Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Można zrobić to też na układzie timera CD4541 jest w nim odrazu oscylator. http://pdf.alldatasheet.com/datasheet-pd... W 4060 jest też wbudowany układ wzmacniaczy do oscylatora tylko nie wiem, czy się wyrobi dla tak niskich częstotliwości. Możesz spróbować wg noty aplikacyjnej. Wtedy nie musiałbyś stosować dodatkowego scalaczka....
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Rozbierz go i sprawdź może zimne luty. Ale gdybyś chciał zmieniać to prawie każdy sterownik centralnego zamka elektrycznych siłowników.
Jeśli masz sterownik pieca, który włącza wentylator, to może siłownik sterować zanegowanym sygnałem wentylatora. Jak działa wentylator to szyber otwarty, jak nie to szyber zamknięty.
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Witam, Mam taki problem, że w swoim motorku Romet 125 zamontowałem dodatkowy układ chłodzenia oleju. Jednak jeden duży obieg spowalnia nagrzewanie się oleju i po przejechaniu 9 kilometrów odcinka w zasadzie szosowego olej w ostatnie upały nagrzewa się do 85 st c. Zbudowałem taki oto termostat: https://obrazki.elektroda.pl/9933077800_...
Najprościej i najmniej awaryjnie to zamontować "oryginalne" zamki z siłownikami, da się je wysterować praktycznie dowolnym uniwersalnym sterownikiem.
Sterowniki centralnych zamków nie posiadają wejść sterujących. Wystarczyło kupić komplet zamka centralnego z dwoma siłownikami. Niewiele drożej od sterownika, jeszcze zostają siłowniki na zapas :)
Witam! Poszukuję dobrej duszy której chciałoby się opracować schemat w/w sterownika. Do wykorzystania max. 6 bitów portu LPT, zasilanie 12V, opór siłownika 3,5 Ohma. Z przygotowaniem programu nie mam problemu, ale bardziej ze mnie mechanik (a elektronik wcale) i nie mam pomysłu jak to wykonać, jakich układów urzyć. Wykonałem niedawno sterownik do 3ech...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
wysteruj przekaźnik jeden i drugi ręcznie kontrolką i w tym czasie sprawdź miernikiem napięcie na wejściu i wyjściu sterownika, przez kilka sekund pomiaru siłowniki nie umrą a ustalisz gdzie jest spadek , za czy przed sterownikiem i wyeliminujesz czy to sterownik ma dużą rezystancje na stykach czy to wina zasilania.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
Kolego oryginalny pomysł, naprawiałem raz właśnie taka konstrukcje: Pilot => sterownik => siłownik => zamek => fabryczny sterownik => siłowniki. Jak wszyscy będą tak partaczyć robotę to ten kraj długo nie pociągnie.. Dodano po 12 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Na pierwszy rzut oka: - brak kondensatora 100nF przu uc - brak kondensatorów przy stabilizatorze (prawdopodobnie dlatego układ się wzbudza)
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
Siłowniki były montowane standardowo w samochodzie czy zamontowałeś kompletną centralkę z sterownikiem i siłownikami?
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Teoretycznie to jest w komplecie mały sterownik czasowy który podaje impuls na siłownik,ma określony czas.
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
To rozkręć kontrolka w rękę i sprawdź,stawiam na sterownik skoro żaden siłownik nie drgnie.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
W drzwiach kierowcy jest siłownik??
Witam jest tam zamek centralny oryginalny,wyjęty jest bezpiecznik ponieważ jak założę to stwierdziłem że po włożeniu bezpiecznika siłowniki we wszystkich drzwiach są cały czas ustawione na otwieranie i nie można ich nawet ręcznie nacisnąć po chwili zaczynają działać siłowniki w drzwiach. W drzwiach od kierowcy na pewno jest siłownik i dochodzi do niego...
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Zastosuj przerzutnik np. na 4017 a na jego wyjściu sterownik zamka Unister skonfigurowany do sterowania jednym przewodem - "poziomem masy". Do dodatkowego kanału alarmu podłącz przekaźnik, który wysteruje 4017. Przerzutnik w takiej aplikacji, musisz wysterować dodatnim impulsem na wejście. Sterownik zamka Unister podłączony do przerzutnika będzie sterował...
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
W Kia Picanto 1-generacji, należy zamontować brakujący siłownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy. Dodatkowym pilotowym sterownikiem centralnego zamka sterujesz wtedy ten dołożony siłownik a oryginalna instalacja "załatwia" pozostałe drzwi.
Wystarczy podać impuls napięcia żeby siłownik zamknął zamki, impuls o odwrotnej polaryzacji otworzy zamki. Do tego celu są specjalne sterowniki.
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Witam, jakiś czas temu mój centralny zamek przestał działać. W związku z tym, że wszystkie drzwi jednocześnie (dwoje drzwi - cinquecento) uznałem że to sterownik. Zakupiłem nowy, jednak po jego podłączeniu siłowniki nie reagują. Centralka raczej działa - słychać przekaźniki. Załączam schemat - ja podłączyłem siłownik żółtym i białym kablem. Proszę o...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Dołóż sterownik czasowy E55 www.aphelektra.com
Witam cod o podlaczenia zamka do alarmu to nie ma problemu nie wiem co do za alarm ale wiekszosc ma wyprowadzone dwa przeody na których pojawia sie impuls ujemny przy zamykaniu czy tez otwieraniu oczywiscie na zmiane. Trzeba tylko poszukac centralke i zmierzyc opornosc i juz podlaczyc te dwa przewody do sterownika siłowników zamka ( tez sa dwa przewody)...
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
Tak przekrecam zamek drzwi kierowcy i zamykaja sie tylko one jak wcisne ten bolec od drzwi jest to samo Zna kolega kropki, przecinki, spacje, itd.? Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Witam. Jak chcesz mieć niezłej klasy pilotowy sterownik centralnego zamka, to polecam firmy SEO. Jest w nim strowanie kierunkowskazami i siłownikiem tylnej klapy. jest też wyjście na syrenę. Marke siłowników to polecam TESOR lub Terminator, są w dobrej cenie i trwałe.
1. Obowiązkowo popraw pisownię swojego postu. Funkcja ZMIEŃ ci w tym pomoże. 2. Dokop się do sterownika, wysteruj siłowniki w drzwiach na krótko i sprawdź, czy działają. 3. Zmierz, co się dzieje na wyjściu ze sterownika na siłowniki.
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Mój ma 10. I chyba to będzie pasować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dokładnie, to radiowy sterownik z wyjściem bezpośrednio na siłowniki.
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
Dobra. Podjechałem dziś do sklepu i kupiłem nowy centralny zamek razem z siłownikami (1 maser, 3 slave). Powymieniałem wszystko łącznie z przewodami. Stara centralka to było coś dziwnego, namieszane kabli i to w dodatku same czerwone. Zamek centralny na kluczyk teraz działa :) Teraz proszę o podpowiedź jak podłączyć tego BX 30. Czy wystarczy, że według...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Potrzebny sterownik centralnego zamka.
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Z tych cienkich steruj.Grube to wykonawcze na siłownik.
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Przekaźniki od siłowników w ogóle nie pracują, jak kierunkowskazy migają, czy coś tam ruszą tymi zamkami? Odepnij od sterownika przewody biały i brązowy. I spróbuj otworzyć/zamknąć.
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Jak się upierasz na siłowniki to zastosuj jakiś uniwersalny sterownik zamka, np ST111 z Testronica.
Obawiam się, że to wyjście niskoprądowe, do którego musisz podłączyć siłownik poprzez przekaźnik.
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
...nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. ... Musisz zainstalować siłowniki w drzwiach, pociągnąć nowe wiązki przewodów do siłowników w drzwiach i wszystko to podłączyć albo do nowego sterownika centralnego zamka, albo bezpośrednio do centrali alarmu-jeżeli posiada funkcję bezpośredniego sterownika siłownikami centralnego zamka...
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Mam taką instalację ponad 20lat i jak dotychczas pracuje bezawaryjnie. Instalacja składała się najpierw z jednego solara około 2m kw.i bojlera 150lz dołączoną wężownicą. Po kilku latach dołożyłem drugi panel ustawiony bardziej na wschód. Bojler pionowy z dwiema wężownicami z nierdzewki 200l. Sterowanie to trzy termostaty NE-001 (nie wiem czy jeszcze...
żeby podłączyć potrzebuje schemat przewodów siłownika czyli jaki kolor przewodu podłączyć do przewodów sterownika A jaki typ siłowników/zamka centralnego masz w samochodzie?
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Siemka. Jak sie nazywa ten sterownik ? musze znaleźć schemat do niego
Jak w temacie potrzebna rozpiska do w/w autka . Silnik 1.0 benzyna rok produkcji 1999 . Nie jestem pewien ale czy tam przypadkiem nie trzeba dokładać siłownika w drzwi kierowcy ???. Kierunki poszukam pod kierownicą , ciekawi mnie ten zamek . Pozdrawiam
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Witam w drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko sterownik .Musisz zamontować siłownik i dopiero sterownik przykładowo na pilota.
5 dzwiowy a moze to być ze jest może ten pilot walnięty i gdybym pojechał podłączyć pod komputer czy by to wykazało co jest walnięte czy sterownik czy siłownik
Podłączyłeś dobrze, albo siłownik jednak nie żyje, albo słaba wydajność zasilania, albo np zimne luty czy przypalone styki przekaźnika po nieprawidłowym podłączeniu. Sprawdź siłownik bezpośrednio na akumulatorze, zamiast diody podłącz żarówkę 21 wat i pisz co się dzieje.
mój matiz posiadał fabryczny centralny zamek ale to mi nie wystarczało, kupiłem radiowy sterownik do centralnego zamka, do drzwi kierowcy założyłem uniwersalny siłownik sterujący i wszystko ok poza jednym szczegółem ze fabryczny siłownik od strony pasażera którego wcale nie ruszałem nie zawsze wciąga bolec, czasami wciągnie do połowy i mozna drzwi otwożyc,...
Kluczyk nie otwiera ani nie zamyka drzwi Kluczyk czy pilot ? Jaki pilot - zamieść chociaż zdjęcie pilota. Centralny zamek w samochodzie składa się z siłowników we wnętrzu drzwi, okablowania, sterownika realizującego "logikę" sterowania siłownikami wraz z wbudowanym odbiornikiem sygnałów z pilota. Centralny zamek jest fabryczny czy domontowany ? aktywuje...
Ale, ale, kolego! Jak chcesz podpiąć siłownik bezpośrednio do centralki alarmu? Przecież musisz jeszcze mieć sterownik zamka!
witam jak sprawdzic centralny zamek !! bo mam taki problem ze raz dzialal raz nie a teraz wcale ni dziala !! jak mozna to zdiagnozowac czy to sterownik czy silowniczki
SKRZYNIA -> legend a legendford to dwie różne bajki kozaky -> same siłowniki ci nie wystarczą, musisz mieć też sterownik, najlepiej kup gotowy zestaw centralnego zamka: 2 siłowniki, sterownik, wiązka przewodów, z alarmu masz sterowanie 2 masami więc podłaczysz bez problemu. pozdro
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
Problem rozwiązany. Instrukcja podłączenia przekaźnika na schemacie nie dotyczy podłączenia siłownika dwuprzewodowego.
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Fordy nie mają typowego sterownika do centrala, w fordach każdy siłownik masterowy jest sterownikiem zamka
Kup zestaw centralnego zamka na dwoje drzwi, będziesz miał w zestawie dwa siłowniki centralkę i wiązkę przewodów. Uniwersalne zestawy sterowane są "zazwyczaj" dwoma minusami. [ podajesz "minus" na wejście A - zamek się zamyka, podajesz "minus" na wejście B - zamek się otwiera]
Będzie ale nie licz na to że przepniesz wtyczkę i zadziała, trzeba go podłączyć zgodnie ze schematem.
w tym modelu kazdy siłownik jest sterownikiem zamka centralnego
słaby siłownik zamek schemat siłownik zamek siłownik zamek civic
zmywarka oring mercedes actros błędy hamulce dobrać tranzystory sterujące
falownik solis renault visteon
MAN TGE 3.14 2.0 TDI 2019 – lokalizacja czujnika temperatury G62, wpływ na świece żarowe i Start-Stop Mercedes A 170 W168 2000 – błąd 903901, nieznany kod, diagnostyka Xentry, wiązka klapy