal jakiś błąd. Nagle zaczął bardzo głośno chodzić, stracił moc . Wymieniony silnik i sterownik silnika ... I jest jeszcze gorzej ... silnik 1.9 tdi 111 km
Zwarcie będzie ciężko zobaczyć, za zwyczaj powstaje tam gdzie nie ma wentylacji, czyli głęboko w środku. Sterownik mają często pomiar prądu, więc może dlatego jeszcze nie spłonęło żywym ogniem. Możesz próbować mierzyć indukcyjność uzwojeń porównawczo, albo spytać się przewijacza za ile diagnoza. Sprawdź też czy to nie jest malowane aluminium ;) Albo...
Mam frezarkę, zrobiłem tak, jak napisałeś (bo takie same miałem założenia). Ale: - wałki szlifowane musiałem zamienić na łożyska liniowe (mogłyby być także wałki podparte, ale jak już, to już) - uginały się gdy suport był w połowie, gdy dojeżdżał do końca podnosiły się, a to zmieniało głębokość frezowania; - zasilacz musiałem zmienić na większy - teoretycznie...
Przednie drzwi po stronie kierowcy - mimo odłączenia wszystkich przycisków sterowania szybami, silnik podnośnika szyby jest nieustannie zasilany, nawet na wyjętym kluczyku. Silnik gorący, na szczęście ma chyba zabezpieczenie termiczne bo się nie sfajczył i działa poprawnie po podłączeniu niezależnego zasilania. Domyślam się, że mam sklejony przekaźnik,...
Jaki by to ni był model oraz marka auta... Sprawdz czujnik temperatury - ten co podłączony jest do sterownika. Ściągnij dane - jakie temperatury i jakie oporności i przemierz go. Jeśli auto nie pokazuje błędów to znaczy że sterownik widzi czujnik i mu ufa...Załączenie klimy to oddzielne info dla sterownika, temperaturę silnika potrzebuje do wiekszości...
Temperatura? Ma to jakiś sens... chłodzenie raczej nie, wentylator chodzi a problem występuje od razu, czyli gdy sterowniki mają temperaturę otoczenia ( około 14st). Po kilku próbach jazdy, płyty są gorące, aż do zapalenia kontrolki zbyt wysokiej temperatury. Ale muczę sprawdzić przez menu, jakie odczyty temperatury są po postoju... może faktycznie...
Tak, czy możesz wejść komputerem w sterownik silnika i zobaczyć jak wygląda zasilanie sterownika podczas kręcenia i czy w ogole widzi obroty. Nie powinno wtedy zerwać połączenia
Czy masz przeniesiony sterownik ECU z gorącego silnika? Ile lat ma akumulator? Ewentualnie gdzieś przetarty przewód.
Mam podobny problem. Zrobiłem 3 takie sterowniki, i przy pierwszym podłączeniu pierwszego sterownika, prąd zjechany max na -, zasilanie silnika 35V, zasilanie logiki 5V oddzielne, silnik o prądzie 2A na fazę, na wejście sygnał 2Hz - układ eksplodował po 3 sekundach. Wpięty w obwód amperomierz pokazał 3A, ale nie zdążyłem zareagować. Podobnie zrobiłem...
Witam Dopiero dzisiaj miałem możliwość zajęcia się moim silnikiem krokowym i totalne rozczarowanie. Jest dokładnie tak jak napisał rooler11 . Silnik jak i sterownik http://serwis.avt.pl/manuals/AVT1682.pdf po krótkim czasie robią się strasznie gorące!!! Na poczatku zrobiłem sobie generator częstotliwości z CD4093 regulowany potencjometrem. Najpierw...
Ale przy kolejnym kontakcie odmówili naprawy gwarancyjnej przez podłączenie sterownika - jako ingerencja w instalację W zasadzie temat Twojej reklamacji w tym momencie jest zamknięty, nie dłubiemy jeśli nie mamy pojęcia. Pewnie puszczałeś rolety bawiąc się nimi kilka razy pod rząd, mogły się uszkodzić. Taki silnik jest przystosowany do bardzo małej...
pod akumulatorem jest sterownik, taka czrna puszka i dochodzą tam dwie kostki.on steruje wiatrakiem i sprężarką miałem przypadek że poszedł w nim przekaźnik(wypalone styki). Sprawdź jeszcze czy jest napięcie gdy jest silnik gorący i potrzebuje "ochłodzenia"
Wiadomo co dalej, wypalenie zaworów, spalanie stukowe, przez co sterownik cofa kąt zapłonu , moc silnika maleje. A teraz coś dla ludzi którzy zawsze myśleli, zbyt uboga mieszanka to zbyt gorące gazy, a tu guzik prawda, mieszanka spala się wolniej, prowadząc do omywania zaworów i degradacji ich. Czasami na zbyt krótkie czasy zasysania może pomóc wyprzedzenie...
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało dokladnie, gorzej ze nie kazdy klon to zrobi
Witam wszystkich, Dostałem hulajnogę "Hulajnoga elektryczna RIDER Pinki 10km 200W". Hulajnoga dla dziecka małej mocy. W hulajnodze zgniecione przy składaniu zostały przewody do manetki i hamulca. Doszło do zwarcia między przewodami. W sumie jest 5 przewodów dwa były zwarte miedzy sobą. (Trzy przewody do manetki i dwa do hamulca). Po naprawie przewodów...
Co do hamulców,- to w przednich zaciskach pęcznieją uszczelki tłoczków i należy je wymienić [przypadłość SC i CC ].Co do wentylatora -sprawdzić czy w momencie włączenia wentylatora przewody dochodzące do chłodnicy są gorące ,jesli są zimne świadczy to o uszkodzonym termostacie,jeśli są gorące to uszkodzony jest czujnik temperatury ,który w SC podaje...
I tu kolego poruszyłeś dwie ciekawe kwestie: 1-sza to temperatura jaką widzi sterownik przed uruchomieniem silnika i po jego uruchomieniu 2- ga to kwestia grzebania w sofcie Więc odnośnie punktu drugiego - podejrzewam że ktoś coś grzebał w sofcie - pytanie tylko to było wgrywanie jakiegoś tuningowego softu (czego po jakiejś super mocy nie odczuwam -...
Gaz kij wie której generacji, może z odcięciem zasilania na pompie paliwa. Na wtrysku rzadko spotykane, ale jednak. Możliwe spadki w instalacji, albo niedomaganie samego alternatora, i spada na tyle że fiksuje wskaźnik i gaz. Albo luz na klemie z której ECU gazu pewnie bierze zasilanie. I odcina elektrozawór butli. Bo nic innego w Pandzie nie może klikać...
Usunięcie DPF w tym silniku musi być powiązane z przeprogramowaniem sterownika silnika, inaczej auto będzie regularnie wchodziło w tryb awaryjny. Uszkodzona geometria gorącej strony świadczy o pęknięciu kolektorów wydechowych (przypadłości tych silników) Jeżeli chodzi o sprawdzenie błędów w sterowniku, to w MB do sensownych ich odczytów trzeba posługiwać...
. Następnego dnia sprawdziłem jak szybko nagrzewają się węże od chłodnicy. Górny i dolny, w krótkim czasie były jednakowo gorące., więc termostat raczej otwiera jak należy. Termostat otwarty cały czas - do wymiany 1 - 3 sterownik silnika 2 - 4 wskaźnik temperatury
Tak też ma to auto. Czujnik 1pin jest do zegarów. Czujnik 2pin jest do sterownika silnika. Ma 246ohm na gorącym silniku więc ok. Na zimnym powyżej 1k. Nie wiem już za co się złapać. Chyba odeślę do mechanika żeby sprawdził rozrząd i wyregulował zawory. Ciśnienie sprężania na gorącym silniku równiutko 13bar na każdym cylindrze.
Witam Moje pytanie nie jest bezpośrednio związane z modelarstwem ani robotyką, ale dotyczy modelarskich silników bezszczotkowych, więc chyba najbardziej pasuje właśnie do tego działu. Zrobiłem sobie wyswietlacz-zegar widmowy, takie jakby smigło z płytki PCB z zamontowaną elektroniką i diodami led wzdłuż całego śmigła. Śmigło-wyświetlacz napędzam testowo...
Zawracam spaliny (z wylotu z pieca) za pomocna starej TURBO sprężarki silnika wysokoprężnego. Turbina taka ma dwa układy jeden zasysa powietrze z otoczenia i tłoczy do paleniska drugi obieg gorący zawraca spaliny do paleniska. Największy problem to łożyska i przedłużenie ośki i sprzęgło do silnika. To ma duże obroty. Silnik jest od wycieraczek od jelcza(24V)...
Odepnij wtyczkę czujnika cieczy chłodzącej i zobacz jak gorący wtedy ładnie odpali "na pół obrotu wału" To fakt sugerowałem się tą wypowiedzią i sądząc że czujnik jest popsuty wymieniłem go. :-( W niczym to nie pomogło tylko szkoda kasy. Ja wymieniłem i odłanczałem czujnik cieczy chłodzącej wciskany z tyłu w blok silnika. Jest to czyjnik 4 pin kolor...
Drugą sondą się nie przejmuj. Czy czujnik temperatury silnika działa prawidłowo. Sprawdź co pokazuje pierwsza sonda przy nagłym wciśnięciu pedału gazu, przy schodzeniu z obrotów gdy sterownik silnika odcina dopływ paliwa, co na obrotach biegu jałowego, co przy stałej prędkości silnika - np 3 tyś obr/min. Przydało by się sprawdzić co pokazuje analizator...
Witam.Sprawa dotyczy auta jak w temacie.Po porannym uruchomieniu obroty jałowe 1,1 tys i tak jest do póki nie spuszcze hamulca ręcznego(auto parkowane na lekkiej górce).Gdy zacznie powoli się toczyć(po spuszczeniu hamulca) obroty rosną na 1,5tys a gdy auto staje(po około 5 metrach) znowu spadają na 1,1tys.Nie jest to jakiś problem dla mnie tylko nie...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witam, mam taki sam problem z nierówną pracą silnika zaraz po odpaleniu. Wtryski już były sprawdzane są w dobrym stanie, silnik po odpaleniu pracuje nierówno, to co ostatnio zauważyłam to że po krótkim czasie nierównej pracy tak ze trzy minuty, następuje tak jak by ktoś nacisnął magiczny przycisk i silnik równo zaczyna pracować. Objaw ten nie występuje...
Witam Znalazłem podobny temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ale mój ma CAN. Czy również mogę odcinać 15 na sterowniku, lub jak sugeruje slaviusz1, brązowy przewód załączający przekaźnik pompy wtryskowej. Mój komputer nie może połączyć się z tym samochodem, więc eksperymenty z błędami będą kłopotliwe. Jeżeli te rozwiązania...
Osobiście i w stu procentach stawiam na czujnik na wale korbowym, czujnik na wałku nie ma z iskrą nic wspólnego.. A który to rok? Bo jeśli podmienisz sterownik silnika na inny, nawet o tym samym numerze serii, to i tak nie uruchomisz silnika..
Witam Szukam opisu bezpieczników do seata arosa 1.7 sdi 99r Jeśli by był ktoś skłonny podrzucić rozpiskę byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam P.s. Naprawdę nikt nie dysponuję opisem bezpieczników/przekaźników do w/w auta? Auto ma feler tzn pobiera prąd na postoju i po zamknięciu auta z pilota. Dziwne jest to ze jak wyjmę bezpiecznik numer 15 to wtedy...
owe 5V bierze się ze sterownika silnika i skoro jest mniejsze znakiem tego jest uszkodzona instalacja lub sam sterownik ....może problem tkwi w braku masy i poziomie odniesienia napięcia które mierzysz....
Tylko nie podpinaj tych silników prosto pod tl084 ja raz przez pomyłkę tak zrobiłem to po paru minutach scalak był nieźle gorący, tylko pod wzmocnienie na tda2030
Czy w sterowniku AEB 2001N (bez OBD) można ustawić odpalanie na gazie na gorącym silniku ? U mnie w najnowszej wersji oprogramowania i ECU 29, opcja gaśnie, ale być może aktualna konfiguracja w sterowniku to determinuje.
Sterownik kluczuje cewkę impulsami masy a zasilanie plusem jest stałe po odpaleniu silnika . Zanim kupisz cewkę a masz multimetr to pomierz tą uszkodzoną. Sprawna powinna mieć na pierwotnym uzwojeniu 0.4-0.6 ohma. Na wtórnym około 6.5- 8 kiloohma. Jeśli nie masz multimetru - zamień cewki miejscami oczywiście kable WN i zasilające przełóż. Jeśli będzie...
czy to normalne Nienormalne, sterownik pewnie ma coś do powiedzenia wiec trzeba zrobić diagnostykę z naciskiem na widzianą przez sterownik temp. silnika.
gorący sterownik gorący kondensator silnika sterownik silnik gorący
photosmart aparat łożysko korbowód cylinder simsona
Instalacja AutoMapy na Navia NV35 - Windows CE Problemy z pobieraniem AutoHotkey przy wyłączonym antywirusie