Uszczelniacze.
Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
Pewnie do wymiany są także uszczelniacze wału.
Witam panowie ile kosztuje robocizna wymiany uszczelniaczy i łożysk w pilarce Stihl, bez części? Proszę o odp.
Witam. Mam taki problem: Stihl 023, wymienione uszczelniacze, łożyska wału, łożyska firmy FAG, uszczelniacze firmy Stihl, filtry, świeca nowa, gaźnik nowy Walbro WT 215. Po całej wymianie pilarka nierówno pracuje. Nie jest to znacznie odczuwalne, ale raz spada z obrotów i po chwili z powrotem obroty wzrastają. AI: Czy używasz odpowiedniej mieszanki...
Do sprawdzenia ciśnienie może elementy z chin.
Wyczyść gaźnik, sprawdź membranę oraz uszczelniacze..
Rozbierz jeszcze raz gaźnik. Coś przeoczyłeś. Wykręć śrubę h i otwór psiuknij wd 40, zwróć przy tym uwagę czy wd wydostaje się dyszą główną i otworem w gaźniku. Bo może jest przytkany. filtr paliwa sprawdzony - w porządku Ale czy na pewno ?. Świeca zmieniana? Paliwo świeże? Karencja na benzynę z olejem wynosi od jednego do dwóch miesięcy max. Jeśli...
Nie zapomnij dać nowych uszczelniaczy i uszczelnić odpowiednim szczeliwem, nie "czerwonym sylikonem".
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Witam, Jeśli chce wymienić uszczelniacze w Stihl MS170 to muszę zdejmować cylinder i odkręcać miskę ? czy wystarczy zdjąć sprzęgło i koło rozruchowe i wymienić czy będzie w ten sposób dostęp i możliwość wymiany ?
Dziękuję za pomoc spróbuję rozebrać silnik i ponownie złożyć średnica tłoka jest dobra tłok i pierscienie też ale uszczelniacze chyba będę musiał ponownie wymienić.
Znaczy jak mocniej bo to muszą być obroty?
Witam. Zdemontowalem wydech - nie ma do czego się przyczepić. Rozebrałem cały silnik. Cylinder, tlok, pierścień, uszczelniacze i łożyska wyglądają ok. Jutro pojadę i profilaktycznie wymienię pierścionek i uszczelniacze (oczywiście oryginalne). Zdam relacje co będzie dalej...
Sprawdziłbym uszczelniacze wału.
Jak nie jest naruszony, wyrwany gwint z karteru pilarki, to ją wykręć, odtłuść i wkręć na uszczelniaczu.
A może ktoś się orientuje czy jakaś pilarka Husqvarna lub Stihl ma uszczelniacz wału o podobnym rozmiarze? Najważniejsze aby wymiar zewnętrzny i wewnętrzny się zgadzał. Grubość nie jest taka ważna. Próbowałem się podpytać w serwisach ww. pilarek ale oni dysponują tylko numerami katalogowymi.
Łożyska pewnie są ok. Wymień uszczelniacze wału.
Mogą być uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym.
regulacja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... warto sprawdzić/zrobić test szczelności, czy są nieszczelności komory korbowej np. uszczelka pod gaźnikiem, uszczelniacze wału. przewód paliwowy musi być szczelny. filtr musi być drożny. nalać świeże paliwko. ostatecznie podmiana gaźnika
uszczelniacze wymieniłem
Ile lat ma ta pilarka i ile pracowała? Może ma już zużyte uszczelniacze wału i ta regulacja nic nie daje, bo niby dobrze, ale niedobrze poprzez zużyte uszczelniacze.
W tej kosie są, dwa różne uszczelniacze: 12x20x5 mm numer 9640 003 1190 12x32x7 mm numer 9640 003 1280
Sprawdź, a najlepiej wymień uszczelniacze wału korbowego.
Sorry, że ciągnę ten temat ale nie wiem jak się zabrać do wymiany łożyska i uszczelniacza...
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
Ja też miałem takie same objawy w 023. Przyczyną był pęknięty korpus pod wałem. Taka pokrywka w której siedzą uszczelniacze wału.
Zobacz czy nie zagiął się przewód paliwa. Odkręcałeś sprzęgło? Patrzyłeś jaki jest stan uszczelniacza wału?
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
Jak zgaśnie zalej pod świecę benzynę i spróbuj odpalić jak nie odpali to sprawdź pod tłumik w jakim stanie jest tłok. Ale obstawiam uszczelniacze po 8 latach pracy mogły puścić sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach.
Jak najbardziej tak jak również 18 - membrana dolotowa i 4 - uszczelniacz wału.
udało się naprawić wymieniłem uszczelniacze na wale
Jeżeli na wyskoich obrotach działa normalnie (brak wolnych obrotów) to najprawdopodobniej nieszczelne uszczelniacze lub uszczelniacz na wale.
Gaśnie jak się zagrzeje?? Jak tak to uszczelniacze na wale sprawdź.
Nie uszkodziłeś czasem uszczelniacza na wale korbowym od strony sprzęgła (lewe powietrze).
OK. Rozbiorę silnik i zrobię zdjęcia. Przy ewentualnym remoncie, jakie części preferujecie, zamienniki, czy tylko oryginalne. Przypuszczam, że ceny oryginału mogą stawiać naprawę za nieopłacalną. Pytam, bo na gaźniku jedna z osi przepustnicy ma już niewielki luz. Myślę, że na wale dobrze by było wymienić łożyska i uszczelniacze.
Wszystko pięknie ale uszczelniacze puszczają przy podciśnieniu w skrzyni korbowej. To by mu odpalał tylko silnik nie dał by sie kompletnie wyregulować a on mu wcale nie odpala więc uszczelniaczy może tam już nie być, gdy zaleje paliwo to mu wyleci. Wiem że uszczelniacze sprawdza się na podciśnienie muszą trzymać i nie łapać powietrza. Niech sprawdzi...
Albo traci kompresję (zużyty cylinder )albo uszczelniacze na wale
Prawidłowa regulacja gaźnika, sprawdzenie przepustnicy (może jest luźna) i cięgna, ewentualnie nieszczelność uszczelniaczy wału.
Bez demontażu cylindra i weryfikacji części tłok, pierścienie, cylinder trudno odpowiedzieć poprawnie. Pozostaje jeszcze stan uszczelniaczy wału korbowego.
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Jakaś nieszczelność, uszczelniacze, łącznik, misa korbowa.
miałem podobną sytuację tylko dobrze podregulować gaźnik wystarczyło. podrawiam
To może sprawdź przewód impulsowy, dziura albo spadł. Gaźnik już rozbierałeś? Może jakiś syfek w dyszy. Przewód paliwa nie ma dziur? Dźwigienka w gaźniku może za nisko ustawiona. Ewentualnie odkręć sprzęgło i zobacz jak uszczelniacz, bo zdarza się że ślimak obsunie się z mosiężnej tulejki i niszczy uszczelniacz.
Próbowałeś regulacji gaźnika, przerwa pomiedzy cewką zapłonową kołem magnesowym powinna być 0.2-0.5 mm. Jak wymieniałeś uszczelniacze patrzyłeś jak wygląda cylinder- tłok.
Gaźnik był czyszczony? Może cewka zapłonowa po zagrzaniu traci iskrę, lub nieszczelność w komorze korbowej ( uszczelniacze na wale)
Wlej 1 cm oleju do cylindra i próbuj odpalić. Jak odpali to kompresja poszła spać. Sprawdź klin na wale czy nie przestawiło się magneto a ty samym zapłon. Jeszcze można wstrzyknąć trochę paliwa do dolotu oraz sprawdzić czy uszczelniacze wału szczelne.
Do sprawdzenia przepustnica w gaźniku, ewentualnie jakaś nieszczelność na połączeniu gaźnik - cylinder, lub uszczelniaczach wału.
Wymienić uszczelniacze wału na porządne i skleić wszystko na stary poczciwy hermetic, żadne silikony. I będzie paliła i prawidłowo pracowała.
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu. Posiadam Stihl ms 181, która przestała odpalać, tylko na ssaniu odpala, tak, jak we wcześniejszym poście. Uszczelniacze są dobre, gaźnik zmieniony, tłok bez rys, kompresja na poziomie 5-6 bar, co mogę jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny.
Aby odpowiedzić co tej pilarce dolega?,należy ją sprawdzić kolejno ;jak wygląda tłok i cylinder, gaźnik i jego membrany,przewód paliwowy,odpowietrznik zbiornika,układ dolotowy,uszczelniacze,moduł zapłonowy,ect....
Membrany podstawa Czego podstawa, pustej głowy? Piła z "zerwanym" uszczelniaczem odpali? Brak słów, milknę.
Wymieniłem uszczelniacz i piła śmiga dzięki za pomoc
Gaźnik..?Na pewno mu się przyda czyszczenie,ale sprawdź uszczelniacze,tłok,pierścienie i cylinder.Pozdrawiam.
Do wymiany uszczelniacze walu, lub nieszczelność skrzyni korbowej, np. poluzowane śruby.
Sprawdź gumowy łącznik gaźnika z cylindrem, szczelność misy korbowej (dokręć śruby) no i uszczelniacze wału. Oczywiście prawidłowa regulacja gaźnika.
Wymieniłem łożyska i uszczelniacze, a tłok wymieniłem bo pierścienie były zapieczone.
Jeżeli nie pomoże to co koledzy napisali to pewnie uszczelniacze na wale korbowym
Oddałem do serwisu stihl ale gościu się zna. Dzwonił do mnie i mówił że też mu gasła. Paliwo ustawił itd. Taki naprawdę wporzadku facet. Jemu też gasła. Ale jakieś 20 minut chodziła. Jedynie co może sprawdzić to uszczelniacze. Z racji że to stihl to on ma zamienne części żeby posprawdzac. Ma ją jeszcze rozkręcić i właśnie te uszczelniacze sprawdzić....
Jak jest dekompresator to sprawny?? Dodano po 1 Może być przytarta mogą być uszczelniacze na wale.
Opis Uszczelniacz wału do pilarek STIHL od strony sprzęgła. Wysokiej jakośći simering do Pilarek STIHL https://obrazki.elektroda.pl/7081038100_...
Jeżeli gaśnie przy zmianie położenia, np. na bok, to mogą być zużyte uszczelniacze wału lub inne " lewe powietrze "
No raczej powinno być : Uszczelniacz, łożysko,wał. Uszczelniacz sprężynką w stronę łożyska.
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Jak zwał tak zwał, ale paliwo pompuje. Trzeba sprawdzić czy działa, czy nie ma pęknięcia, fałszywego powietrza, czy ssak nie jest zatkany. Przyczyn takiego stanu o jakim pisze autor może być wiele. Nie koniecznie wina musi leżeć po stronie gaźnika. O ile nikt nie kręcił dyszami. ja bym zalał zbiornik do pełna. Odpalił z zalewki do cylindra i zobaczył...
Witam, mam problem z pilarką wymienione są pierścienie i uszczelniacze a ona gaśnie i się dławi. Pewnie coś z gaźnikiem, miał ktoś taki problem? Bo bez sensu jest wymieniać cały skoro są zestawy reperacyjne, grunt w tym, że wszystko w nim wygląda dobrze.
Odpowietrznik dobrze działa,bo on ma właśnie za zadanie zasysać powietrze a nie wypuszczać paliwa dlatego nie zrobisz podciśnienia. Dodano po 51 Sprawdź sobie szczelność skrzyni korbowej czyli uszczelniaczy, połączenia gaźnik cylinder.
po przechyleniu i przygazowaniu piła zgasła i już nie chciała działa Masz uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym, to typowy objaw.
Piła dziś została po raz kolejny zmontowana. Nowy tłok, nowe pierścienie, nowy cylinder, nowy wał, nowe łożyska, nowe uszczelniacze i nowy olej. Jak na razie chodzi.
Stąd wlewanie paliwa do cylindra da efekt odwrotny od zamierzonego. Miał zdjąć cały gaźnik przed wlaniem paliwa na tłok, przez pociąganie zobaczył by czy pilarka załapie jeśli tak odrzucili byśmy brak kompresji. Wtedy zostaną uszczelniacze oraz gaźnik jeśli świeca dobra.
No właśnie uszczelniałem to silikonem czerwonym niby odpornym do +350st.C dedykowanym dla motoryzacji.A łącznik wyglądał jak nowy jak miałem silnik na wierzchu wymieniłem też uszczelkę gaznika tą od cylindra, chyba będę musiał w takim razie jeszcze raz rozkręcić piłę i przyglądnąć się temu łącznikowi. A jaką masę uszczelniająca trzeba stosować do skrzyni,...
Jak nic nie zrobisz to się nie dowiesz. Jakie ma ciśnienie sprężania, słabe to ile. Sprawdź czy się nie rozkręcił karter, luzy na wale i uszczelniacze, jak jest OK to ściągaj cylinder no i będziesz wiedział czy cylinder uszkodzony albo pierścienie przegrzane albo zapieczone. Czasami wydaje się że sprzęt nie do uratowania a po naprawie chodzi jak nowy....
Ja mam tak samo .Właśnie ją rozebrałem uszczelniacze na wale się rozleciały.Jeden pękła sprężynka a drugi się kręci z wałem.Pozdrawiam.
W tych piłach występuje problem z uszczelniaczami na wale, dodatkowo lubi też zapychać się gaźnik, na Twoim miejscu wymieniłbym owe uszczelniacze i gaźnik, są tanie zamienniki, ja takowy posiadam (koszt 35zł) i działa jak należy :)
Na początek wyczyść gaźnik,sprawdź przewód paliwowy czy nie jest gdzieś uszkodzony,wyczyść filtr paliwa i powietrza. Możliwe,że poszły Ci uszczelniacze wału i łapie lewe powietrze.
A, czy cylinder który posiadasz jest uszkodzony? Bo może wystarczy wymienić uszczelniacze, miskę, łożyska i sprawdzić zamek za pierścieniach.
Jeżeli silnik działa prawidłowo, to jaki jest sens wymieniać pierścienie? Gdy zdecydujesz się na wymianę, zrób też łożyska i uszczelniacze, po co rozbierać silnik dwa razy.
Ta zmiana pracy przy przechyleniu na bok wskazywałaby na uszczelniacze wału. Chętnie bym obejrzał te membrany gaźnika. Świeca oczywiście sprawdzana?
Sprawdź uszczelniacze na wale. A po za tym wyczyść jeszcze raz gaźnik i wyreguluj.
Jakie ciśnienie powinno być optymalne wg.Was..?? Zawsze mnie uczyli że jeśli mniej niż 8 to trzeba rozbierać silnik i szukać przyczyny głębiej. Apropo uszczelniaczy wału to ciśnienie sprężania chyba nie ma nic do tego.
Z uszczelniaczami nie powinno być żadnych problemów, jeżeli mnie pamięć nie myli to są tam wymiary 12x25x5 mm. Nie jestem tego pewien na sto procent. Są to typowe uszczelniacze, stosowane w pilarkach Solo i Stihl. Sznurek trzeba kupić dobrej jakości, odpowiedniej średnicy, przeznaczony do rozruszników pilarek. Wyprzedzenie zapłonu 3mm, to trochę za...
Witam. Posiadam pilarkę Stihl 018. Po wymianie cylindra, tłoka, uszczelniaczy i membran w gaźniku. Mam z nią problem, ponieważ muli pod obciążeniem. Nie da się ciąć ale za to na sucho chodzi idealnie. Wkręca się na obroty, trzyma wolne, nie gaśnie, ale gdy zaczynam ciąć muli. Jak myślicie co jej może być? Pozdrawiam i proszę o pomoc. :)
Jakaś nieszczelność, np. uszczelniacze wału, połączenie gaźnika z cylindrem, misa korbowa, lub zacinająca się przepustnica.
Chyba jakaś nieszczelność. Do sprawdzenia łącznik gumowy gaźnik - cylinder, skrzynia korbowa, uszczelniacze. Ewentualnie przytarty cylinder, lub zakleszczone pierścienie. Odkręć tłumik i sprawdź.
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Wężyk paliwowy może być nieszczelny i nie będzie z niego wycieku. W takim przypadku, paliwo schodzi z gaźnika i jest problem z jego zassaniem. Stąd kłopot z odpaleniem, kiedy już zassie ponownie paliwo, wtedy odpala bez problemu, do czasu kolejnego postoju. Dziesięć lat to sporo, nawet jeżeli mało w tym czasie pracowała. Sprawdź czy, przepustnica ssania...
Witam. Jak w temacie, poszukuje oznaczenia łożyska wału do stihl 026 od strony sprzęgła. To to z miejscem na uszczelniacz w pierścieniu zewnętrznym. Wiem, że kupie w stihlu ale zaopatruje się w hurtowni łożysk i tam jest znacznie taniej. Tylko nie wiem co to za łożysko. Jeśli ktoś może pomóc to z góry dziękuje.
Witam. Kupiłem spalinowa piłę Stihl MS 180. Jak jest zimna, to ciężko odpala, ale wystarczy wykręcić świece i zalać ją paliwem, by odpaliła od kopa. Moja Husqvarna miała podobnie, też problemy z odpalaniem "na zimno", niby problemy ze ssaniem. Okazało się ze winne były uszczelniacze na wale, były nieszczelne i piła miała problemy z zassaniem paliwa.
Uszczelniacze może i były dobrze wymienione tylko sedno sprawy leży gdzie indziej,sprawdził bym układ paliwowy wraz z gażnikiem i membranami
Przy starych MS170/MS180 problemem był pękający wężyk paliwowy (element formowany). Należy go sprawdzić na początek. Membrany w gaźniku były kiedyś wymieniane? Membrana pomiarowa mogła stwardnieć. Po wielu latach mogły zużyć się lub stwardnieć uszczelniacze wału korbowego — ale zwykle powodują one problemy z odpalaniem i prawidłową pracą na biegu jałowym.
Witam, Posiadam piłę spalinową Stihl ms180. Dawno temu padły uszczelniacze wału i piła leżała na szafce w garażu przez pare lat. Ostatnio wymieniłem w niej uszczelniacze i łożyska wału. Po tym nie chciała odpalić. Trochę pogrzebałem i w koncu wyszło że wymieniłem wężyk od paliwa, świece, filtr paliwa, filtr powietrza i gaźnik (początkowo kupiłem zestaw...
Uszczelniacze na wale, jeśli jest uszczelka pod cylindrem (ogólnie uszczelnienie silnika) jeśli nie pomoże gaźnik i droga paliwa z baku do przeglądu.
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
W tych piłach gaźnik jest upaskudzony uszczelniaczem który potrafi sie oderwać i przytkać dyszę trzeba rozebrać gaźnik oczyścić go z pozostałości uszczelaniacza i będzie ok, miałem to samo w swojej
Gaźnik nowy uszczelnienia nowe i jak na starym tak na nowym gaźniku to samo się dzieje filtr też nowy i nie pomogło nic Regulacja zaworów, uszczelniacze wału tłokowo-korbowego, albo ewentualnie docieranie zaworu do gniazda zaworu ssącego, ew. wydechowego.
Witam, mam pilarkę STIHL 018 z 1999 roku. Przebieg praktycznie zerowy, bo przez te lata pracowała może 3-4 dni w roku zaledwie 2 lub 3 godziny. Problem jaki się pojawił to fakt, że silnik nie trzyma obrotów jałowych, a po szybkim dodaniu gazu słychać charakterystyczny dźwięk duszenia się silnika. Jeżeli gaz dodaje z wyczuciem, to powoli wchodzi na obroty,...
Pompka paliwa sprawna paliwo jest w bąbelku uszczelniacze były wymieniane rok temu nożyce były także w servisie ponieważ była ta sama przyczyna ale teraz niestety znowu to samo.
Witam. Sprawdź uszczelniacze wału, a potem odkręć tłumik i sprawdź cylinder, tłok i pierścienie. Może już czas na ich wymianę i gaźnik nie ma tu nic do rzeczy?
No to trzeba szukać gdzie ucieka, woda z mydłem i do spryskiwacza do szyb, pompować i pryskać po uszczelniaczach, po łączniku gumowym, po przewodzie impulsowym (on znajduje się pod łącznikiem gumowym, około 5 cm długości czarna rurka karbowana). Coś jest nieszczelne i najprędzej jest to przewód impulsowy.
Lekkie przytarcie nie zawsze oznacza potrzebę wymiany cylindra. Jeżeli w gładzi cylindra niema rys tylko jest przyklejone aluminium z tłoka to cylinder można uratować. Zakładając tłok trzeba zwrócić uwagę aby strzałka na jego denku była skierowana w stronę wydechu, jest to bardzo ważne. Jeżeli masz już rozebrany silnik to tak jak napisał kol. mariusz...
uszczelniacze stihl stihl uszczelniacze wymiana uszczelniacze pilarki stihl
reset telefon nokia lumia zespół parzenia volvo silnika
zasilacz zwarty mostek prostowniczy uniwersalny programator
Pioneer DEH-4500BT brak dźwięku na głośnikach, radio działa – diagnostyka i naprawa TP.MS3663S.PA-671 – brak obrazu HDMI, diagnostyka i typowe usterki