Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
O sens spytaj inżynierów z Forda, te typy tak mają choć na schemacie nie idzie tego zauważyć, kilka razy spotkalem się z tym, ale to w niczym nie przeszkadza.
Podłącz, skrzynia tam jest w gestii sterownika silnika.
Przy odrobinie szczęścia uszkodzony jest tylko czujnik ciśnienia na magistrali, który daje złe odczyty, przez co sterownik gasi silnik żeby nie uszkodzić pompy.
U mnie były wadliwe cewki zaplonowe. Mimo że nowe i ngk ale coś świrowało. Podmieniłem cewki na uzywane oryginały i auto działa. Wcześniej podmieniłem sterownik silnika I nie pomogło.
Za pomocą interfejsu który skomunikuje się ze sterownikiem silnika.
czyli nie ma możliwosci oszukania sterownika silnika?
Ten sam co steruje silnikiem.
Mam nadzieje ze to dobry dzial. Czy moze ktos powiedziec,wytlumaczyc gdzie znajduje sie sterownik silnika w Fordzie Mondeo 1.8 16V 1995r.
rośnie do około 70 stopni a potem spada do zera Podłącz diagnoskop i podglądnij jak w tym momencie zachowuje się temperatura odczytana ze sterownika silnika.
Sterownik silnika.
Nie nadaje się. Te alternatory mają specjalne sterowanie z systemu samochodu. Chyba że zrobisz do tego regulator PWM. budowa regulatora PWM odpada bo niezbyt się na tym znam prościej było by mi skołować elektronikę z forda mondeo jeśli dobrze myślę to potrzebny mi sterownik silnika od mondeo Mk3 czy tak?
Sprawdź kable idące od czujnika położenia EGR do sterownika silnika.
czerwony kabelek od alternatora do sterownika silnika sprawdzić.
Witam. Czy ktoś z szanownego grona moze mi odpowiedziec co może byc przyczyna błędu w sterowniku silnika forda mondeo mk3 2000r 1.8 benzyna duratec. Błąd C1310 przetwornik cisnienia hamowania koła przedniego lewego-usterka w obwodzie
Autko już zrobione , przyczyną całego zamieszania okazał się żółto-niebieski przewód biegnący od skrzynki bezpieczników do sterownika
a tu bym się nie zgodził bo w fordzie komputer od silnika a od automatu to jedno. Musisz wymienić komputer z silnika bez automatu. Dodano po 2 w mondeo z tego rocznika sterownik silnika znajduje się pod schowkiem pasażera a dostęp do niego jest po odkręceniu śruby na klucz 10 od strony silnika po uprzednim wypięciu zbiorniczka z płynem od wspomagania...
Masa do przekaźnika idzie ze sterownika silnika. Możesz sprawdzić wtyczki do sterownika czy nie ma śniedzi. Nie napisałeś czy podłączyłeś razem z przekaźnikiem jakąś żarówkę i sprawdziłeś czy to na pewno sterowanie czy przekaźnik szwankuje.
Zasilanie na bezpiecznikach od ECU w porządku. Skupiam się teraz na immo i błędzie nr 11. Coraz więcej wskazuje na uszkodzony sterownik silnika.
Spróbuj zaślepić EGR i zobacz co będzie się działo bo może on być winowajcą, albo co gorsza sterownik silnika.
Pompa paliwa chodzi? Dodano po 1 Podmienić sterownik silnika albo wsad do sterownika.
W tych samochodach z grupy VW usunięcie tego elementu na pompie nie powodowało żadnych ubocznych skutków Ale to była zwykła pompka z tym cudem, tu masz klasyczny sterownik silnika który steruje EGR, kątem wtrysku. Nie klikasz na pomógł...
EDC (Electronic Diesel Control) to nie czujnik tylko sterownik silnika. ECT (Engine Coolant Temperature) to czujnik temperatury. Się powymądrzałem, no... :D
Wygląda mi to trochę jak krzywy korbowód szczerze mówiąc.
Co by nie odpowiadało za kod immo, to PCM i sterownik pompy muszą się dogadać. Nowy (inny) PCM ma zapisany inny kod sterownika i nie odpali silnika. Z tego co mądrzy pisali i jak zrozumiałem, tylko nowy sterownik pompy nie potrzebuje kodowania, sam sobie zapisze kod nadany przez PCM, w pozostałych przypadkach tylko IDS pomoże.
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
No wzrokowo kolego robokop bo jesli chodzi o sterownik silnika jest ok
Przecież Domex napisał Ci co może być przyczyną. Skoro mechanik nie daje rady to trzeba jechać do innego co ma pojęcie o tym co robi. Trzeba sprawdzić ciśnienie doładowania i porównać go z tym co wymaga sterownik silnika.
Sterownik silnika też był wymieniany?
Witam, poszukuje schematu elektryki silnika ford mondeo 1.8 SCi ewentualnie pinout sterownika silnika autko nie odpala brak iskry oraz brak zasilania wtryskiwaczy
potrzebuje to zczytac z sterownika silnika DIESEL ford MONDEO TDCI.Obrobic i potem ponownie zapisac.
Powinieneś jeszcze sprawdzić wiązkę przewodów , bo zdarza się że po prostu albo jest gdzieś przetarta , albo po prostu zgnita - utleniona , kostki przyłączeniowe w kwestii czy któryś z pinów - też bym obejrzał w środku , jak to nie pomoże to pozostaje tylko sterownik pracy silnika.
Auto z DPF ? Może ktoś grzebał w sterowniku silnika, albo jest jakieś ,,cacko" podpięte pod CAN i robi zakłócenia, np. emulator filtra .
Potrzebuję pinologię sterownika silnika i ABS do tego auta, sterownik siln. ma okrągłe piny a w moich schematach wszędzie występują płaskie. Model ten nie ma czujnika prędkości na skrzyni biegów chyba bierze sygnał z abs, chcę sprawdzić przejście między abs a sterownikiem silnika
Jeżeli się tak dziej,to najprawdopodobniej uszkodzony sterownik silnika. Swoją drogą nie widziałem mondeo 1,9 w dieslu. Jakaś nieznana wersja standardowgo 1,8 TD ?
Witam męczę się tydzień z mondeo mk3 2.0 silnik benzynowy autko z 2004 roku tak jak w temacie poszukuję schematu, bardzo będę wdzięczny jeżeli ktoś mi go udostępni :)
Dlaczego chcesz wymieniać te katalizatory? Jeżeli ich nie będzie sterownik silnika to"zauważy"
Odczytać błędy, ze sterownika silnika jak i LPG.
Albo wtryskiwacz uszkodzony,albo tylko sterownik silnika zapomniał:)kodowania wtrysku.
Witam,może kotlet ale za zamontowałem tranzystor z sterownika silnika od forda mondeo mk1 1.6 benzyna do modułu od 3he
Pamiętaj jeszcze o tym że jak był silnik z srebrna pokrywa to skrzynia też musi być od takiego silnika .Skrzynia od silvertop nie pasuje do blacktop . Z tego co wiem 1,6 i 1.8 posiadają taką samą skrzynie biegów Jak by coś to posiadam sporo cześci od wersji 1.8 zetec silver. Skrzynie i sterownik silnika również
Witam,potrzebny jest mi sterownik silnika do Forda Mondeo 1.8 16v. 1995r. Numer sterownika ktory mam obecnie to 95BB-12A650-PA.Przeszukalem juz chyba caly internet i nie moge znalezc identycznego.Czy jest mozliwosc aby zmontowac inny sterownik?Jezli tak to z czym to sie wiaze?Czy trzeba jakos go przeprogramowac lub cos w podobie?Bardzo prosze o pomoc
Sprzęt dobry, sprawdzaj na początek zasilania i masy na sterownik, Fordy mają z tym problemy. Oczwiście żarówką, nie miernikiem.
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
Alternator tak lubi robić. Raz jeden miałem przypadek że była woda we wtyczce od sterownik silnika i auto glupialo.
Ale moduł do którego jest podłączony ten czujnik to sterownik silnika .....
Czyli te naprawy u partołów były. Na to wygląda. załóż nową Ekonomicznie nieuzasadnione. Tym bardziej , że teraz chodzi naprawdę dobrze. Czy jest możliwość podłączenia impulsów z czujnika wału do obrotomierza z pominięciem sterownika silnika? Przez ok. 2 sekundy po uruchomieniu obrotomierz chodzi poprawnie , potem sterownik silnika go zatrzymuje.
Nie wiem, może cos nie tak ze sterownikiem silnika? Albo z zasilaniem sterownika? Dla ułatwienia dodam-jest za schowkiem.
Ford mondeo 2004 2.0i automat gasnie przy zmienie z 2 na 3 bieg na okolo 3 sekundy po czym jedzie dalej. Bledow w silniku i w skrzyni brak.. W momencie kiedy silnik gasnie sterownik silnika jest zasilany.
Właśnie w tym problem ze żadnych błędów zczytac się nie da OBD 2 chodzi ale główne gniazdo diagnostyczne nie chodzi a zasilanie jest Jakieś herezje szerzysz bo skoro łączy się z ABS to niby przez co się łączy jak nie przez gniazdo diagnostyczne. Nie ma jakiegoś głównego gniazda i nie wiem pobocznego. Jest tylko i wyłącznie jedno w tym aucie a skoro...
Sterownik widzi prędkość obrotową silnika?
Pin w ECU a32 szara wtyczka, kolor kabla niebieski-brąz. Dodano po 5 Miałem dziś taki sam problem w sterownik silnika u0120 błąd komunikacji z alternatorem. Przyczyną jest wilgoć we wtyczce od modułu żaluzji przed chłodnica. Oba moduły są sterowane jednym lin.
6 biało niebieski i 14 biały to powinna być skrętka CANa sterownika silnika, 11 fioletowo pomarańczowy i 3 szaro pomarańczowy to CAN komfortu i też jest poprawny, 4 i 5 ma być masa, 16 zasilanie.
Stawiałbym na sterownik pompy,jednym z objawów jego uszkodzenia jest brak reakcji na pedał gazu,oraz gaśnięcie silnika po rozgrzaniu.Przy awarii sterownika nie zawsze wyskakują błędy na kompie!!!Sterownik możesz wyjąć sam.Oto link jak to zrobić:http://pumpe-duese.eu/pl/demontaz... Jak się zdecydujesz na wymianę sterownika mogę dać namiary na gościa...
Witam ponownie. Wsadziłem drugi sterownik silnika i jest OK-EJ :) Dzieki za podpowiedzi . Krzysiek
Sterownik silnika :). Będzie kręcić ale nie odpali :D.
Brak zasilania sterownik silnika. Najczęściej wiązka w okolicy skrzyni biegów.
błędy wskazują na brak komunikacji czego przyczyną może być główny przekaźnik, brak masy lub przerwany przewód od sterownika do komputera silnika
To automat ma sprzęgło? Takie z pedałem, który kierowca może wcisnąć? Automaty mają sprzęgło, Nie, nie mają oddzielnego pedału sprzęgła jak w manualu, bo za to odpowiada jak tak można nazwać - wspólny pedał hamulca i sterownik skrzyni biegów.
tez szukam sterownika silnika i modułu komfortu 1,8 tdci 2011. ktoś coś!
Popraw mase na sterowniku.
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Bierzesz schematy obu modeli i porównujesz, w czym problem? Ja Ci podpowiem, że nowinek ma więcej niż Ci się wydaje, w MK3 obroty i prędkość ze sterownika silnika leci po CANie więc na dzień dobry nie wsadzisz do siebie nowszych zegarów. Silniki mechanicznie mają podobne, sterowanie nimi to dwie, różne bajki.
Silnik się przegrzewa, po uruchomieniu silnika załączam klimę i tester widzi że sterownik silnika załącza 1 bieg wentylatora.
Jak 1 i 4 to jest ten sam kanał cewki WN, czyli wskazuje to na uszkodzenie cewki lub sterownika silnika. Ale najczęściej problemem jest cewka.
Raczej 3 ,bo 4 to śruby mocujące ;) . Przewody idą do sterownika silnika a on jest za ścianą grodziową pod schowkiem pasażera.
Moze ktos wie gdzie jest ulokowany przekaznik zasilania pompy wtryskowej ( sterownika na niej) K219? Nigdzie nie moge tego znalezc.
TDDI 2001r. Lampka ładowania sprawna. Tzn.zapala się po włączeniu stacyjki i gaśnie po uruchomieniu silnika. Nie zapala się ponownie nawet po 20 minutach pomimo braku ładowania. Czy PCM może obniżyć napięcie do tego poziomu na tak długo nie traktując tego jako usterkę? W sterowniku silnika jest błąd P007f.
Sterownik jest od starego silnika czyli od długich wtrysków
Uszkodzona wiązka lub naprawa sterownika pompy.
skrzynią steruje PCM ( sterownik silnika),zobacz w parametrach jak widzi temp.silnika
znaczenie błędu p1608- utrata funkcji monitorowania pompy wtryskowej - najczęstsza przyczyna przerwany przewód bodajże biało-zielony między pompa wtryskową a komputerem silnika , rzadziej zdechnięty sterownik pompy wtryskowej...
Witam. Problem jak w temacie. Amerykańska wersja Mondeo 2.5L (Fusion). ForScan wyrzuca dwa błędy uszkodzenia cewek 2giego i 4go cylindra. Niestety po zamianie cewek miejscami komputer nadal pokazuje błędy tych samych cylindrów. Stawiam na awarię sterownika silnika. Co sądzicie?
Tak jakby sterownik widzial caly czas cieply silnik, czujnik temperatury zbadaj
Może klucz ( np wyleciał transponder), może pętla, może PATS, może zawór kodowy na pompie, może sterownik silnika.. Kto to może wiedzieć.
Czyli jak podepnę sterownik wtrysków jest szansa że licznik zadziała?
Ale czy nie rozumiesz że masz wymienić ten czujnik z którego zdjąłeś wtyczkę ,wentylatory włączy sterownik silnika po otrzymaniu informacji o temperaturze.P
Mondeo 2,0 TDCI pojawiły się błędy p1665,p0216 p1631 skasował sie.Czujnik położenia wału korbowego wymieniony.Prawdobodobnie sterownik pompy,proszę o pomoc.
Nie ma. EDIS4 jest w sterowniku silnika. Koło cewki jest tylko taki biały kondensatorek.
mam dokładnie to samo, i na pewno nie jest to sterownik cewki zapłonowej :)
Pewnie rozjechała się mapa paliwowa w sterowniku silnika. Odłącz na chwile akumulator, powinno pomóc.
Ten knif to dopisanie wtryskiwaczy do sterownika,trzeba mieć sprzęt do tego.
Czujnik wałka w pompie jest,nie koniecznie wymiana pomoże,może być że sterownik pompy uszkodzony.
jesli układ zapłonowy jest sprawdzony to może się w tym przypadku mylę ale jeśli na postoju ten objaw też występuje (nie pisałeś jak jest) to prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik szybkościomierza (część przewodu biegnąca do sterownika silnika) bo licznik będzie wskazywał prawidłowo
MASZ. Dobry zakład z elektroniką samochodową i wgranie do sterownika silnika softu bez immo ew. service
W pierwszej kolejności sprawdź czy sterownik silnika widzi prędkość. Bo tylko do niego jest bezpośrednio podłączony VSS.
Urządzenie diagnostyczne wiele wyjaśni. Sterownik silnika musi widzieć parametry adekwatne do stanu rzeczywistego. Zobacz właśnie ten przewód fioletowy i dalej w stronę wentylatora.
Tak było zawsze, czy nagle się stało? Coś było w aucie robione? Ten sterownik zamka, to oryginał, czy dokładany?
A co mają wtryskiwacze do regeneracji pompy tym bardziej że kody wtryskiwaczy są zapisane w sterowniku silnika a nie pompie. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Dane odnośnie chwilowego zużycia paliwa obliczane są z dawki paliwa, prędkości obrotowej silnika i prędkości samochodu. Taka rozbieżność wskazywałaby na dużą różnicę między dawką zakładaną przez sterownik a rzeczywistą, tzn. coś cieknie. Czy silnik nadmiernie kopci?
Sterownik silnika delphi mondeo 2006 r 130 km.z fap nr sterownika 6S71-12A650-BE. Potrzebuje kupić powyższy- wsad będę wgrywał zmodyfikowany , i teraz pytanie czy oznaczenie sterownika musi się zgadzać w całości?Dziękuję.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Jak wiatrak się włącza od momentu odpalenia silnika , to znaczy że następuje reset komputera , przynajmniej ja tak miałem - sprawdź czujnik IAT na dolocie do filtra powietrza - czasami taka usterka powoduje że sterownik silnika dostaje złe informacje - i na ciepłym silniku zwiększa dawkę paliwa , wtedy się zalewa.
Panowie problem nie lezy w alternatorze ale w sterowniku silnika który widzac wcześniej duże ładowanie alternatora zaczął załączać inne urządżenia w pojeżdzie np. ogrzewanie tylnej szyby wentylator chłodnicy itp.Rozwiązaniem jest wykasowanie błędu ze sterownika przed założeniem naprawionego alternatora . Tylko że ten temat był już poruszany na forum...
jaki silnik? Jakies bledy w sterowniku? Moze uszkodzony czujnik temp.
Sprawdzić dokładnie wiązkę pomiędzy sterownikiem pompy a sterownikiem silnika, zasilania na sterownik silnika, wiązkę czujnika obrotów wału. Pooglądać sygnały na oscyloskopie, pooglądać sygnały na zaworze paliwa i na nastawniku.
sterownik ogranicza dawke,ochrona przed przegrzaniem-zrób diagnostyke.podaj parametry!jaką temp widzi sterownik i to nie tylko cieczy?
Widział któryś z was krokowy w tym silniku? A owszem widział!!! albo na sterownik pin83 przychodzi podświetlenie bagażnika...a nie zawór regulacyjny biegu jałowego
Błąd któregoś z czujników wcale nie musi być związany z wiązką i samym czujnikiem, ale mogła dostać się wilgoć do sterownika pompy ABS - najczęściej poprzez gniazdo wielopinowe. Nie wiem jak u ciebie jest z dostępem do sterownika, który przykręcony jest sześcioma torxami T20 do zespołu pompy ABS. Czasami daje się go odkręcić bez ruszania całego zespołu...
mondeo uszkodzony sterownik silnika mondeo silnika sterownik mondeo
przesunięcie fazowe układ trójfazowy step7 manager iphone pilot
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Ustawienia basu w urządzeniach Akira - porady Śruba blokująca dźwignię zaworu bezpieczeństwa bojlera elektrycznego - funkcje i znaczenie